abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153705974
Alsof ik als kleinere man nog niet genoeg getreiterd ben door moeder natuur/God/het lot (wat jij wilt) moesten ze me ook nog eens van alle 200+ landen op aarde geboren laten worden in het land met de langste mensen ter wereld ;) Maar gelukkig heb/had ik een positieve instelling en denk ik maar: laat ik er maar het beste van maken, het had nog erger gekund allemaal. Ik had ook een 'echte dwerg' van 1.20m met zo'n groot voorhoofd en aangepaste auto, huis en fietsje kunnen zijn. Hoewel ik geen dergelijke handicap heb en zelf intussen nog wel enigzins met m'n lengte kan leven en er hoogstens wat ongemak van heb als ik net niet direct bij het bovenste keukenkastje kan ofzo is er iets waar ik steeds erger mee begin te zitten: ik ben bij de dames over het algemeen redelijk populair...

...om als (goede) vriend te hebben. Het maakt dan niet uit of het een meisje van 1.80m is of van 1.55m. Nu kan ik me bij de eerste nog voorstellen dat ze fysiek niets in me ziet. Want dat is ook wel wederzijds (een cm of 6 a 7 kan nog maar dat verschil is voor mijzelf ook te groot) Maar een meisje dat zelfs nog kleiner, lichter en smaller dan ikzelf is en die ik bij wijze van spreken zonder moeite op kan tillen of op m'n schouders nemen ofzo en me eigenlijk fysiek nog een beetje 'de man' kan voelen (ook al klinkt het wat stom): ook daar lijk ik al kansloos. En elke keer weer.

Bij mij begint de wanhoop nu echt een beetje toe te slaan. Ik dacht altijd dat het vanzelf wel een keer goed kwam en vond mezelf best een leuke kerel en aardige 'match' waar vast wel een vrouw blij mee ging zijn, maar het lijkt wel of (Nederlandse) vrouwen een totale obsessie hebben voor lange mannen. Waardoor ik het eigenlijk bijna ook krijg.

Waar mannen ook meestal zullen roepen dat ze op grote tieten vallen, valt die 'eis' in de praktijk vaak wel mee. Want ik zie zelfs zat (verder op alle andere vlakken leuke) meiden met cup A met een vriend. Mooie tieten zijn een pré, geen eis zeg maar ;) Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'. Het zal misschien mijn eigen verbeelding zijn omdat ik er op let, maar in tegenstelling tot ernstig overgewicht, een lelijk gezicht, flaporen of een kaal wordend hoofd lijkt lengte wel het enige wat bijna niet valt te compenseren. Ik wil absoluut niet een potje (zelf)medelijden gaan hebben en in de slachtofferrol gaan kruipen, maar ik raak hier écht steeds meer van overtuigd, ondanks dat ik zo graag het tegendeel zag.

Ik hoop dat mensen (vooral de dames) hier toch nog misschien wat advies voor me hebben want ik ben echt ten einde raad :'( Het is niet dat ik nu vandaag perse een relatie wil hebben, maar in elk geval het idee dat het nog mogelijk is. Dat is nu echt weg, en dat is een vreselijk eng gevoel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 21-06-2015 00:09:15 ]
pi_153706066
Ow ja, en voor de volledigheid: ik ben dan wel klein, maar (zonder arrogant te willen zijn ofzo) breder/­gespierder dan de gemiddelde man denk ik.­ Ik sport, verzorg mezelf maar zorg wel dat ik met mijn lengte niet overcompenseer en te breed wordt.­ Want dat ziet er al helemaal debiel uit ;)

En ik begrijp dat je eerst tevreden met jezelf moet zijn voordat je überhaupt mag verwachten dat iemand jou ook leuk vindt. Echter ik WAS lang best tevreden met mezelf, alleen hoe kun je dat blijven als je echt van elke vrouw indirect of direct hoort dat je eigenlijk een totaal onaantrekkelijk persoon bent. Want het wordt nu wel heel erg 1 tegen [alle vrouwen die ik tot nu toe ben tegen gekomen].
  zondag 21 juni 2015 @ 00:07:42 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153706070
Nee. Behalve als je naar een land gaat waar dat normaal is. Ergens in Azië of zo.
The End Times are wild
  zondag 21 juni 2015 @ 00:08:53 #4
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_153706101
Gewoon lekker wapperen met jouw exclusieve creditkaart enzo.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:10:42 #5
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153706150
Denk wel dat het kan, mits je mini-steltjes van zo'n 20cm koopt.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:14:15 #6
181126 MouzurX
Misschien?
pi_153706245
Verhuizen. Nederlanders zijn het langste volk van de wereld.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:16:17 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_153706295
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
pi_153706588
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_153706643
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen? Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type, zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen... Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden. Onzekerheid is heel onaantrekkelijk. Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153706687
Het is natuurlijk heus wel mogelijk om een leuke vriendin te krijgen! Je bent waarschijnlijk heus wel leuk, knap en lief. Toch moet ik wel eerlijk zeggen dat ik als vrouw klein ben en ik eigenlijk totaal niet val op kleine mannen. Ik vind lange mannen veel aantrekkelijker en knapper. Het is best hypocriet, maar ik wil persoonlijk geen kleine partner, terwijl ik zélf wel superklein ben. Maar dat ben ik en iedere vrouw is weer anders. Kortom: het komt wel een keertje! Hoe oud ben jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aijmee op 21-06-2015 00:44:03 ]
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153706887
Haha, mijn verhaal staat er een beetje lullig. Ik wilde alleen maar aangeven dat iedereen anders over lengte denkt. De kans is ook best groot dat andere factoren meespelen dat je niet aantrekkelijk wordt gevonden.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153706975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
pi_153707146
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
Smooth...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_153707328
TS jij gladjakker.
Ik hou ook wel van mannen die bijzonder klein zijn :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 21 juni 2015 @ 00:59:20 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153707409
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Ben je een efteling fan?
pi_153707446
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
pi_153707547
roel van velzen heeft een lekkertje

hij kan wel weer zingen
pi_153707683
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef Sarasi het volgende:
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen?
Het zal niet altijd zo zijn dat het puur de lengte is idd, want ik heb (net als ieder mens) ook vast andere mindere punten.
Maar de meesten hebben zelfs letterlijk gezegd (en dat vaak daarna ook 'bewezen') dat ze alleen op lange mannen vallen.
quote:
Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type,
Zoals ik al zei: aan meisjes die mij (zeer) aardig vinden heb ik geen gebrek. Ik durf ook best van mezelf te zeggen dat ik een attent, betrouwbaar en gezellig persoon ben. Hoewel er vast ook wel mensen zijn die dat niet vinden. Ik heb echter veel vrienden en geen 'vijanden'.

Tevens: een aantal keer waren de betreffende meisjes die ik uitvroeg al bevriend met me. Zou dan raar zijn als ze me een lul vonden. :P

quote:
zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen...
Ik ben zeker niet dominant. Niet dat ik over me heen laat lopen ofzo, maar dominant? Nee, alles behalve dat.

quote:
Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden.
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Alleen toen ik nog best zeker van mezelf was 'vroeger' had ik precies hetzelfde probleem al .En DAARDOOR is juist die onzekerheid ontstaan.

Wat je zelf al aangeeft: die spanning. Daar ging m'n vraag eigenlijk een beetje over. Spanning is ook grotendeels fysiek natuurlijk. Mijn punt was eigenlijk: hoe kan ik zonder dat fysieke alsnog die spanning (ipv vriendschap) creëren? Kan het überhaupt?
quote:
Onzekerheid is heel onaantrekkelijk.
Dat sowieso, maar ik werd juist onzeker omdat ik onaantrekkelijk gevonden werd. Maar misschien zou je dus wel kunnen stellen dat ik niet onzeker maar realistisch ben.
quote:
Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Dat is wel heel erg makkelijk gezegd. Ik kan accepteren dat ik nu geen relatie heb, maar het idee dat nooit gelukkig in de liefde zal worden en altijd alleen blijf zal ik nooit kunnen accepteren. Al was het maar dat ik een relatie kreeg die misschien uiteindelijk misliep: dan wist ik elk geval dat het mogelijk was.

Ik kan je het gevoel blijkbaar niet uitleggen dat je voor elke vrouw die je tegenkomt simpelweg te min bent. Als ik daadwerkelijk leuk was, was er echt wel eentje geweest die het daar mee eens was geweest.

En dan kun je wel tegen jezelf blijven zeggen dat je zo leuk bent, maar als (ik ondanks dat 7 miljard mensen terecht zullen zeggen van niet) tegen mezelf blijf zeggen dat ik zo goed kan voetballen als Messi dan zal dat ook geen waarheid worden hoor. Los van het feit dat ik zelf ook wel weet dat het niet zo is: wat voor idioot ben je als je denkt dat jij tegenover 7 miljard mensen gelijk hebt? :')
  zondag 21 juni 2015 @ 01:16:04 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153707774
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Prrrrr
pi_153707857
Ik val in principe ook niet op kleine mannen. Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij. Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.

Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.

Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_153707956
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Smooth...
:D

Nee. Hoewel ik snap hoe dit overkwam: ik bedoelde waarom ik nooit vrouwen tegenkwam die deze mening deelden. Hoewel ze blijkbaar toch bestaan en ik daar blij om ben, is het niet zo dat ik notabene direct op iemand duik die zegt dat ze kleine mannen niet direct uitsluit. Daarnaast: dat zou ik sowieso al niet meer doen notabene in dit topic, want na zo'n verhaal als hier is (terecht) elk persoon al afgehaakt. Maar daarom zet ik het dan ook hier neer en roep ik het niet tegen elke vrouw die ik tegenkom. ;)
pi_153708133
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Zie m'n eerdere reactie ;)
Geloof me, denk je dat ik na zo'n verhaal gedaan te hebben nog verwacht dat of all places en moments HIER iemand geïnteresseerd te vinden is? Dat zou wel de grootste ironie ooit zijn geweest.

Maar ook met jouw reactie ben ik blij overigens, want dat is de tweede dus al.
Waar verstopt jullie soort vrouwen zich heel m'n leven lang overal waar ik kom? :(
pi_153708171
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
Blijkbaar :)
Maar waar zijn ze? Jullie zijn tamelijk zeldzaam ;)
pi_153708198
Datingsites al geprobeerd?
pi_153708211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Leuk, als in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')