quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:05 schreef fathank het volgende:
Ga naar een feestje waar 'iedereen' met grote doppen rondloopt. Xtc-meisjes regelen
lolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
vanochtend in de metro zaten er 2 meisjes en een jongen schuin tegen over me
een zo'n meisje was me de heletijd naar me aan het staren, alsof ze water zag branden en ik hoorde ze ook praten over mij
"ja ik had gelezen dat bij sommige de ogen wat wijder staan maar blijft het effect achterwege blablalbal" "hij zit daar wel rustig"
bek houwe trut, tijdstip van inname was zo'n beetje 8 uur geleden toen
klinkt verzonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:39 schreef JaqenHghar het volgende:
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Die van Tjacka![]()
Hey Sap
In before setoquote:
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:02 schreef Faeroer het volgende:
Tieten-, boulders en tricepsdag! Helemaal kapot maken die ecto's. Beetje met 20kg DB'en, weg jij met je puisthoofd. Denk je dat ik care dat jij je VWO hebt gehaald met 1 zesje? Nee.
Eh?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
Speciaal voor jou heb ik een ecto geholpen vandaag. Altijd lief die meisjes die proberen te DB pressen. Was wel een paarden- of mangameisje misschien beide, dat is dan weer wel jammer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
even normaal doen jij iedereen is ergens begonnen als je iets tegen champy hebt kom je maar in ze gezicht zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |