abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153705974
Alsof ik als kleinere man nog niet genoeg getreiterd ben door moeder natuur/God/het lot (wat jij wilt) moesten ze me ook nog eens van alle 200+ landen op aarde geboren laten worden in het land met de langste mensen ter wereld ;) Maar gelukkig heb/had ik een positieve instelling en denk ik maar: laat ik er maar het beste van maken, het had nog erger gekund allemaal. Ik had ook een 'echte dwerg' van 1.20m met zo'n groot voorhoofd en aangepaste auto, huis en fietsje kunnen zijn. Hoewel ik geen dergelijke handicap heb en zelf intussen nog wel enigzins met m'n lengte kan leven en er hoogstens wat ongemak van heb als ik net niet direct bij het bovenste keukenkastje kan ofzo is er iets waar ik steeds erger mee begin te zitten: ik ben bij de dames over het algemeen redelijk populair...

...om als (goede) vriend te hebben. Het maakt dan niet uit of het een meisje van 1.80m is of van 1.55m. Nu kan ik me bij de eerste nog voorstellen dat ze fysiek niets in me ziet. Want dat is ook wel wederzijds (een cm of 6 a 7 kan nog maar dat verschil is voor mijzelf ook te groot) Maar een meisje dat zelfs nog kleiner, lichter en smaller dan ikzelf is en die ik bij wijze van spreken zonder moeite op kan tillen of op m'n schouders nemen ofzo en me eigenlijk fysiek nog een beetje 'de man' kan voelen (ook al klinkt het wat stom): ook daar lijk ik al kansloos. En elke keer weer.

Bij mij begint de wanhoop nu echt een beetje toe te slaan. Ik dacht altijd dat het vanzelf wel een keer goed kwam en vond mezelf best een leuke kerel en aardige 'match' waar vast wel een vrouw blij mee ging zijn, maar het lijkt wel of (Nederlandse) vrouwen een totale obsessie hebben voor lange mannen. Waardoor ik het eigenlijk bijna ook krijg.

Waar mannen ook meestal zullen roepen dat ze op grote tieten vallen, valt die 'eis' in de praktijk vaak wel mee. Want ik zie zelfs zat (verder op alle andere vlakken leuke) meiden met cup A met een vriend. Mooie tieten zijn een pré, geen eis zeg maar ;) Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'. Het zal misschien mijn eigen verbeelding zijn omdat ik er op let, maar in tegenstelling tot ernstig overgewicht, een lelijk gezicht, flaporen of een kaal wordend hoofd lijkt lengte wel het enige wat bijna niet valt te compenseren. Ik wil absoluut niet een potje (zelf)medelijden gaan hebben en in de slachtofferrol gaan kruipen, maar ik raak hier écht steeds meer van overtuigd, ondanks dat ik zo graag het tegendeel zag.

Ik hoop dat mensen (vooral de dames) hier toch nog misschien wat advies voor me hebben want ik ben echt ten einde raad :'( Het is niet dat ik nu vandaag perse een relatie wil hebben, maar in elk geval het idee dat het nog mogelijk is. Dat is nu echt weg, en dat is een vreselijk eng gevoel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Roland010 op 21-06-2015 00:09:15 ]
pi_153706066
Ow ja, en voor de volledigheid: ik ben dan wel klein, maar (zonder arrogant te willen zijn ofzo) breder/­gespierder dan de gemiddelde man denk ik.­ Ik sport, verzorg mezelf maar zorg wel dat ik met mijn lengte niet overcompenseer en te breed wordt.­ Want dat ziet er al helemaal debiel uit ;)

En ik begrijp dat je eerst tevreden met jezelf moet zijn voordat je überhaupt mag verwachten dat iemand jou ook leuk vindt. Echter ik WAS lang best tevreden met mezelf, alleen hoe kun je dat blijven als je echt van elke vrouw indirect of direct hoort dat je eigenlijk een totaal onaantrekkelijk persoon bent. Want het wordt nu wel heel erg 1 tegen [alle vrouwen die ik tot nu toe ben tegen gekomen].
  zondag 21 juni 2015 @ 00:07:42 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153706070
Nee. Behalve als je naar een land gaat waar dat normaal is. Ergens in Azië of zo.
The End Times are wild
  zondag 21 juni 2015 @ 00:08:53 #4
267951 FF_Serieus
Nu ff Serieus!
pi_153706101
Gewoon lekker wapperen met jouw exclusieve creditkaart enzo.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:10:42 #5
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153706150
Denk wel dat het kan, mits je mini-steltjes van zo'n 20cm koopt.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:14:15 #6
181126 MouzurX
Misschien?
pi_153706245
Verhuizen. Nederlanders zijn het langste volk van de wereld.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 21 juni 2015 @ 00:16:17 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_153706295
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
pi_153706588
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_153706643
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen? Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type, zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen... Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden. Onzekerheid is heel onaantrekkelijk. Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Your opinion of me is none of my business.
pi_153706687
Het is natuurlijk heus wel mogelijk om een leuke vriendin te krijgen! Je bent waarschijnlijk heus wel leuk, knap en lief. Toch moet ik wel eerlijk zeggen dat ik als vrouw klein ben en ik eigenlijk totaal niet val op kleine mannen. Ik vind lange mannen veel aantrekkelijker en knapper. Het is best hypocriet, maar ik wil persoonlijk geen kleine partner, terwijl ik zélf wel superklein ben. Maar dat ben ik en iedere vrouw is weer anders. Kortom: het komt wel een keertje! Hoe oud ben jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Aijmee op 21-06-2015 00:44:03 ]
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153706887
Haha, mijn verhaal staat er een beetje lullig. Ik wilde alleen maar aangeven dat iedereen anders over lengte denkt. De kans is ook best groot dat andere factoren meespelen dat je niet aantrekkelijk wordt gevonden.
pi_153706975
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:27 schreef Dinus het volgende:
Ik ben zelf niet groot, 1,58 maar ik vind mannen die ik recht aan kan kijken erg leuk O+
Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
pi_153707146
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het bestaat dus? Waarom kwam ik van al die tig vrouwen die ik in m'n leven heb leren kennen nooit iemand tegen zoals jou?
Smooth...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_153707328
TS jij gladjakker.
Ik hou ook wel van mannen die bijzonder klein zijn :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 21 juni 2015 @ 00:59:20 #15
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153707409
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Ben je een efteling fan?
pi_153707446
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
pi_153707547
roel van velzen heeft een lekkertje

hij kan wel weer zingen
pi_153707683
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef Sarasi het volgende:
Waarom zou je lengte per se de reden zijn dat vrouwen je afwijzen?
Het zal niet altijd zo zijn dat het puur de lengte is idd, want ik heb (net als ieder mens) ook vast andere mindere punten.
Maar de meesten hebben zelfs letterlijk gezegd (en dat vaak daarna ook 'bewezen') dat ze alleen op lange mannen vallen.
quote:
Misschien ben je wel gewoon niet aardig, niet hun type,
Zoals ik al zei: aan meisjes die mij (zeer) aardig vinden heb ik geen gebrek. Ik durf ook best van mezelf te zeggen dat ik een attent, betrouwbaar en gezellig persoon ben. Hoewel er vast ook wel mensen zijn die dat niet vinden. Ik heb echter veel vrienden en geen 'vijanden'.

Tevens: een aantal keer waren de betreffende meisjes die ik uitvroeg al bevriend met me. Zou dan raar zijn als ze me een lul vonden. :P

quote:
zoek je het in de verkeerde hoek, overcompenseer je voor je onzekerheid over je lengte door overdreven dominant te zijn in de omgang met vrouwen...
Ik ben zeker niet dominant. Niet dat ik over me heen laat lopen ofzo, maar dominant? Nee, alles behalve dat.

quote:
Weet ik het. Misschien bouw je geen spanning op, raak je ze niet aan, profileer je jezelf direct als goede vriend in plaats van romantisch geinteresseerde. Er zijn talloze redenen voor vrouwen om je af te wijzen en als je nu super onzeker gaat doen over je lengte is er daar in ieder geval al een extra reden.
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Alleen toen ik nog best zeker van mezelf was 'vroeger' had ik precies hetzelfde probleem al .En DAARDOOR is juist die onzekerheid ontstaan.

Wat je zelf al aangeeft: die spanning. Daar ging m'n vraag eigenlijk een beetje over. Spanning is ook grotendeels fysiek natuurlijk. Mijn punt was eigenlijk: hoe kan ik zonder dat fysieke alsnog die spanning (ipv vriendschap) creëren? Kan het überhaupt?
quote:
Onzekerheid is heel onaantrekkelijk.
Dat sowieso, maar ik werd juist onzeker omdat ik onaantrekkelijk gevonden werd. Maar misschien zou je dus wel kunnen stellen dat ik niet onzeker maar realistisch ben.
quote:
Bovendien, wat wil je eraan doen? Groeien? :P Accepteer het en laat het los. Maak van hun issue niet jouw issue.
Dat is wel heel erg makkelijk gezegd. Ik kan accepteren dat ik nu geen relatie heb, maar het idee dat nooit gelukkig in de liefde zal worden en altijd alleen blijf zal ik nooit kunnen accepteren. Al was het maar dat ik een relatie kreeg die misschien uiteindelijk misliep: dan wist ik elk geval dat het mogelijk was.

Ik kan je het gevoel blijkbaar niet uitleggen dat je voor elke vrouw die je tegenkomt simpelweg te min bent. Als ik daadwerkelijk leuk was, was er echt wel eentje geweest die het daar mee eens was geweest.

En dan kun je wel tegen jezelf blijven zeggen dat je zo leuk bent, maar als (ik ondanks dat 7 miljard mensen terecht zullen zeggen van niet) tegen mezelf blijf zeggen dat ik zo goed kan voetballen als Messi dan zal dat ook geen waarheid worden hoor. Los van het feit dat ik zelf ook wel weet dat het niet zo is: wat voor idioot ben je als je denkt dat jij tegenover 7 miljard mensen gelijk hebt? :')
  zondag 21 juni 2015 @ 01:16:04 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_153707774
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Prrrrr
pi_153707857
Ik val in principe ook niet op kleine mannen. Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij. Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.

Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.

Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte. :)
pi_153707956
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Smooth...
:D

Nee. Hoewel ik snap hoe dit overkwam: ik bedoelde waarom ik nooit vrouwen tegenkwam die deze mening deelden. Hoewel ze blijkbaar toch bestaan en ik daar blij om ben, is het niet zo dat ik notabene direct op iemand duik die zegt dat ze kleine mannen niet direct uitsluit. Daarnaast: dat zou ik sowieso al niet meer doen notabene in dit topic, want na zo'n verhaal als hier is (terecht) elk persoon al afgehaakt. Maar daarom zet ik het dan ook hier neer en roep ik het niet tegen elke vrouw die ik tegenkom. ;)
pi_153708133
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:56 schreef bijdehand het volgende:
TS jij gladjakker.
Zie m'n eerdere reactie ;)
Geloof me, denk je dat ik na zo'n verhaal gedaan te hebben nog verwacht dat of all places en moments HIER iemand geïnteresseerd te vinden is? Dat zou wel de grootste ironie ooit zijn geweest.

Maar ook met jouw reactie ben ik blij overigens, want dat is de tweede dus al.
Waar verstopt jullie soort vrouwen zich heel m'n leven lang overal waar ik kom? :(
pi_153708171
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:00 schreef Dinus het volgende:

[..]

Ze zijn er echt wel!
Blijkbaar :)
Maar waar zijn ze? Jullie zijn tamelijk zeldzaam ;)
pi_153708198
Datingsites al geprobeerd?
pi_153708211
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Je bent gewoon niet leuk genoeg, denk ik.
Leuk, als in?
pi_153708326
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk, als in?
Het is ook bullshit.

Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.

Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallen ;) Tip: richt je op buitenlanders ook.
Why stay small, if you can grow big..
pi_153708373
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is ook bullshit.

Ik denk dat 90% van de Nederlandse vrouwen al gelijk afknapt, ook omdat iedereen gemiddeld nou eenmaal lang(er) is.

Maar er zijn ook vrouwen die er geen probleem van maken. Ken een aantal mannen van je lengte met een leuke vriendin. Ze zijn allemaal toevallig ook ondernemend/intelligent, waar die chicks volgens mij op vallen ;) Tip: richt je op buitenlanders ook.
Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.
pi_153708468
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:52 schreef Aijmee het volgende:

[..]

Dat is geen bullshit. Als je voor de meeste vrouwen waar je in contact mee komt niet aantrekkelijk bent, dan spelen er heus wel andere factoren mee dan alleen maar de lengte.
Een kleine gestalte vinden (Nederlandse) vrouwen een no-go. Zoals ik al zei is er wel een fractie vrouwen waarbij het geen probleem HOEFT te zijn, als je voor de rest een leuke kerel bent. Maar je moet aardig wat geduld hebben wil je zo iemand vinden.
Why stay small, if you can grow big..
pi_153708823
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
pi_153708985
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik val in principe ook niet op kleine mannen.
En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.

Maar waar ik altijd met het eerste idee leefde: "niemand zal vallen op m'n lengte, maar ze kunnen wel alsnog vallen op een van de kanten van mij die WEL aantrekkelijk zijn'". Ik ben nu echter echt gaan geloven in "ik kan niet op die jongen vallen aangezien ie klein is, die andere kanten zijn sowieso niet relevant meer dan". Dat is totaal wat anders dan dat eerste natuurlijk. :{
quote:
Maar ik heb ook best eens wat geflikflooid met een vent die nog kleiner was dan jij.
Bestaat dat? :P
quote:
Als ik iemand leuk vind, vallen al die 'harde eisen' bij mij echt wel gedeeltelijk weg, en ik denk dat dat voor veel mensen wel geldt.
Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.

Ik zie overigens ook vaak zat jongens die echt gewoon niet knap of leuk te noemen zijn (sommige zelfs bijna lelijk) maar aan hun 1.90m blijkbaar voldoende hebben om een meisje te vinden. Want voor de rest hebben ze minder waar je op zou kunnen vallen dan ik heb (zo zeker durf ik nog wel van mezelf te zijn), sommige stralen zelfs meer onzekerheid uit en dan ik of zijn sociaal gewoon zwak.
Hoe kan dat denk ik dan?

Ik snap nu overigens dat ik zelf nogal lijk overkomen alsof die fixatie bij mij zit, maar ik probeer juist naar hard naar het tegendeel te zoeken.
quote:
Fysieke spanning heeft niks met lengte te maken, wel met uitstraling en lichaamstaal. Raak haar aan, buig naar haar toe, wend je af, er zijn talloze (online) trainingen over te vinden.
Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aan :)
quote:
Je hebt veel vrouwelijk vrienden, zeg je. Vraag het hen eens, waarom je weinig sjans hebt. Je kunt een hele hoop dingen aan jezelf veranderen, maar niet je lengte. :)
Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijk :P ).

Daarnaast: wat de ene vrouw 'fout' vindt qua manier van sjansen en doen, kan de ander juist precies afstoten. Of is dat zo universeel bij jullie? :+
pi_153709134
nee

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:32:30 ]
pi_153709148
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:41 schreef Dinus het volgende:
Datingsites al geprobeerd?
Yep, maar eerlijk gezegd geloof ik niet echt in datingsites. Je gaat op zo'n date te geforceerd iemand al beoordelen als potentiële vriend(in) en bent tegelijkertijd zo druk om andersom zelf ook een goede indruk te maken dat je een nogal onnatuurlijke situatie krijgt en elkaar niet echt als persoon leert kennen. De beste manier om leuke mensen te ontmoeten heb ik gemerkt is gewoon met groepen op (studie)reizen, (thuis)feestjes en andere situaties waar je niet geforceerd met 1 iemand een date hebt. En na zo'n reis/feest heb je in elk geval ook al iets gemeens met elkaar. Ik trek automatisch al wel heel snel naar de mensen toe die ik aardig/leuk vind.

Ik ken overigens ook letterlijk 0 relaties die uit een datingsite voortkomen.

Daarnaast: datingsites hebben als een van de eerste filters bovenaan altijd 'lengte' staan :{ Eigenlijk zou ik eens een testje moeten doen door eerst 2 weken m'n lengte op 1.60m in te stellen en daarna 2 weken op 1.80m. En dan het verschil in aantal reacties eens bekijken ;)
pi_153709168
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 01:49 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het is ook bullshit.

Dat denk ik ook.
quote:
Maar 'buitenlandse' meiden vallen in mijn ervaring vaak op 'buitenlandse' jongens alleen.
  zondag 21 juni 2015 @ 03:00:12 #34
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_153709226
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Je moet je korte lengte dan compenseren met een hele dikke portemonnee, dus probeer carrière te maken en word een klein Napoleon-achtig baasje. Jongens als Wesley Sneijder en Prince zijn ook klein maar hebben het geld om 24/7 een tophoer als Yolanthe in te huren.
Zelfs Sneijdertje is nog 1.70m.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 21 juni 2015 @ 03:04:11 #35
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_153709282
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:51 schreef Roland010 het volgende:
Eigenlijk zou ik eens een testje moeten doen door eerst 2 weken m'n lengte op 1.60m in te stellen en daarna 2 weken op 1.80m. En dan het verschil in aantal reacties eens bekijken ;)

http://blog.okcupid.com/i(...)es-in-online-dating/
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_153709365
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:50 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk man, 'grappige' verwijzingen naar zelfmoord. Types als jij zijn blijkbaar echt te simpel om te zien wat ze (mogelijk) aanrichten bij iemand. Ondanks dat filmpje van de week nog van die Youtube-zanger b.v.

Zou bijna hopen dat makers/posters van dergelijke verwensingen ooit mee mogen maken dat er een vader/moeder van iemand komt vertellen dat hun zoon/dochter in z'n afscheidsbrief verwees naar de mensen die hem of haar 'lollig' riepen zelfmoord te plegen. Kunnen ze de rest van hun leven leven met het idee dat zij iemand het laatste zetje hebben gegeven.
pi_153709380
quote:
Heb je die ook in cm?
pi_153709427
Heel bot gezegd: het is een 'handicap' in de relatiemarkt idd. Maar goed, ik ken ook een ouwe gast van 1.65 oid die een chick van 15 jaar jonger en véél knapper dan hij objectief 'waard' was versierd heeft, er mee getrouwd is en er een kind mee heeft terwijl zij ongeveer 1,75 is....

Maar dat is wel een uitzondering idd. Doorgaans vallen vrouwen niet op mannen die (veel) kleiner dan hen zijn.

Ik voel met je mee, ik ben zelf ook relatief klein ;)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_153709588
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel bot gezegd: het is een 'handicap' in de relatiemarkt idd. Maar goed, ik ken ook een ouwe gast van 1.65 oid die een chick van 15 jaar jonger en véél knapper dan hij objectief 'waard' was versierd heeft, er mee getrouwd is en er een kind mee heeft terwijl zij ongeveer 1,75 is....

Maar dat is wel een uitzondering idd. Doorgaans vallen vrouwen niet op mannen die (veel) kleiner dan hen zijn.
Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.
quote:
Ik voel met je mee, ik ben zelf ook relatief klein ;)
Maar de vraag: heb je een vriendin? ;)

Ik wist altijd al dat een korte lengte niet direct in je voordeel zou werken als man natuurlijk, maar de laatste paar jaar begin ik echt het beeld te krijgen dat lengte voor een vrouw echt voor 90 % doorslaggevend is. Voor Nederlandse vrouwen in elk geval. Ik snap niet waarom dat zo extreem extreem van invloed is. Tuurlijk is lang mooier, maar zo (bijna) allesbepalend? Als iemand op (bijna) alle andere vlakken wel leuk is, waarom kunnen ze daar blijkbaar al niet eens meer naar kijken?
Blijkbaar zijn vrouwen (bijna alle vrouwen dan) gewoon vele malen oppervlakkiger dan mannen, in tegenstelling tot wat er altijd geroepen wordt.

Het meest hypocriete vind ik nog dat als je als man zegt: "ik val niet op dikkere vrouwen" je alle vrouwen over je heen krijgt en je nog net niet voor de rechter hoeft te melden wegens ernstige smaad, maar dat als je als vrouw zegt "ik val niet op kleine mannen" alle vrouwen begripvol zullen knikken. En dat terwijl dikke vrouwen in 90 % van de gevallen er zelf nog wat aan kunnen doen ook. Kleinere mannen helemaal niets. En op een datingsite b.v. moet je wel doodnormaal je lengte in cm invullen, maar als het over je gewicht gaat is het: "normaal" of "volslank" etc.
pi_153709608
Roland, wat is je leeftijd eigenlijk?
ADHD-C
  zondag 21 juni 2015 @ 07:10:02 #41
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_153709935
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 03:42 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik val ook niet op vrouwen die 20 cm langer dan mij zijn. Gelukkig zijn er ook nog wel wat vrouwen van rond mijn lengte. Maar een meisje dat n.b. zelfs nog een paar cm kleiner is dan mij die mij afwijst om m'n lengte, daar kan ik dan niet bij.

[..]

Maar de vraag: heb je een vriendin? ;)

Ik wist altijd al dat een korte lengte niet direct in je voordeel zou werken als man natuurlijk, maar de laatste paar jaar begin ik echt het beeld te krijgen dat lengte voor een vrouw echt voor 90 % doorslaggevend is. Voor Nederlandse vrouwen in elk geval. Ik snap niet waarom dat zo extreem extreem van invloed is. Tuurlijk is lang mooier, maar zo (bijna) allesbepalend? Als iemand op (bijna) alle andere vlakken wel leuk is, waarom kunnen ze daar blijkbaar al niet eens meer naar kijken?
Blijkbaar zijn vrouwen (bijna alle vrouwen dan) gewoon vele malen oppervlakkiger dan mannen, in tegenstelling tot wat er altijd geroepen wordt.

Het meest hypocriete vind ik nog dat als je als man zegt: "ik val niet op dikkere vrouwen" je alle vrouwen over je heen krijgt en je nog net niet voor de rechter hoeft te melden wegens ernstige smaad, maar dat als je als vrouw zegt "ik val niet op kleine mannen" alle vrouwen begripvol zullen knikken. En dat terwijl dikke vrouwen in 90 % van de gevallen er zelf nog wat aan kunnen doen ook. Kleinere mannen helemaal niets. En op een datingsite b.v. moet je wel doodnormaal je lengte in cm invullen, maar als het over je gewicht gaat is het: "normaal" of "volslank" etc.
Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.

Verder kom je hier nogal wanhopig over en dat is bijzonder onaantrekkelijk. Misschien kom je onbewust al jaren zo over.

Ik moet nu meteen denken aan bijv. Buitenlanders die iedere keer dat ze worden afgewezen meteen racisme roepen, of dat nou de daadwerkelijke reden voor afwijzing is of niet.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 21 juni 2015 @ 07:38:04 #43
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_153709961
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 07:26 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus je hebt zelf ook 'eisen' mbt lengte van de dames, maar als kleine dames datzelfde hebben kan jij er niet bij? Ok.

Verder kom je hier nogal wanhopig over en dat is bijzonder onaantrekkelijk. Misschien kom je onbewust al jaren zo over.

Ik moet nu meteen denken aan bijv. Buitenlanders die iedere keer dat ze worden afgewezen meteen racisme roepen, of dat nou de daadwerkelijke reden voor afwijzing is of niet.
Ik denk dat je hier met een goed en terecht punt zit. Vrouwen behoren te klagen over hun onzekerheden, wij mannen moeten gewoon doen waar wij goed in zijn. En dat is vooral niet klagen bij vrouwen of tegen over mannen die je persoonlijk niet ken dat je met onzekerheden zit.

Vindt je het dan gek dat hier de tuinkabouter en gnoom opmerkingen geplaatst worden, want als je bloed afgeeft zullen de aasgieren er handig gebruik van maken zodat ze hun eigen onzekerheden in het leven kunnen verbergen en kunnen verstoppen voor de andere aasgieren.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153710045
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.
pi_153710055
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 08:07:07 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 08:07:44 #46
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710062
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Iemand waar je een instant wet pussy van krijgt is nooit te klein, al gaat je voorkeur normaal gesproken naar langere mannen uit.
Onzin.
Kill them before they grow
pi_153710067
Ik denk echt dat je nog niet te erg moet paniekeren. Zelf ben ik 1.61 en val eigenlijk wel op mannen die groter zijn, maar ik ken ook een kleine man die best sexy is. Gespierd, maar niet té, beetje ruig type... :9

Je moet je mannelijkheid op andere manieren uitten zonder dat het te opvallend macho wordt, dus zeker geen bloemetjeshemd burolul-type als je begrijpt wat ik bedoel.
Het zou in mijn geval helpen als je een arbeider bent en handen hebt waarmee gewerkt wordt.
En een beetje dominant in bed mag dan ook wel, als je daar je mannelijkheid bewijst kom je al een heel eind volgens mij ;)

Wat je zeker niet mag doen is je onzekerheid over je lengte laten zien. Draag dus geen gekke schoenen met hoge zolen enzo...

Verder ken ik twee kleine mannen die getrouwd zijn en kinderen hebben. Uiteraard met een vrouw die ook niet groter is dan 1.60.

Nee hoor, er is nog hoop :)
pi_153710089
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:07 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Onzin.
Ik ben een vrouw, jij niet.

Zit natuurlijk wel een soort van grens aan, iemand moet wel gezond zijn(geen vergroeiingen) en in verhouding normaal.
  zondag 21 juni 2015 @ 08:13:10 #49
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710091
quote:
13s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, jij niet.

Zit natuurlijk wel een soort van grens aan, iemand moet wel gezond zijn(geen vergroeiingen) en in verhouding normaal.
Onzin.
pi_153710098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:13 schreef narcmengel het volgende:

[..]

Onzin.
Goede argumentatie weer. :')

[ Bericht % gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:30:41 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 08:24:13 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_153710145
Mijn beide broers zijn 1.65 en hebben geen moeite gehad met het krijgen van een relatie. Hun vrouwen zijn wel groter dan zij zijn. Het enige 'probleem' is dat mijn schoonzus geen hakken draagt als ze samen uit gaan. Dat vindt ze zelf wel eens jammer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 21 juni 2015 @ 08:32:51 #52
391771 narcmengel
I'm your worst nightmare
pi_153710184
tyft eens op

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 21-06-2015 12:29:18 ]
pi_153710369
Aziatische meiden zijn over het algemeen klein en hebben meestal kleinere vriendjes.. daar zou je het kunnen proberen als je de mogelijkheid hebt.

Ik ben zelf ook klein <1.60m, maar ik val over het algemeen niet op korte mannen. Echter ben ik voordat ik nog een relatie had, wel een super sexy man tegengekomen tijdens het uitgaan die waarschijnlijk iets van 1.65m was en wel sjans had ;)
  zondag 21 juni 2015 @ 09:10:43 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153710419
Dima kan weer rustig slapen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_153710880
Damn, en ik voel mij met 1.80 al een kleintje hier in Nederland, soms krijg ik het idee dat veel vrouwen dat ook wel aan de kleine kant vinden
  zondag 21 juni 2015 @ 10:06:46 #56
433749 Konijntjuh
pi_153711050
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:09 schreef Blosje het volgende:
Ik denk echt dat je nog niet te erg moet paniekeren. Zelf ben ik 1.61 en val eigenlijk wel op mannen die groter zijn, maar ik ken ook een kleine man die best sexy is. Gespierd, maar niet té, beetje ruig type... :9

Je moet je mannelijkheid op andere manieren uitten zonder dat het te opvallend macho wordt, dus zeker geen bloemetjeshemd burolul-type als je begrijpt wat ik bedoel.
Het zou in mijn geval helpen als je een arbeider bent en handen hebt waarmee gewerkt wordt.
En een beetje dominant in bed mag dan ook wel, als je daar je mannelijkheid bewijst kom je al een heel eind volgens mij ;)

Nu beschrijf je alles wat een niet fokker is achter zijn toetsenboord, van arbeid worden ze moe en vinden ze minderwaardig. Dominant zijn ze niet want als ze onder plak zitten gaat het halsbandje bij hun er om heen voor het leven.

Maar goed laten we even verder lachen.., ik zelf ben 1m50 bij 120 kilo en ik heb een hoofd met vulkanen die op uitbarsten staan.

Dus kom maar met de trol grappen
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 10:41:07 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153711549
Mja, TS, ik heb het gevoel dat jij alles op hangt aan dat je klein bent. Hoewel dat misschien waar is vraag ik me af of wel écht de reden is. Kijk, je mag dan wel veel vrienden hebben, ook vrouwelijke, en weet ik veel wat allemaal, maar als die állemaal niet een relatie willen met jou dan vraag ik me echt af of dat komt omdat je maar 1.60m bent.

Daarmee wil ik je niet beledigen, maar het klinkt een beetje als een excuus, want aan je lengte kun je niks veranderen en dus kun je min of meer achterover leunen en passief klagen zonder echt iets te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153711783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:03 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sneijder is 170 cm. Dat is wel 10 cm groter als waar het in TT om gaat, toch nog een behoorlijk verschil.
Dus Sneijdertje is een kop groter dan TS? Hmm.. maar Prince is wel heel klein, maar toch een eindbaas, kan echt alle vrouwen krijgen. En kijk naar zijn schoenen:

Altijd hoge hakken, scheelt zo 10 cm.
pi_153711911
Met die lengte heb je het in Nederland als man erg zwaar op de datingmarkt. Vrouwen zijn wat lengte betreft erg oppervlakkig. Het merendeel wil perse een man die even groot is en het liefst eentje die een stuk groter is, zodat ze hoge hakken kunnen dragen en nog steeds kleiner zijn dan hun partner. Verder voelen ze zich bij langere mannen voelen ze zich 'vrouwelijk, veilig en beschermd'.

In Nederland is geen gebrek aan lange mannen, dus de vrouwen hebben keuze zat en hoeven hun eisen niet bij te stellen. Je zult je dus moeten richten op vrouwen die kleiner zijn dan jij. Alleen die lijken ook een voorkeur te hebben voor hele lange mannen, om hun eigen lengte te compenseren.
pi_153711937
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
1.60 is wel heel klein. 1.75 is eigenlijk het minimale om er geen hinder van te ondervinden, volgens mij.
Hangt ervanaf wat je als hinder omschrijft, maar naar mijn idee kan 170 ook nog wel gewoon om maar wat te noemen. 175 is wel een erg 'hoog' minimum naar mijn idee om het zo maar te zeggen.
Fylax is op televisie geweest
pi_153711958
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 09:56 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Damn, en ik voel mij met 1.80 al een kleintje hier in Nederland, soms krijg ik het idee dat veel vrouwen dat ook wel aan de kleine kant vinden
Ik ben 178 en heb dat idee nooit.

Voor TS: naar mijn idee kan je vrijwel alles wel compenseren, sowieso lengte wel. Alleen hoe kleiner je bent hoe meer je moet compenseren. Of genoegen moet nemen met minder, wat dan weer gemakkelijker is maar dat je wat minder fijns hebt als meid. Maar goed hier geven sowieso 2 meiden al aan het wel leuk te vinden, misschien heb je alsnog gewoon pech gehad met de meiden die je tegenkomt?

[ Bericht 25% gewijzigd door jodelahity op 21-06-2015 11:14:22 ]
  zondag 21 juni 2015 @ 11:07:45 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153711977
Natuurlijk is het mogelijk, de kans is alleen kleiner.
Een groot deel van de vrouwen schrijft jou bij voorbaat al af wegens je lengte. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Misschien is het voor jou dan beter om de vrouwen eerst beter te leren kennen (zoals vriendschappelijk) zodat ze een beter zicht hebben op jouw betere kwaliteiten als vriendje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juni 2015 @ 11:27:13 #63
433749 Konijntjuh
pi_153712323
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk is het mogelijk, de kans is alleen kleiner.
Een groot deel van de vrouwen schrijft jou bij voorbaat al af wegens je lengte. Dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Misschien is het voor jou dan beter om de vrouwen eerst beter te leren kennen (zoals vriendschappelijk) zodat ze een beter zicht hebben op jouw betere kwaliteiten als vriendje.
Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.

Waarom zou je dus als man zijnde telkens je in de schaduw van de "friendzone" van een vrouw willen verschijnen om je zelf voor de gek te houden dat ze wel eens op je karakter kan vallen of inziet dat de kikker eigenlijk een prins op het witte paard is.

Dat is jezelf gewoon lulkoek aanpraten als man zijnde. Beste advies kwam van Blosje. Wees een vent en loop niet te zagen over je onzekerheden en wees meer een jager. Stap gelijk op de vrouw die je leuk vindt en maak haar gewoon kenbaar dat je haar een flink potje wilt afraggen in bed (In plaats van Friends will be Friends voor haar te zingen). Dit kan op een subtiele manier of op een speelse manier zijn, misschien hebben de PUA wel hun adviezen hier voor klaar staan.

Bij mij moet je hier in ieder geval niet zijn voor zijn, ik doe wat ik moet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 21-06-2015 11:33:19 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153712569
Kan me wel enigszins in je reactie vinden konijntjuh. Maar voor mij lijkt het net alsof een meid je dus in 1 keer leuk moet vinden en dat er niet een paar weken overheen kan gaan.. terwijl volgens mij in genoeg situaties (sport, werk wat dan ook) je elkaar eerst een tijdje gewoon leert kennen zonder direct al proberen te versieren. Voor het stappen lijkt me wat je zegt goed, maar ik weet niet echt hoe ik het moet plaatsen in de overige situaties.. Verwachten dat een meid je direct leuk moet vinden kan er ook voor zorgen dat je echt nooit een leuke meid meer krijgt. Maar goed vind het wel nuttige inbreng voor TS, weer een extra invalshoek :)
  zondag 21 juni 2015 @ 11:59:17 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153713030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Volgens mij haalde Chai dit aan als een vrouw je niet opwindend vindt of haar niet kan opwinden, dan maakt het ook niet uit hoe hoog gebouwd je bent.

Waarom zou je dus als man zijnde telkens je in de schaduw van de "friendzone" van een vrouw willen verschijnen om je zelf voor de gek te houden dat ze wel eens op je karakter kan vallen of inziet dat de kikker eigenlijk een prins op het witte paard is.

Dat is jezelf gewoon lulkoek aanpraten als man zijnde. Beste advies kwam van Blosje. Wees een vent en loop niet te zagen over je onzekerheden en wees meer een jager. Stap gelijk op de vrouw die je leuk vindt en maak haar gewoon kenbaar dat je haar een flink potje wilt afraggen in bed (In plaats van Friends will be Friends voor haar te zingen). Dit kan op een subtiele manier of op een speelse manier zijn, misschien hebben de PUA wel hun adviezen hier voor klaar staan.

Bij mij moet je hier in ieder geval niet zijn voor zijn, ik doe wat ik moet doen.
Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.

Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153713406
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindt
pi_153713762
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef Adames het volgende:

[..]

zozo, gelijk een kansloze hoer als je iemands uitstraling aantrekkelijk vindt
Nou ja dit is ook wel een heel selectieve reactie :D
  zondag 21 juni 2015 @ 12:27:43 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713788
even opruimen, noten en bas aanvragen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 21 juni 2015 @ 12:34:27 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153713988
en weer verder dus....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153715279
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 02:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

En dit is wat ik idd ook nog wel begrijp. Ik was zelf liever ook 20 cm langer geweest en kan me ook niet voorstellen dat iemand zegt: goh ik val op het feit dat iemand klein is.

Maar waar ik altijd met het eerste idee leefde: "niemand zal vallen op m'n lengte, maar ze kunnen wel alsnog vallen op een van de kanten van mij die WEL aantrekkelijk zijn'". Ik ben nu echter echt gaan geloven in "ik kan niet op die jongen vallen aangezien ie klein is, die andere kanten zijn sowieso niet relevant meer dan". Dat is totaal wat anders dan dat eerste natuurlijk. :{

[..]

Bestaat dat? :P

[..]

Zo denk ik ook. Of beter gezegd: zo dacht ik.

Ik zie overigens ook vaak zat jongens die echt gewoon niet knap of leuk te noemen zijn (sommige zelfs bijna lelijk) maar aan hun 1.90m blijkbaar voldoende hebben om een meisje te vinden. Want voor de rest hebben ze minder waar je op zou kunnen vallen dan ik heb (zo zeker durf ik nog wel van mezelf te zijn), sommige stralen zelfs meer onzekerheid uit en dan ik of zijn sociaal gewoon zwak.
Hoe kan dat denk ik dan?

Ik snap nu overigens dat ik zelf nogal lijk overkomen alsof die fixatie bij mij zit, maar ik probeer juist naar hard naar het tegendeel te zoeken.

[..]

Thx, ik ga eens zoeken. Hier heb ik tenminste concreet wat aan :)

[..]

Mm, is best een lastige vraag om iemand te stellen. ik zou zelf ook lang niet altijd uit kunnen leggen aan vriendinnen van me waarom ik NIET op ze val of wat ze 'fout' zouden doen. Een aantal zijn b.v. gewoon knap te noemen en leuke meiden (anders waren het geen vriendinnen van me geweest natuurlijk :P ).

Daarnaast: wat de ene vrouw 'fout' vindt qua manier van sjansen en doen, kan de ander juist precies afstoten. Of is dat zo universeel bij jullie? :+
Nee, dat is niet universeel. Maar als iedereen met dezelfde feedback komt, kun je er wel vanuit gaan dat dat een punt is wat bij meer vrouwen speelt. ;)

En je geeft hier zelf ook al deels antwoord. Soms weet je gewoon niet waarom je niet op iemand valt. It happens. Maar jij blijft maar focussen op je lengte. Wat wil je daarmee bereiken? Stel nou dat we allemaal zeggen dat het inderdaad aan je lengte ligt en dat elke vrouw daar op afknapt. Wat dan? Ga je extra groeien? In een hoekje liggen huilen? En wat als we allemaal zeggen dat lengte heus niet een harde eis is en hooguit een minpuntje, wat dan? Ga je ons dan geloven en opeens wel een vriendin krijgen?

Je kunt niks veranderen aan je omgeving, alleen aan jezelf. En dan nog niet aan je lengte. Dus stap hier overheen, probeer het los te laten en zoek eens tips op over het versieren van vrouwen. Vraag je omgeving eens om feedback over hoe je overkomt en ga daarmee aan de slag. Dat is veel effectiever. :Y
pi_153716221
Begin maar eens met eerlijk tegen jezelf te zijn dat je niet zo positief bent als dat je zou willen overkomen. Als je dat niet erkent, kun je er ook niet aan werken immers. Die lengte hoort bij jou, dat verander je niet. Probeer het te ownen en jezelf als mens breder te presenteren dan alleen dat. Als alle meiden die je goed kennen je puur alleen daarop afwijzen, heb je daar nog een verbeterslag te maken.
pi_153716280
Ts !! Ik ben 1.96 en altijd koude voeten snachts omdat te kort bed gekocht ! En ook nog nooit een vriendin gehad,

Komt helemaal wel goed ts!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_153716600
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Scary_Mary het volgende:
Begin maar eens met eerlijk tegen jezelf te zijn dat je niet zo positief bent als dat je zou willen overkomen. Als je dat niet erkent, kun je er ook niet aan werken immers. Die lengte hoort bij jou, dat verander je niet. Probeer het te ownen en jezelf als mens breder te presenteren dan alleen dat. Als alle meiden die je goed kennen je puur alleen daarop afwijzen, heb je daar nog een verbeterslag te maken.
Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.
pi_153716603
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 08:06 schreef Chai het volgende:
Mijn punt was eigenlijk vooral: waarschijnlijk missen ze een stukje aantrekkingskracht en zij leggen het verband met jouw lengte en verwoorden het op die manier. Dat betekent echt niet dat dat echt de oorzaak is.

Veel mensen worden gewoon verliefd op iemand waarvan ze dat qua specs niet hadden verwacht. Waarom je wel/niet verliefd op iemand kan worden is niet in woorden te vatten. Vaak doen we het wel zo lijken en analyseren we het allemaal zo dat het in ons straatje past, maar dat betekent niet dat we de juiste verbanden hebben gelegd.

Verder zie post van Scary_mary.
pi_153716818
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Je kan best aan iets werken wat je niet erkent. Ik kan denken dat ik niet lelijk ben en alsnog mijn best doen om knap te zijn (zolang ik maar niet geloof dat ik een god ben wat betreft uiterlijk). Er is een verschil tussen je neerleggen bij bepaalde zaken of eraan willen werken. Wat jij stelt impliceert dat je je eerst neer moet leggen voordat je iets kan verbeteren, wat gelul is. Je kan ook iets proberen te verbeteren vanuit een neutraal idee over jezelf.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
pi_153716890
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
pi_153716946
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
pi_153717006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
pi_153717031
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
pi_153717044
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Nessie7 het volgende:
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
Dan neem jij toch een dwerg als je het sneu vindt.
pi_153717101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
  zondag 21 juni 2015 @ 14:31:59 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_153717131
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.

Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.

Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_153717140
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
Heb ik dat gezegd? :P
pi_153717183
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? :P
Impliceren vooruit :*
pi_153717252
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Impliceren vooruit :*
Ook niet. Misschien ben je een gedachten-lezer :* Dat kan. Heb alsnog het idee dat veel punten hiermee gemist worden maar oke.
pi_153717608
Ik ben 1.68 en ik vind kleine mannen juist wel leuk eigenlijk. Maar dan moeten ze wel echt een beetje breed zijn. Mijn vriend is ook maar ietsje groter dan ik, maar iets kleiner was ook oké geweest. Hij is wel breed dan.
(:
  zondag 21 juni 2015 @ 20:06:46 #87
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153726353
Je lengte is pas een probleem als jij het een probleem vindt.

Het zou overigens goed kunnen dat de vrouwen waar over je het hebt, ook geen relatie met je zouden willen als je 1.85 zou zijn.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:00:11 #88
433749 Konijntjuh
pi_153730114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als de TS niet houdt van "Kansloze Hoeren" dan moet hij daar ook niet op afstappen, dan behoud hij tot meiden of vrouwen die hij leuk vind en vraagt hij of ze een drankje willen doen met hem of sterren willen kijken.

Is gewoon hetzelfde, als de vrouw je leuk genoeg vindt zal ze geen nee zeggen of ik wil eerst vrienden met je zijn of je moet mij eerst een paar weken versieren aan de praat houden. Meestal gaat ze mee in het moment zelf, het kan wel zo zijn dat ze hierna op je karakter afknapt of je op een tweederangs twijfellijstje van haar kom te staan of dat ze gewoon zin had in seks en jou hiervoor gebruikte.

Maar dan nog je kan een leuke avond of meerdere avonden hebben met haar als je maar er zelfverzekerd er op afstapt en niet jankt als je afgewezen wordt ze vindt me te klein te dik te groot te lelijk te arrogant er zijn nog meer vrouwen waar je op kan afstappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Konijntjuh op 21-06-2015 22:11:46 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153731460
Kan me redelijk in TS vinden. Ben zelf ook klein en ben ook al lang op zoek naar een relatie. Ik heb altijd gedacht dat ik het wel compenseer met mijn karakter en in het verre verleden ook wel vriendinnen gehad. Deze zeiden altijd dat ze niet op mijn uiterlijk vallen, denk dat dat mij ook niet heeft geholpen. Was destijds wel wat meer onbevangen en outgoing, dus ik kan niet 1 op 1 zeggen dat het aan mijn lengte ligt dat ik nu geen vriendin heb. Wellicht denk ik (en jij) dat je karakter top is maar is het juist iets in je gedrag dat onaantrekkelijk maakt.

In mijn omgeving hebben de kleinere mannen een vrouw "gevonden" in Azië, de mannen met een gemiddelde lengte liggen het beste in de markt maar meerdere vrienden met een goede lengte hebben ook nog nooit een relatie gehad en ken ook wel mannen die juist wel populair zijn ondanks hun kleine lengte. Wat opvalt bij deze mannen is dat ze wel een redelijk stoere houding hebben en zich niet druk maken om hun lengte en toch vrij mannelijk zijn in hun gedrag.
pi_153732082
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door tjah1234 op 21-06-2015 23:06:20 ]
pi_153732129

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
pi_153732654
Mn zwager is ook zoiets. Hem is het ook gelukt.
pi_153732721
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.
pi_153732940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
Disgusting.
pi_153733760
Wat ik uit je naam opmaak is dat je uit roffa komt? Hier zijn super veel halfbloedjes ed en die zijn allemaal redelijk klein. Zowel mannen als vrouwen. Moet niet zo'n probleem zijn. Ben zelf eigenlijk ook altijd de kleinste maar krijg verreweg het meest aandacht van vrouwen. Ook van lange vrouwen maar daar heb ik zelf niets mee. Dus ja het kan zeker. Maak je niet druk.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_153733968
Ik viel ook altijd op mannen die groter zijn dan ikzelf, maar mijn huidige vriend is 165, ik 173. Lekker boeiend ;)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 00:08:18 #97
441859 crew  Lenny77
pi_153734248
Operatie en 10 cm erbij!
Een ex collega heeft dat laten doen. Hij was maar 1.55m en is er nu 1.67m.
Lang geduurd! Zeer pijnlijk. Maar hij vond het meer dan de moeite waard.

Maar ik denk dat als je idd iets te vertellen hebt en mensen kunt boeien dat je al heel ver zal komen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153735022
bagger

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:09:33 ]
pi_153735121
Je vijver wordt verkleint maar er blijven genoeg vissen over om je hele leven te vullen. Anders kan je altijd nog rijk worden mbv: status of carrière.
pi_153735143
mss als die persoon heel erg fan is van LOTR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')