abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:00:40 #1
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152871882
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_152872290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat ze jou niet wil. Maar je kunt je best blijven doen door haar geld te geven. Tot het geld opraakt.
Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzetten :D
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_152872320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 23:45 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik wil gewoon samen met haar een toekomst proberen op te bouwen, en er is al veel geld heen. Volgensmij zou ik prima met haar kunnen samenwonen e.d. Ik hoop dat ik het niet bij haar verkloot.
Je doet jezelf toch te kort dan :(
pi_152872398
Gezellig weer met de old school users hier als vanouds, en over 10 jaar met zijn allen naar 40+ :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:20:06 #5
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152872445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
On topic ja

Een van de hele weinige versierspogingen die ik heb geprobeerd was met een Duitse chick. Dat durfde ik alleen maar omdat ze zei dat ik er goed uitzag en ik haar ook echt geloofde en alcohol hielp ook wel (meestal heeft het geen effect op mij tho). Sowieso is zij de enige chick in mijn leven geweest die mij complimenten heeft gegeven.

We hadden wat gedronken en zij deed haar zwarte nerd bril op en dat zag er zo sexy uit.
Toen vroeg ik " which eye is your dominant eye?" zij: "what do you mean? my good eye?"

No I mean like we're either right handed or left handed we're also right or left eyed.

And she said" Yea right haha"

Well let me show you.

I guided her to stand up and had a excuse to touch her :D Grabbed her arm gently and pointed her finger in a direction to an object on a wall. I blindfolded her left eye with my hand and asked" do you see your finger still pointing to the wall. and she said" eh no it's pointing slightly next to the object..
Oh ok Lets do the same thing with your other eye then. (yay another excuse to touch her)Blindfolded her other eye and this time she could see her finger still pointing to the object.So that means you're left eyed :))
And she "said wow I never knew :D"

Daarna wist ik niet meer wat ik moest doen maar het was een spontane poging met als excuus om haar te mogen aanraken.

En ja ik ben een faler maar ik probeerde maar wat en het werkte wel.
Hoe heb je met haar afgesproken?

Ik heb nog nooit een gratis date met een meisje sinds mijn 17de zelf kunnen regelen, momenteel heb ik iets lopen wat veel kans lijkt te hebben, maar ik ben doodsbang en ik heb geen flauw idee hoe afspreken precies moet. Wat mijn 'taak' is van een plek voorstellen e.d.
Ik voel mij neger
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:20:55 #6
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152872475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzetten :D
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Ik voel mij neger
pi_152872661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:

[..]

Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Niet eens? Wat een krankzinnige ouders.
pi_152872674
quote:

[..]

Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?
pi_152872703
quote:

[..]

Hoe heb je met haar afgesproken?

Ik heb nog nooit een gratis date met een meisje sinds mijn 17de zelf kunnen regelen, momenteel heb ik iets lopen wat veel kans lijkt te hebben, maar ik ben doodsbang en ik heb geen flauw idee hoe afspreken precies moet. Wat mijn 'taak' is van een plek voorstellen e.d.
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is real :)

Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.

Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:29:47 #10
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152872706
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Ik voel mij neger
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:30:41 #11
406871 pluff
albino-negerkat
pi_152872721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.

Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.

Wel nice hoor. En tof dat ze niet gemeen deed.
Ik voel mij neger
pi_152872743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:

[..]

Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.
WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.
pi_152872747
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Heeft ze nog steeds een vriend?
pi_152872762
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:

[..]

Wel nice hoor. En tof dat ze niet gemeen deed.
Het is een uitzondering. Normaal gesproken word je meteen afgerekend als je in het begin te onzeker overkomt.
pi_152872779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Het heeft je ouders niet belemmerd om wat van hun leven te maken. Ze steunen je genoeg op andere manieren.
pi_152872822
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.
Van wow sociale interactie kan je zeker weten heel veel leren. Normaal gesproken zitten we met 10 mensen op teamspeak. En hetgene dat ik geleerd heb is om zelfverzekerd over te komen, humoristisch, en vooral voor je eigen mening uitkomen.
Doe je dit niet bij vrouwen dan leg je het meteen al mentaal af, vrouwen houden niet van onzekere mannen. De meeste dan.
Duitse meisje was echt een uitzondering. Dankzij haar kon ik echt oefenen.
Ookal is er in bed niks gebeurd :)
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:46:44 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_152873096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:

[..]

Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?
Is dat voor jou echt criteria nummer 1?

Je ouders willen een huis voor je kopen, zie je dat niet als iets waardevols?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152873267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?
Is dat voor jou echt criteria nummer 1?

Je ouders willen een huis voor je kopen, zie je dat niet als iets waardevols?
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 01:00:06 #19
319979 Fok-it
All is well
pi_152873374
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
Oh ik bedoel ook zeker niet dat materiële dingen belangrijker zijn hoor, begrijp me niet verkeerd :P
Maar ik zie het verband niet helemaal tussen niet met uitstraling verhalen kunnen vertellen en je kind emotioneel gezien niet goed hebben opgevoed ofzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_152874242
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Materiële zaken gaan eventuele pijn of frustraties nooit teniet doen maar je zou het ook kunnen zien als een soort poging om toenadering of verzoening te zoeken zeg maar. En daarmee kan het ook erkenning opleveren.
pi_152877330
quote:

[..]

Wat een hufter ben jij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:54:19 #22
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152878025
Wow, kennen jullie die pluff allemaal persoonlijk ofzo?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 12:10:03 #23
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_152878280
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat een hufter ben jij.
Verplaats jezelf eens in hem Fas.
Kut ouders die geen huis willen schenken en die niet elke avond een leuk verhaal vertellen voor het slapen gaan.
pi_152878363
:D
pi_152878485
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Verplaats jezelf eens in hem Fas.
Kut ouders die geen huis willen schenken en die niet elke avond een leuk verhaal vertellen voor het slapen gaan.
voor t slapen gaan? Wat dacht je tijdens t eten! Niets zo erg als die ongemakkelijke stiltes die alleen door wat gesmak onderbroken worden.

Is pluff wie ik denk dat t is? Dat is lang geleden :')
pi_152878491
En weer een note erbij natuurlijk. :') Zo doen we dat.
pi_152878595
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
Haha ik moet het altijd heel erg bont maken voor een note :D

Iemand heeft de pik op je denk ik :P
  zaterdag 23 mei 2015 @ 13:56:04 #28
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152880277
quote:
Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

On topic: het doel van dit topic is nogal voorbij geschoten heb ik het idee met de meest recente posts. Kan t niet gewoon weer over problemen met versieren gaan ipv andere sociale problemen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152886572
quote:
Omdat je hem een hufter noemde? :')
Ik heb ook een note meer ineens.

quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Wow, kennen jullie die pluff allemaal persoonlijk ofzo?
Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.
pi_152889700
Nog steeds 4 haha :P
pi_152890408
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.
The fak, hij is terug? :o
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:59:35 #32
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_152890490
quote:
Waarom zou je daar om geven :') Met mijn vorige account had ik er 150 of zo. Als er echt iets is gaan de modjes wel in je pm/dm zitten.
pi_152912576
Voor wie het nog interesseert... FB verzoek nog niet geaccept, wel nieuwe foto's en vrienden.. las tussen de regels iets over een jongen dus misschien ben ik wel weer net te laat en is ze aan het daten... :) Ben d'r ook niet meer tegengekomen helaas, maar een duidelijke 'geen interesse' dus, al heeft ze m niet geweigerd.

Heb zelf komende week een date dus maakt het al iets minder erg haha..
pi_152934949
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 12:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie het nog interesseert... FB verzoek nog niet geaccept, wel nieuwe foto's en vrienden.. las tussen de regels iets over een jongen dus misschien ben ik wel weer net te laat en is ze aan het daten... :) Ben d'r ook niet meer tegengekomen helaas, maar een duidelijke 'geen interesse' dus, al heeft ze m niet geweigerd.

Heb zelf komende week een date dus maakt het al iets minder erg haha..
Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?

Succes op je date :)
pi_152935010
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Max23 het volgende:

[..]

Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?

Succes op je date :)
Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"
pi_152935027
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"
Oh, weer iets geleerd _O-
pi_152935044
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Max23 het volgende:

[..]

Oh, weer iets geleerd _O-
Waarom heb je mij niet geaccepteerd op fb max? :(
pi_152935083
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom heb je mij niet geaccepteerd op fb max? :(
Ja weet je wat het is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152935110
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 00:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :')
  dinsdag 26 mei 2015 @ 00:06:07 #40
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152963253
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 13:56 schreef yats het volgende:

[..]

Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

On topic: het doel van dit topic is nogal voorbij geschoten heb ik het idee met de meest recente posts. Kan t niet gewoon weer over problemen met versieren gaan ipv andere sociale problemen?
Och. Het heeft allemaal met elkaar te maken. Stel je eens voor wat voor chick je met zo'n instelling van pluf in je leven krijgt. Bij haar vriendinnen: ''Jah, hij heeft me een diamanten ring gegeven, maar hij moest er gewoon een lening voor afsluiten. Gadverdamme, ik hoef hem niet eens meer''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153476256
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.

Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:23:22 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_153476527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.

Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 03:15:42 #43
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153491413
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.
Lekker toch, nooit hoeven te wachten omdat een toestel dat je wil gebruiken bezet is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_153491843
quote:

Gebruik de sportschool gewoon om te sporten gozer. Je aanpak werkt niet.
pi_153492728
quote:

Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijnde o|O :X.

Buiten dat, sport in de sportschool en doe er verder niets.
pi_153494218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijnde o|O :X.

Buiten dat, sport in de sportschool en doe er verder niets.
Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.

Of het is een verdomd goede troll. Het is bijna te ongelofelijk voor woorden je voor te stellen dat iemand daadwerkelijk zo is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 15 juni 2015 @ 16:54:27 #47
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153552264
Wordt er hier nog een beetje gehosseld of wa?

Mijn date is een beetje rampzalig afgelopen, heb afgesproken na een (erg leuke) ontmoeting in de plaatselijk club. Leek een ontzettend leuke meid, was erg gezellig maar op de date kwam al vrij snel boven water dat al onze interesses/vrienden/hobbies/ideeën mijlenver uit elkaar lagen. Het was niet ongemakkelijk ofzo en het was evengoed wel gezellig maar het investeren van tijd en moeite niet waard. Helaas, op naar de volgende!
The remedy is the experience.
pi_153552379
Vergeten te melden, leuke dame weer tegengekomen even gepraat maar ze moest snel Door.

Ik Zo wacht of wat ik dan ook zei, ik vind je leuk helaas hoefde ze mijn nummer niet ze had al een piemol
Ik zwaai naar dieren.
pi_153607902
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
pi_153607996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.

Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.

Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.

Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
Verenigingen, uitgaan, bijbaan, festivals?
pi_153608199
Ik ben ooit een keer mee geweest met een collega naar het lokale café in het dorp en daar zat het voornamelijk vol met oudere mannen. Wel een leuk gesprek mee gehad maar geen of weinig aantrekkelijke vrouwen te bekennen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:04:20 #52
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_153608253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.

Uitgangspunt 1:
ga niet elk contact aan met de intentie om diezelfde dag nog seks te hebben. Dat gaat niet werken, sterker nog ... dat schrikt enorm af.

Uitgangspunt 2:
wees niet wanhopig bij het zoeken van contact, ook dat laat je onbewust merken en ook dat schrikt af.

Verder, zoek een (team)sport of wordt lid van een vereniging.
The remedy is the experience.
pi_153608488
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.

Of het is een verdomd goede troll. Het is bijna te ongelofelijk voor woorden je voor te stellen dat iemand daadwerkelijk zo is.
Na jaren dit topic gelezen te hebben, verbaast het mij allemaal niets meer. Vooral andermans advies negeren, en het lekker zo blijven doen zoals je het altijd al deed. Het ligt aan de rest van de wereld, nooit aan jezelf.
pi_153608568
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
pi_153608586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
Door te staren van een afstandje bedoel je?
pi_153608680
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Nee, dat heeft hij niet. Hij houdt het vooral bij het langdurig kijken op een afstandje. Als je daarna contact gaat leggen, dan ben je al "die creep". Ik schat zo in dat hij niet de zwoele looks van Brad Pitt heeft, dus lang staren doet je imago geen goed.

Assertiviteit is niet na maanden besluiten toch eens een kansje te wagen. Dat is gelijk je kans grijpen. Daar komt nog bij dat Deezertje nu niet echt de beste social skills heeft en niet zo goed weet waar hij over moet praten. Als je je kans pakt, zorg dan dat je wat te vertellen hebt.

Dat hij en anderen al zolang vrijgezel zijn is geen kwestie van domme pech. Dat komt door een gebrek aan initiatief, zelfkennis en doorzettingsvermogen.
pi_153608997
Als iemand doorzettingsvermogen heeft is het Deezertje wel, waar anderen niet eens de moeite nemen om achter de pc vandaan te komen neemt hij tenminste initiatief door tenminste een poging te wagen om contact te maken. Zelfs dan is het volgens jullie weer niet goed, hij doet wel zijn best en dat is het belangrijkste. Ik prijs het hem dat hij juist al zo ver is gekomen.

Kennelijk hebben vrouwen liever een jongen van het type player of macho dat al 1000+ vrouwen hebben gehad.
pi_153609374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef syndroom het volgende:
Als iemand doorzettingsvermogen heeft is het Deezertje wel, waar anderen niet eens de moeite nemen om achter de pc vandaan te komen neemt hij tenminste initiatief door tenminste een poging te wagen om contact te maken. Zelfs dan is het volgens jullie weer niet goed, hij doet wel zijn best en dat is het belangrijkste. Ik prijs het hem dat hij juist al zo ver is gekomen.

Kennelijk hebben vrouwen liever een jongen van het type player of macho dat al 1000+ vrouwen hebben gehad.
Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.

De schuld wordt daarmee bij de vrouw gelegd. "Vrouwen vallen blijkbaar alleen op klootzakken". Ten eerste is het een onderwaardering van de vrouw, alsof het willoze wezens zijn die in de val van 'gemene' mannen trappen, ten tweede zeg je iets over die man wat je helemaal niet kunt weten. Iemand die regelmatig succes heeft is niet per definitie een macho, of iemand die al een behoorlijke lijst vrouwen heeft afgewerkt.

Is het zo raar dat een vrouw niet alleen iemand wil die intiatief toont, maar ook iemand die wat te melden heeft? Die ambitie heeft? Een leven? Een vlotte babbel? En die zich leuk kleedt? Dat zijn allemaal zaken die je bij jezelf moet zoeken en tien tegen één dat ze bij jou niet allemaal in orde zijn. Want de reden dat het niet wil lukken, ligt echt niet bij de vrouw. Of de vermeende klootzakkerigheid van andere mannen. Die ligt altijd bij jezelf. En het proberen is natuurlijk echt wel veel waard, maar als elke poging mislukt, ook al probeer je het wel, dan ligt de kern van die mislukking ook bij jezelf.
pi_153609554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:04 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Uitgangspunt 1:
ga niet elk contact aan met de intentie om diezelfde dag nog seks te hebben. Dat gaat niet werken, sterker nog ... dat schrikt enorm af.

Uitgangspunt 2:
wees niet wanhopig bij het zoeken van contact, ook dat laat je onbewust merken en ook dat schrikt af.

Verder, zoek een (team)sport of wordt lid van een vereniging.
Dat contact wordt vooral gedreven door frustratie, niet zozeer door het feit dat ik nog maagd ben maar meer behoefte aan seksueel contact. Ander probleem dat ook nog meespeelt is dat mijn sociale vaardigheden sowieso al mager zijn waardoor contact leggen altijd al moeilijk is geweest.

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik best wanhopig ben. Lichamelijk heb ik gewoon heel erg de behoefte aan seks maar zijn het mijn sociale vaardigheden die mij hierin beperken.
pi_153609787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.

De schuld wordt daarmee bij de vrouw gelegd. "Vrouwen vallen blijkbaar alleen op klootzakken". Ten eerste is het een onderwaardering van de vrouw, alsof het willoze wezens zijn die in de val van 'gemene' mannen trappen, ten tweede zeg je iets over die man wat je helemaal niet kunt weten. Iemand die regelmatig succes heeft is niet per definitie een macho, of iemand die al een behoorlijke lijst vrouwen heeft afgewerkt.

Is het zo raar dat een vrouw niet alleen iemand wil die intiatief toont, maar ook iemand die wat te melden heeft? Die ambitie heeft? Een leven? Een vlotte babbel? En die zich leuk kleedt? Dat zijn allemaal zaken die je bij jezelf moet zoeken en tien tegen één dat ze bij jou niet allemaal in orde zijn. Want de reden dat het niet wil lukken, ligt echt niet bij de vrouw. Of de vermeende klootzakkerigheid van andere mannen. Die ligt altijd bij jezelf. En het proberen is natuurlijk echt wel veel waard, maar als elke poging mislukt, ook al probeer je het wel, dan ligt de kern van die mislukking ook bij jezelf.
Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.

Dus ik kan Deezertje in dit geval heel goed begrijpen dat het best vervelend voelt als je zoveel tijd en geld in jezelf en contact investeert maar uiteindelijk afgewezen wordt en kiest voor een player met zijn gladde praatjes.
pi_153609996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.

Dus ik kan Deezertje in dit geval heel goed begrijpen dat het best vervelend voelt als je zoveel tijd en geld in jezelf en contact investeert maar uiteindelijk afgewezen wordt in ruil voor een player met zijn gladde praatjes.
Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.

De reden dat hij het aflegt, is niet omdat hij niet de ideale schoonzoon is. Niemand hier is dat. De meeste mannen waar hij het tegen af moet leggen, die hebben vaak iets leuks te vertellen. Ze hebben leuke hobbies. Maken leuke reizen (en nee, je hoeft echt niet naar Australië om interessant te zijn). Gaan naar leuke concerten. En bovenal, ze kunnen zichzelf leuk verkopen.

Als je dan zegt het geld niet te hebben, of gewoon de skills niet, en dat het daarom niet lukt, dan geef je jezelf al gewonnen. Iemand die geen benen heeft en toch aan de 100 meter op de Olypmische Spelen mee wil doen, zal meer obstakels moeten overwinnen dan iemand die met benen geboren is. Dus als je geen geld hebt, niet sociaal bent of gewoon niet gezegend met een lekker lijf en knappe kop, dan zul je beter je best moeten doen dan mensen die dat allemaal wel hebben. Het is niet anders.

Natuurlijk kan jij het niet helpen als één van bovenstaande op jou van toepassing is. Maar het mag nooit een excuus zijn.
pi_153610556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.

De reden dat hij het aflegt, is niet omdat hij niet de ideale schoonzoon is. Niemand hier is dat. De meeste mannen waar hij het tegen af moet leggen, die hebben vaak iets leuks te vertellen. Ze hebben leuke hobbies. Maken leuke reizen (en nee, je hoeft echt niet naar Australië om interessant te zijn). Gaan naar leuke concerten. En bovenal, ze kunnen zichzelf leuk verkopen.

Als je dan zegt het geld niet te hebben, of gewoon de skills niet, en dat het daarom niet lukt, dan geef je jezelf al gewonnen. Iemand die geen benen heeft en toch aan de 100 meter op de Olypmische Spelen mee wil doen, zal meer obstakels moeten overwinnen dan iemand die met benen geboren is. Dus als je geen geld hebt, niet sociaal bent of gewoon niet gezegend met een lekker lijf en knappe kop, dan zul je beter je best moeten doen dan mensen die dat allemaal wel hebben. Het is niet anders.

Natuurlijk kan jij het niet helpen als één van bovenstaande op jou van toepassing is. Maar het mag nooit een excuus zijn.
^O^

Laatste keer dat ik hier gepost heb is volgens mij een jaar of 3 geleden en er wordt nog steeds in hetzelfde cirkeltje gepraat. Ga wat met je leven doen, beleef eens wat avontuurlijks en zorg voor leuke / interessante verhalen. Wanneer je daarmee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen en heb je tenminste iets om over te praten.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:22:51 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153610684
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Oh.
pi_153610711
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Dat kan ik ook nog begrijpen. Maar dan moet je je niet hier melden, dan heb je andere hulp nodig dan wat goedbedoelde adviezen.
pi_153610935
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:42:01 #66
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153611292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.
Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
Oh.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:44:12 #67
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153611360
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
Klopt, zo komen lelijke mensen bij elkaar... 2 mensen die in dat schuitje zitten... vaak een forse schuit btw.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_153611742
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En een ongezonde relatie is geboren. Feest. w/
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:57:22 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153611800
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En een ongezonde relatie is geboren. Feest. w/
Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch weten
Oh.
pi_153611828
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch weten
Nog meer kut topics in R&P. ;(
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:11:03 #71
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153612202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nog meer kut topics in R&P. ;(
Tja als je problemen van anderen irritant vindt moet je niet in R&P kijken :+
Oh.
pi_153614062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

^O^

Laatste keer dat ik hier gepost heb is volgens mij een jaar of 3 geleden en er wordt nog steeds in hetzelfde cirkeltje gepraat. Ga wat met je leven doen, beleef eens wat avontuurlijks en zorg voor leuke / interessante verhalen. Wanneer je daarmee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen en heb je tenminste iets om over te praten.
Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:46:39 #73
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_153614647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
Doe wat je zelf wilt, ga niet iets doen omdat er vrouwen zitten... tip 1
je leert mensen kennen, mensen kennen andere mensen en zo kan het balletje vanzelf gaan rollen... dat geforceerde gedoe altijd :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_153615658
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:

SPOILER
pi_153615674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
Ben je nog maagd?
pi_153615704
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ben je nog maagd?
Feitelijk niet. Maar wel zó weinig gedaan laatste tijd dat het wel weer als maagd lijkt straks...
pi_153615754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Feitelijk niet. Maar wel zó weinig gedaan laatste tijd dat het wel weer als maagd lijkt straks...
Nou, dan sta er je beter voor dan de groep oudere maagden, waar ik zelf ook toe behoor. Prostitutie is ook niet mijn ding, dus voorlopig moet ik het bij porno houden.
pi_153616245
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:

SPOILER
Hou maar op, je snapt er geen fluit van.
  woensdag 17 juni 2015 @ 18:20:39 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_153617131
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat zou Deezer moeten snappen volgens jou?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153617237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Laat die jongen toch eens in zijn waarde. Weer niet goed!
pi_153618058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Laat die jongen toch eens in zijn waarde. Weer niet goed!
Ik voel me persoonlijk gewoon geraakt door wat voor een vooroordelen hij wel niet opnoemt over "echte mooie dames". Ik durf zeker wel te zeggen dat mijn vriendin onder die categorie valt en hij schrijft haar zomaar af als een arrogant, laaggeschoold persoon die bovendien van een ander slag volk zou zijn dan ik.

Probeer je zelf eens in die situatie te verplaatsen, vind je het dan nog leuk als iemand zo'n vertekend beeld heeft van de samenleving?

Deezer ik gun je het allerbeste maar je moet echt je grenzen leren kennen man....
pi_153618148
Tja dat hij een gegeven paard in de bek kijkt is onderdeel van zijn eigen arrogantie.
pi_153618194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:00 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ik voel me persoonlijk gewoon geraakt door wat voor een vooroordelen hij wel niet opnoemt over "echte mooie dames". Ik durf zeker wel te zeggen dat mijn vriendin onder die categorie valt en hij schrijft haar zomaar af als een arrogant, laaggeschoold persoon die bovendien van een ander slag volk zou zijn dan ik.

Probeer je zelf eens in die situatie te verplaatsen, vind je het dan nog leuk als iemand zo'n vertekend beeld heeft van de samenleving?

Deezer ik gun je het allerbeste maar je moet echt je grenzen leren kennen man....
Als je je daardoor persoonlijk geraakt voelt moet je wel een erg zwaar leven hebben.
pi_153618311
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je je daardoor persoonlijk geraakt voelt moet je wel een erg zwaar leven hebben.
Geraakt is misschien niet het juiste woord bij nader inzien, maar aangesproken zeker wel. Ik kan gewoon beetje slecht begrijpen dat iemand zo krom kan denken en redeneren.
pi_153618357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:09 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Geraakt is misschien niet het juiste woord bij nader inzien, maar aangesproken zeker wel. Ik kan gewoon beetje slecht begrijpen dat iemand zo krom kan denken en redeneren.
Aangesproken omdat hij zo incapabel is dat hij knappe vrouwen de schuld maar gaat geven?
pi_153618418
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Aangesproken omdat hij zo incapabel is dat hij knappe vrouwen de schuld maar gaat geven?
Deezer is gewoon iemand die geen genoegen neemt met iemand minder dan volk zoals Doutzen Kroes. Geef hem eens ongelijk, zelf zou ik ook wel de knapste chicks willen.
pi_153618475
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deezer is gewoon iemand die geen genoegen neemt met iemand minder dan volk zoals Doutzen Kroes. Geef hem eens ongelijk, zelf zou ik ook wel de knapste chicks willen.
Huh, volgens mij lees jij iets anders dan ik.
Hij wil de knappe niet omdat hij zegt dat ze arrogant zijn. Wat natuurlijk vooral een smoesjes is om het voor zichzelf goed te praten dat hij het bij de minder knappe probeert.
pi_153618482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:09 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Misschien is het het ook dat het altijd makkelijker roepen is als je zelf iets hebt wat een ander niet heeft. Het is bijvoorbeeld algemeen bekend dat je na je 50ste bijna niet meer aan de bak komt. Half werkloos Nederland boven de 50 solliciteert zich een slag in de rondte, maar allemaal nul op het rekest. Maar interesseert dat een medewerker van 55 nu? Nee, die is blij dat hij een baan heeft en ziet het wel wanneer ie op straat staat.

Zelfde als met een relatie. Mensen die er één hebben snappen niet dat het zo lastig is om een relatie te krijgen, behalve als hun relatie op de klippen loopt. Soms heb je ook gewoon geluk dat je een meid treft die gewoon erg knap of zelfverzekerd is.

Als ik in mijn datingprofiel zou zetten hoeveel ik op mijn bankrekening heb staan zal het misschien wel storm lopen. Maar zit ik daar op te wachten? Nee. Ik wil dat ze voor mij kiezen en niet voor mijn bankrekening.

Een deel van het probleem kan ik natuurlijk oplossen door vaker op een meid af te stappen en bij een afwijzing meteen denken: ach, niets verloren. Maar da's in de praktijk nog best lastig.
pi_153618529
Wat heb jij een vrouw te bieden?
pi_153618563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:16 schreef syndroom het volgende:
Wat heb jij een vrouw te bieden?
SPOILER
pi_153618627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Je studeerde toch nog? Hoe kun je dan financieel onafhankelijk zijn? Doe je MBO of WO?
  woensdag 17 juni 2015 @ 19:55:47 #92
416020 K44S
The bearded man
pi_153619817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Het enige wat ik in je spoiler mis: Gelukkig in m'n up.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153619926
Heb je verder wel vrienden dan?
compact en kleverig.
pi_153619959
Mompelt iets over kuthoeren ;(
pi_153619969
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je verder wel vrienden dan?
Nee.

Maar da's eigenlijk hetzelfde: ook lastig te maken. Probeer het wel via mijn werk enzo maar lastig om ergens tussen te komen als mensen al hun eigen leven hebben merk ik.
Een relatie is immers bijna hetzelfde als een goede vriendschap, maar dan met gevoelens voor elkaar.
pi_153620118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee.

Maar da's eigenlijk hetzelfde: ook lastig te maken. Probeer het wel via mijn werk enzo maar lastig om ergens tussen te komen als mensen al hun eigen leven hebben merk ik.
Een relatie is immers bijna hetzelfde als een goede vriendschap, maar dan met gevoelens voor elkaar.
dat klopt, het ís ook lastig, maar het kan wel.

Het gaat denk ik niet alleen om t aanspreken, ook om het houden van contact ed.
compact en kleverig.
  woensdag 17 juni 2015 @ 23:26:23 #97
416931 yats
(non) Average Joe
pi_153627370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:00 schreef Faxie het volgende:
Mompelt iets over kuthoeren ;(
_O-

Ik meldt me hier ook weer even. Nog steeds hetzelfde issue, af en toe een date,maar niet 'de juiste' treffen ofzo en moeite hebben met de juiste stappen zetten. Heeft iemand advies?
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:03:05 #98
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153628453
''Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt''

''Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet......''

Dit soort overtuigingen zijn echt vreselijk als je een beter leven wilt krijgen. Wanneer heb je besloten dat de toekomst gelijk staat aan het verleden? Elke dag maak je duizenden kleine beslissingen. Als je er maar een paar bewust in de goede richting maakt heeft dat over een periode van tijd al ongelooflijk veel impact. Het vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt.

Dit geldt ook voor het vingertje wijzen en slachtofferrol gedrag. Op het moment dat jij dagelijks de verantwoordelijkheid van je problemen bij je externe omgeving legt, leer je jezelf aan om dit gedrag te vertonen en zal het sterker worden naarmate je ouder wordt. Maak dus gewoon bewust de kleine beslissingen die je leven beter maken, al begin je met 1 goede beslissing per dag.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_153628525
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelfde als met een relatie. Mensen die er één hebben snappen niet dat het zo lastig is om een relatie te krijgen, behalve als hun relatie op de klippen loopt. Soms heb je ook gewoon geluk dat je een meid treft die gewoon erg knap of zelfverzekerd is.
Ik denk wel dat je hier veel advies hebt gekregen van mensen die in een vergelijkbaar schuitje zaten , en er uiteindelijk uit zijn geraakt. En dit zijn dan ook de beste adviezen.
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:10:31 #100
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_153628604
Wat ik zo fascinerend vind is alle energie die er gestopt wordt in het opschrijven van problemen in deze reeks. Diep van binnen weet iedereen wat hij moet doen (en als je dat niet weet, kijk naar de gasten die wel neuken en vraag het ze). Ze willen alleen liever klagen dan veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')