Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoperquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zit geen USB bij en als het goed is laad de controller gewoon. In japan zijn ze goedkoper
Mijn usb ingang aan de voorkant van mijn pc is kut dus werkt niet lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb geen PS4, dus ik wil hem via de pc laden (of ik moet een apart laadstation kopen). Hoe laad je de controller normaal op?
NEEEEE, wat een bagger controllerquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestalquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar er kan dus wel gewoon een usb kabeltje in de controller of zit er een aparte aansluiting op? Ik dacht te herinneren dat er zo'n blok aan moest gehangen worden.
-edit-
Overigens mensen hier die de dual shock 3 boven de dual shock 4 prefereren?
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Controller heeft een micro usb aansluiting. Dus als je een android heb past het meestal
quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetoothquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]Heb je ook al bluetooth? Dan kan je gewoon wireless
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep, ik gebruik m'n WiiU pro controller ook via bluetooth
Jepquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wut die werkt ook op de PC? Nog nooit aan gedacht eigenlijk
Ja ging zelfs sneller in slaap stand.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:11 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2
Maar je downloads blijven wel doorgaan?
Op de ps3 neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah prima, moet dus verder geen probleem voor mij zijn
Ben paar dagen geleden aan Kingdom Hearts 1 begonnen maar PS controller is dan lekkerder
Nee via een emu, vandaar dat ik hem voor de pc nodig hebquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Op de ps3 neem ik aan?
Kingdom hearts 2 heb ik op 100 procent uitgespeeldgeen plat trouwens..
Kwalitatief waren ze beter de 3'squote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
Qua 'feel' is de DS4 zeker beter en steviger, met betere d-pad, triggers, analoge sticks, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Tortugal het volgende:
Dual Shock 3 was echt een waardeloos stuk plastic vergeleken met de 4 zeg, als ik zo'n ding weer in mijn handen heb krijg ik al spontaan pijn in mijn duimen.
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is de Dualshock 4 in het buitenland trouwens ook ~60 euro of is die daar goedkoper te halen? Ik wil er eentje kopen
Oh en leveren ze een usb kabel bij de controller en kan die via de pc opgeladen worden?
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Hong Kong rond de 30-35 euro, waarschijnlijk mede omdat je daar geen BTW (sales-tax) hebt.
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja komt zeker nog wat verzendkosten boven op en redelijke levertijd.
Waarom zou ik dat doen als mijn DS4 het nog prima doetquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Of Jiang laat gewoon gratis een pallet vol controllers jatten opsturen door die matties van 'm.
Of weinig verrassingen meer over, is ook wel eens zo geweest. Maar ik zie het ook liever positief in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
Ik heb postduiven afgericht om vanuit HK naar NL te vliegen met een pakketje om hun nek...quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
YiLong neemt ze wel mee tussen zijn gedragen onderbroeken als hij weer eens naar HK gaat hoor. Controllers voor alle FOK!kers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |