geen idee, moet me er nog even in verdiepen, heb alleen die video gezien en ik vind het wel interessant.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Nee. Zijn er ook niet nog verschillende soorten zionisten? Of moeten we het alleen met de Rothschilds doen
ja ik ga hier zeker meer over opzoeken. Het is wel vervelend dat je meer dingen moet geloven dan dat het gewoon een bewezen feit is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:29 schreef Izzy73 het volgende:
Hoi RRuben ... KAK!![]()
Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar heb wel een idee waar het over gaat. Zionisme is een gevoelig onderwerp en veel mensen verwarren het met antisemitisme. Ik zou er graag wat meer over vertellen, maar voor je het weet zit ik hier op BNW weer vast in een eindeloos welles nietes spelletje. Je kan denk ik beter zelf wat meer info zoeken op internet over dit onderwerp. Ik kan je wel vertellen dat het zeker geen onzin is, alleen moet je een beetje uitkijken dat je niet alles gelooft wat er over geschreven is.
Heeft niets met geloven te maken, Zionisme bestaat en is een feit. Staat zelfs op wikedpedia. Het gaat er alleen om dat je niet alle verhalen moet geloven die erover geschreven worden. Sommige bronnen geven het Zionisme overal de schuld van en daar moet je een beetje voor uitkijken. Als ik wat meer tijd heb zal ik wel eens kijken of ik wat bronnen voor je kan vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ga hier zeker meer over opzoeken. Het is wel vervelend dat je meer dingen moet geloven dan dat het gewoon een bewezen feit is.
Ja ik bedoelde dus meer die zaken waar het zionisme mee te maken zou hebben. Ik ga morgen wel even op 'onderzoek' uitquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heeft niets met geloven te maken, Zionisme bestaat en is een feit. Staat zelfs op wikedpedia. Het gaat er alleen om dat je niet alle verhalen moet geloven die erover geschreven worden. Sommige bronnen geven het Zionisme overal de schuld van en daar moet je een beetje voor uitkijken. Als ik wat meer tijd heb zal ik wel eens kijken of ik wat bronnen voor je kan vinden.
Sorryquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:32 schreef RRuben het volgende:
Zo een hele lap tekstik lees het wel even goed door
Benjamin Freedman speach van 1961. Gewoon te vinden op youtube . Voor de echte inside info mbt het zionismequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde dus meer die zaken waar het zionisme mee te maken zou hebben. Ik ga morgen wel even op 'onderzoek' uitextra bronnen zijn natuurlijk altijd welkom.
Ik zou het ook zeker niet negeren hoor. Interessant leeswerk in ieder geval. Erg uitgebreidquote:Op zaterdag 18 juli 2015 06:18 schreef RRuben het volgende:
Haha, heb dat 2de nog niet gelezen, maar is toch zielig om te negeren?
Dus daar heb je het vandaan?..quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
Benjamin Freedman speach van 1961. Gewoon te vinden op youtube . Voor de echte inside info mbt het zionisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cultquote:
Nogmaals, het ene volk inruilen voor het andere maakt het niet minder racistisch!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cult
Er zijn meerdere studies gedaan, Dr. Eran Elhaik is zeker niet onomstreden ook, maar dat kun je verwachten natuurlijk. Zeker als je:quote:De meest overtuigende bewijs komt toch van Dr. Eran Elhaik. Waarin hij zijn claims met DNA ondersteund. Putting the final nail in the coffin of the Khazaria ''myth''
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/quote:While Elhaik's work has provided ideological support for those seeking the destruction of Israel, it's fallen flat among established scientists, who peer reviewed his work and found it sloppy at best and political at worst.
Die eerste 2 punten zijn ook gewoon waarquote:Dit weerhoudt de critici echter niet om tot de dag van vandaag Mr Freedman antisemitische , Holocaust ontkennende , baby etende nazi sympathisant te noemen
Daarom pleit ik ook voor gescheiden termen.quote:Je hoort vaak mensen zeggen: Ben geen antisemiet maar een anti-zionist .
Zelfs binnen de zionistische rangen heb je nog veel verschillende soorten denk ik. Van de mensen die de staat Israël zijn plekje in de wereld gunnen tot aan de BNW variant die voor werelddominantie gaan en allemaal gare shit uithalen om dit te realiseren. (Al is die uiterste variant uiteraard ietwat obscuur en misschien wat twijfelachtig (twijfel over het bestaan)volgens velen (wat verder niets zegt over het wel of niet bestaan van die groep(en)))quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor gescheiden termen.
De extremistische variant zou je zo best kunnen zien ja.quote:
Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef jogy het volgende:
[..]
De extremistische variant zou je zo best kunnen zien ja.
Die vind ik ook wel sterk inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.
Dit zegt Wiki er over:quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
Wiki is geen bronquote:Op maandag 27 juli 2015 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zegt Wiki er over:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnen
Wat een onzin!quote:
Hoe gevoeliger het onderwerp hoe scherper je moet zijn over wat je op wiki leest wat mij betreft. Standaard dingen, statistische onderwerpen en zaken zonder 'strijd' zijn geen probleem maar daarbuiten zou ik het in ieder geval niet zo snel als zoete koekjes slikken. dan kan er te makkelijk met de nuance geschoven worden zeg maar. Het eerste wat me al opviel aan die wiki was bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin!Niet alles wat er op wiki staat is altijd correct, maar het is een prima bron.
Het is altijd raadzaam om feiten te checkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:45 schreef jogy het volgende:
Hoe gevoeliger het onderwerp hoe scherper je moet zijn over wat je op wiki leest wat mij betreft.
Het is natuurlijk gewoon user generated content en niet iedereen heeft dezelfde kijk op zaken, dezelfde agenda... Dus je hebt absoluut gelijk. Zelfs die statistische pagina kan natuurlijk al, bij wijze van grap of verschil van inzicht gecomprimeerd zijn.quote:Standaard dingen, statistische onderwerpen en zaken zonder 'strijd' zijn geen probleem maar daarbuiten zou ik het in ieder geval niet zo snel als zoete koekjes slikken. dan kan er te makkelijk met de nuance geschoven worden zeg maar.
Je bedoelt nuance?quote:Het eerste wat me al opviel aan die wiki was bijvoorbeeld
"Palestijnen zijn in principe de inwoners van de regio Palestina"
Het 'in principe' zou er in principe nog niet eens in moeten staan. Het is in praktijk, het is gewoon zo, ze zitten daar met hun derrière. Het 'in principe' doet af aan de werkelijkheid, alsof het in de praktijk anders is. ( of zou moeten zijn? ). Op zijn allerminst is het stukje 'in principe' onnodig en met gevoelige onderwerpen zoals Israël zal dit niet de enige slak zijn waar zout opgelegd kan wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is altijd raadzaam om feiten te checkenmaar dat wiki geen bron is, is gewoon onzin. Kort door de bocht en behoorlijk bekrompen.
[..]
Het is natuurlijk gewoon user generated content en niet iedereen heeft dezelfde kijk op zaken, dezelfde agenda... Dus je hebt absoluut gelijk. Zelfs die statistische pagina kan natuurlijk al, bij wijze van grap of verschil van inzicht gecomprimeerd zijn.
Wiki helemaal afschrijven omdat je niet alles wat er op staat voor waar aan kunt nemen impliceert dat je vindt dat er sites zijn waarbij je dat eventueel wel zou kunnen...
[..]
Je bedoelt nuance?In principe is er niks mis met die zin ook
Nog niet goed doorgelezen maar leek me we interessant.quote:Zionist nationalist myth of enforced exile
Israel deliberately forgets its history
An Israeli historian suggests the diaspora was the consequence, not of the expulsion of the Hebrews from Palestine, but of proselytising across north Africa, southern Europe and the Middle East
by Schlomo Sand
Oh daar kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso zou elke religieuze claim buiten beschouwing gelaten moeten worden in de wereld tegenwoordig. Zeker bij dit soort kwesties.
"Omdat het in de bijbel/ torah/ koran/ Necrotelicomnicon staat" is een argument dat meteen een 'gerechtelijk' hoongelach op zou moeten roepen. Met daarna een gnuif en de opmerking: "Maar doe nu eens een echt argument."
En anders staat helemaal onderaan wel de originele bron ( vaak meerdere bronnen )quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin!Niet alles wat er op wiki staat is altijd correct, maar het is een prima bron.
No semites no anti semitismquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nogmaals, het ene volk inruilen voor het andere maakt het niet minder racistisch!Wel minder anti-Semitisch, daar heb je gelijk in
Denk daar eens rustig over naquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/
Aardig artikel ook; die even uiteenzet waarom het eigenlijk helemaal niet uitmaakt ook hoe het DNA eruit ziet. En dat zowel pro als anti-Semieten 'aan de haal' gaan met dit soort studies. Om het vooral in te zetten om in hun eigen verhaal te passen.
Volgens de ''officiele regels'' betreft het een zelf hatende jood maar een anti semiet klinkt natuurlijk veel engerquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er zijn meerdere studies gedaan, Dr. Eran Elhaik is zeker niet onomstreden ook, maar dat kun je verwachten natuurlijk. Zeker als je:
a) Aanneemt dat alle hedendaagse Joden geen Joden zijn
b) Deze geen-Joden allemaal afstammen van een warmongering cult en vrolijk op die voet verder gaan.
[..]
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/
Aardig artikel ook; die even uiteenzet waarom het eigenlijk helemaal niet uitmaakt ook hoe het DNA eruit ziet. En dat zowel pro als anti-Semieten 'aan de haal' gaan met dit soort studies. Om het vooral in te zetten om in hun eigen verhaal te passen.
[..]
Die eerste 2 punten zijn ook gewoon waaren redelijk rap te achterhalen.
1. Lees eens wat artikelen in de Common Sense, bijvoorbeeld;
2. Benjamin H. Freedman, "Six Million Jew Hoax," Common Sense (May 1, 1959).
Not this shit againquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Look no further:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:17 schreef jogy het volgende:
Meh, door het langlopende conflict denk ik dat ik nog eerder een speld in een wereld van hooibergen zal vinden dan een relatief onpartijdige bron.
'History of the palestinian people' komt binnen google in ieder geval met resultaten terug waar je niet altijd even vrolijk van wordt. Het is natuurlijk stiekem ook wel een historische strijd over welk volk er het eerste was zeg maar.. Maar ik heb ook niet heel veel kunnen vinden over een gedeelde afkomst tussen de 'oerjoden' en 'oerpalastijnen'. Ik zoek gestaag verder
.
Enige wat ik wel interessant vond en wat me niet te gek leek qua onpartijdigheid was: http://www.ancient.eu/palestine/
Wat je doet is een heel volk wegzetten als een gevaarlijke 'warmongering cult'... Omdat het erfelijk is? Dit is zo ontzettend fout op zo veel lagen... Onbegrijpelijk. Niet eens gezien het pijnlijke verleden, maar je gaat regelrecht weer richting eugenetica en erfzonde... zonder te knipperen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
No semites no anti semitism
Daarnaast is racisme in mijn eigen bescheiden mening overrated . Indien je voorkeuren hebt ben je in principe racistisch. En ik heb hele duidelijke voorkeuren ( dit betekend niet dat het zich moet uiten in bloedvergieten. mensen kwetsen ect )
Als het goed is niets. Want, ook als je goed nadenkt, heeft het geen klap te maken met de huidige situatie. Die mensen wonen daar, het is een officieel land. Maak er maar het beste van.quote:Denk daar eens rustig over na
Wat zou er gebeuren op het moment dat deze info de grote massa bereikt?
Dat niet alleen.quote:Volgens de ''officiele regels'' betreft het een zelf hatende jood maar een anti semiet klinkt natuurlijk veel enger
Arnold Forster, a high official of the Anti-Defamation League of B’nai B’rith or
ADL, in his 1988 autobiography Square One
called Benjamin Freedman an affluent, apostate,
self-hating Jew
Dat lijkt me niet. Het is behoorlijk 'zelf evident'.quote:De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend .
Claimen dat er helemaal geen Joodse slachtoffers zijn gevallen zijn ze meestal te laf voor. Ik heb (al eens eerder ook) eens rondgekeken in de holocaust denial contreien en ik word daar behoorlijk misselijk van.quote:Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2.
Op het moment dat je ontkent dat het gebeurd is, de gebeurtenissen bagatelliseert of zelfs goedpraat, dan ben je aan het ontkennen.quote:Waar het op neerkomt is het volgende :
Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs
Ik kan helaas zijn originele tekst en dus standpunt niet vinden. Volgens mij doet hij namelijk meer dan alleen maar afwijken.quote:Maar goed hij wijkt af van het verhaal van de geallieerden dus is het een ontkenner
Dat maakt niets uit neequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
Not this shit again![]()
![]()
Niet dat het veel zal uitmaken maar ik wil je attenderen op de volgende filmpje
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso zou elke religieuze claim buiten beschouwing gelaten moeten worden in de wereld tegenwoordig. Zeker bij dit soort kwesties.
"Omdat het in de bijbel/ torah/ koran/ Necrotelicomnicon staat" is een argument dat meteen een 'gerechtelijk' hoongelach op zou moeten roepen. Met daarna een gnuif en de opmerking: "Maar doe nu eens een echt argument."
Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend . Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2. Waar het op neerkomt is het volgende :
Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs
Maar goed hij wijkt af van het verhaal van de geallieerden dus is het een ontkenner
Om het laatste moet ik je wel gelijk geven als is het voor de verkeerde redenen
Jij bent geen mod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Luitjes, graag even opletten!
er zijn hier regels voor
Ontkennen is idd wat anders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.
Er zijn ook joodse mensen die twijfels over hebben.
Dat is helemaal niet 'ontkennen'.
Nou als dat al niet meer mag ben ik er idd weer klaar mee. Toedeloe!quote:
Gelukkig maar.quote:
Niemand ontkent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ontkennen is idd wat anders.
Maar het feit dat het gebeurde weegt wat mij betreft dan ook veel zwaarder dan het exacte aantal.
Maar de aantallen reduceren met als doel te doen alsof het niet zoveel voorstelde heb ik wel problemen mee.
Welke waarde hecht jij aan verhalen over hoe homo's dood moeten, wat je moet doen als je de slaaf van een ander zwanger hebt gemaakt etc?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften.
Ik zie alleen geen toegevoegde waarde van deze teksten voor het internationaal- of volkenrecht (of waar we ook mee te maken hebben als we staten definiëren en land claimen).
Die beslissing is er nooit geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:59 schreef Japie77 het volgende:
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?
International Revisionist Video Productions [...] Really Biekuh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef Biekuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die beslissing is er nooit geweest.![]()
Het is niet zo dat er 0 Joden in Palestina woonden en dat die zomaar gratis heel Palestina kregen omdat ze zielig waren.
Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:38 schreef Japie77 het volgende:
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.
Oh nee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.
Je reduceert een ingewikkeld probleem tot zomaar even twee stellingen.Maar ik ben het met je eens als je zegt dat Israël er redelijk gemakkelijk vanaf is gekomen in het verleden.
Nee, dat deden ze niet zomaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:43 schreef Tingo het volgende:
Oh nee?
Sommige mensen hebben heel veel van dat soort dingen veel 'verdient'. Gaat niet perse over Israel natuurlijk.
En antikuifisme?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cult
In 1976 schreef Arthur Koestler de besteller , The 13th tribe . De Joodse auteur bevestigde dat ze afstammen van de Ashkenazi/Khazaaren
In 2010 schreef Shlomo Sand ,The invention of the jewish poeple . Waarin hij die claims van zijn voorgangers bevestigde
De meest overtuigende bewijs komt toch van Dr. Eran Elhaik. Waarin hij zijn claims met DNA ondersteund. Putting the final nail in the coffin of the Khazaria ''myth''
Dit weerhoudt de critici echter niet om tot de dag van vandaag Mr Freedman antisemitische , Holocaust ontkennende , baby etende nazi sympathisant te noemen
Volgens hun eigen regels zou het een zelf hatende jood moeten zijn maar ach wat boeien de details nou echt
Je hoort vaak mensen zeggen: Ben geen antisemiet maar een anti-zionist . Als je wiki erop naslaat zal je niets verkeerds vinden over het zionisme dus daarmee zal je ook de kritiek mbt deze mensen niet goed kunnen plaatsen. Echter als je er diep genoeg induikt zal je ondervinden dat de kritiek die deze bedreigers meer dan terecht is
Szikha begint met de leugen dat ze afstammelingen van Sem zijn en daarmee de '' gekozen'' volk van G-d zijn. Naarmate hij zijn verhaal verder vertelt worden de leugen absurder, worden crusiale feiten niet genoemd of ik het zeldzame geval dat er een kern van waarheid in zit word het op zon manier verdraaid dat het een hele andere beeld schetst van de situatie zoals het zich toen afspeelde
Wanneer TS het verhaal van Szikha als waar aanneemt . Zal hij nooit te weten komen waarom mensen wereldwijd kritiek hebben op het Zionisme . Hij zal het labelen want volgens onze vriend Szikha is anti zionisme verkapte antisemitisme
Heb veel liever dat TS diep in de materie duikt, zich aan de feiten houdt en zich niet laat verblinden door labels . Wanneer het moment daar komt wanneer die een goed beeld heeft waarom zoveel mensen zich uitspreken tegen het zionisme mag die zelf bepalen of het antisemitisme is of niet
Ik heb geen idee hoe goed David Icke nog verdient eigenlijk. Ooit wel een docu over hem gezien en daar kwam in ieder geval naar voren dat hij niet veel overhoudt voor wat ie doet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:26 schreef Szikha2 het volgende:
Ts,
Wat als je in het filmpje van David Icke de Joden zou veranderen in negers of homo's? Zou je dan hetzelfde vraag gesteld hebben of dit geloofwaardig klinkt?
In iedergeval is David icke een perfect voorbeeld hoe je doormiddel van onzin / sci fi flink veel kan verdienen. En ik vind zijn boeken stiekem wel leuk. Ik geloof niet dat hij al zijn theorieën gelooft. Zijn lezers wellicht wel.
Mja, slavernij is ook iets wat nog steeds de mensheid achtervolgd al is het eeuwen geleden sinds het is afgeschaft.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:21 schreef Tingo het volgende:
Inherited trauma? Lijkt me sterk.
http://www.theguardian.co(...)ren-inherited-trauma
Maar ja - ik snap ook niet precies waarom holocaust overlevenden kunnen compensatie krijgen en slachtoffers van andere oorlogen enz. niet.
Hoe kom je daar bij? Ook slachtoffers van Japanse oorlogswreedheden hebben compensatie gekregen en de slachtoffers en/of nabestaanden van Srebrenica kregen compensatie. Compensatie is vrij gebruikelijk inmiddels.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:21 schreef Tingo het volgende:
Inherited trauma? Lijkt me sterk.
Maar ja - ik snap ook niet precies waarom holocaust overlevenden kunnen compensatie krijgen en slachtoffers van andere oorlogen enz. niet.
Iddquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ook slachtoffers van Japanse oorlogswreedheden hebben compensatie gekregen en de slachtoffers en/of nabestaanden van Srebrenica kregen compensatie. Compensatie is vrij gebruikelijk inmiddels.
Als je slecht geinformeerd bent doe dan niet zulke stellige uitspraken of is dit alleen maar weer een poging om Joden in een slecht daglicht te plaatsen, complot theorieen en de aanhangers er van hebben daar namelijk nogal een handje van?
Ik heb niks tegen 't Joodse volk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ook slachtoffers van Japanse oorlogswreedheden hebben compensatie gekregen en de slachtoffers en/of nabestaanden van Srebrenica kregen compensatie. Compensatie is vrij gebruikelijk inmiddels.
Als je slecht geinformeerd bent doe dan niet zulke stellige uitspraken of is dit alleen maar weer een poging om Joden in een slecht daglicht te plaatsen, complot theorieen en de aanhangers er van hebben daar namelijk nogal een handje van?
qftquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee maar je meldt wel heel stellig dat alleen slachtoffers van de holocaust compensatie zouden krijgen, terwijl een simpele search op google al laat zien dat je er nogal naast zit.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee maar je meldt wel heel stellig dat alleen slachtoffers van de holocaust compensatie zouden krijgen, terwijl een simpele search op google al laat zien dat je er nogal naast zit.
Maar daar reageer je vervolgens weer niet op.
Hoe zijn slachtoffers van de Japanse oorlogsmisdaden, slachtoffers Srebrenica enz nu opeens frauduleus?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry.
Nep slachtoffers/mensen die maken fraudulente compensatie claims zijn 't ergste natuurlijk...misschien gebeurt dat vaker dat wat we denken(maar dat is 'n beetje off-topic)
Wat ik me altijd afvraag bij hem en anderen: als hij een punt heeft of een bedreiging vormt, waarom weten wij dan dat zij bestaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe goed David Icke nog verdient eigenlijk. Ooit wel een docu over hem gezien en daar kwam in ieder geval naar voren dat hij niet veel overhoudt voor wat ie doet.
Als je het op het geheel bekijkt is David Icke een relatief onschadelijke uitlaatklep toch? Niet een heel grote groep volgers en hij heeft zichzelf door de decennia heen redelijk in een hoekje geluld door over reptielmensen te beginnen. Ook al zou dat waar zijn dan nog moet je wel van heel goede huize komen wil je de mensen daarvan kunnen overtuigen. Volgens mij gelooft men hem nog niet als hij op het podium een levende reptillian laat zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag bij hem en anderen: als hij een punt heeft of een bedreiging vormt, waarom weten wij dan dat zij bestaan?
Schattingen verschillen, maar na een (korte) prof voetbal carrière, werk als sportverslaggever bij de BBC en nu zijn New Age lezingen schat men hem toch rond de $ 500.000,-quote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:31 schreef jogy het volgende:
Ik heb geen idee hoe goed David Icke nog verdient eigenlijk. Ooit wel een docu over hem gezien en daar kwam in ieder geval naar voren dat hij niet veel overhoudt voor wat ie doet.
Dat heb ik niet gezegd - daarom zeg ik dat 't off-topic was.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe zijn slachtoffers van de Japanse oorlogsmisdaden, slachtoffers Srebrenica enz nu opeens frauduleus?
Je maakt een beetje vreemde sprongen.
Ik kende die term nog niet eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:26 schreef Tingo het volgende:
Gasten zoals Jones,Icke enz. zijn gatekeepers dus toch beschermd.
F&L / Niburuïsme/complottisme = religiequote:Er zijn van die mensen die echt de meest bizarre zaken geloven en zelfs bereid zijn de werkelijkheid te ontkennen als die niet voldoende aansluit bij hun levensbeschouwing/religie. Daar hebben we het al vrij vaak over gehad.
Maar eigenlijk zijn niburuisten/complottisten ook gewoon gelovigen/religieuzen. Hun religieuze ideeën zijn wat recenter en worden vaak aangevuld met nieuwe verhalen, maar ze zijn altijd dogmatisch. Geen niburuist die zal zeggen dat dat chemtrail-gebeuren bij nader inzien toch onzin lijkt. Gebeurt dat wel, dan is hij ook waar het om andere onderwerpen gaat ineens niburuist-af.
Ook waar het om de legitimering gaat vertoont niburuisme religieuze trekjes. Ook niburuisten verkondigen trots dat ze 'zelf' op 'onderzoek' zijn gegaan, 'zelf' allerlei verschillende bronnen zijn nagegaan en vervolgens 'zelf' tot 'de conclusie' zijn gekomen dat de niburuistische verklaringen de juiste moeten zijn.
Niburuisten stellen net als andere gelovigen dat ze op zoek zijn naar de waarheid, dat ze eigenlijk alleen maar kritische vragen stellen, terwijl ze juist deductief redeneren: de conclusie is er al en de vragen zijn er uitsluitend om die conclusie van enige geloofwaardigheid te voorzien.
En zoals bij veel andere religies het geval is, kent ook het niburuisme zijn extremisten. Dan heb ik het bijvoorbeeld over de Icke-volgelingen. De gematigde niburuist zal zich enigszins onprettig voelen bij dergelijk niburuistisch fundamentalisme, maar heeft er op de een of andere manier toch ook wel weer respect voor.
Of het groepsgevoel dat er is. De niburuisten nemen het toch samen op tegen de rest van de wereld en hoewel er sprake is van enige sektarische spanningen binnen het niburuisme zijn de overeenkomsten van de verschillende subgroepen groter dan de verschillen.
Het niburuisme kent zelfs een soort Satan: de 'mainstreammedia', geregeerd door 'bilderbergers'. Zij verleiden mensen tot het kwade en zij moeten dus minstens ontmaskerd worden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar goed, zullen we het niburuisme gewoon erkennen als religie?
Ik ben meestal met je eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Szikha2 het volgende:
Voor mij is dat comlot denken een soort religie. Mensen die beweren dat bijvoorbeeld (om in dit topic te blijven) Joden de wereld willen domineren vindt ik gekkies. David Icke zijn theorieen vind ik absurd. Gestoord is een beter woord. Ik zie mensen die hem geloven precies als religieuze gestoorden.
Zeker na het voorval in Tunesie ben ik geschrokken van de mensen uit het Westen. Ik vind het zielig aan het worden. Alles is blijkbaar nep.
Er is ooit een topic gestart en ben het er volledig mee eens.
[..]
F&L / Niburuïsme/complottisme = religie
Verder mag iedereen geloven wat ie wil. Vrijheid van meningsuiting. Maar het lijkt wel alsof we mentaal achteruit gaan inplaats van vooruit ....
Over die schoolboeken gesproken: daar kun je al in lezen dat er ruim een miljoen Joden vermoord is door de Einsatzgruppen. Misschien moet je die basiskennis eerst eens tot je nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
No semites no anti semiti
De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend . Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2. Waar het op neerkomt is het volgende :
Dat is 't ook. En dan is 't beter om elkaar te vertrouwen,helpen enz.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Manke het volgende:
Ik heb het gevoel dat we bewust van "kennis" voorzien worden, ieder persoon op zijn eigen manier, mede zijn eigen ideeën bevestigend, om ons _allemaal_ tegen elkaar op te zetten. Misschien dat het doel is dat men elkaar gaat haten.
Een enigszins vergelijkbare opvatting vind je in het boek The Chosen Few: How Education Shaped Jewish History.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:24 schreef jogy het volgende:
Oeh.
http://mondediplo.com/2008/09/07israel
[..]
Nog niet goed doorgelezen maar leek me we interessant.
Ze (de Zionisten) stelden daarom in het begin ook de vraag of Palestina niet de naam voor hun land geschikt was. Palestina kenden de Arabieren niet als naam namelijk. Dat zien we terug in de commissie Peel waarin men ( oa een Arabische leider) ook roept dat Palestina de naam was die de Zionisten hebben gebracht. Het was voor de Arabieren geen Palestina maar Syrië. Daarom dat de Arabieren zich , nadat de Britten hen beloofd hadden Syrie te geven om een groot (Pan) Arabisch rijk te creeëren, zich begonnen te keren tegen de Turken. Middels Britse ponden werd een Arabische legertje opgezet die de belangrijke spoorwegen van de Turken opbliezen. Die erg belangrijk en nodig was voor de Britten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
En Bosniërs welke ook moslims waren :quote:The Circassians arrived in the Middle East after they were expelled from their homeland in the northern Caucasus. The Circassians, who fought during the long period (see the Russian-Circassian War) wherein the Russians captured the northern Caucasus, were massacred and expelled by Czarist Russia from the Caucasus.
The Ottoman Empire, which saw the Circassians as experienced fighters, absorbed them in their territory and settled them in sparsely populated areas, including the Galilee.The Circassians exiles established the village Rehaniya in 1873, and the village of Kfar Kama in 1876
De andere grote groep waren natuurlijk de Christenen ( Arabieren) maar ook Armeniërs en Griekenquote:Some Bosnian movement to Palestine occurred when Bosnian Muslim soldiers were brought to Palestine in the late 1800s to provide reinforcements for the Ottoman army.
More substantial movement occurred after 1878, when the Austro-Hungarian empire, ruled by the House of Habsburg, occupied Bosnia. Bosnian Muslim emigration continued through this period, escalating after the Austro-Hungarian's 1908 annexation of Bosnia. Many emigrated to parts of what is now modern Turkey, while a smaller number settled in Syria, Palestine, Lebanon and Jordan.
In Palestine, these Bosnian emigrants settled predominantly in villages in the northern parts of the present day West Bank and Israel: Caesarea (Qisarya), Yanun, Nablus and Tulkarem.Their descendants still live in these villages, their Bosnian heritage reflected in the Arab surname of Bushnak.
The Bosnian Muslim immigrants who settled in Caesarea in 1878 built two mosques, joining other Muslim immigrants from Morocco, Algeria, Crimea, the Caucasus, and Turkestan. These Slavic speaking immigrants eventually assimilated into the Arab population of Palestine.
One of the most historically prominent Bosnian-Palestinians was Jezzar Pasha, who was the Ottoman ruler of Acre and the Galilee from 1775 until his death.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:10 schreef Salvad0R het volgende:
Zionisten
Dat zijn de echte nazi's (nationaal zionisten).
Gaan tegen de Jiddische geloofsovertuiging in, zijn gewoon vuile nationalisten die overal schijt aan hebben behalve hun eigen nest bevederen.
Vuige propaganda!quote:
of het boek "Germany must perish" uit 1941quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef Biekuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
dat zeggen orthodoxe joden ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:10 schreef Salvad0R het volgende:
Zionisten
Dat zijn de echte nazi's (nationaal zionisten).
Gaan tegen de Jiddische geloofsovertuiging in, zijn gewoon vuile nationalisten die overal schijt aan hebben behalve hun eigen nest bevederen.
Er zijn altijd wel gekkies te vinden die ergens wat extreems van weten te vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Manke het volgende:
dat zeggen orthodoxe joden ook
[ afbeelding ]
Hmmm, eens kijken:quote:
Je lult gewoon uit je nek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken:
systematisch geven van eenzijdige informatie: check
die al dan niet (deels) onwaar is: check
waarbij selectief bepaalde feiten worden benadrukt: check
andere bewust achterwege worden gelaten: éééén check!![]()
![]()
Je scoort 100% op de propagandameter.
Dat doe gewoon al jaren.quote:
Spuit 11.quote:Het Britse mandaat aan de heer Rothschild wat van Palestina zijn privéstaat maakte werd gretig misbruikt door nep-Joden (Khazars) die helemaal geen affiniteit/verleden met het gebied hadden, om hun uitbuiting van de mensheid een fundament te geven.
Zij hebben dit afgedwongen met terrorisme (King David Hotel bombing) en met de etnische genocide op 450+ Palestijnse dorpen. Bewoners van deze dorpen zijn verjaagd (als ze geluk hadden), de rest is omgelegd.
Nu heb je die psychopaten daaro, met een arsenaal aan nucleaire wapens, en een fundamentele principiële minachting van de rest van de mensen op de aardbol, gevoed door misplaatst nationalisme. Levensgevaarlijke situatie. Somebody gotta stop those assholes.
De 'info' die je geeft is eenzijdig, selectief, discutabel en omstreden... At best!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:14 schreef Salvad0R het volgende:
De info die ik gaf vind je niet terug in de Zadelhoff/Malmberg schoolboekjes
t Een stuk verontrustender dan de daadwerkelijke gebeurtenissen van dat jaar in Oost-Europa, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Manke het volgende:
[..]
of het boek "Germany must perish" uit 1941
https://archive.org/details/GermanyMustPerish
Beste Szikha2,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:24 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
En antikuifisme?
Feit , in de bijbel wordt de berg waarop Jeruzalem op staat Zion genoemd.
Feit , de bijbel wordt 'volk' en land samen gebracht door een verbond
Feit , de bijbel verhalen met zijn hoofdpersonages hebben nooit bestaan. Dus Sem is ook een verzinsel
Feit, er staat geen Joodse volk in de bijbel.
Feit , er bestaat geen Joodse volk in de wereld. Er zijn mensen die dat geloven (waaronder de Joden zelf)
Zionisme betekent gewoon verlangen naar terugkeer naar Zion ( Jeruzalem). Dat is altijd onderdeel geweest van de vele Jodendommen. En dat gaat heel ver terug. En overal ter wereld. Mijn oma vertelde dat een zus van haar oma ook persé naar Palestina wilde. Die is met heel de familie vertrokken naar Jeruzalem. In 1903
En nee ze kwamen niet uit Europa maar uit Iran.
Ze hebben een andere mening dus ze zijn gekquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Szikha2 het volgende:
Voor mij is dat comlot denken een soort religie. Mensen die beweren dat bijvoorbeeld (om in dit topic te blijven) Joden de wereld willen domineren vindt ik gekkies. Maar het lijkt wel alsof we mentaal achteruit gaan inplaats van vooruit ....
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:24 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Zionisme betekent gewoon verlangen naar terugkeer naar Zion ( Jeruzalem).
Fuck yeahquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je lult gewoon uit je nek.
Het Britse mandaat aan de heer Rothschild wat van Palestina zijn privéstaat maakte werd gretig misbruikt door nep-Joden (Khazars) die helemaal geen affiniteit/verleden met het gebied hadden, om hun uitbuiting van de mensheid een fundament te geven.
Zij hebben dit afgedwongen met terrorisme (King David Hotel bombing) en met de etnische genocide op 450+ Palestijnse dorpen. Bewoners van deze dorpen zijn verjaagd (als ze geluk hadden), de rest is omgelegd.
Nu heb je die psychopaten daaro, met een arsenaal aan nucleaire wapens, en een fundamentele principiële minachting van de rest van de mensen op de aardbol, gevoed door misplaatst nationalisme. Levensgevaarlijke situatie. Somebody gotta stop those assholes.
Aan wie jij quote:quote:
Beste Ali ( mooie naam trouwens)quote:
Ik ben geen troll. En ik ben niet pro Israel. Lees je wel wat ik schrijf? Ja ik denk dat het dat is. Je hebt helemaal gelijk. Ik kruip op allerlei fora's om de hersenen van mensen te bespelen. Ik ben ingehuurd. Verdiend flink jonge. Zou je ook moeten doen. Ik ben ingehuurd door een Tunisien bureau in naam van de Mossad.quote:Ergens snap ik je drang wel om mensen te ''onderwijzen''' over gevoelige zaken . Alleen heb ik zoveel ervaring met pro Isreali trollen dat ik ze heel makkelijk kan herkennen . Sinds het internet een van de weinige mediums waar ''ze'' nog geen totale controle over hebben huren ze mensen in om de opinie van het folk te beïnvloeden
Zionisme is geen kritiek op Israël Aliquote:Mensen van de Hasbara hebben zelfs speciale software dat het internet afscout naar kritiek op Isreal.
Ik heb nog niet over nazi gehad.quote:Wanneer Hasbara het werk niet alleen aankan hebben ze altijd nog JIDF en ADL die het vuile werk namens hun doen. Onderwijzen komt neer op propaganda verspreiden . Wie de officiële versie van de zionisten niet gelooft is nazi, niet goed bij zijn hoofd en wil alle joden dood hebben . Wat je niet wilt beseffen is hoe vaker je gebruik maakt van emotionele manipulatie hoe minder effect het heeft.
Ik had het over Joden. Niet de staat Israël Ali. Lezen. Tot nu toe trek jij constant de holocaust kaart. Je gaat ook helemaal geen discussie aan. Is dat niet juist de techniek van een troll?quote:Kenmerkend is je reactie een paar post verder
Ze hebben een andere mening dus ze zijn gek
Isreal is een apartheidsstaat? thats nuts. Its the only democracy in the middel east
Kijk wat de Isrealische leger de palastijnen heeft aangedaan. Maar zij begonnen eerst!!!!
Willekeurige Isreali president een oorlogmisdadiger? Nazi propaganda!!
Ik ga er verder niet meer op in. Ik respecteer jouw mening. Jij hebt heel veel geleerd. En dat is jouw waarheid. Ik heb de mijne. Ik kan zelf denken. Ik woon nu in Nederland en geniet van vrijheid van meningsuiting. Die hoef je niet de kop in te drukken.quote:Alles wat krom is probeer je recht te praten
Mag ik vragen waarom jij dit wel genocide vindt maar over de Tweede Wereldoorlog beweert dat er "in de diverse kampen Joodse slachtoffers zijn gevallen"?quote:
Maar dat is een nep Joodquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hier, .pdf van het boek "The Hidden History of Zionism" door Ralph Schoenman (Jood).
http://www.bibliotecapley(...)nhistory_zionism.pdf
GGHF
Wat vind je hier nu zelf van?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:49 schreef Manke het volgende:
"De oorzaak van antisemitisme is omdat men God haat"
www.gotquestions.org/anti-Semitism.html
ik geloof dat de duivel achter de eeuwenlange vervolging van joden zit, zoals in de bijbel staat.quote:
Zijn bloed kome over ons en onze kinderen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:11 schreef Manke het volgende:
[..]
ik geloof dat de duivel achter de eeuwenlange vervolging van joden zit, zoals in de bijbel staat.
Iedere Jood denkt dat hij of zij de Messias is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ze dachten toch ook al dat Tsjabtjai Tjevi de Messias was? Waarom dachten ze dan ditmaal het bij het juiste eind te hebben?
Dat er al eerder emigratie was, zegt natuurlijk niets over het bestaansrecht van Israel, zeker niet in zijn huidige vorm.
Keep talking shit!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De 'info' die je geeft is eenzijdig, selectief, discutabel en omstreden... At best!![]()
Als ik nu een mooi verhaal verzin komt die ook nooit in de Zadelhoff schoolboekjes.
geinige details welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:38 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Maar dat is een nep Jood![]()
Ik snap overigens niet waarom men de holocaust /nazi kaart te voorschijn haalt. Je hoort altijd : Joden trekken de holocaust kaart. Maar ik denk dat deze kaart eerder getrokken worden door mensen die tegen de staat Israël zijn. Holocaust hier en daar.
Tijdens de ottomaanse rijk kocht een Rothschild lap grond kocht van de Turken. In de Golan ( in de bijbel bekend als Bahsan ) https://nl.wikipedia.org/wiki/Basan
Niet zo speciaal hoor. Maar wist je dat in dat gebied voor begin van de 19e eeuw een synagoge werd gebouwd? Ergens in 1700 nog wat. Bijzonder hieraan is het een Nederlandse synagoge betreft. Blijkbaar gingen er al Nederlandse Joden vertrekken in de 18e eeuw. Ik dacht altijd een eeuw later. En wat ook blijkt is dat er Joden van allerlei afkomst ( of ze nu uit Afrika kwamen of Europa) daar gingen bidden. Opmerkelijk
Middels https://nl.wikipedia.org/wiki/Gematria hadden Joden uitgerekent dat het jaar 1840 (kabbalah) de Messias ging komen. En de reden was een zin uit de bijbel. Die zin zou de nummerieke waarde hebben van dat een Joods jaartal ( dus niet de bijbelse kalender want die is niet hetzelfde)
En dat was dus ons jaartal : 1840. Dus vele kabbalisten ( vele chassische en farizeese sekten) gingen naar Palestina omdat zij dachten dat de Messias zou komen.
Zoals ik al eerder heb gemeld de Joden zien de bijbel als een zilver werk. Door hen op te poesten ( dus door studie hiervan) zou je de geheime betekenissen in zien. Daarom de uitspraak van Ben bag bag ( 1e eeuw) : lees en lees de bijbel en nog een keer en nog een keer en nog een keer want alles wat je wilt zit daarin
Kabbalisten denken dat elke letter , elke streepje ( tittel) van de bijbel verborgen geheimen bevatten. En zij hadden daarom ook gezegt dat geen enkele tittel veranderd mag worden.
Dat jaar was bijzonder voor hen. Een Rothschild famlilie ( edmond denk ik) ging naar Palestina omdat een christelijke priester verdween. En de moslims kregen te horen van het bloedsprookje ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje) Je weet wel dat Joden bloed gebruiken om hun matza's mee in te dompelen. Er werden daar dus Joden gedood. Ze konden die christelijke priester niet vinden. Ze doorzochten de huizen van de Joden zonder succes. De lijk van deze priester is nooit gevonden.
Maar om terug te komen. Voor perushim en chassidische kabbalisten was het jaar 1840 het jaar waarvan zij dachten dat de Messias kwam. Dat jaar was ook bijzonder voor Jemitische Joden trouwens. Door Britse invasie in zuid Egypte werden er veel Jemitische Joden gered.
Joden zijn keihardquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
geinige details wel
nep Jood of niet.... Dat boek is keihard.
Ja begrijp het. Je bent niet de eerste.quote:Op zondag 9 augustus 2015 01:05 schreef Xylos het volgende:
@Szikha2: Ik zie wel dat je er aardig wat vanaf weet. Je schrijft veel en ook best zinnige dingen, maar je spreekt jezelf tegen en begrijpt er eigenlijk niet zo heel veel van.
(Helaas zijn je lappen tekst te groot om er punt voor punt op in te gaan)
Drie!? Uitroeptekens. Zulks een inhoudelijke repliek. Ik ben met stomheid geslagen.quote:
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben het namelijk redelijk met meneer Waters eens (zover ik het op dit moment gelezen heb). Alleen is er altijd wel een idioot (voor of tegen) te vinden die de holocaust erbij wil slepen. Dat vind ik wel debiel. (Ow wacht, dat deed jij ook!quote:Former Pink Floyd frontman sparks fury by comparing Israelis to Nazis
http://www.theguardian.co(...)an-fury-israel-nazis
this dude.... LOL keep pulling the semitism card ....quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Drie!? Uitroeptekens. Zulks een inhoudelijke repliek. Ik ben met stomheid geslagen.
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben het namelijk redelijk met meneer Waters eens (zover ik het op dit moment gelezen heb). Alleen is er altijd wel een idioot (voor of tegen) te vinden die de holocaust erbij wil slepen. Dat vind ik wel debiel. (Ow wacht, dat deed jij ook!)
Anti-zionisme, alsin het politieke beleid van Israël op dit moment, is niets mis mee. Wat jij aanhaalt met je Khazaar Hypothese, met je eenzijdige belichten van het Israëlische geweld en je verwijzing naar de Rothschilds is wél op antisemitisme en propaganda gestoeld.
Ik weet niet wat je probeert duidelijk te maken, maar gewoon je vingers in je ogen stoppen en vooral niet lezen wat ik zeg. Als je net zo kritisch kijkt naar de verhalen waar jij de waarheid vandaan haalt dan kom je er wel.quote:
...zegt de dude die zich genoodzaakt ziet zijn standpunten te verdedigen met de anti-semitisme kaart... LOL !!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert duidelijk te maken, maar gewoon je vingers in je ogen stoppen en vooral niet lezen wat ik zeg. Als je net zo kritisch kijkt naar de verhalen waar jij de waarheid vandaan haalt dan kom je er wel.
Als je je ogen zou gebruiken dan zou je zien dat ik dat dus niet (alleen) doe.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
...zegt de dude die zich genoodzaakt ziet zijn standpunten te verdedigen met de anti-semitisme kaart... LOL !!!!!
quote:systematisch geven van eenzijdige informatie: check
die al dan niet (deels) onwaar is: check
waarbij selectief bepaalde feiten worden benadrukt: check
andere bewust achterwege worden gelaten: éééén check!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je je ogen zou gebruiken dan zou je zien dat ik dat dus niet (alleen) doe.
Weet je wat je nu aan het doen bent?
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar daar kunnen we trollen nu dus ook aan toevoegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:23 schreef Salvad0R het volgende:
let me just leave this here..... kijken hoe de victimstatus hier mee omgaat ....
you reckon?!?!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar daar kunnen we trollen nu dus ook aan toevoegen.
Ik vind het wel lastig om in te schatten eerlijk gezegd. Of je expres de boel lekker loopt op te stoken of dat je gewoon echt niet beter weet.quote:
Als je waarheidsvinding "de boel opstoken" noemt, wie leeft er dan een leugen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig om in te schatten eerlijk gezegd. Of je expres de boel lekker loopt op te stoken of dat je gewoon echt niet beter weet.
Niets mis met waarheidsvinding, maar de manier waarop je (niet) communiceert is uitermate vervelend.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:36 schreef Salvad0R het volgende:
Als je waarheidsvinding "de boel opstoken" noemt, wie leeft er dan een leugen?
in jouw ogen is mensen betichten van antisemitisme communicatie. Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niets mis met waarheidsvinding, maar de manier waarop je (niet) communiceert is uitermate vervelend.
Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen? Bovendien heb ik je nog nooit antisemitisch genoemd. Sommige onderdelen van de propaganda die je spuit zijn dat echter wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
in jouw ogen is mensen betichten van antisemitisme communicatie. Daar heb ik geen boodschap aan.
^veel geblaat, weinig wol. Zoals altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen? Bovendien heb ik je nog nooit antisemitisch genoemd. Sommige onderdelen van de propaganda die je spuit zijn dat echter wel.
Waarschijnlijk weet je dat niet eens, omdat je waarheidsvinding (net als jouw boodschap) redelijk eenzijdig is, maar daarom wijs ik je daar even op.
Zo zijn er meer users in BNW. Die ironisch genoeg zonder blikken of blozen dezelfde verhalen, leugens en beschuldigingen erbij pakken die al eeuwen gebruikt worden om deze bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te stellen en te vervolgen.
Je bedoelt dat ik veel tekst nodig heb om aan te geven dat je ongelijk hebt en je gedraagt als een kind dat met zijn vingers in de oren 'lalala' aan het roepen is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef Salvad0R het volgende:
^veel geblaat, weinig wol. Zoals altijd.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
King David Hotel bombing is één voorbeeld van een hele lange geweldgeschiedenis, waarom geef je die als voorbeeld?
Alle partijen hebben zich sinds... 1920 ? niet zo heel netjes gedragen in Palestina. Waarom richt je je maar op één groep?
Waarom denk je/ zeg je dat de hele groep (alle nep-Joden?) een minachting hebben tegen de hele wereld?
Hoe zijn al die 'nep-Joden' de wereld aan het uitbuiten?
Dat is een satirisch bedoeld artikel, kijk naar de datum, is de Joodse variant van 1-April dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:03 schreef Ali_boo het volgende:
Leaked report: Israel acknowledges Jews in fact Khazars; Secret plan for reverse migration to Ukraine
Our Russian and Ukrainian correspondents Hirsh Ostropoler and I. Z. Grosser-Spass also contributed to this story, delayed due to the crisis over the Crimean referendum.)
....
The consensus of the broad majority of “Middle Israel,” which feels that Netanyahu is not doing enough for peace but also questions the sincerity of the Palestinians, is skeptical and despairing. One woman said, in frustration: We all long for an agreement but just cannot see how to achieve it. For now, all we can see is this Chazerai.
De bron aanvallen is zo goedkoop en dat doet er helemaal niet toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 01:34 schreef Slaro het volgende:
Dat is een satirisch bedoeld artikel, kijk naar de datum, is de Joodse variant van 1-April dus.
Ik val de bron niet aan, Times Of Israel is een fantastische internetkrant, maar als TS, en jij schijnbaar, realiteit niet kan onderscheiden van satire dan nag dat gezegd worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De bron aanvallen is zo goedkoop en dat doet er helemaal niet toe.
Ha-Ha!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:10 schreef Slaro het volgende:
Ik val de bron niet aan, Times Of Israel is een fantastische internetkrant, maar als TS, en jij schijnbaar, realiteit niet kan onderscheiden van satire dan nag dat gezegd worden.
Misschien maar helemaal duidelijk was dat dus niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ha-Ha!
Jij kunt het ook niet.Mijn reactie was satirisch.
Sorry.
Nee dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:53 schreef Ali_boo het volgende:
Satire of niet het info in het artikel klopt gewoon
Wat jij nu "de Zions" noemt en de kenmerken die je hen meegeeft, zijn antisemitische denkbeelden. Dat kun je ontkennen, maar wat je doet is exact hetzelfde, vanuit exact dezelfde bronnen en redeneringen die vroeger gebruikt werden, als de redenen achter de pogroms. De Eeuwenlange Jodenvervolging.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Post van de dag![]()
Ik denk door ww2 en slachtoffer(rol). Ik vind die Zions de grootste engerds omdat ze uit het zicht hun zaakjes kunnen doen, achter de schermen een grote rol spelen waarschijnlijk de lakens uitdelen terwijl USA&co het toneelsstuk uitvoeren. Zelfde laken een pak voor SA. Of ben ik nu een joden- en arabierenhater?
Je hebt gelijk, ik krijg ook steeds meer begrip voor de Palestijnen.
Marriage With Non-Jews Now Carries Prison Sentence In Israel
Israel legalizes imprisonment of ‘child terrorists’ as young as 12
Dit soort zaken komen niet echt in het nieuws.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:28 schreef Berjan1986II het volgende:
[..]
Normaal reageer ik hier niet op, maar op zo een aantijging wel. Ik ben het beu dat men steeds antisemitisme roept als je kritiek hebt op Israel. Of op de manier waarop Israel omgaat met Palestijnen en dergelijke. Volgens mij heeft enkel kritiek op Israel een speciale naam, antisemitisme. Waarom wordt dit niet gewoon "vrijheid van meningsuiting" gezien? Waarom speciaal een naam, die enkel geldt voor kritiek op een bepaalde groep mensen? WOII is erg, maar er zijn meer Russen omgekomen dan joden. Die geven we toch ook geen voorkeursbehandeling?!
Zionisme bestaat gewoon, en heeft met nationalisme niks van doen. Mensen kunnen ook nederlands nationalistisch zijn, maar dat staat in geen vergelijk met wat zionisten doen met palestijnen. Als je hier geen kritiek op duldt dan is het ver heen met de wereld.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de Joden zichzelf daartegen willen beschermen, die zien ook aan de Moslims hoe snel je tot zondebok verklaart wordt zonder enige bescherming.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:29 schreef Berjan1986II het volgende:
[..]
Ik wil mij ook beschermen tegen kritiek. Dus ik bedenk een naam voor kritiek op een nederlander, en iedere keer als een nederlander iets slecht doet en er komt kritiek op dan speel ik die kaart.
Ook vind ik dat veel joodse organisaties nogal aanstellerig reageren als mensen vrijheid van meningsuiting uiten. Een voorbeeld is die kerel die bij Zomergasten zou spreken, meteen aan de bel trekken en proberen te zorgen dat iemand verboden wordt te spreken. Omdat hij kritiek uit op Israel...
Wat ben ik blij dat die wel spreektijd kreeg, al heb ik de uitzending niet gezien en ga het niet kijken ook. Maar het gaat om het principe. Als hij nou oproept tot genocide, dat is een ander verhaal.
En ik begrijp overigens ook niet dat Europa en Amerika meespelen met de spelletjes van israel. Het is toch van de gekke dat kritiek op moslims gewoon kritiek is, maar dat kritiek op joden antisemitisme is en verboden is? Als een mens iets fout doet dan zegt men er gewoon wat van. Ongeacht religie of andere afkomst.
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzinnig, maar ik snap het wel omdat je op die manier iedereen monddood maakt.
Europa en de VS hebben belangen bij de spelletjes van Israël en gemeenschappelijke belangen leidt al snel tot een samenwerking.
Zoals je zelf al aangeeft, op dit moment is te zien dat er een verschil is in de behandeling van aanhangers van verschillende geloven en het zou mooi zijn als de Joden de Moslims zouden willen behoeden voor een benadering die ze zelf eerder ervaren hebben. Niet dat veel mensen zullen luisteren, maar toch.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heel aanstellerig. Ze zijn tenslotte helemaal niet vervolgd en vermoord.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, vervolgd en vermoord. Ze zijn tenslotte de enige groep waarbij dit ooit is gebeurd.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
Hij (Abu Jahjah) wordt niet de mond gesnoerd omdat hij kritiek heeft op Israël, maar omdat hij oa. oproept tot geweld. De vernietiging van Israël... En meer. Nog net geen genocide, hoewel... Op zich vrij valide punten om eens 'over te zeuren'.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat absoluut niet, maar wel de enige groep die al millennia collectief gehaat wordt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Post van de dag![]()
Ik denk door ww2 en slachtoffer(rol). Ik vind die Zions de grootste engerds omdat ze uit het zicht hun zaakjes kunnen doen, achter de schermen een grote rol spelen waarschijnlijk de lakens uitdelen terwijl USA&co het toneelsstuk uitvoeren. Zelfde laken een pak voor SA. Of ben ik nu een joden- en arabierenhater?
Je hebt gelijk, ik krijg ook steeds meer begrip voor de Palestijnen.
Marriage With Non-Jews Now Carries Prison Sentence In Israel
Israel legalizes imprisonment of ‘child terrorists’ as young as 12
Dit soort zaken komen niet echt in het nieuws.
Terug naar Hilly maar weer ..
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het antisemitisme is momenteel weer sterk in opkomst.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus omdat 1 groep milennia lang collectief gehaat zou worden geeft dat die groep een aparte onschendbare status in plaats van dat iedereen daarvan zou leren en dus iedereen dezelfde mate van bescherming zou moeten genieten?
Want anders is de volgende keer een andere groep aan de beurt, maar zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Niemand is onschendbaar. Daar gaat het niet om. Ze zijn wel (terecht) extra gevoelig en extra alert op zaken die te ver gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:02 schreef Baconbus het volgende:
Dus omdat 1 groep milennia lang collectief gehaat zou worden geeft dat die groep een aparte onschendbare status in plaats van dat iedereen daarvan zou leren en dus iedereen dezelfde mate van bescherming zou moeten genieten?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:07 schreef Berjan1986II het volgende:
[..]
Wat ik eens gezien tijdens een documentaire van ene Louis Theroux over zionisme. Toen wist ik er nog niks van, maar dit heeft de ogen geopend. Bizarre mensen zijn dat, die zich voor laten staan vanwege een boek, en die daarom anderen slachtoffer laten zijn. Iemand van hun eigen volk schijnt ooit gezegd te hebben "wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet". Maar dat is bij die mensen tegen dovemansoren gezegd.
En dan heb je ook christenen die net zo zijn, en die alles wat israel doet goedkeuren omdat ze bang zijn dat de joodse god anders iets gaat doen :tranen:
Misschien dan even het woord 'zionisten' uit de OP van dat Hillary-topic halen, want anders blijft het een beetje vreemd dat er daar niet over de OP gesproken mag worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef jogy het volgende:
Lockquote en opschoning van hilarious hillary topic.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mij maakt het niet uit of ze daar te ver in gaan, ik vind het belangrijker dat voor iedereen de tenen even lang zijn. Het verschil in lengte van tenen is 'too damn high'.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand is onschendbaar. Daar gaat het niet om. Ze zijn wel (terecht) extra gevoelig en extra alert op zaken die te ver gaan.
Dat ze daar zelf af en toe te ver in gaan en dat ze lange tenen hebben is bovendien ook nog eens prima bespreekbaar.
Dus daarom zijn er zoveel butthurt mensen opeens lange tenen aan het groeien!?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef Baconbus het volgende:
Mij maakt het niet uit of ze daar te ver in gaan, ik vind het belangrijker dat voor iedereen de tenen even lang zijn. Het verschil in lengte van tenen is 'too damn high'.
Leg eens uitquote:
Het valt niet uit te sluiten, sommige tenen zullen korter moeten worden of anderen langer, anders kunnen ze nooit gelijk worden. Maar dat is logisch.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus daarom zijn er zoveel butthurt mensen opeens lange tenen aan het groeien!?
Volgens mij gaan we de verkeerde kant op.
Je mag het wat mij betreft wel over zionisme hebben daar maar enkel als 'bij onderwerp' in relatie tot Hillary en het niet laten verworden tot het hoofd onderwerp. Daar hebben we dit topic voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien dan even het woord 'zionisten' uit de OP van dat Hillary-topic halen, want anders blijft het een beetje vreemd dat er daar niet over de OP gesproken mag worden.
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar ik ben het niet met je eens. Je trekt je tenen maar in, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:12 schreef Baconbus het volgende:
Het valt niet uit te sluiten, sommige tenen zullen korter moeten worden of anderen langer, anders kunnen ze nooit gelijk worden. Maar dat is logisch.
Het lijkt me erg knap als iemand Clinton in verband kan brengen met 'zionisme'.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag het wat mij betreft wel over zionisme hebben daar maar enkel als 'bij onderwerp' in relatie tot Hillary en het niet laten verworden tot het hoofd onderwerp. Daar hebben we dit topic voor.
dit vind ik ook verkeerd, mijn kritiek is enkel en alleen op de israelische politiek vandaag de dag en het feit dat je daar geen woord over mag zeggen of ze komen met "antisemitisch". Wat vele moslimjongeren doen vind ik verkeerd, mensen over een kam scheren, ze voor vna alles en nog wat uitmaken etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat het kennelijk toch weer opleeft:
[..]
Wat jij nu "de Zions" noemt, en de kenmerken die je hen meegeeft, zijn antisemitisch. Dat kun je ontkennen, maar wat je doet is exact hetzelfde, vanuit exact dezelfde bronnen en redeneringen, die vroeger gebruikt werden. "De Zion" zit overal achter. "De Zion" heeft zijn vingertjes in alle pap. "De Zion" is de aanstichter van het kwaad.
Dit is geen kritiek op de politiek van Israël, dit is direct overgenomen anti-Joods denken met als directe bron alle antisemitische verhalen van 0 tot nu.
Kritiek op de politieke koers van Israël zie je eigenlijk overal.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:17 schreef Berjan1986II het volgende:
dit vind ik ook verkeerd, mijn kritiek is enkel en alleen op de israelische politiek vandaag de dag en het feit dat je daar geen woord over mag zeggen of ze komen met "antisemitisch". Wat vele moslimjongeren doen vind ik verkeerd, mensen over een kam scheren, ze voor vna alles en nog wat uitmaken etc.
De 'beschermeling van God'-houding is net zo erg als de houding de andere kant op. Het zijn net mensen, die Joden.quote:Ik kom nogal vaak op christelijke sites, en wat ik daar lees... Alles wat Netanyahu doet is goed, want hij is jood en dus een beschermeling van god etc... Op die manier kun je niet eerlijk oordelen over een situatie die op zichzelf al schrijnend is. Het bouwen van woningen op de gazastrook terwijl dit veroordeeld is door de VN, kinderen doden, kinderen nu op kunnen sluiten zoals bepaald door israel. Daarop moet je oordelen kunnen, zonder van antisemitisme te worden beschuldigd.
En nu val je toch nog in de generaliserende valkuilquote:Wat hierboven staat is allemaal complottheorie achtig. Alsof zionisten overal een vinger in de pap hebben. Die zijn veel te veel bezig met Israel asl beloofde land, en ze zijn niet zo wereldlijk bezig, want de wereld is toch fout volgens hun boeken.
Inderdaad. Bovendien hebben de artikelen het ook overduidelijk niet over zionisten maar gewoon joden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
Omdat het kennelijk toch weer opleeft:
[..]
Wat jij nu "de Zions" noemt en de kenmerken die je hen meegeeft, zijn antisemitische denkbeelden. Dat kun je ontkennen, maar wat je doet is exact hetzelfde, vanuit exact dezelfde bronnen en redeneringen die vroeger gebruikt werden, als de redenen achter de pogroms. De Eeuwenlange Jodenvervolging.
"De Zion" zit overal achter. "De Zion" heeft zijn vingertjes in alle pap. "De Zion" is de aanstichter van het kwaad.
Dit is geen kritiek op de politiek van Israël, dit is direct overgenomen anti-Joods denken met als directe bron alle antisemitische verhalen van 0 tot nu.
Lastig om het onder woorden te brengen maar zal een poging wagenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Leg eens uit![]()
Bovendien ben ik altijd bijzonder huiverige voor 'de waarheid'... Maar dat kan aan mij liggen
Net zo verderfelijk als de palestijnen die aan pallywood doen of in burgerdoelen zich verschansen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Docu over het Israëlische leger die kinderen van hun bed lichten omdat ze stenen gooiden. Als een steen verkeerd terecht komt kan dit akelige gevolgen hebben, hersenbeschadiging zoals bij dat kleine meisje in de video. Om kinderen met grof geweld te arresteren en ondervragen valt niet goed te praten, het is niet meer dan een razzia. Dit soort praktijken zouden vaker aan het licht moeten komen. Het Israëlische leger drijft de zin door met pure intimidatie en heel veel geweld.
Mijn hart brak toen ze het lef hadden een 5-jarig jochie te arresteren.
Dat is niet waar, de kritische geluiden nemen steeds meer toe. Zelfs vanuit trouwste bondgenoot Amerika.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Met het grote verschil dat Israël een top of the bill army heeft wat zich schaamteloos misdraagt, oorlogsmisdaden begaat en mensenrechten schendt. Niemand die daar om maalt. Te druk met war on terror.
Saoedi-Arabië ook, maar dan veel grootschaliger. Hoor je ook niemand over.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Met het grote verschil dat Israël een top of the bill army heeft wat zich schaamteloos misdraagt, oorlogsmisdaden begaat en mensenrechten schendt. Niemand die daar om maalt. Te druk met war on terror.
Ze zouden inderdaad met stokken en pijl en boog moeten vechten anders is het niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Met het grote verschil dat Israël een top of the bill army heeft wat zich schaamteloos misdraagt,
"niemand die daarom maalt". Echt ja?quote:Niemand die daar om maalt. Te druk met war on terror.
Precies, dat heb ik vaker aangeven, de twee stille op de achtergrond terwijl de wereld zich bezig houdt met de war on terror gaan ze daar lekker hun gang.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië ook, maar dan veel grootschaliger. Hoor je ook niemand over.
De hele Golfregio is hetzelfde verhaal. En als je er nog een paar landen bij wilt: zo ongeveer alle Afrikaanse landen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik vaker aangeven, de twee stille op de achtergrond terwijl de wereld zich bezig houdt met de war on terror gaan ze daar lekker hun gang.
Een leger wat een kind van 5 jaar arresteert, kinderen met martelpraktijken ondervraagt daar heb ik geen goed woord voor over. Heb inmiddels wat vids gezien hoe grof ze te werk gaan, misselijkmakend die gasten. Niet meer dan landjepik dmv bruut geweld.
Israel releases youngest prisoner, 12, but increasing number of children jailed
Moeten we dan maar geloven dat er met een mes is gestoken, als ze je te pakken hebben laten ze je pas gaan als je een confession hebt getekend.
Idi Amin gebruikte ook zijn leger dat tov de bevolking top of the bill is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals met het grote verschil, Israël heeft top of the bill army wat schaamteloos doorgaat met zijn praktijken door met geweld land af te pakken. Ik krijg steeds meer sympathie voor de Palestijnen.
Ook voor Hamas?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals met het grote verschil, Israël heeft top of the bill army wat schaamteloos doorgaat met zijn praktijken door met geweld land af te pakken. Ik krijg steeds meer sympathie voor de Palestijnen.
Gesponseerd door biljoenen USD per jaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:56 schreef Ali_boo het volgende:
Lastig om het onder woorden te brengen maar zal een poging wagen
Wanneer iemand claimt dat Israël een apartheidsstaat is . Dan zou je hiervoor voldoende bewijs kunnen vinden
Echter is het anti Semitisch om dit kenbaar te maken . Niet omdat het gebaseerd is op blinde haat , zoals de meeste mensen denken , maar omdat het ondersteund word door feiten
Dit word het 'nieuwe' antisemitisme genoemd . Mensen die zich verschuilen achter anti zionistische sentimenten om zo hun haat tegen het volk te rechtvaardigen
https://en.wikipedia.org/wiki/New_antisemitism
http://www.nationalreview(...)sm-benjamin-weinthal
Zoals je zelf weet is het bewijs voor een apartheidsstaat overweldigend echter is het gebaseerd op waarheden , dus antisemitisch
Zoals je zelf ziet in de bovenstaande twee artikelen ^^
Daar gaat het wel eens mis.quote:Het enige wat er toe doet is het volgende:
Kunnen de claims ondersteund worden door feiten, ja of nee?
Waar het dan naar toe leidt of welke stereotype hiermee word bevestigd is totaaaaaaaaaaaaaaaaal NIET relevant
Dat ligt er maar net aan, aan wie je het vraagt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:04 schreef ender_xenocide het volgende:
Zijn het niet gewoon de Jezuïten die overal achter zitten?
In een gebied ter grootte van Texel, terwijl andere landen op veel grotere schaal bepaalde volken onderdrukken, maar daar hoor je de antizionisten nooit over...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Weet jij ook waarom ze niet meer in Suriname mochten komen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:29 schreef anonymoussie het volgende:
Toen, tijdens de 2e wereldoorlog, woonden in Suriname en op Aruba ook Joodse handelaren.
Die mochten toen niet meer komen, waar de andere Europeanen wel kwamen (cinema, herenclubs).
Gevolg was dat ze hun eigen cinema bouwden en eigen clubjes op poten zetten. Lijkt me niet geheel onlogisch.
Ik weet niet precies hoe zich dat in de VS heeft ontwikkeld.
Wel eens? Men doet niets andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar.
Kritiek op politiek Israël, geen antisemitisme. Sterker nog, zoals hierboven ook gezegd, die kritiek groeit.
De Joodse staat willen vernietigen, omdat het een Joodse staat is, is wel antisemitisme.
"De Zionisten" beschuldigen van een werelds complot, het aansturen van de banken, het in de zak hebben van alle politiek, etc. is wel antisemitisme.
En dan heb je nog een ingewikkelde categorie;
Mensen die kritiek hebben op de politiek die Israël voert, met uiteindelijk het doel om de Joodse staat te vernietigen. Daar wordt het lastig differentiëren.
Nogmaals; kritiek is prima. Kritiek gebeurd ook. En ja, er wordt ook echt wel eens onterecht "antisemitisme" geroepen. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat of dat het niet belangrijk is om er wat aan/ mee te doen.
[..]
Daar gaat het wel eens mis.
Je stelling is tweedelig:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
Voorbeeld:
Er wordt geclaimd dat heel Hollywood Zionistisch is en onderdeel van een complot om de publieke opinie te sturen.
Het is een feit dat er veel mensen met een Joodse achtergrond in Hollywood werken.
Dit feit is echter geen bewijs voor bovenstaande claim. Bovenstaande claim blijft stereotypisch en absoluut antisemitisch.
Joodse dochteronderneming net als de vrijmetselaars aka 'illuminati'quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:04 schreef ender_xenocide het volgende:
Zijn het niet gewoon de Jezuïten die overal achter zitten?
http://www.indigorevoluti(...)an-de-jezuieten.html
https://warningilluminati(...)orld-the-black-pope/
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
etc.
etc.
etc.
Wie is 'men'? Het lijkt me toch dat je per geval zult moeten kijken of het terecht is of niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
Wel eens? Men doet niets anders![]()
Sterker nog , het is zo vaak misbruikt dat het niet meer serieus genomen kan worden
Dat ligt helemaal aan je details...quote:Wat je hier boven omschrijft komt overeen met de 'official narritive'. Niet zo heel lang terug was vrijwel alle kritiek op de staat 'antisemitisch'
Vandaag de dag heb je wat meer bewegingruimte maar echt de diepte in duiken ziet er niet bij. Al snel word het aandacht verlegd naar Hamas of men gaat terug naar een event uit ww2
Dat Israel fout bezig is kan nog net maar je moet niet in details gaan treden want= antisemitisme
Mijn stelling is tweedelig, klopt. Daarna vlieg je weer redelijk rap uit de bocht.quote:Je stelling is tweedelig:
1 De groep heeft Hollywood volledig in handen
2 Ze houden er een alternatieve agenda op na
Je lijkt geen problemen te hebben met de eerste punt
Echter op de tweede punt vertoon je cult like gedrag
Mocht het je ontgaan zijn; ik hou er sowieso niet van om mensen als groep te veroordelen.quote:Het blinde geloof ik de onschuld van de groep ongeacht wat het bewijs ook zegt
Ze ze altijd slachtoffer, nooit dader
Dit heet de zondebok theorie
Move along nothing too see here![]()
Dat gevoel ken ik!quote:Hoop oprecht dat er een dag komt dat je in staat bent de mentale barriere te doorbreken want bij vlagen heb ik het gevoel dat ik met een Jehovas getuige zit te praten, no offence verder.
Dat vind ik dan weer een grappig voorbeeld wat je pakt, daar de origine van de conspiracy verhalen over vrijmetselaars vanuit de (conservatief protestantse) kerk komen. Die presenteerden de vrijmetselaars als duivelsaanbidders. Die dat overigens weer afgekeken hadden van de katholieke kerk, die hetzelfde deed met de (Beierse) illuminatie.quote:Charles Russel ( de oprichter van de sekte) was een vrijmetselaar
Hier heb je het bewijs
LEUGENS VAN SATAN!!!!!!!
Ook hier weer.quote:Hij is bevragen in een pyramyde , zie foto
LALALLALALLA ALEMAAAL LEUGENS
Dit hoor ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze niet meer in Suriname mochten komen?
Dan heb ik je post verkeerd begrepen Ano.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit hoor ik voor het eerst.
Was dat ook in de 2e wereldoorlog?
Voor zover ik weet mochten ze het land wel in.
Is ok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb ik je post verkeerd begrepen Ano.
Om welke reden ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is ok.
Ze mochten niet in meer in dezelfde cinema en clubs komen waar alle andere Europeanen wel kwamen.
Om dezelfde reden als in NL.quote:
Jodenhaat dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als in NL.
Bepaalde Europeanen hadden hoogstwaarschijnlijk dezelfde gedachtegoed in Suriname.
Hey there Ali. Goed om je terug te zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel eens? Men doet niets anders![]()
Sterker nog , het is zo vaak misbruikt dat het niet meer serieus genomen kan worden
Israël is een hoax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey there Ali. Goed om je terug te zien.
Zionisme , hmm, is 'n hele zwaar 'loaded' term geworden.
Zionisme 'maar' Israeli nationalisme is en er verschillende niveaus van nationalisme/zionisme zijn.
Israel zo vreselijk gecompliceerd is dat de meeste joodse of arab Israelis weet 't ook niet meer.Dat heb ik met joodse en moslim Israelis overgesproken toen ik daar 'n tijdje (heel lang geleden) heeft gewoond.
De probleemen in Israel veroorzaken door extremisten van beide kanten zijn. Gewone Israelis weten wel goed dat bepaalde acties van de IDF vreselijk fout zijn (ze moeten allemaal in 't leger) vanaf heel jong, bijna elke Israeli kan redelijk goed 'n vuurwapen gebruiken.
Veel Israelis ook grote vragen over bepaalde gebeurtissen tijdens WWII hebben. De 'H' woord dus. Ciijers bvb.
Dit soort dingen heb ik al heel lang geleden in Israel met echte Israelis overgesroken. Ook anti-semitische jodenhaters? Oh ja 'self-hating jews' heb ik gehoord.
Ik heb ook jonge Israelis in tranen gezien voor dat ze weer in 't leger moeten gaan.Zo veel keuze hadden ze niet – leger of gevangenis.
TBF, I didn't notice that much difference between Israeli jews,muslims or christians.
I had a wonderful time there. I worked hard as well.
Is dit 'n flauwe pging tot 'humour' ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
[b]Israël is een hoax.
Er is geen enkel hard bewijs dat dit land ooit bestaan heeft.[/b] Vandaar de overdreven aandacht voor Israël : om te voorkomen dat we dat door krijgen.
Je laat geen enkel hard bewijs zien waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is dit 'n flauwe pging tot 'humour' ?
Wat ben je wanhopig.
Van elke echte gebeurtenis bestaan vervalste foto's, maar op welke foto's doel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Tingo het volgende:
Het feit dat er fotos van 'n bepaalde gebeurtenis in WWII gefaked zijn niet te ontkennen is.
Waarom zouden er fake/edited fotos van 'n echte gebeurtenis zijn?
Wow, das 'n onverwachte reactie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Van elke echte gebeurtenis bestaan vervalste foto's, maar op welke foto's doel je?
Wat is je vraag precies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wow, das 'n onverwachte reactie.
Als er gevalsifeerde/bewerkte fotos van elke echte gebeurtenis waarom horen we daar niks tot heel weinig over?
Fake fotos toch bedoelt zijn om 'n bepaalde beeld te creeen?
Er zijn fake beelden maar al de verhalen wel echt zijn?
Dat is toch vreselijk (expres gedaan) misleidend.
Welke? Ik heb veel.quote:
Ja, dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke? Ik heb veel.
Als je 't niet erg vind dat 'van elke gebeurtenis er zijn fake fotos' ....
Wat is ook zo?quote:
Dat er van elke echte gebeurtenis vervalste foto's bestaan. Er hoeft maar een te bloederig lijk op de foto te staan en er wordt gephotoshopt.quote:
Wat bedoel je met "valse foto's".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Tingo het volgende:
Wow, das 'n onverwachte reactie.
Als er gevalsifeerde/bewerkte fotos van elke echte gebeurtenis waarom horen we daar niks tot heel weinig over?
True. Bovenstaande om aan te tonen hoe 'groots' de winnaar is. Gevoelens van patriottisme en trots.quote:Fake fotos toch bedoelt zijn om 'n bepaalde beeld te creeen?
Er zijn ook vreselijk veel valse verhalen, maar the gist is er wel uit te halen. Die valse verhalen zijn er voor heel veel redenen. Soms voor persoonlijk gewin. Soms voor politieke doeleinden. Soms per ongeluk, omdat men indianen verhalen vertelt. Er zijn ook heel veel verhalen wél geverifieerd.quote:Er zijn fake beelden maar al de verhalen wel echt zijn?
Dat is toch vreselijk (expres gedaan) misleidend.
Ah – op die fiets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat er van elke echte gebeurtenis vervalste foto's bestaan. Er hoeft maar een te bloederig lijk op de foto te staan en er wordt gephotoshopt.
Ik bedoel fotos/beelden die expres bewerkte/gemanipuleerd zijn met verschillende achtergronden,stukjes weggehaald of bijgezet om ’n heel andere, misleidende beeld te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 08:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "valse foto's".
De iconische foto van de Amerikaanse vlag op Iwo Jima? Staged.
De iconische foto van de Russische vlag op de Reichstag? Staged.
Zijn dat ook valse foto's?
Zijn er nog objectieve criteria om te bepalen wat wel of niet antisemitisch is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie is 'men'? Het lijkt me toch dat je per geval zult moeten kijken of het terecht is of niet.
Een soort van cry-wolf, ja, ik snap de redenering, maar die redenering is wat mij betreft niet terecht.
[..]
Dat ligt helemaal aan je details...
Gebruik je de holocaust als 'detail', dan word je verhaal redelijk rap antisemitisch.
Gebruik je het denkbeeld dat 'de Joden' de wereld beheersen als detail, dan word je verhaal redelijk rap antisemitisch.
Gebruik je het feit dat Israël een Palestijns dorp plat bulldozert als detail, dan heb je vrij spel.
[..]
.
We zouden het eerst eens moeten worden wie de mensen zijn die Hollywood runnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Mijn stelling is tweedelig, klopt. Daarna vlieg je weer redelijk rap uit de bocht.
1. Er wordt geclaimd dat heel Hollywood "Zionistisch" is.
2. Er wordt geclaimd dat deze "Zionisten" onderdeel zijn van een complot om de publieke opinie te sturen.
1. Het is een feit dat er "veel" mensen met een Joodse achtergrond in Hollywood werken.
Dit is echter geen bewijs dat a) al die Joodse mensen in Hollywood Zionistisch* zijn en b) wat is 'veel', hoeveel procent hebben we het over? Wanneer heb je 'de macht' in handen?
Ik zeg zeer zeker niet dat 'de groep' heel Hollywood in handen heeft.
2. Deze schofele claim (1.) levert al zoveel aannames op dat deel 2 eigenlijk meteen al vervalt. Tenzij je aannames gaat doen, maar dat zijn (wat mij betreft) zoveel aannames dat je eigenlijk niet meer voor rede vatbaar bent. Je bent gewoon bewijs aan het zoeken voor een wereldbeeld wat je al gevormd hebt, ipv. andersom.
.
Daar sla je de plan volledig mis Sicquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:51 schreef SicSicSics het volgende:
. Je bent gewoon bewijs aan het zoeken voor een wereldbeeld wat je al gevormd hebt, ipv. andersom.
De reden waarom ik Charles en de Jehova's getuige erbij haaldequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom beticht je mij dan van cult-like gedrag? De stelling, in ieder geval het tweede deel is een gevolgtrekking die je niet kunt maken.
Nice to see you as well matequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey there Ali. Goed om je terug te zien.
Zionisme , hmm, is 'n hele zwaar 'loaded' term geworden.
Zionisme 'maar' Israeli nationalisme is en er verschillende niveaus van nationalisme/zionisme zijn.
Israel zo vreselijk gecompliceerd is dat de meeste joodse of arab Israelis weet 't ook niet meer.Dat heb ik met joodse en moslim Israelis overgesproken toen ik daar 'n tijdje (heel lang geleden) heeft gewoond.
De probleemen in Israel veroorzaken door extremisten van beide kanten zijn. Gewone Israelis weten wel goed dat bepaalde acties van de IDF vreselijk fout zijn (ze moeten allemaal in 't leger) vanaf heel jong, bijna elke Israeli kan redelijk goed 'n vuurwapen gebruiken.
Veel Israelis ook grote vragen over bepaalde gebeurtissen tijdens WWII hebben. De 'H' woord dus. Ciijers bvb.
Dit soort dingen heb ik al heel lang geleden in Israel met echte Israelis overgesroken. Ook anti-semitische jodenhaters? Oh ja 'self-hating jews' heb ik gehoord.
Ik heb ook jonge Israelis in tranen gezien voor dat ze weer in 't leger moeten gaan.Zo veel keuze hadden ze niet – leger of gevangenis.
TBF, I didn't notice that much difference between Israeli jews,muslims or christians.
I had a wonderful time there. I worked hard as well.
Is ook 'n beetje mijn ervaring, helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
In mijn zoektochts van wat er nu echt achter de schermen afspeelt
Is de joodse vraagstuk een steeds terugkerende thema
In de eerste 5 a 6 jaar moet ik daar werkelijk niets van hebben . Voelde me heel oncomfortabel bij het idee alleen al . Bleef mijzelf wijsmaken dat stormfront like groeperingen het internet( voornamelijk youtube) geïnfiltreerd heeft om zo zieltjes te winnen voor hun doel![]()
Ik hield het bij de UN , CFR, de vrijmetelaars, de bildebergers ect
Dat was lekker binnen mijn comfortzone
Dat andere was veel te traumatisch om mijn vingers aan te branden
Zeker weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nice to see you as well mate
Je opmerking mbt tot Ww2 laat ik links liggen omdat je al heel snel flirt met strafbare feiten
Er zijn gelukkig veel goede Joodse mensen met een geweten die zich uitspreken tegen de rotte elementen binnen hun groep . Deze klokkenluiders( bij gebrek aan een beter word) horen volgens de officiële regels zelf hatende joden te zijn
Maar dat weerhoudt de aanklagers niet om ze alsnog antisemieten te noemen![]()
Denk bv aan het werk van Normal Frinkelstein
Puur uit nieuwsgierigheid hoor wat voor soort werk deed je daar dan ?
Iedereen kan met zijn hoofd schudden en glimlachen.....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeker weten.
Norman Finkelstein heb ik wat van gelezen.
Ik heb op twee verschillende (hele ouwe van 1915 of zo) kibbutzim gewerkt. Ik wilde graag 'n socialist/community ervaring hebben. Dat heb ik goed gehad en heel veel van geleerd.
Ik heb heel veel postieve verhaaltjes over.
M'n 'baas', part-time IDF officier (and all-round great bloke) op 't kibbutz heeft de buitenlandse vrijwilligers netjes gevraagd over wat we op school over de holocaust geleerd hebben. He smiled and shook his head at our answers.We were a bit taken aback by his reaction.
Nu snap ik 't beter.
Ik zeg nergens dat de klager altijd gelijk heeft. En nee, er is geen kant en klare maatstaf. Je gaat ook voorbij aan mijn punt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn er nog objectieve criteria om te bepalen wat wel of niet antisemitisch is?
Of heeft de aanklager altijd gelijk?
Wanneer je als definitie 'jodenhaat' neemt dan kan het werkelijk overal op toegepast worden
Je snapt dat ik niet al te veel trek ik heb in de eeuwige welles/niettus spelltje
Als je het wel weet dan hoor ik dit uiteraard graag
We zouden eerst al moeten accepteren dat Hollywood überhaupt iets is wat 'gerund' kan worden.quote:We zouden het eerst eens moeten worden wie de mensen zijn die Hollywood runnen
Pas wanneer je volledig op een lijn zit mbt de stelling kan je gaan kijken OF er een agenda is . En zo ja hoe die dan eruit ziet
Zolang we het niet eens kunnen worden op punt 1 heeft het geen enkele zin om te kijken of er alternatieve belangen zijn .
Op het net is daar voldoende info over te vinden . Als je er zelf niet uitkomt kan ik wel de helpende hand bieden
Zo komt het niet op mij over.quote:Daar sla je de plan volledig mis Sic
In mijn zoektochts van wat er nu echt achter de schermen afspeelt
Is de joodse vraagstuk een steeds terugkerende thema
In de eerste 5 a 6 jaar moet ik daar werkelijk niets van hebben . Voelde me heel oncomfortabel bij het idee alleen al . Bleef mijzelf wijsmaken dat stormfront like groeperingen het internet( voornamelijk youtube) geïnfiltreerd heeft om zo zieltjes te winnen voor hun doel![]()
Ik hield het bij de UN , CFR, de vrijmetelaars, de bildebergers ect
Dat was lekker binnen mijn comfortzone
Dat andere was veel te traumatisch om mijn vingers aan te branden
Blijft bijzonder dat je dat zo sterk aankaart, want ik verdedig 'de joden' niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef Ali_boo het volgende:
De reden waarom ik Charles en de Jehova's getuige erbij haalde
Is omdat degene die de joden heel fanatiek verdedigen precies hetzelfde gedrag vertonen
Ik zou zeggen, hou eens op met al die aannames. It makes an ass out of u and me.quote:Het rationeel nadenken word uitgeschakeld en men reageert vrijwel alleen op onderbuik gevoelens
Men gelooft de claims van de organisatie blindelings hoe absurd ze wel niet zijn
Ze laten het denken over een derde partijen en herhalen vervolgens woord voor woord de officiele verhaal van de organisatie
En nog erger ze denken hiermee DE WAARHEID in pacht te hebben![]()
Ik denk dat ik Finkelstein eens ga lezen.quote:Ik zou zeggen rebel eens een keer
Denk eens voor jezelf na
Raadpleeg bronnen die niet worden aanbevolen door de organisatie, Wie weet leer je er iets bij
Of blijf je je vastklampen aan de drie stappen plan ?
En ik maar denken dat je tegen het comfirmed bais was
Mbt tot de zionisten
Geen van beide
Er zijn twee criteria waar naar op zoek ben
1 Degene met een hele sterke anti goyim sentiment
2 Degene die erna handelen
Die zijn er. Die zijn er al sinds dag 1 dat er überhaupt foto's gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:38 schreef Tingo het volgende:
Ik bedoel fotos/beelden die expres bewerkte/gemanipuleerd zijn met verschillende achtergronden,stukjes weggehaald of bijgezet om ’n heel andere, misleidende beeld te maken.
Dat gezonde wantrouwen is belangrijk. De lijn tussen gezond en ongezond wantrouwen is alleen blurry soms.quote:Als er verdachte delen in ’n verhaal zijn – dat zal de hele verhaal verdacht maken.imo.
Ik ga niet meer met ’t idee : It really happened honest ! Here are some photos I altered to prove it.
Ik heb liever ’n gezonde wantrouw dan blinde vertrouw in wat we zijn vertelt.
Ben benieuwd naar je bevindingenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Finkelstein eens ga lezen.
Zelfhatende Joden is volslagen onzin. Stel een fransman genaamd Jules haat Frankrijk. Pakt een vliegtuig naar Tokyo en geeft zijn Franse nationaliteit af en leeft de rest van zijn leven in het hele drukke Japan. Trouwt met een Japanse en krijgt kinderen en kleinkinderen.quote:Je opmerking mbt tot Ww2 laat ik links liggen omdat je al heel snel flirt met strafbare feiten
Er zijn gelukkig veel goede Joodse mensen met een geweten die zich uitspreken tegen de rotte elementen binnen hun groep . Deze klokkenluiders( bij gebrek aan een beter word) horen volgens de officiële regels zelf hatende joden te zijn
Antisemitisme wordt zeker veel te vaak gebruikt. Het is ooit bedacht en heeft zijn betekenis verloren en is uitgegroeid tot een dooddoener en zelfs grappig en lachwekkend. Als je iemand beschuldigd van antisemitisme wordt je uitgelachenquote:Maar dat weerhoudt de aanklagers niet om ze alsnog antisemieten te noemen![]()
Denk bv aan het werk van Normal Frinkelstein
Veel mensen doen hetzelfde met joden. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Vele joodse mensen herhalen alleen de officieele dogamas , die ze als kind gehoord hebben, dat het altijd aan de ander lag en het voornamelijk de christenen zijn die schuld hebben al al het leed .
Ik heb twee onderwerpen besproken. De term zelfhatende Jood en het woord antisemitismequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Beste Szikha2,
Hou het in het vervolg kort en krachtig. Je snijdt tig onderwerpen aan en het word onmogelijk om daar adequaat op te reageren
En ik leg in de vorige post uit dat het woord antisemitisme niet zozeer misbruikt wordt maar dat begrip antisemitisme zelf een fout woord is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Het ging over het misbruik van het woord antisemitisme om zo tegenstanders hun mond te snoeren of hun naam/reputatie in diskrediet te brengen
Dit wordt niet gezien als een feit maar ontvangt minder weerstand denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Stel ik heb bepaalde documenten in mijn bezit over de groep, allemaal feiten btw
Hoe weet ik of ik de label van antisemitisme krijg?
1 De eerste document stelt dat de joden( voornamelijk de ashkenazi's) een gem IQ van 110 hebben. Sinds het goed is voor de beeldvorming zal dit ontarmd worden als een feit
Ik zou eerder spreken van weerstand/ tegenspraak in plaats van antisemitisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
2 In het tweede nieuwsbericht die ik in mijn bezit heb staat het volgende: Arabier blaast zichzelf op in een synagoge en maakt hierbij vele slachtoffers. Ook hierbij zal je weinig weerstand ondervinden . Omdat het de beeld van arme slachtoffers alleen bevestigd
3 In het derde document staat dat:De joden de msm volledig in handen hebben. Of deze info antisemitisch is hangt af van de context .
Je krijgt dan minder weerstand/tegenspraak. Dus zal je minder problemen ondervinden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Is het goed voor de beeldvorming dan krijg je groene licht om je je info te presenteren . Als je zou stellen dat het vooral komt omdat ze zo succesvol en bovengemiddeld intelligent zijn dan zal je geen problemen ondervinden .
Dan kan je weerstand/tegenspraak verwachten ja. En dat is nooit leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende: Indien je zou claimen dat de msm gebruikt word om de bevolking de beinvloeden voor hun eigen perverse agenda.
Ik krijg een beetje het gevoel als ik dit allemaal zo lees ( en correct me if iam wrong) dat je bang bent of het vreselijk vindt om de label antisemiet/Jodenhater te krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Sinds het slecht is voor de beeldvorming is het heel voorspelbaar wat er vervolgens gaat gebeuren Je hangt extreem rechte ideeen op na, je bent gestoord, een nazi, religiegek,het is een hoax want het ligt nooit aan de groep zelf maar altijd aan de tegenpartij en uiteraard is dat zwaar antisemitisch
Ja en?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Want ben je niet bekend met de zondebok theorie? Ondanks dat je je claim uiteraard kan ondersteunen met feiten maakt het weinig uit . De hysterische claims van antisemitisme zullen er niet minder op worden
Ik sta er zeker open voor anders reageer ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:07 schreef Ali_boo het volgende:
Zelf heb ik vele claims van antisemitisme onderzocht en in vele gevallen bleek het gewoon waar te zijn. Het had niets te maken met leugens gedreven door blinke haat maar het feiten die slecht waren voor de reputatie van de groep
Volgens mij was jij diegene de meest antisemitische vraag ever stelde, Dat we als groep geleden hebben dat staat wast maar waarom is dat het geval? Vele joodse mensen herhalen alleen de officieele dogamas , die ze als kind gehoord hebben, dat het altijd aan de ander lag en het voornamelijk de christenen zijn die schuld hebben al al het leed . Maar ik kan je vertellen dat het veel verder gaat dan het conflict in het midden oosten
Als je het echt wilt weten kan ik de grote vraag van het waarom wel beantwoorden
Maar dat bewaar ik wel voor een andere keer
Ik sta er zeker open voor anders reageer ik nietquote:
Ik heb geen enkele behoefte om mensen onnodig te kwetsenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel als ik dit allemaal zo lees ( en correct me if iam wrong) dat je bang bent of het vreselijk vindt om de label antisemiet/Jodenhater te krijgen.
Gevolgd door een boekwerk domme plaatjes waarom joden de schuld krijgenquote:Het idee om eens goed in de spiegel te kijken is natuurlijk veel te eng . Het is altijd gemakkelijker om de ander de schuld te geven want hiermee blijf je lekker in je comfertzone
dit zijn geen gelovige joden, maar duivelse joden van de synagoge van satan. Jodendom is een geloof is God, en ik vraag me af waar die profetie van de messias precies staat. De messias die ze hier verwachten, verwacht elke gelovige, zij het moslims, christenen, joden en satanisten (ed.). Alleen zal het volgens christenen de valse messias zijn.quote:De reden waarom er antisemitisme is , is met een woord samen te vatten namelijk: anti-goyimnism
Dat de joden gehaat zijn dat is een feit maar de reden waarom ze zo gehaat werden word er nooit bij verteld . Men spreekt van een wrok die een paar duizend jaar duurde omdat ze hun messiah vermoord hadden, men spreekt over het bankieren maar vergeet elke keer weer de negatieve elementen te benoemen van het bankieren
Elke keer weer worden crusiale details uit het verhaal gelaten waardoor een zeer vertekend beeld ontstaat
De sprookje van de109 misverstanden waar het altijd aan het andere partij lag zijn word voor waar aangenomen . Vervang het woord jood met iedere andere groep en zie hoe absurd het verhaal klinkt
Door de trauma based mind control word het vermogen on critisch te denken uitgeschakeld waarop men alleen sprookjes napraat dat het nooit aan hunnie lag maar altijd aan de andere partij
Het idee om eens goed in de spiegel te kijken is natuurlijk veel te eng . Het is altijd gemakkelijker om de ander de schuld te geven want hiermee blijf je lekker in je comfertzone
Het grote probleem met antisemitische samenzweringsthoerieen
- Het is volkomen logisch iit de officiele geaccepteerde beeldvorming van absurde haat
- Het word ondersteund door feiten waar de officiele beeldvorming voornamelijk op fabels is gebaseerd
[ afbeelding ]
Om een vb te geven, de huidige migratie 'crises'
[ afbeelding ]
Meer recente uitspraken
[ afbeelding ]
Dan ga je kijken wie zijn de mensen die de multiculturele droom verkopen ( de namen zijn niet meer up to date maar to get the picture)
[ afbeelding ]
De grootste bedreiging voor de creatie een NWO zijn de blanke christelijke naties ofwel het westen. Je zal de mensen eerst moeten uitroeien voor je je droom kan realiseren
[ afbeelding ]
Wanneer je van plan bent om de grootste genocide ooit te plegen
The final solution to the christian/europeese problem
Met tientallen miljoenen doden als gevolg
Dan krijg je eenmaal haat over je heen
Wanneer de final solution eenmaal succesvol is uitgevoerd alleen dan zal de Joodse messiah op het wereld toneel verschijnen
En volgens de joodse profeties zal iedere jood 2400 slaven hebben die hem dienen. Een joodse droom natuurlijk maar iets minder goed nieuws voor ons untermenshen . Met de kleine kanttekening dat ze uit vrije wil slaaf zullen zijn maar dat maakt het idee niet echt minder prettig voor een buitenstaander
Wanneer de chaos eenmaal losbreekt, wat nooit lang meer zal duren, zullen mensen vragen gaan stellen
De media zal spreken van onverwachte groei van antisemitisme , in tijde van crises moet er een zondebok aangewezen worden en ze zijn altijd een makkelijk slachtoffer![]()
![]()
Tot je gaat vragen wie de mensen zijn achter deze crises en je heel duidelijke patronen zal ontdekken
Net iets te toevallig allemaal
Staat nog steeds op mijn lijstje! Ik heb het inderdaad nog niet opgepakt, want ik ben nog bezig met 'Interesting Times'.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:26 schreef Ali_boo het volgende:
Kan je niet dwingen om het 'antisemitsche' werk van Norman Finkelstein te lezen maar het zou wel helpen . Hoewel je er dan nog lang niet bent is het een geweldige eerste stap. Wou zouden dan eindelijk inhoudelijk over bepaalde zaken kunnen praten . Iets wat tot op heden veel te weinig is gebeurt
Je hebt gelijk. Het is nog steeds omstreden. Ford heeft in 1938 ook nog het 'Duitse Grootkruis' aangenomen en in datzelfde jaar gezegd dat hij tegen antisemtisme was...quote:Mbt Henry Ford en zijn boek 'The international Jew'
Waar je claimt dat die zijn verontschuldigingen heeft aangeboden
En dit, vriend Ali, is weer een opmerking direct van de antisemitische pers. "Joodse bronnen". Nein! Nein! Nein! Ali.quote:Als je alleen Joodse bronnen raadpleegt dan krijg je een zeer vertekend beeld van wat er werkelijk gebeurd is
Bedankt voor het uitleggenquote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:38 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen
Als ik je goed begrepen heb willen de Joden uiteindelijk een verlossing en dat betekent slaven voor elke Jood, en dat resulteerd dus automatisch ook totale wereldmacht. Maar de christenen/ blanke ras/beschavingen werkte (werken?) tegen.
Dus hebben de Joden de grenzen Europa opengezet zodat de blanke/christelijke naties/identiteit wordt gemengd met Zwarten en Aziaten. En dit nieuwe ras/identiteit zorgt echt voor de komst van een Joodse verlossing en krijgen de Joden hun duizenden slaven en wereldmacht.
Wat ik wou aangeven is dat de reden voor antisemitisme niets te maken heeft met propaganda, blinde haat,leugens of fobieen maar een reactie is op de daden van de groep. Namelijk de anti goyim sentiment . Het cruciale detail wat elke keer weer word weggelaten uit het verhaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:38 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Dus de uiteindelijke doel van de Joden is slaven hebben volgens jou. Dan vraag ik mij af waarom hebben de Joden zolang gewacht met deze verlossing dan? Want als je een droom hebt en daarbij een groot final solution plan én ook nog eens zoveel macht en geld dan kun je toch alles voor elkaar krijgen? Daar gaat toch geen eeuwen over heen? Of hadden de Joden zich vergist en niet gedacht dat de christenen/ blanke naties zo'n sterk ras waren en tegengas hebben gegeven? En moesten de Joden iets anders verzinnen en werd het dus de massa migratie?
Goed verhaal man. Hoe lang heb je hier overgedaan? Mooie bronnen ook. Verwonder me echt hoe je het allemaal verzint. 'Oh dat is gebeurt, dus hebben de lizzards dit en dat gedaan' zoiets? Slaap lekker!quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bijna goed
Laat ik meteen de ongefilterde bnw versie geven
Het uiteindelijke doel is een communistische dictatuur( NWO)
De recreatie van babyloon maar dan op wereldwijde schaal
Dat iedere Jood 2400 slaven krijgt is een leuke bijkomstigheid maar niet het hoofd doel
Voordat de Joodse messias zijn entre kan maken op het wereld toneel
Zal het christendom volledig(of voor een groot deel) geëlimineerd moet worden
Hoe ze het precies gaan uitvoeren is mij vreemd
Of het nu via een burgenoorlog( de molsims vs de 'blanke christenen') bewerkstelligd word of een ww3 of een combinatie van die twee moet nog gezien worden
Een belangrijk detail , de Joodse messias zal niet alleen de Bijbelse anti christ zijn maar ook the djelal voor de moslims
De grootste door in het oog blijft de blanke/europeese volk. Als het lukt die eerst uit te schakelen dan zal de rest vrij gemakkelijk volgen
[..]
Wat ik wou aangeven is dat de reden voor antisemitisme niets te maken heeft met propaganda, blinde haat,leugens of fobieen maar een reactie is op de daden van de groep. Namelijk de anti goyim sentiment . Het cruciale detail wat elke keer weer word weggelaten uit het verhaal
Om je een beeld te geven hoe het anti goyinism eruit ziet heb ik zeer vluchtig en oppervlakkig het vb van de massa-immigratie genomen . Sinds het een zeer actueel onderwerp is
Massa immigratie is niet de enige wapen wat gebruikt word tegen de goyim maar slechts een van de vele
Heb niet de tijd om uitgebreid en in detail het complot te schetsen maar zal een poging doen om het in grote lijnen in kaart te brengen ( elke onderwerp die ik zal aansnijden is een eigen topic waard maar dat is een ander verhaal )
Uiteraard klinkt de officiële versie anders maar goed we zitten in brave new world dus:P
Volgens de auteurs van the authoritarian personality waren een aantal obstakels binnen de blank/europeese/christelijke/samenleving die hen vatbaar maakten voor antisemitisme
1 Loyaliteit naar de familie ( de nucleaire familie)
2 Loyaliteit naar het land
3 Loyaliteit naar je volk
3 Loyaliteit naar je geloof ( het christendom)
De auteurs van de boek( de joodse intellectuelen) kwamen tot de conclusie dat er iets evils zit in de blanke europeaan .
Vooroordelen en racsisme waren eigenschappen die alleen in blanke/christelijke culturen te vinden zijn
Aldus de auteurs![]()
Ondanks de vele kritiek die het boek kreeg( voornamelijk het gebrek aan data, bigotry and hatered ) is diezelfde gedachten goed ( met de hulp van de Frankfurt school) wel overgenomen in heel het westen
Ze blijven net zo lang graven tot ze een zwarte bladzijde vinden in je geschiedenis . En dat word dan gebruikt om de zelfhaat aan te wakkeren . Heel het fundament wat je land zo uniek maakt deugt niet . Je genen zijn evil, je voorouders zijn evil , je ouders zijn evil , je tradities deugen voor geen ene meter
Pas wanneer je verdrinkt in zelfhaat dan ben je een goed persoon
Hoe modern en progressief toch![]()
Het idee dat alleen blanke heteroseksuele volk racistisch kan zijn is hier geboren. En helaas geaccepteerd als '' DE WAARHEID''
Wanneer een minderheid zich schuldig maakt aan precies hetzelfde gedrag is het natuurlijk vrijheid van meningsuiting
De monoculturele samenleving met een hecht gevoel van samenhorigheid, trots en vaderlandsliefde is de grootste angst van de elite
Vandaar dat ze al 50 jaar aan het werk zijn om heel de fundament te vernietigen
Btw het was mijn verwachting dat je terug zou vallen naar de bekende retoriek
Maar ik was aangenaam verrast toen je oprechte interesse bleek te hebben
Dat mag ook wel eens gezegd worden
Oh heeft geen haast want ik heb het deze maand heel druk. Ik ga nu voorbereiden want ga deze week naar Hurghada! 😃 😃quote:Op zondag 11 september 2016 00:02 schreef Ali_boo het volgende:
Ben nog van plan om op je andere punten in te gaan shikza
Maar het is laat en ik ben moe
Dus bewaar ik het voor een andere keer
quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:01 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Oh heeft geen haast want ik heb het deze maand heel druk. Ik ga nu voorbereiden want ga deze week naar Hurghada! 😃 😃
Ik ben zo enthousiast maar ook zenuwachtig. 😥
Bron Wikipediaquote:In het Bijbelboek Ester wordt de naam Agagiet toegepast op Haman die een complot smeedde om al de Joden in het koninkrijk Perzië te doden. Blijkbaar was Haman een nakomeling van een Amalekitische vorst. Dat Haman een Amalekiet was, wordt ook door Flavius Josephus gestaafd
communisme en kapitalisme zijn (in de praktijk) twee kanten van dezelfde medaille.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef Szikha2 het volgende:
Zo beweert men dat Joden achter communisme zaten.
Zo beweert men dat Joden achter kapitalisme zitten.
Dit spreekt elkaar toch tegen??
-edit-
Alleen het grote machtige Joods plan voor een Groot Israel kunnen deze oppermachtige Joden dan weer niet voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
communisme en kapitalisme zijn (in de praktijk) twee kanten van dezelfde medaille.
Lood om oud ijzer.
tis allebei:
uitbuiting van het volk.
en een oppermachtige, corrupte, elite.
Leuk om te horenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:06 schreef Szikha2 het volgende:
I
Nog bedankt. Mijn vakantie was super ondanks de tandpijn
jij bent nog niet joden moe zie ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Leuk om te horen![]()
Je had nog heel wat vragen open staat voordat je met vakantie ging
Was van plan die te beantwoorden
Nieuwsgierigheid is een prima eigenschap maar probeer het overzichtelijk te houden door slechts een onderwerp per keer aan te snijden
Wanneer ik weer wat tijd heb zal ik een poging doen om dieper in de materie te duiken
De letters lijken erg op Hebreeuws sommigen gewoon identiek. Zo is die 'p' echt wel een sofit fey maar dan omgekeerd. En de 'c' een omgekeerde kaf. De 'o' een sofit mem. En de 'i' een vavquote:Op donderdag 8 september 2016 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
Ook jij komt over als iemand die wel kan nadenken. Dat moet je toch ook zien dan? Die hele symboliek als in je bronnen. De Gotische letters. Rode Davidsterren. Het hele insinuatie sausje omdat er geen hard bewijs is. Zie je oprecht niet waar je mee bezig bent?
Paard van Trojequote:Op vrijdag 4 november 2016 17:39 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
De letters lijken erg op Hebreeuws sommigen gewoon identiek. Zo is die 'p' echt wel een sofit fey maar dan omgekeerd. En de 'c' een omgekeerde kaf. De 'o' een sofit mem. En de 'i' een vav
Ik zie deze foto veel terug op twitter. Maar ook deze foto:
[ link | afbeelding ]image hosting free
"Israel did 9/11"
Best wel lachwekkend want er staat 'paard' haha. Want het woordje 'did' is niet de engelse did maar Hebreeuwse woord soes/soos en dat betekent in het Hebreeuws een paard (in het Arabisch volgens mij een kuiken)
" Israel paard 9/11" dus
Verder is de 'i' letter is de vav. De 'r' letter is omgekeerde resh. De 'e' is omgekeerde fey. De '9' de fey letter en de '11' : bet bet
Serieus te nemen? Nah. Moeten ze met toch iets beters komen om mensen te overtuigen
Jeetje סוס...... hoe verzinnen ze het. Zouden het zelf ook geweten hebben?
?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:49 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Alleen het grote machtige Joods plan voor een Groot Israel kunnen deze oppermachtige Joden dan weer niet voor elkaar krijgen
Ahaquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:16 schreef Orwell het volgende:
[..]
?
ik weerleg toch gewoon je "Dit spreekt elkaar tegen" stelling..?
0,33quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Uitstekend betoog met goede argumenten. Kan er vrij weinig mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |