quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 10:52 schreef fathank het volgende:Wel goed gespaced?
Gewoon ff douchen, goed in t licht komen dan trekken ze zo bij. Zolang je in t donker blijft zullen ze groter blijven.
Ja was wel leuke ervaring.
Ik had om 00;15 een halve genomen en duurde best lang voordat ie begon te werken had ik het idee. Na een uurtje merkte ik het pas. We waren toen inmiddels ff buiten gaan staan omdat zo'n andere gozer had ook voor het eerst pilletje gedaan en hij sloeg bij hem gruwelijk hard in ofzo. Mensen vroegen de heletijd: "dima hoe voel je je? "ja ik voel niks eigenlijk" terwijl ik mijn hoofd allerlei gedachten had van: wat zijn ze allemaal aardig en vriendelijk, niet wetende dat ik keihard aan het spacen was met groten doppen en alles

. Ik voelde me geleidelijk aan zweverig worden en als ik me omdraaide dan was alles eerst een blur ofzo. Ik verwerkte alles heel langzaam en zacht. Mooiste was wel toen er opeens zo'n jongen langs mij moest, ik had toen echt zo'n 'WOW' reactie, een golf van extase

. Was nice. Ik moet wel zeggen dat ik me op een gegeven moment begon te schamen voor mn ogen, durfde geen oogcontact met mensen te maken en wisselde mn blik af tussen de vloer en blik op oneindig. Toen mensen langs me liepen zag je sommige echt zo ff goed naar mn ogen lol. Ik begon ook heel snel te praten, ik dacht wat is deze

.