abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2015 @ 08:48:11 #126
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153602965
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 07:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezen :(
is gras groen?
  woensdag 17 juni 2015 @ 08:50:42 #127
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_153602997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben :')- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt :')
Ach, zo zijn er vreemdere redenen om iemand te blokkeren.

Ik ben laatst geblokkeerd door een dame omdat ik die avond geen tijd had om met haar te appen.

Dagenlang leuk en spannend contact en een keer geen tijd en dan kan ik al optyfen? Nou ja, doei dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_153603009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat een draak van een gesprek. :{ Mijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
Inderdaad, maakt me ook niet uit wie wie is, zou ze beiden blokkeren. :')
  woensdag 17 juni 2015 @ 09:27:53 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153603472
Ja, ik ook. Lijkt wel een gesprek wat je hebt met je saaie tante van 75 op de verjaardag van ome Hans. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 17 juni 2015 @ 09:47:13 #130
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153603759
doe toch normal man, lees eens een sticky topic, is goed voor je carriere op FOK!

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 17-06-2015 09:53:18 ]
pi_153603922
Gratis tip: ik vind uit het gesprek lezen dat je totaal geen kaas gegeten hebt van je gesprekspartner aanvoelen. Ze noemt dat ze snel skypet, dus dat haalt je argument "ze vindt zichzelf vast te lillik om eerlijk te zijn" argument onderuit. Ze noemt een hekel te hebben aan enkel gefocus op uiterlijkheden en jij zaagt er nog even lekker een kwartier over door. Dat was een uitstekend moment om over haar kat te beginnen en na een hilarisch gesprek voor te stellen ff te skypen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 17 juni 2015 @ 12:04:35 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_153606840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat een draak van een gesprek. :{ Mijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
:D ok ok

Ik lulde er te veel op door, duidelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 17 juni 2015 @ 12:06:22 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_153606887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gratis tip: ik vind uit het gesprek lezen dat je totaal geen kaas gegeten hebt van je gesprekspartner aanvoelen. Ze noemt dat ze snel skypet, dus dat haalt je argument "ze vindt zichzelf vast te lillik om eerlijk te zijn" argument onderuit. Ze noemt een hekel te hebben aan enkel gefocus op uiterlijkheden en jij zaagt er nog even lekker een kwartier over door. Dat was een uitstekend moment om over haar kat te beginnen en na een hilarisch gesprek voor te stellen ff te skypen.
daar heb je wel gelijk in inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_153608292
Beetje subtieler mag wel jongens -O-
  woensdag 17 juni 2015 @ 13:11:29 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_153608469
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:05 schreef Faxie het volgende:
Beetje subtieler mag wel jongens -O-
Hoezo? Wat onsubtieler komt soms beter aan :+
pi_153619660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 17 juni 2015 @ 19:52:21 #137
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_153619704
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan :')
Godver :')
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 17 juni 2015 @ 19:56:04 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153619826
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben :')- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt :')
Pijnlijk gesprek, jezus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153619976
quote:

[..]

Ohh sorry :P
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:53:57 #140
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_153621557
quote:

[..]

Wat een engerd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_153622368
Ik geloof er dan weer helemaal niets van dat iemand zoiets daadwerkelijk doet of wil doen. Lijkt me meer een beetje slap geouwehoer of zo. :P
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
pi_153622557
Oh ik heb ze erger gehad :')

Op Tinder zaten toch wel echt de raarste mannen _O- Heb er nog allerlei printscreens van :')
Wat een sfeerspons.
pi_153622733
Dat geloof ik. Maar ik bedoel meer van: iemand kan het wel zeggen, maar ik denk dat veel mensen Tinder niet zo serieus nemen en slap ouwehoeren. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand echt zoiets wil doen. :')
pi_153622802
Maar Tinder was een jaar (of twee jaar?) geleden even heel erg populair natuurlijk. Nu zitten er - volgens mij - meestal zeer aparte types op en is het 'leuke' van Tinder wel voorbij.
pi_153622879
Nou Tinder is geen relatieplanet nee maar in de tijd dat ik erop zat vlogen de dates wel om je oren.

Ik heb nu al een poos niet meer op Tinder gezeten maar het leuke was er wel af ja.
Wat een sfeerspons.
pi_153631017
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh ik heb ze erger gehad :')

Op Tinder zaten toch wel echt de raarste mannen _O- Heb er nog allerlei printscreens van :')
Haha, ik ben nieuwsgierig :D

En dat verhaal over die gozer die dan rond ging fietsen _O-
  donderdag 18 juni 2015 @ 10:03:25 #147
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153632716
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan... :')

Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.

Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Fuck the EBU
pi_153641097
Ik was ook een fatty. Was daar altijd eerlijk over. Als ze ontmoeten gaan ze het toch zien, en als ze daarop afknappen is dat nogal tijdsverspilling. Kun je beter van te voren weten.

Ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat iemand er op afknapte.
pi_153641194
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan... :')

Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.

Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Sowieso vind ik bij Tinder ook opvallend vaak van die lijsten staan met wat je allemaal wel moet en niet moet doen bij een mogelijke match. Dat vind ik ZO wijffig! Droogtrekker pur sang!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_153641398
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:

Op OKC zitten een hoop aparte figuren. :') Ervaringen met Tinder zijn een stuk positiever.. Ik weet alleen niet of dat iets over Tinder zegt of over OKC..

Ik vind het altijd wel mooi om de horrorverhalen over datingsites te horen van dates. Bizar wat er als 'gangbaar' gezien wordt door mannen op datingsites. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')