zo onnodig ditquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Is dit net zo'n ding als al die keren dat je etha gevraagd hebt om een meet? Heeft één vd twee eindelijk toegestemd uit ellende?
Jij blij wij blij iedereen blijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
haha jij was ook op de wierden meetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets te veel fok-meets in het verleden gehad om daar nog aan mee te doen. In een cirkeltje staan met mensen die in hun glaasjes prik staren om oogcontact te vermijden en hopen dat internetgrapjes in real life ook werken.
En standaard één persoon die apelazerus wordt en in elkaar zakt. Denk dat dat no1 zou zijn.
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh, is al jaren geleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat van dat nieuwe mensen ontmoeten topic in R&P?
en dan de volgende dag de foto's. Mijn god, altijd die foto'squote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
toen had ze nog een hoofddoekquote:
schattig voornamelijkquote:
Gewoon waarheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:50 schreef Deuce92 het volgende:
Kan ik me niet voorstellen. Beetje wk actie volgens mij, vriend.
Had je iets willen vertalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:42 schreef stinkie het volgende:
En dan jij lekker spritzen, nicht, Faeroer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |