Tja, in Utrecht iets vinden is ook niet makkelijk. Maar ik zou het op zijn minst proberen. Overigens kunnen er diverse redenen zijn waarom iemand nog (of weer) thuis woont. Wie weet heeft hij een goede reden?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:17 schreef Aijmee het volgende:
Het is ook makkelijker, maar op een bepaalde leeftijd wordt het raar als je thuis woont (vind ik). En ik vind 25 wel zo'n leeftijd.Hij studeert in Utrecht en woont er een uurtje reizen vandaan, Utrecht is superleuke stad dus dan is het best een beetje suf. Ofzo. Maar hij is wat serieuzer denk ik, is meer van het sparen enzo, dus een nerd is 't niet echt. Denk ik.
Precies! Thuis wonen betekent niet altijd geen vrijheid. Sommige ouders laten je gewoon vrij qua wat je doet/laat.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...
Daarnaast woonde ik ook tot net 26 thuis maar ik deed dat gewoon vanwege het geld. Toen ik afgestudeerd was een jaartje doorgespaard en mijn hele inboedel bij elkaar gekocht. Nooit spijt van gehad. Vrijheid had ik met mijn ouders toch wel.
Mwah, wat cue zegt klopt wel. Op jezelf wonen heeft vaak toch wel bepaalde voordelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wauw, zelfs hierin trek je de meest bizarre conclusies.
En wat nou als ze er naar vraagt?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
enkel had feit dat je tegen vrouwe zegt "ik woon nog thuis" maakt je al minder vrouwenmagnaat, dus je werkt jezelf dan tegen als je juist meer vrouwenmagnaat wilt worden.
Dit ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef Silenus het volgende:
Laten we wel wezen, als je op je 25e nog thuis woont 'omdat dat gewoon een stuk makkelijker is qua centjes' ben je ook echt een ongelofelijk suffe nerd. Get a life.
relaxed, 25 euro zakgeld, knopje indrukken en de poep wordt gewassen (binnen half uur), tafeltennissen met mijn vrienden, eigen parkje, jaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ook een optie ja.
Had ik niet achter je gezocht. Hoe bevalt dat?
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
relaxed, 25 euro zakgeld, knopje indrukken en de poep wordt gewassen (binnen half uur), tafeltennissen met mijn vrienden, eigen parkje, ja
Hoe dúrf je met een steekhoudend argument op de proppen te komen?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.
Ik was geen vrouwenmagneet toen ik bij mijn ouders woonde.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen vrouwenmagneet zijn is juist een reden om op kamers te gaan wmb. Vooral als met vrouwen omgaan de grootste hindernis is.
Dan zeg ik "creatief verpakt"quote:Op maandag 15 juni 2015 19:54 schreef K44S het volgende:
[..]
En wat nou als ze er naar vraagt?
"Ja, ik woon onder een dak met mensen waar ik om geef, betaal geen huur of whatever.. maar er zijn wel bepaalde regels"
Vooralsnog gaan we bij jou slapenquote:
Ik wil je daddy wel zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik terug mocht naar m'n ouders zou ik het direct doen
Ranzige keukens heb ik ook wel eens gezien, maar vaak is het ook prima en schoon hoor. Alleen bij mannen is het vaak wel anders is mijn ervaring.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb ook bewust langer gewacht. Ging met 24 het huis uit en toen meteen appartement. Studentenhuis/kamer-periode overgeslagen. Nooit behoefte aan gehad. Ik woonde vlakbij waar ik studeerde. In die tijd gewoon gewerkt en geld verdiend.
Die ranzige keukens en veel te kleine kamers heb ik wel gezien tijdens mijn reis in Nieuw-Zeeland
Dar kan ik eigenlijk niet zo goed uitleggen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom is het gezellig om alcohol te drinken? Dat heb ik echt nooit begrepen...
Daarnaast woonde ik ook tot net 26 thuis maar ik deed dat gewoon vanwege het geld. Toen ik afgestudeerd was een jaartje doorgespaard en mijn hele inboedel bij elkaar gekocht. Nooit spijt van gehad. Vrijheid had ik met mijn ouders toch wel.
Erg offtopic maar voor mijn werk kom ik redelijk veel in studentenhuizen en bij de dames is het vaak erger hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:06 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ranzige keukens heb ik ook wel eens gezien, maar vaak is het ook prima en schoon hoor. Alleen bij mannen is het vaak wel anders is mijn ervaring.
In mijn ervaring dus helemaaaaaal niet. Meisjes zijn netter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:21 schreef SGoed het volgende:
[..]
Erg offtopic maar voor mijn werk kom ik redelijk veel in studentenhuizen en bij de dames is het vaak erger hoor
Dit dus. Dat generaliseren hierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:29 schreef Cue_ het volgende:
Verschilt aan de mens, soms zijn vrouwen erger, soms mannen. Opgelost slotje
Zegt dat dan niet meer over jou dan over bijvoorbeeld mij? Ik drink namelijk niet maar ik heb het elke keer weer gezellig als ik sta stappen. Sterker nog. Het enige moment dat ik het minder leuk krijg is als mijn gezelschap zoveel gedronken heeft dat sommigen vervelend worden. Alcohol kan handig zijn als je wordt tegengehouden door je remmingen maar als je leert de teugels zelf een beetje te laten vieren zonder alcohol is het effect gewoon gelijk. Behalve dan dat ik als bob naar huis kan rijden na zo'n nacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:20 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dar kan ik eigenlijk niet zo goed uitleggen.Het hoort er gewoon wel een beetje bij vind ik. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ga stappen zonder alcohol of dat ik in de zon zit met vriendinnen zonder wijntje, zeg maar. Dat is lekker en gezellig. En heel vaak zijn mensen die niet drinken toch wel een beetje saai en niet outgoing. Houden totaal niet van stappen, zijn wat ingetogen. En daar is niets mis mee; maar ik ben juist weer wel van alcohol en feestjes, dus dan gaat dat niet zo samen denk ik?
Ik vind 25/26 echt te oud, hoewel ik best begrijp dat mensen het doen hoor. Maar ik val toch niet op die jongen om die reden denk ik. In mijn omgeving is het vrij normaal om op een bepaalde leeftijd op kamers te gaan, te studeren en je kent het wel. Ik ben dit jaar 20 geworden en woon net op mezelf. Ik ben met (net) 20 de oudste van al m'n vriendinnen. Meeste waren 18 of 19. Op een gegeven moment wil je toch ook een beetje op eigen benen staan ofzo? En ik denk echt dat vrijheid bij je ouders en vrijheid op kamers hele verschillende dingen zijn, maar dat weet je pas als je het zelf meemaakt.
Kort samengevat: iedereen is anders, maar ik val eigenlijk niet op zulke mensen denk ik. Alleen is het ook weer kortzichtig om mensen zo te veroordelen, dat weet ik ook wel weer, dus daarom geef ik het maar een kans. Om eens te leren dat ik moet stoppen met mensen veroordelen.
Juist. Ik vind een biertje lekker, dus drink ik op zijn tijd een biertje (of meerdere). Als ik het niet lekker zou vinden, zou ik het niet drinken. Als ik liever water of frisdrank zou drinken, dan zou ik dat drinken tijdens het stappen of bij de voetbal of waar dan ook. Ik drink het in ieder geval niet omdat ik dan gezelliger of minder vreemd ben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Edit: overigens als je alcohol lekker vindt zeg ik niet dat je het niet moet drinken, maar onthoud vooral dat er mensen zijn die het ook gewoon simpelweg niet lekker vinden. Dat maakt ons niet minder gezellig of 'vreemd'.
Zegt dit niet meer over jou dan over mij? Het enige moment dat ik het minder leuk heb is als die saaie cola-drinkers nog in de buurt staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:33 schreef Yesse het volgende:
Het enige moment dat ik het minder leuk krijg is als mijn gezelschap zoveel gedronken heeft dat sommigen vervelend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |