Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk
Smooth...quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
Ben je een efteling fan?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Ik hou ook wel van mannen die bijzonder klein zijn
Ze zijn er echt wel!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
Het zal niet altijd zo zijn dat het puur de lengte is idd, want ik heb (net als ieder mens) ook vast andere mindere punten.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef Sarasi het volgende:
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen?
Zoals ik al zei: aan meisjes die mij (zeer) aardig vinden heb ik geen gebrek. Ik durf ook best van mezelf te zeggen dat ik een attent, betrouwbaar en gezellig persoon ben. Hoewel er vast ook wel mensen zijn die dat niet vinden. Ik heb echter veel vrienden en geen 'vijanden'.quote:Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type,
Ik ben zeker niet dominant. Niet dat ik over me heen laat lopen ofzo, maar dominant? Nee, alles behalve dat.quote:zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen...
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Alleen toen ik nog best zeker van mezelf was 'vroeger' had ik precies hetzelfde probleem al .En DAARDOOR is juist die onzekerheid ontstaan.quote:Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden.
Dat sowieso, maar ik werd juist onzeker omdat ik onaantrekkelijk gevonden werd. Maar misschien zou je dus wel kunnen stellen dat ik niet onzeker maar realistisch ben.quote:Onzekerheid is heel onaantrekkelijk.
Dat is wel heel erg makkelijk gezegd. Ik kan accepteren dat ik nu geen relatie heb, maar het idee dat nooit gelukkig in de liefde zal worden en altijd alleen blijf zal ik nooit kunnen accepteren. Al was het maar dat ik een relatie kreeg die misschien uiteindelijk misliep: dan wist ik elk geval dat het mogelijk was.quote:Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien?Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
quote:
Zie m'n eerdere reactiequote:Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Ik hou ook wel van mannen die bijzonder klein zijn
Het is ook bullshit.quote:
Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is ook bullshit.
Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.
Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallenTip: richt je op buitenlanders ook.
Een kleine gestalte vinden (Nederlandse) vrouwen een no-go. Zoals ik al zei is er wel een fractie vrouwen waarbij het geen probleem HOEFT te zijn, als je voor de rest een leuke kerel bent. Maar je moet aardig wat geduld hebben wil je zo iemand vinden.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.
En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik val in principe ook niet op kleine mannen.
Bestaat dat?quote:Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij.
Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.quote:Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.
Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aanquote:Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.
Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijkquote:Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte.
Yep, maar eerlijk gezegd geloof ik niet echt in datingsites. Je gaat op zo'n date te geforceerd iemand al beoordelen als potentiële vriend(in) en bent tegelijkertijd zo druk om andersom zelf ook een goede indruk te maken dat je een nogal onnatuurlijke situatie krijgt en elkaar niet echt als persoon leert kennen. De beste manier om leuke mensen te ontmoeten heb ik gemerkt is gewoon met groepen op (studie)reizen, (thuis)feestjes en andere situaties waar je niet geforceerd met 1 iemand een date hebt. En na zo'n reis/feest heb je in elk geval ook al iets gemeens met elkaar. Ik trek automatisch al wel heel snel naar de mensen toe die ik aardig/leuk vind.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is ook bullshit.
Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.
Maar 'buitenlandse' meiden vallen in mijn ervaring vaak op 'buitenlandse' jongens alleen.quote:Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallenTip: richt je op buitenlanders ook.
Zelfs Sneijdertje is nog 1.70m.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
quote:Op zondag 21 juni 2015 02:51 schreef Roland010 het volgende:
Eigenlijk zou ik eens een testje moeten doen door eerst 2 weken m'n lengte op 1.60m in te stellen en daarna 2 weken op 1.80m. En dan het verschil in aantal reacties eens bekijken
Ja leuk man, 'grappige' verwijzingen naar zelfmoord. Types als jij zijn blijkbaar echt te simpel om te zien wat ze (mogelijk) aanrichten bij iemand. Ondanks dat filmpje van de week nog van die Youtube-zanger b.v.quote:
Heb je die ook in cm?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://blog.okcupid.com/i(...)es-in-online-dating/
Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel bot gezegd: het is een 'handicap' in de relatiemarkt idd. Maar goed, ik ken ook een ouwe gast van 1.65 oid die een chick van 15 jaar jonger en véél knapper dan hij objectief 'waard' was versierd heeft, er mee getrouwd is en er een kind mee heeft terwijl zij ongeveer 1,75 is....
Maar dat is wel een uitzondering idd. Doorgaans vallen vrouwen niet op mannen die (veel) kleiner dan hen zijn.
Maar de vraag: heb je een vriendin?quote:Ik voel met je mee, ik ben zelf ook relatief klein
Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:42 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.
[..]
Maar de vraag: heb je een vriendin?
Ik wist altijd al dat een korte lengte niet direct in je voordeel zou werken als man natuurlijk, maar de laatste paar jaar begin ik echt het beeld te krijgen dat lengte voor een vrouw echt voor 90 % doorslaggevend is. Voor Nederlandse vrouwen in elk geval. Ik snap niet waarom dat zo extreem extreem van invloed is. Tuurlijk is lang mooier, maar zo (bijna) allesbepalend? Als iemand op (bijna) alle andere vlakken wel leuk is, waarom kunnen ze daar blijkbaar al niet eens meer naar kijken?
Blijkbaar zijn vrouwen (bijna alle vrouwen dan) gewoon vele malen oppervlakkiger dan mannen, in tegenstelling tot wat er altijd geroepen wordt.
Het meest hypocriete vind ik nog dat als je als man zegt: "ik val niet op dikkere vrouwen" je alle vrouwen over je heen krijgt en je nog net niet voor de rechter hoeft te melden wegens ernstige smaad, maar dat als je als vrouw zegt "ik val niet op kleine mannen" alle vrouwen begripvol zullen knikken. En dat terwijl dikke vrouwen in 90 % van de gevallen er zelf nog wat aan kunnen doen ook. Kleinere mannen helemaal niets. En op een datingsite b.v. moet je wel doodnormaal je lengte in cm invullen, maar als het over je gewicht gaat is het: "normaal" of "volslank" etc.
Ik denk dat je hier met een goed en terecht punt zit. Vrouwen behoren te klagen over hun onzekerheden, wij mannen moeten gewoon doen waar wij goed in zijn. En dat is vooral niet klagen bij vrouwen of tegen over mannen die je persoonlijk niet ken dat je met onzekerheden zit.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.
Verder kom je hier nogal wanhopig over en dat is bijzonder onaantrekkelijk. Misschien kom je onbewust al jaren zo over.
Ik moet nu meteen denken aan bijv. Buitenlanders die iedere keer dat ze worden afgewezen meteen racisme roepen, of dat nou de daadwerkelijke reden voor afwijzing is of niet.
Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
Onzin.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.
Ik ben een vrouw, jij niet.quote:
Onzin.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, jij niet.
Zit natuurlijk wel een soort van grens aan, iemand moet wel gezond zijn(geen vergroeiingen) en in verhouding normaal.
Nu beschrijf je alles wat een niet fokker is achter zijn toetsenboord, van arbeid worden ze moe en vinden ze minderwaardig. Dominant zijn ze niet want als ze onder plak zitten gaat het halsbandje bij hun er om heen voor het leven.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:09 schreef Blosje het volgende:
Ik denk echt dat je nog niet te erg moet paniekeren. Zelf ben ik 1.61 en val eigenlijk wel op mannen die groter zijn, maar ik ken ook een kleine man die best sexy is. Gespierd, maar niet té, beetje ruig type...
Je moet je mannelijkheid op andere manieren uitten zonder dat het te opvallend macho wordt, dus zeker geen bloemetjeshemd burolul-type als je begrijpt wat ik bedoel.
Het zou in mijn geval helpen als je een arbeider bent en handen hebt waarmee gewerkt wordt.
En een beetje dominant in bed mag dan ook wel, als je daar je mannelijkheid bewijst kom je al een heel eind volgens mij
Dus Sneijdertje is een kop groter dan TS? Hmm.. maar Prince is wel heel klein, maar toch een eindbaas, kan echt alle vrouwen krijgen. En kijk naar zijn schoenen:quote:Op zondag 21 juni 2015 08:03 schreef Ludd het volgende:
[..]
Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.
Hangt ervanaf wat je als hinder omschrijft, maar naar mijn idee kan 170 ook nog wel gewoon om maar wat te noemen. 175 is wel een erg 'hoog' minimum naar mijn idee om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
Ik ben 178 en heb dat idee nooit.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:56 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Damn, en ik voel mij met 1.80 al een kleintje hier in Nederland, soms krijg ik het idee dat veel vrouwen dat ook wel aan de kleine kant vinden
Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk is het mogelijk, de kans is alleen kleiner.
Een groot deel van de vrouwen schrijft jou bij voorbaat al af wegens je lengte. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Misschien is het voor jou dan beter om de vrouwen eerst beter te leren kennen (zoals vriendschappelijk) zodat ze een beter zicht hebben op jouw betere kwaliteiten als vriendje.
Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.
Waarom zou je dus als man zijnde telkens je in de schaduw van de "friendzone" van een vrouw willen verschijnen om je zelf voor de gek te houden dat ze wel eens op je karakter kan vallen of inziet dat de kikker eigenlijk een prins op het witte paard is.
Dat is jezelf gewoon lulkoek aanpraten als man zijnde. Beste advies kwam van Blosje. Wees een vent en loop niet te zagen over je onzekerheden en wees meer een jager. Stap gelijk op de vrouw die je leuk vindt en maak haar gewoon kenbaar dat je haar een flink potje wilt afraggen in bed (In plaats van Friends will be Friends voor haar te zingen). Dit kan op een subtiele manier of op een speelse manier zijn, misschien hebben de PUA wel hun adviezen hier voor klaar staan.
Bij mij moet je hier in ieder geval niet zijn voor zijn, ik doe wat ik moet doen.
zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindtquote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.
Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
Nou ja dit is ook wel een heel selectieve reactiequote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Adames het volgende:
[..]
zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindt
Nee, dat is niet universeel. Maar als iedereen met dezelfde feedback komt, kun je er wel vanuit gaan dat dat een punt is wat bij meer vrouwen speelt.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.
Maar waar ik altijd met het eerste idee leefde: "niemand zal vallen op m'n lengte, maar ze kunnen wel alsnog vallen op een van de kanten van mij die WEL aantrekkelijk zijn'". Ik ben nu echter echt gaan geloven in "ik kan niet op die jongen vallen aangezien ie klein is, die andere kanten zijn sowieso niet relevant meer dan". Dat is totaal wat anders dan dat eerste natuurlijk.
[..]
Bestaat dat?
[..]
Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.
Ik zie overigens ook vaak zat jongens die echt gewoon niet knap of leuk te noemen zijn (sommige zelfs bijna lelijk) maar aan hun 1.90m blijkbaar voldoende hebben om een meisje te vinden. Want voor de rest hebben ze minder waar je op zou kunnen vallen dan ik heb (zo zeker durf ik nog wel van mezelf te zijn), sommige stralen zelfs meer onzekerheid uit en dan ik of zijn sociaal gewoon zwak.
Hoe kan dat denk ik dan?
Ik snap nu overigens dat ik zelf nogal lijk overkomen alsof die fixatie bij mij zit, maar ik probeer juist naar hard naar het tegendeel te zoeken.
[..]
Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aan
[..]
Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijk).
Daarnaast: wat de ene vrouw 'fout' vindt qua manier van sjansen en doen, kan de ander juist precies afstoten. Of is dat zo universeel bij jullie?
Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Begin maar eens met eerlijk tegen jezelf te zijn dat je niet zo positief bent als dat je zou willen overkomen. Als je dat niet erkent, kun je er ook niet aan werken immers. Die lengte hoort bij jou, dat verander je niet. Probeer het te ownen en jezelf als mens breder te presenteren dan alleen dat. Als alle meiden die je goed kennen je puur alleen daarop afwijzen, heb je daar nog een verbeterslag te maken.
Mijn punt was eigenlijk vooral: waarschijnlijk missen ze een stukje aantrekkingskracht en zij leggen het verband met jouw lengte en verwoorden het op die manier. Dat betekent echt niet dat dat echt de oorzaak is.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.
Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan datquote:Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
Dan neem jij toch een dwerg als je het sneu vindt.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Nessie7 het volgende:
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...
Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat
Heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen
Ook niet. Misschien ben je een gedachten-lezerquote:
Als de TS niet houdt van "Kansloze Hoeren" dan moet hij daar ook niet op afstappen, dan behoud hij tot meiden of vrouwen die hij leuk vind en vraagt hij of ze een drankje willen doen met hem of sterren willen kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.
Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
Disgusting.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
Check het gezicht van het meisje rechts
Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
En dan naar welk land specifiek?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef SeLang het volgende:
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.
Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.
Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
Dat zei hij zeker, nogal wiedes.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:20 schreef ntm het volgende:
Ik heb wel eens een man gedate die 1m64 was, hij kreeg genoeg vrouwelijke aandacht.
Dus dat je als kleine man niet kan scoren klopt niet.
Als je onzeker bent helpt het niet TS. Het gaat niet alleen om lengte.
Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke nietquote:Op maandag 22 juni 2015 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker, nogal wiedes.
ja oooh, die is klein wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
Rustig maar, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke nietDat jij het niet zou geloven, maakt je eerder oppervlakkig..
Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?
Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.
Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebtquote:Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?
Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
Oh, dat weet ik niet joh. Ik ben bijna 2 meter en zie het vanuit een iets anders, maar zeker niet minder aangenaam, perspectief.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebt
Wtf erboven hangen?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.
Dat gaat vanzelf. Liefst zonder een paar tikken.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet je wel weten hoe je ermee om moet gaan.
Gasten van 1.60 tm 1.76 doen dat vaak. Als ze me aanspreken hangt hun hoofd er letterlijk boven.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
Je begint ijzersterk, om hem met de laatste regels compleet af te branden. Prachtig.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Boeiend. Ik ben 1.71. Heb d'r zat in mn bed gehad.
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.
Maar met 1.60 heb je wel een probleem. Dan ben je kleiner dan alle vrouwen.
Prachtigquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.
Hoeft niet zo ver naar Spanje, Nederlanders in Zuid Nederland lijken gemiddeld al een kop kleiner dan mensen uit het noorden en midden lijkt wel. Toen ik in Antwerpen mijn bestaan probeerde op te bouwen, was ik geen man tegengekomen die langer was dan ik (1m64). Ongelukkig waren ze niet, heleboel van hen hadden ook vriendinnenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..
Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
In zo'n geval, er zijn zoveel vrouwen op de wereld. De helft van de wereldbevolking bestaat uit vrouwen, waarom moet je dan kiezen voor iemand die je (en waarschijnlijk ook vele anderen) lelijk behandelt? Toevallig omdat zij ''knap'' eruit ziet? Mensen moeten maar beseffen dat mensen met bepaalde kenmerken zijn geboren, het zegt eigenlijk niet eens iets over hoe de ander is.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
Komt minder vaak voor ....quote:Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
1.95 is wel goed lang voor een vrouw, maar 1.80-1.85 komt toch best veel voor.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
Darwin is a bitch!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
Inderdaad een goede correlatie. Sucks for you.quote:Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
ja precies, lijkt mij ook lastig man.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef tjah1234 het volgende:
Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.
Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.
Vreselijk, jouw beeld van vrouwen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.
Arme TS. Is 'ie behalve klein ook nog laagbegaafdquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
...Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Ben je er zo mee bezig dat dat soort dingen je opvallen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Er is altijd wel iets waar mannen zich druk over kunnen maken:quote:Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..
Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
Komt gewoon omdat Nederlanders gemiddeld genomen lang zijn, dus logisch dat je dat ook op een universiteit terugziet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef Re het volgende:
Ja Amerika, daar wonen veel meer kleine mensen. Als je al kijkt dat gemiddelde in Nederland al 6'0" is ongeveer
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbijquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").
http://statline.cbs.nl/St(...)D4=0&D5=l&LA=EN&VW=Tquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbij
http://gemiddeldgezien.nl/lichaam/gemiddelde-lengte-man
Gemiddelde VS is 176,1 cm
Jij bent groter.quote:
Napoleon was niet klein hoor. Hij leek klein omdat zijn lijfwachten erg groot waren. Als je daar dan langs stond dan lijk je vanzelf een dwergje. Maar hij was dus van normale grootte.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
dat is denk ik een beetje evolutionair ingebakken, blijkbaar zijn lange mannen in deze maatschappij wat voordeliger dus als je als kleine vrouw ook nog met een kleine man gaat lopen frutten dan worden je kinderen ook klein... en dus geef je ze een achterstand in het leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.
En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbij
http://gemiddeldgezien.nl/lichaam/gemiddelde-lengte-man
Gemiddelde VS is 176,1 cm
een stuk nog wel, denk niet dat we in stappen van 10 cm per jaar spreken, desnoods kijk je naar de mensen tussen de 20-40 dat is ook een categorie en ja dan is met gemiddeld zelfs iets langer maar dat is overal in de wereld aangezien iedereen wel 5-10 cm krimpt in zijn levenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.
Daarbij zijn dit gemiddeld over alle generaties toch? Daar zitten dus ook al die 60+ bij die gemiddeld een stuk korter zijn dan de jongeren generaties.
Ik wou dat ik nog net iets groter was (1.88 nu), maar mag eigenlijk helemaal niet klagen.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:57 schreef Re het volgende:
of je komt gewoon de verkeerde kleine vrouwen tegen, dat kan ook
Totdat de heels komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk
Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.
En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
Meestal hoor ik ze zeggen: Zolang hij maar langer is vind ik het prima.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.
Tevens hoor je ook dat een dame is afgekeurd (voor de start van de relatie of zelfs tijdens), omdat ze langer is. Of ze is langer als ze hakken draagt. Het gaat beide kanten op, in dit topic worden ''kleine'' mannen helemaal als slachtoffers afgebeeld terwijl er ook zat afgewezen meiden zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:33 schreef ManAchterDeSchermen het volgende:
Genoeg hele leuke vrouwen die kleiner zijn dan jij. Ook genoeg langere vrouwen die geen probleem hebben met een kleinere man.
Overigens: "Dan kan ik geen hakken aan" is wel de meest belachelijk oppervlakkige reden om niet geïnteresseerd te zijn in iemand.
En vice versa.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Jiang153 het volgende:
Mensen die langer zijn weten niet hoe het voelt
Zo over oppervlakkig gesprokenquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:
Als man kan je veel compenseren alleen lengte is gewoon een cruciaal iets.
Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.
Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.
In Nederland is klein zijn een handicap.
Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.
Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.
Grote gros van de MBO vrouwen hebben vaak op 30+ leeftijd al kinderen,
Dat zijn vaak de doelgroep die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.
Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
Niet oppervlakkig maar een realistische kijk.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:
Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.
Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.
Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.
Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos. Bijvoorbeeld een goede baan.
Dat zijn vaak de vrouwen die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.
Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleine man die vrijwilligers werk doet.
Plaat is blijven hangen..quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:
Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.
Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
Ik vrees dat het vrijgezellen bestaan in jouw geval niet te wijten valt aan je lengte maar meer op je kijk naar de wereld/vrouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Niet oppervlakkig maar een realistische kijk.
Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.
Uit onderzoek is gebleken dat een vrouw automatisch instinctief op een langere man zal afgaan. Mede doordat er word gesuggereerd dat een lange man succesvoller is, beschermend gevoel, sterke nageslacht, waar ik mij ook wel in kan vinden.
Uiteindelijk zal de kleinere man na decennia ook deels gaan verdwijnen.
Dit gaat automatisch door een genetische selectie in de term van "de sterke soort die overleefd".
Ook al is dit niet meer aan de orde, we worden in onze basis behoeften voorzien; is dit alsnog diepgeworteld in de vrouwelijke genen. Net zoals in de dierenrijk zal de zwakkere soort naar een verloop van tijd automatisch verdwijnen.
Het is erg pijnlijk om dit te moeten ondervinden dat ik bij deze doelgroep hoor.
Ik zie er verder niet slecht uit alleen mijn lengte speelt mij enorme parten.
Ik ben er redelijk vaak op afgewezen en mijn vlotte babbel. humor had verder geen invloed.
Als je naast je lengte niet succesvol bent op de arbeidsmarkt of periodiek zonder werkt zit in deze crisis tijd ( wat bij mij nu het geval is ), kan je het he-le-maal schudden. Een combi van klein zijn en geen werk hebben is gewoonweg een gesloten deur.
Nogmaals, als man klein zijn is een handicap en je kan het niet compenseren.
Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
Ja dus?quote:
Woest aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Ja dus?
Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
1) Hij valt kennelijk op oppervlakkige meiden wat zijn oppervlakkig beeld heeft gevormdquote:
Je hebt maar 1 partner nodig, er is niet eens reden om te kijken vanuit een breed perspectief.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Niet oppervlakkig maar een realistische kijk.
Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.
Wereldwijd is 1 op de 5-6 mensen gehandicapt, jouw uitspraak valt in de verkeerde keelgat. Niet doordacht, beledigend en tevens respectloze beleving.quote:Nogmaals, als man klein zijn is een handicap en je kan het niet compenseren.
Hoe andere mensen worden behandeld op basis van welke reden, zou jou eigenlijk niks aan moeten gaan.quote:Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
Feitelijk? Die posts passen beter in bnw. Wat een onzin.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Ja dus?
Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:
Haha ja zei ik hem ook al.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?
ECHT WAAR JOH?! Wat een werkelijk e-norm verrassende conclusie dat zo iemand niet aan de vrouw komt. Maar inderdaad, leg dat vooral bij die vrouwen neer.
Jij komt niet aan de vrouw omdat je een jankbal met zelfmedelijden bent.
Ja, echt hoor. Maar het is natuurlijk makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan kun je namelijk lekker makkelijk passief achterover leunen, heb je een excuus om niet kritisch naar jezelf te kijken en lekker brallen dat die kutwijven eens normaal moeten doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja zei ik hem ook al.
Hoe je overkomt is echt al 90% van het werk.
Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:34 schreef Aijmee het volgende:
Ach ja, iedereen kan aan de man of vrouw komen. De grootste idioten hebben soms nog een partner, dus ja, waar gaat dit allemaal over?
`quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:
maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon nieten als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn
+1quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
Jij komt niet aan de vrouw omdat je een jankbal met zelfmedelijden bent.
Moraal van het verhaal: beroemd worden?quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... het gemiddelde is wereldwijd zo'n 1.75, dus het zit er redelijk wat onder.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:49 schreef erik013 het volgende:
Wel pech idd dat je precies in het land woont met de langste mensen ter wereld.
Zo extreem klein wereldwijd genomen is 1.60m nou ook weer niet.
Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.quote:
Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijnquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:
Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:33 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijn
Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...quote:Op zondag 12 juli 2015 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.
Dat is prettiger dan moeten accepteren dat vrouwen je gewoon niet zo leuk vinden, wat helemaal niks te maken heeft met lengte.
Klopt. Dat is waar.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:10 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.
Dan is een man van rond de 1,90 alsnog groter.
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...
Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:14 schreef tjah1234 het volgende:
Het leven borduurt zich voor op egoisme ...
Iedereen gebruikt mekaar om een goed gevoel te krijgen.
Met vrienden afspreken, liefdadigheid, goede doelen, relatie, kinderen krijgen.
Het hele leven staat centraal om vanuit het ego een goed gevoel te krijgen.
Iedereen misbruikt mekaar in de samenleving, dit wetende maakt het leven op zichzelf 1 groot nietszeggendheid.
Het streven naar iets, zelfs de zogenaamde verlichtende goeroes kunnen er niet aan ontsnappen.
Ik merk het ook in vriendenkringen en eigenlijk in elk facet in mijn leven.
Daarom neem ik bewust afstand van vrienden en plekken waar het een broeikast is van dit fenomeen.
Ik hoor hier in principe ook niet thuis uit planeet aarde, het verloren bestaan volgeschept met egos en zogenaamde vriendschappen.
Voorbeeld: Als je met een vriend afspreekt is het puur omdat jij "het ego" behoefte heeft aan gezelschap, de ander net zo. Dus in feite is het gebaseerd op het afgaan van een bepaalde gemoedstoestand. Het is een feitelijk iets maar ook zo verdorven.
Een ander prachtig voorbeeld is vrijwilligerswerk, goede doelen, humanitaire instanties, deze tak samenleving is een groot voorbeeld van mensen die zogenaamd iets doen voor een ander of een goed doel. In de diepste zin is dit puur egoistisch belang voor het "ik-je", het goed voelen, nuttig zijn. Wat een paradox ...
Kinderen krijgen komt ook voort vanuit het ego, een puur egoistische daad omdat jij dat graag wil en leuk vind. Hetzelfde van het krijgen van een relatie, in de diepste zin gebruik je elkaar, totdat het zover kan komen dat de ander na 10tallen jaren is verzadigd en het gevoel een andere richting op wil. Niet wetende dat dit ook een lege richting is die op niks uitloopt. Het is ook niet ongebruikelijk als je kijkt hoeveel echtscheidingen er zijn.
Het leven is verworpen en diep treurig, berust op ego`s en een niets zeggend bestaan.
Zelfs verlichting is iets van het ego en niemand kan er aan ontsnappen.
Hoe meer ik hier bewust van ben des te meer ik eraan wil ontsnappen.
Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..quote:Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.
Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...
Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.
Voor een vrouw is het nogmaals een "big thing" ....
Als je in combinatie met de lengte ook nog op een ander vlak niet matched is het direct een streep erdoor heen. Voor een kleine man weegt het dubbel zo zwaar om op andere fronten nog meer te schitteren, zoals een goede baan, etc.
Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.
Klein zijn is een beperking en vooral op het gebied van liefde en vrouwen beperkt het je enorm.
Beetje flauw dat je andere topics gaat scannen ....quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..
Nee jij postuleert je mening als feit. Dat maakt het geen waarheid.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Beetje flauw dat je andere topics gaat scannen ....
Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.
Waarom mogen feiten niet benoemt worden?
Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?
Het zijn gewoon feiten, hard maar wel de waarheid.
Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenenLaatst was ik nog gaan eten bij een vriend en hij zei:
- ze moet eruit zien als een poppetje; slank en opgemaakt. elk moment photoshoot ready
- ze moet paar keer per week uitgaan met mij; ik houd van nachtclubs
- ze moet bezig zijn met haar carriere en al wat hebben bereikt, bijv. advocaat, arts in opleiding enzo
toen zei ik: veel succes!![]()
maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon nieten als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn
Ik scan niet, ik kwam het tegen en ondanks dat ik je punt snap, ben ik vooralsnog niet geneigd om het weg te halen. En wel vanwege het volgende:quote:Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:
[..]
Beetje flauw dat je andere topics gaat scannen ....
Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.
Feiten mogen best benoemd worden inderdaad, maar dat jij iets als feit meent te moeten ervaren maakt het nog geen vaststaand feit en anderen kunnen jou daar op wijzen. Juist vanuit het bredere perspectief dan alleen jouw visie cq ervaring en ja, dat kan je inderdaad negatief op je dak vallen.quote:Waarom mogen feiten niet benoemt worden?
Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?
Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.quote:Het zijn gewoon feiten, hard maar wel de waarheid.
Touché.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:41 schreef Scary_Mary het volgende:
Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.
Er is niet veel mis met realistisch zijn, er zijn heus wel mensen die op realistische mensen vallen. Alleen kan hij beter oppassen dat zijn beeld van de werkelijkheid niet te zwart-wit is waarbij hij vaak snel in een depressieve stand kan raken.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Touché.
En Tjah1234, in dit topic staan ook genoeg uitspraken van jou die bij de qutes van ScaryMary passen.
Echt, durf eens in de spiegel te kijken die je wordt voorgehouden. Dat zou je sieren...
ik dacht ook aan ambitieuze slanke studente, maar ik vond het zo grappig dat ik voor de humor doorvroeg. Het kwam erop neer:quote:Op maandag 13 juli 2015 09:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.
Te klein.quote:
Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Argento het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.
Link:quote:A women tend to get, on average, twenty first-contact messages a week. Men will be lucky to get one. Attractive women may get up to 100 a week. As said earlier, the majority of these women will get spoiled and picky because of the attention and only attracted to the most shallow of features in a man. Both men and women are typically shallow and superficial on dating sites, but because women get more messages, their behavior is often thought to be excusable (even though it isn't). Because of this, most men who think they're attractive and sexy will send out one-word or one-sentence messages to these women. "Hey, baby." "What's up, boo?" "Hey." This is just to get a woman's attention and see if he passes the five-second test. Many women will complain about the short messages, yet still not mind them if the guy is tall, sexy, and well off money-wise.
Among a sea of generic messages, the women will usually only pay attention to only one of two things. Is the guy hot/tall/financially well-off? Or does the guy stand out in a sea of generic messages? Chances are, you won't be the first type of guy. As good-looking, in-shape, or great as you think your job might be, there's very much likely to be at least ten men better in all of these things than you. So standing out at least becomes more memorable in a girl's mind. The best way to do this is to have a strong sense of humor and to talk about specific details in her profile to show that you've read it. Even still, if you don't meet her physical requirements, it could all be for nothing.
A 5'10" man in good shape who makes about $800 a week at work might have a shot in the real world based on how charismatic/cocky/confident he is. But in the online dating world, being mediocre means you are almost completely un-dateable. A 6'1" and taller, handsome, chiseled man who makes $1500 a week is what most women want and desire on these sites and even then, one wrong word or implied interest in sex will get him cut off. So even if you're a non-famous version of Hugh Jackman or Ben Affleck, the odds are still quite stacked against you. Personality mostly doesn't matter in dating sites, after all. At least, if you're a man. Its BS if anyone says otherwise.
Women are like giants in the online dating world. And you're just a bug trying to catch her attention from below. What are you going to do to make her take notice of you? That's all up to you, buddy. As I said, a sense of humor and proving you read her profile is your best shot. She might pick you up and find you cute. Or she might metaphorically crush you.
Lastly, few people on dating sites even take it seriously. Half the people will either think they're "too good" for online dating, when in reality, they're probably losers. And the other half will have a "whatever" attitude about it, just going with the flow and expecting little in return. This is probably the better preferred personality you'll want to come in contact with, but still. Neither one of those types are taking this seriously. And there is no right or wrong way in how you should approach online dating. If you want true love off of it, if you're being light and breezy with it, or if you're being stuck-up and shallow about it to boost your own ego.
Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.
Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf.Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:11 schreef erik013 het volgende:
Ik blijf het overigens onbegrijpelijk vinden dat vrouwen openlijk 'afwijzen' omdat ze (zogenaamd of echt) te dik zijn totaal not done is maar dat het wel doodnormaal is om als vrouw te zeggen dat je alleen op lange mannen valt. En dat terwijl die dikkere vrouwen in veel gevallen tenminste nog wat kunnen doen aan hun gewicht, terwijl een kleinere man er totaal niets aan kan doen.
+1quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.
Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf.Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.
Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef tjah1234 het volgende:
Stukje uit online dating, wat ook rampzalig is als je "standaard bent".
Ik word wel bekritiseerd maar wat ik heb geschreven is helaas bittere waarheid.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, lees mijn eerdere post.
Online dating moet je enorm veel incasseren, enorm veel moeite doen en helemaal als een wat "kleinere man". Nee, het ligt niet aan het profiel. Ja, ik heb leuke casual fotos erop staan. Ja, ik lees hun profiel. Maar de feiten zijn zoals ze zijn.
[..]
Link:
http://www.quora.com/What-is-it-like-being-a-man-on-a-dating-site
Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Argento het volgende:
[..]
Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.
Weinig keus he, ik ga niet wekelijks meer op stap.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:25 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.
[..]
Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.
Focus je dan op je aantrekkelijke punten ipv continu te blijven hangen in je (gebrek aan) lengte. Als het volgens jou (wetenschappelijk?) bewezen is dat je een achterstand zou hebben, accepteer dat dan en maak er verder het beste van. Dat schept meer kansen dan te verzuren over iets dat je niet kunt veranderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |