abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:11:21 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153271975

quote:
Assassin's Creed Syndicate is een aankomend action-adventurespel ontwikkeld door Ubisoft Quebec in samenwerking met acht andere Ubisoft studio's en uitgegeven door Ubisoft. Het spel wordt uitgebracht voor PlayStation 4 en Xbox One op 23 oktober 2015 en in het derde of vierde kwartaal van 2015 voor Microsoft Windows. Het is het achttiende deel in de Assassin's Creed-reeks en het vervolg op Assassin's Creed Unity, dat in 2014 uitkwam.

Het spel speelt zich af in Londen in 1868 tijdens de industriële revolutie. Het verhaal volgt de tweeling Jacob en Evie Frye die leven in een wereld van georganiseerde misdaad tijdens het Victoriaans tijdperk en vechten tegen de gevestigde orde, bestuurd door de Tempeliers. Het spel behoudt de series' derde persoons open wereld exploratie maar introduceert ook nieuwe reis systemen en verbeterde combat en stealth mechanieken.
Announcement trailer:

Gameplay trailer:

Special edition

quote:
Na de onthulling van Assassin's Creed Syndicate zelf werden ook de verschillende special editions van de game uit de doeken gedaan. In totaal zullen er voor ons vijf verschillende edities beschikbaar zijn, de ene met al wat meer extraatjes dan de andere. Bovendien krijg je bij sommige retailers sowieso al de Special Edition als dank voor een pre-order, hetgeen je, zoals je hieronder ziet, wat DLC oplevert. Verder wordt ook het bestaan van een Season Pass bevestigd.

Gold Edition - ¤89,99

Inclusief Season Pass, Darwin and Dickens Conspiracy Mission en exclusieve Baker Street outfit.

Special Edition - ¤59,99

Inclusief Darwin & Dickens Conspiracy Mission.

Big Ben Collector's Case - ¤139,99 (exclusief via Uplay Shop)

De exclusieve en prestigieuze Assassin’s Creed® Syndicate Big Ben Collector’s Case is dé collector’s editie voor de ultieme fan. Deze premium bevat een exclusieve Collector’s box, Jacob’s Machinery Figurine, een artbook, een dubbelzijdige kaart van Londen, de soundtrack van de game, een lithografie -die wordt gekozen door de fans die een pre-order plaatsen-, een exclusieve FuturPak™ en unieke premium: een heupflacon. Op de dag van release heb je toegang tot twee singleplayer-missies die je 60 minuten extra gameplay bieden. Daarnaast krijg je ook de Season Pass zodat je geen DLC meer hoeft te missen.

Charing Cross Edition - ¤89,99

Met de Assassin’s Creed® Syndicate Charing Cross Edition ontdek je Charing Cross Station, één van de meest iconische stations uit het Victoriaanse tijdperk. Naast de game bevat deze editie ook een exclusieve collector’s box, de Jacob Cross-Road Figurine, een artbook, een dubbelzijdige kaart van Londen en de soundtrack van de game. Daarnaast speel je 2 extra missies met meer dan 60 minuten extra gameplay!

Rooks Edition - ¤69,99

De Assassin’s Creed® Syndicate Rooks Edition is vernoemd naar de bende van Jacob en is een getuigenis van het leven van de outlaws, een leven vol overvallen & moorden. Naast de game krijg je bij deze editie een Collector’s box, artbook, dubbelzijdige kaart van Londen en de soundtrack van de game. Daarnaast krijg je 2 extra missies, goed voor 60 minuten extra gameplay.

quote:
Probeer alvast de nieuwe Assassin’s Creed
door onze redactie

Ubisoft gaat op tour met Assassin’s Creed Syndicate. De game verschijnt pas op 23 oktober voor de PlayStation 4 en Xbox One, maar fans kunnen van 16 tot en met 18 juni in Amsterdam alvast aan de slag met de nieuwe Assassin’s Creed.

Assassin’s Creed Syndicate: The Tour vindt in dezelfde week plaats als de Amerikaanse gamebeurs E3. Het evenement wordt gehouden in het Transformatorhuis op het Westergasterrein.

In de game worden spelers meegenomen naar Londen tijdens de het hoogtepunt van de Industriële revolutie. Om de Britse hoofdstad uit de corrupte greep te halen van hun eeuwenoude vijand vormen de Assassins-tweeling, Jacob en Evie Frye, een nieuwe bende om de straten schoon te vegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Mikey op 05-06-2015 15:08:40 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153272021
_O_
(she/her)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 13:13:54 #3
268260 Dr.Mikey
pi_153272025
Toch jammer dat die special editions bijna niet te betalen zijn.
R.I.P DTS.
pi_153273347
Hopelijk nu wel 1080p/30fps op de PS4 :D
SOONY
pi_153273669
Dit wordt echt weer een no-brainer aankoop _O_
Bijna elke versie vanaf 2 heeft zo z'n mankement geloof ik, maar ik blijf het toch leuke, epische game svinden :Y
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:35:45 #6
268260 Dr.Mikey
pi_153273751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 14:31 schreef Akilla het volgende:
Bijna elke versie vanaf 2 heeft zo z'n mankement geloof ik, maar ik blijf het toch leuke, epische game svinden :Y
Hetzelfde hier al baal ik wel dat ik voor Darwin en Charles Dickens al een speciale versie moet kopen al is het hier in Enschede altijd zo geweest dat bij de release de special edition overal te koop is voor de normale prijs.
R.I.P DTS.
pi_153274370
Nice.
Ура для россии
  vrijdag 5 juni 2015 @ 15:08:48 #8
268260 Dr.Mikey
pi_153274464
R.I.P DTS.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 18:49:18 #9
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153305306
Ik verbaas me er nog altijd over dat deze serie nog bestaat en goed wordt verkocht.
Dit, dus.
pi_153308568
Zelfs zonder de technische problemen was Unity maar matig: mager verhaal, weinig immersie met de historische periode waarin het zich bevond (je krijgt 2 minuten babbeltijd met Napoleon en that's it), de gameplay had enkele domme mechanieken (rare AI guards en niet eens kunnen fluiten). De combat en free-running was wel beter, maar de stealth viel volledig door de mand vergeleken met iets als Splinter Cell Blacklist

Zonder co-op of echte MP ben ik wel aan het twijfelen of ik deze wel op release moet kopen (terwijl alle vorige games gepre-orderd werden zodra ze aangekondigd waren).

Maarja, afwachten wat we op E3 gaan zien
  zaterdag 6 juni 2015 @ 21:38:34 #11
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_153310373
quote:
Ik ook, tot ze bij unity bedachten dat het wel een goed plan was om eerlijk betaalde keys te bannen. Blijkbaar willen ze mijn geld niet. Dan krijgen ze het ook niet meer *O*.

Maar wel zin in de game. Alhoewel ze wel wat moeten verbeteren ten opzichte van unity. Daar kon het verhaal me niet echt van boeien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 7 juni 2015 @ 12:15:50 #12
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_153323152
quote:
Dit. Ik ga 'm ook gewoon halen.

Zal alleen wel raar zijn om m'n eigen naam een paar keer voorbij te zien komen, dat is nog nooit gebeurd. :s)
Het is patat.
pi_157034943
AssCreed Syndicate gets a 5/10, called a "complete mess"

"Same old Ass Creed then. Sadly, this also applies to the game's performance: it runs poorly in places and is very, very buggy. I had cutscenes with main characters talking to a fully-voiced invisible man (the model hadn't loaded in), NPCs sliding rigidly around the map, guards stuck in walls, jugglers juggling balls which were floating a good foot away from them, AI unable to walk in a straight line or down stairs without bumping a wall and resetting the pathfinding. (It seems like the greatest threat to the Templar's control isn't Evie or Jacob, but the fact they can't get through doors.) The look of London is great but image quality is generally low, jaggy, with inconsistent texture quality. There's major pop-in at close range (especially while in a horse and cart) and the frame rate tanks in crowd scenes, making those wonderful strolls a chore."

http://www.videogamer.com(...)yndicate_review.html

Dit gaat weer genieten worden met alle bugs en glitches _O- _O-
pi_157034993
Ondanks het jaarlijkse gezeik blijf ik het uitermate vermakelijke games vinden.
Voorlopig zit mijn spreekwoordelijke game agenda vol, dus ik zal hem echter pas over enige tijd halen, maar ik ga hem tzt zeker kopen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157035009
Ik vind het van heel de AC reeks eigenlijk een gemiste kans dat je nooit echt speelt aan de kant van de tempeliers. Daar hadden ze ook mooie verhalen van kunnen maken. En dan wel in de tijd dat die knakers bestonden zegmaar. Met kastelen en kruistochten enzo.

Deze draait op dezelfde engine als Unity toch? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157035017
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 06:13 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het van heel de AC reeks eigenlijk een gemiste kans dat je nooit echt speelt aan de kant van de tempeliers. Daar hadden ze ook mooie verhalen van kunnen maken. En dan wel in de tijd dat die knakers bestonden zegmaar. Met kastelen en kruistochten enzo.

Deze draait op dezelfde engine als Unity toch? :@
In AC Rogue speelde je een Assassin die naar de Tempeliers was overgelopen.

En ze mogen idd wel weer een heel stuk terug in de tijd gaan met de serie, het liefst naar het pré geweer/handvuurwapen tijdperk.
A murky, forgotten land.
pi_157043570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 06:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

In AC Rogue speelde je een Assassin die naar de Tempeliers was overgelopen.

En ze mogen idd wel weer een heel stuk terug in de tijd gaan met de serie, het liefst naar het pré geweer/handvuurwapen tijdperk.
Jamaar dat speelde niet echt in de tijd van de tempeliers.

Eigenlijk vond ik deel 1 het tofste. Omdat dat wel in die tijd speelde. Maar daar speel je dus aan de verkeerde kant.

Ik had het toffer gevonden als je achter de ark des verbonds of de heilige graal ofzo aan moest gaan als Tempelier zijnde. Imo had aan die kant veel meer verhaal gezeten :@

Maargoed, de verhaallijnen in de AC games zijn altijd behoorlijk dun geweest imo al is lang niet iedereen het daar mee eens :@
pi_157043718
Hebben ze ondertussen die onzin van de moderne tijd er al uitgehaald? Daar stoorde ik me altijd mateloos aan. Het ene moment ben je een stoere zeerover en dan opeens moet je weer inspiratieloze dialogen over herkauwde complotten volgen in het 'heden'.
Conscience do cost.
pi_157043754
Bij Unity was dat eruit in elk geval.
pi_157045184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:13 schreef ems. het volgende:
Hebben ze ondertussen die onzin van de moderne tijd er al uitgehaald? Daar stoorde ik me altijd mateloos aan. Het ene moment ben je een stoere zeerover en dan opeens moet je weer inspiratieloze dialogen over herkauwde complotten volgen in het 'heden'.
Ik vond die Desmond Miles storyline eigenlijk altijd wel tof.
Dat first person gebeuren uit de latere games was dan weer helemaal niks.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:19:47 #21
268260 Dr.Mikey
pi_157046854
Zo als altijd is in Enschede bij de Bart Smith de special edition voor de normale prijs.
Normaal is dit bij de Media Markt ook zo maar die hadden alleen normale versies.
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:22:39 #22
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_157050723
Ik vind het tot nu toe wel weer vermakelijk hoor. :Y
Leuk dat je kunt afwisselen met Jacob en Evie.
Het is patat.
pi_157058469
En, bevalt ie tot nu toe?

Heb zelf lang zitten te twijfelen om hem day one te kopen, maar heb besloten om eerst voor Fallout 4 te gaan, en AC Syndicate later te kopen.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:05:40 #24
268260 Dr.Mikey
pi_157059801
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 09:43 schreef StateOfMind het volgende:
En, bevalt ie tot nu toe?

Heb zelf lang zitten te twijfelen om hem day one te kopen, maar heb besloten om eerst voor Fallout 4 te gaan, en AC Syndicate later te kopen.
Hij is leuk de Fun staat net als in Blackflag weer centraal.

Het xp ranking gedeelde is ook leuk al sloeg het even om toen ik ontdekte dat je met micro transacties punten kan kopen om je assassins te levelen.

Maar als je dat negeert is het verder een prima game tot nu toe.
R.I.P DTS.
pi_157059932
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is leuk de Fun staat net als in Blackflag weer centraal.

Zitten er weer seachanties in? Alleen dan in de vorm van walking down canalstreet liederen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')