Wel eens? Men doet niets andersquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een aantal dingen door elkaar.
Kritiek op politiek Israël, geen antisemitisme. Sterker nog, zoals hierboven ook gezegd, die kritiek groeit.
De Joodse staat willen vernietigen, omdat het een Joodse staat is, is wel antisemitisme.
"De Zionisten" beschuldigen van een werelds complot, het aansturen van de banken, het in de zak hebben van alle politiek, etc. is wel antisemitisme.
En dan heb je nog een ingewikkelde categorie;
Mensen die kritiek hebben op de politiek die Israël voert, met uiteindelijk het doel om de Joodse staat te vernietigen. Daar wordt het lastig differentiëren.
Nogmaals; kritiek is prima. Kritiek gebeurd ook. En ja, er wordt ook echt wel eens onterecht "antisemitisme" geroepen. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat of dat het niet belangrijk is om er wat aan/ mee te doen.
[..]
Daar gaat het wel eens mis.
Je stelling is tweedelig:quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
Voorbeeld:
Er wordt geclaimd dat heel Hollywood Zionistisch is en onderdeel van een complot om de publieke opinie te sturen.
Het is een feit dat er veel mensen met een Joodse achtergrond in Hollywood werken.
Dit feit is echter geen bewijs voor bovenstaande claim. Bovenstaande claim blijft stereotypisch en absoluut antisemitisch.
Joodse dochteronderneming net als de vrijmetselaars aka 'illuminati'quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:04 schreef ender_xenocide het volgende:
Zijn het niet gewoon de Jezuïten die overal achter zitten?
http://www.indigorevoluti(...)an-de-jezuieten.html
https://warningilluminati(...)orld-the-black-pope/
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
etc.
etc.
etc.
Wie is 'men'? Het lijkt me toch dat je per geval zult moeten kijken of het terecht is of niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
Wel eens? Men doet niets anders![]()
Sterker nog , het is zo vaak misbruikt dat het niet meer serieus genomen kan worden
Dat ligt helemaal aan je details...quote:Wat je hier boven omschrijft komt overeen met de 'official narritive'. Niet zo heel lang terug was vrijwel alle kritiek op de staat 'antisemitisch'
Vandaag de dag heb je wat meer bewegingruimte maar echt de diepte in duiken ziet er niet bij. Al snel word het aandacht verlegd naar Hamas of men gaat terug naar een event uit ww2
Dat Israel fout bezig is kan nog net maar je moet niet in details gaan treden want= antisemitisme
Mijn stelling is tweedelig, klopt. Daarna vlieg je weer redelijk rap uit de bocht.quote:Je stelling is tweedelig:
1 De groep heeft Hollywood volledig in handen
2 Ze houden er een alternatieve agenda op na
Je lijkt geen problemen te hebben met de eerste punt
Echter op de tweede punt vertoon je cult like gedrag
Mocht het je ontgaan zijn; ik hou er sowieso niet van om mensen als groep te veroordelen.quote:Het blinde geloof ik de onschuld van de groep ongeacht wat het bewijs ook zegt
Ze ze altijd slachtoffer, nooit dader
Dit heet de zondebok theorie
Move along nothing too see here![]()
Dat gevoel ken ik!quote:Hoop oprecht dat er een dag komt dat je in staat bent de mentale barriere te doorbreken want bij vlagen heb ik het gevoel dat ik met een Jehovas getuige zit te praten, no offence verder.
Dat vind ik dan weer een grappig voorbeeld wat je pakt, daar de origine van de conspiracy verhalen over vrijmetselaars vanuit de (conservatief protestantse) kerk komen. Die presenteerden de vrijmetselaars als duivelsaanbidders. Die dat overigens weer afgekeken hadden van de katholieke kerk, die hetzelfde deed met de (Beierse) illuminatie.quote:Charles Russel ( de oprichter van de sekte) was een vrijmetselaar
Hier heb je het bewijs
LEUGENS VAN SATAN!!!!!!!
Ook hier weer.quote:Hij is bevragen in een pyramyde , zie foto
LALALLALALLA ALEMAAAL LEUGENS
Dit hoor ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet jij ook waarom ze niet meer in Suriname mochten komen?
Dan heb ik je post verkeerd begrepen Ano.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit hoor ik voor het eerst.
Was dat ook in de 2e wereldoorlog?
Voor zover ik weet mochten ze het land wel in.
Is ok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb ik je post verkeerd begrepen Ano.
Om welke reden ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is ok.
Ze mochten niet in meer in dezelfde cinema en clubs komen waar alle andere Europeanen wel kwamen.
Om dezelfde reden als in NL.quote:
Jodenhaat dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als in NL.
Bepaalde Europeanen hadden hoogstwaarschijnlijk dezelfde gedachtegoed in Suriname.
Hey there Ali. Goed om je terug te zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel eens? Men doet niets anders![]()
Sterker nog , het is zo vaak misbruikt dat het niet meer serieus genomen kan worden
Israël is een hoax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey there Ali. Goed om je terug te zien.
Zionisme , hmm, is 'n hele zwaar 'loaded' term geworden.
Zionisme 'maar' Israeli nationalisme is en er verschillende niveaus van nationalisme/zionisme zijn.
Israel zo vreselijk gecompliceerd is dat de meeste joodse of arab Israelis weet 't ook niet meer.Dat heb ik met joodse en moslim Israelis overgesproken toen ik daar 'n tijdje (heel lang geleden) heeft gewoond.
De probleemen in Israel veroorzaken door extremisten van beide kanten zijn. Gewone Israelis weten wel goed dat bepaalde acties van de IDF vreselijk fout zijn (ze moeten allemaal in 't leger) vanaf heel jong, bijna elke Israeli kan redelijk goed 'n vuurwapen gebruiken.
Veel Israelis ook grote vragen over bepaalde gebeurtissen tijdens WWII hebben. De 'H' woord dus. Ciijers bvb.
Dit soort dingen heb ik al heel lang geleden in Israel met echte Israelis overgesroken. Ook anti-semitische jodenhaters? Oh ja 'self-hating jews' heb ik gehoord.
Ik heb ook jonge Israelis in tranen gezien voor dat ze weer in 't leger moeten gaan.Zo veel keuze hadden ze niet – leger of gevangenis.
TBF, I didn't notice that much difference between Israeli jews,muslims or christians.
I had a wonderful time there. I worked hard as well.
Is dit 'n flauwe pging tot 'humour' ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
[b]Israël is een hoax.
Er is geen enkel hard bewijs dat dit land ooit bestaan heeft.[/b] Vandaar de overdreven aandacht voor Israël : om te voorkomen dat we dat door krijgen.
Je laat geen enkel hard bewijs zien waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is dit 'n flauwe pging tot 'humour' ?
Wat ben je wanhopig.
Van elke echte gebeurtenis bestaan vervalste foto's, maar op welke foto's doel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:04 schreef Tingo het volgende:
Het feit dat er fotos van 'n bepaalde gebeurtenis in WWII gefaked zijn niet te ontkennen is.
Waarom zouden er fake/edited fotos van 'n echte gebeurtenis zijn?
Wow, das 'n onverwachte reactie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Van elke echte gebeurtenis bestaan vervalste foto's, maar op welke foto's doel je?
Wat is je vraag precies?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wow, das 'n onverwachte reactie.
Als er gevalsifeerde/bewerkte fotos van elke echte gebeurtenis waarom horen we daar niks tot heel weinig over?
Fake fotos toch bedoelt zijn om 'n bepaalde beeld te creeen?
Er zijn fake beelden maar al de verhalen wel echt zijn?
Dat is toch vreselijk (expres gedaan) misleidend.
Welke? Ik heb veel.quote:
Ja, dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke? Ik heb veel.
Als je 't niet erg vind dat 'van elke gebeurtenis er zijn fake fotos' ....
Wat is ook zo?quote:
Dat er van elke echte gebeurtenis vervalste foto's bestaan. Er hoeft maar een te bloederig lijk op de foto te staan en er wordt gephotoshopt.quote:
Wat bedoel je met "valse foto's".quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:52 schreef Tingo het volgende:
Wow, das 'n onverwachte reactie.
Als er gevalsifeerde/bewerkte fotos van elke echte gebeurtenis waarom horen we daar niks tot heel weinig over?
True. Bovenstaande om aan te tonen hoe 'groots' de winnaar is. Gevoelens van patriottisme en trots.quote:Fake fotos toch bedoelt zijn om 'n bepaalde beeld te creeen?
Er zijn ook vreselijk veel valse verhalen, maar the gist is er wel uit te halen. Die valse verhalen zijn er voor heel veel redenen. Soms voor persoonlijk gewin. Soms voor politieke doeleinden. Soms per ongeluk, omdat men indianen verhalen vertelt. Er zijn ook heel veel verhalen wél geverifieerd.quote:Er zijn fake beelden maar al de verhalen wel echt zijn?
Dat is toch vreselijk (expres gedaan) misleidend.
Ah – op die fiets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat er van elke echte gebeurtenis vervalste foto's bestaan. Er hoeft maar een te bloederig lijk op de foto te staan en er wordt gephotoshopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |