Heb je wat te compenseren?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef Machine82 het volgende:
Hoi daar,
Ik ben al flink kaal aan het worden helaas en ik ben het volgende van plan.
-Ik wil mijn kop milimeteren op 1 mm, dus een shaven look creeren.
Veel mensen hebben een shaven look, en bij velen staat het wel bruut en agressief.
Ik wil ook flink gaan trainen in de sportschool en een tattoo nemen.dus een soort bad guy uitstraling creeren.
Het kaal worden vind ik echt wel shit daarom deze switch
Denken jullie dat dit een shaven look een oplossing kan zijn tegen het kaal worden?
Of staat het niet iedereen?
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef Machine82 het volgende:
Veel mensen hebben een shaven look, en bij velen staat het wel bruut en agressief.
Ik wil ook flink gaan trainen in de sportschool en een tattoo nemen.dus een soort bad guy uitstraling creeren.
Hoeveel topics hebben daar inmiddels al van je over gehad? Stuk of tien?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef Machine82 het volgende:
Ik wil ook flink gaan trainen in de sportschool en een tattoo nemen.
Ik vind het niet mooi om aan de zijkanten van het hoofd veel haar te hebben, en achter en voor veeeel minder.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren?
Waarom zou je dat willen,
Oh, je zoekt gewoon redenen om toch naar die sleeve toe te kunnen werken?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:52 schreef Machine82 het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi om aan de zijkanten van het hoofd veel haar te hebben, en achter en voor veeeel minder.
Daarom dat ik dacht als ik alles op een hele korte lengte scheer (1mm) dan staat het me misschien wel.
Tegenwoordig zie je zoveel kale, geschoren mannen en het staat me misschien wel goed.
Bij een kale kop hoort eigenlijk ook een afgetraind breed lichaam met tattoo/sleeve
Of om gewoon niet te werkenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, je zoekt gewoon redenen om toch naar die sleeve toe te kunnen werken?
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja dat kan ook. gelukkig heb ik een mooi symmetrisch mannelijk gezicht plus blauwe ogen, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:00 schreef MsMessy het volgende:
Millimeteren maakt dat mannen denken dat ze eruit zien als Jason Statham , maar helaas is het veel vaker meer een Diederik Samsom.
Plus een stoppelbaardquote:Op zondag 21 juni 2015 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:00 schreef MsMessy het volgende:
Millimeteren maakt dat mannen denken dat ze eruit zien als Jason Statham , maar helaas is het veel vaker meer een Diederik Samsom.
Als je in de 30 bent ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:06 schreef Lienekien het volgende:
Netjes kort laten knippen door een kapper vind ik persoonlijk vaak beter staan dan gemillimeterd. Beter dan gemillimeterd is helemaal kaalgeschoren.
Agressief maar mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
Een tattoo of een sleeve?
Hoezo, een oplossing tegen het kaal worden? Volgens mij is je hoofd scheren juist eerder een oorzaak van het kaal worden, al is het bij jou een andere reden.
Ik snap alleen niet dat je die agressieve look nastreeft. In je topic over een sleeve + baan voelde je al wel aan dat dat niet zo'n strak plan was en nu wil je ook nog de rest erbij doen?
Met welk doel eigenlijk?
Nee, een kale kop staat zeer zeker niet iedereen.
Ik denk dat jij van de oude garde bent misschien?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een student met een kale kop ziet er niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |