SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
00:19:20:11
Days • Hours • Minutes • Seconds
Geen collegezaal maar gewoon een klaslokaal en dat was omdat het OV flink ruk is waar ik woonde.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo drop-out.
Heb gewoon een hbo-diploma op zak. Dat ik daarvoor mn middelbare school niet voor heb af moeten maken care. Alsof iemand vraagt naar je cijferlijst.
Blijft staan; hoeveel studenten staan om 05:30 naast hun nest om op tijd in de collegezaal te zitten? Dat jij je door een op waarheid berust gebbetje zo op je clit getrapt voelt om er op zo'n wijze op te reageren zegt alweer genoeg. Gelijk in de slachtofferrol duiken zoals het een goed allochtoon betaamd.
What else is new.
Wil in ieder geval een bobber, vind die stijl echt nice. Liefst een Harley alleen die zijn tering duur. Een Honda Shadow is wel betaalbaar, of een Yamaha XV.quote:
kk sick abiquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef Montelly het volgende:
AANWEZIG!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was een vrouw.quote:
Ze leeft nog blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat was een vrouw.
Handig ook, op volle snelheid een baan op rijden waar je geen zicht op hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dus dat is waarom ik laatst iemand zag met FIFO op een pet. Ik dacht hij werkt in een magazijn.
3 steentjes voor jouquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:59 schreef Montelly het volgende:
This is me, these are my people
We party harder than the others you know
We're born free, created equal
We can be friends if you respect the code
There's no room for hating in this life we love
It's either fit in.. or fuck off!
This is me, this is my music
I like it just a little harder sometimes
Now why don't we, go out and lose it
Freedom is free 'cause it's all in the mind
It's either fit in (fit in [2x])
Or fuck off!
manmanman..
Met stijl erheen en dit rocken:quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:54 schreef Montelly het volgende:
Weet alleen niet welke outfit zal rocken.
[ afbeelding ]
Haha lekker, goed weekend alvast, maar moet wel lukken daar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
helemaal in de stemming man, morgen 15:00 jailbreak.
Zo jammer dat hij spot met kanker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
echt tantoe diepe tekst ah mattiequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:59 schreef Montelly het volgende:
This is me, these are my people
We party harder than the others you know
We're born free, created equal
We can be friends if you respect the code
It's either fit in.. or fuck off!
This is me, this is my music
I like it just a little harder sometimes
Now why don't we, go out and lose it
Freedom is free 'cause it's all in the mind
It's either fit in (fit in [2x])
Or fuck off!
manmanman..
manmanmanquote:
Gewoon goedkoop festivalletje meepakken, boeit nou die hele DJ zooi, als het maar goede muziek is toch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:12 schreef Montelly het volgende:
Maar prijzen, niet normaal meer.
Mysteryland zat. 71,50
gabberende asians zouden vernietigd moeten wordenquote:
is hardstyle nog zo levend joh? en wtf is met al die springende mensen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
helemaal in de stemming man, morgen 15:00 jailbreak.
Hardstyle is nog altijd populair, voornamelijk de grote festivals. Moet wel zeggen dat het halve parkeerterrein volstaat met touringsbussen of auto's uit het oostblok.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
is hardstyle nog zo levend joh? en wtf is met al die springende mensen?
ben jij ook zo'n stampertje?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hardstyle is nog altijd populair, voornamelijk de grote festivals. Moet wel zeggen dat het halve parkeerterrein volstaat met touringsbussen of auto's uit het oostblok.
Vroegah, was 12-13 toen ik er naar luisterde. Vorig jaar nog Qlimax meegepakt voor jeugdsentiment. Wou er toen altijd heen, maar te jong fml.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Damn son, zit nu aan de Pauwel Kwakquote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:49 schreef no1uknow het volgende:
In het afgelopen uur twee koffie gedronken.
GA WEL LEKKR UIT MN DAK NU
Hehe spoorknorquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:50 schreef V1z0R het volgende:
Nice Montelly, wat ga je poppen?
[..]
Geen collegezaal maar gewoon een klaslokaal en dat was omdat het OV flink ruk is waar ik woonde.
Maar moest er wel rond die tijd uit. Was wel de enige though
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vroegah, was 12-13 toen ik er naar luisterde. Vorig jaar nog Qlimax meegepakt voor jeugdsentiment. Wou er toen altijd heen, maar te jong fml.
De oldschool tracks
Die periode heb ik ook gehad ja. Wil nog steeds wel eens een lekker feestje meepakken, puur uit nostalgische overweging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tentamen gehaald?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn son, zit nu aan de Pauwel Kwak(nohomo)
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 05:21 schreef Drinky het volgende:
Zo'n ban zet toch wel even je hele leven op z'n kop.
hey ontbijtdrink heb je al yellow feverquote:
ik heb voor pakweg 5 maanden aan malariatabletten en anti insecten spray mee, maar tot nu toe nooit hoeven te gebruiken en maar 5x gestoken in totaal ofzo. Ook geen reizigersdiaree ofzo maar komt wss door mijn paki jeans.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
hey ontbijtdrink heb je al yellow fever
ja vooral wel, maar ik probeer een beetje uit de party hostels te blijven, beetje behoefte aan rust nu en mensen met enige herseninhoud. Grootste hostel hier zit vol met Geordie Shore achtige Brittenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:59 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn vooral toeristen met toeristen toch daar? Van die sletjes uit Australië enzo
En hoeren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:59 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn vooral toeristen met toeristen toch daar? Van die sletjes uit Australië enzo
Welke tabletten heb je? Lariam of malerone? Van Lariam ga je vet waus van dromen, mooi spul. Alleen werkt het niet zo goed als je niet strikt met je inname bent. Wel een goeie cutkuur malaria. -8 kilo in 3 dagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb voor pakweg 5 maanden aan malariatabletten en anti insecten spray mee, maar tot nu toe nooit hoeven te gebruiken en maar 5x gestoken in totaal ofzo. Ook geen reizigersdiaree ofzo maar komt wss door mijn paki jeans.
Is dat ergens in NL ook te verkrijgen? FF die laatste loodjes eraf zou wel chill zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel een goeie cutkuur malaria. -8 kilo in 3 dagen.
ik heb onlangs gefermenteerde rauwe vis in een citroen en citroengras pasta gegeten wat kaolo lekker was. Ook geroosterde sprinkhanen (Bohquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:37 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon wat bedorven vis eten, dan gaat het ook snel.
malarone, een kleine ¤500 aan voorraad die niet gebruikt gaat worden ( ook gekregen van iemand die ze over had)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke tabletten heb je? Lariam of malerone? Van Lariam ga je vet waus van dromen, mooi spul. Alleen werkt het niet zo goed als je niet strikt met je inname bent. Wel een goeie cutkuur malaria. -8 kilo in 3 dagen.
Gefermenteerde vis kan wel idd, lijkt me alleen niet echt lekker ruiken vooralquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb onlangs gefermenteerde rauwe vis in een citroen en citroengras pasta gegeten wat kaolo lekker was. Ook geroosterde sprinkhanen (Boh) en koeienmaag. Wij Pakis eten zand enz dus harde maag is van belang
Ja wou zeggen, dat spul is z'n gewicht in goud waard. Heb hier ook nog twee doosjes liggen die ik niet zelf hoefde te betalen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
malarone, een kleine ¤500 aan voorraad die niet gebruikt gaat worden ( ook gekregen van iemand die ze over had)
Gewoon verkopen op marktplaats.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja wou zeggen, dat spul is z'n gewicht in goud waard. Heb hier ook nog twee doosjes liggen die ik niet zelf hoefde te betalen.
quote:Als u deze document wilt openen, moet er op de computer een ondersteunde versie van Microsoft Word worden uitgevoerd en moet er een browser aanwezig zijn waarin het mogelijk is om bestanden rechtstreeks vanuit Office Web Apps te openen.
Geschreven door een allochtone stagiair zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef MsMessy het volgende:
Vacatures geschreven in slecht Nederlands met wel een eis erin.
- Je hebt perfect beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Serieus cringeworthy.
ik heb wel een job voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef MsMessy het volgende:
Serieus cringeworthy.
Ik vind dit nou niet bepaald motiverend om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Geschreven door een allochtone stagiair zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een job enz. *wink wink, zweep zweep, knipoog.quote:![]()
Sowieso teksten in vacaturesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:32 schreef MsMessy het volgende:
Serieus cringeworthy.
Het mag van mij het taalgebruik allemaal wel weer wat zakelijker en wat meer Nederlands worden. Best als een functie-omschrijving in het Engels gaat omdat je een internationaal bedrijf bent, maar slinger er niet in elke zin een loos Engels woord in. En doe niet zo godvergeten populair als het gewoon om een baantje als telefonisch verkoper gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso teksten in vacaturesbeste vind ik gewoon duidelijk zijn, niet van die hippe termen als "nieuwe uitdaging" als in dat klb topic. Of dat ze dingen zeggen als "administratieve duizendpoot" of dat soort bagger
Dan weet je ook zeker dat ze met de standaard waar zie jij jezelf over 5 jaar komen bij het gesprek. Hebben ze dan ergens gelezen in het boek HRM voor dummies.
wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:45 schreef Faeroer het volgende:
Daar ben ik weer.Beetje mij bannen. Zit Fopje zeker achter.
Ze doen helemaal niks.
"Teveel gescheld"quote:
Welkom terug. Topic gaat weer de goede kant op.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:45 schreef Faeroer het volgende:
Ze doen helemaal niks.
Lange ban voor hen. Zit de overheid zeker achter. Maar ze kunnen niets, helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welkom terug. Topic gaat weer de goede kant op.
Alleen nog drie weken wachten op ossum en etha
Ook te veel schelden/vloeken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:45 schreef Faeroer het volgende:
Ze doen helemaal niks.
wauwquote:
ja die kwam er achternaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Loldeze lijkt wel beetje maar dan de lelijke versie ervan
(niet die plaatje in de thumbnail)
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet bepaald motiverend om eerlijk te zijn.
mijn god wat een martelingen van de "w". Het arme ding weet niet meer waar ie aan toe isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet echt een job enz. *wink wink, zweep zweep, knipoog.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
mijn Engelse collega's vroegen zich echt af wat die "Engelse" termen betekenden, want zij kenden ze nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het mag van mij het taalgebruik allemaal wel weer wat zakelijker en wat meer Nederlands worden. Best als een functie-omschrijving in het Engels gaat omdat je een internationaal bedrijf bent, maar slinger er niet in elke zin een loos Engels woord in. En doe niet zo godvergeten populair als het gewoon om een baantje als telefonisch verkoper gaat.
Oh, jij bent er zo een.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je ook compromitterende foto's in de aanbieding?
jupquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De kracht van zijn mannelijkheid ontkent niemand, maar... nee, ik niet iig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof we niet allemaal benieuwd zijn naar ossums piemel.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:39 schreef fathank het volgende:
Blijft staan; hoeveel studenten staan om 05:30 naast hun nest om op tijd in de collegezaal te zitten? Dat jij je door een op waarheid berust gebbetje zo op je clit getrapt voelt om er op zo'n wijze op te reageren zegt alweer genoeg. Gelijk in de slachtofferrol duiken zoals het een goed allochtoon betaamd.
What else is new.
Studeren in NL valt wel mee hoor. Tenzij je gewoon lui bent.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jij om 05.30 naast je bed moet staan om 08.30 in een collegezaal te zitten, heb je andere problemen. Maar dat hele studenten-liggen-tot-diep-in-de-middag-in-bed-gebbetje is gewoon teringouderwets. Was zo toen je 8 jaar over je studie kon doen. Nu werk je jezelf al in de schulden nog voordat je leven is begonnen, zo ongeveer.
nee maar misschien wel selfies van ons twee straksquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar misschien wel selfies van ons twee straks
Jij was niet uitgenodigd voor de meet. Die op 14 juli ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Is dit net zo'n ding als al die keren dat je etha gevraagd hebt om een meet? Heeft één vd twee eindelijk toegestemd uit ellende?
zo onnodig ditquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Is dit net zo'n ding als al die keren dat je etha gevraagd hebt om een meet? Heeft één vd twee eindelijk toegestemd uit ellende?
Jij blij wij blij iedereen blijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
haha jij was ook op de wierden meetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh, is al jaren geleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?
en dan de volgende dag de foto's. Mijn god, altijd die foto'squote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
toen had ze nog een hoofddoekquote:
schattig voornamelijkquote:
Gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Beetje wk actie volgens mij, vriend.
Had je iets willen vertalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:42 schreef stinkie het volgende:
En dan jij lekker spritzen, nicht, Faeroer?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had je iets willen vertalen?Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duitsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?
voornamelijk grammaticaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duits
dan zou ik geen geld op mij inzetten. Geef me 10 minuten en ik spreek het weer vloeiend. Geef me en pen en ik steek mijn ogen uitquote:
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond spontaan last minute toch maar besloten uit te gaan in utrecht
Iemand nog kk sicke onliners???
Kun je de eerste drie stappen overslaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"
Dan pak je jouw telefoon en open je de camera app met front camera aan.
Als je dan de telefoon laat zien ziet ze zichzelf en dan zeg je "zie je, leuk he?"
Daarna schuif je een hand in haar broekje en betast je haar vagina
quote:
tr wegens kkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met die Albert Heijn channel op youtube zonder deadlifts?
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.
Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
"Hoi"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
dat halve topic is potentieel frontpage nieuwsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.
Treinspringers komen zelden in het nieuws.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.
It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Juist daarom gaat hij een keer drugrapen en kleding maken van de huid van het meisje.
Met pijn in je hart zing jij "Goodbye horses" natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.
Brb even m'n piemel verstoppen.
Henk's drugslab voor al uw vragenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
Wel goed gespaced?
Gewoon ff douchen, goed in t licht komen dan trekken ze zo bij. Zolang je in t donker blijft zullen ze groter blijven.
quote:Hey Henk,
Na een heel wilde Libelle zomerweek krijg mijn kaken niet meer van elkaar, wat nu?
xxx Greta
Ja was wel leuke ervaring.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
Wel goed gespaced?
Gewoon ff douchen, goed in t licht komen dan trekken ze zo bij. Zolang je in t donker blijft zullen ze groter blijven.
nohomo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooiste was wel toen er opeens zo'n jongen langs mij moest, ik had toen echt zo'n 'WOW' reactie, een golf van extase
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
Ga naar een feestje waar 'iedereen' met grote doppen rondloopt. Xtc-meisjes regelen
lolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
vanochtend in de metro zaten er 2 meisjes en een jongen schuin tegen over me
een zo'n meisje was me de heletijd naar me aan het staren, alsof ze water zag branden en ik hoorde ze ook praten over mij
"ja ik had gelezen dat bij sommige de ogen wat wijder staan maar blijft het effect achterwege blablalbal" "hij zit daar wel rustig"
bek houwe trut, tijdstip van inname was zo'n beetje 8 uur geleden toen
klinkt verzonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:39 schreef JaqenHghar het volgende:
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Die van Tjacka![]()
Hey Sap
In before setoquote:
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:02 schreef Faeroer het volgende:
Tieten-, boulders en tricepsdag! Helemaal kapot maken die ecto's. Beetje met 20kg DB'en, weg jij met je puisthoofd. Denk je dat ik care dat jij je VWO hebt gehaald met 1 zesje? Nee.
Eh?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
Speciaal voor jou heb ik een ecto geholpen vandaag. Altijd lief die meisjes die proberen te DB pressen. Was wel een paarden- of mangameisje misschien beide, dat is dan weer wel jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
Gym shirts, maar geen gains. Lekkere gym marketing doen ze aan daar zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah echt he
helemaal als je ook nog zo'n bloempotkapsel hebt
quote:Op zondag 21 juni 2015 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zag al Facebooksites langskomen met dat het wel een lekker ding was
Negers poppen geeft je blijkbaar charisma-punten ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
wie vind dat nou lekker, zit er uit als een legit autist
Van de supreme gentleman snap ik nog als meisjes hem soort van cute vinden, maar dit is gewoon een freak
Is weer iets anders dan het poppen van Koerden zodat Sheik Erdogan een groter gebied krijgt rondom Constantinopel, toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Negers poppen geeft je blijkbaar charisma-punten ofzo.
Je maakt de denkfout dat ik me nog verbonden/verantwoordelijk/vertrouwd voel met Turkije-gerelateerde zaken.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is weer iets anders dan het poppen van Koerden zodat Sheik Erdogan een groter gebied krijgt rondom Constantinopel, toch?
Die aanname maak jij helemaal zelf, schat.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je maakt de denkfout dat ik me nog verbonden/verantwoordelijk/vertrouwd voel met Turkije-gerelateerde zaken.
Ok, pop.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die aanname maak jij helemaal zelf, schat.
Je vergeet de Assyriers en Armenen nog. De Koerden waren ze eerst nog matties mee, die hebben rond WO1 het vuile werk opgeknapt.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is weer iets anders dan het poppen van Koerden zodat Sheik Erdogan een groter gebied krijgt rondom Constantinopel, toch?
Echt eh. Eén grote berg met stront daar.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vergeet de Assyriers en Armenen nog. De Koerden waren ze eerst nog matties mee, die hebben rond WO1 het vuile werk opgeknapt.
Met je alles voor de gains YOLO levensstijlquote:Op zondag 21 juni 2015 02:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Godver, word er niet goed van.
Anderhalf maat gedropt in paar weken tijd tyfustren
Weetniet meer hoe die heet weggegaan door rage is that you?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Met je alles voor de gains YOLO levensstijl
Not himquote:Op zondag 21 juni 2015 02:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weetniet meer hoe die heet weggegaan door rage is that you?
Denk dat ik niet eens weet waar het over gaat?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Not him
Nooit echt geweten wat ik er van moest vinden, had 16meter een punt, had hij een punt...
Naja is allemaal water onder de brug nu.
Ray's ragequit ten tijde van snake die zat te denken om te juicen.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Denk dat ik niet eens weet waar het over gaat?
En waar in dit stuk komen de geile pornowijven ten toneel?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ray's ragequit ten tijde van snake die zat te denken om te juicen.
Toen reageerde jij en kwam hij met dat jij yolo alles voor de gains instelling had.
16meter kwam toen met antwoord dat nogal narcistisch is dat Ray dingen zo aantrekt en snake niet z'n zelfbeschikking gunde feitelijk.
Gewoon ff pizza bestellen, ken nog wel goed .gifquote:Op zondag 21 juni 2015 02:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En waar in dit stuk komen de geile pornowijven ten toneel?
GRS C_C IrCute Fripsel where u at?
Verkeerde spuit gezet?quote:Op zondag 21 juni 2015 06:27 schreef stinkie het volgende:
Spoedeisende hulp moet je ook niet zijn voor de snelheid.
Of om deze tijd als enige nuchtere
Waar loop je stage, mayn?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Montelly het volgende:
Main stage was weer goed gelukt zeg![]()
[ afbeelding ]
vroeger toen hardstyle nog goed wasquote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef Montelly het volgende:
HO-LY_SHITTERS!!! het was echt geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
Ran-D, wat een baas deze kerel hands down.
Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
Activator - Sparta
SPARTANS PREPARE FOR GLORY! omg..kippenvel alles 10^8912374
...en sowieso NO GUTS NO GLORY anthem, altijd![]()
ok ik ga weer slapen doei.
Zo ze heeft aardig naar dr zin blijkbaar..quote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
Ik was nooit zo van de Hardstyle maar Henk heeft mij door dit heerlijke nummertje aan dit bizar lekkere geintroduceerd. Bedankt Henk!
https://vimeo.com/33286093
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pepermuntjesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op Calci-Chew
We Are Electric? Prodigy gecheckt?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef no1uknow het volgende:
Zo, helemaal uit me dak om 03:00 met ossum staan ouwehoeren over komkommers kweken, afgelopen nacht
quote:Ik wil ook flink gaan trainen in de sportschool en een tattoo nemen.dus een soort bad guy uitstraling creeren.
lolquote:Op zondag 21 juni 2015 19:40 schreef seto het volgende:
hey beach
volgens mij kan die jongen in die clip wel een kale kop en muscles gebruiken voor die bad boy look
hey jij lijkt me het type dat wild wordt van Joequote:
bij gebrek aan beter wordt ze het xdquote:
hey ik wacht met smart op je nieuwe US inzendingquote:Op zondag 21 juni 2015 19:59 schreef Fripsel het volgende:
Zo ik kom ook weer eens onder m'n steen uit. Nog wat gemist?
viesquote:Op zondag 21 juni 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ik val op te intimiderende vrouwen.
Zou Angela Merkel helemaal schraallikken.
Wat waren je symptomen? Uit interessequote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
How I spend my fathersday.
Hele dag AMC. 7 uur decompressie behandeling gehad na een duik zaterdag. Das minimaal 6 maanden niet meer duiken en waarschijnlijk tijd heel rustig aan in sportschool.
Morgen behandeling 2. Weer een paar uur er in.
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat waren je symptomen? Uit interesse
Beterschap! Hoop dat je snel de oude bent. Ik zet voor jou morgen een PR neerquote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
How I spend my fathersday.
Hele dag AMC. 7 uur decompressie behandeling gehad na een duik zaterdag. Das minimaal 6 maanden niet meer duiken en waarschijnlijk tijd heel rustig aan in sportschool.
Morgen behandeling 2. Weer een paar uur er in.
Oh man, sterkte!quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.
De bends, da's mooi kut dan! Hoop dat je er snel weer bovenop bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.
quote:
Veel plezier op Chersonissos, doe Roxy de groetjesquote:
Hahha was zij niet altijd nummer 1 op sugababes/superdudes ofzo? Komt me bekend voor.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veel plezier op Chersonissos, doe Roxy de groetjes![]()
[ afbeelding ]
Beterschap, klinkt niet heel erg chill.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ie aan jou denkt haalt ie wel een paar eetlepels was.quote:
Die was al lekker toen ze bij TMF op dat bankje zat met die andere barbie.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo he Miljuschka is ook lekker opgedroogd![]()
lekker joods mokkelquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die was al lekker toen ze bij TMF op dat bankje zat met die andere barbie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:48 schreef stinkie het volgende:
Wajoow heb jij een hyperbolic time chamber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:48 schreef stinkie het volgende:
sick, wat is er precies gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |