quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:13 schreef perro. het volgende:
[..]
and proud of it. dus als je eens een echte vent wilt, ipv zo'n opgepompt pubertje. bel me dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Neuh, mijn baardje is overduidelijkquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]Altijd maar weer dat uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.Ah okquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, mijn baardje is overduidelijk![]()
Nee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet het niet voor je in je hoofd?
[..]Minus de stoppels lijk ik wel op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Wat heb je gedaan?quote:
[..]nee, nog mannelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er zo uitziet.![]()
Uiterlijk is pluspuntquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat uiterlijk.
[..]
Ah ok
Turki turkiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van de spelling bij dat bericht moet ie t niet hebben nee
Gezellig. Heb ook wel zin om iets te doen eigenlijk. Maar denk dat ik om 10 uur al kapot benquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Ik ga straks nog even de stad in, dus geen TC hier
32quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe jong/oud is iedereen hier eigenlijk
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uiterlijk is pluspuntinnerlijk is uiteindelijk wat telt. Al zie je eruit als die kerel, als je van binnen verrot bent komt het niet goed
Dat heb ik wel als iemand iets spelt. Jouw situatie op het werk is wel iets anders omdat je het in moet typen.quote:
Zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat vond ik nog raarder dan jouw verhaal. Ik zie het ook niet.
zelfde voor jou dan. zodra je je hoogbegaafde schroom van je afgegooid hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.
Ik ben trouwens 20.
Ja kijk niet zo'n erge uiterlijk zoals een crackverslaafde of zo, het mag wel een beetje fatsoenlijk eruit zien. Iemand die bij mij past zeg maar. Als ik thuiskom met een junkie, gaat mijn omgeving dat niet zo leuk vinden :quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind uiterlijk wel belangrijk (niet belangrijker dan innerlijk, mhm) want je moet er wel naast liggen.
Ik ben trouwens 20.
Koetsjie koetsjiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben trouwens 20.
Ik heb vooral geen zin om thuis te zittenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gezellig. Heb ook wel zin om iets te doen eigenlijk. Maar denk dat ik om 10 uur al kapot ben
Stoppels zijn juist zo perfect aan hemquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Minus de stoppels lijk ik wel op hem
Hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoppels zijn juist zo perfect aan hemniet bij iedereen past dat
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:18 schreef perro. het volgende:
[..]
zelfde voor jou dan. zodra je je hoogbegaafde schroom van je afgegooid hebt.
Moet je een knalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |