Nogmaals, het ene volk inruilen voor het andere maakt het niet minder racistisch!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cult
Er zijn meerdere studies gedaan, Dr. Eran Elhaik is zeker niet onomstreden ook, maar dat kun je verwachten natuurlijk. Zeker als je:quote:De meest overtuigende bewijs komt toch van Dr. Eran Elhaik. Waarin hij zijn claims met DNA ondersteund. Putting the final nail in the coffin of the Khazaria ''myth''
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/quote:While Elhaik's work has provided ideological support for those seeking the destruction of Israel, it's fallen flat among established scientists, who peer reviewed his work and found it sloppy at best and political at worst.
Die eerste 2 punten zijn ook gewoon waarquote:Dit weerhoudt de critici echter niet om tot de dag van vandaag Mr Freedman antisemitische , Holocaust ontkennende , baby etende nazi sympathisant te noemen
Daarom pleit ik ook voor gescheiden termen.quote:Je hoort vaak mensen zeggen: Ben geen antisemiet maar een anti-zionist .
Zelfs binnen de zionistische rangen heb je nog veel verschillende soorten denk ik. Van de mensen die de staat Israël zijn plekje in de wereld gunnen tot aan de BNW variant die voor werelddominantie gaan en allemaal gare shit uithalen om dit te realiseren. (Al is die uiterste variant uiteraard ietwat obscuur en misschien wat twijfelachtig (twijfel over het bestaan)volgens velen (wat verder niets zegt over het wel of niet bestaan van die groep(en)))quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarom pleit ik ook voor gescheiden termen.
De extremistische variant zou je zo best kunnen zien ja.quote:
Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef jogy het volgende:
[..]
De extremistische variant zou je zo best kunnen zien ja.
Die vind ik ook wel sterk inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.
Dit zegt Wiki er over:quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.
Wiki is geen bronquote:Op maandag 27 juli 2015 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Dit zegt Wiki er over:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnen
Wat een onzin!quote:
Hoe gevoeliger het onderwerp hoe scherper je moet zijn over wat je op wiki leest wat mij betreft. Standaard dingen, statistische onderwerpen en zaken zonder 'strijd' zijn geen probleem maar daarbuiten zou ik het in ieder geval niet zo snel als zoete koekjes slikken. dan kan er te makkelijk met de nuance geschoven worden zeg maar. Het eerste wat me al opviel aan die wiki was bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin!Niet alles wat er op wiki staat is altijd correct, maar het is een prima bron.
Het is altijd raadzaam om feiten te checkenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:45 schreef jogy het volgende:
Hoe gevoeliger het onderwerp hoe scherper je moet zijn over wat je op wiki leest wat mij betreft.
Het is natuurlijk gewoon user generated content en niet iedereen heeft dezelfde kijk op zaken, dezelfde agenda... Dus je hebt absoluut gelijk. Zelfs die statistische pagina kan natuurlijk al, bij wijze van grap of verschil van inzicht gecomprimeerd zijn.quote:Standaard dingen, statistische onderwerpen en zaken zonder 'strijd' zijn geen probleem maar daarbuiten zou ik het in ieder geval niet zo snel als zoete koekjes slikken. dan kan er te makkelijk met de nuance geschoven worden zeg maar.
Je bedoelt nuance?quote:Het eerste wat me al opviel aan die wiki was bijvoorbeeld
"Palestijnen zijn in principe de inwoners van de regio Palestina"
Het 'in principe' zou er in principe nog niet eens in moeten staan. Het is in praktijk, het is gewoon zo, ze zitten daar met hun derrière. Het 'in principe' doet af aan de werkelijkheid, alsof het in de praktijk anders is. ( of zou moeten zijn? ). Op zijn allerminst is het stukje 'in principe' onnodig en met gevoelige onderwerpen zoals Israël zal dit niet de enige slak zijn waar zout opgelegd kan wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is altijd raadzaam om feiten te checkenmaar dat wiki geen bron is, is gewoon onzin. Kort door de bocht en behoorlijk bekrompen.
[..]
Het is natuurlijk gewoon user generated content en niet iedereen heeft dezelfde kijk op zaken, dezelfde agenda... Dus je hebt absoluut gelijk. Zelfs die statistische pagina kan natuurlijk al, bij wijze van grap of verschil van inzicht gecomprimeerd zijn.
Wiki helemaal afschrijven omdat je niet alles wat er op staat voor waar aan kunt nemen impliceert dat je vindt dat er sites zijn waarbij je dat eventueel wel zou kunnen...
[..]
Je bedoelt nuance?In principe is er niks mis met die zin ook
Nog niet goed doorgelezen maar leek me we interessant.quote:Zionist nationalist myth of enforced exile
Israel deliberately forgets its history
An Israeli historian suggests the diaspora was the consequence, not of the expulsion of the Hebrews from Palestine, but of proselytising across north Africa, southern Europe and the Middle East
by Schlomo Sand
Oh daar kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso zou elke religieuze claim buiten beschouwing gelaten moeten worden in de wereld tegenwoordig. Zeker bij dit soort kwesties.
"Omdat het in de bijbel/ torah/ koran/ Necrotelicomnicon staat" is een argument dat meteen een 'gerechtelijk' hoongelach op zou moeten roepen. Met daarna een gnuif en de opmerking: "Maar doe nu eens een echt argument."
En anders staat helemaal onderaan wel de originele bron ( vaak meerdere bronnen )quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin!Niet alles wat er op wiki staat is altijd correct, maar het is een prima bron.
No semites no anti semitismquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nogmaals, het ene volk inruilen voor het andere maakt het niet minder racistisch!Wel minder anti-Semitisch, daar heb je gelijk in
Denk daar eens rustig over naquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/
Aardig artikel ook; die even uiteenzet waarom het eigenlijk helemaal niet uitmaakt ook hoe het DNA eruit ziet. En dat zowel pro als anti-Semieten 'aan de haal' gaan met dit soort studies. Om het vooral in te zetten om in hun eigen verhaal te passen.
Volgens de ''officiele regels'' betreft het een zelf hatende jood maar een anti semiet klinkt natuurlijk veel engerquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er zijn meerdere studies gedaan, Dr. Eran Elhaik is zeker niet onomstreden ook, maar dat kun je verwachten natuurlijk. Zeker als je:
a) Aanneemt dat alle hedendaagse Joden geen Joden zijn
b) Deze geen-Joden allemaal afstammen van een warmongering cult en vrolijk op die voet verder gaan.
[..]
Bron: http://www.forbes.com/sit(...)e-nazi-sympathizers/
Aardig artikel ook; die even uiteenzet waarom het eigenlijk helemaal niet uitmaakt ook hoe het DNA eruit ziet. En dat zowel pro als anti-Semieten 'aan de haal' gaan met dit soort studies. Om het vooral in te zetten om in hun eigen verhaal te passen.
[..]
Die eerste 2 punten zijn ook gewoon waaren redelijk rap te achterhalen.
1. Lees eens wat artikelen in de Common Sense, bijvoorbeeld;
2. Benjamin H. Freedman, "Six Million Jew Hoax," Common Sense (May 1, 1959).
Not this shit againquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Look no further:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:17 schreef jogy het volgende:
Meh, door het langlopende conflict denk ik dat ik nog eerder een speld in een wereld van hooibergen zal vinden dan een relatief onpartijdige bron.
'History of the palestinian people' komt binnen google in ieder geval met resultaten terug waar je niet altijd even vrolijk van wordt. Het is natuurlijk stiekem ook wel een historische strijd over welk volk er het eerste was zeg maar.. Maar ik heb ook niet heel veel kunnen vinden over een gedeelde afkomst tussen de 'oerjoden' en 'oerpalastijnen'. Ik zoek gestaag verder
.
Enige wat ik wel interessant vond en wat me niet te gek leek qua onpartijdigheid was: http://www.ancient.eu/palestine/
Wat je doet is een heel volk wegzetten als een gevaarlijke 'warmongering cult'... Omdat het erfelijk is? Dit is zo ontzettend fout op zo veel lagen... Onbegrijpelijk. Niet eens gezien het pijnlijke verleden, maar je gaat regelrecht weer richting eugenetica en erfzonde... zonder te knipperen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
No semites no anti semitism
Daarnaast is racisme in mijn eigen bescheiden mening overrated . Indien je voorkeuren hebt ben je in principe racistisch. En ik heb hele duidelijke voorkeuren ( dit betekend niet dat het zich moet uiten in bloedvergieten. mensen kwetsen ect )
Als het goed is niets. Want, ook als je goed nadenkt, heeft het geen klap te maken met de huidige situatie. Die mensen wonen daar, het is een officieel land. Maak er maar het beste van.quote:Denk daar eens rustig over na
Wat zou er gebeuren op het moment dat deze info de grote massa bereikt?
Dat niet alleen.quote:Volgens de ''officiele regels'' betreft het een zelf hatende jood maar een anti semiet klinkt natuurlijk veel enger
Arnold Forster, a high official of the Anti-Defamation League of B’nai B’rith or
ADL, in his 1988 autobiography Square One
called Benjamin Freedman an affluent, apostate,
self-hating Jew
Dat lijkt me niet. Het is behoorlijk 'zelf evident'.quote:De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend .
Claimen dat er helemaal geen Joodse slachtoffers zijn gevallen zijn ze meestal te laf voor. Ik heb (al eens eerder ook) eens rondgekeken in de holocaust denial contreien en ik word daar behoorlijk misselijk van.quote:Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2.
Op het moment dat je ontkent dat het gebeurd is, de gebeurtenissen bagatelliseert of zelfs goedpraat, dan ben je aan het ontkennen.quote:Waar het op neerkomt is het volgende :
Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs
Ik kan helaas zijn originele tekst en dus standpunt niet vinden. Volgens mij doet hij namelijk meer dan alleen maar afwijken.quote:Maar goed hij wijkt af van het verhaal van de geallieerden dus is het een ontkenner
Dat maakt niets uit neequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
Not this shit again![]()
![]()
Niet dat het veel zal uitmaken maar ik wil je attenderen op de volgende filmpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |