quote:
Gewoon een terrasje pikken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
En doordeweeks? Of ben je geen student.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordtquote:
ik weet het. 36 is een stuk beter dan toen ik nog 35 was.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordt
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.
Koos vriendloos.quote:
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En doordeweeks? Of ben je geen student.
Het punt is: met wie?quote:
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vriendenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
Dit. Dat je thuisblijft omdat er een kleine ligt te slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
of ze gaan om 22.00 weer naar huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
Mehquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles meequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Ja, jij wilde nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast wel iemand die kan/wil toch?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeurquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zit je in de goede reeks. wij zijn heel vriendelijk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
niks om op facebook mee te pochen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Was het niet leuk met je zusje en familie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin om thuis te zitten
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles mee
Ik bedoelde dat de stad in gaan doordeweeks echt niet raar is voor een student. Kon me voorstellen dat als je in het weekend bij je ouders bent of zo dan weinig uitgaat, maar dan door de week wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiend
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
Hmm, niet echt nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Had een relatie van 5,5 jaar en ging meer op zijn vrienden mee. Dus dat was ineens allemaal weg. En ik maak niet heel erg snel vrienden. Terwijl ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, toch wel erg sociaal ben en voor mensen open sta.Graag verwijderen.
Dat ja. Of kom we gaan een dagje ergens heen of naar een festival! Sorry we gaan naar de kinderboerderij morgenmiddag.quote:
Nah, ik heb ook (weer) niks vanavond. Vind het wel prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Wooheuw 4quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappen
En tis nog een lekker ding ook
Wat doen zij dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.
Dan voel ik me aan het eind van de avond alleen maar ellendiger. Ik ga daar niet alleen heen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Bankhangen met vriend/vriendin.quote:
Ook een vriendje regelen dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee joh, is niets mis mee. Lekker relaxed oud filmpje kijken, uurtje in de jacuzzi liggen oid. Heerlijk niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Andere mensen treffen moet je het ook maar mee treffen (huehue)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Dat kan soms heel fijn zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeur
Tja, Putte is wat verquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ze kwamen vooral vanwege de sterfdag van mijn moeder hierheen. Het was leuk met mijn neefje en nichtje, maar mijn oudste zusje is erg vermoeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het niet leuk met je zusje en familie?
Oh ik loop achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |