Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:48 schreef Re het volgende:
Ja Amerika, daar wonen veel meer kleine mensen. Als je al kijkt dat gemiddelde in Nederland al 6'0" is ongeveer
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbijquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gemiddelde voor mannen is echt wel meer dan 1.80m (6'0").
http://statline.cbs.nl/St(...)D4=0&D5=l&LA=EN&VW=Tquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbij
http://gemiddeldgezien.nl/lichaam/gemiddelde-lengte-man
Gemiddelde VS is 176,1 cm
Jij bent groter.quote:
Napoleon was niet klein hoor. Hij leek klein omdat zijn lijfwachten erg groot waren. Als je daar dan langs stond dan lijk je vanzelf een dwergje. Maar hij was dus van normale grootte.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
dat is denk ik een beetje evolutionair ingebakken, blijkbaar zijn lange mannen in deze maatschappij wat voordeliger dus als je als kleine vrouw ook nog met een kleine man gaat lopen frutten dan worden je kinderen ook klein... en dus geef je ze een achterstand in het leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.
En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
gemiddelde lengte is 180,8 cm. 6'0" feet is 182,9 cm of iets daarbij
http://gemiddeldgezien.nl/lichaam/gemiddelde-lengte-man
Gemiddelde VS is 176,1 cm
een stuk nog wel, denk niet dat we in stappen van 10 cm per jaar spreken, desnoods kijk je naar de mensen tussen de 20-40 dat is ook een categorie en ja dan is met gemiddeld zelfs iets langer maar dat is overal in de wereld aangezien iedereen wel 5-10 cm krimpt in zijn levenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oude statistieken. Gemiddelde in Nederland ligt inmiddels een stuk hoger.
Daarbij zijn dit gemiddeld over alle generaties toch? Daar zitten dus ook al die 60+ bij die gemiddeld een stuk korter zijn dan de jongeren generaties.
Ik wou dat ik nog net iets groter was (1.88 nu), maar mag eigenlijk helemaal niet klagen.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:57 schreef Re het volgende:
of je komt gewoon de verkeerde kleine vrouwen tegen, dat kan ook
Totdat de heels komen.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk
Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:05 schreef TheMechanic het volgende:
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.
En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
Meestal hoor ik ze zeggen: Zolang hij maar langer is vind ik het prima.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat de kleinere vrouwen perse een veel grotere partner willen. Waarschijnlijk om hun eigen lengte te compenseren.
Tevens hoor je ook dat een dame is afgekeurd (voor de start van de relatie of zelfs tijdens), omdat ze langer is. Of ze is langer als ze hakken draagt. Het gaat beide kanten op, in dit topic worden ''kleine'' mannen helemaal als slachtoffers afgebeeld terwijl er ook zat afgewezen meiden zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 02:33 schreef ManAchterDeSchermen het volgende:
Genoeg hele leuke vrouwen die kleiner zijn dan jij. Ook genoeg langere vrouwen die geen probleem hebben met een kleinere man.
Overigens: "Dan kan ik geen hakken aan" is wel de meest belachelijk oppervlakkige reden om niet geïnteresseerd te zijn in iemand.
En vice versa.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Jiang153 het volgende:
Mensen die langer zijn weten niet hoe het voelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |