SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:
00:19:20:11
Days • Hours • Minutes • Seconds
Geen collegezaal maar gewoon een klaslokaal en dat was omdat het OV flink ruk is waar ik woonde.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo drop-out.
Heb gewoon een hbo-diploma op zak. Dat ik daarvoor mn middelbare school niet voor heb af moeten maken care. Alsof iemand vraagt naar je cijferlijst.
Blijft staan; hoeveel studenten staan om 05:30 naast hun nest om op tijd in de collegezaal te zitten? Dat jij je door een op waarheid berust gebbetje zo op je clit getrapt voelt om er op zo'n wijze op te reageren zegt alweer genoeg. Gelijk in de slachtofferrol duiken zoals het een goed allochtoon betaamd.
What else is new.
Wil in ieder geval een bobber, vind die stijl echt nice. Liefst een Harley alleen die zijn tering duur. Een Honda Shadow is wel betaalbaar, of een Yamaha XV.quote:
kk sick abiquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:48 schreef Montelly het volgende:
AANWEZIG!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was een vrouw.quote:
Ze leeft nog blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat was een vrouw.
Handig ook, op volle snelheid een baan op rijden waar je geen zicht op hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dus dat is waarom ik laatst iemand zag met FIFO op een pet. Ik dacht hij werkt in een magazijn.
3 steentjes voor jouquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:59 schreef Montelly het volgende:
This is me, these are my people
We party harder than the others you know
We're born free, created equal
We can be friends if you respect the code
There's no room for hating in this life we love
It's either fit in.. or fuck off!
This is me, this is my music
I like it just a little harder sometimes
Now why don't we, go out and lose it
Freedom is free 'cause it's all in the mind
There's no room for hating in this life we love
It's either fit in (fit in [2x])
Or fuck off!
manmanman..
Met stijl erheen en dit rocken:quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:54 schreef Montelly het volgende:
Weet alleen niet welke outfit zal rocken.
[ afbeelding ]
Haha lekker, goed weekend alvast, maar moet wel lukken daar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
helemaal in de stemming man, morgen 15:00 jailbreak.
Zo jammer dat hij spot met kanker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |