Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzettenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze jou niet wil. Maar je kunt je best blijven doen door haar geld te geven. Tot het geld opraakt.
Je doet jezelf toch te kort danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil gewoon samen met haar een toekomst proberen op te bouwen, en er is al veel geld heen. Volgensmij zou ik prima met haar kunnen samenwonen e.d. Ik hoop dat ik het niet bij haar verkloot.
Hoe heb je met haar afgesproken?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
On topic ja
Een van de hele weinige versierspogingen die ik heb geprobeerd was met een Duitse chick. Dat durfde ik alleen maar omdat ze zei dat ik er goed uitzag en ik haar ook echt geloofde en alcohol hielp ook wel (meestal heeft het geen effect op mij tho). Sowieso is zij de enige chick in mijn leven geweest die mij complimenten heeft gegeven.
We hadden wat gedronken en zij deed haar zwarte nerd bril op en dat zag er zo sexy uit.
Toen vroeg ik " which eye is your dominant eye?" zij: "what do you mean? my good eye?"
No I mean like we're either right handed or left handed we're also right or left eyed.
And she said" Yea right haha"
Well let me show you.
I guided her to stand up and had a excuse to touch herGrabbed her arm gently and pointed her finger in a direction to an object on a wall. I blindfolded her left eye with my hand and asked" do you see your finger still pointing to the wall. and she said" eh no it's pointing slightly next to the object..
Oh ok Lets do the same thing with your other eye then. (yay another excuse to touch her)Blindfolded her other eye and this time she could see her finger still pointing to the object.So that means you're left eyed)
And she "said wow I never knew"
Daarna wist ik niet meer wat ik moest doen maar het was een spontane poging met als excuus om haar te mogen aanraken.
En ja ik ben een faler maar ik probeerde maar wat en het werkte wel.
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tenzij zijn vader een rijke oliesjeik is. Misschien kan hij dan ook meteen even de geldkraan voor de users op fok openzetten
Niet eens? Wat een krankzinnige ouders.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb niets aan mijn ouders. Ik heb mijn eigen wajong, en ze willen een huis voor me kopen dmv een familie bank lening ofzo, nieteens geven.
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is realquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe heb je met haar afgesproken?
Ik heb nog nooit een gratis date met een meisje sinds mijn 17de zelf kunnen regelen, momenteel heb ik iets lopen wat veel kans lijkt te hebben, maar ik ben doodsbang en ik heb geen flauw idee hoe afspreken precies moet. Wat mijn 'taak' is van een plek voorstellen e.d.
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, idioot. Meen je dat nou echt?
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is real
Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.
Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.
Heeft ze nog steeds een vriend?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Heb haar ontmoet in Warcraft. Wow dating is real
Het was een meisje waar ik bang voor was en dat heb ik haar ook gezegd. Omdat ze er zo cute uitziet en zo maar ze bleek super chill te zijn.
Tja wij hadden gezamenlijke interesses in games en films en zo dus dat was niet zo moeilijk om af te spreken. En ze zei telkens dat ik er leuk uitzag hoe vaak ik ook foto's stuurde kreeg altijd hetzelfde antwoord.
Het is een uitzondering. Normaal gesproken word je meteen afgerekend als je in het begin te onzeker overkomt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh die boot zal ik helaas compleet moeten missen want ik speel geen wow. Misschien ook al iets wat me niet geholpen heeft socialer te worden.
Wel nice hoor. En tof dat ze niet gemeen deed.
Het heeft je ouders niet belemmerd om wat van hun leven te maken. Ze steunen je genoeg op andere manieren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Van wow sociale interactie kan je zeker weten heel veel leren. Normaal gesproken zitten we met 10 mensen op teamspeak. En hetgene dat ik geleerd heb is om zelfverzekerd over te komen, humoristisch, en vooral voor je eigen mening uitkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
WoW is hét middel om socialer te worden. Zonde dit.
Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn saai. Ze kunnen niet goed met veel uitstraling verhalen vertellen. Ik heb geen goed voorbeeld aan ze gehad en dat heeft mijn uitstraling nog erger gemaakt.
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je ouders niet met veel uitstraling verhalen kunnen vertellen zijn ze waardeloos?
Is dat voor jou echt criteria nummer 1?
Je ouders willen een huis voor je kopen, zie je dat niet als iets waardevols?
Oh ik bedoel ook zeker niet dat materiële dingen belangrijker zijn hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
Materiële zaken gaan eventuele pijn of frustraties nooit teniet doen maar je zou het ook kunnen zien als een soort poging om toenadering of verzoening te zoeken zeg maar. En daarmee kan het ook erkenning opleveren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat zijn materiële zaken minstens zo belangrijk natuurlijk. Maar mensen als pluff en ik hechten alle waarden aan de emotionele ontwikkeling omdat het daar goed mis is gegaan en ouders die je niet begrijpen wekt frustratie en onmacht op. En ouders kunnen een deel zijn van het probleem. Het is een samenloop van factoren.
Hoeveel geld of dure aankopen ze je ook geven het is nooit genoeg. De frustratie blijft.
Wat een hufter ben jij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Verplaats jezelf eens in hem Fas.quote:
voor t slapen gaan? Wat dacht je tijdens t eten! Niets zo erg als die ongemakkelijke stiltes die alleen door wat gesmak onderbroken worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verplaats jezelf eens in hem Fas.
Kut ouders die geen huis willen schenken en die niet elke avond een leuk verhaal vertellen voor het slapen gaan.
Haha ik moet het altijd heel erg bont maken voor een notequote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
En weer een note erbij natuurlijk.Zo doen we dat.
Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
Omdat je hem een hufter noemde?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Wow, kennen jullie die pluff allemaal persoonlijk ofzo?
The fak, hij is terug?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mylifeisgrey. En soort van, hij was ook op de meet.
Waarom zou je daar om gevenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:25 schreef Fascination het volgende:
Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:52 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie het nog interesseert... FB verzoek nog niet geaccept, wel nieuwe foto's en vrienden.. las tussen de regels iets over een jongen dus misschien ben ik wel weer net te laat en is ze aan het daten...Ben d'r ook niet meer tegengekomen helaas, maar een duidelijke 'geen interesse' dus, al heeft ze m niet geweigerd.
Heb zelf komende week een date dus maakt het al iets minder erg haha..
Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"quote:Op maandag 25 mei 2015 00:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit een bericht van een weigering?
Succes op je date
Oh, weer iets geleerdquote:Op maandag 25 mei 2015 00:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan het wel zien he. Dan staat er gewoon weer "vriend toevoegen" ipv "vriendschapsverzoek is verstuurd"
Ja weet je wat het is...quote:Op maandag 25 mei 2015 00:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet geaccepteerd op fb max?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 00:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Och. Het heeft allemaal met elkaar te maken. Stel je eens voor wat voor chick je met zo'n instelling van pluf in je leven krijgt. Bij haar vriendinnen: ''Jah, hij heeft me een diamanten ring gegeven, maar hij moest er gewoon een lening voor afsluiten. Gadverdamme, ik hoef hem niet eens meer''quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Wie heb je zo boos gemaakt dat je steeds notes krijgt? Of beter gezegd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
On topic: het doel van dit topic is nogal voorbij geschoten heb ik het idee met de meest recente posts. Kan t niet gewoon weer over problemen met versieren gaan ipv andere sociale problemen?
ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.
Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
Lekker toch, nooit hoeven te wachten omdat een toestel dat je wil gebruiken bezet is?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zou niet eens meer bij een sportschool willen sporten waar ik te kennen stond als iemand die je maar beter kan ontlopen tijdens je fitness-uurtje.
Gebruik de sportschool gewoon om te sporten gozer. Je aanpak werkt niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.
Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijndequote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat heb je bij haar gedaan dan, zelfs ik krijg daar rillingen van over mijn rug als man zijnde![]()
.
Buiten dat, sport in de sportschool en doe er verder niets.
Verenigingen, uitgaan, bijbaan, festivals?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.
Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.
Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.
Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
Uitgangspunt 1:quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.
Na jaren passiviteit en luisteren na standaard tips zoals 'geduld' en 'komt wel' ben ik er klaar mee. Ik wil nu dan toch een begin maken om een actievere houding op te stellen en proberen om wat meer onder de jonge mensen te komen, alleen het probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Ik woon en werk in een omgeving waar alleen mannen zijn, en al sinds mijn middelbare school heb ik mede door mijn technische opleiding ook geen vrouw meer gezien. Dus ik heb helemaal geen ervaring met het contact leggen met vrouwen en vooral versieren is al helemaal moeilijk.
Ondanks dat is mijn frustratie erg groot en wil ik niets anders dan seks met ze hebben maar doordat ik de benodigde sociale vaardigheden en ervaring mis zie ik het somber in.
Weten jullie misschien plekken waar veel jonge mensen, vooral vrouwen samenkomen om eens te experimenteren met eerste contacten leggen.
Na jaren dit topic gelezen te hebben, verbaast het mij allemaal niets meer. Vooral andermans advies negeren, en het lekker zo blijven doen zoals je het altijd al deed. Het ligt aan de rest van de wereld, nooit aan jezelf.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maanden creepy aanstaren en nu bekend staan als "die engerd uit de sportschool". Maar Deezertje ziet nu eenmaal iedere scheet die zijn kant op gelaten wordt als blijk van interesse.
Of het is een verdomd goede troll. Het is bijna te ongelofelijk voor woorden je voor te stellen dat iemand daadwerkelijk zo is.
Door te staren van een afstandje bedoel je?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
Nee, dat heeft hij niet. Hij houdt het vooral bij het langdurig kijken op een afstandje. Als je daarna contact gaat leggen, dan ben je al "die creep". Ik schat zo in dat hij niet de zwoele looks van Brad Pitt heeft, dus lang staren doet je imago geen goed.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:15 schreef syndroom het volgende:
Jullie kunnen veel over Deezertje zeggen maar hij heeft wel de ballen om daadwerkelijk contact te leggen.
Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef syndroom het volgende:
Als iemand doorzettingsvermogen heeft is het Deezertje wel, waar anderen niet eens de moeite nemen om achter de pc vandaan te komen neemt hij tenminste initiatief door tenminste een poging te wagen om contact te maken. Zelfs dan is het volgens jullie weer niet goed, hij doet wel zijn best en dat is het belangrijkste. Ik prijs het hem dat hij juist al zo ver is gekomen.
Kennelijk hebben vrouwen liever een jongen van het type player of macho dat al 1000+ vrouwen hebben gehad.
Dat contact wordt vooral gedreven door frustratie, niet zozeer door het feit dat ik nog maagd ben maar meer behoefte aan seksueel contact. Ander probleem dat ook nog meespeelt is dat mijn sociale vaardigheden sowieso al mager zijn waardoor contact leggen altijd al moeilijk is geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:04 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Uitgangspunt 1:
ga niet elk contact aan met de intentie om diezelfde dag nog seks te hebben. Dat gaat niet werken, sterker nog ... dat schrikt enorm af.
Uitgangspunt 2:
wees niet wanhopig bij het zoeken van contact, ook dat laat je onbewust merken en ook dat schrikt af.
Verder, zoek een (team)sport of wordt lid van een vereniging.
Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die laatste zin, die is exemplarisch voor het gedrag wat de mensen die het maar niet lijkt te lukken om iemand te versieren kenmerkt.
De schuld wordt daarmee bij de vrouw gelegd. "Vrouwen vallen blijkbaar alleen op klootzakken". Ten eerste is het een onderwaardering van de vrouw, alsof het willoze wezens zijn die in de val van 'gemene' mannen trappen, ten tweede zeg je iets over die man wat je helemaal niet kunt weten. Iemand die regelmatig succes heeft is niet per definitie een macho, of iemand die al een behoorlijke lijst vrouwen heeft afgewerkt.
Is het zo raar dat een vrouw niet alleen iemand wil die intiatief toont, maar ook iemand die wat te melden heeft? Die ambitie heeft? Een leven? Een vlotte babbel? En die zich leuk kleedt? Dat zijn allemaal zaken die je bij jezelf moet zoeken en tien tegen één dat ze bij jou niet allemaal in orde zijn. Want de reden dat het niet wil lukken, ligt echt niet bij de vrouw. Of de vermeende klootzakkerigheid van andere mannen. Die ligt altijd bij jezelf. En het proberen is natuurlijk echt wel veel waard, maar als elke poging mislukt, ook al probeer je het wel, dan ligt de kern van die mislukking ook bij jezelf.
Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je moet ook begrijpen dat niet iedereen aan dat ideaalbeeld kan voldoen. Sommige mensen hebben nou eenmaal niet het geld om dure kleding te kopen of missen door ziekte of omstandigheden de sociale vaardigheden om op de juiste wijze contact te leggen. Mensen hebben nou eenmaal seksuele behoeftes en als vrouwen dan zulke hoge eisen gaan stellen laat je hiermee een hoop mannen in de kou staan. Gevolg is dat de frustratie alleen maar toeneemt.
Dus ik kan Deezertje in dit geval heel goed begrijpen dat het best vervelend voelt als je zoveel tijd en geld in jezelf en contact investeert maar uiteindelijk afgewezen wordt in ruil voor een player met zijn gladde praatjes.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu zie ik je weer de boel afschuiven. Alsof Deezertje het af moet leggen tegen alleen maar gladde players? Ik kan je verzekeren dat de meeste mannen echt geen gladde players zijn, de meeste vrouwen ook niet voor die players gaan, en de vrouwen die dat wel doen zijn sowieso niet de vrouwen die jij tot je doelgroep wilt maken.
De reden dat hij het aflegt, is niet omdat hij niet de ideale schoonzoon is. Niemand hier is dat. De meeste mannen waar hij het tegen af moet leggen, die hebben vaak iets leuks te vertellen. Ze hebben leuke hobbies. Maken leuke reizen (en nee, je hoeft echt niet naar Australië om interessant te zijn). Gaan naar leuke concerten. En bovenal, ze kunnen zichzelf leuk verkopen.
Als je dan zegt het geld niet te hebben, of gewoon de skills niet, en dat het daarom niet lukt, dan geef je jezelf al gewonnen. Iemand die geen benen heeft en toch aan de 100 meter op de Olypmische Spelen mee wil doen, zal meer obstakels moeten overwinnen dan iemand die met benen geboren is. Dus als je geen geld hebt, niet sociaal bent of gewoon niet gezegend met een lekker lijf en knappe kop, dan zul je beter je best moeten doen dan mensen die dat allemaal wel hebben. Het is niet anders.
Natuurlijk kan jij het niet helpen als één van bovenstaande op jou van toepassing is. Maar het mag nooit een excuus zijn.
Dat kan ik ook nog begrijpen. Maar dan moet je je niet hier melden, dan heb je andere hulp nodig dan wat goedbedoelde adviezen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sommige mensen kunnen nu eenmaal slecht omgaan met eenzaamheid waardoor je in die vicieuze cirkel komt en depressief raakt
Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan gaat een date/relatie echt niet voor je oplossen.
Klopt, zo komen lelijke mensen bij elkaar... 2 mensen die in dat schuitje zitten... vaak een forse schuit btw.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
En een ongezonde relatie is geboren. Feest.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als blijkt dat iemand jou ook wilt en iemand waar je samen mee kan zijn kan wel iets helpen
Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch wetenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En een ongezonde relatie is geboren. Feest.
Nog meer kut topics in R&P.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ach, wie maakt dat het ongezond is. Als mensen dan ongelukkig samen willen zijn moeten ze dat toch weten
Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Laatste keer dat ik hier gepost heb is volgens mij een jaar of 3 geleden en er wordt nog steeds in hetzelfde cirkeltje gepraat. Ga wat met je leven doen, beleef eens wat avontuurlijks en zorg voor leuke / interessante verhalen. Wanneer je daarmee bezig bent kom je vanzelf in contact met vrouwen en heb je tenminste iets om over te praten.
Doe wat je zelf wilt, ga niet iets doen omdat er vrouwen zitten... tip 1quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:Ben je nog maagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feitelijk niet. Maar wel zó weinig gedaan laatste tijd dat het wel weer als maagd lijkt straks...quote:
Nou, dan sta er je beter voor dan de groep oudere maagden, waar ik zelf ook toe behoor. Prostitutie is ook niet mijn ding, dus voorlopig moet ik het bij porno houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Feitelijk niet. Maar wel zó weinig gedaan laatste tijd dat het wel weer als maagd lijkt straks...
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:Hou maar op, je snapt er geen fluit van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wat zou Deezer moeten snappen volgens jou?quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou maar op, je snapt er geen fluit van.
Laat die jongen toch eens in zijn waarde. Weer niet goed!quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou maar op, je snapt er geen fluit van.
Ik voel me persoonlijk gewoon geraakt door wat voor een vooroordelen hij wel niet opnoemt over "echte mooie dames". Ik durf zeker wel te zeggen dat mijn vriendin onder die categorie valt en hij schrijft haar zomaar af als een arrogant, laaggeschoold persoon die bovendien van een ander slag volk zou zijn dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Laat die jongen toch eens in zijn waarde. Weer niet goed!
Als je je daardoor persoonlijk geraakt voelt moet je wel een erg zwaar leven hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:00 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk gewoon geraakt door wat voor een vooroordelen hij wel niet opnoemt over "echte mooie dames". Ik durf zeker wel te zeggen dat mijn vriendin onder die categorie valt en hij schrijft haar zomaar af als een arrogant, laaggeschoold persoon die bovendien van een ander slag volk zou zijn dan ik.
Probeer je zelf eens in die situatie te verplaatsen, vind je het dan nog leuk als iemand zo'n vertekend beeld heeft van de samenleving?
Deezer ik gun je het allerbeste maar je moet echt je grenzen leren kennen man....
Geraakt is misschien niet het juiste woord bij nader inzien, maar aangesproken zeker wel. Ik kan gewoon beetje slecht begrijpen dat iemand zo krom kan denken en redeneren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je daardoor persoonlijk geraakt voelt moet je wel een erg zwaar leven hebben.
Aangesproken omdat hij zo incapabel is dat hij knappe vrouwen de schuld maar gaat geven?quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:09 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geraakt is misschien niet het juiste woord bij nader inzien, maar aangesproken zeker wel. Ik kan gewoon beetje slecht begrijpen dat iemand zo krom kan denken en redeneren.
Deezer is gewoon iemand die geen genoegen neemt met iemand minder dan volk zoals Doutzen Kroes. Geef hem eens ongelijk, zelf zou ik ook wel de knapste chicks willen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aangesproken omdat hij zo incapabel is dat hij knappe vrouwen de schuld maar gaat geven?
Huh, volgens mij lees jij iets anders dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Deezer is gewoon iemand die geen genoegen neemt met iemand minder dan volk zoals Doutzen Kroes. Geef hem eens ongelijk, zelf zou ik ook wel de knapste chicks willen.
Misschien is het het ook dat het altijd makkelijker roepen is als je zelf iets hebt wat een ander niet heeft. Het is bijvoorbeeld algemeen bekend dat je na je 50ste bijna niet meer aan de bak komt. Half werkloos Nederland boven de 50 solliciteert zich een slag in de rondte, maar allemaal nul op het rekest. Maar interesseert dat een medewerker van 55 nu? Nee, die is blij dat hij een baan heeft en ziet het wel wanneer ie op straat staat.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:09 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geraakt is misschien niet het juiste woord bij nader inzien, maar aangesproken zeker wel. Ik kan gewoon beetje slecht begrijpen dat iemand zo krom kan denken en redeneren.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]Je studeerde toch nog? Hoe kun je dan financieel onafhankelijk zijn? Doe je MBO of WO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]Het enige wat ik in je spoiler mis: Gelukkig in m'n up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Nee.quote:
dat klopt, het ís ook lastig, maar het kan wel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.
Maar da's eigenlijk hetzelfde: ook lastig te maken. Probeer het wel via mijn werk enzo maar lastig om ergens tussen te komen als mensen al hun eigen leven hebben merk ik.
Een relatie is immers bijna hetzelfde als een goede vriendschap, maar dan met gevoelens voor elkaar.
quote:
Ik denk wel dat je hier veel advies hebt gekregen van mensen die in een vergelijkbaar schuitje zaten , en er uiteindelijk uit zijn geraakt. En dit zijn dan ook de beste adviezen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelfde als met een relatie. Mensen die er één hebben snappen niet dat het zo lastig is om een relatie te krijgen, behalve als hun relatie op de klippen loopt. Soms heb je ook gewoon geluk dat je een meid treft die gewoon erg knap of zelfverzekerd is.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:48 schreef syndroom het volgende:
Maagd meld zich.
Concrete voorbeelden? Alles behalve achter je computer zitten klagen. Ga op reis (het hoeft niet gelijk maanden naar donker Afrika te zijn, een weekend weg is al prima), zoek een nieuwe hobby, leer mensen kennen via werk of die nieuwe hobby. Zorg ervoor dat je ervaringen opdoet en er leuke / interessante verhalen aan over houdt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Kom eens met concrete voorbeelden. Je kunt nog zoveel beleven en verhalen hebben maar als je nauwelijks jonge vrouwen tegenkomt heb je er alsnog weinig aan.
Oké jongens, nog één keer een eerlijke post met zelfreflectie:Dit zijn wel allemaal dingen die je over jezelf zegt. Ik vind mijzelf ook een fantastisch karakter hebben, leuk in de omgang, intelligent en spraakzaam. Echter, van anderen weet ik dat ik vooral over kom als een zure, cynische lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij geen vrienden hebt, dan heb je geen klankbord. Hoe jij jezelf ziet, is niet hoe anderen jou zien. Weten wat anderen van je vinden is heel erg belangrijk als je iets aan je situatie wilt doen.
Was het maar zo makkelijk de theorie in de praktijk te brengen. Toch bedankt voor de tip.quote:
Je praat in absoluten. Zie m'n post ervoor. Vanuit mijn stoel is het allemaal kinderlijk eenvoudig. Je hebt toch ook leren lopen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk de theorie in de praktijk te brengen. Toch bedankt voor de tip.
Ik wil jou wel eens even boven m'n hoofd pressen om je daarna uit die sportschool te gooien. Waarom die stalking attitude?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
nou ja, dat niet eens perse, maar hij zit óntzettend dingen in te vullen voor haarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens even boven m'n hoofd pressen om je daarna uit die sportschool te gooien. Waarom die stalking attitude?
Er zijn tal van voorbeelden te noemen. Het geheel hangt ook een beetje samen met wat jij allemaal leuk en interessant vind. Maar vrouwen zijn te vinden bij:quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede post.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit zijn wel allemaal dingen die je over jezelf zegt. Ik vind mijzelf ook een fantastisch karakter hebben, leuk in de omgang, intelligent en spraakzaam. Echter, van anderen weet ik dat ik vooral over kom als een zure, cynische lul.
Als jij geen vrienden hebt, dan heb je geen klankbord. Hoe jij jezelf ziet, is niet hoe anderen jou zien. Weten wat anderen van je vinden is heel erg belangrijk als je iets aan je situatie wilt doen.
Oostblokvrienden met mooie vriendinnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede post.
Deezertje zijn prioriteit zou moeten liggen bij het opbouwen van sociale contacten. Vriendschappen dus.
Laat em eerst eens proberen een lelijk meisje te versieren. Als dat een keer lukt kun je vanaf daar proberen de ladder te beklimmen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oostblokvrienden met mooie vriendinnen
Denken dat die vrijgezel zijn of interesse hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn tal van voorbeelden te noemen. Het geheel hangt ook een beetje samen met wat jij allemaal leuk en interessant vind. Maar vrouwen zijn te vinden bij:
-Muziekfestivals/Concerten
-Lezingen/Congressen (over branche, politiek, wetenschap etc.)
-Netwerkbijeenkomsten
-Beurzen
-Groepsreizen
-Cafe's (en dan geen dorpskroegen)
-Cursussen
En nog meer van dit.
Ja maar waar komt het 'niets van een ander aantrekken' gedeelte dan om de hoek kijken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede post.
Deezertje zijn prioriteit zou moeten liggen bij het opbouwen van sociale contacten. Vriendschappen dus.
Dat vind ik sowieso een raar advies. Je moet je altijd wat van een ander aantrekken, je hebt nu eenmaal met die ander te maken.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het 'niets van een ander aantrekken' gedeelte dan om de hoek kijken?
Eens. Het advies "gewoon jezelf zijn" heb je ook helemaal niks aan. Want je bent altijd jezelf en dat levert dan vaak dus juist geen succes op.quote:Op zondag 21 juni 2015 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een raar advies. Je moet je altijd wat van een ander aantrekken, je hebt nu eenmaal met die ander te maken.
Roepen dat mensen je maar moeten accepteren zoals je bent heeft weinig zin als mensen dat niet doen. Dan blijf je dus alleen. De mening van anderen is dus wel degelijk van belang. Er is nu eenmaal gedrag wat niemand leuk vindt. Als jij dat gedrag zou vertonen, dan doe je er goed aan je wat van anderen aan te trekken door wat aan dat gedrag te doen.
Wat je natuurlijk niet moet doen is met alle winden meewaaien. Maar dat is wat anders dan kritisch naar jezelf kijken.
Het is gewoon een algemene gedachte. Je hebt inderdaad mensen die op hun 'top' point een leuke partner tegenkomen, bij anderen is dat juist wanneer ze zich compleet shit voelen en die ander hun er dus letterlijk uittrekt. En ook weer mensen die juist door vreemdgaan erachter komen dat ze niet happy waren en dat dus de juiste stap was omdat ze jaren later nog bij degene zijn waarmee ze zijn vreemdgegaan. Kortom, je weet niet wanneer het jou overkomt. Kan ook zijn dat ik morgen ineens een leuke dame tegenkom, denk: dit is het helemaal!!!' en dan over 2 maanden blijkt dat we toch niet zo goed bij elkaar passen... ben je weer terug bij afquote:Op maandag 22 juni 2015 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Het advies "gewoon jezelf zijn" heb je ook helemaal niks aan. Want je bent altijd jezelf en dat levert dan vaak dus juist geen succes op.
Maar daar bedoelen mensen vast mee dat je van het leven moet genieten en lekker in je vel moet zitten. Tja maar dat wil iedereen wel, maar dat lukt niet altijd hè
Ik lees dat altijd als wees je beste zelf, want meer dan dat kun je niet doen. Benadruk je positieve eigenschappen, werk aan je mindere punten of wanneer dit niet kan accepteer ze.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Het advies "gewoon jezelf zijn" heb je ook helemaal niks aan. Want je bent altijd jezelf en dat levert dan vaak dus juist geen succes op.
Maar daar bedoelen mensen vast mee dat je van het leven moet genieten en lekker in je vel moet zitten. Tja maar dat wil iedereen wel, maar dat lukt niet altijd hè
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als wees je beste zelf, want meer dan dat kun je niet doen. Benadruk je positieve eigenschappen, werk aan je mindere punten of wanneer dit niet kan accepteer ze.
Jezelf zijn werkt alleen voor vrouwen. Die hebben de luxepositie dat zij kunnen wachten tot er een interessante man hen aanspreekt. Het wordt ondanks de emancipatie namelijk nog steeds door het merendeel van de vrouwen verwacht dat de man de eerste move maakt.
Niet terug bij af, dan heb je weer een extra ervaring opgedaan die je kan helpen om jezelf te ontwikkelen. Je moet het dan ook niet als fout zien dat een relatie misloopt maar proberen te kijken naar wat er misging. Lijkt mijquote:Op maandag 22 juni 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemene gedachte. Je hebt inderdaad mensen die op hun 'top' point een leuke partner tegenkomen, bij anderen is dat juist wanneer ze zich compleet shit voelen en die ander hun er dus letterlijk uittrekt. En ook weer mensen die juist door vreemdgaan erachter komen dat ze niet happy waren en dat dus de juiste stap was omdat ze jaren later nog bij degene zijn waarmee ze zijn vreemdgegaan. Kortom, je weet niet wanneer het jou overkomt. Kan ook zijn dat ik morgen ineens een leuke dame tegenkom, denk: dit is het helemaal!!!' en dan over 2 maanden blijkt dat we toch niet zo goed bij elkaar passen... ben je weer terug bij af
Heb je wel gelijk in. Over dat vrouwen meer kansen hebben weet ik niet. Uiteindelijk moet je iemand vinden waarmee het klikt. En dan niet alleen qua uiterlijk want er zijn best veel 'knappe' mensen die absoluut geen knappe partner hebben,dus je moet gewoon wat te vertellen hebben Enzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet terug bij af, dan heb je weer een extra ervaring opgedaan die je kan helpen om jezelf te ontwikkelen. Je moet het dan ook niet als fout zien dat een relatie misloopt maar proberen te kijken naar wat er misging. Lijkt mij
Mensen hebben geen controle over voor wie ze gevoelens krijgen. Dus het is gewoon kijken wanneer het bij beide kliktquote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Over dat vrouwen meer kansen hebben weet ik niet. Uiteindelijk moet je iemand vinden waarmee het klikt. En dan niet alleen qua uiterlijk want er zijn best veel 'knappe' mensen die absoluut geen knappe partner hebben,dus je moet gewoon wat te vertellen hebben Enzo.
Goed punt wel ja. Je moet alleen dingen aan jezelf veranderen als jij vind dat het noodzakelijk is. Niet omdat je denkt dat vrouwen dan wel opeens aantrekking tot je voelen anders verlies je jezelf zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind dat je sowieso jezelf dient te zijn, accepteer hoe jezelf bent.
Het kan alleen zijn dat dat niet de vrouwen aan lokt. Dan is de vraag ben je dan echt wel tevreden met jezelf en je leven. Of zal je dus stappen kunnen ondernemen om te worden en te zijn wie je eigenlijk echt wil zijn.
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:pquote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.
Introverte meisjes zullen dat niet zo snel doen nee, maar de extraverte types denk ik wel hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p
Uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen. Eigenlijk vind ik het niet erg als de vrouw het initiatief neemt om een man aan te spreken, maar in 90% (ruwe schatting) van de gevallen moet de man haar aanspreken. Vrouwen geven wel hints af, maar zelf ben ik niet bepaald goed in het lezen van de meer subtielere hints. Het moet bij mij echt overduidelijk zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij maar een heel klein percentage die dat doet. Veel vrouwen zijn als de dood om te worden afgewezen/een blauwtje te lopen. Wel proberen ze hints te geven wanneer ze iemand aantrekkelijk vinden. Veel mannen zijn daar echter blind voor.:p
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..quote:Op maandag 22 juni 2015 12:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja vrouwen hebben nou eenmaal veel keuze (in de meeste gevallen) maar als zij iemand echt leuk vinden en het een beetje in hun karakter zit zullen zij ook wel een move maken hoor.
Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..
Wat bedoel je met vage figuren? Alsof vrouwen niet vaag kunnen zijn en het een match made in heaven blijkt te zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 22:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Kwantitatief wel, kwalitatief niet. Voor veel vrouwen is het ook niet makkelijk. Er zitten wel gasten achter ze aan, maar dit zijn bijna altijd creeps of vage figuren (kijk alleen al naar FOK). Als ze dan een keer een leuke gast tegenkomen blijkt dat hij 3 alternatieven heeft. Pin hem dan maar eens vast zodat hij alleen voor jou gaat..
Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zit toch ook achter de vrouwen aan? Jij wilt er toch ook zoveel als mogenlijk versieren.... Wat maakt al die andre creeps en jij die "normale" leuke gast.
Hier wil ik wel wat meer over horen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zeer zeker. Geen idee. Ik ben niet echt normaal te noemen ;-) Maar zeg het ook niet om cool te doen, het is serieus zo.
Verhalen die vrouwen me vertellen, whatsapp gesprekken die ze me laten lezen, echt serieus... Vroeger snapte ik nooit dat vrouwen naar konden reageren als je ze met goede intenties aanspreekt, maar dat wordt ook steeds duidelijker.
Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hier wil ik wel wat meer over horen.
Bedankt voor de toelichting. Mede door zulke verhalen te horen kan ik me iets beter verplaatsen in de positie van de vrouw.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Exen die blijven appen, liefdesbrieven blijven sturen. ''Vrienden'' die ineens liefdesverklaringen gaan uiten na 2 jaar vrienden te zijn. Dronken guys die vlak voor sluitingstijd lamlendig nog wat gaan proberen te ''scoren''. En bovendien gewoon gasten die iets van ze willen, die iets nodig hebben van haar en niet gewoon met de flow van het gesprek mee kunnen gaan.
Naar bedelaars was ik in eerste instantie ook vriendelijk, op een gegeven moment worden het er echter te veel en poeier je ze gewoon af.
De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leukquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten
Als het van mannen is die ze leuk vinden ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:33 schreef jasperte het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden die aandacht alleen maar leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje
Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.Heb je niet gewoon rosacea/couperose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon rosacea/couperose?
Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, zijn echt ontstekingen en is helaas erfelijk, meer mensen last van gehad binnen de familie. Toen ik dat andere middel gebruikte was het mooi rustig, maar helaas niet sterk genoeg en kwam 't terug.
Nu verwacht ik ook geen wonderen straks hoor, gewoon een gladde huid zoals bijna iedereen heeft. Maar je zelfvertrouwen krijgt dan ineens wel een flinke boost dus durf ik wss meer dames aan te spreken, en dat is sowieso al een overwinning dan, ongeacht de uitkomst
Het duurt alleen nog een paar maanden voor resultaat, einde zomer/ begin herfst. En moet ook niet vergeten te genieten van de komende zomer.
Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder anderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe heet die aandoening dan? Gewoon Acné?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om een lekker wijf te zijn in een club waar je gewoon wilt dansen lijkt het me doodvermoeiend als je telkens wordt aangesproken door allemaal gasten
Ah ok, duidelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja. Niet zo erg als je op de meeste plaatjes kan vinden op Google, bij mij zijn het gewoon een aantal plekken waar ze steeds terugkeren. Ook onvoorspelbaar wanneer dus. Heeft niks met stress of voeding te maken, zit echt binnenuit. Als dat van binnen dood is heb ik weer een normale huid zoals ieder ander
Al die vakantie en weekendjeswegfoto's op Facebook nu... Ze zullen het best gezellig hebben samen, maar het is wel allemaal lekker selectief. Alleen de happy moments delen. Je leest werkelijk nooit op zulke sites dat ze weer eens bonje gehad hebben over een onbenullig dingetje
Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.Heb ik ook last van gehad. Ik heb er ook antibiotica voor gehad. Geen Roaccutane, gelukkig, maar had wel twee kuren nodig. Het heeft mijn zelfvertrouwen ook nooit goed gedaan, maar weet wel dat het altijd over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!
Voor sommige vrouwen is het een afknapper, maar dat is gelukkig voor lang niet alle vrouwen zo. Sowieso, dat je er iets aan laat doen is veel belangrijker dan het resultaat.
Oh die heb je ook wel hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik sta deze zomer helaas sowieso 2-0 achter.Probeer het eens langs de voedingweg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht dat eenmaal klaar zijn heb ik er blijvend profijt van en een bonk aan zelfvertrouwen bij!
- Cut zuivel
- Cut margarine
- Cut chips, patat, pizza, magenotronmaaltijden, McDonalds, aka, alle troep.
- Verminder je carb inname (iig brood)
Wat blijft er dan nog over: Vlees, vis, groente, fruit, noten, eieren. Als je vastberaden bent kan ik je aanraden om het allemaal biologisch te kopen (Farmers market).''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Kun je het probleem niet beter bij de bron aanpakken en gewoon wat meisjes voor die gast regelen? Ik heb het met hem te doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Probeer het eens langs de voedingweg:
- Cut zuivel
- Cut margarine
- Cut chips, patat, pizza, magenotronmaaltijden, McDonalds, aka, alle troep.
- Verminder je carb inname (iig brood)
Wat blijft er dan nog over: Vlees, vis, groente, fruit, noten, eieren. Als je vastberaden bent kan ik je aanraden om het allemaal biologisch te kopen (Farmers market).
Hij kan alleen zichzelf helpen. Ik kan hem alleen de deur laten zien, hij moet er zelf doorheen lopen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:18 schreef syndroom het volgende:
[..]
Kun je het probleem niet beter bij de bron aanpakken en gewoon wat meisjes voor die gast regelen? Ik heb het met hem te doen.
Een investering in jezelf is altijd meer waard dan investeringen in externe zaken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef Deezertje het volgende:
Over investeren in jezelf gesproken... net uitgerekend wat de behandeling bij de dermatoloog (= meer zelfvertrouwen straks hopelijk) me gaat kosten en daarvan had ik prima op vakantie gekund deze zomer...Ach, het was dat of nog jaren hopen dat het vanzelf overgaat...
Ga ook eens wat aan je taalpatronen te doen man. Praat in absoluten, acties, resultaten. Schrap twijfelwoorden als ''Hopelijk, misschien, proberen, wellicht''. Beetje confronterend in het begin, maar op de lange termijn ga je er op vooruit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:24 schreef Deezertje het volgende:
Over investeren in jezelf gesproken... net uitgerekend wat de behandeling bij de dermatoloog (= meer zelfvertrouwen straks hopelijk Dit gaat m'n zelfvertrouwen een boost geven) me gaat kosten en daarvan had ik prima op vakantie gekund deze zomer...Ach, het was dat of nog jaren hopen dat het vanzelf overgaat... Een investering in mezelf op dit moment echter belangrijker dan op een strand liggen.
Ik heb wel wat met je eerdere advies gedaan maar het lukt mij maar niet om een gesprek aan te knopen. Dit probleem is onderdeel van een onderliggend groter probleem en dat is dat ik moeite heb om contact te leggen, of het nou om mannen of mooie vrouwen gaat. Wat kan ik doen? Bijvoorbeeld een cafe bezoeken zonder te kunnen praten voelt heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hij kan alleen zichzelf helpen. Ik kan hem alleen de deur laten zien, hij moet er zelf doorheen lopen.
Wil je een stappenplan? Die kan ik je geven. Als je dit echt wilt is er een proces waarbij je in een paar jaar sociaal normaal bent en een leuke vriendin kan krijgen. Vergelijk het met de gym: Veel trainen, oefenen zorgt uiteindelijk voor een resultaat, maar dit proces gaat over meerdere jaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Ik weet niet echt wat ik aanmoet mijn mijn lusten, mijn opgekropte seksuele frustratie maken het alleen maar moeilijker. Voorheen kon ik altijd mijn lusten kwijt aan mijn stroom aan nieuwe porno maar sinds mijn leverancier nauwelijks nieuwe releases meer uitbrengt is de frustratie alleen maar toegenomen.
[..]
Ik heb wel wat met je eerdere advies gedaan maar het lukt mij maar niet om een gesprek aan te knopen. Dit probleem is onderdeel van een onderliggend groter probleem en dat is dat ik moeite heb om contact te leggen, of het nou om mannen of mooie vrouwen gaat. Wat kan ik doen? Bijvoorbeeld een cafe bezoeken zonder te kunnen praten voelt heel ongemakkelijk.
Ja maar stel je eens voor, ik stel die vraag 'Waar is de starbucks?' en krijg antwoord terug. Wat dan? Ik ben best bereid om eens te experimenteren maar als je zo'n vraag stelt moet je het toch zo zien om te buigen dat ze ook echt met je in gesprek willen gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:43 schreef blondetrien het volgende:
Syndroom, waarom zou het raar zijn om te vragen waar de Starbucks is of hoe laat het is? Niet vervelend bedoelt maar als jij daar al onzeker over bent dan is dat niet gezond en moet je daar echt bij jezelf aan werken (maar daar was je geloof ik al achter 😉 ). Je staat jezelf anders enorm in de weg straks. En nee, zijn geen rare vragen, ik hoor ze vrij vaak.
Het is ook geen versierpoging. Het gaat er eerst om dat je vertrouwd raakt met communicatie en de reacties van mensen leert begrijpen. Dus begin zo klein mogelijk, stel een paar vragen waar niemand wat achter zoekt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar stel je eens voor, ik stel die vraag 'Waar is de starbucks?' en krijg antwoord terug. Wat dan? Ik ben best bereid om eens te experimenteren maar als je zo'n vraag stelt moet je het toch zo zien om te buigen dat ze ook echt met je in gesprek willen gaan.
De weg vragen hoeft niet vreemd te zijn, is mij ook een keer gevraagd maar na antwoord te hebben gegeven lopen ze gewoon weer door.
Ik moet wel bekennen dat ik op zulke momenten best gespannen ben, misschien dat het een afschrikwekkend werkt? Blijft moeilijk als je niet gewend bent om met mensen te praten.
quote:I used to be into weightlifting. I’ve always been a naturally skinny guy so when I first started going to the gym, it was really rough.
Like I couldn’t bench the barbell rough. Like I would want to put a paper bag over my face when I walked into the gym rough.
The results didn’t come fast. It took probably three months for me to see any change in front of the mirror.
That’s a hard thing to come to grips with. Making sacrifices each day for something that you’ve been told will happen, but you can’t fully see yet. After all, I had been skinny my whole life. How was I supposed to know that I would actually get stronger?
…But after those few initial months of suffering, I realized a few important things.
1.The more often I consistently made it to the gym, the stronger I got.
2.The only person who really cared how skinny or weak I was in the gym, was me. (aka everyone at the gym was worried about themselves not others).
I also used to be god awful at public speaking.
If you're in business or any other profession where projecting confidence is essential, you can't afford to be god awful at public speaking. Among other things, it made job interviews a nightmare and important work presentations complete hell.
I would get so nervous that I basically couldn’t function like a normal human. I couldn’t think clearly. I couldn’t calm my mind. When the time came for me to stand up and...gulp...speak, with everyone watching, I found myself with an uncontrollably shaky voice and this desperate search for control. It was like I was white knuckling the handles of a roller coaster as I watched it derail on the tracks right in front of me.
I panicked a lot. I panicked during a poetry class while reading a poem. I panicked during an important meeting with a director at work. I panicked during a crucial sales pitch. I panicked while reading a book to a third grade classroom. Much like my physical muscles, my public speaking muscles were also size zero.
One day at the gym, I had a breakthrough with my muscles. Not with my biceps.
But I had this grand idea about how to get over my fear of public speaking. I was going to build my public speaking muscles the same way I was building my physical ones. I made my first 'workout routine' right there at the gym.
I needed several things from my routine. First and most importantly, I needed a routine that I could manage early on given my “scrawny stature” in front of people. In other words, I needed to start small and build a formidable foundation of confidence before I started actually doing any sort of intimidating speaking.
Secondly, I needed a routine that targeted all the important muscles groups -- because to only focus on giving speeches or presentations at work would be the equivalent of only lifting my upper body at the gym.
I targeted three essential speaking muscle groups:
1.social insecurity/fear of rejection (for my fear of what other people thought of me) 2.center of attention moments (for impromptu and hot seat moments) 3.public speaking competence (so I actually was saying stuff that made sense).
I also needed a routine that increased in difficulty as I got stronger. Because after a few weeks of the same old exercises, you'll need to lift more weight. Psychologists call this ‘Progressive Exposure.’
I broke my workout plan into three phases: •Phase 1: Foundational Stage (weeks 1-3) •Phase 2: Building Real Muscle (weeks 4-6) •Phase 3: Dude, You’re A Beast (weeks 7-10)
Here’s basically what it looked like starting out.
Week 1-3: Foundational Stage 1.Make eye contact with a stranger. – 1x per day 2.Start conversation with a stranger. – 2x per week 3.Go to a Toastmasters club (free public speaking org) and sit through a meeting (without speaking). -1x per week 4.Wear something you feel uncomfortable wearing. – 1x per week
Weeks 4-6: Building Real Muscles 1.Make eye contact with a stranger without looking away and smile -1x per day 2. Approach someone from the opposite sex and start conversation. – 1x per week 3. Go to Toastmasters, participate, and give a speech. – 1x per week 4. Join an acting class. 5.Share an embarrassing story with a person you admire. – 1x per week
Weeks 7-10: Dude, You’re A Beast 1.Approach someone from the opposite sex and ask him/her out. -1x per week 2. Join an improv acting class. 3.Wear something magnificently weird in public – 1x per week 4.Do something magnificently weird in public – 1x per week 5.Give an impromptu speech in public – 1x per week 6.Call a 5-star hotel and ask for a discount on a room. 1x per week 7.Volunteer for a talk at work.
I followed the framework precisely. It was never easy. I struggled many days and some days I gave up. Weeks 7-10 were torture. But they also were hilarious.
I mean, I went tango dancing and made a fool of myself. I dressed like a Buddhist monk on a Saturday. I gave an impromptu speech in Starbucks pretending I was a corporate employee in town from Seattle. I danced to Frank Sinatra in a department store with a shoe saleswoman. I got a lot of discounts on hotel rooms just because I asked.
About two years later, I found myself speaking at M.I.T.
Me. The dude who panicked all those times. The dude who’s public speaking muscles were smaller than a kidney stone. I guess those weird things I did in public made me strong.
-Nick
Dit dus 😊quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook geen versierpoging. Het gaat er eerst om dat je vertrouwd raakt met communicatie en de reacties van mensen leert begrijpen. Dus begin zo klein mogelijk, stel een paar vragen waar niemand wat achter zoekt.
Om echt te communiceren zul je toch gewoon bij verenigingen o.i.d. moeten gaan, maar dat is de volgende stap. Je moet eerst je comfort zone uit.
Je maakt het je zelf veel moeilijke dan het werkelijk is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar stel je eens voor, ik stel die vraag 'Waar is de starbucks?' en krijg antwoord terug. Wat dan? Ik ben best bereid om eens te experimenteren maar als je zo'n vraag stelt moet je het toch zo zien om te buigen dat ze ook echt met je in gesprek willen gaan.
De weg vragen hoeft niet vreemd te zijn, is mij ook een keer gevraagd maar na antwoord te hebben gegeven lopen ze gewoon weer door.
Ik moet wel bekennen dat ik op zulke momenten best gespannen ben, misschien dat het een afschrikwekkend werkt? Blijft moeilijk als je niet gewend bent om met mensen te praten.
Tuurlijk voelt het raar. Je hebt het nog nooit gedaan. Wat zeg je daarna? ''Dankjewel, Ciao!''. Natuurlijk is je probleem dan niet opgelost, maar je bent wel een stapje dichterbij. Je stopt je energie in een oplossing in plaats van het probleem te blijven beschouwen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:26 schreef syndroom het volgende:
Is dat niet een beetje raar om met zulke vragen willekeurige mensen aan te spreken?Daarmee hou je ook niet echt een gesprek op gang lijkt me. Ik kamp al met dit helse probleem sinds ik in groep 1 zat.
Het grote probleem is dat er wel grote behoefte is naar sociaal contact, graag vrienden wil maken waar je mee kan omgaan, maar als je zelf al grote moeite hebt om het eerste contact te leggen en een gesprek op gang te houden is dat ontzettend moeilijk. Daarbij is mijn gehoor ook niet al te best waardoor het al een stuk moeilijker wordt.
Het is ook zo dat ik in het dagelijks leven weinig in contact kom met mensen, de enige contacten die ik heb zijn eigenlijk erg oppervlakkig, mijn moeder en de vaste groep mensen waarmee ik werk waarvan het contact eigenlijk ook maar beperkt blijft tot het geven van opdrachten en commando's.
Charisma heb je of niet, valt niet aan te leren. Soms loopt iemand de ruimte binnen en dan weer je al, daar moet je geen geintjes mee maken. Als hij iets zegt doe je dat of geloof je dat. Waar een andere persoon je direct het gevoel geeft, daar ga ik mee lachen! Met hem ga ik een top tijd tegemoet. Zelfs als de 2 naakt zijn en zelde uiterlijk hebben. En ze kunnen qua charisma nooit ruilen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Daarmee kom je dan ook op het volgende: Accepteer dat je een sociaal probleem hebt. En realiseer je dat het ok is. Sommige zijn van nature charismatisch, anderen moeten het leren. Het ene is niet beter dan het andere.
Dat sommige mensen charisma hebben en sommige niet, daar heb je gelijk in. Je kunt het echter prima aanleren over langere termijn, net als elke andere vaardigheid. Net als dat je niet kan faken dat je piano kunt spelen kun je niet faken dat je een charismatische man bent. Je kunt echter wel dagelijks achter de piano gaan zitten totdat je er daadwerkelijk goed in bent.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Charisma heb je of niet, valt niet aan te leren. Soms loopt iemand de ruimte binnen en dan weer je al, daar moet je geen geintjes mee maken. Als hij iets zegt doe je dat of geloof je dat. Waar een andere persoon je direct het gevoel geeft, daar ga ik mee lachen! Met hem ga ik een top tijd tegemoet. Zelfs als de 2 naakt zijn en zelde uiterlijk hebben. En ze kunnen qua charisma nooit ruilen.
Wat je wel kan leren is zelf verzekerd overkomen. En dat is wat jij bedoelt denk ik. Wat vind jij? Ja uhm uhm ja wat vind jij zelf? Of, ik vind dat onzin omdat. Dat is een wereld van verschil maar heeft niks met charisma te maken![]()
Je hebt ook van die mensen die zich heel dominant gaan gedragen in een groep. Altijd lachen om te zien als je weet dat ze zich zo voor doen. Als er dan een charismatische "leider" zegt dat de groep links af gaan terwijl de "acterende" persoon rechts zegt. Zal 90% links gaan.
Vergelijk het met Obama en Willem Alexander.
Stel zij moeten ons overtuigen van iets. Dan zal je eerder Obama geloven en volgen dan Willem Alexander. Puur wegens het hebben en minder hebben van charisma.
dat is nou juist het punt van charisma, dat leer je niet daar word iemand mee geboren. Zelfde als een knappe man of vrouw. Dat leer je ook niet aan. Dat heeft allemaal te maken met de opbouw van het gezicht en gelaatsuitdrukking te maken. Zet 100 mensen naakt bij elkaar. Zet er 1 charismatisch persoon bij. Zonder bewegen of iets te zeggen zal die geen opvallen. Vaak gaat dit ook samen met een asymmetrisch gezicht. Valt ook niet te lerenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat sommige mensen charisma hebben en sommige niet, daar heb je gelijk in. Je kunt het echter prima aanleren over langere termijn, net als elke andere vaardigheid. Net als dat je niet kan faken dat je piano kunt spelen kun je niet faken dat je een charismatische man bent. Je kunt echter wel dagelijks achter de piano gaan zitten totdat je er daadwerkelijk goed in bent.
Heb je studies hierover?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is nou juist het punt van charisma, dat leer je niet daar word iemand mee geboren. Zelfde als een knappe man of vrouw. Dat leer je ook niet aan. Dat heeft allemaal te maken met de opbouw van het gezicht en gelaatsuitdrukking te maken. Zet 100 mensen naakt bij elkaar. Zet er 1 charismatisch persoon bij. Zonder bewegen of iets te zeggen zal die geen opvallen.
Die zijn er wel en die spreken elkaar tegen. Het gaat van geheel aangeboren naar deels aangeboren tot enkel aangeleerd. De laatste catogorie richt zich wel op de onzekere groep en prijzen zich zelf aan als de instantie die hun kan helpen. Uiterraard tegen betaling.quote:
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zijn er wel en die spreken elkaar tegen. Het gaat van geheel aangeboren naar deels aangeboren tot enkel aangeleerd. De laatste catogorie richt zich wel op de onzekere groep en prijzen zich zelf aan als de instantie die hun kan helpen. Uiterraard tegen betaling.
Charisma zien de meeste als een deel van leiderschap en dacht zelfs in het Grieks overheerser of beter dan te betekenen, zeg ik even uit m'n hoofd. Het is iets in die richting. Het is wel erg interessant trouwens.
Ik heb me er jaren geleden een beetje in verdiept toen ik een documentaire hier over had gezien. Daar werd toen de proef gedaan met allemaal verschillende mannen in de zelfde kleding. De vraag was aan een andere groep mensen en aan de kijkers thuis wie je zou volgen tijdens een nood situatie. 79% koos de zelfde ( ik trouwens ook ) 12% wist het niet en de rest anders of niemand. charisma was het antwoord, iets wat aangeboren is. Die persoon had in heel veel gevallen een asymmetrisch gezicht. Ook wel natuurlijke perfectie genoemd en toen kwam het onderwerp natuurlijke perfectie en de golden mean. Natuurlijke perfectie overleefd het altijd en daarom is de persoon met charisma de persoon om te volgen. Dit is overgens wel een hele snelle korte uitleg![]()
Ga eens google en ga eens een zooi lezen mocht je het interesant vinden. Even terug komende op alles kunnen leren. Natuurlijk kan je bv leren voetballen, maar je zal never nooit bij de 10 beste voetballers horen. Sterker nog de eerste 100. Natuurlijk talent. Daarom ben ik het er mee eens dat je zelf moet uitvinden waar jij heel goed in bent en daar je voordeel mee doen. Maar dat is echt enkel mijn simpele mening.
[..]klopt helemaal knul, he hebt me helemaal door
Je redenaties slaan de plank behoorlijk mis. Ik vat je eigen woorden samen:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is nou juist het punt van charisma, dat leer je niet daar word iemand mee geboren. Zelfde als een knappe man of vrouw. Dat leer je ook niet aan. Dat heeft allemaal te maken met de opbouw van het gezicht en gelaatsuitdrukking te maken. Zet 100 mensen naakt bij elkaar. Zet er 1 charismatisch persoon bij. Zonder bewegen of iets te zeggen zal die geen opvallen. Vaak gaat dit ook samen met een asymmetrisch gezicht. Valt ook niet te leren
Nu zijn er natuurlijk altijd mensen die claimen dat je het kan aanleren. En studies wijzen uit bla bla bla. Maar kijk heel even verder, je moet er altijd voor betalen. En welke doelgroep spreken zij dan aan..... De onzekere groep. Perfect om uit te buiten. Ze laten geloven dat ze kunnen zijn wie ze altijd hadden willen zijn. Het enige wat ze leren is zelfverzekerd te zijn. Niks mis mee natuurlijk, maar in de grote groep zullen ze het afleggen tegen een charismatisch persoon van naturen.
Klopt, is aangeboren zoals andere talenten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Omdat je charismatische personen meteen herkent is het niet mogelijk om charisma aan te leren''
Ook dat klopt, ze claimen dat je het kan leren. Echter wat ze je leren is zelfvertrouwen. Vergelijk het als een persoon met veel zelfvertrouwen en een onzeker persoon die na elkaar binnen komen. Je volgt eerder de zelfvertrouwde persoon dan de onzekere. Wat natuurlijk logisch is.quote:''Er zijn mensen die beweren dat je het aan kunt leren en studies wijzen uit dat..., maar dat klopt niet omdat je er geld voor moet betalen en ze een onzekere groep uitbuiten''
Oké, laat ik het woordje ''charisma'' nu even vervangen door ''mooi lichaam'', misschien zie je dan dat je redenatie vreemd is. (los van het feit of charisma inderdaad aan te leren is).quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, is aangeboren zoals andere talenten.
[..]
Ook dat klopt, ze claimen dat je het kan leren. Echter wat ze je leren is zelfvertrouwen. Vergelijk het als een persoon met veel zelfvertrouwen en een onzeker persoon die na elkaar binnen komen. Je volgt eerder de zelfvertrouwde persoon dan de onzekere. Wat natuurlijk logisch is.
Zelfvertrouwen kun je opbouwen, op de voorgrond treden kun je leren, gemakkelijk uit je woorden komen ook, humor, inspirerende verhalen. Aantrekkingskracht ook.quote:Charisma DEFINITIE & BETEKENIS
''Charisma is een bepaalde karakteruitstraling die sterke aantrekkingskracht op mensen uitoefent. Hierdoor kan iemand met charismatische eigenschappen vele mensen in beweging zetten''
Kenmerkend voor mensen met charisma is dat ze zelfvertrouwen uitstralen, graag en gemakkelijk op de voorgrond treden, gemakkelijk uit hun woorden komen en publiek weten te boeien met humor, goede raad of een inspirerend verhaal. Deze kenmerken zorgen ervoor dat iemand met veel charisma vaak aantrekkelijk en inspirerend is voor de omgeving
Volgens mij heb jij een heel vreemde definitie van charisma. Alsof het besteed is aan een select elitair groepje. Charisma is niet iets wat je hebt of niet hebt. Het is een spectrum, net als zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga het proberen anders te doen al is het vrij lastig in het kort. Charisme - asymmetrisch - leider - golden mean - natuurlijke perfectie.
Ga bij je zelf na, feestje, werk, restaurant enz. Iedereen komt wel eens iemand tegen die 1 direct opvalt of waar je direct respect voor hebt. Zonder dat die persoon wat zegt of doet. Soms komt het pas wanneer ze praten. In het kort, charisma. Personen die in geval van paniek zult volgen om te overleven. Waarom nou juist die persoon? Omdat die vaak een achmetrisch gezicht hebben, natuurlijke perfectie. Natuurlijke perfectie overleefd bijna altijd. In geval van levens bedreiging is de drang om te overleven het groots en onbewust volg je de natuurlijke perfectie.
Charisma kan ook in de vorm van praten zijn. Je zal eerder die persoon dan anderen geloven. Een charismatische persoon kan hele bevolkings groepen in 1 beweging krijgen. Je kan mij leren wat je wilt, ik zal dat nooit kunnen en jij vast ook niet.
Oke gaan we even de hele andere kant op. Lopen, lopen is aangeboren en niet aangeleerd. Een kind ontwikkeld zich zelf en zal gaan lopen. Net als in het dieren rijk. Net als dat charisma aangeboren is, de bekende geboren leider op allerlij verschillende manieren.
Oke dan naar nu. Natuurlijk kan je leren mensen in beweging te krijgen in bv een bedrijf. Natuurlijk kan je mensen leren opvallen. Dat is allemaal aangeleerd. Maar zullen het altijd afleggen tegen over een van natuurlijke charismatisch persoon. Kan je dan spreken van charisma aanleren? Ik vind van niet.
Jij zegt dat alles te leren is. En dat is zo, tot op een bepaald punt. En op dat punt zal je het afleggen tegen iemand die het van nature kan. renaldo 1 van de beste voetballers ter wereld. Jij en ik kunnen jaren trainen maar zullen nooit renaldo zijn niveau bereiken. Hij heeft zelf niet eens door wat hij exact doet tijdens zijn bal controlle. Dat gaat van nature van zelf. ( heel gaaf onderzoek te vinden op youtube. Iets met gastrol en renaldo ) en dat is de kern ook direct. Een charismatisch persoon doet niks, weet het zelf niet eens het zit in hem van nature.
Laat het idee dat je alles kan leren eens los. Het is duidelijk dat jij oprecht geloofd dat je alles maar kan leren. Ga eens lezen over natuurlijke perfectie, golden mean, talent van nature. Bv een kind van 5 die al beter piano kan spelen dan een gestudeerde pianist ooit zal kunnen spelen bv. Dat is dat kind echt niet aangeleerd. Moet je dan opgeven? Natuurlijk niet, je kan altijd bijleren. Maar iets wat je van natuure niet in je hebt zal je nooit maximaal kunnen bereiken.
Oeps iets langer geworden dan gedacht
Zijn we ook niet een beetje de weg kwijt hier in dit topic? Ik weet dat ik veel (over)analyseer, maar de basis is gewoon dat je een leuk persoon bent en jezelf als het ware weet te verkopen / interessant te maken als je een ander van het geslacht ziet die je wel beter wilt leren kennen. Dat je er leuk uitziet of heel extravert bent kan soms helpen, maar uiteindelijk telt het innerlijke karakter toch, daar moet je het mee doen en als het goed is verandert dat itt het uiterlijk niet veel over de loop van de jaren.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie hier heel vaak staan dat perfectie zit in asymmetrisch, maar ik ken t juist dat hoe symmetrische je in elkaar zit, hoe mooier dat wordt gevonden /perfectie. En dan vooral qua gezicht.
Ik weet het, moet daar ook niet intrappen straks als er iemand voor me gaat die ongeveer dezelfde leeftijd is. Toch kriebelt het wel, dat ik dus nooit in mijn tienerjaren dat heb gehad wat de meeste wel hebben. Lekker de weekends doorbrengen met elkaar, en wat aanklooien. Als ik om me heen kijk en wat leeftijdsgenoten/plaatsgenoten in een relatie zie, weet ik gewoon dat die elke week tekeer gaan met elkaar, en niet in mijn gedachte maar gewoon realiteit. Ook samen op vakantie enzo. Mijn neefjes hebben ook een vriendin en tijdens familieweekend waren ze bijna hele tijd in hun hotelkamerquote:Op zondag 5 juli 2015 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso niet vasthouden aan dat je wel of niet een meid van 20 kan of wil krijgen. Gaat erom dat je een meisje krijgt die je leuke vindt, met wat voor leeftijd dan ook.
Ik had op m'n 24ste mijn eerste relatie. Je bent nooit te oud. Wat geweest is, is geweest. Kun je toch niet terugdraaien. Richt je gewoon op het heden. De toekomst is ook nog onbekend.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zijn we ook niet een beetje de weg kwijt hier in dit topic? Ik weet dat ik veel (over)analyseer, maar de basis is gewoon dat je een leuk persoon bent en jezelf als het ware weet te verkopen / interessant te maken als je een ander van het geslacht ziet die je wel beter wilt leren kennen. Dat je er leuk uitziet of heel extravert bent kan soms helpen, maar uiteindelijk telt het innerlijke karakter toch, daar moet je het mee doen en als het goed is verandert dat itt het uiterlijk niet veel over de loop van de jaren.
Ben er zelf niet meer mee bezig nu, maar neemt niet weg dat ik wel baal dat ik die 'jonge' jaren nooit hebt gehad (lees: van je 16-24ste relatie(s) hebben, lekker gek doen aanklooien). Kan helaas niet terug in de tijd, maar ben ook niet echt het type voor one night stands... Misschien als ik wat zelfverzekerder was geweest vroeger/ ben binnenkort?. Maar ik lees dat jonge meiden steeds vaker op 'oude' mannen vallen dus als ik straks richting de 30 ga is een meid van begin 20 niet ondenkbaar...
Jah volgens mij ook. En zelfs dan is het complete onzin. No way dat er vroeger een mooiboy aan de leiding van een stam zou staan. Dat zal altijd een vindingrijke, initiatiefnemende krachtige man zijn, niet iemand met een mooi symmetrisch gezicht. Daar ga je geen vlees mee vangen namelijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie hier heel vaak staan dat perfectie zit in asymmetrisch, maar ik ken t juist dat hoe symmetrische je in elkaar zit, hoe mooier dat wordt gevonden /perfectie. En dan vooral qua gezicht.
Het is dus wel een kwestie van hebben of niet. Net als heel veel andere dingen. En het is geen elitair groepje. Men zegt dat het de balans van moeder natuur is. Dominant, onderdanig, charisma enz enz enz en alles is nodig in de natuur. Zonder zal de natuur niet overleven. Dat laatste weet ik niet of ik daar eens mee ben maar het kan een verklarin zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 05:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel vreemde definitie van charisma. Alsof het besteed is aan een select elitair groepje. Charisma is niet iets wat je hebt of niet hebt. Het is een spectrum, net als zelfvertrouwen.
Ja stom!!! Je hebt helemaal gelijk! Ik bedoelde ook juist symmetrisch!quote:Op zondag 5 juli 2015 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat vaak samen met natuurlijke perfectie ( golden mean ) 1 daar van is een symmetrisch gezicht. Maar bv ook de bouw van de mens. En vaak zijn leiding gevende mensen ook charismatisch. Die jagen niet, die laten jagen. Zij kunnen een groep mensen in beweging krijgenquote:Op zondag 5 juli 2015 14:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jah volgens mij ook. En zelfs dan is het complete onzin. No way dat er vroeger een mooiboy aan de leiding van een stam zou staan. Dat zal altijd een vindingrijke, initiatiefnemende krachtige man zijn, niet iemand met een mooi symmetrisch gezicht. Daar ga je geen vlees mee vangen namelijk.
Dat is ook zo, en je kan zeker een eind komen. Maar je zult nooit worden wat je niet bent. Je kan ipv charismatisch "worden" wel zelf verzekerder worden. Maar dat is hier door heel veel mensen al zo vaak gezegt. Ook jou jou.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:49 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het punt duidelijk is, verder evt een agree tot disagree? Want opzich gaat t verder dan dit topiv nodig heef.
Want ondanks dat je miss niet zo kan worden als iemand die t talent bezit kan je wel een heel eind komen en dat is vaak al meer dan genoeg om een heel leuk leven te leiden. Perfectie hoeft niet
Talent is geneuzel in de marge. Als je dezelfde hoeveelheid effort in het voetballen zou steken als figuren als Ronaldo en Messi hebben gedaan, dus dagelijks voetballen, van jongs af aan, en dan niet een kwartier per dag, dezelfde trainers en coaches zou hebben gehad, dezelfde wil zou hebben om prof te worden, et cetera, zou je nu ook prof-voetballer zijn.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ook ik dacht vroeger dat alles te leren was. Zo nu en dan zie en lees je wat en zo leer je nog eens wat. Laat voor elde gein eens het idee los dat je alles kan leren en ga eens een middagje google over talent bv. Als je van voetbal houd.
Jij kan trainen ( leren dus ) wat je wilt. No way dat je ook maar in de buurt zal komen. Het is een aangeboren talent. Net als heel veel andere dingen aangeboren zijn. Je kan het niet leren, je hebt het of niet.
Dat asymmetrische gezicht is niet zo raar aangezien ong. 10% van de wereldbevolking een volledig symmetrisch gezicht heeft.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zijn er wel en die spreken elkaar tegen. Het gaat van geheel aangeboren naar deels aangeboren tot enkel aangeleerd. De laatste catogorie richt zich wel op de onzekere groep en prijzen zich zelf aan als de instantie die hun kan helpen. Uiterraard tegen betaling.
Charisma zien de meeste als een deel van leiderschap en dacht zelfs in het Grieks overheerser of beter dan te betekenen, zeg ik even uit m'n hoofd. Het is iets in die richting. Het is wel erg interessant trouwens.
Ik heb me er jaren geleden een beetje in verdiept toen ik een documentaire hier over had gezien. Daar werd toen de proef gedaan met allemaal verschillende mannen in de zelfde kleding. De vraag was aan een andere groep mensen en aan de kijkers thuis wie je zou volgen tijdens een nood situatie. 79% koos de zelfde ( ik trouwens ook ) 12% wist het niet en de rest anders of niemand. charisma was het antwoord, iets wat aangeboren is. Die persoon had in heel veel gevallen een asymmetrisch gezicht. Ook wel natuurlijke perfectie genoemd en toen kwam het onderwerp natuurlijke perfectie en de golden mean. Natuurlijke perfectie overleefd het altijd en daarom is de persoon met charisma de persoon om te volgen. Dit is overgens wel een hele snelle korte uitleg![]()
Ga eens google en ga eens een zooi lezen mocht je het interesant vinden. Even terug komende op alles kunnen leren. Natuurlijk kan je bv leren voetballen, maar je zal never nooit bij de 10 beste voetballers horen. Sterker nog de eerste 100. Natuurlijk talent. Daarom ben ik het er mee eens dat je zelf moet uitvinden waar jij heel goed in bent en daar je voordeel mee doen. Maar dat is echt enkel mijn simpele mening.
[..]klopt helemaal knul, he hebt me helemaal door
Laat maar.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is dus wel een kwestie van hebben of niet. Net als heel veel andere dingen. En het is geen elitair groepje. Men zegt dat het de balans van moeder natuur is. Dominant, onderdanig, charisma enz enz enz en alles is nodig in de natuur. Zonder zal de natuur niet overleven. Dat laatste weet ik niet of ik daar eens mee ben maar het kan een verklarin zijn.
[..]
Ja stom!!! Je hebt helemaal gelijk! Ik bedoelde ook juist symmetrisch!
[..]
Het gaat vaak samen met natuurlijke perfectie ( golden mean ) 1 daar van is een symmetrisch gezicht. Maar bv ook de bouw van de mens. En vaak zijn leiding gevende mensen ook charismatisch. Die jagen niet, die laten jagen. Zij kunnen een groep mensen in beweging krijgen
Ook ik dacht vroeger dat alles te leren was. Zo nu en dan zie en lees je wat en zo leer je nog eens wat. Laat voor elde gein eens het idee los dat je alles kan leren en ga eens een middagje google over talent bv. Als je van voetbal houd.
Jij kan trainen ( leren dus ) wat je wilt. No way dat je ook maar in de buurt zal komen. Het is een aangeboren talent. Net als heel veel andere dingen aangeboren zijn. Je kan het niet leren, je hebt het of niet.
Tot op zekere hoogte:quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Talent is geneuzel in de marge. Als je dezelfde hoeveelheid effort in het voetballen zou steken als figuren als Ronaldo en Messi hebben gedaan, dus dagelijks voetballen, van jongs af aan, en dan niet een kwartier per dag, dezelfde trainers en coaches zou hebben gehad, dezelfde wil zou hebben om prof te worden, et cetera, zou je nu ook prof-voetballer zijn.
Of ze is druk of ze heeft meerdere ijzers in het vuur en jij bent niet haar eerste keus.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zaterdag met een dame, die ik al kende, gezoend. nummer geregeld en dag erna wat contact gehad.
Hierin werd duidelijk voor me dat ze het leuk vond die avond en dat er wel meer in zit. Alleen op eens stopte ze met appen. Stuurde vanmiddag maar een luchtig berichtje of ze nog een leuke zondag heeft gehad. Hier kreeg ik gewoon weer antwoord op maar op mijn vervolg bericht, is het weer stil.
Waarom probeert ze niet mee het gesprek gaande te houden??![]()
Hoeft niet aan jou te liggen:quote:Op maandag 6 juli 2015 22:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zaterdag met een dame, die ik al kende, gezoend. nummer geregeld en dag erna wat contact gehad.
Hierin werd duidelijk voor me dat ze het leuk vond die avond en dat er wel meer in zit. Alleen op eens stopte ze met appen. Stuurde vanmiddag maar een luchtig berichtje of ze nog een leuke zondag heeft gehad. Hier kreeg ik gewoon weer antwoord op maar op mijn vervolg bericht, is het weer stil.
Waarom probeert ze niet mee het gesprek gaande te houden??![]()
Ik stuur niks meer maar ben bang dat er van haar ook niks meer komtquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoeft niet aan jou te liggen:
- Vriendje
- Andere gast
- Familieproblemen
- Haar kat is dood
Off, ze heeft het gewoon druk en heeft geen tijd om direct op je berichtjes te antwoorden, wat een goed teken is dat ze dingen gaande heeft in haar leven
In ieder geval nu even niets meer sturen.
Stuur een fotootje de volgende keer dat je iets leuks meemaakt, wellicht reageert ze dan weer enthousiaster. Ondertussen aandacht van haar af en energie stoppen in meisjes die jou wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik stuur niks meer maar ben bang dat er van haar ook niks meer komt
maar zoals ze tegen me praatte die avond en appte de dag erna leek het alsof ze het allemaal heel leuk vond, daarom verbaasde het me dat ze er ineens mee stopte.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:10 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Stuur een fotootje de volgende keer dat je iets leuks meemaakt, wellicht reageert ze dan weer enthousiaster. Ondertussen aandacht van haar af en energie stoppen in meisjes die jou wel leuk vinden.
Want jij appt altijd met iedereen op hetzelfde tempo als je bij ze deed de dag ervoor?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
maar zoals ze tegen me praatte die avond en appte de dag erna leek het alsof ze het allemaal heel leuk vond, daarom verbaasde het me dat ze er ineens mee stopte.
Nee, de dag ervoor sprak ik haar niet. Kende haar alleen van Hoi, hoe is het. Nu kwamen we wat meer in gesprek en van het 1 kwam het ander.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want jij appt altijd met iedereen op hetzelfde tempo als je bij ze deed de dag ervoor?
Ik bedoel als je met vroenden appt dan is t toch ook de ene keer sneller/uitgebreider/langer dan de andere keer?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Nee, de dag ervoor sprak ik haar niet. Kende haar alleen van Hoi, hoe is het. Nu kwamen we wat meer in gesprek en van het 1 kwam het ander.
Maar goed ik wacht rustig af, vroeg me alleen af wat een reden zou kunnen zijn.
Ligt eraan, echt goeie vrienden antwoord ik altijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoel als je met vroenden appt dan is t toch ook de ene keer sneller/uitgebreider/langer dan de andere keer?
Je hebt niet altijd de zin of tijd om heel uitgebreid of uberhaupt te antwoorden
Dus je maakt zelf ook onderscheid in mensen, zij wss ook. Daar heb je al 1 mogelijke reden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan, echt goeie vrienden antwoord ik altijd.
Zeker, maar nog steeds snap ik niet dat je ene moment zegt dat je leuke avond hebt gehad die je met 2e graag eens over doet en vervolgens paar berichten later niks meer laat horen. Vrouwen....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je maakt zelf ook onderscheid in mensen, zij wss ook. Daar heb je al 1 mogelijke reden.
Alles is mogelijk
Omdat dan de euforie van de avond voorbij is en je dan net weer de zin moet maken om in zo'n gesprek te komen (als je al niet toevallig net druk bent die avond).quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:23 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Zeker, maar nog steeds snap ik niet dat je ene moment zegt dat je leuke avond hebt gehad die je met 2e graag eens over doet en vervolgens paar berichten later niks meer laat horen. Vrouwen....
Maar gaat het moment van de euforie nou juist niet helemaal weg, doordat je elkaar niet meer spreekt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dan de euforie van de avond voorbij is en je dan net weer de zin moet maken om in zo'n gesprek te komen (als je al niet toevallig net druk bent die avond).
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen
Op dronken avonden stuur ik wel eens van die dingen, maar op een normale dag met mijn volle verstand erbij, nee eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:34 schreef Cue_ het volgende:
Ja dat kan en dat kan dus toeval zijn (door drukte) of iets tijdelijks of het is er wel maar heeft ze even andere prios.
Want in elke app vertel jij de ultieme waarheid?
Jij hebt nooit achteraf zoiets van "hmm misschien was ik iets te enthousiast toen ik dit of dat appte"
Hoe vaak ik al gehad heb dat ik een meisje op straat aanspreek, ze helemaal enthousiast is om af te spreken, soms zelfs mij om m'n nummer vraagt, om vervolgens over de app niet meer te reageren.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Maar gaat het moment van de euforie nou juist niet helemaal weg, doordat je elkaar niet meer spreekt?
Ik begrijp dat er een kans bestaat dat ze het dan toch niet leuk genoeg vind, en daardoor niks meer laat horen. Maar dan vind ik het raar dat ze die woorden naar me stuurt.
Zo is het ook, alleen als jij met een persoon zoent en als je dan wat aan het praten bent en ze verteld je dat ze eigenlijk al langer geïnteresseerd in je was. Dan zou je zeggen dat deze persoon er wat meer moeite in gaat steken en juist blij zou zijn dat dit gebeurd is en je met elkaar in contact bent?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hoe vaak ik al gehad heb dat ik een meisje op straat aanspreek, ze helemaal enthousiast is om af te spreken, soms zelfs mij om m'n nummer vraagt, om vervolgens over de app niet meer te reageren.
In het moment voelt ze zich heel goed en gedraagt ze zich daar ook naar. Op het moment dat ze thuis komt (misschien heeft ze wel een kater) voelt ze zich minder en gedraagt ze zich daar naar. Vrouwen volgen hun emoties. Dat maakt ze ook zo tof. Zou me er dus niet te druk om maken, jij hebt gedaan wat je kon. Wellicht als je haar een andere keer wat stuurt is ze weer helemaal enthousiast.
Als ze je al langer leuk vind is het inderdaad vreemd. Maar dat verandert niets aan het feit wat je nu moet doen. Focus op de oplossing, niet het probleem.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Zo is het ook, alleen als jij met een persoon zoent en als je dan wat aan het praten bent en ze verteld je dat ze eigenlijk al langer geïnteresseerd in je was. Dan zou je zeggen dat deze persoon er wat meer moeite in gaat steken en juist blij zou zijn dat dit gebeurd is en je met elkaar in contact bent?
Ik ben ook aan het bedenken hoe ik haar aan de praat krijg, maar wil niet als een stalker overkomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als ze je al langer leuk vind is het inderdaad vreemd. Maar dat verandert niets aan het feit wat je nu moet doen. Focus op de oplossing, niet het probleem.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Jullie nog tips?Wachten tot ze we weer een keer zit en dan toeslaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar wanneer dat is weet ik niet. En kan moeilijk aan een collega van d'r vragen: ''Wanneer werkt X weer?''quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wachten tot ze we weer een keer zit en dan toeslaan?
Ze zegt elke keer hallo omdat dat bij haar werk hoort.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer dat is weet ik niet. En kan moeilijk aan een collega van d'r vragen: ''Wanneer werkt X weer?''En wil ook niet te lang wachten, want leven gaat door en merk om me heen dat steeds meer mensen weer een relatie krijgen... Ohja, ik heb dus geen flauw idee of ze überhaupt interesse heeft, single is of wat dan ook, maar alles begint met een eerste contact..
Met links of rechts?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Kan je vertellen dat mensen door t hele jaar relaties krijgen
Ja daarom.. Maar de rest is niet zo enthousiast in zijn of haar werk blijkbaarquote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zegt elke keer hallo omdat dat bij haar werk hoort.
Als je daar je hoop op gefocussed hebt zou ik een stapje terug doen in enthousiasme als ik jou was
Ja weet ik..maar heb al vaker te lang gewacht en toen me kans verkekenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht alleen met dr bronstijd ?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Momenteel heb je geen realistische kans, dus die weken, dagen, maanden kan je in dit geval nog wel wachtenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja weet ik..maar heb al vaker te lang gewacht en toen me kans verkeken
Sowieso, als Deezer al ziet dat er 'iets van een vriend' bij staat... zou ik lekker door gluren bij andere damesquote:Op maandag 13 juli 2015 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Momenteel heb je geen realistische kans, dus die weken, dagen, maanden kan je in dit geval nog wel wachten
Hoezo heb ik geen realistische kans? Ik zie niks staan over een vriend op haar FB, maar dat wil niet zeggen dat ze die niet heeft he, sommige meiden zijn er juist niet open over.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Sowieso, als Deezer al ziet dat er 'iets van een vriend' bij staat... zou ik lekker door gluren bij andere dames
Het maakt het wel makkelijker om geen (onnodig) blauwtje te lopen. Ook wel eens met meiden gepraat over leuke dingen, bleken ze achteraf een vriend te hebben terwijl ik juist dat soort dingen vaak terloops ff vraag van: ''Oh, ga je nog op vakantie ofzo? Gezellig met vrienden of ander gezelschap?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef yats het volgende:
Ligt t aan mij dat ik dat 'gecheck op facebook' creepy en onzinnig vind? Gewoon een gesprekje voeren en dan luchtig naar een relatie informeren is toch niet zo lastig?
Als in, er zijn (nog) geen tekenen dat ze geïnteresseerd is in je.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen realistische kans?
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen realistische kans? Ik zie niks staan over een vriend op haar FB, maar dat wil niet zeggen dat ze die niet heeft he, sommige meiden zijn er juist niet open over.
Dat dus. Vriendelijk lachen is geen garantie. Begin eerst eens met een kort praatje zodat ze weet wie je bent. Da kun je de keer daarop dat je haar ziet wellicht wat langer met haar praten en een beetje flirten en dan merk je wellicht of er dan interesse in je is of niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in, er zijn (nog) geen tekenen dat ze geïnteresseerd is in je.
Wat is er tegen om een blauwtje te lopen? Dit is gewoon creepy. En bovendien, in een normaal gesprek kun je daar wellicht ook achter komen.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het maakt het wel makkelijker om geen (onnodig) blauwtje te lopen. Ook wel eens met meiden gepraat over leuke dingen, bleken ze achteraf een vriend te hebben terwijl ik juist dat soort dingen vaak terloops ff vraag van: ''Oh, ga je nog op vakantie ofzo? Gezellig met vrienden of ander gezelschap?
quote:
Voeg dr dan toe ...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen realistische kans? Ik zie niks staan over een vriend op haar FB, maar dat wil niet zeggen dat ze die niet heeft he, sommige meiden zijn er juist niet open over.
Daar zijn die sites toch voor? Mensen bepalen zelf wat ze er op zetten. En heb niet uren gezocht om haar te vinden, gewoon naam gevraagd aan collega..quote:Op maandag 13 juli 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Vriendelijk lachen is geen garantie. Begin eerst eens met een kort praatje zodat ze weet wie je bent. Da kun je de keer daarop dat je haar ziet wellicht wat langer met haar praten en een beetje flirten en dan merk je wellicht of er dan interesse in je is of niet.
[..]
Wat is er tegen om een blauwtje te lopen? Dit is gewoon creepy. En bovendien, in een normaal gesprek kun je daar wellicht ook achter komen.
Als ik haar zie doe ik dat ook ja. Ben gestopt met online daten en wil daarom ook meteen interesse tonen, weet je meteen of je uberhaupt kans maakt.quote:
En dan? Als ze me negeert krijg ik weer die rare stempel waar ik niet op zit te wachten...quote:
Dan doen wat hier boven staatquote:Op maandag 13 juli 2015 20:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar zijn die sites toch voor? Mensen bepalen zelf wat ze er op zetten. En heb niet uren gezocht om haar te vinden, gewoon naam gevraagd aan collega..
.
[..]
Als ik haar zie doe ik dat ook ja. Ben gestopt met online daten en wil daarom ook meteen interesse tonen, weet je meteen of je uberhaupt kans maakt.
[..]
En dan? Als ze me negeert krijg ik weer die rare stempel waar ik niet op zit te wachten...
Waarom wil je informeren naar een relatie?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:02 schreef yats het volgende:
Ligt t aan mij dat ik dat 'gecheck op facebook' creepy en onzinnig vind? Gewoon een gesprekje voeren en dan luchtig naar een relatie informeren is toch niet zo lastig?
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm niet echt slim om op zondagmiddag uitgaanfoto's te bekijken op Facebook... Aan de ene kant denk ik dan van: fuck, ik zit altijd maar thuis en heb niemand om mee te gaan en aan de andere kant: en wat als ik gewoon ga? Sta ik daar dan tussen al die happy sociale mensen, ik ben ook niet zo van die geforceerde gezelligheid...Vergeet niet dat het geld kost. 2,5 tot 3,- euro voor een biertje. Kun je beter thuis drinken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm niet echt slim om op zondagmiddag uitgaanfoto's te bekijken op Facebook... Aan de ene kant denk ik dan van: fuck, ik zit altijd maar thuis en heb niemand om mee te gaan en aan de andere kant: en wat als ik gewoon ga? Sta ik daar dan tussen al die happy sociale mensen, ik ben ook niet zo van die geforceerde gezelligheid...Ik herken dat wel. Altijd jaloers op foto's van mensen die het gezellig hebben en er blij uitzien, terwijl ik toch eigenlijk ook wel weet dat ik er zelf helemaal geen lol zou beleven. Zulke jaloeziegevoelens zijn zo kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het om het drinken gaat, ja. Gelukkig gaan de meeste mensen gewoon uit omdat het gezellig is.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het geld kost. 2,5 tot 3,- euro voor een biertje. Kun je beter thuis drinken toch?
Hmmm niet echt slim om op zondagmiddag uitgaanfoto's te bekijken op Facebook... Aan de ene kant denk ik dan van: fuck, ik zit altijd maar thuis en heb niemand om mee te gaan en aan de andere kant: en wat als ik gewoon ga? Sta ik daar dan tussen al die happy sociale mensen, ik ben ook niet zo van die geforceerde gezelligheid...Nog steeds op hetzelfde punt als eerst, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar 1 die daar wat aan kan doen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dat kost ook geld ja!!!!!!!!quote:Op zondag 19 juli 2015 19:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het om het drinken gaat, ja. Gelukkig gaan de meeste mensen gewoon uit omdat het gezellig is.
Dat is echt mijn minste zorg nu, heb juist geld zat. Bovendien drink ik normaal ook nooit alcohol en heb ik dat niet nodig om het leuk te hebben. Ook zit ik nu aan de medicatie waardoor ik tot de kerst iig geen alcohol mag drinken.. maar voor mij is dat geen enkel probleemquote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het geld kost. 2,5 tot 3,- euro voor een biertje. Kun je beter thuis drinken toch?
Tja dubbel inderdaad. Heb ook altijd het gevoel dat ik wat mis, zeker omdat ik dan bekenden op de foto's zie. Kan dan wel meteen roepen dat ik niemand heb om mee te gaan en daarom niet uitga, maar met deze week 100.000 bezoekers per dag ben je natuurlijk nooit alleen. Al blijft dat taboe van in je eentje uitgaan in Nederland natuurlijk wel een beetje kleven... Toen ik wel nog met mensen omging op school enzo ging ik eigenlijk ook nooit uit met ze, dus volgens mij ben ik ook niet zo'n uitgaanstype..quote:Op zondag 19 juli 2015 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Altijd jaloers op foto's van mensen die het gezellig hebben en er blij uitzien, terwijl ik toch eigenlijk ook wel weet dat ik er zelf helemaal geen lol zou beleven. Zulke jaloeziegevoelens zijn zo kansloos.
Klinkt goed !! Wanneer gaan we ?quote:Op zondag 19 juli 2015 20:03 schreef Mandéra het volgende:
Je woont in de buurt van Nijmegen zo te horen? Zo te horen ben je echt heel nieuwsgierig naar het nachtleven daar, en de stap om alleen te gaan is zo te horen geen makkelijke voor je. Daarom wil ik wel eens je gezelschap zijn voor een avond. Ik woon zelf in Zuid-Limburg en moet 1,5 uur rijden naar Nijmegen, dus ben even onbekend in de stad daar als jij. Dan gaan we gewoon eens naar een plek waar jij bekenden weet te vinden en gaan we (jij) eens bijpraten met die mensen.
Klopt. Ben in het verleden wel gegaan hoor, maar dit jaar spreekt de line-up me niet echt aan van de Matrixx locaties. De woensdag is nog de minst slechte, maar dinsdag ben ik ook sowieso in Nijmegen te vinden dus kan dan ook nog de stad induiken.. En ben ook niet zo iemand die gewoon gaat en dan ziet wat voor feest het is met onbekende bandjes en artiesten.. Ohja, nachtleven moet je wel zelf maken want de feesten in de stad moeten rond 1u sluiten en daarna kan je dus een kroeg ingaan (druk!), naar huis gaan of wachten tot de eerste wandelaars aan de start verschijnen (rond 4/5u)quote:Op zondag 19 juli 2015 20:03 schreef Mandéra het volgende:
Je woont in de buurt van Nijmegen zo te horen? Zo te horen ben je echt heel nieuwsgierig naar het nachtleven daar, en de stap om alleen te gaan is zo te horen geen makkelijke voor je. Daarom wil ik wel eens je gezelschap zijn voor een avond. Ik woon zelf in Zuid-Limburg en moet 1,5 uur rijden naar Nijmegen, dus ben even onbekend in de stad daar als jij. Dan gaan we gewoon eens naar een plek waar jij bekenden weet te vinden en gaan we (jij) eens bijpraten met die mensen.
quote:No one is coming, nothing is going to get better. We may feel if only I suffer long enough, if only I yearn desperately enough, somehow a miracle will happen, but this is the kind of self-deception one pays for with one's life as it drains away into the abyss of unredeemable possibilities and irretrievable days, months, decades
Maakt mij niet uit, we vinden ons wel gezelschap en anders niet he. Party met z'n 2.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt. Ben in het verleden wel gegaan hoor, maar dit jaar spreekt de line-up me niet echt aan van de Matrixx locaties. De woensdag is nog de minst slechte, maar dinsdag ben ik ook sowieso in Nijmegen te vinden dus kan dan ook nog de stad induiken.. En ben ook niet zo iemand die gewoon gaat en dan ziet wat voor feest het is met onbekende bandjes en artiesten.. Ohja, nachtleven moet je wel zelf maken want de feesten in de stad moeten rond 1u sluiten en daarna kan je dus een kroeg ingaan (druk!), naar huis gaan of wachten tot de eerste wandelaars aan de start verschijnen (rond 4/5u)Zoveel mensen ken ik ook weer niet, dus grote kans dat je 't alleen met mij moet doen die avond
Waarom gaan dames uit, Deezertje?quote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is echt mijn minste zorg nu, heb juist geld zat. Bovendien drink ik normaal ook nooit alcohol en heb ik dat niet nodig om het leuk te hebben. Ook zit ik nu aan de medicatie waardoor ik tot de kerst iig geen alcohol mag drinken.. maar voor mij is dat geen enkel probleemHet gaat uiteindelijk om de beleving, het gevoel van die avond. Dat kan prima met 3 drankjes, andere mensen moeten eerst 10 biertjes zuipen voordat ze te genieten zijn...
[..]
Tja dubbel inderdaad. Heb ook altijd het gevoel dat ik wat mis, zeker omdat ik dan bekenden op de foto's zie. Kan dan wel meteen roepen dat ik niemand heb om mee te gaan en daarom niet uitga, maar met deze week 100.000 bezoekers per dag ben je natuurlijk nooit alleen. Al blijft dat taboe van in je eentje uitgaan in Nederland natuurlijk wel een beetje kleven... Toen ik wel nog met mensen omging op school enzo ging ik eigenlijk ook nooit uit met ze, dus volgens mij ben ik ook niet zo'n uitgaanstype..
Maar ik weet ook niet wat ik precies moet 'verwachten' van een avondje uitgaan. Makkelijker contact met dames? Misschien. Je hoort toch vaak: we hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan... dus ja als ik niet uitga ontmoet ik misschien die leuke dame niet Zelfde als tijdens je studie op kamers gaan of thuis blijven wonen. Je zou dan het hele studentenleven missen... tja als je er wat om geeft misschien. Als je niemand op school hebt om mee om te gaan en geen leuke huisgenoten is het in feite hetzelfde dan als je nog thuis zou wonen...
Maar ik ben sowieso niet echt van de smalltalk, dus als ik niemand heb om mee te praten (dus alleen op stap) spreek ik ook niet echt snel andere mensen aan. Wanneer is je avondje uit geslaagd? Leuke muziek? Goede sfeer? Nummer geregeld van een leuke chick? In bed duiken met iemand? Mwah, ben geen one night stand type. Lastig te zeggen dus. Gewoon gaan, plezier maken en geen verwachtingen hebben is natuurlijk het mooist, maar best lastig.
Maak het mezelf ook altijd lastig door zolang te wachten dat het geen zin meer heeft om te gaan. Koningsnacht bijvoorbeeld. Ga ik vooraf bedenken van wat als ik er midden in de nacht niks meer aanvind of niemand heb om mee te praten... sta ik daar om 2 uur in de nacht zonder OV in mijn uppie in de stad, dus lastig thuis te komen.... ja tuurlijk rijdt er een taxi of kan je gewoon een nacht doorhalen, maar dat bedenk ik dan weer achteraf. Ondertussen is de laatste bus vertrokken en kan ik niet meer bij het feestje komen
Nu ook. Vanavond vuurwerk en artiesten die optreden. Maar voordat ik in de stad ben nu is het vuurwerk al voorbij en is het zo druk in de stad dat je niks van de artiesten ziet... smoesjes
Weet dus ook niet of het simpelweg hebben van uitgaansgenoten mij zou helpen... Ik zou er misschien meer op uit gaan dan als ik in mijn eentje zou moeten gaan, maar dan moeten die mij leren genieten...
Doe geen moeite, ik heb het deezertje ook al een keer aangeboden maar nooit reactie gekregenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:03 schreef Mandéra het volgende:
Als je elke keer zo reageert als iemand vraagt om mee uit te gaan snap ik waarom je alleen bentquote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is echt mijn minste zorg nu, heb juist geld zat. Bovendien drink ik normaal ook nooit alcohol en heb ik dat niet nodig om het leuk te hebben. Ook zit ik nu aan de medicatie waardoor ik tot de kerst iig geen alcohol mag drinken.. maar voor mij is dat geen enkel probleemHet gaat uiteindelijk om de beleving, het gevoel van die avond. Dat kan prima met 3 drankjes, andere mensen moeten eerst 10 biertjes zuipen voordat ze te genieten zijn...
[..]
Tja dubbel inderdaad. Heb ook altijd het gevoel dat ik wat mis, zeker omdat ik dan bekenden op de foto's zie. Kan dan wel meteen roepen dat ik niemand heb om mee te gaan en daarom niet uitga, maar met deze week 100.000 bezoekers per dag ben je natuurlijk nooit alleen. Al blijft dat taboe van in je eentje uitgaan in Nederland natuurlijk wel een beetje kleven... Toen ik wel nog met mensen omging op school enzo ging ik eigenlijk ook nooit uit met ze, dus volgens mij ben ik ook niet zo'n uitgaanstype..
Maar ik weet ook niet wat ik precies moet 'verwachten' van een avondje uitgaan. Makkelijker contact met dames? Misschien. Je hoort toch vaak: we hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan... dus ja als ik niet uitga ontmoet ik misschien die leuke dame niet Zelfde als tijdens je studie op kamers gaan of thuis blijven wonen. Je zou dan het hele studentenleven missen... tja als je er wat om geeft misschien. Als je niemand op school hebt om mee om te gaan en geen leuke huisgenoten is het in feite hetzelfde dan als je nog thuis zou wonen...
Maar ik ben sowieso niet echt van de smalltalk, dus als ik niemand heb om mee te praten (dus alleen op stap) spreek ik ook niet echt snel andere mensen aan. Wanneer is je avondje uit geslaagd? Leuke muziek? Goede sfeer? Nummer geregeld van een leuke chick? In bed duiken met iemand? Mwah, ben geen one night stand type. Lastig te zeggen dus. Gewoon gaan, plezier maken en geen verwachtingen hebben is natuurlijk het mooist, maar best lastig.
Maak het mezelf ook altijd lastig door zolang te wachten dat het geen zin meer heeft om te gaan. Koningsnacht bijvoorbeeld. Ga ik vooraf bedenken van wat als ik er midden in de nacht niks meer aanvind of niemand heb om mee te praten... sta ik daar om 2 uur in de nacht zonder OV in mijn uppie in de stad, dus lastig thuis te komen.... ja tuurlijk rijdt er een taxi of kan je gewoon een nacht doorhalen, maar dat bedenk ik dan weer achteraf. Ondertussen is de laatste bus vertrokken en kan ik niet meer bij het feestje komen
Nu ook. Vanavond vuurwerk en artiesten die optreden. Maar voordat ik in de stad ben nu is het vuurwerk al voorbij en is het zo druk in de stad dat je niks van de artiesten ziet... smoesjes
Weet dus ook niet of het simpelweg hebben van uitgaansgenoten mij zou helpen... Ik zou er misschien meer op uit gaan dan als ik in mijn eentje zou moeten gaan, maar dan moeten die mij leren genieten...
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
Dat is echt mijn minste zorg nu, heb juist geld zat.
Koop dan een auto, of lease er een. Heb je dat excuus ook niet meer.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
Ga ik vooraf bedenken van wat als ik er midden in de nacht niks meer aanvind of niemand heb om mee te praten... sta ik daar om 2 uur in de nacht zonder OV in mijn uppie in de stad, dus lastig thuis te komen.... ja tuurlijk rijdt er een taxi of kan je gewoon een nacht doorhalen, maar dat bedenk ik dan weer achteraf. Ondertussen is de laatste bus vertrokken en kan ik niet meer bij het feestje komen
Hier ook, PM gestuurd maar nooit aan antwoord terug gekregen.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik heb het deezertje ook al een keer aangeboden maar nooit reactie gekregen
Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet echt het type is voor een uitbundig feestje en dat hij zichzelf alleen maar voor lul zet als hij daar als een zak er maar slap bij staat'.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:26 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Koop dan een auto, of lease er een. Heb je dat excuus ook niet meer.
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik heb het deezertje ook al een keer aangeboden maar nooit reactie gekregen
Geen aandacht meer aan besteden dus. Als dat een te grote stap is dan heeft hij aan alle adviezen van de wereld ook niets.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier ook, PM gestuurd maar nooit aan antwoord terug gekregen.
Via FOK! kun je dat makkelijk regelen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:23 schreef Mandéra het volgende:
Ja, behoorlijk vreemd dat meneer nu nergens meer te bekennen is. Heb het echt goed met hem voor maar als ik lees dat ik nu de derde ben die geen reactie krijgt op een aanbod, tsjaa wat moet ik dan nog doen...
Had ik maar drie willekeurige mensen die ik niet kende en zomaar met me op stap wilden. Overkomt ook niet iedereen.![]()
Hij is vanmiddag gewoon nog online geweest en dit leest hij ook gewoon mee. Ik snap hem niet goed.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:46 schreef syndroom het volgende:
Dat komt vooral omdat hij soms heel actief hier is en dan ineens een paar weken weer niets van zich laat horen. Ik zou best met hem op stap willen maar helaas reageert hij nooit op PM berichten.
Dus jij ziet het wel eens zitten dus.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Via FOK! kun je dat makkelijk regelen hoor.
Ik denk dat je dan eerst maar eens met een mannelijk iemand op stap moetquote:Op maandag 20 juli 2015 17:59 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dus jij ziet het wel eens zitten dus.
Dit moet inderdaad wel. Als dat niet het geval is heeft hij problemen die hij waarschijnlijk zelf ontkent en waar wij hem niet bij kunnen helpen vrees ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:34 schreef artelligence het volgende:
Deezertje is een trol, mensenKan niet missen.
Gewoon heel star en bang om risico's te nemen.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:34 schreef artelligence het volgende:
Deezertje is een trol, mensenKan niet missen.
Dat heeft een paar users anders geen windeieren gelegd...quote:Op maandag 20 juli 2015 18:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat hij gewoon bang is voor kritiek. Die gaat hij zeker krijgen als iemand met hem op stap gaat.
Zwelgen en hier om aandacht vragen is veel effectiever, natuurlijk.
Heb je er veel succes mee?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heeft een paar users anders geen windeieren gelegd...
Ik zou niet weten welke, maar ik geloof je.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat had ik toch al niet. Maar vraag het die andere users maar eens
Ik ga ook geen namen noemen. Die zijn wel algemeen bekend.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke, maar ik geloof je.
Haha, doe ik 3 dagen per week. Lees hier vooral mee omdat ik vroeger beetje in hetzelfde schuitje zat als de TT. Tegenwoordig gaat het mij stukken beter af gelukkig. Schrijnende verhalen blijven hier toch voorbijkomen.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerst maar eens met een mannelijk iemand op stap moet
Hmmm niet echt slim om op zondagmiddag uitgaanfoto's te bekijken op Facebook... Aan de ene kant denk ik dan van: fuck, ik zit altijd maar thuis en heb niemand om mee te gaan en aan de andere kant: en wat als ik gewoon ga? Sta ik daar dan tussen al die happy sociale mensen, ik ben ook niet zo van die geforceerde gezelligheid...Ik was daar zondag. Man man man, wat een sletjesparadijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo lekker jong ook. Niet dat ik ze heb aangesproken ofzo, had ook nog ghb gedaan maar helaas merkte ik er niet veel van.
![]()
Na festival waren we zo een kroeg/danscafe ingegaan en het was zó ontzettend druk, je had altijd wel lichaamscontact met iemand anders. Ik deed daar zo stapje links stapje rechts en achter mij was er een meid aan het dansen haar bil schuurde heletijd tegen de mijne. Pal voor mij was ook een meisje aan het dansen met haar rug naar me toe, ik zat een beetje vast tussen 2 meisjes en kreeg hier gewoon een stijve van. Ben toen even iets verderop gaan staan want was bang dat het meisje voor me naar achter zou stappen of meisje achter me perongeluk naar voren zou duwen oid en dat ik dan met mn erectus maximus in de bips van het meisje voor me zou komen.
Bij de wc's heb je zo'n fotomachine. Ik liep de wc uit en zo'n leuk meisje tikte mij aan op mijn arm en wees naar de fotomachine en toen drukte een ander meisje op zo'n knop om een foto te maken. Enige wat in mijn hoofd omging was: "wow op deze foto zie ik er 35% buffer uit"![]()
en toen liep ik verder. Had dat meisje dat me aantikte moeten pakken en samen op de foto moeten gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 10:57:35 ]
Je bent niet de eerste die het geprobeerd heeft.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:40 schreef syndroom het volgende:
Ik moet denk ik maar ophouden om Deezertje telkens op zijn problemen aan te spreken aangezien ik zelf geen haar beter als het om vrouwen gaat. Toch wel ik het wel lullig vinden dat hij niet eens de moeite neemt om op mijn PM te reageren.
Creep.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik was daar zondag. Man man man, wat een sletjesparadijs!En zo lekker jong ook. Niet dat ik ze heb aangesproken ofzo, had ook nog ghb gedaan maar helaas merkte ik er niet veel van.
![]()
Na festival waren we zo een kroeg/danscafe ingegaan en het was zó ontzettend druk, je had altijd wel lichaamscontact met iemand anders. Ik deed daar zo stapje links stapje rechts en achter mij was er een meid aan het dansen haar bil schuurde heletijd tegen de mijne. Pal voor mij was ook een meisje aan het dansen met haar rug naar me toe, ik zat een beetje vast tussen 2 meisjes en kreeg hier gewoon een stijve van. Ben toen even iets verderop gaan staan want was bang dat het meisje voor me naar achter zou stappen of meisje achter me perongeluk naar voren zou duwen oid en dat ik dan met mn erectus maximus in de bips van het meisje voor me zou komen.
Bij de wc's heb je zo'n fotomachine. Ik liep de wc uit en zo'n leuk meisje tikte mij aan op mijn arm en wees naar de fotomachine en toen drukte een ander meisje op zo'n knop om een foto te maken. Enige wat in mijn hoofd omging was: "wow op deze foto zie ik er 35% buffer uit"![]()
en toen liep ik verder. Had dat meisje dat me aantikte moeten pakken en samen op de foto moeten gaan.
quote:
Maar vooral:quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik was daar zondag. Man man man, wat een sletjesparadijs!En zo lekker jong ook. Niet dat ik ze heb aangesproken ofzo, had ook nog ghb gedaan maar helaas merkte ik er niet veel van.
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Man man man, wat een sletjesparadijs!En zo lekker jong ook.
Is een troll. Laat gaanquote:
Ik zie niet in wat er mis is met het geilen op 17-18 jarigen?quote:
Ik geloof daar niet veel van haha. Natuurlijk komt er bepaald volk op af en gaat het bij dat soort meiden wel vlotter met een slok op, maar is dat nou serieus het type meid wat je zoekt? Na die 'gezellige' avond willen ze niks meer van je. En het is echt niet dat ze zomaar uit het niets ineens aan je hangen ofzo, daar moet je wel wat voor uitstralen. En als ik zo de verhalen mag geloven om me heen zijn die groepjes dames die gezellig samen op stap zijn, er vooral om een leuke tijd te hebben zonder hun vriend.quote:
Geen last gehad van ouders of mannelijke kennissen of concurrenten?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
Een café of club bezoeken is ook geen garantie op succes, zeker als je zelf niet echt handig bent in contact leggen met vrouwen kom je toch weer teleurgesteld thuis als je ziet dat ze met je concurrent staat te tongen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet veel van haha. Natuurlijk komt er bepaald volk op af en gaat het bij dat soort meiden wel vlotter met een slok op, maar is dat nou serieus het type meid wat je zoekt? Na die 'gezellige' avond willen ze niks meer van je. En het is echt niet dat ze zomaar uit het niets ineens aan je hangen ofzo, daar moet je wel wat voor uitstralen. En als ik zo de verhalen mag geloven om me heen zijn die groepjes dames die gezellig samen op stap zijn, er vooral om een leuke tijd te hebben zonder hun vriend.
Heb zelf ook wat goed nieuws. Oude klasgenoot lastiggevallen en daar ga ik morgen dus mee op stap! Nou ja, eerst zien dan geloven, maar als hij niet afzegt, doe ik dat ook niet
Nee, dat is niet het type waar je een relatie mee gaat beginnen, maar dat is wel het type waarmee je de noodzakelijke ervaring op kunt doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet veel van haha. Natuurlijk komt er bepaald volk op af en gaat het bij dat soort meiden wel vlotter met een slok op, maar is dat nou serieus het type meid wat je zoekt? Na die 'gezellige' avond willen ze niks meer van je. En het is echt niet dat ze zomaar uit het niets ineens aan je hangen ofzo, daar moet je wel wat voor uitstralen. En als ik zo de verhalen mag geloven om me heen zijn die groepjes dames die gezellig samen op stap zijn, er vooral om een leuke tijd te hebben zonder hun vriend.
Heb zelf ook wat goed nieuws. Oude klasgenoot lastiggevallen en daar ga ik morgen dus mee op stap! Nou ja, eerst zien dan geloven, maar als hij niet afzegt, doe ik dat ook niet
Ach, als je die nacht goed je best doet heb je goede kans dat ze nog wel wat van je willen hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar geen troll!quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:57 schreef artelligence het volgende:
Het valt wel weer op dat Deezertje niet op het aanbod in gaat om te gaan stappen. De troll was even grappig, maar nu te voorspelbaar.
Over een tijdje komt er weer een post over een leuk meisje, maar op Facebook is te zien dat ze met een niet zo'n knappe jongen gaat. Dus er is nog hoop blablablabla.... Beetje saaie troll begint het te worden. Ik wacht op een nieuwe fantast die zich aanmeldt.
Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,quote:
Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?quote:kroegen nog steeds niet want daar voel ik me helemaal akward in mijn uppie.
In m`n eentje zou ik me wat ongemakkelijker in een club voelen dan in een kroeg inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat is dat voor uitgaansgebouw? Is dat een discotheek?,
[..]
Is een discotheek niet nog enger dan een kroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |