Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze praat tenminste een keer over iets relevants. Dat kunnen we niet van iedereen hier zeggen.
Wie?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:39 schreef seto het volgende:
uh heb je mijn plaatje van zyzz gemist vriend??
Son of Zeus, brother of Hercules, father of aestheticsquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja klopt ik moet heel rustig opbouwenMaar er zit wel echt steeds meer progressie in. Ik begon de legpress met 30 kg in het revalidatiecentrum
En ga volgende week beginnen aan 90 kg. Opdrukken, kon ik eerst geen enkele keer. Maar met hulp van een tafel of steps kan ik nu 3x10 zonder m'n armen dagen niet meer te kunnen gebruiken
en zelfs met een lichte versie van een deadlift begonnen dus ik ben best happy
![]()
Het is ook heel raar soms, want de ene dag kan ik dus makkelijk 80 kg wegdrukken met de legpress, en de andere keer kan ik daarna amper lopen.
Zijn zijn tepels 24/7 hard?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:50 schreef Beach het volgende:
zelfs Scoobie zegt dat Zyzz meer inspiratie oplevert
was geht atzequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Spreekt één van jullie vloeiend Duits?
watquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:03 schreef Faeroer het volgende:
Vloeiend alles IJsjeland, Legoland, Kaasland, Saunaland, Noorland en Ikealand.
Worstland ook uiteraard
waar zijn Vas, Dqod, Chloro?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Zijn zijn tepels 24/7 hard?
Mijn inspiratie is Jelmr de boer![]()
Verbaast me niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb z'n 4e stagiair al versleten. Het gezicht van die laatste toen ik zij dat hij nummer 4 was, was echt prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |