De schandequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Wat een ongelooflijk talentje ben je tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Guess what I have.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooiquote:
Nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk talentje ben je toch
ja vooruit. dan mag het van mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar onder een kokerrok draag ik toch liever sleehakken dan nike sneakers hoor
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.Omfg en zelfs pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom eraan![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.GiiiiiiivvvvveeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooi
[..]
Nog maar een beginner
Da's niet relevantquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel classy blijven heur.
[..]
Ja tokkie meid
Ik heb een Cornetto hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
Neuk zequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
Woei, zaterdagavond plannen gekregen![]()
Gister ook al leuk gehad, gaat lekker zo!
Al mn vetcellen zitten in me ass ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:27 schreef perro. het volgende:
[..]
denk aan de lijn, straks past die kokerrok niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |