Ik weet niet, voor mij is dat normaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
Ja doeiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnquote:
Dan is z'n kruit ook alweer verschoten...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Z'n kamasutraboekjes vast wel even weer doorgelezen
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroomquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij is dat normaal.
Editquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
Huh?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
xbone of x360?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnconsole van xbox is kut
Is vrijdag beter dan zaterdag?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
In je eentje? Dat durf ik niet zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
Vind ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
dacht even dat jij fraulein was. verkeerd gezien dus. ik ben oud heh, dat is mijn excuus.quote:
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In je eentje? Dat durf ik niet zo.
Ik zit maar gewoon te scrabbelen met zusje. :$quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan toch
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt, volgens mij ben ik het verleerd.
Oh, dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.quote:
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁quote:
Geen idee ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
xbone of x360?
ps4 is bawzs.voor de hippe en mooie mensen inderdaad.
Linkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag van jou nog een knappe foto in US
Hier in de stad nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Zeg dat tegen de vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent ook net 40 geworden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon iets voor jezelf doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁
[..]
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Nee, de helft.quote:
-ontlurkt-quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oow dan heb je nog ruim de tijd voor het echt leuk wordt.quote:
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijkquote:
Fax is best een knappe manquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
goed zo. kun jij ook weer gaan gamen zonder te haten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Owjaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet moest men t nog tegen de vrowutjes zeggen. ..
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijk
[..]
Fax is best een knappe man
[..]
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.quote:
Ik zou naar de kermis gaan...maar jaquote:
quote:
Gewoon een terrasje pikken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
En doordeweeks? Of ben je geen student.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordtquote:
ik weet het. 36 is een stuk beter dan toen ik nog 35 was.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordt
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.
Koos vriendloos.quote:
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En doordeweeks? Of ben je geen student.
Het punt is: met wie?quote:
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vriendenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Dit. Dat je thuisblijft omdat er een kleine ligt te slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
of ze gaan om 22.00 weer naar huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
Mehquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles meequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Ja, jij wilde nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast wel iemand die kan/wil toch?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeurquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zit je in de goede reeks. wij zijn heel vriendelijk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
niks om op facebook mee te pochen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Was het niet leuk met je zusje en familie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin om thuis te zitten
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles mee
Ik bedoelde dat de stad in gaan doordeweeks echt niet raar is voor een student. Kon me voorstellen dat als je in het weekend bij je ouders bent of zo dan weinig uitgaat, maar dan door de week wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiend
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
Hmm, niet echt nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Had een relatie van 5,5 jaar en ging meer op zijn vrienden mee. Dus dat was ineens allemaal weg. En ik maak niet heel erg snel vrienden. Terwijl ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, toch wel erg sociaal ben en voor mensen open sta.Graag verwijderen.
Dat ja. Of kom we gaan een dagje ergens heen of naar een festival! Sorry we gaan naar de kinderboerderij morgenmiddag.quote:
Nah, ik heb ook (weer) niks vanavond. Vind het wel prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Wooheuw 4quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappen
En tis nog een lekker ding ook
Wat doen zij dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.
Dan voel ik me aan het eind van de avond alleen maar ellendiger. Ik ga daar niet alleen heen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Bankhangen met vriend/vriendin.quote:
Ook een vriendje regelen dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee joh, is niets mis mee. Lekker relaxed oud filmpje kijken, uurtje in de jacuzzi liggen oid. Heerlijk niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Andere mensen treffen moet je het ook maar mee treffen (huehue)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Dat kan soms heel fijn zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeur
Tja, Putte is wat verquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ze kwamen vooral vanwege de sterfdag van mijn moeder hierheen. Het was leuk met mijn neefje en nichtje, maar mijn oudste zusje is erg vermoeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het niet leuk met je zusje en familie?
Oh ik loop achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |