Jaja, het hele universum is tegen je en iedereen is stom.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?
uit een ei. van kinder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die van 2,5 klinkt als een verassingskindje?
Kiddo's krijgen maakt vrouwen niet ineens minder aantrekkelijk ofzo hoor....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappen
En tis nog een lekker ding ook
Vriendje zou sowieso weinig nut hebben voor mij nu, want een half jaar naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een vriendje regelen dus.Opgelost, slotje.
Nee maar snap de frustratie. Wel jammer dat ze dan niet meer op stap willen. Alsof dat alleen leuk is wanneer je single bent oid.
Haha nee, geplandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die van 2,5 klinkt als een verassingskindje?
Jij bent niet stom hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja, het hele universum is tegen je en iedereen is stom.
Volgens mij zit je gewoon met ons te fucken en heb je ieder weekend wel een kirrend sletje in bed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?
Can confirm thatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappen
En tis nog een lekker ding ook
Hm, vervelend is dat. Maar zoals gezegd, we zijn gezellig hier dus wees welkomquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hmm, niet echt nee.
Had een relatie van 5,5 jaar en ging meer op zijn vrienden mee. Dus dat was ineens allemaal weg. En ik maak niet heel erg snel vrienden. Terwijl ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, toch wel erg sociaal ben en voor mensen open sta.
Ze zit nu onder het bureauquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon met ons te fucken en heb je ieder weekend wel een kirrend sletje in bed.
En ik heb morgen m'n eerste fok meet. Ben ook benieuwd hoe dat wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Can confirm that
Of bedoelde je iemand anders?
[..]
Hm, vervelend is dat. Maar zoals gezegd, we zijn gezellig hier dus wees welkom
In de parkeerkelder van de politie? Da's ook wel cruequote:
trek een burka aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En ik heb morgen m'n eerste fok meet. Ben ook benieuwd hoe dat wordt.
Van welke reeks?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, zo zijn mijn vrienden vaak ook. Maar dat weerhoud me niet af en toe de stad in te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een vriendje regelen dus.Opgelost, slotje.
Nee maar snap de frustratie. Wel jammer dat ze dan niet meer op stap willen. Alsof dat alleen leuk is wanneer je single bent oid.
Ideaal voor de moeder: alle zorgen uit handen geven aan de 18jarige.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik als 18 zijnde wil er niet aan denken om nu nog een zusje/broertje te krijgen
Ehm... ook van R&P geloof ik. Van mensen tussen de 18-25 jaar.quote:
Is juist leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik als 18 zijnde wil er niet aan denken om nu nog een zusje/broertje te krijgen
geen galante fokker die je in zijn stalen ros komt oppikken? tsk tsk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik moet nog een bus in geloof ik. Slecht plan.
Ja daarom dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal voor de moeder: alle zorgen uit handen geven aan de 18jarige.
Welke meet ga je heen? Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Wijntje erbij? Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb al heel lang geen film alleen gekeken.Dat vanavond maar eens doen.
Ow, schijnt een saaie groep te zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ehm... ook van R&P geloof ik. Van mensen tussen de 18-25 jaar.
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7 deze dus
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, zo zijn mijn vrienden vaak ook. Maar dat weerhoud me niet af en toe de stad in te gaan.
Dan zou ik hier nooit meer de stad in kunnen aangezien ik nogal veel mensen ken die hier in de kroegen werkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.
Ik zou makkelijker ergens heen gaan wetende dat ik ee ook bekenden kan treffenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou makkelijker ergens heen gaan wetende dat ik ee ook bekenden kan treffen
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:10 schreef Faxie het volgende:
Er is een schuurfeest in de buurt. Zal ik daar dan maar naartoe gaan?Vol met tokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik juist vooral waar onbekenden zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die schuren het best.quote:
Moet wel classy blijven heur.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die schuren het best.
Stiekem vind ik tokkies best wel primaDie staan vaker open voor een praatje dan die verwaande studentes.
Ja tokkie meidquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja da's toch gezellig enzo? Daar zal ik vast een leuke meid ontmoeten
Ik normaal ook maar het lijkt me zo vervelend als ze dan vragen of je alleen bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben even weg en je zit al te roddelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
dacht even dat jij fraulein was. verkeerd gezien dus. ik ben oud heh, dat is mijn excuus.
hoe is het met ronnepon?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
While We're Young (2014)
Nee geen drank.Is echt funest voor spierherstel en conditie.
Er zit er hier een voor me te schooien naar chipsquote:
ja, en dus?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben even weg en je zit al te roddelen?
Ik haat hakken, in dat opzicht ben ik een klunsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef perro. het volgende:
[..]
hoge hakken lang haar slank/petite. eens.
je hoeft er niet op te lopen. gewoon een beetje mooi wezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat hakken, in dat opzicht ben ik een kluns![]()
tijdens gala moest iemand me dragen naar huis, pijnlijke voeten door die rothakken![]()
Jawel 💁.quote:
Ja uh neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
je hoeft er niet op te lopen. gewoon een beetje mooi wezen.
Jij date?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
Woei, zaterdagavond plannen gekregen![]()
Gister ook al leuk gehad, gaat lekker zo!
Die moeten het ook leren hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Meiden die op hakken als giraffen lopen...
Oeh leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
De schandequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Wat een ongelooflijk talentje ben je tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Guess what I have.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooiquote:
Nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk talentje ben je toch
ja vooruit. dan mag het van mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar onder een kokerrok draag ik toch liever sleehakken dan nike sneakers hoor
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.Omfg en zelfs pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom eraan![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.GiiiiiiivvvvveeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooi
[..]
Nog maar een beginner
Da's niet relevantquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel classy blijven heur.
[..]
Ja tokkie meid
Ik heb een Cornetto hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
Neuk zequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
Al mn vetcellen zitten in me ass ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:27 schreef perro. het volgende:
[..]
denk aan de lijn, straks past die kokerrok niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |