abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 21:11:54 #126
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_154995184
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat vind je hier nu zelf van?
ik geloof dat de duivel achter de eeuwenlange vervolging van joden zit, zoals in de bijbel staat.
pi_154995964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 21:11 schreef Manke het volgende:

[..]

ik geloof dat de duivel achter de eeuwenlange vervolging van joden zit, zoals in de bijbel staat.
Zijn bloed kome over ons en onze kinderen?
Dan is het eerder God die erachter zit.

Hoe dan ook dit gaat niet over zionisme maar nog een reactie hierop vind ik geen probleem.
Kunnen we het daarna weer over zionisme hebben.
Dus ook geen Israël bash topic zoals sommigen hier boven proberen zie ik nu.
Ich hock in meinem Bonker
pi_154996747
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ze dachten toch ook al dat Tsjabtjai Tjevi de Messias was? Waarom dachten ze dan ditmaal het bij het juiste eind te hebben?
Dat er al eerder emigratie was, zegt natuurlijk niets over het bestaansrecht van Israel, zeker niet in zijn huidige vorm.
Iedere Jood denkt dat hij of zij de Messias is.

Deze zin uit de Bijbel uit Hooglied (vetgedrukt):

The flowers appear on the earth; the time of singing is come, and the voice of the turtle is heard in our land

King James vertaling :

The flowers appear on the earth; the time of the singing of birds is come, and the voice of the turtle is heard in our land;

Nederlands ( statenverstaling) :

De bloemen worden gezien in het land, de zangtijd genaakt, en de stem der tortelduif wordt gehoord in ons land.

Vertaling is wat vreemd. In het Engels een turtle toch een (zee) schildpad en geen tortelfduif. Dus ik raak een beetje verward nu. Maar ik ga uit van mechon mamre en de KJV dus de Engels vertaling. Ongeacht wat het betekent.

In het Hebreeuws staat daar ( zonder nikkud) : צר = tor ( zie http://biblehub.com/hebrew/8449.htm )
In het Bijbel Hebreeuws heeft dat woord dan een nummerieke waarde en die was dus een jaartal in de Joodse kalender. En in onze kalender omgerekend was dat het jaar 1840

En aantal Joden ( kabbalisten) dachten daarom dat het jaar 1840 een Messiaans jaar was. En gingen naar Palestina.

Emigratie zegt helemaal niets over bestaansrecht. Ik wil eigenlijk laten horen aan mensen dat er niet sinds het politieke Zionisme van Herzl mensen gingen vertrekken. Er zijn altijd Joden vertrokken. Kijk maar naar de grote Joodse verklaarders ( oa Ramban en Rambam) beiden gingen in Palestina wonen.

De vraag is , en waar niemand antwoord op kan geven : wat geeft een land recht om te bestaan? Ik houd niet van vergelijkingen en in een ander topic heb ik de vergelijking gemaakt met Pakistan. Dat land is gewoon gesticht op basis van geloof. En het stichten van Pakistan alleen heeft geleidt tot de grootste aantal vluchtelingen in de geschiedenis. In één klap meer dan 14.000.000 mensen hebben moeten vluchten. De moslims in de hindi gedeelte vluchtte massaal. De hindi's in dus de nieuwe moslim land vluchtte massaal.

En we spreken over een veel grotere land. Met veel meer gevolgen dan Israël. En daarbij de Islam daar ook gekomen ( door verovering). Ik zeg niet dat het land niet hoort te zijn maar ik zie wel overeenkomsten. En waarom zou de ene land niet mogen bestaan ( geen bestaansrecht) en de ander wel?

Ik vind het Israel - Palestina conflict echt zo politiek. En er wordt alles maar dan ook alles aan gedaan om te moeten kiezen tussen partijen. Die in mijn ogen geen partijen zijn. Het internet staat vol over Israel. Niet normaal.

Er is wel een oplossing, Maar de mensheid heeft altijd problemen met elkaar. Is het niet je buurman dan wel de palestijnen ( snap je mijn punt)
Israel bestaat. Een feit. Dat kun je niet terugdraaien. Er zijn organistaties die claimen op te komen voor de Palestijnen ( denk aan de PLO en Hamas) maar in mijn ogen is dat gewoonweg niet. Ze misbruiken idem dito het conflict voor hun religieuze en politieke doeleinden.

Ik ben geen Jood. maar ik weet veel van het Jodendom af omdat mijn grootouders ( moederkant) Joods waren. En zij leerden mij en mijn jongere zusjes en broertjes dat niets zo belangrijk is als vrede. En die moet je maken. Ik vind daarom ook dat Israel veel meer moet doen voor vrede. Who cares dat de Palestijnen dat niet doen. Neem het goede voorbeeld.

Ten eerste moet Hamas weg. Al die duistere groepen die gefinancieerd worden door buitenlandse extremisten moeten weg. Klaar. Ondanks Hamas democratisch is verkozen. Al heb ik mijn twijfels.

Ten tweede: er bestaat nu een Palestijnse volk. Ongeacht wat het verleden was. Ongeacht waar de naam vandaan komt. Zij voelen zich Palestijns dus is er een Palestijnse volk. Die net zo goed recht hebben op een eigen land/ staat.
Maar ja. Hoe doe je dat? Hoe trek je de grenzen? Daar was in het verleden nooit naar gekeken en hoe doe je dat nu? Met omringende landen die ook bepaalde grond eisen. Moet je als buitenstaander, als de UN mee bemoeien? Of ? Allemaal moeilijke vragen. Wat doe je? En hoe moet je het doen? En kun je alle betrokken partijen te gemoed komen?

Ik vind dat Hamas weg moet. Israel als land kan bestaan maar moet terugtrekken uit de betwiste gebieden. Ook betekent dit zelfmoord ( dat zie je dan wel) En creeër je een Palestijnse staat
Of, je maakt één staat. Maar dat wordt dan geen Joodse staat meer. Dus zal de enige Joodse staat op deze wereldbol verdwijnen. Maar , als vrede opbrengt en slachtoffers voorkomt lijkt mij dat geen probleem.
Israel zou dan moeten veranderen qua naam. Je zou dan het gebied Israel Palestina ( fhilisine) kunnen noemen ( of omgekeerd)
De munten moeten veranderd worden met op beide zijde voor beide partijen.
Het Arabisch en het Hebreeuws de nationale taal

En het belangrijkste vind ik : is de recht op terugkeer voor de Palestijnen. Ook al zijn het kleinkinderen ook zij hebbben recht op terugkeer. En ja dan verdwijnt de Joodse meerderheid zeker en ook de Joodse gemeenschap maar het is niet anders
De Joodse immigratie moet stop gezet worden. Klinkt hard maar Joden uit Duitsland of Jemen die kunnen niet komen. Die kunnen wel komen mits ze ernstig worden bedreigd.
maar dan hebben ze nog een ander probleem: de immigranten uit Sudan en Eritrea. Israel is echt de enigste land die zoveel vluchtelingen uit die landen opneemt. Er zijn weinig buurlanden die dat doen. Dus alles komt Israel binnen. En kun je die mensen weren? Nee maar het zal ook moeten. Vol is toch vol. Zeker voor zo'n klein land. En er komen meer en meer vluchtelingen uit Afrika. Niet alleen naar Europa hoor maar ook naar Eygte en Israel.

Dat is ook een enorm probleem. Dus ja hoe los je dat dan op? Je neemt wel Joden toe uit Afrika maar geen moslims. Je neemt wel Joden op uit Frankrijk maar geen vluchtelingen uit Afrika.

Het is echt ingewikkeld probleem. En ik zie geen uitkomst eeerlijk gezegd. Dit geldt ook voor vluchteling probleem die Europa krijgt te voorduren. Als ik al zie hoeveel bootvluchtelingen Hongarije krijgt. En dat land is arm ! Hoe los je dat op? Een muur bouwen?

Dus het probleem zou alleen maar groeien. De aandacht gaat verslappen. Ik denk dat er een tijdperk komt van " ikke ikke ikke"
Je zou bijna denken dat een soort AtaTürk nodig is voor de werd ( ja ja ik ben een Kemal fan)

Maar ik weet niet. De post is langer geworden dan ik bedoelde. Ik zie het niet pessimitisch in. De mens laat elkaar niet in de steek. Ongeacht waar iemand is geboren. Wat zijn afkomst is .Wat zijn huidskleur is of zijn overtuigingen.

Oh ja nog een dingentje. Ik kan (nog) geen DM's versturen omdat mijn account nieuw is. Ja in mijn oude account Szika kon ik er niet meer in. Dus dacht maak Szikha number two ;)
pi_155000491
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De 'info' die je geeft is eenzijdig, selectief, discutabel en omstreden... At best! :)

Als ik nu een mooi verhaal verzin komt die ook nooit in de Zadelhoff schoolboekjes.
Keep talking shit!!!

~

Former Pink Floyd frontman sparks fury by comparing Israelis to Nazis

http://www.theguardian.co(...)an-fury-israel-nazis
pi_155000578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:38 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Maar dat is een nep Jood ;)

Ik snap overigens niet waarom men de holocaust /nazi kaart te voorschijn haalt. Je hoort altijd : Joden trekken de holocaust kaart. Maar ik denk dat deze kaart eerder getrokken worden door mensen die tegen de staat Israël zijn. Holocaust hier en daar.

Tijdens de ottomaanse rijk kocht een Rothschild lap grond kocht van de Turken. In de Golan ( in de bijbel bekend als Bahsan ) https://nl.wikipedia.org/wiki/Basan

Niet zo speciaal hoor. Maar wist je dat in dat gebied voor begin van de 19e eeuw een synagoge werd gebouwd? Ergens in 1700 nog wat. Bijzonder hieraan is het een Nederlandse synagoge betreft. Blijkbaar gingen er al Nederlandse Joden vertrekken in de 18e eeuw. Ik dacht altijd een eeuw later. En wat ook blijkt is dat er Joden van allerlei afkomst ( of ze nu uit Afrika kwamen of Europa) daar gingen bidden. Opmerkelijk

Middels https://nl.wikipedia.org/wiki/Gematria hadden Joden uitgerekent dat het jaar 1840 (kabbalah) de Messias ging komen. En de reden was een zin uit de bijbel. Die zin zou de nummerieke waarde hebben van dat een Joods jaartal ( dus niet de bijbelse kalender want die is niet hetzelfde)
En dat was dus ons jaartal : 1840. Dus vele kabbalisten ( vele chassische en farizeese sekten) gingen naar Palestina omdat zij dachten dat de Messias zou komen.

Zoals ik al eerder heb gemeld de Joden zien de bijbel als een zilver werk. Door hen op te poesten ( dus door studie hiervan) zou je de geheime betekenissen in zien. Daarom de uitspraak van Ben bag bag ( 1e eeuw) : lees en lees de bijbel en nog een keer en nog een keer en nog een keer want alles wat je wilt zit daarin

Kabbalisten denken dat elke letter , elke streepje ( tittel) van de bijbel verborgen geheimen bevatten. En zij hadden daarom ook gezegt dat geen enkele tittel veranderd mag worden.

Dat jaar was bijzonder voor hen. Een Rothschild famlilie ( edmond denk ik) ging naar Palestina omdat een christelijke priester verdween. En de moslims kregen te horen van het bloedsprookje ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedsprookje) Je weet wel dat Joden bloed gebruiken om hun matza's mee in te dompelen. Er werden daar dus Joden gedood. Ze konden die christelijke priester niet vinden. Ze doorzochten de huizen van de Joden zonder succes. De lijk van deze priester is nooit gevonden.

Maar om terug te komen. Voor perushim en chassidische kabbalisten was het jaar 1840 het jaar waarvan zij dachten dat de Messias kwam. Dat jaar was ook bijzonder voor Jemitische Joden trouwens. Door Britse invasie in zuid Egypte werden er veel Jemitische Joden gered.
geinige details wel ^O^

nep Jood of niet.... Dat boek is keihard.
pi_155025113
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

geinige details wel ^O^

nep Jood of niet.... Dat boek is keihard.
Joden zijn keihard ;)
pi_155026256
Oke over het filmpje in de OP. Je ziet een afbeelding van een slang waarvan de vlag van Israël om heen is gewikkeld. De Davidster ( mage'een David) is duidelijk te zien

De davidster ( in het Hebreeuws mage'een David : schild van David) is van oorsprong een 6 puntige ster. Het geen Joods symbool en er is dan ook geen énkel verband met de bijbelse koning David. Maar in de oude Joodse gebouwen komen wel de davidsterren voor. Zoals de synagoge van Capernaum ( 2e of 3e eeuw). Maar het werd toen als decoratie gebruikt samen met een 5 puntige ster dus een swatsika (hakenkruis) motief. In de middeleeuwen zag je deze ster bij notarissen. Zij hadden een koningszegel met die ster. Niet allen bij Joden maar ook bij niet-Joodse notarissen. Maar ook in de middeleeuwse kerken komt het voor als sieraad bij kathedralen ( zie bijvoorbeeld de kathedraal van Burgos)

In 1354 kreeg de Joodse gemeenschap in Praag toestemming om een eigen vlag te maken en men koos toen voor een davidster als embleem. En het is vanaf die tijd dat het als typisch Joods werd gezien en dat symbool verspreidde over de gehele Joodse wereld. Vooral waar Joden in christelijke gebieden leefden wilden ze graag een eigen symbool laten zien. Net zoals de christenen ook een eigen symbool hadden namelijk het kruisbeeld. Vanaf eind 15e eeuw werd de Davidster een symbool in de Joodse literatuur. In Joodse drukkerijen in Praag , Nederland en Italië zag je de ster opduiken.

En , eind 19e eeuw nam de Zionistische beweging , die een eigen staat wilden , de Davidster op in zijn vlag. En dat gebeurde ook toen de staat Israel in mei 1948 werd opgericht. Je ziet de Davidster ook bij de Israelische hulpdiensten. Die heten niet het Rode kruis maar Magee'en David Adom ( rode Davidster)

Het filmpje begint waarin David Icke een onrustige indruk maakt. Hij beweegt heen en weer. Hoofd voorover gebogen. Kijkt het publiek totaal niet aan. Het lijkt alsof hij tegen zichzelf praat ipv voor een publiek. Hij maakt in iedergeval op mij een zeer onrustige en gehaaste indruk

Hij heeft in het begin gelijk. Maar hij zegt meteen : het is een geheime politieke beweging. Nah :P

"you don't have to be Jewish to be and Zionist"

Ja dat lijkt mij logisch. Wie zegt dat dat niet zo is? Maar Zionisme heeft wel degelijk te maken met het Joodse traditie. Het komt niet voort uit het Christendom noch uit de Islam noch uit het Boedhisme. Dus daarin gaat hij de fout in. Toen het christendom nog een sekte was werd deze zwaar vervolgd door de Romeinen. Nero beschuldigde een groep die christenen werden genoemd. Christenen waren vreemd. Ze hadden geen land. Nee hun land was de 'hemel'. En aanbaden geen Romeinse goden. Droegen geen wapens( zie mijn posten 67 , 71 en 101 over dit onderwerp )

Joden daarin tegen. De Romeinen kenden hen ondertussen wel. Het land van de Joden was Israël. Joden wilden altijd koste wat het kost dat land (her)overen. Zij verlangden naar dat land ( Zion) En dat kan nu iedereen zijn ja. Of je nu rabbijns Joods bent , Samaritaan, een Christen, een moslim. Je kan zelfs atheistisch zijn om een zionist te zijn. Als jij verlangt naar Zion dan ben je een zionist. Maar omdat christenen geen land hebben zul je dat vooral alleen bij Joden zien. Maar omdat Christos, waarvan de eerste christenen hem zagen als de Messias, een Jood was. Geboren in Israel en sprak tegen zijn 'eigen' mensen in Israël , niet in 'diaspora' maar in hun eigen land, voelen sommige christenen dus wel een band met dat land want: Jezus kwam daar vandaan. En dat lijkt de laatste jaren meer te groeien.

Dan laat David Icke het bekende plaatje van ultra orthodoxe Joden te zien die zeggen : " Judaism rejects Zionism"

Nou laat ik David Icke en alle mensen uit de droom helpen : er is geen één Jodendom. Ik heb het zo vaak aan mensen uitgelegd: er waren in het verleden zoveel 'Jodendommen' en zoveel 'halachas' , er waren altijd zoveel verschillende visies van Joden. En dat is er altijd geweest. Joden zijn altijd (voor de komst van het rabbijns Jodendom) eenheid geweest JUIST vanwege die verschillende visies. Al die verschillende unieke kijken en meningen op bepaalde zaken maakte juist een Joodse eenheid. Je kan dus niet een bepaalde kijk of visie van Jodendoms wegwuiven en zeggen "er is één Jodendom". Er is geen gewoon geen één Jodendom. Klaar. Er is een Joodse eenheid! Die geleidt wordt door de unieke verschillende visies van het Jodendommen . Dat was dé overleving van Joden geweest voor het voortbestaan van de Joodse cultuur.

Dus om terug te komen : " Judaism rejects Zionism" is gewoon weg onzin. In dit geval kan je zeggen : ZIJ wijzen Zionisme af. De stroming en visie die ZIJ zien wijst Zionisme en de staat Israel af. Let goed op hun spandoek met grote letters : Judaisme reject Zionism en in kleine letters : and the state of "Israel"
Mijn eerder punt is door hen gemaakt: de staat Israel is niet gelijk aan Zionisme :)

Icke gaat er ook vrolijk in mee " Zionisme en het Jodendom zijn het tegen overgestelde" . Ja wat moet je met zulke opmerkingen? Hij heeft gewoon geen kaas gegeten van de Joodse cultuur en zijn geschiedenis en evenmin van Zionisme. Anders maak je deze opmerking gewoonweg niet.

Icke zegt daarna dat wij dit soort opmerkingen als " Zionism is racism" nooit in de media zien. Nou even een blik op Twitter, Youtube, facebook en NOS en alle Joodse bladeren zie ik ze dat constant. En niet alleen in de media maar ook op straat. Ik weet niet onder welke steen Icke geleeft heeft maar dit is wederom gewoon onzin.

"end of Zionism = peace ". Ja end of human = also peace hehe.

Icke begrijpt wederom gewoon niets. Sorry. Ik zeg niet dat ik alles weet. Trouwens je hebt niet alleen Joden die antizionistisch zijn maar ook nog eens anti messianisme onder Joden ( ja google daar maar eens op).

Dat is het ideologie dat Messianisme het Joodse volk schaadt. De filosoof Yeshayahu Leibowitz vond dat. Hij zei dat Shabtai Tsvi (de pseudo messias) het zelfde is als gush emuniem ( http://www.sofeer.nl/woordenlijst/g/goesjemoeniem.htm ) hij bracht ze onder dezelfde paraplu. Als je bekend bent met Joodse cultuur en visies zul je weten dat Leibowitz een enorme angst had voor een Messiaanse visie op Zion. Want hij vond dat de beloofde verlossing iets is wat komen 'zal' De Messias 'zal' komen en een Messias die 'nu' verschijnt is dus altijd gewoon een valse messias.
En Leibowitz gaat nog veel verder door te zeggen dat de Messiaanse gedachten alleen , dus als je alleen maar denkt aan een Messias, dit zal gaan leiden tot enorme rampen. Hij dacht dit omdat het zo blijkt uit de Joodse geschiedenis ( denk aan Jezus en de uiteindelijke verwoesting van de Tempel of aan Bar Kochba waardoor hele Joodse bevolking is uitgemoord en hun land is kwijt geraakt )
Dus volgens Leibowitz leidt Messianisme tot rampen (voor de Joden vooral)

Icke laat overigens wel steeds dezelfde ultra Orthodoxe Joden zien. Hij laat een foto zien van de Iraanse president en die Neturei Karta zien. Laat duidelijk zijn. Deze ( behoorlijk) extreme Ultra groep willen koste wat het kost een bom op Israël. Het gaat hem geen seconde om het welzijn van Palestijnen of andere Arabieren vergis je niet. In hun ideologie moet Israël kapot , ook al moet dit met een atoombom en zal helft van het Midden Oosten doodgaan maakt hen niet uit. Het moet kapot zodat de messias kan komen. Want zij geloven ( let op het woord geloven) dat Messias niet kan komen door die staat.
Dat is hun interpretatie van bijbel teksten.

Icke gaat verder. Rotschild betaalde zodat Joden uit Europa naar Palestina konden gaan. Ja klopt. Maar niet alleen Palestina hoor. Ze kochten ook grond in Zuid Afrika en Argentinië. En niet alleen de Rothschild. Ook andere rijke Joden kochten kleine settlements in heel de wereld voor Joden.
En verder kwamen er niet alleen Joden uit Europa meneer Icke. Er kwamen ook al Joden uit Perzië ( iran en Azerbajzan) begin 20ste eeuw naar Jeruzalem. In 1903 vooral en in 1905. Niemand weet daarvan. En zij werden niet betaald door Rothschilds. Nee ze kwamen zelf. Met messen in hun handen. En zij konden wel aan wapens komen door connecties met de Russen. En zodoende beschermen de Mountain Jews de meeste nederzettingen. En zij waren ook eigenlijk diegene die aanslagen pleegden op de Arabieren. De meesten van hen waren lid van Hagana

Zie documentaire uit de jaren 90s waarin deze Joden uitleggen

Begint Icke over de Illiminatie. Doei :W
En dan komt ie aan met Palestijnse slachtoffers. Hoe laag moet je gaan om je punt te maken? Nou zo laag. Met plaatjes en strips je punt maken. En dan zie ik het wel bekende plaatje waarin Zionisten langzaam aan land pikken van de Palestijnen

Eigenlijk verraad Icke zichzelf door zich op te winden over het feit dat Joden daar mogen/ kunnen wonen " all because of the bloody bible". Daar zit enorm veel emotie in. Hij is dus tegen dat Joden daar kunnen wonen omdat hij vindt dat het onzin is. Maar het is niet about Icke.

Geouwhoer over de betonnen muur. Ja die is kut. Ik heb die gezien. Ook de muur die Egypte heeft gebouwd (en nog door bouwt). Blijkbaar hebben meerder mensen last van de Palestijnen.

Maar dit gaat niet meer over Zionisme. Icke is ineens gaan spreken over de (wan)daden van Israel. Maar daarvoor had hij het over Illuminatie, over de geheime agenda. Dus eignelijk hebben de Zionisten een hele geheime agenda namelijk Palestijns land inpikken en Palestijnen doodmaken.

En dan het plaatje dat je altijd ziet. De vier foto's naast elkaar. " this is Palestinian land in 1946" ( dat groene dus). Wat zie je? Gewoon Israel hoe die nu is. :') hella! Icke toch. Laat ons de waarheid zien.

Palestina tot 1946:
https://nl.wikipedia.org/(...)neAndTransjordan.png

En dit was de verdelingsplan in 1947 van de VN
https://nl.wikipedia.org/(...)n_Plan_Palestine.png

Hier valt hij gewoon door de mand. Gazastrook is nooit in handen van de staat Israel geweest. Van 1948 tot 1967 was het onder controle van Egypte. Pas na 1967 trok Israel daar binnen.

Idemdit met de Juda en Samaria (westbank). Van 1948 tot 1967 was dit onderdeel van (trans) Jordanie. En in 1950 officieel geanneceerd door TransJordanie.

Ook hier geldt weer: pas na de 6 daagse oorlog in 1967 kreeg Israel het in handen

Slap allemaal. Ik snap dat hij het eens is met de staat Israel en zijn ( wan) daden maar dit is leugens verspreiden. En dat verhaaltje onder klopt wel maar zo toont Icke het aan grote publiek alsof alleen Israel hieraan schuldig is. Verhaal heeft beiden kanten. Uiteraard, als je vindt dat Israel geen bestaansrecht heeft dan heeft het automatisch geen recht op bijvoorbeeld zelfverdediging (note : elk land op de wereld heeft dat recht)
Dus als je ontkent dat Israël geen recht heeft op bestaan in eerste instantie dan ga je automatisch vanuit dat Zionisten nooit naar dat gebied hadden mogen komen toch? En dat mag je denken hoor. Ik zit daar niet mee. Maar als ze daar niet mogen komen in eerste instantie is alles wat zij gedaan , doen of zullen doen toch fout in jouw ogen? Dan is het toch : eigen schuld dikke bult wat je denkt bij jezelf?
Ja hadden de Joden maar nooit naar Palestina moeten gaan en dit inpikken met hun bijbel onder de armen.

Nu begint Icke over Apartheid. Je hoeft het niet eens te zijn met Israel. Je kan Israliërs haten tot op het bot maar het een Apartheid regime noemen vind ik letterlijk stierenstront. Weten mensen nog wel wat Apartheid oorspronkelijke betekenis (is) was?

Dat is rassenscheiding. Nou geloof ik niet dat Joden een apart ras is maar blijkbaar Icke wel.
Heerst er een Apartheid regime in Israël?

- Mogen Arabieren naar hetzelfde strand als de Joden?
Ja hoor
- Mogen Arabieren naar hetzelfde ziekenhuis als de Joden?
Ja hoor
- Mogen Arabieren dezelfde banen krijgen als Joden?
Ja hoor
- Mogen Arabieren stemmen?
Ja hoor
- Mogen Arabieren naar dezelfde scholen als de Joden?
Ja hoor
En in dezelfde klas?
Ja hoor. In veel steden waaronder Haifa is 20 - 30% van de studenten zelfs Arabisch
- Mogen Arabieren het leger in?
Ja hoor

Apartheid??? Waar Icke?

Dus ik ben opgehouden met kijken.Het is geen Jodenhater hoor. Hij kraamt gewoon onzin uit. En hij heeft eigenlijk geen één keer het publiek aangekeken hehe

Klein opmerking nog: niet alle Joden haten Iran hoor O+
pi_155034264
@Szikha2: Ik zie wel dat je er aardig wat vanaf weet. Je schrijft veel en ook best zinnige dingen, maar je spreekt jezelf tegen en begrijpt er eigenlijk niet zo heel veel van.
(Helaas zijn je lappen tekst te groot om er punt voor punt op in te gaan)
pi_155058615
quote:
99s.gif Op zondag 9 augustus 2015 01:05 schreef Xylos het volgende:
@Szikha2: Ik zie wel dat je er aardig wat vanaf weet. Je schrijft veel en ook best zinnige dingen, maar je spreekt jezelf tegen en begrijpt er eigenlijk niet zo heel veel van.
(Helaas zijn je lappen tekst te groot om er punt voor punt op in te gaan)
Ja begrijp het. Je bent niet de eerste.

Ik ben bewust van mijn taal gave hehe. Voor het waard is : het Nederlands is niet mijn moedertaal en kan mij sowieso moeilijk uitdrukken in taal. Taal is mijn vijand
pi_155062660
Je kan een veelbetekenende dans doen, op youtube zetten en die dan hier posten.
Conscience do cost.
  maandag 10 augustus 2015 @ 08:27:57 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155069017
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:16 schreef Salvad0R het volgende:
Keep talking shit!!!
Drie!? Uitroeptekens. Zulks een inhoudelijke repliek. Ik ben met stomheid geslagen. :7

quote:
Former Pink Floyd frontman sparks fury by comparing Israelis to Nazis

http://www.theguardian.co(...)an-fury-israel-nazis
Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben het namelijk redelijk met meneer Waters eens (zover ik het op dit moment gelezen heb). Alleen is er altijd wel een idioot (voor of tegen) te vinden die de holocaust erbij wil slepen. Dat vind ik wel debiel. (Ow wacht, dat deed jij ook! :o )

Anti-zionisme, alsin het politieke beleid van Israël op dit moment, is niets mis mee. Wat jij aanhaalt met je Khazaar Hypothese, met je eenzijdige belichten van het Israëlische geweld en je verwijzing naar de Rothschilds is wél op antisemitisme en propaganda gestoeld.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155136538
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2015 08:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Drie!? Uitroeptekens. Zulks een inhoudelijke repliek. Ik ben met stomheid geslagen. :7

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Ik ben het namelijk redelijk met meneer Waters eens (zover ik het op dit moment gelezen heb). Alleen is er altijd wel een idioot (voor of tegen) te vinden die de holocaust erbij wil slepen. Dat vind ik wel debiel. (Ow wacht, dat deed jij ook! :o )

Anti-zionisme, alsin het politieke beleid van Israël op dit moment, is niets mis mee. Wat jij aanhaalt met je Khazaar Hypothese, met je eenzijdige belichten van het Israëlische geweld en je verwijzing naar de Rothschilds is wél op antisemitisme en propaganda gestoeld.
this dude.... LOL keep pulling the semitism card ....

[ Bericht 9% gewijzigd door Salvad0R op 12-08-2015 00:52:52 ]
  woensdag 12 augustus 2015 @ 08:12:56 #138
116015 SicSicSics
pi_155140304
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 00:47 schreef Salvad0R het volgende:
this dude.... LOL keep pulling the semitism card ....
Ik weet niet wat je probeert duidelijk te maken, maar gewoon je vingers in je ogen stoppen en vooral niet lezen wat ik zeg. Als je net zo kritisch kijkt naar de verhalen waar jij de waarheid vandaan haalt dan kom je er wel. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155146533
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je probeert duidelijk te maken, maar gewoon je vingers in je ogen stoppen en vooral niet lezen wat ik zeg. Als je net zo kritisch kijkt naar de verhalen waar jij de waarheid vandaan haalt dan kom je er wel. ^O^
...zegt de dude die zich genoodzaakt ziet zijn standpunten te verdedigen met de anti-semitisme kaart... LOL !!!!!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:16:24 #140
116015 SicSicSics
pi_155146611
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
...zegt de dude die zich genoodzaakt ziet zijn standpunten te verdedigen met de anti-semitisme kaart... LOL !!!!!
Als je je ogen zou gebruiken dan zou je zien dat ik dat dus niet (alleen) doe. :)

Weet je wat je nu aan het doen bent?
quote:
systematisch geven van eenzijdige informatie: check
die al dan niet (deels) onwaar is: check
waarbij selectief bepaalde feiten worden benadrukt: check
andere bewust achterwege worden gelaten: éééén check!
Fine, fuck you then!
pi_155146776
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als je je ogen zou gebruiken dan zou je zien dat ik dat dus niet (alleen) doe. :)

Weet je wat je nu aan het doen bent?

[..]

let me just leave this here..... kijken hoe de victimstatus hier mee omgaat ....
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:49:27 #142
116015 SicSicSics
pi_155147381
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:23 schreef Salvad0R het volgende:
let me just leave this here..... kijken hoe de victimstatus hier mee omgaat ....
Ik zeg het niet vaak, maar daar kunnen we trollen nu dus ook aan toevoegen. :*
Fine, fuck you then!
pi_155147542
quote:
17s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg het niet vaak, maar daar kunnen we trollen nu dus ook aan toevoegen. :*
you reckon?!?!
pi_155147772
Sayanim Sayanim
How have you been ..?
I think we're gonna need your help again
Remember the passports from Britain my friend?
We need 20 more. From Saudi. And Yemen.

What is coming is big, and it is gonna sell
Much bigger than the King David Hotel
Americas military should never said that
We are the Bomb when we dress like the Arabs .

woensdag 12 augustus 2015 @ 14:16:52 #145
116015 SicSicSics
pi_155148223
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
you reckon?!?!
Ik vind het wel lastig om in te schatten eerlijk gezegd. Of je expres de boel lekker loopt op te stoken of dat je gewoon echt niet beter weet. :D
Fine, fuck you then!
pi_155148732
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind het wel lastig om in te schatten eerlijk gezegd. Of je expres de boel lekker loopt op te stoken of dat je gewoon echt niet beter weet. :D
Als je waarheidsvinding "de boel opstoken" noemt, wie leeft er dan een leugen?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:08:18 #147
116015 SicSicSics
pi_155149636
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:36 schreef Salvad0R het volgende:
Als je waarheidsvinding "de boel opstoken" noemt, wie leeft er dan een leugen?
Niets mis met waarheidsvinding, maar de manier waarop je (niet) communiceert is uitermate vervelend. :)
Fine, fuck you then!
pi_155180129
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niets mis met waarheidsvinding, maar de manier waarop je (niet) communiceert is uitermate vervelend. :)
in jouw ogen is mensen betichten van antisemitisme communicatie. Daar heb ik geen boodschap aan.

On the assassination of John Fitzgerald Kennedy:

New Orleans DA Jim Garrison discovered that the covert operators behind the JFK coup were financed by a black-ops bank called Permindex, a subsidiary of a Swiss bank owned by legendary Mossad financier Tibor Rosenbaum.
Permindex itself was chaired by Louis M. Bloomfield, the Israel lobby chieftain and kingpin of the Bronfman family of Canada. The Bronfmans have long been associated with Meyer Lansky’s crime syndicate, and are one of the biggest “money powers” behind Israel.
So the Zionists were at the top of the money pyramid that “owned” the CIA black operators. They also owned the organized crime elements that participated in the assassination.
It turns out that Rosenbaum’s Swiss bank was not only financing CIA black ops, including the JFK murder, but was also mob chieftain Meyer Lansky’s prime “money laundry.” (Lansky was the head of all organized crime in America, because he controlled the purse strings.)
It is telling that high-level Israeli CIA mole James Jesus Angleton has managed to stay largely off the radar screen of most JFK assassination investigators, while mid-level guys like Howard Hunt and William Harvey, and low-level guys like Frank Sturgis and David Sanchez Morales, have been widely pilloried for their roles in the JFK killing.
Likewise, lower level crime bosses Johnny Roselli and Sam Giancana got whacked before they could testify to the House Select Committee on Assassinations - while their boss, the Zionist crime-bankster Meyer Lansky, lived to a ripe old age. And let’s not forget that Clay Shaw, a board member at Permindex, got publicly fingered and died relatively young, while his Zionist bosses Bloomfield and Rosenbaum successfully remained in the shadows.
And speaking of “follow the money”: Many JFK assassination researchers assume that President Kennedy’s decision to end the Federal Reserve’s private monopoly on American currency was one of the motives for the assassination.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:34:22 #149
116015 SicSicSics
pi_155180354
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
in jouw ogen is mensen betichten van antisemitisme communicatie. Daar heb ik geen boodschap aan.
Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen? Bovendien heb ik je nog nooit antisemitisch genoemd. Sommige onderdelen van de propaganda die je spuit zijn dat echter wel.

Waarschijnlijk weet je dat niet eens, omdat je waarheidsvinding (net als jouw boodschap) redelijk eenzijdig is, maar daarom wijs ik je daar even op.

Zo zijn er meer users in BNW. Die ironisch genoeg zonder blikken of blozen dezelfde verhalen, leugens en beschuldigingen erbij pakken die al eeuwen gebruikt worden om deze bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te stellen en te vervolgen.
Fine, fuck you then!
pi_155180538
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je mag het beestje toch wel bij de naam noemen? Bovendien heb ik je nog nooit antisemitisch genoemd. Sommige onderdelen van de propaganda die je spuit zijn dat echter wel.

Waarschijnlijk weet je dat niet eens, omdat je waarheidsvinding (net als jouw boodschap) redelijk eenzijdig is, maar daarom wijs ik je daar even op.

Zo zijn er meer users in BNW. Die ironisch genoeg zonder blikken of blozen dezelfde verhalen, leugens en beschuldigingen erbij pakken die al eeuwen gebruikt worden om deze bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te stellen en te vervolgen.
^veel geblaat, weinig wol. Zoals altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')