Je begint ijzersterk, om hem met de laatste regels compleet af te branden. Prachtig.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Boeiend. Ik ben 1.71. Heb d'r zat in mn bed gehad.
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.
Maar met 1.60 heb je wel een probleem. Dan ben je kleiner dan alle vrouwen.
Prachtigquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.
Hoeft niet zo ver naar Spanje, Nederlanders in Zuid Nederland lijken gemiddeld al een kop kleiner dan mensen uit het noorden en midden lijkt wel. Toen ik in Antwerpen mijn bestaan probeerde op te bouwen, was ik geen man tegengekomen die langer was dan ik (1m64). Ongelukkig waren ze niet, heleboel van hen hadden ook vriendinnenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..
Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
In zo'n geval, er zijn zoveel vrouwen op de wereld. De helft van de wereldbevolking bestaat uit vrouwen, waarom moet je dan kiezen voor iemand die je (en waarschijnlijk ook vele anderen) lelijk behandelt? Toevallig omdat zij ''knap'' eruit ziet? Mensen moeten maar beseffen dat mensen met bepaalde kenmerken zijn geboren, het zegt eigenlijk niet eens iets over hoe de ander is.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je meerdere keren uitgelachen wordt om je lengte, vrouwen je afwijzen om je lengte en vrouwen openlijk met je praten of je ooit wel een vriendin hebt gehad wegens lengte, kan het best zijn dat er wat gaat knagen.
Komt minder vaak voor ....quote:Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
1.95 is wel goed lang voor een vrouw, maar 1.80-1.85 komt toch best veel voor.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:53 schreef ehouse het volgende:
De vraag die ik mij aan de andere kant stel, een vrouw die extreem verschilt (pak 1.95 ofzo) van de gemiddelte lengte zal toch exact dezelfde problemen voor krijgen, zij wordt toch ook direct afgeschreven door het meerendeel van de mannen aangezien men eerder voor een vrouw kiest die kleiner is.
Darwin is a bitch!quote:Op zondag 21 juni 2015 00:03 schreef Roland010 het volgende:
Bij vrouwen echter lijkt die 'eis' wel echt een 'eis'.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
Inderdaad een goede correlatie. Sucks for you.quote:Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Maar zonder dolle. Als die eis voor vrouwen niet zo hard was geweest, dan waren we niet het langste volk op aarde geworden.
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Op de universiteit was het trouwens precies hetzelfde. Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
ja precies, lijkt mij ook lastig man.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:32 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Als 1.90 zijnde sta je hier helemaal niet bij stil en let je hier ook niet op.
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm frustrerend is, vooral omdat je er niets aan kunt doen. Aan het einde is het denk ik ook het enige waar je mee bezig bent en stap je op vrouwen af met het idee van "ze vindt me vast veel te klein" en dan wordt het een self fullfilling prophecy. Lastig.
quote:Op zondag 21 juni 2015 22:58 schreef tjah1234 het volgende:
Vrouwen worden nog kritischer dan dat ze al zijn en de druk op perfectie ligt nog hoger.
Het feit dat de Nederlandse vrouw geëmancipeerd is helpt hierin ook niet mee.
Op dat gebied zijn vrouwen meedogenloos en keihard.
Vreselijk, jouw beeld van vrouwen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:10 schreef tjah1234 het volgende:
Grote gros van de vrouwen zijn ook super oppervlakkig.
Arme TS. Is 'ie behalve klein ook nog laagbegaafdquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
...Op de een of andere manier zit er een dikke correlatie tussen intelligentie danwel opleidingsniveau en lengte.
Ben je er zo mee bezig dat dat soort dingen je opvallen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
Wat ik veel erger vind is dat ik met mijn 1,82 vaak al tot de kleinsten behoor. Ik was laaste op een bijeenkomst met vooral advocaten en van de minstens 300 man waren hooguit een paar kerels iets kleiner dan ik. Bizar gewoon![]()
Er is altijd wel iets waar mannen zich druk over kunnen maken:quote:Op maandag 22 juni 2015 15:20 schreef probeer het volgende:
Is dat dus echt zo'n ding .. kleine mannen onzeker over hun lengte? Want als ik de OP lees .. erg dramatisch allemaal hoor ..
Waarschijnlijk is TS' onzekerheid en/of zelfmedelijden een veel grotere afknapper dan zijn daadwerkelijke lengte ..
Komt gewoon omdat Nederlanders gemiddeld genomen lang zijn, dus logisch dat je dat ook op een universiteit terugziet.quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Darwin is a bitch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |