abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:27:08 #51
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154889679
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso zou elke religieuze claim buiten beschouwing gelaten moeten worden in de wereld tegenwoordig. Zeker bij dit soort kwesties.

"Omdat het in de bijbel/ torah/ koran/ Necrotelicomnicon staat" is een argument dat meteen een 'gerechtelijk' hoongelach op zou moeten roepen. Met daarna een gnuif en de opmerking: "Maar doe nu eens een echt argument."
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
Feyenoord!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:47:09 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154890024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:
Typische westerse arrogantie om te denken dat je alles beter weet dan eeuwenoude geschriften en hier geen waarde in ziet.
Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften. :)

Ik zie alleen geen toegevoegde waarde van deze teksten voor het internationaal- of volkenrecht (of waar we ook mee te maken hebben als we staten definiëren en land claimen).
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154890284
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:

De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend . Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2. Waar het op neerkomt is het volgende :

Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs

Maar goed hij wijkt af van het verhaal van de geallieerden dus is het een ontkenner

Om het laatste moet ik je wel gelijk geven als is het voor de verkeerde redenen :P
Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.
Er zijn ook joodse mensen die twijfels over hebben.
Dat is helemaal niet 'ontkennen'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:18:27 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154890677
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Luitjes, graag even opletten!
er zijn hier regels voor ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154890722
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Luitjes, graag even opletten!
er zijn hier regels voor ;)
Jij bent geen mod.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:23:53 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154890787
Dit schuurt wel heel erg dicht tegen 'de verboden zone' aan wat betreft de holocaust. Lees voor meer info: BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Dus nu weer terug naar het zionisme voor iemand net even een stapje zet die niet goed te praten valt. Bedankt alvast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:24:16 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154890793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij bent geen mod.
Maar ik wel.
Vrijheid
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:28:48 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154890900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij bent geen mod.
Klopt ik ben niet blauw!
Ik meld het alleen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154891015
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gaat op de cijfers - niet over alsof 't niet gebeurt is.
Er zijn ook joodse mensen die twijfels over hebben.
Dat is helemaal niet 'ontkennen'.
Ontkennen is idd wat anders.
Maar het feit dat het gebeurde weegt wat mij betreft dan ook veel zwaarder dan het exacte aantal.

Maar de aantallen reduceren met als doel te doen alsof het niet zoveel voorstelde heb ik wel problemen mee.
Ich hock in meinem Bonker
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:39:32 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154891137
edit: Klaar nu.

[ Bericht 92% gewijzigd door jogy op 04-08-2015 11:41:08 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:45:41 #61
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154891250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
edit: Klaar nu.
Nou als dat al niet meer mag ben ik er idd weer klaar mee. Toedeloe!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154891252
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar ik wel.
Gelukkig maar.
pi_154891368
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ontkennen is idd wat anders.
Maar het feit dat het gebeurde weegt wat mij betreft dan ook veel zwaarder dan het exacte aantal.

Maar de aantallen reduceren met als doel te doen alsof het niet zoveel voorstelde heb ik wel problemen mee.
Niemand ontkent.
Als 'n joodse mens zegt wat is hij/zij 'n self-hating jew'' genoemd.
De ADL (vrienden van Wilders) hebben geen probleem in nog hogere cijfers te spreken.

Zelfde verhaal: Don't question the victims!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:57:23 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154891478
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:27 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welke waarde hecht jij aan verhalen over hoe homo's dood moeten, wat je moet doen als je de slaaf van een ander zwanger hebt gemaakt etc?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 11:59:34 #65
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154891540
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat een typische reactie om meteen maar weer te concluderen dat ik alles beter denk te weten en geen waarde zie in deze geschriften. :)

Ik zie alleen geen toegevoegde waarde van deze teksten voor het internationaal- of volkenrecht (of waar we ook mee te maken hebben als we staten definiëren en land claimen).
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?
Feyenoord!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:12:46 #66
116015 SicSicSics
pi_154891886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 11:59 schreef Japie77 het volgende:
En waarom zouden dit geen valide argumenten zijn en een beslissing om na WW2 de Joden een gebied te geven waar al mensen wonen wel dan?
Die beslissing is er nooit geweest. :)

Het is niet zo dat er 0 Joden in Palestina woonden en dat die zomaar gratis heel Palestina kregen omdat ze zielig waren. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154891904
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:24:39 #68
116015 SicSicSics
pi_154892163
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:13 schreef Biekuh het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ga eens op YouTube zoeken naar de documentaire Judea Declares War on Germany.
International Revisionist Video Productions [...] Really Biekuh?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:38:09 #69
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154892442
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die beslissing is er nooit geweest. :)

Het is niet zo dat er 0 Joden in Palestina woonden en dat die zomaar gratis heel Palestina kregen omdat ze zielig waren. :N
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.

On May 14, 1948, in Tel Aviv, Jewish Agency Chairman David Ben-Gurion proclaims the State of Israel, establishing the first Jewish state in 2,000 years. In an afternoon ceremony at the Tel Aviv Art Museum, Ben-Gurion pronounced the words “We hereby proclaim the establishment of the Jewish state in Palestine, to be called Israel,” prompting applause and tears from the crowd gathered at the museum. Ben-Gurion became Israel’s first premier.

In the distance, the rumble of guns could be heard from fighting that broke out between Jews and Arabs immediately following the British army withdrawal earlier that day. Egypt launched an air assault against Israel that evening. Despite a blackout in Tel Aviv–and the expected Arab invasion–Jews joyously celebrated the birth of their new nation, especially after word was received that the United States had recognized the Jewish state. At midnight, the State of Israel officially came into being upon termination of the British mandate in Palestine.

http://www.history.com/th(...)of-israel-proclaimed

Niet te geloven dat de hele wereld Israel zo lang (en nog steeds) zijn gang heeft laten gaan met de etnische zuiveringen van de Palestijnen en alle andere oorlogsmisdaden.
Feyenoord!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:49:20 #70
116015 SicSicSics
pi_154892682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:38 schreef Japie77 het volgende:
Je hebt gelijk. De zionisten hebben gewoon zelf Israel uitgeroepen tot staat.
Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.

Je reduceert een ingewikkeld probleem tot zomaar even twee stellingen. :) Maar ik ben het met je eens als je zegt dat Israël er redelijk gemakkelijk vanaf is gekomen in het verleden.
Fine, fuck you then!
pi_154905130
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat deden ze overigens ook niet zomaar. Je slaat nu eventjes voor het gemak de politieke clusterfuck die er al jaren aan voorafging over.

Je reduceert een ingewikkeld probleem tot zomaar even twee stellingen. :) Maar ik ben het met je eens als je zegt dat Israël er redelijk gemakkelijk vanaf is gekomen in het verleden.
Oh nee?
Sommige mensen hebben heel veel van dat soort dingen veel 'verdient'. Gaat niet perse over Israel natuurlijk.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 08:24:53 #72
116015 SicSicSics
pi_154919003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:43 schreef Tingo het volgende:
Oh nee?
Sommige mensen hebben heel veel van dat soort dingen veel 'verdient'. Gaat niet perse over Israel natuurlijk.
Nee, dat deden ze niet zomaar.

Het probleem is groot, langslepend en diepgeworteld. Iedereen die er wat over te zeggen had (of niet) na het Ottomaanse rijk heeft zich ermee bemoeid. Er zijn gesprekken gevoerd, beloftes gedaan, beloftes gebroken, afspraken gemaakt, nog meer geouwehoerd, oorlogen gevoerd, aanslagen gepleegd... Israël is niet 'even' zelf uitgeroepen tot een staat door een aantal opportunistische 'Zionisten'.

Sommige mensen hebben heel veel van dat soort dingen veel verloren. (sic) Wat is je punt?
Fine, fuck you then!
pi_154946444
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hij was een van de eerste Joodse mensen die claimde dat ze niet de nakomelingen van sem zijn maar van een Turkse/Mongolian warmongering cult

In 1976 schreef Arthur Koestler de besteller , The 13th tribe . De Joodse auteur bevestigde dat ze afstammen van de Ashkenazi/Khazaaren

In 2010 schreef Shlomo Sand ,The invention of the jewish poeple . Waarin hij die claims van zijn voorgangers bevestigde

De meest overtuigende bewijs komt toch van Dr. Eran Elhaik. Waarin hij zijn claims met DNA ondersteund. Putting the final nail in the coffin of the Khazaria ''myth''

Dit weerhoudt de critici echter niet om tot de dag van vandaag Mr Freedman antisemitische , Holocaust ontkennende , baby etende nazi sympathisant te noemen

Volgens hun eigen regels zou het een zelf hatende jood moeten zijn maar ach wat boeien de details nou echt

Je hoort vaak mensen zeggen: Ben geen antisemiet maar een anti-zionist . Als je wiki erop naslaat zal je niets verkeerds vinden over het zionisme dus daarmee zal je ook de kritiek mbt deze mensen niet goed kunnen plaatsen. Echter als je er diep genoeg induikt zal je ondervinden dat de kritiek die deze bedreigers meer dan terecht is

Szikha begint met de leugen dat ze afstammelingen van Sem zijn en daarmee de '' gekozen'' volk van G-d zijn. Naarmate hij zijn verhaal verder vertelt worden de leugen absurder, worden crusiale feiten niet genoemd of ik het zeldzame geval dat er een kern van waarheid in zit word het op zon manier verdraaid dat het een hele andere beeld schetst van de situatie zoals het zich toen afspeelde

Wanneer TS het verhaal van Szikha als waar aanneemt . Zal hij nooit te weten komen waarom mensen wereldwijd kritiek hebben op het Zionisme . Hij zal het labelen want volgens onze vriend Szikha is anti zionisme verkapte antisemitisme

Heb veel liever dat TS diep in de materie duikt, zich aan de feiten houdt en zich niet laat verblinden door labels . Wanneer het moment daar komt wanneer die een goed beeld heeft waarom zoveel mensen zich uitspreken tegen het zionisme mag die zelf bepalen of het antisemitisme is of niet
En antikuifisme?

Feit , in de bijbel wordt de berg waarop Jeruzalem op staat Zion genoemd.
Feit , de bijbel wordt 'volk' en land samen gebracht door een verbond
Feit , de bijbel verhalen met zijn hoofdpersonages hebben nooit bestaan. Dus Sem is ook een verzinsel
Feit, er staat geen Joodse volk in de bijbel.
Feit , er bestaat geen Joodse volk in de wereld. Er zijn mensen die dat geloven (waaronder de Joden zelf)

Zionisme betekent gewoon verlangen naar terugkeer naar Zion ( Jeruzalem). Dat is altijd onderdeel geweest van de vele Jodendommen. En dat gaat heel ver terug. En overal ter wereld. Mijn oma vertelde dat een zus van haar oma ook persé naar Palestina wilde. Die is met heel de familie vertrokken naar Jeruzalem. In 1903
En nee ze kwamen niet uit Europa maar uit Iran.

[ Bericht 5% gewijzigd door Szikha2 op 06-08-2015 01:30:27 ]
pi_154946474
Ts,

Wat als je in het filmpje van David Icke de Joden zou veranderen in negers of homo's? Zou je dan hetzelfde vraag gesteld hebben of dit geloofwaardig klinkt?

In iedergeval is David icke een perfect voorbeeld hoe je doormiddel van onzin / sci fi flink veel kan verdienen. En ik vind zijn boeken stiekem wel leuk. Ik geloof niet dat hij al zijn theorieën gelooft. Zijn lezers wellicht wel.
pi_154948868
Inherited trauma? Lijkt me sterk.

http://www.theguardian.co(...)ren-inherited-trauma

Maar ja - ik snap ook niet precies waarom holocaust overlevenden kunnen compensatie krijgen en slachtoffers van andere oorlogen enz. niet.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 09:31:31 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154949037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 01:26 schreef Szikha2 het volgende:
Ts,

Wat als je in het filmpje van David Icke de Joden zou veranderen in negers of homo's? Zou je dan hetzelfde vraag gesteld hebben of dit geloofwaardig klinkt?

In iedergeval is David icke een perfect voorbeeld hoe je doormiddel van onzin / sci fi flink veel kan verdienen. En ik vind zijn boeken stiekem wel leuk. Ik geloof niet dat hij al zijn theorieën gelooft. Zijn lezers wellicht wel.
Ik heb geen idee hoe goed David Icke nog verdient eigenlijk. Ooit wel een docu over hem gezien en daar kwam in ieder geval naar voren dat hij niet veel overhoudt voor wat ie doet.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 09:36:07 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154949127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:21 schreef Tingo het volgende:

http://www.theguardian.co(...)ren-inherited-trauma

Maar ja - ik snap ook niet precies waarom holocaust overlevenden kunnen compensatie krijgen en slachtoffers van andere oorlogen enz. niet.
Mja, slavernij is ook iets wat nog steeds de mensheid achtervolgd al is het eeuwen geleden sinds het is afgeschaft.

Persoonlijk ben ik van mening dat zulke smetten op het menselijk verleden op een gegeven moment wel een plek moet krijgen waar het ook daadwerkelijk 'afgehandeld' is. Niet vergeten maar wel weer vooruit met de mensheid. Je kan wel blijven leuren met die narigheid maar dat doet niemand goed. In het geval van de jodenvervolging van de tweede wereldoorlog hoop ik dat het klaar is zodra het laatste slachtoffer en de laatste medeplichtige is overleden.
Vrijheid
pi_154949209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:21 schreef Tingo het volgende:

Hoe kom je daar bij? Ook slachtoffers van Japanse oorlogswreedheden hebben compensatie gekregen en de slachtoffers en/of nabestaanden van Srebrenica kregen compensatie. Compensatie is vrij gebruikelijk inmiddels.

Als je slecht geinformeerd bent doe dan niet zulke stellige uitspraken of is dit alleen maar weer een poging om Joden in een slecht daglicht te plaatsen, complot theorieen en de aanhangers er van hebben daar namelijk nogal een handje van?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 09:40:37 ]
pi_154949518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Ook slachtoffers van Japanse oorlogswreedheden hebben compensatie gekregen en de slachtoffers en/of nabestaanden van Srebrenica kregen compensatie. Compensatie is vrij gebruikelijk inmiddels.

Als je slecht geinformeerd bent doe dan niet zulke stellige uitspraken of is dit alleen maar weer een poging om Joden in een slecht daglicht te plaatsen, complot theorieen en de aanhangers er van hebben daar namelijk nogal een handje van?
Idd ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_154949723
quote:

[..]

Ik heb niks tegen 't Joodse volk.
pi_154949740
quote:

[..]

qft
pi_154951425
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 10:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen 't Joodse volk.
Nee maar je meldt wel heel stellig dat alleen slachtoffers van de holocaust compensatie zouden krijgen, terwijl een simpele search op google al laat zien dat je er nogal naast zit.

Maar daar reageer je vervolgens weer niet op.
pi_154951673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee maar je meldt wel heel stellig dat alleen slachtoffers van de holocaust compensatie zouden krijgen, terwijl een simpele search op google al laat zien dat je er nogal naast zit.

Maar daar reageer je vervolgens weer niet op.
Sorry.
Nep slachtoffers/mensen die maken fraudulente compensatie claims zijn 't ergste natuurlijk...misschien gebeurt dat vaker dat wat we denken(maar dat is 'n beetje off-topic)
pi_154951734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry.
Nep slachtoffers/mensen die maken fraudulente compensatie claims zijn 't ergste natuurlijk...misschien gebeurt dat vaker dat wat we denken(maar dat is 'n beetje off-topic)
Hoe zijn slachtoffers van de Japanse oorlogsmisdaden, slachtoffers Srebrenica enz nu opeens frauduleus?

Je maakt een beetje vreemde sprongen.
pi_154951868
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe goed David Icke nog verdient eigenlijk. Ooit wel een docu over hem gezien en daar kwam in ieder geval naar voren dat hij niet veel overhoudt voor wat ie doet.
Wat ik me altijd afvraag bij hem en anderen: als hij een punt heeft of een bedreiging vormt, waarom weten wij dan dat zij bestaan?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:56:57 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154951952
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:53 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Wat ik me altijd afvraag bij hem en anderen: als hij een punt heeft of een bedreiging vormt, waarom weten wij dan dat zij bestaan?
Als je het op het geheel bekijkt is David Icke een relatief onschadelijke uitlaatklep toch? Niet een heel grote groep volgers en hij heeft zichzelf door de decennia heen redelijk in een hoekje geluld door over reptielmensen te beginnen. Ook al zou dat waar zijn dan nog moet je wel van heel goede huize komen wil je de mensen daarvan kunnen overtuigen. Volgens mij gelooft men hem nog niet als hij op het podium een levende reptillian laat zien.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:08:44 #87
116015 SicSicSics
pi_154952218
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 09:31 schreef jogy het volgende:
Schattingen verschillen, maar na een (korte) prof voetbal carrière, werk als sportverslaggever bij de BBC en nu zijn New Age lezingen schat men hem toch rond de $ 500.000,-

Dat is meer centjes dan ik heb ;)

Maar veel minder dan een Alex Jones ($ 8 mln). Met zijn water pruifiers en andere prepping equiment, radio en internet tv shows. :D
Fine, fuck you then!
pi_154952676
Gasten zoals Jones,Icke enz. zijn gatekeepers dus toch beschermd.
pi_154952699
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe zijn slachtoffers van de Japanse oorlogsmisdaden, slachtoffers Srebrenica enz nu opeens frauduleus?

Je maakt een beetje vreemde sprongen.
Dat heb ik niet gezegd - daarom zeg ik dat 't off-topic was.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:41:15 #90
116015 SicSicSics
pi_154953002
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:26 schreef Tingo het volgende:
Gasten zoals Jones,Icke enz. zijn gatekeepers dus toch beschermd.
Ik kende die term nog niet eens. :o

http://beforeitsnews.com/(...)exposed-2456620.html

_O- zeg me dat dit ook een randberichtje is...
Fine, fuck you then!
pi_154953041
Voor mij is dat comlot denken een soort religie. Mensen die beweren dat bijvoorbeeld (om in dit topic te blijven) Joden de wereld willen domineren vindt ik gekkies. David Icke zijn theorieen vind ik absurd. Gestoord is een beter woord. Ik zie mensen die hem geloven precies als religieuze gestoorden.

Zeker na het voorval in Tunesie ben ik geschrokken van de mensen uit het Westen. Ik vind het zielig aan het worden. Alles is blijkbaar nep.

Er is ooit een topic gestart en ben het er volledig mee eens.

quote:
Er zijn van die mensen die echt de meest bizarre zaken geloven en zelfs bereid zijn de werkelijkheid te ontkennen als die niet voldoende aansluit bij hun levensbeschouwing/religie. Daar hebben we het al vrij vaak over gehad.

Maar eigenlijk zijn niburuisten/complottisten ook gewoon gelovigen/religieuzen. Hun religieuze ideeën zijn wat recenter en worden vaak aangevuld met nieuwe verhalen, maar ze zijn altijd dogmatisch. Geen niburuist die zal zeggen dat dat chemtrail-gebeuren bij nader inzien toch onzin lijkt. Gebeurt dat wel, dan is hij ook waar het om andere onderwerpen gaat ineens niburuist-af.

Ook waar het om de legitimering gaat vertoont niburuisme religieuze trekjes. Ook niburuisten verkondigen trots dat ze 'zelf' op 'onderzoek' zijn gegaan, 'zelf' allerlei verschillende bronnen zijn nagegaan en vervolgens 'zelf' tot 'de conclusie' zijn gekomen dat de niburuistische verklaringen de juiste moeten zijn.

Niburuisten stellen net als andere gelovigen dat ze op zoek zijn naar de waarheid, dat ze eigenlijk alleen maar kritische vragen stellen, terwijl ze juist deductief redeneren: de conclusie is er al en de vragen zijn er uitsluitend om die conclusie van enige geloofwaardigheid te voorzien.

En zoals bij veel andere religies het geval is, kent ook het niburuisme zijn extremisten. Dan heb ik het bijvoorbeeld over de Icke-volgelingen. De gematigde niburuist zal zich enigszins onprettig voelen bij dergelijk niburuistisch fundamentalisme, maar heeft er op de een of andere manier toch ook wel weer respect voor.

Of het groepsgevoel dat er is. De niburuisten nemen het toch samen op tegen de rest van de wereld en hoewel er sprake is van enige sektarische spanningen binnen het niburuisme zijn de overeenkomsten van de verschillende subgroepen groter dan de verschillen.

Het niburuisme kent zelfs een soort Satan: de 'mainstreammedia', geregeerd door 'bilderbergers'. Zij verleiden mensen tot het kwade en zij moeten dus minstens ontmaskerd worden.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar goed, zullen we het niburuisme gewoon erkennen als religie?
F&L / Niburuïsme/complottisme = religie

Verder mag iedereen geloven wat ie wil. Vrijheid van meningsuiting. Maar het lijkt wel alsof we mentaal achteruit gaan inplaats van vooruit ....
pi_154953206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Szikha2 het volgende:
Voor mij is dat comlot denken een soort religie. Mensen die beweren dat bijvoorbeeld (om in dit topic te blijven) Joden de wereld willen domineren vindt ik gekkies. David Icke zijn theorieen vind ik absurd. Gestoord is een beter woord. Ik zie mensen die hem geloven precies als religieuze gestoorden.

Zeker na het voorval in Tunesie ben ik geschrokken van de mensen uit het Westen. Ik vind het zielig aan het worden. Alles is blijkbaar nep.

Er is ooit een topic gestart en ben het er volledig mee eens.

[..]

F&L / Niburuïsme/complottisme = religie

Verder mag iedereen geloven wat ie wil. Vrijheid van meningsuiting. Maar het lijkt wel alsof we mentaal achteruit gaan inplaats van vooruit ....
Ik ben meestal met je eens.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:06:18 #93
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154965407
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

No semites no anti semiti

De term holocaust ontkenning is behoorlijk misleidend . Het impliceert dat er mensen zijn die claimen dat geen joodse slachtoffers zijn gevallen in diverse kampen in de ww2. Waar het op neerkomt is het volgende :

Op het moment dat je afwijkt van het verhaal wat in de schoolboeken verteld word maak je je schuldig aan ontkenning. Ongeacht of je je claim kan ondersteunen met bewijs

Over die schoolboeken gesproken: daar kun je al in lezen dat er ruim een miljoen Joden vermoord is door de Einsatzgruppen. Misschien moet je die basiskennis eerst eens tot je nemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:19:51 #94
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154965828
Ik heb het gevoel dat we bewust van "kennis" voorzien worden, ieder persoon op zijn eigen manier, mede zijn eigen ideeën bevestigend, om ons _allemaal_ tegen elkaar op te zetten. Misschien dat het doel is dat men elkaar gaat haten.
pi_154966110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef Manke het volgende:
Ik heb het gevoel dat we bewust van "kennis" voorzien worden, ieder persoon op zijn eigen manier, mede zijn eigen ideeën bevestigend, om ons _allemaal_ tegen elkaar op te zetten. Misschien dat het doel is dat men elkaar gaat haten.
Dat is 't ook. En dan is 't beter om elkaar te vertrouwen,helpen enz.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:30:33 #96
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154966164
Icke is toch die gast van reptillians in andere dimensies die zich manifesteren als bekende personen? :P
Hoe serieus moet je hem dan nemen over zionisme.

Het idee van Herzl was wel nobel: een joodse land, omdat niemand met joden wou samenleven.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:49:48 #97
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154966775
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:24 schreef jogy het volgende:
Oeh.

http://mondediplo.com/2008/09/07israel

[..]

Nog niet goed doorgelezen maar leek me we interessant.
Een enigszins vergelijkbare opvatting vind je in het boek The Chosen Few: How Education Shaped Jewish History.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154969110
quote:
99s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:37 schreef Xylos het volgende:

[..]

Ja want de echte Joden zijn zeer waarschijnlijk de Palestijnen.
Ze (de Zionisten) stelden daarom in het begin ook de vraag of Palestina niet de naam voor hun land geschikt was. Palestina kenden de Arabieren niet als naam namelijk. Dat zien we terug in de commissie Peel waarin men ( oa een Arabische leider) ook roept dat Palestina de naam was die de Zionisten hebben gebracht. Het was voor de Arabieren geen Palestina maar Syrië. Daarom dat de Arabieren zich , nadat de Britten hen beloofd hadden Syrie te geven om een groot (Pan) Arabisch rijk te creeëren, zich begonnen te keren tegen de Turken. Middels Britse ponden werd een Arabische legertje opgezet die de belangrijke spoorwegen van de Turken opbliezen. Die erg belangrijk en nodig was voor de Britten.

Dus de Britten beloofden de Arabieren van alles maar die beloftes kwamen ze helemaal niet na. Want in het geniep had de Britten met Fransen een ander verdrag gesloten : https://nl.wikipedia.org/wiki/Sykes-Picotverdrag

En uiteindelijk zou Syrië dus aan Frankrijk gegeven worden. En in dat gehele gebied dulden de Britten en de Fransen geen derde macht. Dus Arabieren kregen troostprijzen.

Britten hadden afspraken gemaakt met de Zionisten ( de Balfour) die ze gewoon niet konden waarmaken. Maar die wel hadden gemaakt om voor hun eigen gewin. Ze hadden afspraken gemaakt met de Arabieren die ze ook niet konden nakomen. De Britten waren maar op één ding uit: de Turken verslaan en controle krijgen over het gebied

Als jij allerlei verdragen sluit en ze niet nakomt kun je voorstellen hoe dat onderling , onder de bevolking gaat spelen. Die al wankel stond. En als je slap of in het geheel niet optreed, dus gewoon de gebieden niet onder controle hebt kunnen houden heb je gewoonweg gefaald.

Arafat zei nog dat de grootste fout van de Arabieren was om zich te keren tegen de Turken. En ik denk dat hij hierin gewoon gelijk heeft. Dit geldt ook voor de Joden. Die hele Balfour verklaring was één grote leugen. Men ( Zionisten) en de Arabieren hadden in eerste instantie gewoon niet met de Britten in zee moeten gaan maar met elkaar onderling. Of, het Ottomaanse rijk had nooit mogen vallen daar....

Draai dat maar eens terug!

Verder slaat je opmerking natuurlijk nergens op want er bestaat geen Joodse volk ( ras of etniciteit) dus ook geen 'echte'. In dat gebied zat vol met allerlei volkeren en religies. Vooral moslims uit de Kaukasus waaronder de grootste groep de Circassieërs (nog altijd aantal duizenden in Israël)

quote:
The Circassians arrived in the Middle East after they were expelled from their homeland in the northern Caucasus. The Circassians, who fought during the long period (see the Russian-Circassian War) wherein the Russians captured the northern Caucasus, were massacred and expelled by Czarist Russia from the Caucasus.

The Ottoman Empire, which saw the Circassians as experienced fighters, absorbed them in their territory and settled them in sparsely populated areas, including the Galilee.The Circassians exiles established the village Rehaniya in 1873, and the village of Kfar Kama in 1876
En Bosniërs welke ook moslims waren :

quote:
Some Bosnian movement to Palestine occurred when Bosnian Muslim soldiers were brought to Palestine in the late 1800s to provide reinforcements for the Ottoman army.

More substantial movement occurred after 1878, when the Austro-Hungarian empire, ruled by the House of Habsburg, occupied Bosnia. Bosnian Muslim emigration continued through this period, escalating after the Austro-Hungarian's 1908 annexation of Bosnia. Many emigrated to parts of what is now modern Turkey, while a smaller number settled in Syria, Palestine, Lebanon and Jordan.

In Palestine, these Bosnian emigrants settled predominantly in villages in the northern parts of the present day West Bank and Israel: Caesarea (Qisarya), Yanun, Nablus and Tulkarem.Their descendants still live in these villages, their Bosnian heritage reflected in the Arab surname of Bushnak.

The Bosnian Muslim immigrants who settled in Caesarea in 1878 built two mosques, joining other Muslim immigrants from Morocco, Algeria, Crimea, the Caucasus, and Turkestan. These Slavic speaking immigrants eventually assimilated into the Arab population of Palestine.

One of the most historically prominent Bosnian-Palestinians was Jezzar Pasha, who was the Ottoman ruler of Acre and the Galilee from 1775 until his death.
De andere grote groep waren natuurlijk de Christenen ( Arabieren) maar ook Armeniërs en Grieken

Het was een gebied met allerlei soorten kleuren en religies. Die inderdaad vreedzaam leefden onder het Ottomaanse rijk. Arm dat wel maar vreedzaam. Geen vuiltje aan de lucht
pi_154969430
Vraag maar eens voor de grap aan Palestijnen ( in de Palestijnse gebieden) wat een nazi is. Je zal 9 van de 10 keer horen : de Britten. Want voor hen hebben de Britten hun land gestolen. Wat in mijn ogen ook een juiste constatering is
pi_154969487
:') Zionisten :')

Dat zijn de echte nazi's (nationaal zionisten).

Gaan tegen de Jiddische geloofsovertuiging in, zijn gewoon vuile nationalisten die overal schijt aan hebben behalve hun eigen nest bevederen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')