En dan naar welk land specifiek?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef SeLang het volgende:
Als je in NL zo kort bent dan ben je imo bij de meeste vrouwen bij voorbaat kansloos. Dat heb je correct vastgesteld. Hard, maar zo is het nu eenmaal. Wel met nadruk dus op "de meeste" want er zijn altijd uitzonderingen.
Misschien helpt het om je te realiseren dat er ook mensen zijn die bijvoorbeeld erg lelijk zijn kwa uiterlijk. Die staan ook vanaf hun geboorte op achterstand. En ook die mensen kunnen er ook niets aan doen. Zo hebben er wel meer mensen een probleem.
Als je verder een normaal uiterlijk hebt dan kom je trouwens zo aan de bak als je dat wilt. Maak eens een reis door Zuid Amerika. Dan denk je echt dat je honing aan je lul hebt!
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
Check het gezicht van het meisje rechts
Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
Dat zei hij zeker, nogal wiedes.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:20 schreef ntm het volgende:
Ik heb wel eens een man gedate die 1m64 was, hij kreeg genoeg vrouwelijke aandacht.
Dus dat je als kleine man niet kan scoren klopt niet.
Als je onzeker bent helpt het niet TS. Het gaat niet alleen om lengte.
Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke nietquote:Op maandag 22 juni 2015 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker, nogal wiedes.
ja oooh, die is klein wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 23:00 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
Check het gezicht van het meisje rechts
Moraal van het verhaal: er spelen meer factoren een rol dan lengte....
Rustig maar, wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij zag er goed uit, sociaal en zelfverzekerd. Ik kan goed onderscheiden welke mannen succes hebben bij de vrouwen en welke nietDat jij het niet zou geloven, maakt je eerder oppervlakkig..
Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?
Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij. Even naar de ogen, benen en tieten kijken.
Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebtquote:Op maandag 22 juni 2015 01:28 schreef MotherFoker het volgende:
Pics?
Yo ik ben 1.65 en t maakt me geen reet uit of je langer of korter bent. Maar als je naar mn tieten staart ist knietje of falcon punch.
Oh, dat weet ik niet joh. Ik ben bijna 2 meter en zie het vanuit een iets anders, maar zeker niet minder aangenaam, perspectief.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol wat moet jij druk zijn met slaan en knietjes geven dan !! Elke man heeft al gekeken naar tieten voordat jij je kont gedraaid hebt
Wtf erboven hangen?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kijken en letterlijk er boven hangen. Boven hangers krijg ik vaak.
Dat gaat vanzelf. Liefst zonder een paar tikken.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet je wel weten hoe je ermee om moet gaan.
Gasten van 1.60 tm 1.76 doen dat vaak. Als ze me aanspreken hangt hun hoofd er letterlijk boven.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja als je 1.60 bent niet overdreven met hoofd en al erboven hangen. Dat bedoel ik dus. Kijken mag.
Je begint ijzersterk, om hem met de laatste regels compleet af te branden. Prachtig.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:04 schreef Hjalmar86 het volgende:
Boeiend. Ik ben 1.71. Heb d'r zat in mn bed gehad.
Ik had ook liever 9 of 10 cm groter geweest, al was het maar 4 of 5. Maar het is zoals het is. Nederlanders zijn nou eenmaal het langste volk ter wereld, en de vrouwen ook. Je zou voor de lol eens naar Spanje op vakantie moeten gaan.
Maar met 1.60 heb je wel een probleem. Dan ben je kleiner dan alle vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |