Blijkbaar voelt ie niet hetzelfde anders zou hij zijn vriendin wel verlatenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:22 schreef Aijmee het volgende:
Klopt zeker. Ik vind het wel heel erg klote, want vind hem echt heel leuk. Maar ik zie ook wel een beetje in dat hij waarschijnlijk niet dezelfde gevoelens heeft - al zegt hij van wel.
Verder heb ik een best leuke andere date, maar ik vind het een beetje vreemd dat hij op z'n 25e nog steeds bij zijn ouders woont in plaats van op kamers ofzo, maar dat is wss ook weer oppervlakkig van mij. Dus ik geef het maar een kans.Toch vind ik het een beetje gek.
Van dat alcohol slaat nergens op. Juist de mensen die veel alcohol drinken zijn zonder juist enorm niet gezellig! Die drinken alleen omdat ze dan ineens geen grenzen hebben of anders niks durven... Mensen die niet drinken hoeven dus niet altijd saai en braaf te zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Ja, is makkelijker qua geld en hij studeert nog. Nou ja, ik vind het een beetje vreemd op die leeftijd. Hij drinkt ook al geen alcohol. Beetje braaf dus, maar wel gewoon leuk, dus ik geef het maar een kans
Ik woonde op mijn 25e ook nog thuis. Ben een halfjaar geleden gaan samenwonen met mijn vriendin maar dat liep al gauw stuk... als ik dat vantevoren geweten had dan had ik nu nog steeds thuisgewoondquote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Ja, is makkelijker qua geld en hij studeert nog. Nou ja, ik vind het een beetje vreemd op die leeftijd. Hij drinkt ook al geen alcohol. Beetje braaf dus, maar wel gewoon leuk, dus ik geef het maar een kans
Ik woonde toen nog thuisquote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
Laten we wel wezen, als je op je 25e nog thuis woont 'omdat dat gewoon een stuk makkelijker is qua centjes' ben je ook echt een ongelofelijk suffe nerd. Get a life.
Studeert hij in dezelfde stad als waar zijn ouders wonen? Ik kon niet wachten om op kamers te gaan indertijd, maar niet iedereen heeft die behoefte.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Aijmee het volgende:
Klopt.
Jezelf diep in de schulden steken om de "lang leven de lol student" uit te hangen, dat schiet opquote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
Laten we wel wezen, als je op je 25e nog thuis woont 'omdat dat gewoon een stuk makkelijker is qua centjes' ben je ook echt een ongelofelijk suffe nerd. Get a life.
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:17 schreef Aijmee het volgende:
Het is ook makkelijker, maar op een bepaalde leeftijd wordt het raar als je thuis woont (vind ik). En ik vind 25 wel zo'n leeftijd.Hij studeert in Utrecht en woont er een uurtje reizen vandaan, Utrecht is superleuke stad dus dan is het best een beetje suf. Ofzo. Maar hij is wat serieuzer denk ik, is meer van het sparen enzo, dus een nerd is 't niet echt. Denk ik.
Ik heb ook bewust langer gewacht. Ging met 24 het huis uit en toen meteen appartement. Studentenhuis/kamer-periode overgeslagen. Nooit behoefte aan gehad. Ik woonde vlakbij waar ik studeerde. In die tijd gewoon gewerkt en geld verdiend.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jezelf diep in de schulden steken om de "lang leven de lol student" uit te hangen, dat schiet op
Ieder maakt daarin zijn of haar keuzes.. Deze kun je of respecteren of niet
OT: Laaste date was het ook niet. *note-to-self: Zoek de date dichterbij, afstand werkt niet..
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...quote:Op maandag 15 juni 2015 11:43 schreef Aijmee het volgende:
Ik vind het toch een beetje raar om eerlijk te zijn, maar het kan nergens op slaan dat ik het raar vind. Maar dan is iedereen gezellig aan de alcohol en dan lust hij het niet.
Saai zijn proberen recht te praten...quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...
Daarnaast woonde ik ook tot net 26 thuis maar ik deed dat gewoon vanwege het geld. Toen ik afgestudeerd was een jaartje doorgespaard en mijn hele inboedel bij elkaar gekocht. Nooit spijt van gehad. Vrijheid had ik met mijn ouders toch wel.
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik geen relatie heb en geen vrouwenmagneet ben is thuiswonen de makkelijkste optie. Anders wil je inderdaad wel sneller op jezelf.
enkel had feit dat je tegen vrouwe zegt "ik woon nog thuis" maakt je al minder vrouwenmagnaat, dus je werkt jezelf dan tegen als je juist meer vrouwenmagnaat wilt worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.
Je komt niet zelfstandiger over, je wordt/bent dan zelfstandigerquote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..
Deezertje, niet alles draait om vrouwen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien meer zelfstandig kom je dan over maar ik ben sowieso niet het type dat vrouwen snel mee naar huisneemt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |