abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153735977
flame

[ Bericht 49% gewijzigd door Re op 22-06-2015 08:15:00 ]
pi_153739959
Ik ben net zo groot als TS en heb eigenlijk helemaal nergens last van.. heb er eigenlijk ook nooit last van gehad ook als ik er zo aan terug denk! :+
pi_153740673
Natuurlijk is het mogelijk maar je bent wel minder alpha als een man van 1.97 (zoals ik).

Maargoed, lange vrouwen zijn ook niet intrek. Dus de langere mannen nemen de kleine dames en de kleine mannen mogen de onvrouwelijke lange latten.
pi_153747039
Boeiend. Ik ben 1.71. Heb d'r zat in mn bed gehad.
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.

Maar met 1.60 heb je wel een probleem. Dan ben je kleiner dan alle vrouwen.
  maandag 22 juni 2015 @ 15:13:01 #125
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153747175
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.

Je begint ijzersterk, om hem met de laatste regels compleet af te branden. Prachtig.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_153747339
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..

Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_153747364
quote:

Prachtig :D
"Pools are perfect for holding water"
pi_153747542
quote:

Hoeft niet zo ver naar Spanje, Nederlanders in Zuid Nederland lijken gemiddeld al een kop kleiner dan mensen uit het noorden en midden lijkt wel. Toen ik in Antwerpen mijn bestaan probeerde op te bouwen, was ik geen man tegengekomen die langer was dan ik (1m64). Ongelukkig waren ze niet, heleboel van hen hadden ook vriendinnen :)

Een kennis, hij is 1m50 en ook hij heeft een vriendin. Het leven is nou eenmaal niet zo zwart wit dat lange mensen standaard iedereen over zich heen heeft. Je moet nou eenmaal moeite doen en weten hoe je het aanpakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Yiwei op 22-06-2015 15:36:27 ]
pi_153747657
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Waarom vertel je niet iets meer over jezelf?
  maandag 22 juni 2015 @ 15:45:40 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153748012
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..

Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153748371
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
In zo'n geval, er zijn zoveel vrouwen op de wereld. De helft van de wereldbevolking bestaat uit vrouwen, waarom moet je dan kiezen voor iemand die je (en waarschijnlijk ook vele anderen) lelijk behandelt? Toevallig omdat zij ''knap'' eruit ziet? Mensen moeten maar beseffen dat mensen met bepaalde kenmerken zijn geboren, het zegt eigenlijk niet eens iets over hoe de ander is.
pi_153748849
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.

Als man kan je veel compenseren alleen lengte is gewoon een cruciaal iets.

Het is gewoon een feit dat het stereo-type geemancipeerde Nederlandse vrouw op een lange man valt.
Donker haar, het liefst tattoos, goede baan, uiterlijk ala Jan Kooiman, Arie Boomsma.

Zelfs vrouwen van 1,65 hebben het liefst een man die torenhoog boven hun uitspringt.

In Nederland is klein zijn een handicap.
Als je daarnaast niet over een goede baan beschikt, vlotte babbel, humor en weet ik veel wat je allemaal moet hebben om het te compenseren, kan je het gewoonweg schudden.

Kort gezegd, je lengte niet mee hebben in combinatie op overige fronten "het plaatje niet compleet hebben" is het missie kansloos. Bijvoorbeeld een goede baan.

Grote gros van de MBO vrouwen hebben vaak op 30+ leeftijd al kinderen,
Dat zijn vaak de vrouwen die wat minder kritisch en kieskeurig kunnen zijn.

Wat overblijft zijn hoog afgestudeerden die niet zitten te wachten op een kleine man die vrijwilligers werk doet.

[ Bericht 12% gewijzigd door tjah1234 op 22-06-2015 16:15:57 ]
pi_153756484
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
  maandag 22 juni 2015 @ 21:15:22 #134
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153757159
flikker op

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 09-07-2015 08:29:09 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_153758537
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
Komt minder vaak voor ....
  maandag 22 juni 2015 @ 22:01:30 #136
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_153758577
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
1.95 is wel goed lang voor een vrouw, maar 1.80-1.85 komt toch best veel voor.
:9~
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:05:52 #137
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_154008602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'.
Darwin is a bitch!

Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.

Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 m vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laatst op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 04-07-2015 02:20:08 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_154008672
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Darwin is a bitch!

Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
:?

quote:
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Inderdaad een goede correlatie. Sucks for you.
pi_154008699
Ik voel me met 1.80 zelden klein. Ik zit ook vaak in het buitenland en dan voel ik me al helemaal niet klein.
pi_154009269
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon 8)7
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.

c_/
met een koekje
pi_154009607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef koffielepel het volgende:

[..]

Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.

c_/
ja precies, lijkt mij ook lastig man.

1.60m mannen zijn sowieso kansloos voor vrouwen

gelukkig ben ik 1.98
  donderdag 2 juli 2015 @ 18:07:11 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_154010014
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef tjah1234 het volgende:
Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.

Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.

Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.

Vreselijk, jouw beeld van vrouwen. :D :X Geen wonder dat je er maar geen treft.
Ik vind TS ook erg slachtofferig doen. Yuk. Doe iets aan je onzekerheid.

En gratis tip:
Verander wat je niet kunt accepteren
Accepteer wat je niet kunt veranderen.

Daar kom je veel verder mee in het leven dan met dat gezeur en geklaag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_154010158
quote:
...Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Arme TS. Is 'ie behalve klein ook nog laagbegaafd ;(
pi_154010300
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Ben je er zo mee bezig dat dat soort dingen je opvallen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:01:26 #145
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_154036327
Ik ben als man van maar 1.62 / 1.63 & een half! Nooit mijn lengte als probleem gezien met daten.
Nu al 11jr gelukkig samen. Zij is ongeveer 1.70 & zij draagt nooit hakken, houd ze niet van.

Geen probleem van iets maken wat geen probleem is!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_154042581
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:

Er is altijd wel iets waar mannen zich druk over kunnen maken:

- lichaamslengte
- penis lengte
- penis vorm
- bierbuik
- kaalheid
- geen auto
- niet genoeg geld
- lichaamsbeharing
- geen sixpack
- niet gespierd

Als vrouw zijnde moet je gewoon zulke innerlijke gewouwel van hem negeren.
pi_154047214
Ts, nee. Sorry
pi_154048422
quote:

[..]

Darwin is a bitch!

Komt gewoon omdat Nederlanders gemiddeld genomen lang zijn, dus logisch dat je dat ook op een universiteit terugziet.
Lengte heeft niet zo veel met intelligentie te maken, ga bijvoorbeeld eens na dat de technische topuniversiteiten overspoeld worden met kleine Japannertjes en Chineesjes.
Why stay small, if you can grow big..
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:05:26 #149
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_154055042
Heb altijd het idee dat alleen lange(re) vrouwen (1.75+) echt een lange man willen.
Niet dat ik een reus ben (1.88), maar krijg meestal alleen complimenten over mijn lengte door wat langere dames.

En er zijn zat kerels van 1.60 met een vriendin/vrouw/whatever. Snap ook niet waarom dames van 1.50 t/m 1.60 moeilijk zouden doen.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 12:16:15 #150
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_154055254
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')