SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezienquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezien
Het staat jou niet. Hoewel dat sikje op zich welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezien
Da kun je daar dus ook niets over zeggenquote:
Ik heb nooit poep gegeten, maar kan je vertellen dat ik dat 100% zeker vies ga vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Da kun je daar dus ook niets over zeggen
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:25 schreef xFriendx het volgende:
En looks, telt hier gewoon altijd mee. Wel heb ik dat ik vooral kijk naar hetgeen iemand wel invloed op heeft. Kleur ogen en haar (ook al kan je verven en lenzen en zo) kan je weinig aan doen, maar goed voor je lichaam zorgen heb je grotendeels in eigen hand. Blondine of brunette boeit mij niet zo, slank of vet dan weer wel.
Is deze te jong voor je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een nieuwe vrouwelijke user in het topic komt
quote:
Dat vind ik wel apart.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.rare minpunt, maar ik haat groene ogen bij jongens.
ik heb blauwe!@#@%$W%EINSZ!@!!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.rare minpunt, maar ik haat groene ogen bij jongens.
En weer klopt tquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef perro. het volgende:
[..]
en toen wist je ineens niet meer hoe ik eruit zie.
Ik ben niemands "mine".quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een nieuwe vrouwelijke user in het topic komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |