Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso zou elke religieuze claim buiten beschouwing gelaten moeten worden in de wereld tegenwoordig. Zeker bij dit soort kwesties.
"Omdat het in de bijbel/ torah/ koran/ Necrotelicomnicon staat" is een argument dat meteen een 'gerechtelijk' hoongelach op zou moeten roepen. Met daarna een gnuif en de opmerking: "Maar doe nu eens een echt argument."
Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:
De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend . Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2. Waar het op neerkomt is het volgende :
Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs
Maar goed hij wijkt af van het verhaal van de geallieerden dus is het een ontkenner
Om het laatste moet ik je wel gelijk geven als is het voor de verkeerde redenen
Jij bent geen mod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Luitjes, graag even opletten!
er zijn hier regels voor
Ontkennen is idd wat anders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.
Er zijn ook joodse mensen die twijfels over hebben.
Dat is helemaal niet 'ontkennen'.
Nou als dat al niet meer mag ben ik er idd weer klaar mee. Toedeloe!quote:
Gelukkig maar.quote:
Niemand ontkent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ontkennen is idd wat anders.
Maar het feit dat het gebeurde weegt wat mij betreft dan ook veel zwaarder dan het exacte aantal.
Maar de aantallen reduceren met als doel te doen alsof het niet zoveel voorstelde heb ik wel problemen mee.
Welke waarde hecht jij aan verhalen over hoe homo's dood moeten, wat je moet doen als je de slaaf van een ander zwanger hebt gemaakt etc?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften.
Ik zie alleen geen toegevoegde waarde van deze teksten voor het internationaal- of volkenrecht (of waar we ook mee te maken hebben als we staten definiëren en land claimen).
Die beslissing is er nooit geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:59 schreef Japie77 het volgende:
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?
International Revisionist Video Productions [...] Really Biekuh?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef Biekuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die beslissing is er nooit geweest.![]()
Het is niet zo dat er 0 Joden in Palestina woonden en dat die zomaar gratis heel Palestina kregen omdat ze zielig waren.
Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:38 schreef Japie77 het volgende:
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.
Oh nee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.
Je reduceert een ingewikkeld probleem tot zomaar even twee stellingen.Maar ik ben het met je eens als je zegt dat Israël er redelijk gemakkelijk vanaf is gekomen in het verleden.
Nee, dat deden ze niet zomaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:43 schreef Tingo het volgende:
Oh nee?
Sommige mensen hebben heel veel van dat soort dingen veel 'verdient'. Gaat niet perse over Israel natuurlijk.
En antikuifisme?quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cult
In 1976 schreef Arthur Koestler de besteller , The 13th tribe . De Joodse auteur bevestigde dat ze afstammen van de Ashkenazi/Khazaaren
In 2010 schreef Shlomo Sand ,The invention of the jewish poeple . Waarin hij die claims van zijn voorgangers bevestigde
De meest overtuigende bewijs komt toch van Dr. Eran Elhaik. Waarin hij zijn claims met DNA ondersteund. Putting the final nail in the coffin of the Khazaria ''myth''
Dit weerhoudt de critici echter niet om tot de dag van vandaag Mr Freedman antisemitische , Holocaust ontkennende , baby etende nazi sympathisant te noemen
Volgens hun eigen regels zou het een zelf hatende jood moeten zijn maar ach wat boeien de details nou echt
Je hoort vaak mensen zeggen: Ben geen antisemiet maar een anti-zionist . Als je wiki erop naslaat zal je niets verkeerds vinden over het zionisme dus daarmee zal je ook de kritiek mbt deze mensen niet goed kunnen plaatsen. Echter als je er diep genoeg induikt zal je ondervinden dat de kritiek die deze bedreigers meer dan terecht is
Szikha begint met de leugen dat ze afstammelingen van Sem zijn en daarmee de '' gekozen'' volk van G-d zijn. Naarmate hij zijn verhaal verder vertelt worden de leugen absurder, worden crusiale feiten niet genoemd of ik het zeldzame geval dat er een kern van waarheid in zit word het op zon manier verdraaid dat het een hele andere beeld schetst van de situatie zoals het zich toen afspeelde
Wanneer TS het verhaal van Szikha als waar aanneemt . Zal hij nooit te weten komen waarom mensen wereldwijd kritiek hebben op het Zionisme . Hij zal het labelen want volgens onze vriend Szikha is anti zionisme verkapte antisemitisme
Heb veel liever dat TS diep in de materie duikt, zich aan de feiten houdt en zich niet laat verblinden door labels . Wanneer het moment daar komt wanneer die een goed beeld heeft waarom zoveel mensen zich uitspreken tegen het zionisme mag die zelf bepalen of het antisemitisme is of niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |