abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153716890
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik bedoelde, maar misschien kun je eerst nog even uitleggen hoe TS bij zo'n neutraal zelfbeeld dient te komen?
Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
Fylax is op televisie geweest
pi_153716946
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
pi_153717006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nou dat je een nadeel hebt, je daarvan bewust bent, maar het niet in die mate accepteert als het mogelijk is. Je bent 160 en je weet dat het klein is maar hebt niet het idee dat het te klein is, terwijl het in de praktijk bijvoorbeeld voor veel vrouwen wel te klein kan zijn. Als je het niet accepteert en gelooft dat het niet te klein is kan je alsnog gewoon alles doen als wat je kan doen wanneer je het wel zou accepteren en geloven... en misschien zelfs beter omdat je wat minder geremd bent door negatieve ideeen.
We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
pi_153717031
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

We bedoelen dus eigenlijk beide dat TS een positievere houding aan moet nemen..
Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
pi_153717044
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef Nessie7 het volgende:
Toch wel sneu eigenlijk hoe zo'n kenmerk, waar je zelf echt niets aan kan veranderen, voor een groot deel bepaalt hoe je in de "markt ligt"...

Dat je voor altijd alleen blijft geloof ik niet als je werkelijk gewoon een leuk karakter hebt. Het is al een paar keer eerder gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe oud ts eigenlijk is?
Dan neem jij toch een dwerg als je het sneu vindt.
pi_153717101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja als dat de enige kern is die er is... Ik had het gevoel dat ik wat meer uitdraagde dan dat :{
Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
  zondag 21 juni 2015 @ 14:31:59 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_153717131
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.

Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.

Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_153717140
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je had het ook het gevoel dat ik TS aanraad om zich er maar bij neer te leggen, dus misschien moet je nog wat daar aan doen :P
Heb ik dat gezegd? :P
pi_153717183
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? :P
Impliceren vooruit :*
pi_153717252
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Impliceren vooruit :*
Ook niet. Misschien ben je een gedachten-lezer :* Dat kan. Heb alsnog het idee dat veel punten hiermee gemist worden maar oke.
pi_153717608
Ik ben 1.68 en ik vind kleine mannen juist wel leuk eigenlijk. Maar dan moeten ze wel echt een beetje breed zijn. Mijn vriend is ook maar ietsje groter dan ik, maar iets kleiner was ook oké geweest. Hij is wel breed dan.
(:
  zondag 21 juni 2015 @ 20:06:46 #87
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_153726353
Je lengte is pas een probleem als jij het een probleem vindt.

Het zou overigens goed kunnen dat de vrouwen waar over je het hebt, ook geen relatie met je zouden willen als je 1.85 zou zijn.
  zondag 21 juni 2015 @ 22:00:11 #88
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_153730114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het gaat TS om een relatie, niet om een nachtje ballen met een kansloze hoer.

Een niet onaanzienlijk deel van een relatie bestaat uit hoe goed je innerlijk bij elkaar past. Als je niet dusdanig aantrekkelijk bent dat vrouwen je gelijk willen bespringen, moet je het nou eenmaal van je innerlijk hebben.
Als de TS niet houdt van "Kansloze Hoeren" dan moet hij daar ook niet op afstappen, dan behoud hij tot meiden of vrouwen die hij leuk vind en vraagt hij of ze een drankje willen doen met hem of sterren willen kijken.

Is gewoon hetzelfde, als de vrouw je leuk genoeg vindt zal ze geen nee zeggen of ik wil eerst vrienden met je zijn of je moet mij eerst een paar weken versieren aan de praat houden. Meestal gaat ze mee in het moment zelf, het kan wel zo zijn dat ze hierna op je karakter afknapt of je op een tweederangs twijfellijstje van haar kom te staan of dat ze gewoon zin had in seks en jou hiervoor gebruikte.

Maar dan nog je kan een leuke avond of meerdere avonden hebben met haar als je maar er zelfverzekerd er op afstapt en niet jankt als je afgewezen wordt ze vindt me te klein te dik te groot te lelijk te arrogant er zijn nog meer vrouwen waar je op kan afstappen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Konijntjuh op 21-06-2015 22:11:46 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153731460
Kan me redelijk in TS vinden. Ben zelf ook klein en ben ook al lang op zoek naar een relatie. Ik heb altijd gedacht dat ik het wel compenseer met mijn karakter en in het verre verleden ook wel vriendinnen gehad. Deze zeiden altijd dat ze niet op mijn uiterlijk vallen, denk dat dat mij ook niet heeft geholpen. Was destijds wel wat meer onbevangen en outgoing, dus ik kan niet 1 op 1 zeggen dat het aan mijn lengte ligt dat ik nu geen vriendin heb. Wellicht denk ik (en jij) dat je karakter top is maar is het juist iets in je gedrag dat onaantrekkelijk maakt.

In mijn omgeving hebben de kleinere mannen een vrouw "gevonden" in Azië, de mannen met een gemiddelde lengte liggen het beste in de markt maar meerdere vrienden met een goede lengte hebben ook nog nooit een relatie gehad en ken ook wel mannen die juist wel populair zijn ondanks hun kleine lengte. Wat opvalt bij deze mannen is dat ze wel een redelijk stoere houding hebben en zich niet druk maken om hun lengte en toch vrij mannelijk zijn in hun gedrag.
pi_153732082
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door tjah1234 op 21-06-2015 23:06:20 ]
pi_153732129

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
pi_153732654
Mn zwager is ook zoiets. Hem is het ook gelukt.
pi_153732721
Zeer herkenbaar, ik ben zelf ook niet de grootste man.

Op dating gebied moet je van sterke huize komen; vaak word je alleen op je profiel basis al afgewezen op je lengte. Gelukkig heb ik nog een beetje mijn "looks" en is communicatie mijn sterke eigenschap. Maar ook wel beangstigend dat zonder dit je gewoon geen schijn van kans maakt.

Je moet er veel meer energie in steken als kleinere man en nederlandse vrouwen zijn daarin tegen over het algemeen super oppervlakkig. Nederlandse vrouwen vallen over het algemeen ook op het stereo type man: groot/lang, tattoos, donker haar, hoog opgeleid, Jan Kooiman type kwa uiterlijk.

Je moet eigenlijk op vele fronten aan hun plaatje voldoen en dit word steeds erger naarmate je ouder word. Naast mijn lengte ben ik ook wel afgewezen omdat ik momenteel vrijwilligerswerk doe en geen vaste baan heb. Met mijn communicatieve vaardigheden verpak ik dit dan als een mooi verhaal, anders is het helemaal missie kansloos.

Het feit is dat je als lange goed uitziende man je op bepaalde punten eerder "mee wegkomt" wat je als kleine man niet hebt. Je moet meer compenseren en het hebben van je karakter. Stel, je hebt geen vlotte babbel dan kan je het definitief schudden bij de vrouwen. Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Een beetje goed uitziende vrouw heeft een overvloed in keus en al helemaal op online dating gebied.
Zelfs een vrouw die er minder uitzie, kids heeft, rokend of wat het dan ook mag zijn, krijgt tig van reacties op een dating site.

Als je als kleine man om de hoek komt kijken en er klopt iets niet in het plaatje ( bijv. geen baan hebben ) kan je het eigenlijk wel volledig schudden. Je moet dit op zoveel fronten compenseren wat bijna niet te doen is en natuurlijk moet je enorm zelfverzekerd zijn, "want oh we als dit niet zo is" te gek voor worden eigenlijk ....

Feit is wel dat je als lange man dus met bepaalde dingen wat eerder mee wegkomt.
Je springt gewoon veel meer boven de menigte uit en vrouwen voelen zich eerder beschermd daarbij. Ik zie het best wel als een handicap en moet zeggen dat het mijn zelfverzekerdheid aardig heeft aangetast.

Het is ook dat je er niks mee kan, het is niet te veranderen.
Accepteren daar komt het dan op en neer maar het blijft een gegeven dat je vaak erop afgewezen word.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

En om eerlijk te zijn zit ik ook niet op een vrouw te wachten die met minder genoeg neemt.
Als ik een meid ontmoet en weet dat zij eigenlijk diep van binnen een langere man aantrekkelijker vind hoeft het voor mij niet meer.
pi_153732940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]

Check het gezicht van het meisje rechts :P

Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
Disgusting.
pi_153733760
Wat ik uit je naam opmaak is dat je uit roffa komt? Hier zijn super veel halfbloedjes ed en die zijn allemaal redelijk klein. Zowel mannen als vrouwen. Moet niet zo'n probleem zijn. Ben zelf eigenlijk ook altijd de kleinste maar krijg verreweg het meest aandacht van vrouwen. Ook van lange vrouwen maar daar heb ik zelf niets mee. Dus ja het kan zeker. Maak je niet druk.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_153733968
Ik viel ook altijd op mannen die groter zijn dan ikzelf, maar mijn huidige vriend is 165, ik 173. Lekker boeiend ;)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 00:08:18 #97
441859 crew  Lenny77
pi_153734248
Operatie en 10 cm erbij!
Een ex collega heeft dat laten doen. Hij was maar 1.55m en is er nu 1.67m.
Lang geduurd! Zeer pijnlijk. Maar hij vond het meer dan de moeite waard.

Maar ik denk dat als je idd iets te vertellen hebt en mensen kunt boeien dat je al heel ver zal komen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153735022
bagger

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:09:33 ]
pi_153735121
Je vijver wordt verkleint maar er blijven genoeg vissen over om je hele leven te vullen. Anders kan je altijd nog rijk worden mbv: status of carrière.
pi_153735143
mss als die persoon heel erg fan is van LOTR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')