is gras groen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Ach, zo zijn er vreemdere redenen om iemand te blokkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
Ik ben laatst geblokkeerd door een dame omdat ik die avond geen tijd had om met haar te appen.
Dagenlang leuk en spannend contact en een keer geen tijd en dan kan ik al optyfen? Nou ja, doei dan.Wie dit leest is een lezer van dit
Inderdaad, maakt me ook niet uit wie wie is, zou ze beiden blokkeren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gratis tip: ik vind uit het gesprek lezen dat je totaal geen kaas gegeten hebt van je gesprekspartner aanvoelen. Ze noemt dat ze snel skypet, dus dat haalt je argument "ze vindt zichzelf vast te lillik om eerlijk te zijn" argument onderuit. Ze noemt een hekel te hebben aan enkel gefocus op uiterlijkheden en jij zaagt er nog even lekker een kwartier over door. Dat was een uitstekend moment om over haar kat te beginnen en na een hilarisch gesprek voor te stellen ff te skypen.
Hoezo? Wat onsubtieler komt soms beter aanquote:
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Godverquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Pijnlijk gesprek, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ohh sorryquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
Wat een engerd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh ik heb ze erger gehad
Op Tinder zaten toch wel echt de raarste mannenHeb er nog allerlei printscreens van
Sowieso vind ik bij Tinder ook opvallend vaak van die lijsten staan met wat je allemaal wel moet en niet moet doen bij een mogelijke match. Dat vind ik ZO wijffig! Droogtrekker pur sang!quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Op OKC zitten een hoop aparte figuren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |