SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Denk niet dat dat de character is waar je daadwerkelijk mee gaat spelen eerlijk gezegd.quote:
Ach, beter dan al die games met prachtige trailers en vervolgens zwaar teleurstellen op de release.... Daarbij was Fallout nooit echt mooi. Daarbij zag ik wel een totaal ander kleurenpalet, textures en schaduwenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:34 schreef FredVleespet het volgende:
Fallout![]()
Alleen grafisch nog niet echt onder de indruk
Beter dat het er nu nog niet zo denderend uit ziet (al vind ik dat best nog wel mee vallen), en als ie uit komt verbeterd is, dan dat alles er nu superduper gelikt uit ziet, maar flink gedowngrade wordt bij de release.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:34 schreef FredVleespet het volgende:
Fallout![]()
Alleen grafisch nog niet echt onder de indruk
Of dit is de gelikte versie en wordt hij nog gedowngrade [/pessimist]quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter dat het er nu nog niet zo denderend uit ziet (al vind ik dat best nog wel mee vallen), en als ie uit komt verbeterd is, dan dat alles er nu superduper gelikt uit ziet, maar flink gedowngrade wordt bij de release.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of dit is de gelikte versie en wordt hij nog gedowngrade [/pessimist]
ze stellen hem vast wel bij naar benedenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter dat het er nu nog niet zo denderend uit ziet (al vind ik dat best nog wel mee vallen), en als ie uit komt verbeterd is, dan dat alles er nu superduper gelikt uit ziet, maar flink gedowngrade wordt bij de release.
goed verhaal manquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan zal ik uiteindelijk toch een PS4 moeten gaan kopen.
Vermoed dat Fallout 4 niet voor de PS3 gaat verschijnen. En Fallout is de enige game die ik nog de moeite waard vind.quote:
gelukkig maar, al die cross-gen zit vol compromis.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat Fallout 4 niet voor de PS3 gaat verschijnen. En Fallout is de enige game die ik nog de moeite waard vind.
Hier ook wel. Kijk ik koop nog weleens een andere game, maar Fallout is echt de enige reeks wat ik zonder nadenken koop. Preorderen doe ik ook nooit meer, maar als er een vette editie komt dan pre order ik hem meteen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat Fallout 4 niet voor de PS3 gaat verschijnen. En Fallout is de enige game die ik nog de moeite waard vind.
Jij koopt volgens mij alles zonder na te denken en dan verkoop je ze weer na een week. lolquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier ook wel. Kijk ik koop nog weleens een andere game, maar Fallout is echt de enige reeks wat ik zonder nadenken koop. Preorderen doe ik ook nooit meer, maar als er een vette editie komt dan pre order ik hem meteen.
Heb je er zo'n moeite mee jongen? Jij bent echt de enige die dat steeds weer komt verkondigen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij koopt volgens mij alles zonder na te denken en dan verkoop je ze weer na een week. lol
Ben er juist blij mee, krijg je hetzelfde verhaal niet dat alles kleiner moet omdat last gen het niet aan kan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb ik toch gewoon gelijk. Je wordt wel snel op je teentjes getrapt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je er zo'n moeite mee jongen? Jij bent echt de enige die dat steeds weer komt verkondigen.
En overdrijven kan je ook zeg. Heb zeker lang niet alles gekocht op de PS4En ja soms koop ik het en gaat die weer snel weg, omdat ik het inderdaad niet boeiend genoeg vond. Reviews vertrouw ik tegenwoordig niet echt meer en wil het dan toch voor mezelf proberen.
Voordeel van 2ehands kopen. Kan je het altijd voor bijna dezelfde prijs weer verkopen.
Het wordt een beetje vervelend steeds dit te horen. Boeiend of iemand snel zijn games weer verkoopt. Waarom moet je dat steeds weer zeggen vraag ik me af?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heb ik toch gewoon gelijk. Je wordt wel snel op je teentjes getrapt.
Lijkt mij wel dat het ingame beelden zijn. Als dit CGI trailer moet voorstellen wil ik niet weten hoe het uiteindelijke spel eruit ziet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Krijg toch wel steeds het gevoel dat het dit jaar weleens zou gaan gebeuren hoor. Als dit echt ingame beelden waren dan moet de game toch bijna af zijn.
Fallout 3 werd ook op de E3 2008 getoond met een gameplay trailer en oktober 2008 kwam die game. In 2007 kwamen ze wel met een teaser trailer, maar dit noem ik geen teaser trailer. Zie het daarom nu toch echt wel gebeuren dat ze op de E3 gaan zeggen dit jaar nog.
Man man man zou toch echt wel vet zijn hoor.
Hoeveel uur? En heb je ook alle sidewuests gedaan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:40 schreef Disker91 het volgende:
Zo, Witcher uitgespeeld en kan weer het forum in
Tof spel, veel bugs, belachelijke pop-in/laadtijden
8,5/10 (Patches komen maar dit had niet gemogen imo)
Tevens:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vault-Tec Assisted Targeting System zit er wel in hé!
Ja alle side-quests (doe ik altijd met alle games, beetje OCD wat dat betreftquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel uur? En heb je ook alle sidewuests gedaan?
In 16 dagen gamen? 4-5 uur per dag? Damn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ja alle side-quests (doe ik altijd met alle games, beetje OCD wat dat betreft) Ben level 42 dacht ik.
Hoeveel uur? Kan je dat in het spel bekijken? Denk rond de 70 (houd het echt totaal niet bij). Ben daar nooit zo kritisch op mits het meer dan 20 is met RPG's
Is bijna zonde, voor dit soort games moet je een beetje de tijd nemen en veel rondkijken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:01 schreef Tortugal het volgende:
[..]
In 16 dagen gamen? 4-5 uur per dag? Damn.
Omdat je met die twee personages kan spelen ?quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:32 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ben met name benieuwd wat voor multiplayer er gaat komen.
Het geeft namelijk sterk de indruk dat er een couch co-op in zit.
Tja, lig aan de antibiotica dus kon sowieso al weinig doenquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:01 schreef Tortugal het volgende:
[..]
In 16 dagen gamen? 4-5 uur per dag? Damn.
Hoezo? heb alles wel gezien en gedaan wat er te doen viel zonder te rushen hoor. Verhaal lekker in mij opgenomen en alle beslissingen die ik maakte vielen goed uit (voor mij).quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:19 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is bijna zonde, voor dit soort games moet je een beetje de tijd nemen en veel rondkijken.
Volendamquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
is er al iets bekend over waar Fallout 4 zich zal plaatsvinden? Of nog steeds alleen maar giswerk?
Bostonquote:Op woensdag 3 juni 2015 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
is er al iets bekend over waar Fallout 4 zich zal plaatsvinden? Of nog steeds alleen maar giswerk?
Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef DKUp het volgende:
Het spel schijnt al vier jaar in ontwikkeling te zijn
Er stond even op de site van Bethesda: 2015quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.
Fallout 3 kwam eind 2008, dus ze hebben 3 jaar gedaan over Skyrim. Lijkt me dus niet dat ze meer dan 4 jaar doen over een nieuwe Fallout.
Op een site waar je met korting kon pre-orderen stond ook 2015. Zou leuk zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er stond even op de site van Bethesda: 2015
Nu staat er TBA
Dat zei men al een poos geleden maar t is nog niet bevestigd met die nieuwe trailer toch?quote:
Waaaaat 2011?! Sick man, dat de tijd zo snel gaat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:33 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep Skyrim is de laatste game van Bethesda en komt uit november 2011... dus als deze game in november 2015 komt was het 4 jaar. Tijd genoeg.
Fallout 3 kwam eind 2008, dus ze hebben 3 jaar gedaan over Skyrim. Lijkt me dus niet dat ze meer dan 4 jaar doen over een nieuwe Fallout.
Jawel, een aantal van Boston's landmarks zijn te zien in de trailer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zei men al een poos geleden maar t is nog niet bevestigd met die nieuwe trailer toch?
Wel nice trouwens als ze dat er zo in hadden gestopt.
Daar dacht ik ook nog aan.quote:
Kom er niet eens inquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Metal gear binnen trekken duurt drie uur zelfs met Wifi versterker. psn zelf is ook maar traag en log krijg ik het idee.
Iedereen is natuurlijk tegelijk aan het downloaden.quote:
Alleen updates volgens mij, maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk tegelijk aan het downloaden.
Gaan downloads ook verder in rustmode of alleen updates ?
Ook downloadsquote:Op donderdag 4 juni 2015 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk tegelijk aan het downloaden.
Gaan downloads ook verder in rustmode of alleen updates ?
Ik gebruik een kabelquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:39 schreef Drankster het volgende:
Is die Wifi van de PS4 niet gewoon slecht?
Heb echt nooit problemen via de kabel.
quote:Before you all say: "TROLL!" "LIAR!", etc, you can all can your mouths and ask one of the Bethesda Employees about Me (my username is my name) and they will confirm I worked for Bethesda. I am strictly posting this in "Revenge" for them firing me.
Anyways, I worked at Bethesda Game Studios in Maryland up until last month before I was fired for releasing confidential information (but it was an accident!) and so here I am, sitting unemployed with my 2 kids thanks to those fools. So, I wanted to say: I worked on, and played, Fallout 4. Yes, I did.
I want to confirm that the recent leaks about Fallout 4 are true. In Fallout 4, you are in Boston, and it takes place in the year 2287, exactly 10 years after Fallout 3.
In Fallout 4, mixing things up, we are making the game more "Story Based" and the player character will finally talk, and narrate his storyline.
At the beginning of the game, you create your character (You can only be a male in the main story), and afterward, you start the game with a blast. After the blast, you awake to see the building you are standing inside blown apart and your wife, Lydia, dead. Robots and Androids are storming the place, killing and kidnapping the people inside. You, known as "The Officer", must escape and get revenge.
Fallout 4 is set in and around Boston and the surrounding countryside.
The downtown area is entirely controlled by "The Institute", a group of techies and scholars, as well as researchers, who devote their lives to technology.
The countryside area is a "Wasteland" with small towns and settlements, as well as vaults here and there.
Logan International Airport is taken over by the Brotherhood of steel, who are there trying to control the technology, and are currently waging a war against the institute, as they both have disagreements as to who should be in control of the technology in the area.
Meanwhile, Vault 79, located outside of Boston, is under the control by "The Railroad", a group of people dedicated to helping Androids escape the institute.
The map of Fallout 4 is about 3 times the size of Skyrim. The reason for this is to make a much more realistic and interactive world, that players can always find new things, even if they have played it for years after release.
FACTIONS:
• The Railroad returns from Fallout 3, where you only had a small glimpse of it during the "Replicated man" quest. In this game, they are a full faction and are much larger.
• The Brotherhood Of Steel returns and control Logan Airport. This BOS is not the same as seen in Fallout 3. Instead, a similar BOS to the ones seen in the classic Fallout games as well as Fallout New Vegas make an appearance, only caring about technology, and will obtain it by force if they have to.
• The Institute returns from Fallout 3, and is headed by a man named Thomas Littleton. They are the primary antagonists of the game, and control most of Boston Downtown. Their patrols in Downtown Boston are the counterpart in this game to the Super Mutants in Downtown DC in Fallout 3.
• Talon Company also returns, but in a much smaller force. They base operations outside of a bunker located in Downtown Boston.
• Raiders return too.
CREATURES:
• Super Mutants return, in the same form as the ones from Fallout 3, keeping in line with the "East Coast" mutants.
• Feral Ghouls return as well.
• Vicious Dogs return.
• Feral Cats are new, and exclusively located in one of the vaults.
• Spore Carriers return from Fallout New Vegas, and are located in sewers.
RETURNING CHARACTERS:
• Madison Li returns from Fallout 3. 10 years prior to Fallout 4, she left D.C after the Loss of James and having thought she lost the lone wanderer as well. Having had enough, she left to Boston, as it is home to one of the biggest Scientific facilities. Madison will once again be voiced by Jennifer Massey.
• Three Dog returns as well, although he is only heard on the radio, and not seen in person. People believe the radio is not actually live, and that it is simply a looped recording. (Based on the fact that you CAN kill him in Fallout 3.) He is voiced by Erik Todd Dellums.
• Bryan Wilks returns from Fallout 3. Yes, the little boy you saved from Grayditch. He is now 19 years old and is a mercenary, working with Talon Company. He bases his reason as to working with them on "Once someone saved me, and I wanted to be just like them!" He is voiced by Jerry Jewell.
• Other Fallout 3 characters return as well, but only through save transfer (Detailed below).
PLATFORMS:
Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch.
The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim.
Fallout 4 will also be available on Playstation 3 and Xbox 360. This version is also being developed by Bethesda Game Studios, but will release a year after the advanced version. This version runs on the Creation Engine, the same engine that powered Skyrim. This is being done so that PS3/360 users can play the game without problem. Everything will be the same in this version as the advanced version, except for the graphics, gameplay and some additional features.
Also, Fallout 4 on PS3 and Xbox 360, last I knew, was around 20GB+. This means that it will most definitely require install.
Also, players of the PS3/360 version will be pleased to know that Fallout 4 will be able to import your Fallout 3 save, and adapt choices you made from that game for Fallout 4. This means that some additional characters could pop up, depending on if you killed them or not in Fallout 3. Also, some story references from Fallout 3 will be mentioned. Did the BOS save the capitol wasteland? Or did it fall? Did Sarah turn on the purifier and die? Or did the lone wanderer do it? It might get mentioned depending on your choices!
DEVELOPERS:
Fallout 4 is being developed by Bethesda Game Studios, the same developer behind Fallout 3.
GAMEPLAY:
Fallout 4 plays similar to Fallout 3 and New Vegas. You can play in Third Person or First Person, or on the PC version, a new "Classic Mode" that will put the game into birds eye view and play similar to the classic Fallout Games. (Although by my experience, it actually looked and played more like the PS2/Xbox Fallout: Brotherhood of steel.)
Unlike Fallout 3 and Fallout New Vegas, you can only play as a man. This is due to the storyline requiring it. However, after the main story is over, you can have a gender change. BGS did not rule out Females for possible standalone DLC, however.
Additionally, full support for Trophies/Achievements are present on all console versions, and full steamworks support is present for the PC version.
PROGRESS:
By my estimate, Fallout 4's PS4/XboxOne/PC version is about 40% complete, while the PS3/Xbox360 version is about 15% complete. Both versions are being developed by BGS.
RELEASE DATE:
BGS has a "Roadmap" already planned out for Fallout 4 and a spinoff. I already was informed about it from the studio when I worked there, and I read it. Basically, the roadmap is this:
1. June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer only
2. July 2015 - First gameplay trailers
3. August 2015 - More information
4. October 2015 - PS4/Xbox One/PC release
5. November 2015 - First DLC
6. December 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version release
7. January 2016 - Third DLC
8. March 2016 - Forth DLC
9. April 2016 - Fifth and Final DLC
10. June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.
11. October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC
PROOF:
As I said, ask about me, but don't ask about this. If you do, it will 100% be denied. Bethesda will not comment on rumors.
PS. I leaked some of the first Fallout 4 info by accident, and it ended up in the hands of Kotaku. Oops.
http://www.reddit.com/r/F(...)/i_played_fallout_4/
Cool dus in oktober kopen en in juni 2016 de GOTY halen inc. alle DLC.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wow, deze reddit post van 11 maanden oud...
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool dus in oktober kopen en in juni 2016 de GOTY halen inc. alle DLC.
Ik had hem gisteren met een half uur binnen. Met 35 MB kabel internet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Metal gear binnen trekken duurt drie uur zelfs met Wifi versterker. psn zelf is ook maar traag en log krijg ik het idee.
Ja true. Fuck wachten. Wacht al lang genoeg!quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga zeker voor day 1 in oktober, fuck wachten, ik koop de DLC wel in een keer voor een leuke prijs. Hopelijk klopt de rest van die timeline.
Ja, ik heb mijn PS4 nu 1,5 jaar en dit is me denk 3-4 keer overkomen. Moet zeggen dat het de afgelopen maanden goed gaat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:17 schreef Dagger87 het volgende:
Dit is nu de 2e keer dat m'n ps4 een zwart beeld geeft bij het opstarten. Je hoort wel 2 seconden dat ps4 muziek, maar het blijft zwart beeld weergeven. Dan druk ik de ps4 knop uit. Gaat het naar standby. Stroom lostrekken en opnieuw aansluiten. Dan doe ik 'm weer aan en ik krijg dan wel weer beeld.
Iemand die dit ook al heeft ervaren?
1. June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer onlyquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
10. June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.
11. October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC
Dacht dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:06 schreef Mystikvm het volgende:
Dat downloaden op de PS4 is bij mij al maanden traag. Alsof je op een verbinding uit 1999 zit.
Replaystationquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekt vanaf de US PS mobile app. Zo is TLOU remaster ook gelekt vorig jaar! I'm so happy right now
Zelf via de kabel kom ik vaak niet hoger uit dan 50 mbps, terwijl ik op de laptop makkelijk 120 mbps haalquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:39 schreef Drankster het volgende:
Is die Wifi van de PS4 niet gewoon slecht?
Heb echt nooit problemen via de kabel.
Als die timeline klopt, dan denk ik dat ze die last-gen versies inmiddels geschrapt hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
11. October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PCDit
ach, daar speel ik toch niet meer opquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die timeline klopt, dan denk ik dat ze die last-gen versies inmiddels geschrapt hebben.
Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Replaystation
Wil ze weer opnieuw spelen, zal ongetwijfeld wel dit jaar komen met de delay van Uncharted 4
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ikquote:
Gast wat ben je voor nep gamert manquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Dit zien en dan die flut-games die je op PS+ krijgt (op MG na dan).
Ik viel letterlijk in slaapquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ground Zeroes was ik alweer snel klaar mee, die ellenlange cutscenes altijd in MGS....
Als exclusive zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ik
alleen al als je naar 't aantal sales kijkt
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekt vanaf de US PS mobile app. Zo is TLOU remaster ook gelekt vorig jaar! I'm so happy right now
Dat zou echt zo tof zijn idd. En gezien de hoeveelheid van de info die klopt uit dat bericht heb ik toch wel stiekem hoop.quote:
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015quote:
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mij
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.
Uncharted 2 Among Thieves is briljantquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Morri het volgende:
[..]
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.
Eerste trailer deed me niet zoveel ivm beetje onaantrekkelijke kleuren (beetje te hard paars, oranje, etc etc), maar dat zag er in latere beelden al beter uit... en hopelijk wordt het gewoon een fijne 'zen' game, die je even heerlijk een uurtje tussendoor kunt spelen, gewoon beetje vliegen, ontdekken, etc etc etc.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
Volgens mij komt het eerste filmpje van de E3 van vorig jaar.quote:
Ik hou het bij de Steam versie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die payday 2 crimewave edition voor de ps4 gaat halen?
Lijkt mij leuk om een paar vaste gasten te hebben om heists te doen.
doel: niets. Mwoa geen GOAT voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.quote:
Als je het zo uitlegt klinkt het toch wel interessanter...quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je hebt 3 soorten ships, om te traden, minen en om te vechten. Het doel is om het midden van het universum te bereiken en om daar te komen moet je vechten, minen, traden, daarmee nieuwere en betere shit bouwen om weer dieper in het universum te komen etc.
omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.
yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef Cikx het volgende:
Pheno, nu je er toch bent, komt er nog een Heroes of the Storm review?
Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.
Naja, het is gewoon een grote open wereld waarin ongedwongen verkennen en avonturieren uiteraard een groot aspect van de gameplay zijn, maar wel met een concreet doel en een duidelijke manier om dat doel te bereiken. Bij een echte sandbox creëer je je eigen doelen, of niet. Tuurlijk kun je eindeloos blijven exploren zonder het doel te willen bereiken, maar dat kan bij iedere open world game.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal niet
Prima als mensen met tijd te veel het leuk vinden. Maar ik heb tegenwoordig niet zo vee tijd meer, dus die immersie za aan me voorbij gaan. Ook een reden dat ik spellen als The Witcher aan me voorbij laat gaan: als ik in het spel zit ben ik uren verder op een avond en dat gaat bij mij dus niet
quote:When I talk about No Man’s Sky, either on the site or with friends, I typically get one of two reactions. It’s either, “That sounds cool,” or “That sounds cool, but what’s the point?” I get it; a lot of people like to play games with a greater purpose in mind. They want to rescue a princess or kill the bad guy or save the universe – possibly even all three at once. Hello Games’ spacefaring adventure isn’t easily explained, and the fact that the studio doesn’t want to reveal all of its secrets doesn’t make it any easier. That doesn’t mean that there isn’t a goal in the game, for people who want more than simply idling through space, scanning planets, and gathering minerals. There’s a central mystery at the center of the game’s galaxy, and we’re sharing all we currently know about it
quote:You begin the game on a planet, one of hundreds of millions that circle the outer edges of the galaxy. It’s assigned to you randomly, and the odds that you’ll be someplace that another player has set foot on is infinitesimal. If you take a short walk from your starting position, you’ll come upon your first spaceship. It’s slow and weak, but it’ll allow you to get off the planet’s surface and into orbit, where you’ll chart your next move.
Pulling up the galaxy map will provide a better view of your relative position in the galaxy. Your starting planet is one of several in a solar system. Each procedurally generated planet is home to one of several resources, which have their own value depending on its scarcity. When you’re on a planet’s surface, you can scan your surroundings. Valuable commodities are highlighted by a grid-like overlay. Blasting the resources with your multitool harvests them. You can sell your finds at space stations – every solar system has one – or deposit them at trading posts that dot some planets’ surfaces. When you have enough money, you can buy additional fuel for your ship. You’ll need that for the next step in your journey.
quote:2. Building Your Strength
You don’t upgrade your ship in No Man’s Sky. Instead, you purchase new ships. Better ships will have better attributes, including more powerful shields, the ability to withstand harsher environments, and more storage capacity. The last component will be of particular interest for goal-oriented players. Storage capacity refers to both the amount of resources you can carry, as well as fuel. You’ll naturally burn fuel to travel to other solar systems, and your starting ship won’t allow you to travel far.
When you pull up the galaxy map, you’re free to explore beyond your ship’s capabilities. If you zoom all the way out, you’ll notice something interesting in the center of the galaxy. That, ladies and gentlemen, is your goal. The game won’t explicitly state this to the player; you don’t come upon mission logs or distress beacons that guide you in that direction. Instead, players will start to figure out that working your way from the outside in increases your chances of finding better resources. And it’s hard not to notice that strange, fiery-looking object in the middle of the galaxy. It’s up to players to find that out for themselves.
“If you play Minecraft there is no prompt to do anything,” Murray says. “The things I would say is that there are better ships, better weapons, better suit upgrades towards the center of the galaxy. And you’ll go out looking for those and you will find that they are towards the center of the galaxy, but we never say ‘go to the center of the galaxy.’”
http://www.gameinformer.c(...)aspx?PostPageIndex=1quote:Stripped to its most ludicrously basic level, here’s The Point of No Man’s Sky: Harvest resources (or fight A.I.-controlled ships) to acquire wealth. Purchase and refuel a new ship. Head deeper into the galaxy, toward the center. Repeat. Of course, reducing it to that degree eliminates everything that makes the game so incredible, including the wondrous sense of exploration and discovery, but that’s the core of its gameplay loop.
Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mijn god, super exploding zoozo'n spel kan ik zelf ook maken
![]()
MGS is wel tof, best lastig ook nog.
klopt, maar dit is wat meer volledig dan die free editionquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden.
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordtquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maar tijd heb je er wel voor nodig inderdaad, als je dat niet hebt dan gaat het denk ik sowieso niks worden
Hearthstone en 3 Kingdom Rush releases, red ik het mee van Groningen tot Maastricht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
Download Brave Frontierquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordt
Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
kan best, maar de gameplay zuigtquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk.
Great big war game, beste ios strategy gamequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordt
Soort Tower Defence, ik vind het iig leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kan best, maar de gameplay zuigtzou dit op mn ipad niet eens spelen.
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeemquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Great big war game, beste ios strategy gamesamen met xcom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en als iemand Wander wilde aanschaffen....
Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
Ik heb sowieso geen interesse meer in MMO's, dus was deze toch al voorbij gelopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.
Maar technisch ''een pareltje'' zoals je kunt zien.......
Je kan ook door muren heen lopen schijnbaar. Best nice.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor iosquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeem
Het is wel de beste versie van allemaal incl. nieuwe sprites.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor ios
Sindsdien niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef Cikx het volgende:
Vorige E3 was er toch ook een trailer van Wild oid? Is daar nog iets meer over bekend?
De nieuwe Last Guardian.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sindsdien niks meer van gehoord.
Daar hoor je alleen trademark-perikelen van, maar toch, je hoort nog wat.quote:
Waar kijk jij eigenlijk het meeste voor naar uit van de E3, Pheno?quote:
Nope.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Mjah.... het is in ieder geval 'kleurrijk', maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Het spreekt me niet echt aan ofzo.quote:
wat moet ie kosten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier interesse in Child of Light? Ik wil de deluxe edition kopen voor de goodies maar ik heb geen ps3 of ps4 dus ik dacht misschien kunnen we de prijs delen oid.
zo kon je online ook nooit MK en the witcher 3 tegelijk bestellenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.
In Heerhugowaard was (bijvoorbeeld) Bloodborne opeens 75(!) euro...Van andere mensen op bijvoorbeeld budgetgaming hoorde je dat bepaalde games opeens niet meer in de winkel lagen, zelfs toen die mensen de eerste dag als eerste klanten al binnen kwamen.
Ik zat zelf te twijfelen over wat BR-season boxen, maar uiteindelijk niet gedaan. Vaak loop je toch iets 'erbij' te zoeken, en eigenlijk kun je dan net zo goed even wat langer wachten tot die games of BR's gewoon even goedkoper zijn...
En van bijvoorbeeld Far Cry 4 komt binnenkort een GOTY-editie uit, en dat heb je met wel meer games.
Over een half jaar hebben ze wel opnieuw die actie, en dan lijkt ie me al een stuk interessanter.
20 eur kost ie in de shopquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat moet ie kosten?
denk niet dat er veel mensen iets mee willen tho, dit is zn game die 100procent zeker nog wel eens ps plus titel wordt
Die kans lijkt me zeer klein.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Ongeveer net zo groot als de kans dat Bloodborne naar de xbone komt. 0% zoiets denk ik.quote:
Liever niet, is een uurtje leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Blegh, Killer Instict.....quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever niet, is een uurtje leuk.
Doe dan Killer Instinct!
Och... Voor mij nostalgie hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blegh, Killer Instict.....Waardeloos characterdesign.
Voor mij ook nostalgie (In Amsterdam stond hij daar bij die arcade op de hoek bij Tuschinski, en ik had hem op de SNES), maar zelfs toen vond ik het qua gameplay wel leuk (C-c-c-c-c-combo) en grafisch ook uitstekend, maar er zaten maar 2-3 characters in die ik wel tof vond (de menselijke characters), en die hele freakzooi met reptielen en robots, tja.... dat vind/vond ik dus helemaal niks...quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och... Voor mij nostalgie hoor.
Wel de beste netcode ooit voor een fighter schat ik zo in, kunnen Netherrealm en Capcom nog een hoop van leren.
Beetje nietszeggende trailer helaas, dus ben benieuwd of we met E3 wat gameplaybeelden te zien zullen krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
1080p/60fps en verbeterde grafische aspecten.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
Tof! Vorige delen niet gespeeld, dus laat maar komen!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Yup die ga ik halenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Geruchten gaan dat deel vier het laatste deel is met Nathan in de hoofdrol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]want anders zouden ze nu nog niet zoveel kruid verschieten...
Sinds wanneer werkt Naughty Dog samen met Marvel ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Donkere dikke lesbische vrouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.
Sylvana simons is niet dik nigger!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
De game destijds wel gespeeld maar vond er toen echt geen reet aan. Heeft toen trouwens ook helemaal niet zo geweldig gescoord in de reviews, dus ik begrijp ook niet goed waarom dit dan nu opeens als 'klassieker' gezien wordt. Het was een zeer zeer matige 2D scroller die werkelijk in niets uitblonk.quote:
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
HEY, GA VAN MIJN FUCKING LIJN AF!!! ASO!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnYay
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
Walt Disney heeft inmiddels zo fucking veel geweldige licenties, waar ze qua videogames echt veels te weinig mee doen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoper
Mijn usb ingang aan de voorkant van mijn pc is kut dus werkt niet lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?
NEEEEE, wat een bagger controllerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestalquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestal
quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetoothquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]Heb je ook al bluetooth? Dan kan je gewoon wireless
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetooth
Jepquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijk
Ja ging zelfs sneller in slaap stand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2
Maar je downloads blijven wel doorgaan?
Op de ps3 neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Nee via een emu, vandaar dat ik hem voor de pc nodig hebquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Op de ps3 neem ik aan?
Kingdom hearts 2 heb ik op 100 procent uitgespeeldgeen plat trouwens..
Kwalitatief waren ze beter de 3'squote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
Qua 'feel' is de DS4 zeker beter en steviger, met betere d-pad, triggers, analoge sticks, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.
Waarom zou ik dat doen als mijn DS4 het nog prima doetquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Of Jiang laat gewoon gratis een pallet vol controllers jatten opsturen door die matties van 'm.
Of weinig verrassingen meer over, is ook wel eens zo geweest. Maar ik zie het ook liever positief in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
Ik heb postduiven afgericht om vanuit HK naar NL te vliegen met een pakketje om hun nek...quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat Bloodborne echt zo moeilijk ?
Hoor er dingen over dat reviewers het opgegeven hebben.
Ik weet niet of ik er wel aan wil beginnen.
Mensen die zeggen dat de controls houterig zijn hebben de game nog nooit gespeeld of zijn simpelweg te slecht voor een From Software game.quote:Op zondag 31 mei 2015 07:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Als je een luie gamer bent zonder doorzettingsvermogen en niet in staat is om enige effort in een game te steken, zoals zelf dingen uitzoeken door te proberen of met behulp van het internet dan is het een moeilijke game.
Is dat wel je ding dan is de game gewoon prima te doen, en zal je een unieke ervaring opdoen die alleen From Software games je kunnen geven. Progressie boeken in een game als BB geeft echt extreem veel voldoening.
Ik mis de extreem strakke combat en controls soms wel eens bij The Witcher 3.....
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zeggen dat de controls houterig zijn hebben de game nog nooit gespeeld of zijn simpelweg te slecht voor een From Software game.
Ja, kan prima. Tijd vliegt op zich ook wel voorbij hoor wanneer je dat speelt, en je kunt gewoon van kampvuur naar kampvuur gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.
Kan je dit ook doen als je een leven hebt ??
Zoveel uur ben je niet kwijt hoor.... denk een uurtje of 50/60 max voor een playthrough?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriend wel eens Dark Souls gezien maar die speelt dat uren achter elkaar.
Kan je dit ook doen als je een leven hebt ??
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, kan prima. Tijd vliegt op zich ook wel voorbij hoor wanneer je dat speelt, en je kunt gewoon van kampvuur naar kampvuur gaan.
Grote onzin, BB is altijd fair. Altijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.
Nee, het is uitdagend, maar wel eerlijk. Als je dood gaat, is het je eigen tekortkoming, en niet vervelend goedkoop valsspelen door de game ofzo. Je wordt ook gewoon steeds beter. Je leert van je fouten en komt steeds verder.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lees dingen als dit spel is gemaakt om gamers te pesten.. Probleem is als ik ergens aan begin wil ik het ook afmaken.
Dat klinkt wel tof maar ik lees ook dingen als hordes vijanden die net voor de nieuw checkpoint staan. En bij die vriend van mij had ik al gezien dat je voor bepaalde vijanden gewoon beter eerst weg kan rennen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, het is uitdagend, maar wel eerlijk. Als je dood gaat, is het je eigen tekortkoming, en niet vervelend goedkoop valsspelen door de game ofzo. Je wordt ook gewoon steeds beter. Je leert van je fouten en komt steeds verder.
Over Bloodborne kan ik weinig zeggen, want die heb ik niet gespeeld, maar de eerste Dark Souls wel (niet uitgespeeld, want HDD crash en geen zin om helemaal overnieuw te beginnen, mede omdat ik genoeg andere games heb/had...), en daar kon je redelijk overleven als je gewoon goed oplette en dus steeds beter werd...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof maar ik lees ook dingen als hordes vijanden die net voor de nieuw checkpoint staan. En bij die vriend van mij had ik al gezien dat je voor bepaalde vijanden gewoon beter eerst weg kan rennen.
* met zakje nootjes op het balkon gaat staanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb postduiven afgericht om vanuit HK naar NL te vliegen met een pakketje om hun nek...
De douche als je na een dag/avond/nacht klaar bentquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waar kijk jij eigenlijk het meeste voor naar uit van de E3, Pheno?
Ik heb hem al in huis omdat die in de Bundle zat bij mijn ps4. Het is alleen ik wil ook heel graag Assassins Creed halen en dragonball z dlc.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 02:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Over Bloodborne kan ik weinig zeggen, want die heb ik niet gespeeld, maar de eerste Dark Souls wel (niet uitgespeeld, want HDD crash en geen zin om helemaal overnieuw te beginnen, mede omdat ik genoeg andere games heb/had...), en daar kon je redelijk overleven als je gewoon goed oplette en dus steeds beter werd...
Kijk, zoals we al aangeven, het is gewoon uitdagend, dus er komen ook momenten dat je denkt:'hoe de fuck ga ik dit doen!?'. De games worden niet voor niets gepromoot met beloftes dat je veel zult sterven...Je gaat gewoon regelmatig dood, en dan denk je 'kut', en dan probeer je het opnieuw, en dan ga je weer dood, maar het gaat al ietsjes beter, en na een paar keer heb je het door en versla je die vijand en heb je een overwinning op de tegenstander maar ook op jezelf bereikt...
Maar als je twijfelt, dan gewoon even een paar maandjes wachten op een mooie pricedrop ofzo. Die game blijft wel goed, maar als hij voor jou dan niet echt jouw ding is, dan heb je er niet teveel geld aan uitgegeven.
Gewoon spelen, en niet meteen opgevenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hem al in huis omdat die in de Bundle zat bij mijn ps4. Het is alleen ik wil ook heel graag Assassins Creed halen en dragonball z dlc.
Dus twijfel een beetje om hem niet te ruilen bij gameshop Twente.
Die heb ik zeer hoog op mijn to buy lijstje staanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef Radjan het volgende:
Oh my god, wat is the Witcher toch een uber game echt genietenWou ik gewoon even kwijt.
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet hadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef Radjan het volgende:
Oh my god, wat is the Witcher toch een uber game echt genietenWou ik gewoon even kwijt.
Heb tussendoor ook nog The last of us om te spelen ik moet gewoon geduld hebben met Assassins.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon spelen, en niet meteen opgeven![]()
En als je het écht niets vind kun je hem altijd nog verkopen.
twitter:PlayStationEU twitterde op vrijdag 05-06-2015 om 11:02:49Flash sale! Bloodborne discounted on PlayStation Store this weekend. Get it: http://t.co/8BGisN4rij http://t.co/2lI6080iSP reageer retweet
hier ook, al iets van een week nauwelijks gespeeld. Mag hopen dat het na dit weekend gefixed isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet had
Je hebt windows xp op de ps4?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:03 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik zou nu ook genieten als ik die xp bug niet had
Bekend 'probleem'quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb tussendoor ook nog The last of us om te spelen ik moet gewoon geduld hebben met Assassins.
Assassins wil ik wel graag uithebben voor de nieuwe komt. Hoop trouwens dat ze dat met die blauwdrukken eruit doen. Heb in Rogue mijn schip niet compleet omdat ik die kut elite blauwdrukken moest vinden. Ik wil best dingetjes zoeken maar niet verplicht.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bekend 'probleem'Ik heb hier na BB ook nog 2 andere games op tafel liggen.
Alles op zijn tijd, ik heb nergens haast mee.
Niet RedHat op je PS4 draaienquote:
Ik heb dat met project cars. Loopt er regelmatig uit met een foutmelding.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, the witcher 3. Nóg instabieler dan windows.
TES shippedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Niet RedHat op je PS4 draaien![]()
Maar dat is zo'n klote bug. En niemand die weet wanneer die patch komt. Gelukkig heb ik nog wel wat andere games om mij mee te vermaken. Maar ik wil toch het liefste The Witcher spelen (en XP krijgen)
En al die fanboys hier zeiden dat het gewoon al af was. Ik blijf wel wachten tot ik tijd heb voor een gepatchde GotY-editiequote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:38 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
nee, the witcher 3. Nóg instabieler dan windows.
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog geen echte bug gehad in The Witcher, behalve dan misschien die lui die in onderbroek rondlopen.![]()
Die XP bug heb ik nog niet, maar ik wacht wel met verder gaan tot het is opgelost.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .
Fixedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat een heerlijke dag om op het terras te zitten
Lekker met de gordijnen dicht is het hier frisser dan buiten.quote:
Bij mij galoppeerde Roach een huis in waar ik hem niet meer uit kreeg maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Afgezien van wat kleine bugs heb ik nu de xp bug die wel redelijk gamebreaking is .
ik heb best wel vaak vage bugs, maar meest irritante zijn dat ik soms niet goed met mensen kan praten (kan dan geen X drukken) en die XP bug.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog geen echte bug gehad in The Witcher, behalve dan misschien die lui die in onderbroek rondlopen.![]()
Servers gaan pas Dinsdag openquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
TES shipped![]()
Ga halen dan, gaan we questen en donder schieten uit onze handen.
Waz me jou?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij is achteraf gezien wel buggier dan ik in eerste instantie dacht idd. Wat een heerlijke dag om te gamen vandaag trouwens zeg
In Novigrad schijnt de zon ook gewoon vandaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Waz me jou?
Alles behalve binnen zitten
Ik heb ook echt het idee dat de PS4 het er behoorlijk zwaar mee heeft, ik merk gewoon dat als ik hem in rest mode zet het allemaal wat trager laadt, ik af en toe zo'n wazig beeld krijg als ie ff moet "denken". Is voor mijn gevoel minder als ik hem gewoon uit heb gezet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb best wel vaak vage bugs, maar meest irritante zijn dat ik soms niet goed met mensen kan praten (kan dan geen X drukken) en die XP bug.
Met meer dan 30 graden ben ik ook niet voor mijn lol buiten hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Waz me jou?
Alles behalve binnen zitten
Ja krijg hem hopelijk rond die dag binnen. Ik weet het nooit zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:01 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Servers gaan pas Dinsdag openEn ik heb hem bij bol besteld
ligt volgens mij meer aan de suspend modus, dus alleen de game sluiten kan ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook echt het idee dat de PS4 het er behoorlijk zwaar mee heeft, ik merk gewoon dat als ik hem in rest mode zet het allemaal wat trager laadt, ik af en toe zo'n wazig beeld krijg als ie ff moet "denken". Is voor mijn gevoel minder als ik hem gewoon uit heb gezet.
Opstarten duurt nu wel iets langer elke keer, maar volgens mij is het wel stabieler zo. Al heb ik af en toe nog wel een crash gezien van de week. Hopen op de patch dan maar.
Zou ook kunnen ja, maar iig helpt het wel dusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ligt volgens mij meer aan de suspend modus, dus alleen de game sluiten kan ook.
Heb altijd van Bol het op de release gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja krijg hem hopelijk rond die dag binnen. Ik weet het nooit zeker
Tevens nieuwe yugioh deze zomer voor de PS4
Ik hou het nog even bij FFXIVquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb altijd van Bol het op de release gekregenMaar ik heb wel de Imperial Edition gekocht. Hopelijk krijg ik die editie dan ook. Zal wel gelimiteerd worden geleverd namelijk
Zijn er verder nog meer Fokkers die Elder Scrolls Online gaan kopen?
Hoewel ik een groot fan ben van The Elder Scrolls laat ik deze aan mij voorbij gaan. Of hooguit tzt uit de spreekwoordelijke budgetbak.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb altijd van Bol het op de release gekregenMaar ik heb wel de Imperial Edition gekocht. Hopelijk krijg ik die editie dan ook. Zal wel gelimiteerd worden geleverd namelijk
Zijn er verder nog meer Fokkers die Elder Scrolls Online gaan kopen?
Al gestart en gestopt? Is het in de eu gekocht?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:00 schreef Cikx het volgende:
Mijn PS4 is verdomme al de hele nacht The Witcher 3 aan het downloaden en is nu op de helft.
Ja heb één keer de PS4 perongeluk uit en weer aan gezet als je dat bedoelt, maar dat hielp niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al gestart en gestopt? Is het in de eu gekocht?
Dingen uit de US downloaden ontzettend langzaam.. Daarom kan je PS now ook gewoon niet gebruiken in de EUquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja heb één keer de PS4 perongeluk uit en weer aan gezet als je dat bedoelt, maar dat hielp niet.En in de US Store gekocht, dus denk dat het daar aan ligt, al koop ik bijna alles uit de US Store en meestal gaat het vrij snel allemaal.
Echt tergend inderdaad. Ik zal het proberen, thanks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dingen uit de US downloaden ontzettend langzaam.. Daarom kan je PS now ook gewoon niet gebruiken in de EU![]()
En ik bedoelde de download even stoppen en weer starten
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:49 schreef DKUp het volgende:
Dark Souls 3 komt in 2016 voor PS4 en Xbox One.
Gelekt
GERUCHT!!!!!
ziet er wel uit alsof ze nog in de concept art fase zittenquote:
Dat heb ik met Unchartedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:52 schreef Buitendam het volgende:
Vreemd genoeg heb ik ongelofelijk veel zin in God of War 3. Ben echt ontzettend benieuwd wat ze hebben kunnen poetsen.
Maken ze daar ook een remaster van?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik met Uncharted. Gewoon weer zin in om te spelen in grafische glorie
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik met Uncharted. Gewoon weer zin in om te spelen in grafische glorie
Uncharted The Nathan Drake Collection met Uncharted 1, 2 en 3quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maken ze daar ook een remaster van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |