Dat mag je vinden. Andersom vroeg een andere fokster me afgelopen week nog waarom ik mijn baard weggehaald had en wanneer hij weer terug komt omdat dat me goed staat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit poep gegeten, maar kan je vertellen dat ik dat 100% zeker vies ga vinden.
Kan het topic niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.rare minpunt, maar ik haat groene ogen bij jongens.
Die is wel dubbelzinnig trouwensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal wel te oud zijn voor haar
Wattequote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is deze te jong voor je?
[..]
[..]
Dat vind ik wel apart.
Iets met meningen verschillen he.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Andersom vroeg een andere fokster me afgelopen week nog waarom ik mijn baard weggehaald had en wanneer hij weer terug komt omdat dat me goed staat.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag wel van mij zijn, dan behoed ik je voor alle loslopende, kwijlende mannen hier.
Weten is een groot woord, vermoedenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef perro. het volgende:
[..]
en dat weet je dan weer wel heh. tsk tsk.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli
Hahaha gelukkig ben je een vrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik hossel chicks zo gemakkelijk hè.
Fas kom er maar inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb wel eens gezegd dat ik een vriendin had. #lesbo.
Dan raak je meestal de irritante kerels wel mee kwijt
Spreek voor je zelf aubquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een nieuwe vrouwelijke user in het topic komt
er zijn er hier wel een paar die een cursusje kunnen gebruiken. niks voor jou als bijbaantje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik hossel chicks zo gemakkelijk hè.
Kittensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
blauwe ogen. zoals kittens ze in de eeste weken hebben.
Dat wordt flink dokken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef perro. het volgende:
[..]
er zijn er hier wel een paar die een cursusje kunnen gebruiken. niks voor jou als bijbaantje?
Ik kwijl alleen voor jou. Formulier voor commune al ondertekent?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag wel van mij zijn, dan behoed ik je voor alle loslopende, kwijlende mannen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |