Causaal verband?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef -0- het volgende:
Gisteren een date gehad, gezellig maar zit geen vervolg in.
Wel 2 thee op overigens, rooibosthee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Ja maar, ja maar, ja maar. Ik denk dat ze je een zeikerd vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
De ja maars zijn van haar he?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar. Ik denk dat ze je een zeikerd vindt.
Ook van jou. En blijkbaar vond ze dat vervelend. Wel flauw van haar, en is ook wel een indicatie dat je er niet veel aan mist, maar toch.quote:
Hoe meer foto's hoe beterquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Nou...quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe meer foto's hoe beter [ afbeelding ]
Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:51 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik de enige die het überhaupt een fokking boring gesprek vindt...fuck zeg. Hoe lang kun je het hier over hebben man.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:27 schreef Yesse het volgende:
Ze heeft maar één foto en het onderwerp gaat over uiterlijk... Ben ik de enige die denkt dat ze er dus gewoon simpelweg helemaal niet uit ziet als haar foto en ze daarom je heeft geblokkeerd ? Ze geeft meerdere keren aan dat uiterlijk niet belangrijk is terwijl jij toch blijft herhalen het wel belangrijk te vinden.
She ugly.
En dik.quote:Haha ja precies, maar bedoel meer. Dat veel daar handig gebruik van maken, als je bijv beetje dik bent dat je dat op 1 foto niet goed ziet en die gebruiken ze dan als profielfoto
eigenlijk best lullig
-Ja maar
-Ik snap dat wel
-Niet dat je je hoeft te schamen
-Maar veel mensen doen dat wel, terwijl het niet nodig is
Lul je dan ook de hele tijd door hoe belangrijk het innerlijk is of zeg je gewoon dat je een fatty bent en klaar ermee. Groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
God dit was bij mij ook een block geweest hoor
Maar ik ben ook een fatty
Als je er geen zin in hebt ook prima hoor, genoeg die het er wel op kunnenquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lul je dan ook de hele tijd door hoe belangrijk het innerlijk is of zeg je gewoon dat je een fatty bent en klaar ermee. Groot verschil natuurlijk
Daaromquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je er geen zin in hebt ook prima hoor, genoeg die het er wel op kunnen
Ik zal even het laatste deel van het gesprek-Voordat ik weer voor de tigste keer geblokkeerd ben- neerzetten. Niet helemaal gebruikelijk maar oke.
Wat een draak van een gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligtMijn god.
Ik zou je ook blocken. Dik of niet.
is gras groen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post (eerste zin) niet gelezen
Ach, zo zijn er vreemdere redenen om iemand te blokkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligt
Ik ben laatst geblokkeerd door een dame omdat ik die avond geen tijd had om met haar te appen.
Dagenlang leuk en spannend contact en een keer geen tijd en dan kan ik al optyfen? Nou ja, doei dan.Wie dit leest is een lezer van dit
Inderdaad, maakt me ook niet uit wie wie is, zou ze beiden blokkeren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een draak van een gesprek.Mijn god.
daar heb je wel gelijk in inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gratis tip: ik vind uit het gesprek lezen dat je totaal geen kaas gegeten hebt van je gesprekspartner aanvoelen. Ze noemt dat ze snel skypet, dus dat haalt je argument "ze vindt zichzelf vast te lillik om eerlijk te zijn" argument onderuit. Ze noemt een hekel te hebben aan enkel gefocus op uiterlijkheden en jij zaagt er nog even lekker een kwartier over door. Dat was een uitstekend moment om over haar kat te beginnen en na een hilarisch gesprek voor te stellen ff te skypen.
Hoezo? Wat onsubtieler komt soms beter aanquote:
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:54 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand geen 2e foto wil laten zien is dat voor mij genoeg om het te beindigen. Het klopt gewoon niet.
Godverquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er dus zo 1 gehad, had 1 foto en that's it. Weigerde ook meer te sturen.
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
Pijnlijk gesprek, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de streepjes ervoor is die meid. Ben ik nou gek of is dit een normale reden om iemand te blokkeren? En het is nu inmiddels de zoveelste keer dat het gebeurt, dus ik begin langzamerhand wel te twijfelen of het aan mij ligtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ohh sorryquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was sowieso een hele vreemde kerel. Als ik niet zou zeggen in welk gedeelte van Utrecht ik woonde dan zou hij wel gaan rond fietsen tot de afstand op 0km zou staan
Wat een engerd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha, ik ben nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
Oh ik heb ze erger gehad
Op Tinder zaten toch wel echt de raarste mannenHeb er nog allerlei printscreens van
Sowieso vind ik bij Tinder ook opvallend vaak van die lijsten staan met wat je allemaal wel moet en niet moet doen bij een mogelijke match. Dat vind ik ZO wijffig! Droogtrekker pur sang!quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Op OKC zitten een hoop aparte figuren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:03 schreef Yesse het volgende:
Ik heb juist OKC er binnen 36 uur afgegooid omdat ik alleen maar weirdo's kreeg die me vage berichten gingen sturen. Eén gast stuurde me bijna direct een foto van zichzelf in boxer want hij had schildpadden op zijn buik getatoeëerd staan...![]()
Tinder vind ik dan nog wel meevallen, vooral omdat je bewust zelf kunt kiezen wie met jou zou kunnen matchen. Je kunt aan foto's een hoop aflezen vind ik. Ook wel wat vage dingen meegemaakt maar toch valt het wel mee.
Wat wel mooi is, ik kwam een tijd terug iemand tegen die in zijn tekst had staan "Voordat je de match opheft graag even aangeven, wel zo aardig". Alsof dat íets aan de situatie zou veranderen. "Hoi, ik ga de match opheffen want ik vind je saai" "Maar ik ben helemaal niet saai, ik heb een heel interessante postzegel collectie!!"
Ik ben een apart typequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef Aijmee het volgende:
Maar Tinder was een jaar (of twee jaar?) geleden even heel erg populair natuurlijk. Nu zitten er - volgens mij - meestal zeer aparte types op en is het 'leuke' van Tinder wel voorbij.
Dat is niet erg, ook wel leuk hoor!quote:
ik had zaterdag/zondag, tinder weer geïnstalleerd... maar het viel flink tegen. Dus maar weer er van af geknalt.quote:
Misschien wat meer tijd gunnen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef K44S het volgende:
[..]
ik had zaterdag/zondag, tinder weer geïnstalleerd... maar het viel flink tegen. Dus maar weer er van af geknalt.
Gedaan, maar ik vind het desondanks dat je het ook voor de "lol" doet, beetje geforceerd zoeken naar iets (of het nou puur seks is, of dat het nou een relatie is.... dat is persoonlijk)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Misschien wat meer tijd gunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |