Vrouwen staan helemaal niet hoger in rangorde. Mannen en vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig, natuurlijk zijn er verschillen in bepaalde onderdelen maar dat is ook nog eens individueel verschillend. Dat jij ervaart dat vrouwen dit willen afdwingen met een grote mond is wellicht iets dat je afroept, waarschijnlijk onbewust.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:16 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Vrouwen staan per definitie hoger in rangorde. Het punt is nu juist dat dat nu eenmaal zo is, dat je dat als vrouw dus helemaal niet hoeft af te dwingen met je grote mond, en dat je je de aandacht gewoon kunt laten welgevallen. Laat een man voor jou zorgen, op zijn manier, en zorg jij tegelijk op jouw manier voor je vent.
En volgens mij moet je leren sarcasme te herkennen.quote:[..]
Dit is nu precies zo'n uitspraak waarvan ik van mening ben dat die je als vrouw bepaald niet aantrekkelijk maakt. Een echte vrouw heeft dat toch niet nodig.
Ik zit als man toch helemaal niet te wachten op dit soort geleuter over gelijk(waardig)heid. Wat ik zoek, wat veel mannen zoeken, is een vrouw, die ze kunnen bewonderen om haar schoonheid, haar charme, haar pure vrouwelijkheid. Een vrouw om stiekem toch een beetje op een voetstuk te plaatsen, als jouw eigen persoonlijke koningin. Een vrouw voor wie je met alle plezier keer op keer je portemonnee trekt, als ze weer eens nieuwe kleding of schoenen nodig heeft, omdat je wéét dat ze het waard is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vrouwen staan helemaal niet hoger in rangorde. Mannen en vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig, natuurlijk zijn er verschillen in bepaalde onderdelen maar dat is ook nog eens individueel verschillend.
Zou kunnen. Maar daar heb ik dan met vrouwen uit Zuidoost-Azië of Zuid-Amerika helemaal geen last van.quote:Dat jij ervaart dat vrouwen dit willen afdwingen met een grote mond is wellicht iets dat je afroept, waarschijnlijk onbewust.
Ik herken het sarcasme uiteraard wel. Maar welke man zit er nu te wachten op een sarcastisch wijf, dat denkt dat ze als een "baas met een grote pik" moet overkomen om het te redden in het leven? Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.quote:En volgens mij moet je leren sarcasme te herkennen.
Bent u het, de Messias?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
Bij mij in de straat woont een meisje, 16 is ze, prachtig om te zien, maar duidelijk een beetje aan het afglijden. Af en toe komt ze weleens langs wanneer ik met wat buren in de tuin zit, gewoon om een praatje te maken en een sigaretje te roken, en het begon me op te vallen dat ze toch wel heel erg veel vloekte. K*nker dit, tering dat. Zó verschrikkelijk onaantrekkelijk. Ik heb haar uitgelegd dat ze dat helemaal niet nodig heeft. Dat wanneer ze stopt met dat gevloek en voortaan alleen haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, ze zonder moeite een knappe en rijke vent zal vinden die haar een gemakkelijk en relaxed leven zal bezorgen. Sinds die tijd vloekt ze niet meer, is ze gestopt met roken en zit ze duidelijk beter in haar vel.
Nou, in principe heb je het natuurlijk wel nodig. Anders ben je zo'n -excusez le mot- oelewapper die 10.000 kilometer moet reizen omdat daar de eerste meisjes zijn die wel op zachte lieve mannetjes vallen.quote:Enfin, waar ik heen wil, al dat "sarcasme" van jou, dat is als dat gevloek van dat meisje. Maar dan de wat intelligentere, "hoogopgeleide" variant. Het is een verdedigingsmechanisme, dat je jezelf aangeleerd hebt om je staande te houden in de boze wereld. Maar je hebt het niet nodig, het kan ook anders, echt.
Je begrijpt het niet. Maar het geeft niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bent u het, de Messias?
[..]
Nou, in principe heb je het natuurlijk wel nodig. Anders ben je zo'n -excusez le mot- oelewapper die 10.000 kilometer moet reizen omdat daar de eerste meisjes zijn die wel op zachte lieve mannetjes vallen.
De Nederlandse vrouw zit over het algemeen inderdaad iets anders in elkaar dan de gemiddelde Vietnamese vrouw. Maar ook dat is een kwestie van smaak of je daarop valt, en of je de verbale capaciteiten hebt om de (zelfstandige) Nederlandse vrouw aan te kunnen. Er zijn inderdaad veel mannen die ondersneeuwen bij een vrouw, en dat kunnen ze maar moeilijk handelen. Wat dat betreft is een klein popje dat braaf ja en amen zegt een stuk makkelijker, en dan kun je je bovendien de rijke Westerse weldoener voelen die af en toe nieuwe schoenen voor haar koopt.
Beetje een vreemde reactie. Met "het geeft niet" bedoelde ik meer dat het me weinig kan schelen dat je post volstaat met vooroordelen en hele rare, niet kloppende aannames omtrent mijn persoon. En dat ik er daarom dus verder ook niet op zal reageren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:06 schreef Silenus het volgende:
Nou, echt onwijs bedankt dat u mij dan vergiffenis schenkt.
Hopelijk zit ik tegen die tijd niet meer echt op FOK.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik zie dat Silenius gepost heeft verwacht ik een huwelijksaankondiging oid...
Man man man, genant dit,quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
Bij mij in de straat woont een meisje, 16 is ze, prachtig om te zien, maar duidelijk een beetje aan het afglijden. Af en toe komt ze weleens langs wanneer ik met wat buren in de tuin zit, gewoon om een praatje te maken en een sigaretje te roken, en het begon me op te vallen dat ze toch wel heel erg veel vloekte. K*nker dit, tering dat. Zó verschrikkelijk onaantrekkelijk. Ik heb haar uitgelegd dat ze dat helemaal niet nodig heeft. Dat wanneer ze stopt met dat gevloek en voortaan alleen haar vrouwelijke charmes in de strijd gooit, ze zonder moeite een knappe en rijke vent zal vinden die haar een gemakkelijk en relaxed leven zal bezorgen. Sinds die tijd vloekt ze niet meer, is ze gestopt met roken en zit ze duidelijk beter in haar vel.
Ik hou het liever bij mijn sarcasme, dat is geen zelfverdedigingsmechanisme maar gewoon humor. Ik heb overigens genoeg vrouwelijke charmes maar die gebruik ik liever niet richting mannen die denken dat ik ze nodig heb voor nieuwe schoenenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:50 schreef dudewhereismycar het volgende:
Inmiddels is de knoop definitief doorgehakt. Alle twijfels die ik had (keuze maken) zijn nu verdwenen. Spannend is het wel, een nieuw begin, begin van iets.. Wij hebben het over onze dates gehad en ik heb verteld dat ik moeite had met het maken van een keuze. Ze vond het fijn om te horen dat ik eerlijk was en natuurlijk dat ik voor haar wil gaan.
Zij had zelf tot voor kort ook nog een date staan, maar die heeft zij afgezegd.
Of het een relatie gaat worden kan alleen de tijd uitwijzen, maar voorlopig maken we veel lol samen, voelt het goed en stel ik mij met de dag meer open voor mijn gevoel.
Eens met dat niemand zit te wachten op gevloek of sarcasme, maar dat heeft toch wel een oorzaak lijkt me (voor zover je daar überhaupt mee te maken hebt, ik niet). En dat akelige wereldbeeld van jou helpt daarin totaal niet. Als je respect voor jezelf en de ander hebt en dat wederzijds is, dan wil je niet in zo'n sugardaddy <> importvrouw relatie zitten. En dat heeft niets te maken met vloeken of vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zit als man toch helemaal niet te wachten op dit soort geleuter over gelijk(waardig)heid. Wat ik zoek, wat veel mannen zoeken, is een vrouw, die ze kunnen bewonderen om haar schoonheid, haar charme, haar pure vrouwelijkheid. Een vrouw om stiekem toch een beetje op een voetstuk te plaatsen, als jouw eigen persoonlijke koningin. Een vrouw voor wie je met alle plezier keer op keer je portemonnee trekt, als ze weer eens nieuwe kleding of schoenen nodig heeft, omdat je wéét dat ze het waard is.
Het moet niet te erg worden natuurlijk, het moet allemaal wel leuk blijven en zeker niet verstikkend worden. Maar het gevoel dat je met iets bijzonders bezig bent, dat je een prachtig sieraad in handen hebt om te koesteren, dat gevoel moet er wel zijn.
[..]
Zou kunnen. Maar daar heb ik dan met vrouwen uit Zuidoost-Azië of Zuid-Amerika helemaal geen last van.
[..]
Ik herken het sarcasme uiteraard wel. Maar welke man zit er nu te wachten op een sarcastisch wijf, dat denkt dat ze als een "baas met een grote pik" moet overkomen om het te redden in het leven? Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen.
Enfin, waar ik heen wil, al dat "sarcasme" van jou, dat is als dat gevloek van dat meisje. Maar dan de wat intelligentere, "hoogopgeleide" variant. Het is een verdedigingsmechanisme, dat je jezelf aangeleerd hebt om je staande te houden in de boze wereld. Maar je hebt het niet nodig, het kan ook anders, echt.
Ik hou van jequote:Op donderdag 11 juni 2015 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Steeds als ik zie dat Silenius gepost heeft verwacht ik een huwelijksaankondiging oid...
Waarom is dit jammer? Toch mooi voor die jongen. Zomerseks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
Van mij mag de zon vaker schijnen! Lekker ongegeneerd naar half ontblote dames kijken!Kriebelt dan toch weer...
Alleen jammer dat ik dan weer een kwartier tegenover een verliefd koppeltje zat in de trein... die meid zat 'm lekker te teasen met het pootje van haar zonnebril in haar mond steeds en met zo'n geile smile...
Jaloezie omdat ie het zelf niet heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Waarom is dit jammer? Toch mooi voor die jongen. Zomerseks.
Blijkbaar voelt ie niet hetzelfde anders zou hij zijn vriendin wel verlatenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:22 schreef Aijmee het volgende:
Klopt zeker. Ik vind het wel heel erg klote, want vind hem echt heel leuk. Maar ik zie ook wel een beetje in dat hij waarschijnlijk niet dezelfde gevoelens heeft - al zegt hij van wel.
Verder heb ik een best leuke andere date, maar ik vind het een beetje vreemd dat hij op z'n 25e nog steeds bij zijn ouders woont in plaats van op kamers ofzo, maar dat is wss ook weer oppervlakkig van mij. Dus ik geef het maar een kans.Toch vind ik het een beetje gek.
Van dat alcohol slaat nergens op. Juist de mensen die veel alcohol drinken zijn zonder juist enorm niet gezellig! Die drinken alleen omdat ze dan ineens geen grenzen hebben of anders niks durven... Mensen die niet drinken hoeven dus niet altijd saai en braaf te zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Ja, is makkelijker qua geld en hij studeert nog. Nou ja, ik vind het een beetje vreemd op die leeftijd. Hij drinkt ook al geen alcohol. Beetje braaf dus, maar wel gewoon leuk, dus ik geef het maar een kans
Ik woonde op mijn 25e ook nog thuis. Ben een halfjaar geleden gaan samenwonen met mijn vriendin maar dat liep al gauw stuk... als ik dat vantevoren geweten had dan had ik nu nog steeds thuisgewoondquote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Ja, is makkelijker qua geld en hij studeert nog. Nou ja, ik vind het een beetje vreemd op die leeftijd. Hij drinkt ook al geen alcohol. Beetje braaf dus, maar wel gewoon leuk, dus ik geef het maar een kans
Ik woonde toen nog thuisquote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
Laten we wel wezen, als je op je 25e nog thuis woont 'omdat dat gewoon een stuk makkelijker is qua centjes' ben je ook echt een ongelofelijk suffe nerd. Get a life.
Studeert hij in dezelfde stad als waar zijn ouders wonen? Ik kon niet wachten om op kamers te gaan indertijd, maar niet iedereen heeft die behoefte.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Jezelf diep in de schulden steken om de "lang leven de lol student" uit te hangen, dat schiet opquote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
Laten we wel wezen, als je op je 25e nog thuis woont 'omdat dat gewoon een stuk makkelijker is qua centjes' ben je ook echt een ongelofelijk suffe nerd. Get a life.
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:17 schreef Aijmee het volgende:
Het is ook makkelijker, maar op een bepaalde leeftijd wordt het raar als je thuis woont (vind ik). En ik vind 25 wel zo'n leeftijd.Hij studeert in Utrecht en woont er een uurtje reizen vandaan, Utrecht is superleuke stad dus dan is het best een beetje suf. Ofzo. Maar hij is wat serieuzer denk ik, is meer van het sparen enzo, dus een nerd is 't niet echt. Denk ik.
Ik heb ook bewust langer gewacht. Ging met 24 het huis uit en toen meteen appartement. Studentenhuis/kamer-periode overgeslagen. Nooit behoefte aan gehad. Ik woonde vlakbij waar ik studeerde. In die tijd gewoon gewerkt en geld verdiend.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jezelf diep in de schulden steken om de "lang leven de lol student" uit te hangen, dat schiet op
Ieder maakt daarin zijn of haar keuzes.. Deze kun je of respecteren of niet
OT: Laaste date was het ook niet. *note-to-self: Zoek de date dichterbij, afstand werkt niet..
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...quote:Op maandag 15 juni 2015 11:43 schreef Aijmee het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar om eerlijk te zijn, maar het kan nergens op slaan dat ik het raar vind. Maar dan is iedereen gezellig aan de alcohol en dan lust hij het niet.
Saai zijn proberen recht te praten...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...
Daarnaast woonde ik ook tot net 26 thuis maar ik deed dat gewoon vanwege het geld. Toen ik afgestudeerd was een jaartje doorgespaard en mijn hele inboedel bij elkaar gekocht. Nooit spijt van gehad. Vrijheid had ik met mijn ouders toch wel.
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.
enkel had feit dat je tegen vrouwe zegt "ik woon nog thuis" maakt je al minder vrouwenmagnaat, dus je werkt jezelf dan tegen als je juist meer vrouwenmagnaat wilt worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je komt niet zelfstandiger over, je wordt/bent dan zelfstandigerquote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..
Deezertje, niet alles draait om vrouwen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..
Tja, in Utrecht iets vinden is ook niet makkelijk. Maar ik zou het op zijn minst proberen. Overigens kunnen er diverse redenen zijn waarom iemand nog (of weer) thuis woont. Wie weet heeft hij een goede reden?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:17 schreef Aijmee het volgende:
Het is ook makkelijker, maar op een bepaalde leeftijd wordt het raar als je thuis woont (vind ik). En ik vind 25 wel zo'n leeftijd.Hij studeert in Utrecht en woont er een uurtje reizen vandaan, Utrecht is superleuke stad dus dan is het best een beetje suf. Ofzo. Maar hij is wat serieuzer denk ik, is meer van het sparen enzo, dus een nerd is 't niet echt. Denk ik.
Precies! Thuis wonen betekent niet altijd geen vrijheid. Sommige ouders laten je gewoon vrij qua wat je doet/laat.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarnaast woonde ik ook tot net 26 thuis maar ik deed dat gewoon vanwege het geld. Toen ik afgestudeerd was een jaartje doorgespaard en mijn hele inboedel bij elkaar gekocht. Nooit spijt van gehad. Vrijheid had ik met mijn ouders toch wel.
Mwah, wat cue zegt klopt wel. Op jezelf wonen heeft vaak toch wel bepaalde voordelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En wat nou als ze er naar vraagt?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
enkel had feit dat je tegen vrouwe zegt "ik woon nog thuis" maakt je al minder vrouwenmagnaat, dus je werkt jezelf dan tegen als je juist meer vrouwenmagnaat wilt worden.
Dit ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
relaxed, 25 euro zakgeld, knopje indrukken en de poep wordt gewassen (binnen half uur), tafeltennissen met mijn vrienden, eigen parkje, jaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ook een optie ja.
Had ik niet achter je gezocht. Hoe bevalt dat?
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
relaxed, 25 euro zakgeld, knopje indrukken en de poep wordt gewassen (binnen half uur), tafeltennissen met mijn vrienden, eigen parkje, ja
Hoe dúrf je met een steekhoudend argument op de proppen te komen?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.
Ik was geen vrouwenmagneet toen ik bij mijn ouders woonde.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.
Dan zeg ik "creatief verpakt"quote:Op maandag 15 juni 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
[..]
En wat nou als ze er naar vraagt?
"Ja, ik woon onder een dak met mensen waar ik om geef, betaal geen huur of whatever.. maar er zijn wel bepaalde regels"
Vooralsnog gaan we bij jou slapenquote:
Ik wil je daddy wel zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik terug mocht naar m'n ouders zou ik het direct doen
Ranzige keukens heb ik ook wel eens gezien, maar vaak is het ook prima en schoon hoor. Alleen bij mannen is het vaak wel anders is mijn ervaring.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb ook bewust langer gewacht. Ging met 24 het huis uit en toen meteen appartement. Studentenhuis/kamer-periode overgeslagen. Nooit behoefte aan gehad. Ik woonde vlakbij waar ik studeerde. In die tijd gewoon gewerkt en geld verdiend.
Die ranzige keukens en veel te kleine kamers heb ik wel gezien tijdens mijn reis in Nieuw-Zeeland
Dar kan ik eigenlijk niet zo goed uitleggen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Erg offtopic maar voor mijn werk kom ik redelijk veel in studentenhuizen en bij de dames is het vaak erger hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:06 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ranzige keukens heb ik ook wel eens gezien, maar vaak is het ook prima en schoon hoor. Alleen bij mannen is het vaak wel anders is mijn ervaring.
In mijn ervaring dus helemaaaaaal niet. Meisjes zijn netter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:21 schreef SGoed het volgende:
[..]
Erg offtopic maar voor mijn werk kom ik redelijk veel in studentenhuizen en bij de dames is het vaak erger hoor
Dit dus. Dat generaliseren hierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
Verschilt aan de mens, soms zijn vrouwen erger, soms mannen. Opgelost slotje
Zegt dat dan niet meer over jou dan over bijvoorbeeld mij? Ik drink namelijk niet maar ik heb het elke keer weer gezellig als ik sta stappen. Sterker nog. Het enige moment dat ik het minder leuk krijg is als mijn gezelschap zoveel gedronken heeft dat sommigen vervelend worden. Alcohol kan handig zijn als je wordt tegengehouden door je remmingen maar als je leert de teugels zelf een beetje te laten vieren zonder alcohol is het effect gewoon gelijk. Behalve dan dat ik als bob naar huis kan rijden na zo'n nacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:20 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dar kan ik eigenlijk niet zo goed uitleggen.Het hoort er gewoon wel een beetje bij vind ik. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ga stappen zonder alcohol of dat ik in de zon zit met vriendinnen zonder wijntje, zeg maar. Dat is lekker en gezellig. En heel vaak zijn mensen die niet drinken toch wel een beetje saai en niet outgoing. Houden totaal niet van stappen, zijn wat ingetogen. En daar is niets mis mee; maar ik ben juist weer wel van alcohol en feestjes, dus dan gaat dat niet zo samen denk ik?
Ik vind 25/26 echt te oud, hoewel ik best begrijp dat mensen het doen hoor. Maar ik val toch niet op die jongen om die reden denk ik. In mijn omgeving is het vrij normaal om op een bepaalde leeftijd op kamers te gaan, te studeren en je kent het wel. Ik ben dit jaar 20 geworden en woon net op mezelf. Ik ben met (net) 20 de oudste van al m'n vriendinnen. Meeste waren 18 of 19. Op een gegeven moment wil je toch ook een beetje op eigen benen staan ofzo? En ik denk echt dat vrijheid bij je ouders en vrijheid op kamers hele verschillende dingen zijn, maar dat weet je pas als je het zelf meemaakt.
Kort samengevat: iedereen is anders, maar ik val eigenlijk niet op zulke mensen denk ik. Alleen is het ook weer kortzichtig om mensen zo te veroordelen, dat weet ik ook wel weer, dus daarom geef ik het maar een kans. Om eens te leren dat ik moet stoppen met mensen veroordelen.
Juist. Ik vind een biertje lekker, dus drink ik op zijn tijd een biertje (of meerdere). Als ik het niet lekker zou vinden, zou ik het niet drinken. Als ik liever water of frisdrank zou drinken, dan zou ik dat drinken tijdens het stappen of bij de voetbal of waar dan ook. Ik drink het in ieder geval niet omdat ik dan gezelliger of minder vreemd ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Edit: overigens als je alcohol lekker vindt zeg ik niet dat je het niet moet drinken, maar onthoud vooral dat er mensen zijn die het ook gewoon simpelweg niet lekker vinden. Dat maakt ons niet minder gezellig of 'vreemd'.
Zegt dit niet meer over jou dan over mij? Het enige moment dat ik het minder leuk heb is als die saaie cola-drinkers nog in de buurt staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:33 schreef Yesse het volgende:
Het enige moment dat ik het minder leuk krijg is als mijn gezelschap zoveel gedronken heeft dat sommigen vervelend worden.
Ben ik eigenlijk niet met je eens. Het is hetzelfde idee als denken dat iemand saai is omdat hij of zij geen mosselen lust. Of een snor heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zegt dit niet meer over jou dan over mij? Het enige moment dat ik het minder leuk heb is als die saaie cola-drinkers nog in de buurt staan.
(Cq, zo kun je natuurlijk alles wel een kant op praten. Bovendien zijn 'ik ben ook echt lekker gek zónder alcohol op hoor!' en andere termen ook behoorlijk subjectief. Althans, ik heb vaak een ander idee bij 'lekker gek' dan iemand die na een paar appelsapjes 'lekker gek' doet.)
Wat is er mis met als man thee drinkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:49 schreef Deezertje het volgende:
Zelfde als gasten die geen koffie drinken maar thee. Als man thee drinken is ook zo'n halve not done actie, maar ik lust het gelukkig allebei
Dat is met alles zo in het leven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:47 schreef Yesse het volgende:
Conclusie: ik probeer vooral duidelijk te maken dat alcohol niet gelijk staat aan gezellig maar dat je iemand gewoon moet leren kennen voordat je een oordeel kunt vellen of die persoon gezellig is.
Opzich niets, maar binnen een mannencultuur / consultancy enzo word je vaak wel raar aangekeken als je als man thee vraagt. Wordt altijd wel een opmerking over gemaakt.quote:
Oh. Gelukkig boeit die cultuur mij verder nietsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is met alles zo in het leven.
Je gaat enkel vaak uit van je eigen ervaringen en dus als die tegenvallen bij bv niet-alcohol drinkers, ja dan snap ik wel dat je de volgende niet-alcohol drinker minder of geen kans geeft
[..]
Opzich niets, maar binnen een mannencultuur / consultancy enzo word je vaak wel raar aangekeken als je als man thee vraagt. Wordt altijd wel een opmerking over gemaakt.
Thee is voor vrouwen en mietjes zeg maar.
Preciesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:55 schreef Aijmee het volgende:
Ik vind het vaak hele andere types, dat is het vooral. En zulke mensen zeggen eigenlijk meestal dat ze al gezellig genoeg zijn, maar dat is eigenlijk nooit zo hoor. Vind ik. Maar dit kan een ellenlange discussie worden.Meningen verschillen. Je hebt gelijk dat ik moet kijken naar hoe iemand overkomt.
Inderdaad...Sommige mensen zijn ook werkelijk over de meest onbenullige dingen onzeker zeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met als man thee drinken...
Ik wilde net al iets zeggen over theedrinkende consultants. Ik ken er zo eentje die dan heet water bestelt. Want hij neemt zijn eigen thee mee. Dan weet je gewoon al wat voor droefus het is. Ik bedoel ik ga je niet meteen slaan hoor, maar vrienden zullen we iig ook nooit worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Inderdaad...Sommige mensen zijn ook werkelijk over de meest onbenullige dingen onzeker zeg...
als theedrinkende consultant in een mannencultuur heb ik in ieder geval nergens last van
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wilde net al iets zeggen over theedrinkende consultants. Ik ken er zo eentje die dan heet water bestelt. Want hij neemt zijn eigen thee mee. Dan weet je gewoon al wat voor droefus het is. Ik bedoel ik ga je niet meteen slaan hoor, maar vrienden zullen we iig ook nooit worden.
Weet ook zeker dat hij niet beft enzo, afijn je kent die geitenwollensokken wel.
Ik ken mensen die alleen heet water drinken. Zonder thee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wilde net al iets zeggen over theedrinkende consultants. Ik ken er zo eentje die dan heet water bestelt. Want hij neemt zijn eigen thee mee. Dan weet je gewoon al wat voor droefus het is. Ik bedoel ik ga je niet meteen slaan hoor, maar vrienden zullen we iig ook nooit worden.
Weet ook zeker dat hij niet beft enzo, afijn je kent die geitenwollensokken wel.
Ik ken mensenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ken mensen die alleen heet water drinken. Zonder thee.
Dat is meestal zo als er een waterval aan (voor)oordelen uit iemand's toetsenbord komt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt dat dan niet meer over jou dan over bijvoorbeeld mij?
Ik heb gehoord dat je van koffie wakker wordt, dus dat drink ik niet...ik hoef mijn werk niet zo nodig al te bewust mee te maken...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een goeie poes stinkt ook, dus dat probleem heb je dan ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van koffie wakker wordt, dus dat drink ik niet...ik hoef mijn werk niet zo nodig al te bewust mee te maken...
uhmmm ja, dit is gewoon SC natuurlijk, kunnen we weer wat uitnodigender te werk gaan en het specifiek over daten datingssites en ervaringen hebben, we hebben in principe al 2 SC topics, ga daar gewoon heen, is niet eng is leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:21 schreef SGoed het volgende:
[..]
Erg offtopic maar voor mijn werk kom ik redelijk veel in studentenhuizen en bij de dames is het vaak erger hoor
Ik ken daar ook eentje van.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Buiten dat het een vooroordeel is heb ik ook geen idee waar je dat op zou kunnen baserenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef JAOC het volgende:
Ik denk dat het ook vooral ligt welke cultuur je gewend bent. In het zuiden, Brabant/Limburg wordt niet drinken toch een beetje raar gezien, als man zijnde tenminste. En daarbij komt (vooroordeel) dat mensen boven de rivieren toch absoluut niet kunnen zuipen en al na 10 bier geen controle over hun acties meer hebben.
Ik ben consultant en drink ook heet water, of kruidenthee...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef JAOC het volgende:
Ik denk dat het ook vooral ligt welke cultuur je gewend bent. In het zuiden, Brabant/Limburg wordt niet drinken toch een beetje raar gezien, als man zijnde tenminste. En daarbij komt (vooroordeel) dat mensen boven de rivieren toch absoluut niet kunnen zuipen en al na 10 bier geen controle over hun acties meer hebben.
munt thee met honingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is met alles zo in het leven.
Je gaat enkel vaak uit van je eigen ervaringen en dus als die tegenvallen bij bv niet-alcohol drinkers, ja dan snap ik wel dat je de volgende niet-alcohol drinker minder of geen kans geeft
[..]
Opzich niets, maar binnen een mannencultuur / consultancy enzo word je vaak wel raar aangekeken als je als man thee vraagt. Wordt altijd wel een opmerking over gemaakt.
Thee is voor vrouwen en mietjes zeg maar.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef JAOC het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:52 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben consultant en drink ook heet water, of kruidenthee...
Causaal verband?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef -0- het volgende:
Gisteren een date gehad, gezellig maar zit geen vervolg in.
Wel 2 thee op overigens, rooibosthee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Ja maar, ja maar, ja maar. Ik denk dat ze je een zeikerd vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
De ja maars zijn van haar he?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar. Ik denk dat ze je een zeikerd vindt.
Ook van jou. En blijkbaar vond ze dat vervelend. Wel flauw van haar, en is ook wel een indicatie dat je er niet veel aan mist, maar toch.quote:
Hoe meer foto's hoe beterquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Nou...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe meer foto's hoe beter [ afbeelding ]
Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:51 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik de enige die het überhaupt een fokking boring gesprek vindt...fuck zeg. Hoe lang kun je het hier over hebben man.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:27 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft maar één foto en het onderwerp gaat over uiterlijk... Ben ik de enige die denkt dat ze er dus gewoon simpelweg helemaal niet uit ziet als haar foto en ze daarom je heeft geblokkeerd ? Ze geeft meerdere keren aan dat uiterlijk niet belangrijk is terwijl jij toch blijft herhalen het wel belangrijk te vinden.
She ugly.
En dik.quote:Haha ja precies, maar bedoel meer. Dat veel daar handig gebruik van maken, als je bijv beetje dik bent dat je dat op 1 foto niet goed ziet en die gebruiken ze dan als profielfoto
eigenlijk best lullig
-Ja maar
-Ik snap dat wel
-Niet dat je je hoeft te schamen
-Maar veel mensen doen dat wel, terwijl het niet nodig is
Lul je dan ook de hele tijd door hoe belangrijk het innerlijk is of zeg je gewoon dat je een fatty bent en klaar ermee. Groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
God dit was bij mij ook een block geweest hoor
Maar ik ben ook een fatty
Als je er geen zin in hebt ook prima hoor, genoeg die het er wel op kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lul je dan ook de hele tijd door hoe belangrijk het innerlijk is of zeg je gewoon dat je een fatty bent en klaar ermee. Groot verschil natuurlijk
Daaromquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je er geen zin in hebt ook prima hoor, genoeg die het er wel op kunnen
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Wat een draak van een gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligtMijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
is gras groen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezen
Ach, zo zijn er vreemdere redenen om iemand te blokkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
Ik ben laatst geblokkeerd door een dame omdat ik die avond geen tijd had om met haar te appen.
Dagenlang leuk en spannend contact en een keer geen tijd en dan kan ik al optyfen? Nou ja, doei dan.Wie dit leest is een lezer van dit
Inderdaad, maakt me ook niet uit wie wie is, zou ze beiden blokkeren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gratis tip: ik vind uit het gesprek lezen dat je totaal geen kaas gegeten hebt van je gesprekspartner aanvoelen. Ze noemt dat ze snel skypet, dus dat haalt je argument "ze vindt zichzelf vast te lillik om eerlijk te zijn" argument onderuit. Ze noemt een hekel te hebben aan enkel gefocus op uiterlijkheden en jij zaagt er nog even lekker een kwartier over door. Dat was een uitstekend moment om over haar kat te beginnen en na een hilarisch gesprek voor te stellen ff te skypen.
Hoezo? Wat onsubtieler komt soms beter aanquote:
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Godverquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
Pijnlijk gesprek, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ohh sorryquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
Wat een engerd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh ik heb ze erger gehad
Op Tinder zaten toch wel echt de raarste mannenHeb er nog allerlei printscreens van
Sowieso vind ik bij Tinder ook opvallend vaak van die lijsten staan met wat je allemaal wel moet en niet moet doen bij een mogelijke match. Dat vind ik ZO wijffig! Droogtrekker pur sang!quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Op OKC zitten een hoop aparte figuren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Ik ben een apart typequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef Aijmee het volgende:
Maar Tinder was een jaar (of twee jaar?) geleden even heel erg populair natuurlijk. Nu zitten er - volgens mij - meestal zeer aparte types op en is het 'leuke' van Tinder wel voorbij.
Dat is niet erg, ook wel leuk hoor!quote:
ik had zaterdag/zondag, tinder weer geïnstalleerd... maar het viel flink tegen. Dus maar weer er van af geknalt.quote:
Misschien wat meer tijd gunnen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef K44S het volgende:
[..]
ik had zaterdag/zondag, tinder weer geïnstalleerd... maar het viel flink tegen. Dus maar weer er van af geknalt.
Gedaan, maar ik vind het desondanks dat je het ook voor de "lol" doet, beetje geforceerd zoeken naar iets (of het nou puur seks is, of dat het nou een relatie is.... dat is persoonlijk)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Misschien wat meer tijd gunnen?
Het was nogal vreemd, dan de (pakweg) 20 keer dat ik me geïnstalleerd had (ja ik ben wispelturigquote:
Misschien komt dat omdat je iedereen in NL al een keer geswiped hebt? Op een gegeven moment houdt het toch ook een beetje op lijkt mequote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:16 schreef yats het volgende:
Ik snap wel wat K44S bedoeld.Ik vind tinder ook een beetje tegenvallen de laatste tijd.
Say what? Hoeveel vrije tijd denk jij wel niet dat ik heb? Ik denk dat als ik in een week 10 minuten swipe het veel is...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:45 schreef Doum het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je iedereen in NL al een keer geswiped hebt? Op een gegeven moment houdt het toch ook een beetje op lijkt me
Ja vreselijk, moest er echt even van bijkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:25 schreef BeamofLight het volgende:
Iemand die vrouwenkleding droeg ja ??? Hoe raar kom je ze tegen tegenwoordig hè ?
probeer dat maar eens met maar 100 likes per dagquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:45 schreef Doum het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je iedereen in NL al een keer geswiped hebt? Op een gegeven moment houdt het toch ook een beetje op lijkt me
quote:A hilarious, thoughtful, and in-depth exploration of the pleasures and perils of modern romance from one of this generation’s sharpest comedic voices,
At some point, every one of us embarks on a journey to find love. We meet people, date, get into and out of relationships, all with the hope of finding someone with whom we share a deep connection. This seems standard now, but it’s wildly different from what people did even just decades ago. Single people today have more romantic options than at any point in human history. With technology, our abilities to connect with and sort through these options are staggering. So why are so many people frustrated?
Some of our problems are unique to our time. “Why did this guy just text me an emoji of a pizza?” “Should I go out with this girl even though she listed Combos as one of her favorite snack foods? Combos?!” “My girlfriend just got a message from some dude named Nathan. Who’s Nathan? Did he just send her a photo of his penis? Should I check just to be sure?”
But the transformation of our romantic lives can’t be explained by technology alone. In a short period of time, the whole culture of finding love has changed dramatically. A few decades ago, people would find a decent person who lived in their neighborhood. Their families would meet and, after deciding neither party seemed like a murderer, they would get married and soon have a kid, all by the time they were twenty-four. Today, people marry later than ever and spend years of their lives on a quest to find the perfect person, a soul mate.
For years, Aziz Ansari has been aiming his comic insight at modern romance, but for Modern Romance, the book, he decided he needed to take things to another level. He teamed up with NYU sociologist Eric Klinenberg and designed a massive research project, including hundreds of interviews and focus groups conducted everywhere from Tokyo to Buenos Aires to Wichita. They analyzed behavioral data and surveys and created their own online research forum on Reddit, which drew thousands of messages. They enlisted the world’s leading social scientists, including Andrew Cherlin, Eli Finkel, Helen Fisher, Sheena Iyengar, Barry Schwartz, Sherry Turkle, and Robb Willer. The result is unlike any social science or humor book we’ve seen before.
In Modern Romance, Ansari combines his irreverent humor with cutting-edge social science to give us an unforgettable tour of our new romantic world.
Is het niet gewoon allemaal verbonden aan Facebook?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef MsMessy het volgende:
Is iemand hier er al achter hoeveel datingsites/apps exact hetzelfde zijn omdat je overal met dezelfde gegevens kan inloggen? Blendr, Badoo en Hot or Not kan ik in ieder geval inloggen met mijn gegevens van Badoo. Zijn al die swipe-appjes van dezelfde maker?
Nee, maar het is wel optioneelquote:Op zondag 21 juni 2015 21:27 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Is het niet gewoon allemaal verbonden aan Facebook?
Luierfetisjist?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:18 schreef Revanches het volgende:
Op Okcupid zitten inderdaad de raarste figuren. Paar luierfetisjisten tegenkomen, man die vrouwenkleding droeg, lycra enthousiasten , you name it.Heb het er ook snel afgepleurd.
Ik zit al een tijdje op paiq, bevalt me goed.
Waarschijnlijk steeds minder Tinder-gebruikers in jouw omgeving.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tinder werkt bij mij al tijden niet meer. Ik kan swipen tot ik een ons weeg, maar matches krijg je niet meer. En je moet tegenwoordig 24 uur wachten als je dat hebt opgebruikt.
Kan me niet voorstellen dat het aan mijn foto's ligt
Dat is t niet. Ik heb dat de laatste tijd ook. Normaliter 2/3 matches per keer dat ik ga swipen, en sinds een paar weken 0,0 terwijl ik wel genoeg profielen tref uit mijn omgeving.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk steeds minder Tinder-gebruikers in jouw omgeving.
Account verwijderen en opnieuw aanmaken.quote:Op maandag 22 juni 2015 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tinder werkt bij mij al tijden niet meer. Ik kan swipen tot ik een ons weeg, maar matches krijg je niet meer. En je moet tegenwoordig 24 uur wachten als je dat hebt opgebruikt.
Kan me niet voorstellen dat het aan mijn foto's ligt
Ik vertrouw de werking van Tinder niet meer sinds de implementatie van het hele abonnement gebeuren. Het zou me ook niets verbazen als ze op de achtergrond nog het één en ander aan/uit zetten. Of we zijn gewoon lillik. Dat kan ook.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t niet. Ik heb dat de laatste tijd ook. Normaliter 2/3 matches per keer dat ik ga swipen, en sinds een paar weken 0,0 terwijl ik wel genoeg profielen tref uit mijn omgeving.
Meestal als je Tinder eraf had gegooid en opnieuw had geinstalleerd kreeg je bij de eerste keer weer swipen wel wat matches. Maar dat gebeurt dus niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Er zullen wel gewoon veel minder mensen actief Tinderen die er nog wel opstaan. Gok ik zo. De hype is wel over nuquote:Op maandag 22 juni 2015 08:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk steeds minder Tinder-gebruikers in jouw omgeving.
Wat zijn nu dan de app om te gebruiken?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen wel gewoon veel minder mensen actief Tinderen die er nog wel opstaan. Gok ik zo. De hype is wel over nu
De app "naar buiten gaan" gok ikquote:Op maandag 22 juni 2015 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn nu dan de app om te gebruiken?
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Dat heb ik iig een tijdje terug wel gedaan, krijg nu wel weer wat matches, maar minder als voorheen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.
Die staat niet in de appstorequote:
Heb je nog matches van zaterdag?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.
Zaterdag? Oh nee niet gebruikt verderquote:
Die apps zijn ook bijna allemaal hetzelfde. Andere kleurstelling en ander logo en dat is het dan wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef MsMessy het volgende:
Is iemand hier er al achter hoeveel datingsites/apps exact hetzelfde zijn omdat je overal met dezelfde gegevens kan inloggen? Blendr, Badoo en Hot or Not kan ik in ieder geval inloggen met mijn gegevens van Badoo. Zijn al die swipe-appjes van dezelfde maker?
Tinder werkt hier prima hoor. Maarja, ik ben dan ook een jonge god.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdag? Oh nee niet gebruikt verder
Maar zoals jr al zei: swipen tot je een ons weegt en je krijgt geen matches, dus ligt volgens mij gewoon aan Tinder.
Ah, had gekund.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals jr al zei: swipen tot je een ons weegt en je krijgt geen matches, dus ligt volgens mij gewoon aan Tinder.
Daar ligt t dus niet aan, maar jij mag dat gerust denken. Zoals ik al zei, ik had tot een paar weken geleden ook altijd een paar matches zodra ik even ging swipen, maar de laatste tijd echt 0,0...quote:Op maandag 22 juni 2015 15:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die apps zijn ook bijna allemaal hetzelfde. Andere kleurstelling en ander logo en dat is het dan wel.
[..]
Tinder werkt hier prima hoor. Maarja, ik ben dan ook een jonge god.
Of jullie zijn niet gewild.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit veel matches, maar ik kreeg in elk geval nog wel wat matches altijd.quote:
Er schijnen minder mensen op te zitten tegenwoordig, en meer bots en lokprofielen. Dus dan zal je aantal matches wat dalen lijkt me.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit veel matches, maar ik kreeg in elk geval nog wel wat matches altijd.
Lijkt me gek als dat opeens helemaal over is
Bots werden er wel steeds meer ja.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er schijnen minder mensen op te zitten tegenwoordig, en meer bots en lokprofielen. Dus dan zal je aantal matches wat dalen lijkt me.
Zou het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben helaas niet zo'n adonis als jij bent Kaneelquote:
Ik zou dusdanig weinig matches krijgen dat ik nooit de moeite heb genomen een profiel aan te maken.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo'n adonis als jij bent Kaneel
1 match is genoeg toch? En die heb je nu...quote:Op maandag 22 juni 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou dusdanig weinig matches krijgen dat ik nooit de moeite heb genomen een profiel aan te maken.
* kijkt naar icoontje.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb dagelijks nog matches dus ik denk eerlijk gezegd dat jullie of niet aantrekkelijk zijn (het blijft een vleeskeuring) of de verkeerde foto's plaatsen. (met meerdere mensen, vrouwen, karper vissend, "wilde" dieren temmend, met Afrikaanse hongerbuikjes, met zonnebrillen, etc etc.)
Ergens wel eens. Voor de gein wel eens met een vriendin meegekeken. Vrijwel iedere swipe was een match. Mannen zijn wanhopig.quote:
EENS, geef je de vrouw ook eens inspiratie om jou eens een berichtje terug te sturenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Silenus het volgende:
- Geen tagline met die cliché shit als: Amsterdam | 1.90m | afspreken met vrienden | zomer | gezelligheid () maar gewoon iets grappigs.
Mehhhh... semi-mee eens, minder dan 3 foto's is namelijk ook een afknapper, want wat heb je te verbergen?quote:- Normale foto's, maximaal 3. Met meer foto's geef je vrouwen meer reden om af te knappen (want die hebben natuurlijk altijd wel iets te klagen). En eigenlijk normale leuke foto's van je gezicht of waar je helemaal opstaat. Geen karpers, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies.
quote:Nou, dan stromen ze binnen hoor! Met BAKKEN tegelijk.
"Ik ben superman"- werkt ook niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
EENS, geef je de vrouw ook eens inspiratie om jou eens een berichtje terug te sturen
[..]
Mehhhh... semi-mee eens, minder dan 3 foto's is namelijk ook een afknapper, want wat heb je te verbergen?
[..]![]()
jij bent een vrouw, dus dan heb je al een streepje voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
"Ik ben superwoman" wel. In mijn geval dan.
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, dus dan heb je al een streepje voor.
Dat blijkt maar weer uit de vorige comments
Hmm, ik denk dat sommige mannen dat wel kunnen waarderen jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel mee
Dat is zeker een pluspuntquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel mee
Je mag ze beoordelen hoor, zou best kunnen dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb dagelijks nog matches dus ik denk eerlijk gezegd dat jullie of niet aantrekkelijk zijn (het blijft een vleeskeuring) of de verkeerde foto's plaatsen. (met meerdere mensen, vrouwen, karper vissend, "wilde" dieren temmend, met Afrikaanse hongerbuikjes, met zonnebrillen, etc etc.)
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Silenus het volgende:
- Normale foto's, maximaal 3. Met meer foto's geef je vrouwen meer reden om af te knappen (want die hebben natuurlijk altijd wel iets te klagen). En eigenlijk normale leuke foto's van je gezicht of waar je helemaal opstaat. Geen karpers, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies.
Als jij je daar prettig bij voelt moet je het doen. Alleen misschien denken sommige vrouwen dan wel dat je bezet bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:39 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:
Wat vinden jullie van foto's waar ik op sta met een vrouw. Ook al is het bijvoorbeeld mijn zus, of de vrouw van mijn beste vriend. Wel of niet doen?
Het kán maar ik zou het niet aanraden. Tenzij het duidelijk een stelletje was heb ik er nooit veel problemen van gemaakt maar ik kan me wel voorstellen dat het vragen op roept. Sommigen gooien in de tekst dan de opmerking dat het hun zus oid is maar daar ben ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:39 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:
Wat vinden jullie van foto's waar ik op sta met een vrouw. Ook al is het bijvoorbeeld mijn zus, of de vrouw van mijn beste vriend. Wel of niet doen?
Ik vind het op zich geen punt bij het swipen maar zou het zelf niet leuk vinden als een vriendin een foto op een datingsite gebruikt waar ik ook op sta eigenlijk. Waar ik wel een hekel aan heb is al die papa's die met "de kleine" op de foto staan. Heel fout. Niet zozeer het hebben van een kind maar je kind pimpen wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:51 schreef Aijmee het volgende:
Dat is helemaal geen probleem van de vrouw. Eerder zijn probleem.Het is alleen wel een beetje gek dat je foto's plaatst op datingsites of apps waar je niet alleen opstaat.
Neeeeee, echt waar?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Er zijn best veel vrouwen die alleen foto's van hun kinderen gebruiken en geen enkele van zichzelf.
Werkelijk waar nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Er zijn best veel vrouwen die alleen foto's van hun kinderen gebruiken en geen enkele van zichzelf.
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb dat ook nooit begrepen waarom er per se anderen bij moeten op de foto. Om te laten zien hoe interessant je leven is? Het gaat toch om jou?
Ja das waar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
Niet gezond hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Hahaha. Ik heb ook wel eens op Tinder gehad hoor dat een jongen steeds allemaal groepsfoto's had met allemaal knappe jongens. Dan weet je gewoon meteen dat hij de lelijkste isquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Met een (veel) knapper iemand op de foto staan op tinder heb ik nooit begrepen. Dan word je vrijwel automatisch gereduceerd tot 'de minder mooie'. Je maakt m.i. meer kans als je er gewoon alleen op staat.
overdreven "foto modellen"quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
Maar dat is dan toch vrij logisch dat het altijd om de meest lelijke gaat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.quote:
Beter een "lelijke"foto, dan zo'n overdreven duckface halfmodel fotoquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:59 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.
Dus dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Het is juist áltijd de lelijkste van het "stel", hebben we die ook weer gehadquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Die zullen elkaar wel liken ja. Andere mensen stoot dat juist af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
In de voortuin op een tuinstoel, met een kratje pils er naast. 100% matchrate.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isprefereer je dan toch meer dan een foto waar iemand gewoon thuis zit?
Blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen![]()
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
Snap het ook, want op vakantie maak ik meer foto's (ook van mezelf) dan erbuiten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isprefereer je dan toch meer dan een foto waar iemand gewoon thuis zit?
Whahaquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:12 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk. Lekkere wijven komen er ook wel mee weg als ze een babypanda vermoorden of een baby in elkaar slaan, terwijl we bij lelijkerds al afknappen als de palmboom op de achtergrond scheef staat.
That's life en zo zal het altijd gaan.
Dat dus...Ik ben meestal de fotograaf dus heb ik niet enorm veel foto's van mezelf. En wat er dan is, is of vaak verschrikkelijk qua pose, qua gezicht of met iets anders dat het toch lastig word goede foto's uit te zoeken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, niet iedereen komt om in de foto's van zichzelf. Ik sta ook niets zo gek vaak in mijn eentje op een foto, dan blijft er zo weinig keus over als je dan toch een setje leuke wilt uploaden.
Bovendien gaat het toch ook een beetje om wat je doet, en niet alleen om puur hoe je eruitziet?
Ja en nee. In eerste instantie wellicht. Maar hoe lang hou je het vol met iemand zonder inhoud?quote:
Eerlijk gezegd niet. Juist de vrouwen met een extreme fotomodel-look swipe is weg.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Same probs.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben een knappe boi maar geen succes tot nu toe met datingsites en apps.
Same here, althans, niets structureels.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben een knappe boi maar geen succes tot nu toe met datingsites en apps.
Als je jezelf knap vindt straal je dat ook uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Jezelf knap vinden is nog niet hetzelfde als daadwerkelijk knap zijn. Dat begrijpen jullie?
Zelfverzekerd zijn scheelt al zo'n 50%quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als je jezelf knap vindt straal je dat ook uit![]()
Mijn hoofd
Maar iedereen is knap voor iemand en als iemand zichzelf knap vindt is dat alleen maar fijn, dus waarom zeg je dit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Jezelf knap vinden is nog niet hetzelfde als daadwerkelijk knap zijn. Dat begrijpen jullie?
Ja en nee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:45 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Maar iedereen is knap voor iemand en als iemand zichzelf knap vindt is dat alleen maar fijn, dus waarom zeg je dit?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef Doum het volgende:
Foto's waar meisjes met hun oma opstaan kom ik ook vaak tegen. Vind ik wel kjoet![]()
Waar ik minder van gecharmeerd ben zijn foto's met honden. Ooit een date gehad waar een vieze stinkende domme kwijlhond steeds bij me kwam liggen op de bank. Zij vond dat allemaal maar normaal, het was haar "kindje". Wist niet hoe snel ik daar weg moest zijn.
Boeiend. Als iemand zichzelf knap vindt dan is dat alleen maar mooi en moet dat vooral zo blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja want iedereen is knap voor iemand.
Nee want er zijn ook schoonheidsidealen.
Natuurlijk is dat alleen maar fijn, maar het betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is, in vergelijking tot bovenstaande.
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw hoef je gelukkig niet knap te zijn.
Klopt, soms had ik 2 dagen geen notifications maar wel 5 nieuwe berichten en een nieuwe matchquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt weer![]()
Ben weer even aan het tinderen geslagen, al is het erg rustig want volgens mij werken die notifications zelden lekker.
In het echt wel...maar op de foto nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn scheelt al zo'n 50%
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
In het echt wel...maar op de foto niet
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:42 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in manipuleren
Ik heb t juist andersom, in het echt ben ik veel leuker.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:42 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.
De waarheid komt toch wel uit, dus waarom zou je de ander voor de gek houden met "gemaakte" foto's?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.
Misschien om op die manier een voet tussen de deur te krijgen? Ik snap daar zelf ook weinig van. Als een vrouw met wie ik date in het echt ouder of dikker blijkt te zijn dan op haar foto's, dan kap ik de date gelijk af in ieder geval.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De waarheid komt toch wel uit, dus waarom zou je de ander voor de gek houden met "gemaakte" foto's?![]()
En ja, ik spreek de dames erop aan als de foto veel ouder is, dan hoe ze er op de date uitzien..
Ik heb wel eens mensen gezien die er op de foto uitzien alsof het topmodellen zijn en in 't echt onder de puisten zitten enzo. Gelukkig doen die niet aan internet daten voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.
zo ver ligt het gooi niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Waarom wonen alle leuke mannen ver weg?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier nog even op terugkomend. Ik besloot een nieuw Facebook account te maken en daar op in te loggen. Met dezelfde foto's natuurlijk en het opnieuw te proberen. Tot nu toe 2 matches dus wellicht lag het daaraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Paiq zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Almelo is wel ver bij jou vandaan ja, sorry.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Paiq zeker?
Wel herkenbaar
(vrouwen dan, he)
Optieven, gauw.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Almelo is wel ver bij jou vandaan ja, sorry.
Nee hoor. In de zomer maar even feunen daar, klappen we een Kanon, en gaan we een assie draaien.quote:
Ja, je bent welkom.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. In de zomer maar even feunen daar, klappen we een Kanon, en gaan we een assie draaien.
Wow.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
KLB / FOK! was down
En dan alles vervangen door Toto
Ben ik nog enger.quote:
Liev.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik nog enger.
Want dan ben ik al, zegt een bepaald iemand.
Haha thanks.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Liev.
Nee hoor je bent tofkomt vanzelf weer een leuke meid voor je.
Ben meer van Deezertje's aanpak. Gewoon haar Facebook opzoeken via de reflectie van haar brilquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon mijn tactiek gebruiken. Meisje natekenen en haar aanspreken. Het werkt.
Je kunt soms heel eng doen ja. Maar ik zou het geen intrinsieke kwaliteit van je willen noemen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik nog enger.
Want dan ben ik al, zegt een bepaald iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |