Val dan ook alleen nieuwe / niet-ingelogde mensen daar mee lastig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook om nieuwelingen binnen te hengelen, omdat die meestal eerst bij een topic terechtkomen ipv de index. En dan zien ze het subforum ook of zo.
Alleen het is heel lelijk gedaan en veel beschrijvingen voegen niks toe.
Sinds wanneer is dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:21 schreef Eleiko het volgende:
En dan nog wat: welk licht heeft bedacht dat woorden als Ziggo en Marktplaats automagisch van een linkje voorzien moeten worden? Zijn dat de nieuwe sponsoren van Fok?
Nee had een paar keer geëdit. Eerste keer was hij me te slim af, tweede keer was ik snel genoeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zit je mobiel? Want dan gebeurt het niet.
Marktplaats
Bol.com
Dat werkt ook idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had een paar keer geëdit. Eerste keer was hij me te slim af, tweede keer was ik snel genoeg.
Gaat lekker met je klaagtopics niet?quote:
Ik kan even niet goed tegen dom en ondoordacht gedoe.quote:
Basic Fit is idd vaak minder erg dan F4F, al zou ik daar ook niet snel gaan trainen. De voormalige Fitness First vestigingen zijn wel goed, de rest vaak niet. Plus dat volk 's avondsquote:
Fitness First is eerst overgenomen door Health City voordat Health City een groot deel van hun vestigingen afstootte naar Basic Fit. Dit klinkt wel als een voormalige Fitness First.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Deze was eerst health City. Maar wel veel spul hier. 2x powercage, 2x incline BP, 2x normale, decline, bumper plates, 2 sets van alle dumbbell tot 36kg, stuk of 6 bankjes enz.
Alles wat er stond aan machines is inmiddels vervangen voor oranje technogym spul. Hiervoor hadden ze wat van die gele plate loaded maar nooit hammer strength gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fitness First is eerst overgenomen door Health City voordat Health City een groot deel van hun vestigingen afstootte naar Basic Fit. Dit klinkt wel als een voormalige Fitness First.
Is er veel Hammer Strength spul?
Die oranje Technogym meuk: is dat speciaal voor Basic Fit?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alles wat er stond aan machines is inmiddels vervangen voor oranje technogym spul. Hiervoor hadden ze wat van die gele plate loaded maar nooit hammer strength gezien.
ben het wel met je eens corrie. Dat van ziggo en marktplaats links wist ik niet eensquote:
beter dan vastgeschroefde barbells.... Oh wacht, Smithquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik kan even niet goed tegen dom en ondoordacht gedoe.
Al vind ik die vastgeschroefde bankjes bij F4F wel het dieptepunt (dbb topic hierboven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |