abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2015 @ 21:02:09 #201
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154280124
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:10 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.

Dan is een man van rond de 1,90 alsnog groter.
Klopt. Dat is waar.
Grote vrouwen zie ik maar zelden met hakken.
Mijn ex (1.85) was een halve kop groter dan mij met hakken.
Kleine vrouwen blijven beneden mijn lengteniveau met hakken :P
pi_154283627
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...

Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 20:14 schreef tjah1234 het volgende:
Het leven borduurt zich voor op egoisme ...
Iedereen gebruikt mekaar om een goed gevoel te krijgen.

Met vrienden afspreken, liefdadigheid, goede doelen, relatie, kinderen krijgen.
Het hele leven staat centraal om vanuit het ego een goed gevoel te krijgen.

Iedereen misbruikt mekaar in de samenleving, dit wetende maakt het leven op zichzelf 1 groot nietszeggendheid.
Het streven naar iets, zelfs de zogenaamde verlichtende goeroes kunnen er niet aan ontsnappen.

Ik merk het ook in vriendenkringen en eigenlijk in elk facet in mijn leven.
Daarom neem ik bewust afstand van vrienden en plekken waar het een broeikast is van dit fenomeen.
Ik hoor hier in principe ook niet thuis uit planeet aarde, het verloren bestaan volgeschept met egos en zogenaamde vriendschappen.

Voorbeeld: Als je met een vriend afspreekt is het puur omdat jij "het ego" behoefte heeft aan gezelschap, de ander net zo. Dus in feite is het gebaseerd op het afgaan van een bepaalde gemoedstoestand. Het is een feitelijk iets maar ook zo verdorven.

Een ander prachtig voorbeeld is vrijwilligerswerk, goede doelen, humanitaire instanties, deze tak samenleving is een groot voorbeeld van mensen die zogenaamd iets doen voor een ander of een goed doel. In de diepste zin is dit puur egoistisch belang voor het "ik-je", het goed voelen, nuttig zijn. Wat een paradox ...

Kinderen krijgen komt ook voort vanuit het ego, een puur egoistische daad omdat jij dat graag wil en leuk vind. Hetzelfde van het krijgen van een relatie, in de diepste zin gebruik je elkaar, totdat het zover kan komen dat de ander na 10tallen jaren is verzadigd en het gevoel een andere richting op wil. Niet wetende dat dit ook een lege richting is die op niks uitloopt. Het is ook niet ongebruikelijk als je kijkt hoeveel echtscheidingen er zijn.

Het leven is verworpen en diep treurig, berust op ego`s en een niets zeggend bestaan.
Zelfs verlichting is iets van het ego en niemand kan er aan ontsnappen.

Hoe meer ik hier bewust van ben des te meer ik eraan wil ontsnappen.
quote:
Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.
Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..
pi_154284937
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 20:16 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...

Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.

Voor een vrouw is het nogmaals een "big thing" ....

Als je in combinatie met de lengte ook nog op een ander vlak niet matched is het direct een streep erdoor heen. Voor een kleine man weegt het dubbel zo zwaar om op andere fronten nog meer te schitteren, zoals een goede baan, etc.

Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.

Klein zijn is een beperking en vooral op het gebied van liefde en vrouwen beperkt het je enorm.

Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.

Als de oogst je wat tegenvalt ligt dat dus per definitie aan jezelf.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_154292118
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat het inderdaad voornamelijk aan je lengte zal liggen ja, gezien deze instelling van je..
Beetje flauw dat je andere topics gaat scannen ....

Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.

Waarom mogen feiten niet benoemt worden?
Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?

Het zijn gewoon feiten, hard maar wel de waarheid.
pi_154292256
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Staat volledig los hiervan, zou het fijn vinden als je dat stuk weghaalt en in het andere topic laat.

Ik ben niet kortzichtig en bekijk alles vanuit een breder perspectief, waarom moet het altijd gericht zijn op het positieve vlak?

Nee jij postuleert je mening als feit. Dat maakt het geen waarheid.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_154292419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenen _O- Laatst was ik nog gaan eten bij een vriend en hij zei:

- ze moet eruit zien als een poppetje; slank en opgemaakt. elk moment photoshoot ready
- ze moet paar keer per week uitgaan met mij; ik houd van nachtclubs
- ze moet bezig zijn met haar carriere en al wat hebben bereikt, bijv. advocaat, arts in opleiding enzo

toen zei ik: veel succes! :D

maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon niet :W en als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn :W
Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.
Why stay small, if you can grow big..
pi_154293248
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:39 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ik scan niet, ik kwam het tegen en ondanks dat ik je punt snap, ben ik vooralsnog niet geneigd om het weg te halen. En wel vanwege het volgende:

quote:
Feiten mogen best benoemd worden inderdaad, maar dat jij iets als feit meent te moeten ervaren maakt het nog geen vaststaand feit en anderen kunnen jou daar op wijzen. Juist vanuit het bredere perspectief dan alleen jouw visie cq ervaring en ja, dat kan je inderdaad negatief op je dak vallen.

quote:
Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.
pi_154293499
Alsnog flauw om dat allemaal in een ander topic te gaan quoten.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  maandag 13 juli 2015 @ 18:37:45 #209
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154305977
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:41 schreef Scary_Mary het volgende:

Jouw waarheid geldt alleen niet voor alles en iedereen. Als je zo stellig dingen gaat poneren is er een redelijke kans dat je het ook zo terug krijgt.
Touché.

En Tjah1234, in dit topic staan ook genoeg uitspraken van jou die bij de qutes van ScaryMary passen.
Echt, durf eens in de spiegel te kijken die je wordt voorgehouden. Dat zou je sieren...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_154332430
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 18:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Touché.

En Tjah1234, in dit topic staan ook genoeg uitspraken van jou die bij de qutes van ScaryMary passen.
Echt, durf eens in de spiegel te kijken die je wordt voorgehouden. Dat zou je sieren...
Er is niet veel mis met realistisch zijn, er zijn heus wel mensen die op realistische mensen vallen. Alleen kan hij beter oppassen dat zijn beeld van de werkelijkheid niet te zwart-wit is waarbij hij vaak snel in een depressieve stand kan raken.

quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:59 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Nounou, klinkt als een ambitieuze slanke studente waar er best wel wat van rondlopen (Groningen/Adam/Utrecht enz), maarja die zijn veeleisend dus tevergeefs.
ik dacht ook aan ambitieuze slanke studente, maar ik vond het zo grappig dat ik voor de humor doorvroeg. Het kwam erop neer:

- ze behoort min. 2-3x per week in de sportschool af te beulen
- met make-up en sexy kleding moet ze zodanig sexy eruit zien dat ze aangenomen kan worden om
te dansen in een nachtclub. of op de cover in 1 of ander tijdschrift enzo
- 3x per week met hem naar nachtclubs gaan, terwijl ze thuis regelmatig keihard nog doorwerkt en bijschoolt voor promotie na promotie
- ze mag geen studente zijn, hij wou iemand die al een tijdje full-time werkt met een eigen woning
- zij moet rond de 25 jaar zijn; zijn leeftijd
- voor altijd moet deze type lifestyle staande gehouden worden

Dus zijn wens was een full-time werkende vrouw van rond de 25 jaar met een eigen woning die zowel een work-a-holic is als een party girl die vaak in de sportschool bezig is.

Work-a-holics gaan niet week in week uit 3x in de week naar de nachtclubs waarvan 2x doordeweeks. En na een werkdag waarbij je om 7 uur opstaat en 7 uur weer thuis bent, ben je vaak moe. Dan werkt zijn type meisje nog door met werk gerelateerde zaken, dan is de sportschool al gesloten als ze nog energie heeft. En gaat ze direct na haar werk naar de sportschool, dan is ze al helemaal bekaf als ze weer thuis is, dan hoe is ze nog bezig met haar werk. En als ze nog zoveel energie heeft om naar de nachtclub te gaan, min. een uur make-up, kleding kiezen enzo. Nog erheen rijden, 4 uur in de ochtend weggaan en dan weer om 9 uur fris en tip top weer op werk tekeer gaan. Niet iedereen heeft een baan waarbij je de hele dag op je gat zit, dus dat.

Maar ja, het is ook wel leuk om af en toe te dagdromen over je ideale partner die ineens uit een boom valt ofzo :+
pi_154335286
:')
pi_154341078
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk, als in?
Te klein.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_154432906
Ik blijf het overigens onbegrijpelijk vinden dat vrouwen openlijk 'afwijzen' omdat ze (zogenaamd of echt) te dik zijn totaal not done is maar dat het wel doodnormaal is om als vrouw te zeggen dat je alleen op lange mannen valt. En dat terwijl die dikkere vrouwen in veel gevallen tenminste nog wat kunnen doen aan hun gewicht, terwijl een kleinere man er totaal niets aan kan doen.
pi_154433004
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Argento het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat je het het de dames niet kwalijk neemt dat ze uitsluitend vallen op mannen die ze, om welke reden dan ook, aantrekkelijk vinden. En dus de mannen die ze niet aantrekkelijk vinden, links laten liggen. Het is geen liefdadigheid he.
Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.

Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf. :N Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door erik013 op 18-07-2015 02:34:22 ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:44:41 #215
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154433999
Ik heb geen probleem met kleine mannen. Ik ben Belgische en zelf 1m74 en de meeste meisjes/vrouwen zijn iets kleiner dan ik. In Nederland lijk ik gewoon gemiddeld.
Ik merk net dat kleine mannen geen langere vrouwen willen (ook vrouwen vaak een langere man ja). Ik begrijp die eis niet zo. Omdat het doorgaans zo is dat vrouwen iets kleiner zijn? Als je je als man minder mannelijk voelt omdat je vriendin langer is, dan heb je toch wel issues mij betreft. Ik heb twee mannen gehad die iets kleiner waren dan ik. De ene maakte af en toe een grapje daarover, de andere kon eindeloos doorbomen en zo in een schoenenzaak toevallig de platte schoenen mooier vinden. Pff... En die wou dan ook stiekem een meisje met grote borsten, zo van "maar ik vind het niet erg hoor, liefje, in dit of dat truitje lijken ze al groter"
Dat hoefde niet meer na een paar keer...In het geval van TS lijkt het misschien ook zoiets, doch niet zo extreem, maar zulke mannen die allerlei voorwaarden hebben en dan denken afgewezen te worden op hun lengte.

Ik zie hier zelf ook door mannen aangehaald "onvrouwelijk" en "pannelatten" of op andere manieren duidelijk maken dat ze geen grote vrouwen zouden willen, of zeker niet groter dan ze zelf zijn. In't zelfde bedje ziek als je't mij vraagt.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:43:57 #216
417636 GtaRipper
Hallelujah!
pi_154436043
Nederlandse vrouwen zijn heel erg kueskeurig en klein zijn kan je inderdaad heel erg tegen werken. Toch heb ik gemerkt dat een bonk zelfvertrouwen hebben ontzettend kan helpen. TS komt erg onzeker over in de OP, dat is nou juist waar vrouwen op afknappen.

Ik ben zelf ook klein voor Nederlandse begrippen, maar 1.73. Ik heb gemerkt dat je met 'n vlotte babbel en een hoop zelfspot al een heel eind komt. Ik heb gewoon een erg leuke vriendin en mijn lengte maakt haar vrij weinig uit. Natuurlijk zou ik het heel relaxed vinden om langer te zijn, maar ik ervaar het niet echt als heel vervelend met daten. Je moet gewoon een grote mond hebben en veel humor.
I'm not going for the fire that's coming out of the walls, yeah...I'm not going there to be in the VIP area and drink fancy fucking champagne. Nah, I'm not going for none of those reasons to tell you truth, you know... I'm just going for the music...
pi_154454082
Jammer dat de TS er niet meer is ?
"laatste bezoek: 10 dagen, 3 uur geleden."
Groetjes, Priyantha
pi_154525778
Stukje uit online dating, wat ook rampzalig is als je "standaard bent".

Ik word wel bekritiseerd maar wat ik heb geschreven is helaas bittere waarheid.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, lees mijn eerdere post.

Online dating moet je enorm veel incasseren, enorm veel moeite doen en helemaal als een wat "kleinere man". Nee, het ligt niet aan het profiel. Ja, ik heb leuke casual fotos erop staan. Ja, ik lees hun profiel. Maar de feiten zijn zoals ze zijn.

quote:
A women tend to get, on average, twenty first-contact messages a week. Men will be lucky to get one. Attractive women may get up to 100 a week. As said earlier, the majority of these women will get spoiled and picky because of the attention and only attracted to the most shallow of features in a man. Both men and women are typically shallow and superficial on dating sites, but because women get more messages, their behavior is often thought to be excusable (even though it isn't). Because of this, most men who think they're attractive and sexy will send out one-word or one-sentence messages to these women. "Hey, baby." "What's up, boo?" "Hey." This is just to get a woman's attention and see if he passes the five-second test. Many women will complain about the short messages, yet still not mind them if the guy is tall, sexy, and well off money-wise.

Among a sea of generic messages, the women will usually only pay attention to only one of two things. Is the guy hot/tall/financially well-off? Or does the guy stand out in a sea of generic messages? Chances are, you won't be the first type of guy. As good-looking, in-shape, or great as you think your job might be, there's very much likely to be at least ten men better in all of these things than you. So standing out at least becomes more memorable in a girl's mind. The best way to do this is to have a strong sense of humor and to talk about specific details in her profile to show that you've read it. Even still, if you don't meet her physical requirements, it could all be for nothing.

A 5'10" man in good shape who makes about $800 a week at work might have a shot in the real world based on how charismatic/cocky/confident he is. But in the online dating world, being mediocre means you are almost completely un-dateable. A 6'1" and taller, handsome, chiseled man who makes $1500 a week is what most women want and desire on these sites and even then, one wrong word or implied interest in sex will get him cut off. So even if you're a non-famous version of Hugh Jackman or Ben Affleck, the odds are still quite stacked against you. Personality mostly doesn't matter in dating sites, after all. At least, if you're a man. Its BS if anyone says otherwise.

Women are like giants in the online dating world. And you're just a bug trying to catch her attention from below. What are you going to do to make her take notice of you? That's all up to you, buddy. As I said, a sense of humor and proving you read her profile is your best shot. She might pick you up and find you cute. Or she might metaphorically crush you.

Lastly, few people on dating sites even take it seriously. Half the people will either think they're "too good" for online dating, when in reality, they're probably losers. And the other half will have a "whatever" attitude about it, just going with the flow and expecting little in return. This is probably the better preferred personality you'll want to come in contact with, but still. Neither one of those types are taking this seriously. And there is no right or wrong way in how you should approach online dating. If you want true love off of it, if you're being light and breezy with it, or if you're being stuck-up and shallow about it to boost your own ego.
Link:
http://www.quora.com/What-is-it-like-being-a-man-on-a-dating-site
pi_154527771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:

[..]

Maar iemand op 1 uiterlijk kenmerk (ok, wel een best belangrijk kenmerk, maar toch) direct afschrijven is nogal oppervlakkig toch? Zeker als je vervolgens zelf hypocriet gaat zitten zeuren dat je geen relatie hebt omdat je zelf te dik/dun/lang/kort etc (of op welke manier dan ook net iets minder 'standaard' aantrekkelijk).en dat mensen je niet nemen zoals je bent.

Dat zie ik echt vaak tegenwoordig, een meisje/vrouw die zelf niet direct Doutzen Kroes is, die een 100 % perfecte vent 'eist' voor zichzelf. :N Sex & The City-generatie, die hoofdrol daarin is zelf ook alles behalve 100 % perfect maar intussen eist ze wel perfectie van de mannen die met d'r naar bed willen/haar vriend willen zijn.
Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_154528764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:11 schreef erik013 het volgende:
Ik blijf het overigens onbegrijpelijk vinden dat vrouwen openlijk 'afwijzen' omdat ze (zogenaamd of echt) te dik zijn totaal not done is maar dat het wel doodnormaal is om als vrouw te zeggen dat je alleen op lange mannen valt. En dat terwijl die dikkere vrouwen in veel gevallen tenminste nog wat kunnen doen aan hun gewicht, terwijl een kleinere man er totaal niets aan kan doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 02:23 schreef erik013 het volgende:

[..]

+1

En zodra je daar over valt, word je bekritiseert als aansteller en niet lopen zeuren.
Het zijn gewoon feitelijke waarnemingen die realistisch zijn.
pi_154530114
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef tjah1234 het volgende:
Stukje uit online dating, wat ook rampzalig is als je "standaard bent".

Ik word wel bekritiseerd maar wat ik heb geschreven is helaas bittere waarheid.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, lees mijn eerdere post.

Online dating moet je enorm veel incasseren, enorm veel moeite doen en helemaal als een wat "kleinere man". Nee, het ligt niet aan het profiel. Ja, ik heb leuke casual fotos erop staan. Ja, ik lees hun profiel. Maar de feiten zijn zoals ze zijn.

[..]

Link:
http://www.quora.com/What-is-it-like-being-a-man-on-a-dating-site
Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Argento het volgende:

[..]

Tja, je voelt je tot iemand aangetrokken of niet. Het is vaak ook helemaal niet zo duidelijk waarom je de een wel aantrekkelijk vindt en de ander niet. Dat heeft ook niet zoveel te maken met het stellen van eisen ofzo. In zoverre kun je het hooguit jammer vinden dat een jongedame je niet aantrekkelijk vindt. Je kan het haar zeker niet kwalijk nemen.
Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.
pi_154530463
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:25 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Begin dan niet aan iets wat zo ernstig kansloos lijkt. Dan krijg je ook niet te maken met de gevolgen ervan wat je kennelijk heeft verbitterd.

[..]

Wetenschap zegt dat je valt voor degene die genetisch zo ver mogelijk van je vandaan zit. Het zou gaan om de andere combinatie van genen die zorgen voor het immuun systeem. De babies erven dan een (meer) diversere combinatie; minder vatbaar voor ziektes, grotere overlevingskans.
Weinig keus he, ik ga niet wekelijks meer op stap.

Wil mijn kans toch wat vergroten, ook op feestjes/verjaardagen zijn er ook niet altijd singles.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:02:47 #223
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154540208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:41 schreef tjah1234 het volgende:

Wil mijn kans toch wat vergroten,
Focus je dan op je aantrekkelijke punten ipv continu te blijven hangen in je (gebrek aan) lengte. Als het volgens jou (wetenschappelijk?) bewezen is dat je een achterstand zou hebben, accepteer dat dan en maak er verder het beste van. Dat schept meer kansen dan te verzuren over iets dat je niet kunt veranderen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:56:43 #224
441440 aquawoman
Bitch please
pi_154541794
Ik ken een jongen die zeker niet langer is dan 1.60 m en die vrouwen bij de vleet heeft. Hij heeft een hele vlotte babbel, veel humor en hij kan goed dansen. Soms vallen vrouwen in eerste instantie niet op hem omdat hij kleiner is, maar hij wint ze vaak over met zijn andere kwaliteiten.

Het zal best in eerste instantie een hobbel voor je zijn, maar je lengte hoeft geen onoverkomelijk probleem te zijn.

Er zijn trouwens ook vrouwen die niet zo focussen op lengte. Ik heb zelf ook wel eens een vriend gehad die kleiner was dan ik (ik ben 1.70) en ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')