Is al verleden tijd helaas, die hadden we vroeger thuis staan. Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs had was ze al vervangen.quote:
Jammer, zie je nog weinig die Felicia. De pick up helemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al verleden tijd helaas, die hadden we vroeger thuis staan. Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs had was ze al vervangen.
veel te duurquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:36 schreef Fripsel het volgende:
Oh en heeft iemand hier toevallig ervaring met deze:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)200000019401882/?s2a
~210kgquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Hee jullie, gymfanatiekelingen. Wat is eigenlijk voor een vrouw een beetje een normaal gewicht om te legpressen?
wie is hier nu fanatiek ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Hee jullie, gymfanatiekelingen. Wat is eigenlijk voor een vrouw een beetje een normaal gewicht om te legpressen?
ik duw vrouwen met 1x body weightquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Zou zeggen iig 1.5x je lichaamsgewicht. Met leg press hoef je bovenlichaam al niet weg te duwen.
Dus bij 70 kg, is dat 105. Dan zit ik aardig in de buurt met 90 kg, m'n eerste "doel" wat ik wil behalen is de 100.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Zou zeggen iig 1.5x je lichaamsgewicht. Met leg press hoef je bovenlichaam al niet weg te duwen.
Zou jouw 90kg wel willen aanduwenquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus bij 70 kg, is dat 105. Dan zit ik aardig in de buurt met 90 kg, m'n eerste "doel" wat ik wil behalen is de 100.
Niet echt duwen, maar iets anders zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik duw vrouwen met 1x body weight
je bent gwn heerlijk gerijptquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zag er tot mijn 20e altijd jonger uit en sindsdien andersom. FML.
Das Leben der Anderen al gezien?quote:
quote:The 52-hertz whale is an individual whale of unidentified species, which calls at the very unusual frequency of 52 Hz. This pitch is a much higher frequency than that of the other whale species with migration patterns most closely resembling this whale's – the Blue Whale (10–39 Hz) or Fin Whale (20 Hz).
It has been detected regularly in many locations since the 1980s and appears to be the only individual emitting a whale call at this frequency. It has been described as the "world's loneliest whale".
Weinig over te zeggen aangezien elke leg press weer anders is evenals de diepte die men aanhoudt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
inb4 marmarquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:41 schreef Verbosity het volgende:
Kwamen ze aan zetten met quarter/halve squats. Dat scheelt zoveel in het gewicht wat je aankan.
Wachten nog altijd op de videoquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt typische zure oude man die nog nooit de binnenkant van een collegezaal heeft gezien-opmerking, dit.
Wat voor n motor gaat t worden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja prima. Alleen de startmotor is een beetje droog of moet eruit, maar tot zover start hij nog wel prima.
Maar binnenkort beginnen met motorrijbewijs dus dan laat ik de Skoda wat vaker thuis staan.
hangt van de legpress afquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Als jij om 05.30 naast je bed moet staan om 08.30 in een collegezaal te zitten, heb je andere problemen. Maar dat hele studenten-liggen-tot-diep-in-de-middag-in-bed-gebbetje is gewoon teringouderwets. Was zo toen je 8 jaar over je studie kon doen. Nu werk je jezelf al in de schulden nog voordat je leven is begonnen, zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke student staat om 05:30 naast z'n bed om rond 8:30 z'n eerste college te volgen?donder toch op joh. Kun je leuk hbo-v gedaan hebben, alsof je om 06:30 in de collegezaal moest zijn en daardoor om 05:30 naast je nest moest staan
_!
Dat zeg ik toch niet. Er zijn alleen maar weinig studenten die om 05:30 naast hun bed staan om op tijd in de collegezaal te zitten. Tenzij ze een nachtje doortrekken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij om 05.30 naast je bed moet staan om 08.30 in een collegezaal te zitten, heb je andere problemen. Maar dat hele studenten-liggen-tot-diep-in-de-middag-in-bed-gebbetje is gewoon teringouderwets. Was zo toen je 8 jaar over je studie kon doen. Nu werk je jezelf al in de schulden nog voordat je leven is begonnen, zo ongeveer.
Prima, als jij de "ik ben de straatwijze drop-out die boven al die onzin van de gebaande wegen staat"-kaart ergens stopt waar de zon niet schijnt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Er zijn alleen maar weinig studenten die om 05:30 naast hun bed staan om op tijd in de collegezaal te zitten. Tenzij ze een nachtje doortrekken.
Ga lekker ergens anders de "ik ben een hardwerkende allochtone student-kaart" uitspelen
Hoezo drop-out.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima, als jij de "ik ben de straatwijze drop-out die boven al die onzin van de gebaande wegen staat"-kaart ergens stopt waar de zon niet schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |