SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Basic Fit Sittard is 's avonds lekker rustig. Gisteravond nog geen 10 mensen, allemaal normaal. Tussen 21u en 22:30u getraind.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Basic Fit is idd vaak minder erg dan F4F, al zou ik daar ook niet snel gaan trainen. De voormalige Fitness First vestigingen zijn wel goed, de rest vaak niet. Plus dat volk 's avonds
quote:
Hoofddoekje kan je eraf doen, slechte tieten niet.quote:
Zo geweldig zijn die tieten toch niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoofddoekje kan je eraf doen, slechte tieten niet.
Ze ziet er op zich niet heel geweldig uit, maar die tieten wiebelen ws wel lekker als ze op je zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo geweldig zijn die tieten toch niet?vind ze een beetje uit balans met hoe ze er verder uit ziet.
Dat doen toch bijna alle tietenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze ziet er op zich niet heel geweldig uit, maar die tieten wiebelen ws wel lekker als ze op je zit.
Ja, alleen ziet het er bij sommige leuker uit dan bij andere.quote:
Op zijn beeldscherm wel, ws.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je er inmiddels al eentje aan mogen raken, Dima?
Beetje saaie seksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:51 schreef seto het volgende:
waarom zouden ze wiebelen als ze op je zit? dan zit ze toch gewoon stil?
Suzuki Alto zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Whoopdonderdag eindelijk de nieuwe auto ophalen.
Weissquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:58 schreef seto het volgende:
[..]
gelukkig was dat tijdens de seto-weiss sandwich wel anders
Nice.quote:
Haha vieze ectoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Deze was eerst health City. Maar wel veel spul hier. 2x powercage, 2x incline BP, 2x normale, decline, bumper plates, 2 sets van alle dumbbell tot 36kg, stuk of 6 bankjes enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is toch mooi vrouwquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo geweldig zijn die tieten toch niet?vind ze een beetje uit balans met hoe ze er verder uit ziet.
Aangezien niemand anders hem inkopt: pics van je eigen borsten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze een plank is, dan heb je binnen no time een pic om je het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aangezien niemand anders hem inkopt: pics van je eigen borsten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
vidi veni vagina
ik zag ik kwam en het was kut
Ik vind haar kledingstijl dan weer niet zoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind Sara Lime nog best een aardig Perzisch chickie om te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vrouwen hebben ook altijd wat te zeiken op vrouwen die knapper/leuker zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind haar kledingstijl dan weer niet zo
Ohja daar zal het wel aan liggenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:51 schreef Beach het volgende:
[..]
vrouwen hebben ook altijd wat te zeiken op vrouwen die knapper/leuker zijn
ik vind dat die haar tieten juist onwijs goed doetquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja daar zal het wel aan liggenIk denk gewoon dat ze er 100x beter uit zou zien in iets anders dan een knalroze met blauw korset.
dm dan picca hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja daar zal het wel aan liggenIk denk gewoon dat ze er 100x beter uit zou zien in iets anders dan een knalroze met blauw korset.
Jij wil ze, niet ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zelf zoeken als jij mij ook kan dmennen.
Kleren maken de man, geen kleren maken de vrouw.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind haar kledingstijl dan weer niet zo
Noh, echt wel dat kleren de vrouw maken. Een goede outfit kan je van 7 naar 8 doen veranderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kleren maken de man, geen kleren maken de vrouw.
Kont? De gemiddelde platte reet wordt juist extra vierkant gedrukt door de meeste strakke broeken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:11 schreef Deuce92 het volgende:
Als je een lelijk lichaam hebt, ja. Hangtieten, platte kont, alles.
Spreek je uit ervaring?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kont? De gemiddelde platte reet wordt juist extra vierkant gedrukt door de meeste strakke broeken.
bodyweight squats tellen nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:
Lol, ik squat nog wel een paar keer extra.
Pistol squats bedoel je?quote:
moet je gwn ff in userfoto's kijken vriend daar post ze elke dagquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zelf zoeken als jij mij ook kan dmennen.
Een pistol squat met ondersteuning dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik bedoel die: [ afbeelding ]
Daarvoor deed ik 4x15 squats op zo'n evenwichtsplankje met een 3 kg bal in m'n handen die ik achter m'n rug door moest pakken, uit moest stoten en dan bij het squatten de grond aan tikken. Maar die was vooral voor m'n stabiliteit.
Ja ik doe fitness voor kneuzenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pistol squat met ondersteuning dus.
Normaal hoort het zo:
[ afbeelding ]
Dit ja. Plus ook goed voor je stabiliteit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een pistol squat met ondersteuning dus.
Normaal hoort het zo:
[ afbeelding ]
Pics van je spierballen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik doe fitness voor kneuzenMaar heel langzaam begint het noemenswaardig te worden haha
Voor jou is het lichamelijk toch ook (nog) niet verantwoord om meer te doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik doe fitness voor kneuzenMaar heel langzaam begint het noemenswaardig te worden haha
Ja klopt ik moet heel rustig opbouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor jou is het lichamelijk toch ook (nog) niet verantwoord om meer te doen?
Juist goed dat je daar je training gericht op afstemt.
Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze praat tenminste een keer over iets relevants. Dat kunnen we niet van iedereen hier zeggen.
Wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:39 schreef seto het volgende:
uh heb je mijn plaatje van zyzz gemist vriend??
Son of Zeus, brother of Hercules, father of aestheticsquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja klopt ik moet heel rustig opbouwenMaar er zit wel echt steeds meer progressie in. Ik begon de legpress met 30 kg in het revalidatiecentrum
En ga volgende week beginnen aan 90 kg. Opdrukken, kon ik eerst geen enkele keer. Maar met hulp van een tafel of steps kan ik nu 3x10 zonder m'n armen dagen niet meer te kunnen gebruiken
en zelfs met een lichte versie van een deadlift begonnen dus ik ben best happy
![]()
Het is ook heel raar soms, want de ene dag kan ik dus makkelijk 80 kg wegdrukken met de legpress, en de andere keer kan ik daarna amper lopen.
Zijn zijn tepels 24/7 hard?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Beach het volgende:
zelfs Scoobie zegt dat Zyzz meer inspiratie oplevert
was geht atzequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Spreekt één van jullie vloeiend Duits?
watquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:03 schreef Faeroer het volgende:
Vloeiend alles IJsjeland, Legoland, Kaasland, Saunaland, Noorland en Ikealand.
Worstland ook uiteraard
waar zijn Vas, Dqod, Chloro?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Zijn zijn tepels 24/7 hard?
Mijn inspiratie is Jelmr de boer![]()
Verbaast me niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb z'n 4e stagiair al versleten. Het gezicht van die laatste toen ik zij dat hij nummer 4 was, was echt prachtig.
Welk woord is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:07 schreef MsMessy het volgende:
KLB / Vrouw van basisschool wilt broodtrommel vergoed Woord van het jaar gevonden
Zie post 12 en 16 maar. Ga 'm even voor de zekerheid niet herhalen. Je weet het nooit tegenwoordig.quote:
Matige lemmingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:07 schreef MsMessy het volgende:
KLB / Vrouw van basisschool wilt broodtrommel vergoed Woord van het jaar gevonden
Nice. Zou wel, die after foto.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind dit best bewonderingswaardig trouwens:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Libellelezeressenjaarbeurshuishoudhoer?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zie post 12 en 16 maar. Ga 'm even voor de zekerheid niet herhalen. Je weet het nooit tegenwoordig.
Hallo ik lees de Libelle ja! Beter doe je even normaal ofzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Libellelezeressenjaarbeurshuishoudhoer?
Denk dat dat nog wel mag, zelfs met de verscherpte regels. Tenzij je het over een andere Fok!ker of een mod hebt of zo.
Lol ben je 50+ ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hallo ik lees de Libelle ja! Beter doe je even normaal ofzo.
Denken dat Anton serieus wasquote:
Denken dat het zo is maar dat je simpele gedachten zijn die zo denken te zijn terwijl je dat dachtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Denken dat je voor Anton op moet komen
Iedereen maakt z'n eigen waarheidquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denken dat het zo is maar dat je simpele gedachten zijn die zo denken te zijn terwijl je dat dacht
Zyzz was een baasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef seto het volgende:
zyzz was tenminste iemand waar je echt naar op kon kijken
arnie etc zaten gewoon aan de anabolen
Hij was toch gestopt na ze ene lolletje met hem hadden huigehaald op 4chan?quote:
tijdelijke pauzequote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hij was toch gestopt na ze ene lolletje met hem hadden huigehaald op 4chan?
Waarom is hij weer aan het posten?
Volgens mij is Scooby ook behoorlijk handig, hij boude zijn eigen vliegtuig, zijn huis, diverse fitness ingewikkelde toestellenquote:
Hey Weissman?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
Heeft die vent daar nou een jurk aan lol
[ afbeelding ]
Waarom zit die dwaas met zijn hoofd op de grond?
soow ga je nou WK vms?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze praat tenminste een keer over iets relevants. Dat kunnen we niet van iedereen hier zeggen.
allahu akbarquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
Heeft die vent daar nou een jurk aan lol
[ afbeelding ]
Waarom zit die dwaas met zijn hoofd op de grond?
Nee, als Scoobie het zegt dan is dat ook zoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Beach het volgende:
zelfs Scoobie zegt dat Zyzz meer inspiratie oplevert
Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef seto het volgende:
zyzz was tenminste iemand waar je echt naar op kon kijken
arnie etc zaten gewoon aan de anabolen
Je bedoelt die verzameling botten onder de grond die daar terecht gekomen is door na cokegebruik in een sauna te gaan zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Son of Zeus, brother of Hercules, father of aesthetics
Je bent de "Neuken?" spoiler vergeten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je gisteren ook je benen getraind, meid?
Wowowow, zoveel gemeen.
Nee eergister, maar zeker bij m'n benen is de tweede dag het ergst :pquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:16 schreef Deuce92 het volgende:
Heb je gisteren ook je benen getraind, meid?
Wowowow, zoveel gemeen.
Vergeet niet meerkat even aan te zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kunnen jullie elkaar masseren.
Goed man ik ga zo 20 get up doen met m'n 20kg kettlebell.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoi jakkenhakker
net de gym gesloopt, zo werken
Al heel lang. Maar toch blijven posten he.quote:
Dat is snel. Lieve mod ben jij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:05 schreef smegmanus het volgende:
Herkansing. Zodra het gekanker weer begint tyf ik hem weer dicht.
Is maar 7 jaar verschil, kan prima.quote:
tering wat een humeurquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:05 schreef smegmanus het volgende:
Herkansing. Zodra het gekanker weer begint tyf ik hem weer dicht.
ik wou net zeggen, voelt ze niks van.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is maar 7 jaar verschil, kan prima.
Of krijg je dan flashbacks naar die arts die een jong meisje heeft.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:04 schreef Beach het volgende:
eens met smeggie
dat gekanker is echt niet leuk meer
Dit was een perfect moment geweest voor de setoneger.gifquote:
En je pik aan afvegen na afloopquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoofddoekje kan je eraf doen, slechte tieten niet.
Beter hip thrusters en stiffed leg deadliftsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:
Lol, ik squat nog wel een paar keer extra.
Carequote:Op woensdag 17 juni 2015 08:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Vas is ongeveer gestopt met FOK!, Chloro KLB SC, Doddie in R&P.
1893 zeker oud lijkquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
tering wat een humeur
Ik zou er ook de ziekte in hebben (ziekte naar keuze, ban me niet) als ik met Fopje moest samenwerken, maar dit gaat wel heel ver
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
TR gedaan
Denk dat hij nu wel langer dan 2 u op slot gaat
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
TR gedaan
Beter zetten ze een slot op jou.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:32 schreef Chai het volgende:
[..]
TR gedaan
Zag vanmiddag al een hoop streepjes.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:35 schreef no1uknow het volgende:
mijn signature gaat straks nog te klein zijn voor alle broeders die tijdelijk van het strijdtoneel af zijn
Nee, ze was blijkbaar toch te dom. Nu huilt hij uit op m'n app incl toespelingen ditdat. No tnx. Dat dansje gaan we niet nog eens doen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol dat heeft ook niet lang geduurd
Jij bedoeld dus figuurlijk, metafysisch zou zijn wanneer je daadwerkelijk zou rennen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Metafysisch dan. Echt rennen doe ik niet aan.
Bedoelt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bedoeld dus figuurlijk, metafysisch zou zijn wanneer je daadwerkelijk zou rennen.
Wait wot? Met andere woorden; het is onverklaarbaar, maar je bent toch in staat om te rennen. Heeft dit te maken met overgewicht of een andere belemmering?quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Metafysisch dan. Echt rennen doe ik niet aan.
Moest nog een e achter bedoeld maar de batterijen van m'n toetsenbord zijn bijna op dus snel typen mislukt soms.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoelt.
En verder: nee. Fysisch zou zijn als ik daadwerkelijk zou rennen. Metafysisch is buiten het zintuiglijke.
Dingen worden normaal gesproken ook eerder plat als jij je ermee bemoeit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje.
Ik wist niet dat dit zo'n punt zou worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij bedoeld dus figuurlijk, metafysisch zou zijn wanneer je daadwerkelijk zou rennen.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wait wot? Met andere woorden; het is onverklaarbaar, maar je bent toch in staat om te rennen. Heeft dit te maken met overgewicht of een andere belemmering?
wel btje jammer als je dat in reactie op jezelf post, al helemaal als het in dezelfde post isquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dingen worden normaal gesproken ook eerder plat als jij je ermee bemoeit.
[ afbeelding ]
Jij kent de gym etiquette gelukkig wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wel btje jammer als je dat in reactie op jezelf post, al helemaal als het in dezelfde post is
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wel btje jammer als je dat in reactie op jezelf post, al helemaal als het in dezelfde post is
wat verwacht je Verboquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jij kent de gym etiquette gelukkig wel.
wowquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:45 schreef Verbosity het volgende:
Nee, Hanze hogeschool bij Klokov in de stad. Gaat goed, volgend jaar wordt mijn vierde jaar. Wordt nu tijd om te slapen. Morgen staat er een tentamen op het rooster.
En met de ex-kaasboer?
tnx so muchquote:Op donderdag 18 juni 2015 01:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wow
very geheugen
Wel goed man, nu druk met premasterthesis schrijven. Komt allemaal gut. Nog van plan door te studeren overigens? Ik dacht dat jij op universitair niveau zat. Geen idee overigens welke hogeschool Klokov zat, hoewel ik volgens mij nog ergens zijn scriptie op m'n computer heb staan
Nou je dat zo zegt, meisje waar ik ooit mee date ging na haar hho studie Fysiotherapie Fysiologische wetenschappen oid studerenquote:Op donderdag 18 juni 2015 05:34 schreef Verbosity het volgende:
[..]
tnx so much
Fysio is hbo, maar de beroepsgroep wil dit binnenkort veranderen en er een universitaire opleiding van maken. Dus wie weet moet ik met een paar jaar verplicht doorstuderen. Straks eerst stage lopen voor een half jaar en kijken welke richting ik op wil.
Klokov is een trotse noorderling die dagelijks de schaal van richter kan gebruiken.
Echt typische zure oude man die nog nooit de binnenkant van een collegezaal heeft gezien-opmerking, dit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 05:21 schreef fathank het volgende:
Je bent er vroeg bij voor een student Verbo. Goedemorgen.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 05:13 schreef fathank het volgende:
Ik kan nog steeds posten. Topic is ook nog steeds open.
dat noemen we een lesboquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat houd dat in als vrouw? Een pak dragen?
Of dit ook wel?
[ afbeelding ]
Stimo is nooit representatief voor anderen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wordt montelly niet uitgekotst in het turkentopic? Of alleen door psychorol?
Hoe gaat het met je? Al geneukt?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimo is nooit representatief voor anderen.
Bijzonder mens is het.
Ja prima. Alleen de startmotor is een beetje droog of moet eruit, maar tot zover start hij nog wel prima.quote:
Geen van beide.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:06 schreef no1uknow het volgende:
hey montelly
wat vind je nou gezelliger? deze reeks of het turkentopic?
Dacia Skoda? Is dat nieuw model ofzo??quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja prima. Alleen de startmotor is een beetje droog of moet eruit, maar tot zover start hij nog wel prima.
Maar binnenkort beginnen met motorrijbewijs dus dan laat ik de Skoda wat vaker thuis staan.
Fair enough. Hoe is het met je abs?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Stimo is nooit representatief voor anderen.
Bijzonder mens is het.
Alle gekkies verzamelt u!quote:
goed, en met de jouwe?quote:
ahaha goeie grap hequote:
nee hij rijd een Skoda. Net als ik overigens.quote:
Ah okay. Ja ik ook, swag Fabia.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee hij rijd een Skoda. Net als ik overigens.
Is al verleden tijd helaas, die hadden we vroeger thuis staan. Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs had was ze al vervangen.quote:
Jammer, zie je nog weinig die Felicia. De pick up helemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al verleden tijd helaas, die hadden we vroeger thuis staan. Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs had was ze al vervangen.
veel te duurquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:36 schreef Fripsel het volgende:
Oh en heeft iemand hier toevallig ervaring met deze:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)200000019401882/?s2a
~210kgquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Hee jullie, gymfanatiekelingen. Wat is eigenlijk voor een vrouw een beetje een normaal gewicht om te legpressen?
wie is hier nu fanatiek ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Hee jullie, gymfanatiekelingen. Wat is eigenlijk voor een vrouw een beetje een normaal gewicht om te legpressen?
ik duw vrouwen met 1x body weightquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Zou zeggen iig 1.5x je lichaamsgewicht. Met leg press hoef je bovenlichaam al niet weg te duwen.
Dus bij 70 kg, is dat 105. Dan zit ik aardig in de buurt met 90 kg, m'n eerste "doel" wat ik wil behalen is de 100.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
Zou zeggen iig 1.5x je lichaamsgewicht. Met leg press hoef je bovenlichaam al niet weg te duwen.
Zou jouw 90kg wel willen aanduwenquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus bij 70 kg, is dat 105. Dan zit ik aardig in de buurt met 90 kg, m'n eerste "doel" wat ik wil behalen is de 100.
Niet echt duwen, maar iets anders zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik duw vrouwen met 1x body weight
je bent gwn heerlijk gerijptquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zag er tot mijn 20e altijd jonger uit en sindsdien andersom. FML.
Das Leben der Anderen al gezien?quote:
quote:The 52-hertz whale is an individual whale of unidentified species, which calls at the very unusual frequency of 52 Hz. This pitch is a much higher frequency than that of the other whale species with migration patterns most closely resembling this whale's – the Blue Whale (10–39 Hz) or Fin Whale (20 Hz).
It has been detected regularly in many locations since the 1980s and appears to be the only individual emitting a whale call at this frequency. It has been described as the "world's loneliest whale".
Weinig over te zeggen aangezien elke leg press weer anders is evenals de diepte die men aanhoudt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
inb4 marmarquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:41 schreef Verbosity het volgende:
Kwamen ze aan zetten met quarter/halve squats. Dat scheelt zoveel in het gewicht wat je aankan.
Wachten nog altijd op de videoquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt typische zure oude man die nog nooit de binnenkant van een collegezaal heeft gezien-opmerking, dit.
Wat voor n motor gaat t worden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja prima. Alleen de startmotor is een beetje droog of moet eruit, maar tot zover start hij nog wel prima.
Maar binnenkort beginnen met motorrijbewijs dus dan laat ik de Skoda wat vaker thuis staan.
hangt van de legpress afquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
Als jij om 05.30 naast je bed moet staan om 08.30 in een collegezaal te zitten, heb je andere problemen. Maar dat hele studenten-liggen-tot-diep-in-de-middag-in-bed-gebbetje is gewoon teringouderwets. Was zo toen je 8 jaar over je studie kon doen. Nu werk je jezelf al in de schulden nog voordat je leven is begonnen, zo ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke student staat om 05:30 naast z'n bed om rond 8:30 z'n eerste college te volgen?donder toch op joh. Kun je leuk hbo-v gedaan hebben, alsof je om 06:30 in de collegezaal moest zijn en daardoor om 05:30 naast je nest moest staan
_!
Dat zeg ik toch niet. Er zijn alleen maar weinig studenten die om 05:30 naast hun bed staan om op tijd in de collegezaal te zitten. Tenzij ze een nachtje doortrekken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij om 05.30 naast je bed moet staan om 08.30 in een collegezaal te zitten, heb je andere problemen. Maar dat hele studenten-liggen-tot-diep-in-de-middag-in-bed-gebbetje is gewoon teringouderwets. Was zo toen je 8 jaar over je studie kon doen. Nu werk je jezelf al in de schulden nog voordat je leven is begonnen, zo ongeveer.
Prima, als jij de "ik ben de straatwijze drop-out die boven al die onzin van de gebaande wegen staat"-kaart ergens stopt waar de zon niet schijnt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Er zijn alleen maar weinig studenten die om 05:30 naast hun bed staan om op tijd in de collegezaal te zitten. Tenzij ze een nachtje doortrekken.
Ga lekker ergens anders de "ik ben een hardwerkende allochtone student-kaart" uitspelen
Hoezo drop-out.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima, als jij de "ik ben de straatwijze drop-out die boven al die onzin van de gebaande wegen staat"-kaart ergens stopt waar de zon niet schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |