Ik weet niet, voor mij is dat normaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
Ja doeiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnquote:
Dan is z'n kruit ook alweer verschoten...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Z'n kamasutraboekjes vast wel even weer doorgelezen
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroomquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij is dat normaal.
Editquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
Huh?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
xbone of x360?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnconsole van xbox is kut
Is vrijdag beter dan zaterdag?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
In je eentje? Dat durf ik niet zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
Vind ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
dacht even dat jij fraulein was. verkeerd gezien dus. ik ben oud heh, dat is mijn excuus.quote:
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In je eentje? Dat durf ik niet zo.
Ik zit maar gewoon te scrabbelen met zusje. :$quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan toch
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt, volgens mij ben ik het verleerd.
Oh, dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.quote:
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁quote:
Geen idee ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
xbone of x360?
ps4 is bawzs.voor de hippe en mooie mensen inderdaad.
Linkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag van jou nog een knappe foto in US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |