quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had je iets willen vertalen?Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duitsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?
voornamelijk grammaticaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duits
dan zou ik geen geld op mij inzetten. Geef me 10 minuten en ik spreek het weer vloeiend. Geef me en pen en ik steek mijn ogen uitquote:
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond spontaan last minute toch maar besloten uit te gaan in utrecht
Iemand nog kk sicke onliners???
Kun je de eerste drie stappen overslaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"
Dan pak je jouw telefoon en open je de camera app met front camera aan.
Als je dan de telefoon laat zien ziet ze zichzelf en dan zeg je "zie je, leuk he?"
Daarna schuif je een hand in haar broekje en betast je haar vagina
quote:
tr wegens kkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond spontaan last minute toch maar besloten uit te gaan in utrecht
Iemand nog kk sicke onliners???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |