abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154969835
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:17:31 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154977575
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:10 schreef Salvad0R het volgende:
:') Zionisten :')

Dat zijn de echte nazi's (nationaal zionisten).

Gaan tegen de Jiddische geloofsovertuiging in, zijn gewoon vuile nationalisten die overal schijt aan hebben behalve hun eigen nest bevederen.
quote:
Vuige propaganda! :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:55:21 #103
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154979720
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef Biekuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
of het boek "Germany must perish" uit 1941
https://archive.org/details/GermanyMustPerish
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:01:20 #104
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154979881
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:10 schreef Salvad0R het volgende:
:') Zionisten :')

Dat zijn de echte nazi's (nationaal zionisten).

Gaan tegen de Jiddische geloofsovertuiging in, zijn gewoon vuile nationalisten die overal schijt aan hebben behalve hun eigen nest bevederen.
dat zeggen orthodoxe joden ook
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 13:14:39 #105
116015 SicSicSics
pi_154981922
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Manke het volgende:
dat zeggen orthodoxe joden ook
[ afbeelding ]
Er zijn altijd wel gekkies te vinden die ergens wat extreems van weten te vinden. :) Het zijn ook niet 'de orthodoxe Joden' die vinden dat Zionisme gelijkstaat aan het Nazisme. Het is een splintergroep, de 'Neturei Karta'.
Je hebt ook een groepje 'Lehava' die roepen dat het OK is om kerken in brand te steken, want afgoderij.

Als je even doordramt kun je vast ook nog wel iemand vinden die in een religieus statement David de Kabouter wil verketteren. ;)

Jouw voorbeeld van het 'interessante' boek Germany must Perish is dat ook. Boekje werd nog gebruikt in Duitsland ook trouwens, als reden waarom Joden niet te vertrouwen zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154984320
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Vuige propaganda! :{w
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 14:43:17 #107
116015 SicSicSics
pi_154984643
quote:
Hmmm, eens kijken:
systematisch geven van eenzijdige informatie: check (Systematisch... ja, ik heb je vaak zat zien mengen in dit soort discussies... ik vind het een check.)
die al dan niet (deels) onwaar is: check
waarbij selectief bepaalde feiten worden benadrukt: check
andere bewust achterwege worden gelaten: éééén check!

:7 *O*
Je scoort 100% op de propagandameter.
Fine, fuck you then!
pi_154984883
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hmmm, eens kijken:
systematisch geven van eenzijdige informatie: check

:7 *O*
Je scoort 100% op de propagandameter.
Je lult gewoon uit je nek.

Het Britse mandaat aan de heer Rothschild wat van Palestina zijn privéstaat maakte werd gretig misbruikt door nep-Joden (Khazars) die helemaal geen affiniteit/verleden met het gebied hadden, om hun uitbuiting van de mensheid een fundament te geven.
Zij hebben dit afgedwongen met terrorisme (King David Hotel bombing) en met de etnische genocide op 450+ Palestijnse dorpen. Bewoners van deze dorpen zijn verjaagd (als ze geluk hadden), de rest is omgelegd.
Nu heb je die psychopaten daaro, met een arsenaal aan nucleaire wapens, en een fundamentele principiële minachting van de rest van de mensen op de aardbol, gevoed door misplaatst nationalisme. Levensgevaarlijke situatie. Somebody gotta stop those assholes.
pi_154984998
Hier, .pdf van het boek "The Hidden History of Zionism" door Ralph Schoenman (Jood).

http://www.bibliotecapley(...)nhistory_zionism.pdf

GGHF
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:13:09 #110
116015 SicSicSics
pi_154985578
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef Salvad0R het volgende:
Dat doe gewoon al jaren.
quote:
Het Britse mandaat aan de heer Rothschild wat van Palestina zijn privéstaat maakte werd gretig misbruikt door nep-Joden (Khazars) die helemaal geen affiniteit/verleden met het gebied hadden, om hun uitbuiting van de mensheid een fundament te geven.
Zij hebben dit afgedwongen met terrorisme (King David Hotel bombing) en met de etnische genocide op 450+ Palestijnse dorpen. Bewoners van deze dorpen zijn verjaagd (als ze geluk hadden), de rest is omgelegd.
Nu heb je die psychopaten daaro, met een arsenaal aan nucleaire wapens, en een fundamentele principiële minachting van de rest van de mensen op de aardbol, gevoed door misplaatst nationalisme. Levensgevaarlijke situatie. Somebody gotta stop those assholes.
Spuit 11. :N :D

De Khazaarse hypothese heeft geen waarde in deze discussie. Bovendien is deze zeer omstreden.
Het mandaat wat Palestina een privéstaat (?) zou moeten maken voor 'de Rothschilds' zoals jij claimt is wel een hele grote een wassen neus gebleken. Een holle claim en eentje die de Britten meerdere keren hadden verkocht. Die hebben zeker niet heel Palestina aan Rothschild belooft ook, hooguit een deel.
King David Hotel bombing is één voorbeeld van een hele lange geweldgeschiedenis, waarom geef je die als voorbeeld?
Alle partijen hebben zich sinds... 1920 ? niet zo heel netjes gedragen in Palestina. Waarom richt je je maar op één groep?
Waarom denk je/ zeg je dat de hele groep (alle nep-Joden?) een minachting hebben tegen de hele wereld?
Hoe zijn al die 'nep-Joden' de wereld aan het uitbuiten?

Hebben ze je zusje gepest vroeger? :D

Maar nu we er toch zijn, even jouw betoog weer langs de propaganda lat:
systematisch geven van eenzijdige informatie: check

Bedankt voor het nogmaals bevestigen van mijn punt! O+
Fine, fuck you then!
pi_154985626
De info die ik gaf vind je niet terug in de Zadelhoff/Malmberg schoolboekjes ;)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:20:22 #112
116015 SicSicSics
pi_154985812
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:14 schreef Salvad0R het volgende:
De info die ik gaf vind je niet terug in de Zadelhoff/Malmberg schoolboekjes ;)
De 'info' die je geeft is eenzijdig, selectief, discutabel en omstreden... At best! :)

Als ik nu een mooi verhaal verzin komt die ook nooit in de Zadelhoff schoolboekjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 07-08-2015 15:25:54 ]
Fine, fuck you then!
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:13:16 #113
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154991636
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 11:55 schreef Manke het volgende:

[..]

of het boek "Germany must perish" uit 1941
https://archive.org/details/GermanyMustPerish
t Een stuk verontrustender dan de daadwerkelijke gebeurtenissen van dat jaar in Oost-Europa, inderdaad.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154992012
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 01:24 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

En antikuifisme?

Feit , in de bijbel wordt de berg waarop Jeruzalem op staat Zion genoemd.
Feit , de bijbel wordt 'volk' en land samen gebracht door een verbond
Feit , de bijbel verhalen met zijn hoofdpersonages hebben nooit bestaan. Dus Sem is ook een verzinsel
Feit, er staat geen Joodse volk in de bijbel.
Feit , er bestaat geen Joodse volk in de wereld. Er zijn mensen die dat geloven (waaronder de Joden zelf)

Zionisme betekent gewoon verlangen naar terugkeer naar Zion ( Jeruzalem). Dat is altijd onderdeel geweest van de vele Jodendommen. En dat gaat heel ver terug. En overal ter wereld. Mijn oma vertelde dat een zus van haar oma ook persé naar Palestina wilde. Die is met heel de familie vertrokken naar Jeruzalem. In 1903
En nee ze kwamen niet uit Europa maar uit Iran.

Beste Szikha2,

Ergens snap ik je drang wel om mensen te ''onderwijzen''' over gevoelige zaken . Alleen heb ik zoveel ervaring met pro Isreali trollen dat ik ze heel makkelijk kan herkennen . Sinds het internet een van de weinige mediums waar ''ze'' nog geen totale controle over hebben huren ze mensen in om de opinie van het folk te beïnvloeden

Mensen van de Hasbara hebben zelfs speciale software dat het internet afscout naar kritiek op Isreal. Wanneer Hasbara het werk niet alleen aankan hebben ze altijd nog JIDF en ADL die het vuile werk namens hun doen. Onderwijzen komt neer op propaganda verspreiden . Wie de officiële versie van de zionisten niet gelooft is nazi, niet goed bij zijn hoofd en wil alle joden dood hebben . Wat je niet wilt beseffen is hoe vaker je gebruik maakt van emotionele manipulatie hoe minder effect het heeft.

Kenmerkend is je reactie een paar post verder

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Szikha2 het volgende:
Voor mij is dat comlot denken een soort religie. Mensen die beweren dat bijvoorbeeld (om in dit topic te blijven) Joden de wereld willen domineren vindt ik gekkies. Maar het lijkt wel alsof we mentaal achteruit gaan inplaats van vooruit ....
Ze hebben een andere mening dus ze zijn gek
Isreal is een apartheidsstaat? thats nuts. Its the only democracy in the middel east
Kijk wat de Isrealische leger de palastijnen heeft aangedaan. Maar zij begonnen eerst!!!!
Willekeurige Isreali president een oorlogmisdadiger? Nazi propaganda!!

Alles wat krom is probeer je recht te praten

Beetje dit idee:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_154992096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 01:24 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Zionisme betekent gewoon verlangen naar terugkeer naar Zion ( Jeruzalem).

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:32:17 #116
235357 TitusPullo
pi_154992168
Die Kaufman heeft trouwens geprobeerd om te voorkomen dat de Verenigde Staten aan de oorlog zouden gaan deelnemen en schreef een jaar na zijn beruchte voorstel een traktaat waarin hij opperde om de Duitsers te heropvoeden. Wat een troefkaart!
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 19:33:59 #117
235357 TitusPullo
pi_154992213
Edit: ga weg met je uitlokkerij.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 07-08-2015 20:00:11 ]
pi_154992260
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Fuck yeah _O_ _O_

Plz post more *O*
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:07:01 #119
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154993199
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aan wie jij quote:
Zion is een bijbels iets, zionisten geloven niet in de tora en/of god, maar wel dat god hun dat land heeft gegeven.
pi_154993564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Beste Szikha2,
Beste Ali ( mooie naam trouwens)

quote:
Ergens snap ik je drang wel om mensen te ''onderwijzen''' over gevoelige zaken . Alleen heb ik zoveel ervaring met pro Isreali trollen dat ik ze heel makkelijk kan herkennen . Sinds het internet een van de weinige mediums waar ''ze'' nog geen totale controle over hebben huren ze mensen in om de opinie van het folk te beïnvloeden
Ik ben geen troll. En ik ben niet pro Israel. Lees je wel wat ik schrijf? Ja ik denk dat het dat is. Je hebt helemaal gelijk. Ik kruip op allerlei fora's om de hersenen van mensen te bespelen. Ik ben ingehuurd. Verdiend flink jonge. Zou je ook moeten doen. Ik ben ingehuurd door een Tunisien bureau in naam van de Mossad.

quote:
Mensen van de Hasbara hebben zelfs speciale software dat het internet afscout naar kritiek op Isreal.
Zionisme is geen kritiek op Israël Ali

quote:
Wanneer Hasbara het werk niet alleen aankan hebben ze altijd nog JIDF en ADL die het vuile werk namens hun doen. Onderwijzen komt neer op propaganda verspreiden . Wie de officiële versie van de zionisten niet gelooft is nazi, niet goed bij zijn hoofd en wil alle joden dood hebben . Wat je niet wilt beseffen is hoe vaker je gebruik maakt van emotionele manipulatie hoe minder effect het heeft.
Ik heb nog niet over nazi gehad.

quote:
Kenmerkend is je reactie een paar post verder

Ze hebben een andere mening dus ze zijn gek
Isreal is een apartheidsstaat? thats nuts. Its the only democracy in the middel east
Kijk wat de Isrealische leger de palastijnen heeft aangedaan. Maar zij begonnen eerst!!!!
Willekeurige Isreali president een oorlogmisdadiger? Nazi propaganda!!
Ik had het over Joden. Niet de staat Israël Ali. Lezen. Tot nu toe trek jij constant de holocaust kaart. Je gaat ook helemaal geen discussie aan. Is dat niet juist de techniek van een troll?

quote:
Alles wat krom is probeer je recht te praten
Ik ga er verder niet meer op in. Ik respecteer jouw mening. Jij hebt heel veel geleerd. En dat is jouw waarheid. Ik heb de mijne. Ik kan zelf denken. Ik woon nu in Nederland en geniet van vrijheid van meningsuiting. Die hoef je niet de kop in te drukken.

Ik heb enorm veel uitleg gegeven over de geschiedenis van Joden in Europa en Rusland ( Ukraine , Littouwen en Polen) Heb helemala niet over Israel gehad. Je gelooft in je eigen religie. Jij hebt alles al uitgezocht. Jij weet de waarheid. Wat aan mijn posten kloppen niet over de geschiedenis van Joden in Europa. Let op: ik heb het niet over Israel gehad in die posten. Alleen dat ze vertrokken naar Palestina. Of is dat ook een leugen? Ik heb hier een siddur boekje ( sefardi) en zie constant Zion , Zion en Zion. Ik heb hier een bijbel voor mij (een psalm)

א שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת:
בְּשׁוּב יְהוָה, אֶת-שִׁיבַת צִיּוֹן-- הָ כְּחֹלְמִים

Ik zie toch echt Zion staan.

א לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט, עַד-יֵצֵא nנֹּגַהּ צִדְקָהּ, וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר.

Uit een profetie uit de Bijbel. Ik zie toch echt Zion staan.

Ik denk dat discussieëren niet zoveel zin heeft. JIj hebt jouw waarheid. Ik de mijne. BNW is ook niet mijn ding. En ja Icke vind ik compleet gestoord Reptielen :')

Maar ik zal wel niet de waarheid/ licht gezien hebben. Mischien komt het licht nog

Bislemma'

Ontopic dan maar
Ik vind dat de termen veranderd moeten worden. En sommigen zelfs weg moeten. Zo is Zion is de naam van een berg waarop Jeruzalem is gebouwd.

Zoals ik al eerder heb gemeld: eeuwenlang was de opvatting van Joden dat Israel en Jeruzalem het centrum was van de wereld. En Zion was het synoniem voor Jeruzalem en Israel en nooit een symbool. Het was eeuwenlang voor Joden in alle uithoeken een werkelijkheid : namelijk dat Zion ( Jeruzalem) het centrum van de wereld is. En dat is nooit in elke generatie Joden overal in de wereld verdwenen. Of dit nu in Nederland is of in Japan: je vindt deze gedachten terug. Generatie op generatie

Je leest dit in de bijbel. In de gebeden. In het hele Joodse leven.

Dat verlangen werd in de 19e eeuw omgezet tot echt actieve beweging. Er zijn altijd Joden naar jeruzalem gegaan. Er zijn zat brieven te vinden van Joden woonachtend in de Golan in Hebron voor de eerste toestroom en voor de verlichting , dus voor de 19e eeuw. Maar het begon pas ( door de verlichting van het Westelijke wereld, het Atheisme) echt politieke vormen aan te nemen.

Zionisme is dus het Joods verlangen naar Zion. Dit betekent ook dat ze daar willen wonen. Want er werd eeuwenlang Joden in alle hoeken van de wereld geleerd dat leven in het Heilige land het beste gebod is. Zelfs de allergrootste gebod.

Zionisme anno nu betekent niet alleen dat Joden naar dat gebied Palestina mogen, maar Zionisme betekent ook voor het behoud van de Joodse cultuur waar ook ter wereld. Het steeft ook voor bescherming van Joden waar ook ter wereld. Zionisme is gericht op het Joodse hart. Het Zionisme wil dat Joden overal in de wereld veilig zijn.
Zionisme is er inderdaad ook voor de staat Israel. Het steeft dat deze staat Joods gericht is.

Er zijn meer dan 20 Arabische staten. Die gericht zijn op het Arabische hart. De Arabische taal, de cultuur. Ik streef voor het Arabische cultuur. Ik kom op voor de taal. Ik zou willen dat alle Arabieren terug mogen keren waar ze zich thuis voelen. Het Arabische leven moet en zou voortbestaan als het aan mij lag. Daar pleit ik voor. Ik ben dus een Arabist ofzo.

Antizionisme is een hele verkeerde term. Want hoeveel mensen zijn nou puur tegen Joden en de Joodse staat ( let op: dat de staat Joods is dus)? Tegen de Joodse cultuur? Niemand toch?! Ze claimen tegen de Israelische staat te zijn. Iemand is dus anti Israel en niet anti Zion. Je bent tegen een staat. En dat heeft helemaal niets te maken met Jodenhaat. Er zijn echt zat Israeliërs die tegen hun regering zijn. Die balen hoe het er aan toe gaat in hun land.

Mensen die tegen de staat Israel zijn , zijn dus niet antizionist. Antizionisme ( het woord zegt het al) is tegen Zion. Dus tegen de berg waarop Jeruzalem is gebouwd. En daar kun je uiteraard ook tegen zijn hoor. Ik bedoel je kan tegen bergen zijn of daar een haat voor hebben
Maar ik neem aan dat het hier helemaal niet om gaat. En ja er zijn ultra orthodoxe Joden die zeggen antizionisme racisme is. Maar daar ligt wel een uitleg achter. Dit komt oa doordat zij bepaalde rabbijnse leerstellingen uit de talmud volgen. Waaronder de Ramban. Hij heeft in de middeleeuwen een religieus verbod ingesteld. Dus Joden mochten niet meer naar Palestina gaan. Uiteraard vertrok meneer Ramban wel naar palestina :')

De rabbijnen verzonnen allerlei 'excusses' en door hun levende verbeelding kwamen zij tot de conclusie dat ze in de diaspora leefden omdat dit een straf van God was. Maar ik nergens in de Bijbel dat Joden niet in een staat genaamd Israel mag leven. Sterker nog ik zie nergens in de Bijbel het woordje Jood staan.

Dus Zion = eeuwenlang symbool voor Jeruzalem en Israel. Eeuwenlang in de Joodse traditie gezien als : ZION
Eeuwenlang het verlangen terug te keren naar zion

Joden zijn zichzelf zo gaan noemen. Dit komt omdat Abraham ( wat letterlijk : Vader van HET volk betekent) de vader van HET volk is. Hij had leerlingen en zijn leerlingen werden Yehudim genoemd. Maar het is geen Joodse volk. Ja het zijn stevige uitspraken. Israel is ook geen land ook geen volk. Het is iets anders.

Ben je tegen zionisme. Dus een antizionist dan ben je in deze tijd( omdat Zionisme een beweging is geworden) tegen het feit dat er Joden ( ongeacht of dit Tunisien Joden of Japanse Joden zijn) zich gaan vestigen in Israel. Je bent dan ook tegen dat ze daarna verlangen. Een Antizionist vindt dat dit niet kan en mag niet. Voor een antizionist kan Jeruzalem voor Joden geen centrum van de wereld zijn. Je bent tegen het behoud voor de Joodse cultuur. Tegen het behoudt van de Hebreeuwse taal. Tegen bescherming van Joden over de gehele wereld.

Daarom is de term antizionisme / antizionist niet alleen niet juist maar ook misplaast. En ook misbruikt. Zowel door Joden zelf maar ook door mensen die minder op Joden hebben. Want Jodenhaat ( antisemitisme) is verboden in Europa en andere democratische landen. Maar antizionisme niet. Daarom vloeien ze vaak samen.

Om een goed beeld te krijgen hebben of het echt om tegen de staat Israel gaat heeft men de 3 D's voorgesteld.
https://en.wikipedia.org/wiki/3D_Test_of_Antisemitism

Wat je zo goed als altijd terug ziet bij antizionistische demonstraties ( ja het zijn geen pro Palestijnse marsen hoor) is het wijzen naar de holocaust. Bijvoorbeeld hakenkruizen te presenteren. Door te zeggen dat de Joden zich moeten voorbereiden om een nieuwe holocaust. Dat Joden nazi's zijn. Het brengen van de hitler groet. Het gaat helemaal niet meer om Israel als staat! Het gaat ook totaal niet meer over de grenzen van 1967. En daar gaat het hen eigenlijk ook niet om. Het is echt gericht naar Joden. De Nederlandse rapper Appa zegt het zelfs. Hij geeft het toe.

Menspeelt met termen. Men speelt met de taal en verdraait het. Want zeg nou zelf? Je kan onder het mom van " antizionist" toch zeggen wat je wilt? "dood aan de Joden" onder het mom van antizionisme.

En blijft niet daarbij. Het gaat veel verder. Door (opnieuw) te beweren dat Joden achter :.......ja alles zitten eigenlijk. Ik heb het weleens gezegd. Mensen zeggen dat Joden achter de crisis zitten. Dat Joden achter het communisme. Socialisme. Zelfs achter de holocaust want ........" ze wilden persé het land Palestina inpikken" De Joden willen moslims kapot maken. goh hoe vaak hoor ik dit niet onder moslims gemeenschap. En jah ISIS is gewoon Israel. De Joden zitten daar achter. Want kom op zeg, moslims doen zoiets niet. Joden zitten achter het feminisme. Achter de homo's want eigenlijk is het doel van de Joden om niet-Joden kapot te maken. Dat staat in hun evil talmud.

Zo lees je dat. En zo denken mensen dat echt. Ze hebben nog nooit de talmud gezien. Ze weten niet eens wat het is denk ik. Het is hetzelfde met Wilders zijn film Fitna. Kan men zich nog herinneren hoe Nederland én de wereld op zijn kop stond? Hoe kan die man zoiets nou doen en zeggen ???!
Tja, hij doet het zelfde wat mensen beweren over de joden en hun talmud. Wilders pakt wat teksten die compleet uit zijn context zijn gerukt en maakt een leuk filmpje ervan in de hoop dat mensen gaan inzien hoe kwaadaardig moslims wel niet zijn. Wat voor afschuwelijke boek zij aanhangen. Gelukkig namen de moslims het goed op en bleef de kalmte onder Nederlandse moslims. Echt hulde. En zagen zij in dat Wilders eigenlijk zichzelf voor lul zet. En de niet moslim Nederlanders die waren meer aangedaan. Ze vonden het afschuwelijk en winden er zich vreselijk over op.

Zo wordt ook de talmud misbruikt. Ze snappen er geen hol van. En ze denken dat de Joden vanaf het begin af aan al de gehele wereld wil domineren. Dit is niet nieuw. Wat Icke zegt trouwens ook niet hoor. Het keert telkens terug.

Na de aanslagen in Frankrijk. Op het tijdschrift Hebdo en de Joodse supermarkt hoor ik moslims zeggen dat zij zich bedreigd voelen. Het idee. Je kan en mag Joden van alles de schuld geven. En als ze daarvan iets zeggen : slachtofferrol, antisemitisme kaart

Maar om terug te komen. Vervang Joden eens in negers of homo's. Als ik zou roepen : de negers hebben de slavernij verzonnen om te kunnen wonen in VS. Of dat de homo's achter bepaalde ziektes zitten. Of dat de homo's de twin towers naar beneden heeft laten flikkeren omdat de homo's de wereld wil overheersen. De homo's en de negers hebben een plan ( ISIS) om het midden Oosten in te pikken. Ja man . Of je zegt dat de negers alle blanken kapot wil maken. Zou ik dan niet ontzettend veel weerstand krijgen? Ojee als je iets over homo's zegt , toch? Racist ben ik dan toch?

Maar blijkbaar kan dat wel met Joden. Ik weet niet wat het is maar je kan onder het mom van antizionisme alles zeggen. En daarin kun je heel ver gaan.

Uiteraard wordt antisemitisme kaart snel getrokken. Tegen een staat Israel zijn is geen Jodenhaat. Ik vind de naam antisemitisme ook verwarrend: anti Sem. Sem een zoon van Noach. Tsssja. Oh en de Joden trekken altijd de antisemitisme kaart hoor. Zelfs als je zelf Jood bent. En ja de Joden zijn vaak gesloten maar hebben zeer veel invloed op niet - Joden.
Wat dat betreft zijn het net mensen he

Dat hele antisemitisme kan wat mij betreft weggestreept worden.

Ik heb niets met de holocaust ( mijn ouders komen niet uit Europa) en ook niets met de slavernij. Ik kan er leuke en harde grapjes over maken. Maar in mijn ogen is dat hele obsessie met de Joden en zionisme en hun zogenaamde wereld overheersing een voortvloeisel van schuldgevoel van het Westen door hun verleden ( niet alleen de holocaust maar ook met dat Jezus gedoe). Als het over Joden of Israel gaat komen meteen de worden holocaust weer naar boven druppelen. Opmerkelijk te noemen. Jodenhaat komt ook voor bij de moslims. Mindere mate maar is wel degelijk vanaf het begin aanwezig. Op dit moment zijn moslims geobsedeerd door het conflict daar. Als ik kijk, lees en luister hebben de moslims het 60% over Israel.

Waarom ik denk dat het Westen met hun verleden onder hun armen loop is onder ander dat achterlijke 4 en 5 mei discussie. Die elk jaar terugkeert en steeds grimmiger wordt. Er kan gewoon niet meer normaal herdacht worden in Nederland. Gek land. Maar ook in de zwarte piet. Gewoon trauma's waar men mee loopt. Steeds grimmiger en gekke toestanden. Straks mag suikerfeest niet meer want dat is discriminerend voor diabetes patienten.

Laat het verleden los. Doe je dat niet krijg je dit soort dingen

Verder vind ik antizionisme schadelijk voor de palestijnen. Doordat men zo obsessief met Joden en de Joodse zaak bezig zijn worden de Palestijnen volledig vergeten. Terwijl ze juist claimen op te komen voor de Palestijnen tijdens hun pro Palestijnen mars.

oke dit is BNW dus niet echt mijn ding. Ik pleit voor afschaffen termen als antizionisme. Dat vervangen door anti Israel. En antisemitisme afschaffen. Jodenhaat hoeft geen speciale behandeling te krijgen. Het is niet nodig en het voedt alleen maar meet haat : waarom Joden speciaal behandelen en wij nie?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:31:36 #121
235357 TitusPullo
pi_154993917
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Fuck yeah _O_ _O_

Plz post more *O*
Mag ik vragen waarom jij dit wel genocide vindt maar over de Tweede Wereldoorlog beweert dat er "in de diverse kampen Joodse slachtoffers zijn gevallen"?
pi_154994089
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 14:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hier, .pdf van het boek "The Hidden History of Zionism" door Ralph Schoenman (Jood).

http://www.bibliotecapley(...)nhistory_zionism.pdf

GGHF
Maar dat is een nep Jood ;)

Ik snap overigens niet waarom men de holocaust /nazi kaart te voorschijn haalt. Je hoort altijd : Joden trekken de holocaust kaart. Maar ik denk dat deze kaart eerder getrokken worden door mensen die tegen de staat Israël zijn. Holocaust hier en daar.

Tijdens de ottomaanse rijk kocht een Rothschild lap grond kocht van de Turken. In de Golan ( in de bijbel bekend als Bahsan ) https://nl.wikipedia.org/wiki/Basan

Niet zo speciaal hoor. Maar wist je dat in dat gebied voor begin van de 19e eeuw een synagoge werd gebouwd? Ergens in 1700 nog wat. Bijzonder hieraan is het een Nederlandse synagoge betreft. Blijkbaar gingen er al Nederlandse Joden vertrekken in de 18e eeuw. Ik dacht altijd een eeuw later. En wat ook blijkt is dat er Joden van allerlei afkomst ( of ze nu uit Afrika kwamen of Europa) daar gingen bidden. Opmerkelijk

Middels https://nl.wikipedia.org/wiki/Gematria hadden Joden uitgerekent dat het jaar 1840 (kabbalah) de Messias ging komen. En de reden was een zin uit de bijbel. Die zin zou de nummerieke waarde hebben van dat een Joods jaartal ( dus niet de bijbelse kalender want die is niet hetzelfde)
En dat was dus ons jaartal : 1840. Dus vele kabbalisten ( vele chassische en farizeese sekten) gingen naar Palestina omdat zij dachten dat de Messias zou komen.

Zoals ik al eerder heb gemeld de Joden zien de bijbel als een zilver werk. Door hen op te poesten ( dus door studie hiervan) zou je de geheime betekenissen in zien. Daarom de uitspraak van Ben bag bag ( 1e eeuw) : lees en lees de bijbel en nog een keer en nog een keer en nog een keer want alles wat je wilt zit daarin

Kabbalisten denken dat elke letter , elke streepje ( tittel) van de bijbel verborgen geheimen bevatten. En zij hadden daarom ook gezegt dat geen enkele tittel veranderd mag worden.

Dat jaar was bijzonder voor hen. Een Rothschild famlilie ( edmond denk ik) ging naar Palestina omdat een christelijke priester verdween. En de moslims kregen te horen van het bloedsprookje ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje) Je weet wel dat Joden bloed gebruiken om hun matza's mee in te dompelen. Er werden daar dus Joden gedood. Ze konden die christelijke priester niet vinden. Ze doorzochten de huizen van de Joden zonder succes. De lijk van deze priester is nooit gevonden.

Maar om terug te komen. Voor perushim en chassidische kabbalisten was het jaar 1840 het jaar waarvan zij dachten dat de Messias kwam. Dat jaar was ook bijzonder voor Jemitische Joden trouwens. Door Britse invasie in zuid Egypte werden er veel Jemitische Joden gered.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:42:11 #123
235357 TitusPullo
pi_154994212
Ze dachten toch ook al dat Tsjabtjai Tjevi de Messias was? Waarom dachten ze dan ditmaal het bij het juiste eind te hebben?
Dat er al eerder emigratie was, zegt natuurlijk niets over het bestaansrecht van Israel, zeker niet in zijn huidige vorm.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:49:16 #124
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154994467
"De oorzaak van antisemitisme is omdat men God haat"
www.gotquestions.org/anti-Semitism.html
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 20:51:48 #125
235357 TitusPullo
pi_154994540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:49 schreef Manke het volgende:
"De oorzaak van antisemitisme is omdat men God haat"
www.gotquestions.org/anti-Semitism.html
Wat vind je hier nu zelf van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')