Wat waren je symptomen? Uit interessequote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
How I spend my fathersday.
Hele dag AMC. 7 uur decompressie behandeling gehad na een duik zaterdag. Das minimaal 6 maanden niet meer duiken en waarschijnlijk tijd heel rustig aan in sportschool.
Morgen behandeling 2. Weer een paar uur er in.
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat waren je symptomen? Uit interesse
Beterschap! Hoop dat je snel de oude bent. Ik zet voor jou morgen een PR neerquote:Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
How I spend my fathersday.
Hele dag AMC. 7 uur decompressie behandeling gehad na een duik zaterdag. Das minimaal 6 maanden niet meer duiken en waarschijnlijk tijd heel rustig aan in sportschool.
Morgen behandeling 2. Weer een paar uur er in.
Oh man, sterkte!quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.
De bends, da's mooi kut dan! Hoop dat je er snel weer bovenop bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
steken in schouder en elleboog. Zeurende pijn, geen kracht meer in arm. Afgelopen nacht niet kunnen slapen. Om 5 uur naar seh, vandaar in ambulance naar AMC.
quote:
Veel plezier op Chersonissos, doe Roxy de groetjesquote:
Hahha was zij niet altijd nummer 1 op sugababes/superdudes ofzo? Komt me bekend voor.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Veel plezier op Chersonissos, doe Roxy de groetjes![]()
[ afbeelding ]
Beterschap, klinkt niet heel erg chill.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ie aan jou denkt haalt ie wel een paar eetlepels was.quote:
Die was al lekker toen ze bij TMF op dat bankje zat met die andere barbie.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo he Miljuschka is ook lekker opgedroogd![]()
lekker joods mokkelquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die was al lekker toen ze bij TMF op dat bankje zat met die andere barbie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:48 schreef stinkie het volgende:
Wajoow heb jij een hyperbolic time chamber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |