abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153705974
Alsof ik als kleinere man nog niet genoeg getreiterd ben door moeder natuur/God/het lot (wat jij wilt) moesten ze me ook nog eens van alle 200+ landen op aarde geboren laten worden in het land met de langste mensen ter wereld ;) Maar gelukkig heb/had ik een positieve instelling en denk ik maar: laat ik er maar het beste van maken, het had nog erger gekund allemaal. Ik had ook een 'echte dwerg' van 1.20m met zo'n groot voorhoofd en aangepaste auto, huis en fietsje kunnen zijn. Hoewel ik geen dergelijke handicap heb en zelf intussen nog wel enigzins met m'n lengte kan leven en er hoogstens wat ongemak van heb als ik net niet direct bij het bovenste keukenkastje kan ofzo is er iets waar ik steeds erger mee begin te zitten: ik ben bij de dames over het algemeen redelijk populair...

...om als (goede) vriend te hebben. Het maakt dan niet uit of het een meisje van 1.80m is of van 1.55m. Nu kan ik me bij de eerste nog voorstellen dat ze fysiek niets in me ziet. Want dat is ook wel wederzijds (een cm of 6 a 7 kan nog maar dat verschil is voor mijzelf ook te groot) Maar een meisje dat zelfs nog kleiner, lichter en smaller dan ikzelf is en die ik bij wijze van spreken zonder moeite op kan tillen of op m'n schouders nemen ofzo en me eigenlijk fysiek nog een beetje 'de man' kan voelen (ook al klinkt het wat stom): ook daar lijk ik al kansloos. En elke keer weer.

Bij mij begint de wanhoop nu echt een beetje toe te slaan. Ik dacht altijd dat het vanzelf wel een keer goed kwam en vond mezelf best een leuke kerel en aardige 'match' waar vast wel een vrouw blij mee ging zijn, maar het lijkt wel of (Nederlandse) vrouwen een totale obsessie hebben voor lange mannen. Waardoor ik het eigenlijk bijna ook krijg.

Waar mannen ook meestal zullen roepen dat ze op grote tieten vallen, valt die 'eis' in de praktijk vaak wel mee. Want ik zie zelfs zat (verder op alle andere vlakken leuke) meiden met cup A met een vriend. Mooie tieten zijn een pré, geen eis zeg maar ;) Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'. Het zal misschien mijn eigen verbeelding zijn omdat ik er op let, maar in tegenstelling tot ernstig overgewicht, een lelijk gezicht, flaporen of een kaal wordend hoofd lijkt lengte wel het enige wat bijna niet valt te compenseren. Ik wil absoluut niet een potje (zelf)medelijden gaan hebben en in de slachtofferrol gaan kruipen, maar ik raak hier écht steeds meer van overtuigd, ondanks dat ik zo graag het tegendeel zag.

Ik hoop dat mensen (vooral de dames) hier toch nog misschien wat advies voor me hebben want ik ben echt ten einde raad :'( Het is niet dat ik nu vandaag perse een relatie wil hebben, maar in elk geval het idee dat het nog mogelijk is. Dat is nu echt weg, en dat is een vreselijk eng gevoel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 21-06-2015 00:09:15 ]
pi_153706066
Ow ja, en voor de volledigheid: ik ben dan wel klein, maar (zonder arrogant te willen zijn ofzo) breder/­gespierder dan de gemiddelde man denk ik.­ Ik sport, verzorg mezelf maar zorg wel dat ik met mijn lengte niet overcompenseer en te breed wordt.­ Want dat ziet er al helemaal debiel uit ;)

En ik begrijp dat je eerst tevreden met jezelf moet zijn voordat je überhaupt mag verwachten dat iemand jou ook leuk vindt. Echter ik WAS lang best tevreden met mezelf, alleen hoe kun je dat blijven als je echt van elke vrouw indirect of direct hoort dat je eigenlijk een totaal onaantrekkelijk persoon bent. Want het wordt nu wel heel erg 1 tegen [alle vrouwen die ik tot nu toe ben tegen gekomen].
  zondag 21 juni 2015 @ 00:07:42 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153706070
Nee. Behalve als je naar een land gaat waar dat normaal is. Ergens in Azië of zo.
The End Times are wild
  zondag 21 juni 2015 @ 00:08:53 #4
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_153706101
Gewoon lekker wapperen met jouw exclusieve creditkaart enzo.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:10:42 #5
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153706150
Denk wel dat het kan, mits je mini-steltjes van zo'n 20cm koopt.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:14:15 #6
181126 MouzurX
Misschien?
pi_153706245
Verhuizen. Nederlanders zijn het langste volk van de wereld.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:16:17 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_153706295
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
pi_153706588
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_153706643
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen? Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type, zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen... Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden. Onzekerheid is heel onaantrekkelijk. Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153706687
Het is natuurlijk heus wel mogelijk om een leuke vriendin te krijgen! Je bent waarschijnlijk heus wel leuk, knap en lief. Toch moet ik wel eerlijk zeggen dat ik als vrouw klein ben en ik eigenlijk totaal niet val op kleine mannen. Ik vind lange mannen veel aantrekkelijker en knapper. Het is best hypocriet, maar ik wil persoonlijk geen kleine partner, terwijl ik zélf wel superklein ben. Maar dat ben ik en iedere vrouw is weer anders. Kortom: het komt wel een keertje! Hoe oud ben jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aijmee op 21-06-2015 00:44:03 ]
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153706887
Haha, mijn verhaal staat er een beetje lullig. Ik wilde alleen maar aangeven dat iedereen anders over lengte denkt. De kans is ook best groot dat andere factoren meespelen dat je niet aantrekkelijk wordt gevonden.
pi_153706975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
pi_153707146
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
Smooth...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_153707328
TS jij gladjakker.
Ik hou ook wel van mannen die bijzonder klein zijn :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 21 juni 2015 @ 00:59:20 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153707409
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Ben je een efteling fan?
pi_153707446
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
pi_153707547
roel van velzen heeft een lekkertje

hij kan wel weer zingen
pi_153707683
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef Sarasi het volgende:
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen?
Het zal niet altijd zo zijn dat het puur de lengte is idd, want ik heb (net als ieder mens) ook vast andere mindere punten.
Maar de meesten hebben zelfs letterlijk gezegd (en dat vaak daarna ook 'bewezen') dat ze alleen op lange mannen vallen.
quote:
Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type,
Zoals ik al zei: aan meisjes die mij (zeer) aardig vinden heb ik geen gebrek. Ik durf ook best van mezelf te zeggen dat ik een attent, betrouwbaar en gezellig persoon ben. Hoewel er vast ook wel mensen zijn die dat niet vinden. Ik heb echter veel vrienden en geen 'vijanden'.

Tevens: een aantal keer waren de betreffende meisjes die ik uitvroeg al bevriend met me. Zou dan raar zijn als ze me een lul vonden. :P

quote:
zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen...
Ik ben zeker niet dominant. Niet dat ik over me heen laat lopen ofzo, maar dominant? Nee, alles behalve dat.

quote:
Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden.
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Alleen toen ik nog best zeker van mezelf was 'vroeger' had ik precies hetzelfde probleem al .En DAARDOOR is juist die onzekerheid ontstaan.

Wat je zelf al aangeeft: die spanning. Daar ging m'n vraag eigenlijk een beetje over. Spanning is ook grotendeels fysiek natuurlijk. Mijn punt was eigenlijk: hoe kan ik zonder dat fysieke alsnog die spanning (ipv vriendschap) creëren? Kan het überhaupt?
quote:
Onzekerheid is heel onaantrekkelijk.
Dat sowieso, maar ik werd juist onzeker omdat ik onaantrekkelijk gevonden werd. Maar misschien zou je dus wel kunnen stellen dat ik niet onzeker maar realistisch ben.
quote:
Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Dat is wel heel erg makkelijk gezegd. Ik kan accepteren dat ik nu geen relatie heb, maar het idee dat nooit gelukkig in de liefde zal worden en altijd alleen blijf zal ik nooit kunnen accepteren. Al was het maar dat ik een relatie kreeg die misschien uiteindelijk misliep: dan wist ik elk geval dat het mogelijk was.

Ik kan je het gevoel blijkbaar niet uitleggen dat je voor elke vrouw die je tegenkomt simpelweg te min bent. Als ik daadwerkelijk leuk was, was er echt wel eentje geweest die het daar mee eens was geweest.

En dan kun je wel tegen jezelf blijven zeggen dat je zo leuk bent, maar als (ik ondanks dat 7 miljard mensen terecht zullen zeggen van niet) tegen mezelf blijf zeggen dat ik zo goed kan voetballen als Messi dan zal dat ook geen waarheid worden hoor. Los van het feit dat ik zelf ook wel weet dat het niet zo is: wat voor idioot ben je als je denkt dat jij tegenover 7 miljard mensen gelijk hebt? :')
  zondag 21 juni 2015 @ 01:16:04 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153707774
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Prrrrr
pi_153707857
Ik val in principe ook niet op kleine mannen. Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij. Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.

Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.

Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte. :)
pi_153707956
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Smooth...
:D

Nee. Hoewel ik snap hoe dit overkwam: ik bedoelde waarom ik nooit vrouwen tegenkwam die deze mening deelden. Hoewel ze blijkbaar toch bestaan en ik daar blij om ben, is het niet zo dat ik notabene direct op iemand duik die zegt dat ze kleine mannen niet direct uitsluit. Daarnaast: dat zou ik sowieso al niet meer doen notabene in dit topic, want na zo'n verhaal als hier is (terecht) elk persoon al afgehaakt. Maar daarom zet ik het dan ook hier neer en roep ik het niet tegen elke vrouw die ik tegenkom. ;)
pi_153708133
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Zie m'n eerdere reactie ;)
Geloof me, denk je dat ik na zo'n verhaal gedaan te hebben nog verwacht dat of all places en moments HIER iemand geïnteresseerd te vinden is? Dat zou wel de grootste ironie ooit zijn geweest.

Maar ook met jouw reactie ben ik blij overigens, want dat is de tweede dus al.
Waar verstopt jullie soort vrouwen zich heel m'n leven lang overal waar ik kom? :(
pi_153708171
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
Blijkbaar :)
Maar waar zijn ze? Jullie zijn tamelijk zeldzaam ;)
pi_153708198
Datingsites al geprobeerd?
pi_153708211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Leuk, als in?
pi_153708326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk, als in?
Het is ook bullshit.

Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.

Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallen ;) Tip: richt je op buitenlanders ook.
Why stay small, if you can grow big..
pi_153708373
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is ook bullshit.

Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.

Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallen ;) Tip: richt je op buitenlanders ook.
Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.
pi_153708468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.
Een kleine gestalte vinden (Nederlandse) vrouwen een no-go. Zoals ik al zei is er wel een fractie vrouwen waarbij het geen probleem HOEFT te zijn, als je voor de rest een leuke kerel bent. Maar je moet aardig wat geduld hebben wil je zo iemand vinden.
pi_153708823
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
pi_153708985
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik val in principe ook niet op kleine mannen.
En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.

Maar waar ik altijd met het eerste idee leefde: "niemand zal vallen op m'n lengte, maar ze kunnen wel alsnog vallen op een van de kanten van mij die WEL aantrekkelijk zijn'". Ik ben nu echter echt gaan geloven in "ik kan niet op die jongen vallen aangezien ie klein is, die andere kanten zijn sowieso niet relevant meer dan". Dat is totaal wat anders dan dat eerste natuurlijk. :{
quote:
Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij.
Bestaat dat? :P
quote:
Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.
Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.

Ik zie overigens ook vaak zat jongens die echt gewoon niet knap of leuk te noemen zijn (sommige zelfs bijna lelijk) maar aan hun 1.90m blijkbaar voldoende hebben om een meisje te vinden. Want voor de rest hebben ze minder waar je op zou kunnen vallen dan ik heb (zo zeker durf ik nog wel van mezelf te zijn), sommige stralen zelfs meer onzekerheid uit en dan ik of zijn sociaal gewoon zwak.
Hoe kan dat denk ik dan?

Ik snap nu overigens dat ik zelf nogal lijk overkomen alsof die fixatie bij mij zit, maar ik probeer juist naar hard naar het tegendeel te zoeken.
quote:
Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.
Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aan :)
quote:
Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte. :)
Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijk :P ).

Daarnaast: wat de ene vrouw 'fout' vindt qua manier van sjansen en doen, kan de ander juist precies afstoten. Of is dat zo universeel bij jullie? :+
pi_153709134
nee

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:32:30 ]
pi_153709148
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef Dinus het volgende:
Datingsites al geprobeerd?
Yep, maar eerlijk gezegd geloof ik niet echt in datingsites. Je gaat op zo'n date te geforceerd iemand al beoordelen als potentiële vriend(in) en bent tegelijkertijd zo druk om andersom zelf ook een goede indruk te maken dat je een nogal onnatuurlijke situatie krijgt en elkaar niet echt als persoon leert kennen. De beste manier om leuke mensen te ontmoeten heb ik gemerkt is gewoon met groepen op (studie)reizen, (thuis)feestjes en andere situaties waar je niet geforceerd met 1 iemand een date hebt. En na zo'n reis/feest heb je in elk geval ook al iets gemeens met elkaar. Ik trek automatisch al wel heel snel naar de mensen toe die ik aardig/leuk vind.

Ik ken overigens ook letterlijk 0 relaties die uit een datingsite voortkomen.

Daarnaast: datingsites hebben als een van de eerste filters bovenaan altijd 'lengte' staan :{ Eigenlijk zou ik eens een testje moeten doen door eerst 2 weken m'n lengte op 1.60m in te stellen en daarna 2 weken op 1.80m. En dan het verschil in aantal reacties eens bekijken ;)
pi_153709168
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is ook bullshit.

Dat denk ik ook.
quote:
Maar 'buitenlandse' meiden vallen in mijn ervaring vaak op 'buitenlandse' jongens alleen.
  zondag 21 juni 2015 @ 03:00:12 #34
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_153709226
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
Zelfs Sneijdertje is nog 1.70m.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 21 juni 2015 @ 03:04:11 #35
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_153709282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:51 schreef Roland010 het volgende:
Eigenlijk zou ik eens een testje moeten doen door eerst 2 weken m'n lengte op 1.60m in te stellen en daarna 2 weken op 1.80m. En dan het verschil in aantal reacties eens bekijken ;)

http://blog.okcupid.com/i(...)es-in-online-dating/
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_153709365
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk man, 'grappige' verwijzingen naar zelfmoord. Types als jij zijn blijkbaar echt te simpel om te zien wat ze (mogelijk) aanrichten bij iemand. Ondanks dat filmpje van de week nog van die Youtube-zanger b.v.

Zou bijna hopen dat makers/posters van dergelijke verwensingen ooit mee mogen maken dat er een vader/moeder van iemand komt vertellen dat hun zoon/dochter in z'n afscheidsbrief verwees naar de mensen die hem of haar 'lollig' riepen zelfmoord te plegen. Kunnen ze de rest van hun leven leven met het idee dat zij iemand het laatste zetje hebben gegeven.
pi_153709380
quote:
Heb je die ook in cm?
pi_153709427
Heel bot gezegd: het is een 'handicap' in de relatiemarkt idd. Maar goed, ik ken ook een ouwe gast van 1.65 oid die een chick van 15 jaar jonger en véél knapper dan hij objectief 'waard' was versierd heeft, er mee getrouwd is en er een kind mee heeft terwijl zij ongeveer 1,75 is....

Maar dat is wel een uitzondering idd. Doorgaans vallen vrouwen niet op mannen die (veel) kleiner dan hen zijn.

Ik voel met je mee, ik ben zelf ook relatief klein ;)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_153709588
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel bot gezegd: het is een 'handicap' in de relatiemarkt idd. Maar goed, ik ken ook een ouwe gast van 1.65 oid die een chick van 15 jaar jonger en véél knapper dan hij objectief 'waard' was versierd heeft, er mee getrouwd is en er een kind mee heeft terwijl zij ongeveer 1,75 is....

Maar dat is wel een uitzondering idd. Doorgaans vallen vrouwen niet op mannen die (veel) kleiner dan hen zijn.
Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.
quote:
Ik voel met je mee, ik ben zelf ook relatief klein ;)
Maar de vraag: heb je een vriendin? ;)

Ik wist altijd al dat een korte lengte niet direct in je voordeel zou werken als man natuurlijk, maar de laatste paar jaar begin ik echt het beeld te krijgen dat lengte voor een vrouw echt voor 90 % doorslaggevend is. Voor Nederlandse vrouwen in elk geval. Ik snap niet waarom dat zo extreem extreem van invloed is. Tuurlijk is lang mooier, maar zo (bijna) allesbepalend? Als iemand op (bijna) alle andere vlakken wel leuk is, waarom kunnen ze daar blijkbaar al niet eens meer naar kijken?
Blijkbaar zijn vrouwen (bijna alle vrouwen dan) gewoon vele malen oppervlakkiger dan mannen, in tegenstelling tot wat er altijd geroepen wordt.

Het meest hypocriete vind ik nog dat als je als man zegt: "ik val niet op dikkere vrouwen" je alle vrouwen over je heen krijgt en je nog net niet voor de rechter hoeft te melden wegens ernstige smaad, maar dat als je als vrouw zegt "ik val niet op kleine mannen" alle vrouwen begripvol zullen knikken. En dat terwijl dikke vrouwen in 90 % van de gevallen er zelf nog wat aan kunnen doen ook. Kleinere mannen helemaal niets. En op een datingsite b.v. moet je wel doodnormaal je lengte in cm invullen, maar als het over je gewicht gaat is het: "normaal" of "volslank" etc.
pi_153709608
Roland, wat is je leeftijd eigenlijk?
ADHD-C
  zondag 21 juni 2015 @ 07:10:02 #41
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_153709935
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 03:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.

[..]

Maar de vraag: heb je een vriendin? ;)

Ik wist altijd al dat een korte lengte niet direct in je voordeel zou werken als man natuurlijk, maar de laatste paar jaar begin ik echt het beeld te krijgen dat lengte voor een vrouw echt voor 90 % doorslaggevend is. Voor Nederlandse vrouwen in elk geval. Ik snap niet waarom dat zo extreem extreem van invloed is. Tuurlijk is lang mooier, maar zo (bijna) allesbepalend? Als iemand op (bijna) alle andere vlakken wel leuk is, waarom kunnen ze daar blijkbaar al niet eens meer naar kijken?
Blijkbaar zijn vrouwen (bijna alle vrouwen dan) gewoon vele malen oppervlakkiger dan mannen, in tegenstelling tot wat er altijd geroepen wordt.

Het meest hypocriete vind ik nog dat als je als man zegt: "ik val niet op dikkere vrouwen" je alle vrouwen over je heen krijgt en je nog net niet voor de rechter hoeft te melden wegens ernstige smaad, maar dat als je als vrouw zegt "ik val niet op kleine mannen" alle vrouwen begripvol zullen knikken. En dat terwijl dikke vrouwen in 90 % van de gevallen er zelf nog wat aan kunnen doen ook. Kleinere mannen helemaal niets. En op een datingsite b.v. moet je wel doodnormaal je lengte in cm invullen, maar als het over je gewicht gaat is het: "normaal" of "volslank" etc.
Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.

Verder kom je hier nogal wanhopig over en dat is bijzonder onaantrekkelijk. Misschien kom je onbewust al jaren zo over.

Ik moet nu meteen denken aan bijv. Buitenlanders die iedere keer dat ze worden afgewezen meteen racisme roepen, of dat nou de daadwerkelijke reden voor afwijzing is of niet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 21 juni 2015 @ 07:38:04 #43
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_153709961
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 07:26 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.

Verder kom je hier nogal wanhopig over en dat is bijzonder onaantrekkelijk. Misschien kom je onbewust al jaren zo over.

Ik moet nu meteen denken aan bijv. Buitenlanders die iedere keer dat ze worden afgewezen meteen racisme roepen, of dat nou de daadwerkelijke reden voor afwijzing is of niet.
Ik denk dat je hier met een goed en terecht punt zit. Vrouwen behoren te klagen over hun onzekerheden, wij mannen moeten gewoon doen waar wij goed in zijn. En dat is vooral niet klagen bij vrouwen of tegen over mannen die je persoonlijk niet ken dat je met onzekerheden zit.

Vindt je het dan gek dat hier de tuinkabouter en gnoom opmerkingen geplaatst worden, want als je bloed afgeeft zullen de aasgieren er handig gebruik van maken zodat ze hun eigen onzekerheden in het leven kunnen verbergen en kunnen verstoppen voor de andere aasgieren.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153710045
quote:
Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.
pi_153710055
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 08:07:07 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 08:07:44 #46
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710062
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.
Onzin.
Kill them before they grow
pi_153710067
Ik denk echt dat je nog niet te erg moet paniekeren. Zelf ben ik 1.61 en val eigenlijk wel op mannen die groter zijn, maar ik ken ook een kleine man die best sexy is. Gespierd, maar niet té, beetje ruig type... :9

Je moet je mannelijkheid op andere manieren uitten zonder dat het te opvallend macho wordt, dus zeker geen bloemetjeshemd burolul-type als je begrijpt wat ik bedoel.
Het zou in mijn geval helpen als je een arbeider bent en handen hebt waarmee gewerkt wordt.
En een beetje dominant in bed mag dan ook wel, als je daar je mannelijkheid bewijst kom je al een heel eind volgens mij ;)

Wat je zeker niet mag doen is je onzekerheid over je lengte laten zien. Draag dus geen gekke schoenen met hoge zolen enzo...

Verder ken ik twee kleine mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben. Uiteraard met een vrouw die ook niet groter is dan 1.60.

Nee hoor, er is nog hoop :)
pi_153710089
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:07 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Onzin.
Ik ben een vrouw, jij niet.

Zit natuurlijk wel een soort van grens aan, iemand moet wel gezond zijn(geen vergroeiingen) en in verhouding normaal.
  zondag 21 juni 2015 @ 08:13:10 #49
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710091
quote:
13s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, jij niet.

Zit natuurlijk wel een soort van grens aan, iemand moet wel gezond zijn(geen vergroeiingen) en in verhouding normaal.
Onzin.
pi_153710098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:13 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Onzin.
Goede argumentatie weer. :')

[ Bericht % gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:30:41 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 08:24:13 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_153710145
Mijn beide broers zijn 1.65 en hebben geen moeite gehad met het krijgen van een relatie. Hun vrouwen zijn wel groter dan zij zijn. Het enige 'probleem' is dat mijn schoonzus geen hakken draagt als ze samen uit gaan. Dat vindt ze zelf wel eens jammer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 21 juni 2015 @ 08:32:51 #52
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710184
tyft eens op

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:29:18 ]
pi_153710369
Aziatische meiden zijn over het algemeen klein en hebben meestal kleinere vriendjes.. daar zou je het kunnen proberen als je de mogelijkheid hebt.

Ik ben zelf ook klein <1.60m, maar ik val over het algemeen niet op korte mannen. Echter ben ik voordat ik nog een relatie had, wel een super sexy man tegengekomen tijdens het uitgaan die waarschijnlijk iets van 1.65m was en wel sjans had ;)
  zondag 21 juni 2015 @ 09:10:43 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153710419
Dima kan weer rustig slapen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153710880
Damn, en ik voel mij met 1.80 al een kleintje hier in Nederland, soms krijg ik het idee dat veel vrouwen dat ook wel aan de kleine kant vinden
  zondag 21 juni 2015 @ 10:06:46 #56
433749 Konijntjuh
pi_153711050
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:09 schreef Blosje het volgende:
Ik denk echt dat je nog niet te erg moet paniekeren. Zelf ben ik 1.61 en val eigenlijk wel op mannen die groter zijn, maar ik ken ook een kleine man die best sexy is. Gespierd, maar niet té, beetje ruig type... :9

Je moet je mannelijkheid op andere manieren uitten zonder dat het te opvallend macho wordt, dus zeker geen bloemetjeshemd burolul-type als je begrijpt wat ik bedoel.
Het zou in mijn geval helpen als je een arbeider bent en handen hebt waarmee gewerkt wordt.
En een beetje dominant in bed mag dan ook wel, als je daar je mannelijkheid bewijst kom je al een heel eind volgens mij ;)

Nu beschrijf je alles wat een niet fokker is achter zijn toetsenboord, van arbeid worden ze moe en vinden ze minderwaardig. Dominant zijn ze niet want als ze onder plak zitten gaat het halsbandje bij hun er om heen voor het leven.

Maar goed laten we even verder lachen.., ik zelf ben 1m50 bij 120 kilo en ik heb een hoofd met vulkanen die op uitbarsten staan.

Dus kom maar met de trol grappen
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 10:41:07 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153711549
Mja, TS, ik heb het gevoel dat jij alles op hangt aan dat je klein bent. Hoewel dat misschien waar is vraag ik me af of wel écht de reden is. Kijk, je mag dan wel veel vrienden hebben, ook vrouwelijke, en weet ik veel wat allemaal, maar als die állemaal niet een relatie willen met jou dan vraag ik me echt af of dat komt omdat je maar 1.60m bent.

Daarmee wil ik je niet beledigen, maar het klinkt een beetje als een excuus, want aan je lengte kun je niks veranderen en dus kun je min of meer achterover leunen en passief klagen zonder echt iets te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153711783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:03 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.
Dus Sneijdertje is een kop groter dan TS? Hmm.. maar Prince is wel heel klein, maar toch een eindbaas, kan echt alle vrouwen krijgen. En kijk naar zijn schoenen:

Altijd hoge hakken, scheelt zo 10 cm.
pi_153711911
Met die lengte heb je het in Nederland als man erg zwaar op de datingmarkt. Vrouwen zijn wat lengte betreft erg oppervlakkig. Het merendeel wil perse een man die even groot is en het liefst eentje die een stuk groter is, zodat ze hoge hakken kunnen dragen en nog steeds kleiner zijn dan hun partner. Verder voelen ze zich bij langere mannen voelen ze zich 'vrouwelijk, veilig en beschermd'.

In Nederland is geen gebrek aan lange mannen, dus de vrouwen hebben keuze zat en hoeven hun eisen niet bij te stellen. Je zult je dus moeten richten op vrouwen die kleiner zijn dan jij. Alleen die lijken ook een voorkeur te hebben voor hele lange mannen, om hun eigen lengte te compenseren.
pi_153711937
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
Hangt ervanaf wat je als hinder omschrijft, maar naar mijn idee kan 170 ook nog wel gewoon om maar wat te noemen. 175 is wel een erg 'hoog' minimum naar mijn idee om het zo maar te zeggen.
Fylax is op televisie geweest
pi_153711958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:56 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Damn, en ik voel mij met 1.80 al een kleintje hier in Nederland, soms krijg ik het idee dat veel vrouwen dat ook wel aan de kleine kant vinden
Ik ben 178 en heb dat idee nooit.

Voor TS: naar mijn idee kan je vrijwel alles wel compenseren, sowieso lengte wel. Alleen hoe kleiner je bent hoe meer je moet compenseren. Of genoegen moet nemen met minder, wat dan weer gemakkelijker is maar dat je wat minder fijns hebt als meid. Maar goed hier geven sowieso 2 meiden al aan het wel leuk te vinden, misschien heb je alsnog gewoon pech gehad met de meiden die je tegenkomt?

[ Bericht 25% gewijzigd door jodelahity op 21-06-2015 11:14:22 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 11:07:45 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153711977
Natuurlijk is het mogelijk, de kans is alleen kleiner.
Een groot deel van de vrouwen schrijft jou bij voorbaat al af wegens je lengte. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Misschien is het voor jou dan beter om de vrouwen eerst beter te leren kennen (zoals vriendschappelijk) zodat ze een beter zicht hebben op jouw betere kwaliteiten als vriendje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2015 @ 11:27:13 #63
433749 Konijntjuh
pi_153712323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk is het mogelijk, de kans is alleen kleiner.
Een groot deel van de vrouwen schrijft jou bij voorbaat al af wegens je lengte. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Misschien is het voor jou dan beter om de vrouwen eerst beter te leren kennen (zoals vriendschappelijk) zodat ze een beter zicht hebben op jouw betere kwaliteiten als vriendje.
Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.

Waarom zou je dus als man zijnde telkens je in de schaduw van de "friendzone" van een vrouw willen verschijnen om je zelf voor de gek te houden dat ze wel eens op je karakter kan vallen of inziet dat de kikker eigenlijk een prins op het witte paard is.

Dat is jezelf gewoon lulkoek aanpraten als man zijnde. Beste advies kwam van Blosje. Wees een vent en loop niet te zagen over je onzekerheden en wees meer een jager. Stap gelijk op de vrouw die je leuk vindt en maak haar gewoon kenbaar dat je haar een flink potje wilt afraggen in bed (In plaats van Friends will be Friends voor haar te zingen). Dit kan op een subtiele manier of op een speelse manier zijn, misschien hebben de PUA wel hun adviezen hier voor klaar staan.

Bij mij moet je hier in ieder geval niet zijn voor zijn, ik doe wat ik moet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 21-06-2015 11:33:19 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153712569
Kan me wel enigszins in je reactie vinden konijntjuh. Maar voor mij lijkt het net alsof een meid je dus in 1 keer leuk moet vinden en dat er niet een paar weken overheen kan gaan.. terwijl volgens mij in genoeg situaties (sport, werk wat dan ook) je elkaar eerst een tijdje gewoon leert kennen zonder direct al proberen te versieren. Voor het stappen lijkt me wat je zegt goed, maar ik weet niet echt hoe ik het moet plaatsen in de overige situaties.. Verwachten dat een meid je direct leuk moet vinden kan er ook voor zorgen dat je echt nooit een leuke meid meer krijgt. Maar goed vind het wel nuttige inbreng voor TS, weer een extra invalshoek :)
  zondag 21 juni 2015 @ 11:59:17 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153713030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.

Waarom zou je dus als man zijnde telkens je in de schaduw van de "friendzone" van een vrouw willen verschijnen om je zelf voor de gek te houden dat ze wel eens op je karakter kan vallen of inziet dat de kikker eigenlijk een prins op het witte paard is.

Dat is jezelf gewoon lulkoek aanpraten als man zijnde. Beste advies kwam van Blosje. Wees een vent en loop niet te zagen over je onzekerheden en wees meer een jager. Stap gelijk op de vrouw die je leuk vindt en maak haar gewoon kenbaar dat je haar een flink potje wilt afraggen in bed (In plaats van Friends will be Friends voor haar te zingen). Dit kan op een subtiele manier of op een speelse manier zijn, misschien hebben de PUA wel hun adviezen hier voor klaar staan.

Bij mij moet je hier in ieder geval niet zijn voor zijn, ik doe wat ik moet doen.
Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.

Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
pi_153713406
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindt
pi_153713762
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Adames het volgende:

[..]

zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindt
Nou ja dit is ook wel een heel selectieve reactie :D
  zondag 21 juni 2015 @ 12:27:43 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713788
even opruimen, noten en bas aanvragen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 21 juni 2015 @ 12:34:27 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713988
en weer verder dus....
pi_153715279
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.

Maar waar ik altijd met het eerste idee leefde: "niemand zal vallen op m'n lengte, maar ze kunnen wel alsnog vallen op een van de kanten van mij die WEL aantrekkelijk zijn'". Ik ben nu echter echt gaan geloven in "ik kan niet op die jongen vallen aangezien ie klein is, die andere kanten zijn sowieso niet relevant meer dan". Dat is totaal wat anders dan dat eerste natuurlijk. :{

[..]

Bestaat dat? :P

[..]

Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.

Ik zie overigens ook vaak zat jongens die echt gewoon niet knap of leuk te noemen zijn (sommige zelfs bijna lelijk) maar aan hun 1.90m blijkbaar voldoende hebben om een meisje te vinden. Want voor de rest hebben ze minder waar je op zou kunnen vallen dan ik heb (zo zeker durf ik nog wel van mezelf te zijn), sommige stralen zelfs meer onzekerheid uit en dan ik of zijn sociaal gewoon zwak.
Hoe kan dat denk ik dan?

Ik snap nu overigens dat ik zelf nogal lijk overkomen alsof die fixatie bij mij zit, maar ik probeer juist naar hard naar het tegendeel te zoeken.

[..]

Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aan :)

[..]

Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijk :P ).

Daarnaast: wat de ene vrouw 'fout' vindt qua manier van sjansen en doen, kan de ander juist precies afstoten. Of is dat zo universeel bij jullie? :+
Nee, dat is niet universeel. Maar als iedereen met dezelfde feedback komt, kun je er wel vanuit gaan dat dat een punt is wat bij meer vrouwen speelt. ;)

En je geeft hier zelf ook al deels antwoord. Soms weet je gewoon niet waarom je niet op iemand valt. It happens. Maar jij blijft maar focussen op je lengte. Wat wil je daarmee bereiken? Stel nou dat we allemaal zeggen dat het inderdaad aan je lengte ligt en dat elke vrouw daar op afknapt. Wat dan? Ga je extra groeien? In een hoekje liggen huilen? En wat als we allemaal zeggen dat lengte heus niet een harde eis is en hooguit een minpuntje, wat dan? Ga je ons dan geloven en opeens wel een vriendin krijgen?

Je kunt niks veranderen aan je omgeving, alleen aan jezelf. En dan nog niet aan je lengte. Dus stap hier overheen, probeer het los te laten en zoek eens tips op over het versieren van vrouwen. Vraag je omgeving eens om feedback over hoe je overkomt en ga daarmee aan de slag. Dat is veel effectiever. :Y
pi_153716221
Begin maar eens met eerlijk tegen jezelf te zijn dat je niet zo positief bent als dat je zou willen overkomen. Als je dat niet erkent, kun je er ook niet aan werken immers. Die lengte hoort bij jou, dat verander je niet. Probeer het te ownen en jezelf als mens breder te presenteren dan alleen dat. Als alle meiden die je goed kennen je puur alleen daarop afwijzen, heb je daar nog een verbeterslag te maken.
pi_153716280
Ts !! Ik ben 1.96 en altijd koude voeten snachts omdat te kort bed gekocht ! En ook nog nooit een vriendin gehad,

Komt helemaal wel goed ts!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_153716600
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Begin maar eens met eerlijk tegen jezelf te zijn dat je niet zo positief bent als dat je zou willen overkomen. Als je dat niet erkent, kun je er ook niet aan werken immers. Die lengte hoort bij jou, dat verander je niet. Probeer het te ownen en jezelf als mens breder te presenteren dan alleen dat. Als alle meiden die je goed kennen je puur alleen daarop afwijzen, heb je daar nog een verbeterslag te maken.
Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.
pi_153716603
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Mijn punt was eigenlijk vooral: waarschijnlijk missen ze een stukje aantrekkingskracht en zij leggen het verband met jouw lengte en verwoorden het op die manier. Dat betekent echt niet dat dat echt de oorzaak is.

Veel mensen worden gewoon verliefd op iemand waarvan ze dat qua specs niet hadden verwacht. Waarom je wel/niet verliefd op iemand kan worden is niet in woorden te vatten. Vaak doen we het wel zo lijken en analyseren we het allemaal zo dat het in ons straatje past, maar dat betekent niet dat we de juiste verbanden hebben gelegd.

Verder zie post van Scary_mary.
pi_153716818
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
pi_153716890
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
pi_153716946
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
pi_153717006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
pi_153717031
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
pi_153717044
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Nessie7 het volgende:
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
Dan neem jij toch een dwerg als je het sneu vindt.
pi_153717101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
  zondag 21 juni 2015 @ 14:31:59 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_153717131
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.

Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.

Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_153717140
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
Heb ik dat gezegd? :P
pi_153717183
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? :P
Impliceren vooruit :*
pi_153717252
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Impliceren vooruit :*
Ook niet. Misschien ben je een gedachten-lezer :* Dat kan. Heb alsnog het idee dat veel punten hiermee gemist worden maar oke.
pi_153717608
Ik ben 1.68 en ik vind kleine mannen juist wel leuk eigenlijk. Maar dan moeten ze wel echt een beetje breed zijn. Mijn vriend is ook maar ietsje groter dan ik, maar iets kleiner was ook oké geweest. Hij is wel breed dan.
(:
  zondag 21 juni 2015 @ 20:06:46 #87
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153726353
Je lengte is pas een probleem als jij het een probleem vindt.

Het zou overigens goed kunnen dat de vrouwen waar over je het hebt, ook geen relatie met je zouden willen als je 1.85 zou zijn.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:00:11 #88
433749 Konijntjuh
pi_153730114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als de TS niet houdt van "Kansloze Hoeren" dan moet hij daar ook niet op afstappen, dan behoud hij tot meiden of vrouwen die hij leuk vind en vraagt hij of ze een drankje willen doen met hem of sterren willen kijken.

Is gewoon hetzelfde, als de vrouw je leuk genoeg vindt zal ze geen nee zeggen of ik wil eerst vrienden met je zijn of je moet mij eerst een paar weken versieren aan de praat houden. Meestal gaat ze mee in het moment zelf, het kan wel zo zijn dat ze hierna op je karakter afknapt of je op een tweederangs twijfellijstje van haar kom te staan of dat ze gewoon zin had in seks en jou hiervoor gebruikte.

Maar dan nog je kan een leuke avond of meerdere avonden hebben met haar als je maar er zelfverzekerd er op afstapt en niet jankt als je afgewezen wordt ze vindt me te klein te dik te groot te lelijk te arrogant er zijn nog meer vrouwen waar je op kan afstappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Konijntjuh op 21-06-2015 22:11:46 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153731460
Kan me redelijk in TS vinden. Ben zelf ook klein en ben ook al lang op zoek naar een relatie. Ik heb altijd gedacht dat ik het wel compenseer met mijn karakter en in het verre verleden ook wel vriendinnen gehad. Deze zeiden altijd dat ze niet op mijn uiterlijk vallen, denk dat dat mij ook niet heeft geholpen. Was destijds wel wat meer onbevangen en outgoing, dus ik kan niet 1 op 1 zeggen dat het aan mijn lengte ligt dat ik nu geen vriendin heb. Wellicht denk ik (en jij) dat je karakter top is maar is het juist iets in je gedrag dat onaantrekkelijk maakt.

In mijn omgeving hebben de kleinere mannen een vrouw "gevonden" in Azië, de mannen met een gemiddelde lengte liggen het beste in de markt maar meerdere vrienden met een goede lengte hebben ook nog nooit een relatie gehad en ken ook wel mannen die juist wel populair zijn ondanks hun kleine lengte. Wat opvalt bij deze mannen is dat ze wel een redelijk stoere houding hebben en zich niet druk maken om hun lengte en toch vrij mannelijk zijn in hun gedrag.
pi_153732082
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door tjah1234 op 21-06-2015 23:06:20 ]
pi_153732129

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
pi_153732654
Mn zwager is ook zoiets. Hem is het ook gelukt.
pi_153732721
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.
pi_153732940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]

Disgusting.
pi_153733760
Wat ik uit je naam opmaak is dat je uit roffa komt? Hier zijn super veel halfbloedjes ed en die zijn allemaal redelijk klein. Zowel mannen als vrouwen. Moet niet zo'n probleem zijn. Ben zelf eigenlijk ook altijd de kleinste maar krijg verreweg het meest aandacht van vrouwen. Ook van lange vrouwen maar daar heb ik zelf niets mee. Dus ja het kan zeker. Maak je niet druk.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_153733968
Ik viel ook altijd op mannen die groter zijn dan ikzelf, maar mijn huidige vriend is 165, ik 173. Lekker boeiend ;)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 00:08:18 #97
441859 crew  Lenny77
pi_153734248
Operatie en 10 cm erbij!
Een ex collega heeft dat laten doen. Hij was maar 1.55m en is er nu 1.67m.
Lang geduurd! Zeer pijnlijk. Maar hij vond het meer dan de moeite waard.

Maar ik denk dat als je idd iets te vertellen hebt en mensen kunt boeien dat je al heel ver zal komen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153735022
bagger

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:09:33 ]
pi_153735121
Je vijver wordt verkleint maar er blijven genoeg vissen over om je hele leven te vullen. Anders kan je altijd nog rijk worden mbv: status of carrière.
pi_153735143
mss als die persoon heel erg fan is van LOTR
  maandag 22 juni 2015 @ 01:02:33 #101
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_153735312
het is een feit weet je: genoeg meissies die je wél kan krijgeh!
Misschien leg je de lat zelf ook erg hoog of zo? Wil je per sé zo'n chick die 'ertoe toe doet' (waar je indruk mee kan maken)? Misschien zoek je ook een beetje in de verkeerde hoek qua gleufgedierte? Als je gewoon een beetje goed eruit ziet, 'n coole/goeie gast bent, en dan maar 1.60, boeit dat niet, echt niet. Waarschijnlijk hang je al je onzekerheden op aan het gegeven dat je klein bent, maar spelen er onderliggende dingen die meer debet zijn aan het wel of niet lukken van 't vinden van een lief.
denk ik dan hè.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_153735477
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef SeLang het volgende:
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.

Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.

Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
En dan naar welk land specifiek?
ADHD-C
  maandag 22 juni 2015 @ 01:14:57 #103
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_153735490
quote:
Check het gezicht van het meisje rechts

_O-
wist trouwens helemaal niet dat bruno mars maar 1.65 is. oO<
lady gaga is ook al zo klein: 1.55. Ariane grande ook 1.55.
trio'tje met hun 2 zal wel vet zijn, of niet T.O.?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_153735590
Ik heb wel eens een man gedate die 1m64 was, hij kreeg genoeg vrouwelijke aandacht.
Dus dat je als kleine man niet kan scoren klopt niet.
Als je onzeker bent helpt het niet TS. Het gaat niet alleen om lengte.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 22 juni 2015 @ 01:22:52 #105
406136 Le_Professeur
pi_153735632
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:20 schreef ntm het volgende:
Ik heb wel eens een man gedate die 1m64 was, hij kreeg genoeg vrouwelijke aandacht.
Dus dat je als kleine man niet kan scoren klopt niet.
Als je onzeker bent helpt het niet TS. Het gaat niet alleen om lengte.
Dat zei hij zeker, nogal wiedes.
pi_153735663
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat zei hij zeker, nogal wiedes.
Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke niet :) Dat jij het niet zou geloven, maakt je eerder oppervlakkig..
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 22 juni 2015 @ 01:25:34 #107
406136 Le_Professeur
pi_153735675
quote:
[ afbeelding ]

ja oooh, die is klein wtf
  maandag 22 juni 2015 @ 01:26:06 #108
406136 Le_Professeur
pi_153735685
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:24 schreef ntm het volgende:

[..]

Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke niet :) Dat jij het niet zou geloven, maakt je eerder oppervlakkig..
Rustig maar, wist niet dat je boos werd.
pi_153735692
Ik ben 1.98m, maar heb er ook moeite voor moeten doen.
pi_153735732
Pics?

Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
pi_153735765
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?

Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.
  maandag 22 juni 2015 @ 01:31:47 #112
406136 Le_Professeur
pi_153735782
flame

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:11:46 ]
pi_153735785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:30 schreef Downwards het volgende:

[..]

Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
pi_153735796
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?

Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebt
Ik zwaai naar dieren.
pi_153735804
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
Oh, dat weet ik niet joh. Ik ben bijna 2 meter en zie het vanuit een iets anders, maar zeker niet minder aangenaam, perspectief.
pi_153735811
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebt
Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.
pi_153735830
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.
Wtf erboven hangen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_153735834
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef ntm het volgende:

[..]

Moet je wel weten hoe je ermee om moet gaan.
Dat gaat vanzelf. Liefst zonder een paar tikken.
pi_153735855
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wtf erboven hangen?
Gasten van 1.60 tm 1.76 doen dat vaak. Als ze me aanspreken hangt hun hoofd er letterlijk boven.
pi_153735960
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt.
pi_153735977
flame

[ Bericht 49% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:15:00 ]
pi_153739959
Ik ben net zo groot als TS en heb eigenlijk helemaal nergens last van.. heb er eigenlijk ook nooit last van gehad ook als ik er zo aan terug denk! :+
pi_153740673
Natuurlijk is het mogelijk maar je bent wel minder alpha als een man van 1.97 (zoals ik).

Maargoed, lange vrouwen zijn ook niet intrek. Dus de langere mannen nemen de kleine dames en de kleine mannen mogen de onvrouwelijke lange latten.
pi_153747039
Boeiend. Ik ben 1.71. Heb d'r zat in mn bed gehad.
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.

Maar met 1.60 heb je wel een probleem. Dan ben je kleiner dan alle vrouwen.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:13:01 #125
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153747175
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.

Je begint ijzersterk, om hem met de laatste regels compleet af te branden. Prachtig.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_153747339
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..

Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_153747364
quote:

Prachtig :D
"Pools are perfect for holding water"
pi_153747542
quote:

Hoeft niet zo ver naar Spanje, Nederlanders in Zuid Nederland lijken gemiddeld al een kop kleiner dan mensen uit het noorden en midden lijkt wel. Toen ik in Antwerpen mijn bestaan probeerde op te bouwen, was ik geen man tegengekomen die langer was dan ik (1m64). Ongelukkig waren ze niet, heleboel van hen hadden ook vriendinnen :)

Een kennis, hij is 1m50 en ook hij heeft een vriendin. Het leven is nou eenmaal niet zo zwart wit dat lange mensen standaard iedereen over zich heen heeft. Je moet nou eenmaal moeite doen en weten hoe je het aanpakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yiwei op 22-06-2015 15:36:27 ]
pi_153747657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Waarom vertel je niet iets meer over jezelf?
  maandag 22 juni 2015 @ 15:45:40 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153748012
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..

Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
pi_153748371
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
In zo'n geval, er zijn zoveel vrouwen op de wereld. De helft van de wereldbevolking bestaat uit vrouwen, waarom moet je dan kiezen voor iemand die je (en waarschijnlijk ook vele anderen) lelijk behandelt? Toevallig omdat zij ''knap'' eruit ziet? Mensen moeten maar beseffen dat mensen met bepaalde kenmerken zijn geboren, het zegt eigenlijk niet eens iets over hoe de ander is.
pi_153748849
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.

Als man kan je veel compenseren alleen lengte is gewoon een cruciaal iets.

Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.

Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.

In Nederland is klein zijn een handicap.
Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos. Bijvoorbeeld een goede baan.

Grote gros van de MBO vrouwen hebben vaak op 30+ leeftijd al kinderen,
Dat zijn vaak de vrouwen die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleine man die vrijwilligers werk doet.

[ Bericht 12% gewijzigd door tjah1234 op 22-06-2015 16:15:57 ]
pi_153756484
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:15:22 #134
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153757159
flikker op

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 09-07-2015 08:29:09 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153758537
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
Komt minder vaak voor ....
  maandag 22 juni 2015 @ 22:01:30 #136
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153758577
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
1.95 is wel goed lang voor een vrouw, maar 1.80-1.85 komt toch best veel voor.
:9~
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:05:52 #137
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_154008602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'.
Darwin is a bitch!

Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.

Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 m vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laatst op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 04-07-2015 02:20:08 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_154008672
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Darwin is a bitch!

Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
:?

quote:
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Inderdaad een goede correlatie. Sucks for you.
pi_154008699
Ik voel me met 1.80 zelden klein. Ik zit ook vaak in het buitenland en dan voel ik me al helemaal niet klein.
pi_154009269
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.

c_/
met een koekje
pi_154009607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef koffielepel het volgende:

[..]

Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.

c_/
ja precies, lijkt mij ook lastig man.

1.60m mannen zijn sowieso kansloos voor vrouwen

gelukkig ben ik 1.98
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:07:11 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154010014
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef tjah1234 het volgende:
Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:

Vreselijk, jouw beeld van vrouwen. :D :X Geen wonder dat je er maar geen treft.
Ik vind TS ook erg slachtofferig doen. Yuk. Doe iets aan je onzekerheid.

En gratis tip:
Verander wat je niet kunt accepteren
Accepteer wat je niet kunt veranderen.

Daar kom je veel verder mee in het leven dan met dat gezeur en geklaag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_154010158
quote:
...Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Arme TS. Is 'ie behalve klein ook nog laagbegaafd ;(
pi_154010300
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Ben je er zo mee bezig dat dat soort dingen je opvallen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:01:26 #145
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_154036327
Ik ben als man van maar 1.62 / 1.63 & een half! Nooit mijn lengte als probleem gezien met daten.
Nu al 11jr gelukkig samen. Zij is ongeveer 1.70 & zij draagt nooit hakken, houd ze niet van.

Geen probleem van iets maken wat geen probleem is!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_154042581
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:

Er is altijd wel iets waar mannen zich druk over kunnen maken:

- lichaamslengte
- penis lengte
- penis vorm
- bierbuik
- kaalheid
- geen auto
- niet genoeg geld
- lichaamsbeharing
- geen sixpack
- niet gespierd

Als vrouw zijnde moet je gewoon zulke innerlijke gewouwel van hem negeren.
pi_154047214
Ts, nee. Sorry
pi_154048422
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Komt gewoon omdat Nederlanders gemiddeld genomen lang zijn, dus logisch dat je dat ook op een universiteit terugziet.
Lengte heeft niet zo veel met intelligentie te maken, ga bijvoorbeeld eens na dat de technische topuniversiteiten overspoeld worden met kleine Japannertjes en Chineesjes.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:05:26 #149
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154055042
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.

En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:16:15 #150
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154055254
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:48:04 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154055902
Ja Amerika, daar wonen veel meer kleine mensen. Als je al kijkt dat gemiddelde in Nederland al 6'0" is ongeveer
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:49:46 #152
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_154057233
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef Re het volgende:
Ja Amerika, daar wonen veel meer kleine mensen. Als je al kijkt dat gemiddelde in Nederland al 6'0" is ongeveer
Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:54:27 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154057340
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:49 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbij

http://gemiddeldgezien.nl/lichaam/gemiddelde-lengte-man

Gemiddelde VS is 176,1 cm

[ Bericht 2% gewijzigd door Re op 04-07-2015 14:02:31 ]
pi_154068191
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Dima kan weer rustig slapen
hoezo
  zondag 5 juli 2015 @ 02:29:45 #155
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154076508
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

http://statline.cbs.nl/St(...)D4=0&D5=l&LA=EN&VW=T
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:42:55 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154078971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoezo
Jij bent groter.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154079149
quote:
Napoleon was niet klein hoor. Hij leek klein omdat zijn lijfwachten erg groot waren. Als je daar dan langs stond dan lijk je vanzelf een dwergje. Maar hij was dus van normale grootte.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:57:09 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154079212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.

En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
dat is denk ik een beetje evolutionair ingebakken, blijkbaar zijn lange mannen in deze maatschappij wat voordeliger dus als je als kleine vrouw ook nog met een kleine man gaat lopen frutten dan worden je kinderen ook klein... en dus geef je ze een achterstand in het leven.

of je komt gewoon de verkeerde kleine vrouwen tegen, dat kan ook
pi_154079765
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.

Daarbij zijn dit gemiddeld over alle generaties toch? Daar zitten dus ook al die 60+ bij die gemiddeld een stuk korter zijn dan de jongeren generaties.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:29:05 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154079811
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.

Daarbij zijn dit gemiddeld over alle generaties toch? Daar zitten dus ook al die 60+ bij die gemiddeld een stuk korter zijn dan de jongeren generaties.
een stuk nog wel, denk niet dat we in stappen van 10 cm per jaar spreken, desnoods kijk je naar de mensen tussen de 20-40 dat is ook een categorie en ja dan is met gemiddeld zelfs iets langer maar dat is overal in de wereld aangezien iedereen wel 5-10 cm krimpt in zijn leven
  zondag 5 juli 2015 @ 11:40:07 #161
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154080040
quote:
3s.gif Op zondag 5 juli 2015 10:57 schreef Re het volgende:
of je komt gewoon de verkeerde kleine vrouwen tegen, dat kan ook
Ik wou dat ik nog net iets groter was (1.88 nu), maar mag eigenlijk helemaal niet klagen.
Mijn ex (1.85) zei altijd als ik hoge werkschoenen aan had: Was je maar zo lang! :(
  maandag 6 juli 2015 @ 04:42:32 #162
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_154106786
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Totdat de heels komen.
Irene is bae &lt;3
pi_154108121
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:

Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.
  maandag 6 juli 2015 @ 10:17:48 #164
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154108744
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.
Meestal hoor ik ze zeggen: Zolang hij maar langer is vind ik het prima.
Zovan 2/3 cm langer is al goed :P
pi_154108908

Kevin Hart is 1.62 en heeft best een lekker vrouwtje.
Dus als jij ook een flinke bankrekening hebt....
  maandag 6 juli 2015 @ 11:38:35 #166
366734 dimmak
bitcoin
pi_154110056
Ik heb 2 vrienden die klein (onder de 1,60) zijn.

Één is gelukkig getrouwd met een vrouw van 1,75 en de ander geeft er geen fuck om.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154147516
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2015 04:42 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Totdat de heels komen.
Ik ben niet van de heel hoge hakken :P
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:51:49 #168
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_154154583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 17:47 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ik ben niet van de heel hoge hakken :P
Dat zeggen ze allemaal
Irene is bae &lt;3
pi_154190344
Genoeg hele leuke vrouwen die kleiner zijn dan jij. Ook genoeg langere vrouwen die geen probleem hebben met een kleinere man.

Overigens: "Dan kan ik geen hakken aan" is wel de meest belachelijk oppervlakkige reden om niet geïnteresseerd te zijn in iemand.
pi_154196151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 02:33 schreef ManAchterDeSchermen het volgende:
Genoeg hele leuke vrouwen die kleiner zijn dan jij. Ook genoeg langere vrouwen die geen probleem hebben met een kleinere man.

Overigens: "Dan kan ik geen hakken aan" is wel de meest belachelijk oppervlakkige reden om niet geïnteresseerd te zijn in iemand.
Tevens hoor je ook dat een dame is afgekeurd (voor de start van de relatie of zelfs tijdens), omdat ze langer is. Of ze is langer als ze hakken draagt. Het gaat beide kanten op, in dit topic worden ''kleine'' mannen helemaal als slachtoffers afgebeeld terwijl er ook zat afgewezen meiden zijn.

Als je ze ziet huilen, en erbij bent wanneer hun gevoelens exploderen. Dan miepen jullie wel anders. Dat was even wat ik wou bijvullen.
pi_154196388
val normaal ook op wat langere mannen. Maar ooit wel eens iets gehad met iemand die kleiner was. Maar oh my hij was sexy!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154196479
Als m'n vriendin op hakken loopt is ze ook langer dan ik, maar ze maakt zich er meer druk om of ik het niet erg vind. Ik ben 1,85 en zij is 1,84. Een heel groot verschil lijkt me wel irritant.

Heb best veel collega's die aardig klein zijn, allemaal een vriendin of vrouw. Zou me niet zo druk maken.
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:50:59 #173
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_154196866
Mensen die langer zijn weten niet hoe het voelt
Irene is bae &lt;3
pi_154197568
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Jiang153 het volgende:
Mensen die langer zijn weten niet hoe het voelt
En vice versa.
pi_154200674

Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.

Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.

Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.

Dat zijn vaak de doelgroep die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
pi_154200879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
Zo over oppervlakkig gesproken :')
pi_154201107
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet oppervlakkig maar een realistische kijk.
Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.

Uit onderzoek is gebleken dat een vrouw automatisch instinctief op een langere man zal afgaan. Mede doordat er word gesuggereerd dat een lange man succesvoller is, beschermend gevoel, sterke nageslacht, waar ik mij ook wel in kan vinden.

Uiteindelijk zal de kleinere man na decennia ook deels gaan verdwijnen.
Dit gaat automatisch door een genetische selectie in de term van "de sterke soort die overleefd".

Ook al is dit niet meer aan de orde, we worden in onze basis behoeften voorzien; is dit alsnog diepgeworteld in de vrouwelijke genen. Net zoals in de dierenrijk zal de zwakkere soort naar een verloop van tijd automatisch verdwijnen.
Het is erg pijnlijk om dit te moeten ondervinden dat ik bij deze doelgroep hoor.

Ik zie er verder niet slecht uit alleen mijn lengte speelt bij mij enorme parten.
Ik ben er redelijk vaak op afgewezen en mijn vlotte babbel. humor had verder geen invloed.

Als je naast je lengte niet succesvol bent op de arbeidsmarkt of periodiek zonder werkt zit in deze crisis tijd ( wat bij mij nu het geval is ), kan je het he-le-maal schudden. Een combi van klein zijn en geen werk hebben is gewoonweg een gesloten deur.

Nogmaals, als man klein zijn is een handicap en je kan het niet compenseren.
Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
pi_154201177
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos. Bijvoorbeeld een goede baan.

Dat zijn vaak de vrouwen die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleine man die vrijwilligers werk doet.
quote:

Plaat is blijven hangen..
pi_154201197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.

Uit onderzoek is gebleken dat een vrouw automatisch instinctief op een langere man zal afgaan. Mede doordat er word gesuggereerd dat een lange man succesvoller is, beschermend gevoel, sterke nageslacht, waar ik mij ook wel in kan vinden.

Uiteindelijk zal de kleinere man na decennia ook deels gaan verdwijnen.
Dit gaat automatisch door een genetische selectie in de term van "de sterke soort die overleefd".

Ook al is dit niet meer aan de orde, we worden in onze basis behoeften voorzien; is dit alsnog diepgeworteld in de vrouwelijke genen. Net zoals in de dierenrijk zal de zwakkere soort naar een verloop van tijd automatisch verdwijnen.

Het is erg pijnlijk om dit te moeten ondervinden dat ik bij deze doelgroep hoor.
Ik zie er verder niet slecht uit alleen mijn lengte speelt mij enorme parten.
Ik ben er redelijk vaak op afgewezen en mijn vlotte babbel. humor had verder geen invloed.

Als je naast je lengte niet succesvol bent op de arbeidsmarkt of periodiek zonder werkt zit in deze crisis tijd ( wat bij mij nu het geval is ), kan je het he-le-maal schudden. Een combi van klein zijn en geen werk hebben is gewoonweg een gesloten deur.

Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
Ik vrees dat het vrijgezellen bestaan in jouw geval niet te wijten valt aan je lengte maar meer op je kijk naar de wereld/vrouwen.

Echt hoe iemand zich opstelt geeft mij veel meer aantrekkingskracht dan lengte.
pi_154201206
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Plaat is blijven hangen..
Ja dus?

Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
pi_154201235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ja dus?

Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
Woest aantrekkelijk ja
pi_154205994
Als lange man zal je vast wel voordelen hebben bij de vrouwen (of mannen, als je daarvan houdt). Het is nou eenmaal een voordeel ja voor de meerderheid. Maar ja als je de rest wat op orde hebt dan kan iedereen wel een vriendin vinden.. Maar ja je moet misschien wat meer je best doen, het leven is nou eenmaal niet eerlijk, sommige hebben pech en anderen geluk met hoe ze geboren zijn.
pi_154209117
Wel pech idd dat je precies in het land woont met de langste mensen ter wereld.
Zo extreem klein wereldwijd genomen is 1.60m nou ook weer niet.
pi_154209255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

1) Hij valt kennelijk op oppervlakkige meiden wat zijn oppervlakkig beeld heeft gevormd

en/of

2) zijn omgeving bevat (veel) oppervlakkige mensen wat zijn oppervlakkig beeld heeft gevormd

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Je hebt maar 1 partner nodig, er is niet eens reden om te kijken vanuit een breed perspectief.

quote:
Wereldwijd is 1 op de 5-6 mensen gehandicapt, jouw uitspraak valt in de verkeerde keelgat. Niet doordacht, beledigend en tevens respectloze beleving.

quote:
Hoe andere mensen worden behandeld op basis van welke reden, zou jou eigenlijk niks aan moeten gaan.
pi_154214719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ja dus?

Feitelijk? Die posts passen beter in bnw. Wat een onzin.
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 15:06:38 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_154223105
quote:

Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?

ECHT WAAR JOH?! Wat een werkelijk e-norm verrassende conclusie dat zo iemand niet aan de vrouw komt. Maar inderdaad, leg dat vooral bij die vrouwen neer.

Jij komt niet aan de vrouw omdat je een jankbal met zelfmedelijden bent.
pi_154223551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?

ECHT WAAR JOH?! Wat een werkelijk e-norm verrassende conclusie dat zo iemand niet aan de vrouw komt. Maar inderdaad, leg dat vooral bij die vrouwen neer.

Haha ja zei ik hem ook al.

Hoe je overkomt is echt al 90% van het werk.
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 15:34:27 #188
16180 crew  CoolGuy
pi_154223732
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja zei ik hem ook al.

Hoe je overkomt is echt al 90% van het werk.
Ja, echt hoor. Maar het is natuurlijk makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan kun je namelijk lekker makkelijk passief achterover leunen, heb je een excuus om niet kritisch naar jezelf te kijken en lekker brallen dat die kutwijven eens normaal moeten doen.
pi_154223741
Ach ja, iedereen kan aan de man of vrouw komen. De grootste idioten hebben soms nog een partner, dus ja, waar gaat dit allemaal over? :')
pi_154226433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:34 schreef Aijmee het volgende:
Ach ja, iedereen kan aan de man of vrouw komen. De grootste idioten hebben soms nog een partner, dus ja, waar gaat dit allemaal over? :')
Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenen _O- Laatst was ik nog gaan eten bij een vriend en hij zei:

- ze moet eruit zien als een poppetje; slank en opgemaakt. elk moment photoshoot ready
- ze moet paar keer per week uitgaan met mij; ik houd van nachtclubs
- ze moet bezig zijn met haar carriere en al wat hebben bereikt, bijv. advocaat, arts in opleiding enzo

toen zei ik: veel succes! :D

maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon niet :W en als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn :W
pi_154226928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:

maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon niet :W en als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn :W
`
Ze bestaan niet maar ze zijn heel zeldzaam. Ja precies ja lol
pi_154226998
Er is niets zeldzaam aan mensen die er goed uitziet, die van wekelijks stappen houden en werken aan een carrière of er eentje hebben. Ook de combinatie niet echt. Het punt is vooral dat je moet weten wat je zelf te bieden hebt. Maargoed, dan is het alsnog helemaal niet moeilijk om een relatie aan te gaan met iemand, want nogmaals: de grootste idioten hebben nog relaties. Met elkaar, vaak.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:15:35 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154228824
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:

+1

Echt, kromme tenen. :{
pi_154251779
quote:
[ afbeelding ]

Moraal van het verhaal: beroemd worden?

Dit is toch geen gezicht, of wel?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:49:09 #195
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_154259297
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:49 schreef erik013 het volgende:
Wel pech idd dat je precies in het land woont met de langste mensen ter wereld.
Zo extreem klein wereldwijd genomen is 1.60m nou ook weer niet.
Nou... het gemiddelde is wereldwijd zo'n 1.75, dus het zit er redelijk wat onder.

Overigens voel ik me met mijn 1.80 m ook niet altijd ontzettend groot. Ik zie genoeg vrouwen die langer zijn dan ik maar ondervind geen problemen zoals jij daarentegen. 1.60 is aan de kleinere kant. Als ik jou was zou ik van die zolen voor in je schoenen kopen waardoor je net iets groter lijkt. Er zijn genoeg vrouwen <1.65 !

Verder heb ik nog een vraag, namelijk, waarom zouden vrouwen zo graag een langere man willen? Is het gewoon omdat dat dominantie uitstraalt? Ik denk dat als jij kan laten zien dat jij helemaal niet onder doet ( :')) aan je langere medemens, dat je dan wel een kans moet kunnen maken! Goed, je kan sterker zijn, maar je moet ook bij de bovenste plank in de supermarkt kunnen, dus jij moet gewoon net een stukje hoger kunnen springen dan de rest...
Omdat het kan
  zondag 12 juli 2015 @ 01:43:12 #196
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_154262065
Kleiner dan 1.60 word wel heel lastig
Tussen 1.60 en 1.70 moet het wel lukken
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  Moderator zondag 12 juli 2015 @ 14:18:23 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_154268483
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

+1

Echt, kromme tenen. :{
Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.

Dat is prettiger dan moeten accepteren dat vrouwen je gewoon niet zo leuk vinden, wat helemaal niks te maken heeft met lengte.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:33:15 #198
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154275797
quote:
Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijn :P
pi_154278470
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:33 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijn :P
Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.

Dan is een man van rond de 1,90 alsnog groter.
pi_154278642
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.

Dat is prettiger dan moeten accepteren dat vrouwen je gewoon niet zo leuk vinden, wat helemaal niks te maken heeft met lengte.
Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...

Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.

Voor een vrouw is het nogmaals een "big thing" ....

Als je in combinatie met de lengte ook nog op een ander vlak niet matched is het direct een streep erdoor heen. Voor een kleine man weegt het dubbel zo zwaar om op andere fronten nog meer te schitteren, zoals een goede baan, etc.

Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.

Klein zijn is een beperking en vooral op het gebied van liefde en vrouwen beperkt het je enorm.
  zondag 12 juli 2015 @ 21:02:09 #201
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154280124
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:10 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.

Dan is een man van rond de 1,90 alsnog groter.
Klopt. Dat is waar.
Grote vrouwen zie ik maar zelden met hakken.
Mijn ex (1.85) was een halve kop groter dan mij met hakken.
Kleine vrouwen blijven beneden mijn lengteniveau met hakken :P
pi_154283627
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:14 schreef tjah1234 het volgende:
Het leven borduurt zich voor op egoisme ...
Iedereen gebruikt mekaar om een goed gevoel te krijgen.

Met vrienden afspreken, liefdadigheid, goede doelen, relatie, kinderen krijgen.
Het hele leven staat centraal om vanuit het ego een goed gevoel te krijgen.

Iedereen misbruikt mekaar in de samenleving, dit wetende maakt het leven op zichzelf 1 groot nietszeggendheid.
Het streven naar iets, zelfs de zogenaamde verlichtende goeroes kunnen er niet aan ontsnappen.

Ik merk het ook in vriendenkringen en eigenlijk in elk facet in mijn leven.
Daarom neem ik bewust afstand van vrienden en plekken waar het een broeikast is van dit fenomeen.
Ik hoor hier in principe ook niet thuis uit planeet aarde, het verloren bestaan volgeschept met egos en zogenaamde vriendschappen.

Voorbeeld: Als je met een vriend afspreekt is het puur omdat jij "het ego" behoefte heeft aan gezelschap, de ander net zo. Dus in feite is het gebaseerd op het afgaan van een bepaalde gemoedstoestand. Het is een feitelijk iets maar ook zo verdorven.

Een ander prachtig voorbeeld is vrijwilligerswerk, goede doelen, humanitaire instanties, deze tak samenleving is een groot voorbeeld van mensen die zogenaamd iets doen voor een ander of een goed doel. In de diepste zin is dit puur egoistisch belang voor het "ik-je", het goed voelen, nuttig zijn. Wat een paradox ...

Kinderen krijgen komt ook voort vanuit het ego, een puur egoistische daad omdat jij dat graag wil en leuk vind. Hetzelfde van het krijgen van een relatie, in de diepste zin gebruik je elkaar, totdat het zover kan komen dat de ander na 10tallen jaren is verzadigd en het gevoel een andere richting op wil. Niet wetende dat dit ook een lege richting is die op niks uitloopt. Het is ook niet ongebruikelijk als je kijkt hoeveel echtscheidingen er zijn.

Het leven is verworpen en diep treurig, berust op ego`s en een niets zeggend bestaan.
Zelfs verlichting is iets van het ego en niemand kan er aan ontsnappen.

Hoe meer ik hier bewust van ben des te meer ik eraan wil ontsnappen.
quote:
Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..
pi_154284937
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Voor een vrouw is het nogmaals een "big thing" ....

Als je in combinatie met de lengte ook nog op een ander vlak niet matched is het direct een streep erdoor heen. Voor een kleine man weegt het dubbel zo zwaar om op andere fronten nog meer te schitteren, zoals een goede baan, etc.

Klein zijn is een beperking en vooral op het gebied van liefde en vrouwen beperkt het je enorm.

Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.

Als de oogst je wat tegenvalt ligt dat dus per definitie aan jezelf.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_154292118
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..
Beetje flauw dat je andere topics gaat scannen ....

Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.

Waarom mogen feiten niet benoemt worden?
Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?

Het zijn gewoon feiten, hard maar wel de waarheid.
pi_154292256
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.

Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?

Nee jij postuleert je mening als feit. Dat maakt het geen waarheid.
pi_154292419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenen _O- Laatst was ik nog gaan eten bij een vriend en hij zei:

- ze moet eruit zien als een poppetje; slank en opgemaakt. elk moment photoshoot ready
- ze moet paar keer per week uitgaan met mij; ik houd van nachtclubs
- ze moet bezig zijn met haar carriere en al wat hebben bereikt, bijv. advocaat, arts in opleiding enzo

toen zei ik: veel succes! :D

Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.
pi_154293248
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ik scan niet, ik kwam het tegen en ondanks dat ik je punt snap, ben ik vooralsnog niet geneigd om het weg te halen. En wel vanwege het volgende:

quote:
Feiten mogen best benoemd worden inderdaad, maar dat jij iets als feit meent te moeten ervaren maakt het nog geen vaststaand feit en anderen kunnen jou daar op wijzen. Juist vanuit het bredere perspectief dan alleen jouw visie cq ervaring en ja, dat kan je inderdaad negatief op je dak vallen.

quote:
Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.
pi_154293499
Alsnog flauw om dat allemaal in een ander topic te gaan quoten.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:37:45 #209
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154305977
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:41 schreef Scary_Mary het volgende:

Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.
Touché.

En Tjah1234, in dit topic staan ook genoeg uitspraken van jou die bij de qutes van ScaryMary passen.
Echt, durf eens in de spiegel te kijken die je wordt voorgehouden. Dat zou je sieren...
pi_154332430
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Touché.

En Tjah1234, in dit topic staan ook genoeg uitspraken van jou die bij de qutes van ScaryMary passen.
Echt, durf eens in de spiegel te kijken die je wordt voorgehouden. Dat zou je sieren...
Er is niet veel mis met realistisch zijn, er zijn heus wel mensen die op realistische mensen vallen. Alleen kan hij beter oppassen dat zijn beeld van de werkelijkheid niet te zwart-wit is waarbij hij vaak snel in een depressieve stand kan raken.

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:59 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.
ik dacht ook aan ambitieuze slanke studente, maar ik vond het zo grappig dat ik voor de humor doorvroeg. Het kwam erop neer:

- ze behoort min. 2-3x per week in de sportschool af te beulen
- met make-up en sexy kleding moet ze zodanig sexy eruit zien dat ze aangenomen kan worden om
te dansen in een nachtclub. of op de cover in 1 of ander tijdschrift enzo
- 3x per week met hem naar nachtclubs gaan, terwijl ze thuis regelmatig keihard nog doorwerkt en bijschoolt voor promotie na promotie
- ze mag geen studente zijn, hij wou iemand die al een tijdje full-time werkt met een eigen woning
- zij moet rond de 25 jaar zijn; zijn leeftijd
- voor altijd moet deze type lifestyle staande gehouden worden

Dus zijn wens was een full-time werkende vrouw van rond de 25 jaar met een eigen woning die zowel een work-a-holic is als een party girl die vaak in de sportschool bezig is.

Work-a-holics gaan niet week in week uit 3x in de week naar de nachtclubs waarvan 2x doordeweeks. En na een werkdag waarbij je om 7 uur opstaat en 7 uur weer thuis bent, ben je vaak moe. Dan werkt zijn type meisje nog door met werk gerelateerde zaken, dan is de sportschool al gesloten als ze nog energie heeft. En gaat ze direct na haar werk naar de sportschool, dan is ze al helemaal bekaf als ze weer thuis is, dan hoe is ze nog bezig met haar werk. En als ze nog zoveel energie heeft om naar de nachtclub te gaan, min. een uur make-up, kleding kiezen enzo. Nog erheen rijden, 4 uur in de ochtend weggaan en dan weer om 9 uur fris en tip top weer op werk tekeer gaan. Niet iedereen heeft een baan waarbij je de hele dag op je gat zit, dus dat.

Maar ja, het is ook wel leuk om af en toe te dagdromen over je ideale partner die ineens uit een boom valt ofzo :+
pi_154335286
:')
pi_154341078
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk, als in?
Te klein.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_154432906
Ik blijf het overigens onbegrijpelijk vinden dat vrouwen openlijk 'afwijzen' omdat ze (zogenaamd of echt) te dik zijn totaal not done is maar dat het wel doodnormaal is om als vrouw te zeggen dat je alleen op lange mannen valt. En dat terwijl die dikkere vrouwen in veel gevallen tenminste nog wat kunnen doen aan hun gewicht, terwijl een kleinere man er totaal niets aan kan doen.
pi_154433004
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Argento het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.
Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.

Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf. :N Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door erik013 op 18-07-2015 02:34:22 ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:44:41 #215
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154433999
Ik heb geen probleem met kleine mannen. Ik ben Belgische en zelf 1m74 en de meeste meisjes/vrouwen zijn iets kleiner dan ik. In Nederland lijk ik gewoon gemiddeld.
Ik merk net dat kleine mannen geen langere vrouwen willen (ook vrouwen vaak een langere man ja). Ik begrijp die eis niet zo. Omdat het doorgaans zo is dat vrouwen iets kleiner zijn? Als je je als man minder mannelijk voelt omdat je vriendin langer is, dan heb je toch wel issues mij betreft. Ik heb twee mannen gehad die iets kleiner waren dan ik. De ene maakte af en toe een grapje daarover, de andere kon eindeloos doorbomen en zo in een schoenenzaak toevallig de platte schoenen mooier vinden. Pff... En die wou dan ook stiekem een meisje met grote borsten, zo van "maar ik vind het niet erg hoor, liefje, in dit of dat truitje lijken ze al groter"
Dat hoefde niet meer na een paar keer...In het geval van TS lijkt het misschien ook zoiets, doch niet zo extreem, maar zulke mannen die allerlei voorwaarden hebben en dan denken afgewezen te worden op hun lengte.

Ik zie hier zelf ook door mannen aangehaald "onvrouwelijk" en "pannelatten" of op andere manieren duidelijk maken dat ze geen grote vrouwen zouden willen, of zeker niet groter dan ze zelf zijn. In't zelfde bedje ziek als je't mij vraagt.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:43:57 #216
417636 GtaRipper
Hallelujah!
pi_154436043
Nederlandse vrouwen zijn heel erg kueskeurig en klein zijn kan je inderdaad heel erg tegen werken. Toch heb ik gemerkt dat een bonk zelfvertrouwen hebben ontzettend kan helpen. TS komt erg onzeker over in de OP, dat is nou juist waar vrouwen op afknappen.

Ik ben zelf ook klein voor Nederlandse begrippen, maar 1.73. Ik heb gemerkt dat je met 'n vlotte babbel en een hoop zelfspot al een heel eind komt. Ik heb gewoon een erg leuke vriendin en mijn lengte maakt haar vrij weinig uit. Natuurlijk zou ik het heel relaxed vinden om langer te zijn, maar ik ervaar het niet echt als heel vervelend met daten. Je moet gewoon een grote mond hebben en veel humor.
I'm not going for the fire that's coming out of the walls, yeah...I'm not going there to be in the VIP area and drink fancy fucking champagne. Nah, I'm not going for none of those reasons to tell you truth, you know... I'm just going for the music...
pi_154454082
Jammer dat de TS er niet meer is ?
"laatste bezoek: 10 dagen, 3 uur geleden."
Groetjes, Priyantha
pi_154525778
Stukje uit online dating, wat ook rampzalig is als je "standaard bent".

Ik word wel bekritiseerd maar wat ik heb geschreven is helaas bittere waarheid.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, lees mijn eerdere post.

Online dating moet je enorm veel incasseren, enorm veel moeite doen en helemaal als een wat "kleinere man". Nee, het ligt niet aan het profiel. Ja, ik heb leuke casual fotos erop staan. Ja, ik lees hun profiel. Maar de feiten zijn zoals ze zijn.

quote:
A women tend to get, on average, twenty first-contact messages a week. Men will be lucky to get one. Attractive women may get up to 100 a week. As said earlier, the majority of these women will get spoiled and picky because of the attention and only attracted to the most shallow of features in a man. Both men and women are typically shallow and superficial on dating sites, but because women get more messages, their behavior is often thought to be excusable (even though it isn't). Because of this, most men who think they're attractive and sexy will send out one-word or one-sentence messages to these women. "Hey, baby." "What's up, boo?" "Hey." This is just to get a woman's attention and see if he passes the five-second test. Many women will complain about the short messages, yet still not mind them if the guy is tall, sexy, and well off money-wise.

Among a sea of generic messages, the women will usually only pay attention to only one of two things. Is the guy hot/tall/financially well-off? Or does the guy stand out in a sea of generic messages? Chances are, you won't be the first type of guy. As good-looking, in-shape, or great as you think your job might be, there's very much likely to be at least ten men better in all of these things than you. So standing out at least becomes more memorable in a girl's mind. The best way to do this is to have a strong sense of humor and to talk about specific details in her profile to show that you've read it. Even still, if you don't meet her physical requirements, it could all be for nothing.

A 5'10" man in good shape who makes about $800 a week at work might have a shot in the real world based on how charismatic/cocky/confident he is. But in the online dating world, being mediocre means you are almost completely un-dateable. A 6'1" and taller, handsome, chiseled man who makes $1500 a week is what most women want and desire on these sites and even then, one wrong word or implied interest in sex will get him cut off. So even if you're a non-famous version of Hugh Jackman or Ben Affleck, the odds are still quite stacked against you. Personality mostly doesn't matter in dating sites, after all. At least, if you're a man. Its BS if anyone says otherwise.

Women are like giants in the online dating world. And you're just a bug trying to catch her attention from below. What are you going to do to make her take notice of you? That's all up to you, buddy. As I said, a sense of humor and proving you read her profile is your best shot. She might pick you up and find you cute. Or she might metaphorically crush you.

Lastly, few people on dating sites even take it seriously. Half the people will either think they're "too good" for online dating, when in reality, they're probably losers. And the other half will have a "whatever" attitude about it, just going with the flow and expecting little in return. This is probably the better preferred personality you'll want to come in contact with, but still. Neither one of those types are taking this seriously. And there is no right or wrong way in how you should approach online dating. If you want true love off of it, if you're being light and breezy with it, or if you're being stuck-up and shallow about it to boost your own ego.
Link:
http://www.quora.com/What-is-it-like-being-a-man-on-a-dating-site
pi_154527771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:

[..]

Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.

Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf. :N Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.
Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_154528764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:11 schreef erik013 het volgende:
Ik blijf het overigens onbegrijpelijk vinden dat vrouwen openlijk 'afwijzen' omdat ze (zogenaamd of echt) te dik zijn totaal not done is maar dat het wel doodnormaal is om als vrouw te zeggen dat je alleen op lange mannen valt. En dat terwijl die dikkere vrouwen in veel gevallen tenminste nog wat kunnen doen aan hun gewicht, terwijl een kleinere man er totaal niets aan kan doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:

[..]

+1

En zodra je daar over valt, word je bekritiseert als aansteller en niet lopen zeuren.
Het zijn gewoon feitelijke waarnemingen die realistisch zijn.
pi_154530114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef tjah1234 het volgende:
Stukje uit online dating, wat ook rampzalig is als je "standaard bent".

Ik word wel bekritiseerd maar wat ik heb geschreven is helaas bittere waarheid.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, lees mijn eerdere post.

Online dating moet je enorm veel incasseren, enorm veel moeite doen en helemaal als een wat "kleinere man". Nee, het ligt niet aan het profiel. Ja, ik heb leuke casual fotos erop staan. Ja, ik lees hun profiel. Maar de feiten zijn zoals ze zijn.

[..]

Link:
http://www.quora.com/What-is-it-like-being-a-man-on-a-dating-site
Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.
Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.
pi_154530463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:25 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.

[..]

Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.
Weinig keus he, ik ga niet wekelijks meer op stap.

Wil mijn kans toch wat vergroten, ook op feestjes/verjaardagen zijn er ook niet altijd singles.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:02:47 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154540208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:41 schreef tjah1234 het volgende:

Wil mijn kans toch wat vergroten,
Focus je dan op je aantrekkelijke punten ipv continu te blijven hangen in je (gebrek aan) lengte. Als het volgens jou (wetenschappelijk?) bewezen is dat je een achterstand zou hebben, accepteer dat dan en maak er verder het beste van. Dat schept meer kansen dan te verzuren over iets dat je niet kunt veranderen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:56:43 #224
441440 aquawoman
Bitch please
pi_154541794
Ik ken een jongen die zeker niet langer is dan 1.60 m en die vrouwen bij de vleet heeft. Hij heeft een hele vlotte babbel, veel humor en hij kan goed dansen. Soms vallen vrouwen in eerste instantie niet op hem omdat hij kleiner is, maar hij wint ze vaak over met zijn andere kwaliteiten.

Het zal best in eerste instantie een hobbel voor je zijn, maar je lengte hoeft geen onoverkomelijk probleem te zijn.

Er zijn trouwens ook vrouwen die niet zo focussen op lengte. Ik heb zelf ook wel eens een vriend gehad die kleiner was dan ik (ik ben 1.70) en ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')