abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154200879
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef tjah1234 het volgende:
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.

Als man kan je veel compenseren alleen lengte is gewoon een cruciaal iets.

Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.

Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.
In Nederland is klein zijn een handicap.

Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.

Grote gros van de MBO vrouwen hebben vaak op 30+ leeftijd al kinderen,
Dat zijn vaak de doelgroep die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
Zo over oppervlakkig gesproken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154201107
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet oppervlakkig maar een realistische kijk.
Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.

Uit onderzoek is gebleken dat een vrouw automatisch instinctief op een langere man zal afgaan. Mede doordat er word gesuggereerd dat een lange man succesvoller is, beschermend gevoel, sterke nageslacht, waar ik mij ook wel in kan vinden.

Uiteindelijk zal de kleinere man na decennia ook deels gaan verdwijnen.
Dit gaat automatisch door een genetische selectie in de term van "de sterke soort die overleefd".

Ook al is dit niet meer aan de orde, we worden in onze basis behoeften voorzien; is dit alsnog diepgeworteld in de vrouwelijke genen. Net zoals in de dierenrijk zal de zwakkere soort naar een verloop van tijd automatisch verdwijnen.
Het is erg pijnlijk om dit te moeten ondervinden dat ik bij deze doelgroep hoor.

Ik zie er verder niet slecht uit alleen mijn lengte speelt bij mij enorme parten.
Ik ben er redelijk vaak op afgewezen en mijn vlotte babbel. humor had verder geen invloed.

Als je naast je lengte niet succesvol bent op de arbeidsmarkt of periodiek zonder werkt zit in deze crisis tijd ( wat bij mij nu het geval is ), kan je het he-le-maal schudden. Een combi van klein zijn en geen werk hebben is gewoonweg een gesloten deur.

Nogmaals, als man klein zijn is een handicap en je kan het niet compenseren.
Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
pi_154201177
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:

Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.

Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.

Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos. Bijvoorbeeld een goede baan.

Dat zijn vaak de vrouwen die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleine man die vrijwilligers werk doet.
quote:

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleinere man die in dit geval bij mij vrijwilligerswerk doet.
Plaat is blijven hangen..
pi_154201197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ik ben iemand die alles vanuit een breed perspectief bekijkt en durf met zekerheid te stellen dat het gewoon zo is.

Uit onderzoek is gebleken dat een vrouw automatisch instinctief op een langere man zal afgaan. Mede doordat er word gesuggereerd dat een lange man succesvoller is, beschermend gevoel, sterke nageslacht, waar ik mij ook wel in kan vinden.

Uiteindelijk zal de kleinere man na decennia ook deels gaan verdwijnen.
Dit gaat automatisch door een genetische selectie in de term van "de sterke soort die overleefd".

Ook al is dit niet meer aan de orde, we worden in onze basis behoeften voorzien; is dit alsnog diepgeworteld in de vrouwelijke genen. Net zoals in de dierenrijk zal de zwakkere soort naar een verloop van tijd automatisch verdwijnen.

Het is erg pijnlijk om dit te moeten ondervinden dat ik bij deze doelgroep hoor.
Ik zie er verder niet slecht uit alleen mijn lengte speelt mij enorme parten.
Ik ben er redelijk vaak op afgewezen en mijn vlotte babbel. humor had verder geen invloed.

Als je naast je lengte niet succesvol bent op de arbeidsmarkt of periodiek zonder werkt zit in deze crisis tijd ( wat bij mij nu het geval is ), kan je het he-le-maal schudden. Een combi van klein zijn en geen werk hebben is gewoonweg een gesloten deur.

Als lange man kom je eerder met iets weg en kan je allicht nog leukere kleding kopen, wat aan je communicatieve vaardigheden werken.
Ik vrees dat het vrijgezellen bestaan in jouw geval niet te wijten valt aan je lengte maar meer op je kijk naar de wereld/vrouwen.

Echt hoe iemand zich opstelt geeft mij veel meer aantrekkingskracht dan lengte.
pi_154201206
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

[..]

Plaat is blijven hangen..
Ja dus?

Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
pi_154201235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ja dus?

Iets wat feitelijk is mag wel herhaald worden, word wel vaker gedaan in het nieuws en politiek.
Woest aantrekkelijk ja
pi_154205994
Als lange man zal je vast wel voordelen hebben bij de vrouwen (of mannen, als je daarvan houdt). Het is nou eenmaal een voordeel ja voor de meerderheid. Maar ja als je de rest wat op orde hebt dan kan iedereen wel een vriendin vinden.. Maar ja je moet misschien wat meer je best doen, het leven is nou eenmaal niet eerlijk, sommige hebben pech en anderen geluk met hoe ze geboren zijn.
Fylax is op televisie geweest
pi_154209117
Wel pech idd dat je precies in het land woont met de langste mensen ter wereld.
Zo extreem klein wereldwijd genomen is 1.60m nou ook weer niet.
pi_154209255
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

1) Hij valt kennelijk op oppervlakkige meiden wat zijn oppervlakkig beeld heeft gevormd

en/of

2) zijn omgeving bevat (veel) oppervlakkige mensen wat zijn oppervlakkig beeld heeft gevormd

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:06 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Je hebt maar 1 partner nodig, er is niet eens reden om te kijken vanuit een breed perspectief.

quote:
Wereldwijd is 1 op de 5-6 mensen gehandicapt, jouw uitspraak valt in de verkeerde keelgat. Niet doordacht, beledigend en tevens respectloze beleving.

quote:
Hoe andere mensen worden behandeld op basis van welke reden, zou jou eigenlijk niks aan moeten gaan.
pi_154214719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:11 schreef tjah1234 het volgende:

[..]

Ja dus?

Feitelijk? Die posts passen beter in bnw. Wat een onzin.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 15:06:38 #186
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154223105
quote:

Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?

ECHT WAAR JOH?! Wat een werkelijk e-norm verrassende conclusie dat zo iemand niet aan de vrouw komt. Maar inderdaad, leg dat vooral bij die vrouwen neer.

Jij komt niet aan de vrouw omdat je een jankbal met zelfmedelijden bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_154223551
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Dus een vrouw wil geen dwerg die voor de plantsoendienst staat te schoffelen, geen gesprek kan voeren, en de godganse dag alleen maar een zuur gezicht trekt omdat ie nergens om kan lachen?

ECHT WAAR JOH?! Wat een werkelijk e-norm verrassende conclusie dat zo iemand niet aan de vrouw komt. Maar inderdaad, leg dat vooral bij die vrouwen neer.

Haha ja zei ik hem ook al.

Hoe je overkomt is echt al 90% van het werk.
  Moderator vrijdag 10 juli 2015 @ 15:34:27 #188
16180 crew  CoolGuy
pi_154223732
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja zei ik hem ook al.

Hoe je overkomt is echt al 90% van het werk.
Ja, echt hoor. Maar het is natuurlijk makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen. Dan kun je namelijk lekker makkelijk passief achterover leunen, heb je een excuus om niet kritisch naar jezelf te kijken en lekker brallen dat die kutwijven eens normaal moeten doen.
pi_154223741
Ach ja, iedereen kan aan de man of vrouw komen. De grootste idioten hebben soms nog een partner, dus ja, waar gaat dit allemaal over? :')
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_154226433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:34 schreef Aijmee het volgende:
Ach ja, iedereen kan aan de man of vrouw komen. De grootste idioten hebben soms nog een partner, dus ja, waar gaat dit allemaal over? :')
Het gaat over ''de droomvrouw'' wat dit ook moge betekenen _O- Laatst was ik nog gaan eten bij een vriend en hij zei:

- ze moet eruit zien als een poppetje; slank en opgemaakt. elk moment photoshoot ready
- ze moet paar keer per week uitgaan met mij; ik houd van nachtclubs
- ze moet bezig zijn met haar carriere en al wat hebben bereikt, bijv. advocaat, arts in opleiding enzo

toen zei ik: veel succes! :D

maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon niet :W en als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn :W
pi_154226928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:22 schreef Yiwei het volgende:

maar ja, als je zulke mensen zoekt, is lichaamslengte eigenlijk een verwaarloosbare factor. ze bestaan gewoon niet :W en als ze bestaan, kom je ze toch niet tegen aangezien ze zeldzaam zijn :W
`
Ze bestaan niet maar ze zijn heel zeldzaam. Ja precies ja lol
Fylax is op televisie geweest
pi_154226998
Er is niets zeldzaam aan mensen die er goed uitziet, die van wekelijks stappen houden en werken aan een carrière of er eentje hebben. Ook de combinatie niet echt. Het punt is vooral dat je moet weten wat je zelf te bieden hebt. Maargoed, dan is het alsnog helemaal niet moeilijk om een relatie aan te gaan met iemand, want nogmaals: de grootste idioten hebben nog relaties. Met elkaar, vaak.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 19:15:35 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154228824
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 15:06 schreef CoolGuy het volgende:

+1

Echt, kromme tenen. :{
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_154251779
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
Moraal van het verhaal: beroemd worden?

Dit is toch geen gezicht, of wel?
  zaterdag 11 juli 2015 @ 23:49:09 #195
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_154259297
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 22:49 schreef erik013 het volgende:
Wel pech idd dat je precies in het land woont met de langste mensen ter wereld.
Zo extreem klein wereldwijd genomen is 1.60m nou ook weer niet.
Nou... het gemiddelde is wereldwijd zo'n 1.75, dus het zit er redelijk wat onder.

Overigens voel ik me met mijn 1.80 m ook niet altijd ontzettend groot. Ik zie genoeg vrouwen die langer zijn dan ik maar ondervind geen problemen zoals jij daarentegen. 1.60 is aan de kleinere kant. Als ik jou was zou ik van die zolen voor in je schoenen kopen waardoor je net iets groter lijkt. Er zijn genoeg vrouwen <1.65 !

Verder heb ik nog een vraag, namelijk, waarom zouden vrouwen zo graag een langere man willen? Is het gewoon omdat dat dominantie uitstraalt? Ik denk dat als jij kan laten zien dat jij helemaal niet onder doet ( :')) aan je langere medemens, dat je dan wel een kans moet kunnen maken! Goed, je kan sterker zijn, maar je moet ook bij de bovenste plank in de supermarkt kunnen, dus jij moet gewoon net een stukje hoger kunnen springen dan de rest...
Omdat het kan
  zondag 12 juli 2015 @ 01:43:12 #196
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_154262065
Kleiner dan 1.60 word wel heel lastig
Tussen 1.60 en 1.70 moet het wel lukken
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  Moderator zondag 12 juli 2015 @ 14:18:23 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_154268483
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

+1

Echt, kromme tenen. :{
Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.

Dat is prettiger dan moeten accepteren dat vrouwen je gewoon niet zo leuk vinden, wat helemaal niks te maken heeft met lengte.
  zondag 12 juli 2015 @ 18:33:15 #198
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154275797
quote:
Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijn :P
pi_154278470
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 18:33 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Typisch dat, altijd eisen stellen terwijl ze zelf klein zijn :P
Komt omdat het stereotype kleine vrouw dan ook nog hakken kan aan doen van 10a15cm.

Dan is een man van rond de 1,90 alsnog groter.
pi_154278642
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet hij zelf ook wel, alleen het is natuurlijk vervelend dat te erkennen, want dat is namelijk iets waar je wat aan kunt doen, maar dat kost moeite en is eng, dus wordt het falen opgehangen aan iets waar je geen invloed op hebt, zoals je lengte.

Dat is prettiger dan moeten accepteren dat vrouwen je gewoon niet zo leuk vinden, wat helemaal niks te maken heeft met lengte.
Het heeft zeker weten te maken met mijn lengte ...

Uiteraard kan het een keer ergens anders aan liggen maar de afwijzingen die ik vaak ervaar heeft daar zeker weten betrekking op.

Voor een vrouw is het nogmaals een "big thing" ....

Als je in combinatie met de lengte ook nog op een ander vlak niet matched is het direct een streep erdoor heen. Voor een kleine man weegt het dubbel zo zwaar om op andere fronten nog meer te schitteren, zoals een goede baan, etc.

Het is niet iets van erkennen of accepteren dat stadia ben ik al voorbij.
Het zijn gewoon feiten en een realistische kijk.

Klein zijn is een beperking en vooral op het gebied van liefde en vrouwen beperkt het je enorm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')