Hier in de stad nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Zeg dat tegen de vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag van jou nog een knappe foto in US
Jij bent ook net 40 geworden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon iets voor jezelf doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁
[..]
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Nee, de helft.quote:
-ontlurkt-quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oow dan heb je nog ruim de tijd voor het echt leuk wordt.quote:
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijkquote:
Fax is best een knappe manquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag van jou nog een knappe foto in US
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
goed zo. kun jij ook weer gaan gamen zonder te haten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Owjaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet moest men t nog tegen de vrowutjes zeggen. ..
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijk
[..]
Fax is best een knappe man
[..]
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.quote:
Ik zou naar de kermis gaan...maar jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |