zo onnodig ditquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Is dit net zo'n ding als al die keren dat je etha gevraagd hebt om een meet? Heeft één vd twee eindelijk toegestemd uit ellende?
Jij blij wij blij iedereen blijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
haha jij was ook op de wierden meetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh, is al jaren geleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?
en dan de volgende dag de foto's. Mijn god, altijd die foto'squote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
toen had ze nog een hoofddoekquote:
schattig voornamelijkquote:
Gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Beetje wk actie volgens mij, vriend.
Had je iets willen vertalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:42 schreef stinkie het volgende:
En dan jij lekker spritzen, nicht, Faeroer?
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had je iets willen vertalen?Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duitsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks misschien, voor nu kom ik er nog uit. Hoe vloeiend ben je? Misschien dat je zo iets na wil lezen voor me?
voornamelijk grammaticaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
speling ook? Dat was niet mijn beste onderdeel op Duits
dan zou ik geen geld op mij inzetten. Geef me 10 minuten en ik spreek het weer vloeiend. Geef me en pen en ik steek mijn ogen uitquote:
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Vanavond spontaan last minute toch maar besloten uit te gaan in utrecht
Iemand nog kk sicke onliners???
Kun je de eerste drie stappen overslaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeg tegen een meisje "hey ik moet je iets schattigs laten zien"
Dan pak je jouw telefoon en open je de camera app met front camera aan.
Als je dan de telefoon laat zien ziet ze zichzelf en dan zeg je "zie je, leuk he?"
Daarna schuif je een hand in haar broekje en betast je haar vagina
quote:
tr wegens kkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met die Albert Heijn channel op youtube zonder deadlifts?
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... die meid kwam ik dus weer tegen in de bus: één blik zonder wat te zeggen... geen interesse dus.
Die andere meid van de sportschool die al maanden niks zegt ontloopt me. Ze komt steeds later sporten en zie d'r ook niet meer altijd. Vandaag was ze met een vriendin. Meteen bij binnenkomst keek die vriendin lachend naar haar met zo'n blik: niet gelukt. hij is er nog... Ook geen interesse dus.
"Hoi"quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
dat halve topic is potentieel frontpage nieuwsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.
Treinspringers komen zelden in het nieuws.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We moeten echt ff een pooltje opzetten over hoelang het gaat duren tot deezertje in het nieuws gaat komen en hoe.
It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Juist daarom gaat hij een keer drugrapen en kleding maken van de huid van het meisje.
Met pijn in je hart zing jij "Goodbye horses" natuurlijk...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.
Brb even m'n piemel verstoppen.
Henk's drugslab voor al uw vragenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
Wel goed gespaced?
Gewoon ff douchen, goed in t licht komen dan trekken ze zo bij. Zolang je in t donker blijft zullen ze groter blijven.
quote:Hey Henk,
Na een heel wilde Libelle zomerweek krijg mijn kaken niet meer van elkaar, wat nu?
xxx Greta
Ja was wel leuke ervaring.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
Wel goed gespaced?
Gewoon ff douchen, goed in t licht komen dan trekken ze zo bij. Zolang je in t donker blijft zullen ze groter blijven.
nohomo?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooiste was wel toen er opeens zo'n jongen langs mij moest, ik had toen echt zo'n 'WOW' reactie, een golf van extase
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
Ga naar een feestje waar 'iedereen' met grote doppen rondloopt. Xtc-meisjes regelen
lolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
vanochtend in de metro zaten er 2 meisjes en een jongen schuin tegen over me
een zo'n meisje was me de heletijd naar me aan het staren, alsof ze water zag branden en ik hoorde ze ook praten over mij
"ja ik had gelezen dat bij sommige de ogen wat wijder staan maar blijft het effect achterwege blablalbal" "hij zit daar wel rustig"
bek houwe trut, tijdstip van inname was zo'n beetje 8 uur geleden toen
klinkt verzonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:39 schreef JaqenHghar het volgende:
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Die van Tjacka![]()
Hey Sap
In before setoquote:
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:02 schreef Faeroer het volgende:
Tieten-, boulders en tricepsdag! Helemaal kapot maken die ecto's. Beetje met 20kg DB'en, weg jij met je puisthoofd. Denk je dat ik care dat jij je VWO hebt gehaald met 1 zesje? Nee.
Eh?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
Speciaal voor jou heb ik een ecto geholpen vandaag. Altijd lief die meisjes die proberen te DB pressen. Was wel een paarden- of mangameisje misschien beide, dat is dan weer wel jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |