Je kan ook door muren heen lopen schijnbaar. Best nice.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor iosquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeem
Het is wel de beste versie van allemaal incl. nieuwe sprites.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor ios
Sindsdien niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef Cikx het volgende:
Vorige E3 was er toch ook een trailer van Wild oid? Is daar nog iets meer over bekend?
De nieuwe Last Guardian.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sindsdien niks meer van gehoord.
Daar hoor je alleen trademark-perikelen van, maar toch, je hoort nog wat.quote:
Waar kijk jij eigenlijk het meeste voor naar uit van de E3, Pheno?quote:
Nope.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Mjah.... het is in ieder geval 'kleurrijk', maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Het spreekt me niet echt aan ofzo.quote:
wat moet ie kosten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier interesse in Child of Light? Ik wil de deluxe edition kopen voor de goodies maar ik heb geen ps3 of ps4 dus ik dacht misschien kunnen we de prijs delen oid.
zo kon je online ook nooit MK en the witcher 3 tegelijk bestellenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.
In Heerhugowaard was (bijvoorbeeld) Bloodborne opeens 75(!) euro...Van andere mensen op bijvoorbeeld budgetgaming hoorde je dat bepaalde games opeens niet meer in de winkel lagen, zelfs toen die mensen de eerste dag als eerste klanten al binnen kwamen.
Ik zat zelf te twijfelen over wat BR-season boxen, maar uiteindelijk niet gedaan. Vaak loop je toch iets 'erbij' te zoeken, en eigenlijk kun je dan net zo goed even wat langer wachten tot die games of BR's gewoon even goedkoper zijn...
En van bijvoorbeeld Far Cry 4 komt binnenkort een GOTY-editie uit, en dat heb je met wel meer games.
Over een half jaar hebben ze wel opnieuw die actie, en dan lijkt ie me al een stuk interessanter.
20 eur kost ie in de shopquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat moet ie kosten?
denk niet dat er veel mensen iets mee willen tho, dit is zn game die 100procent zeker nog wel eens ps plus titel wordt
Die kans lijkt me zeer klein.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Ongeveer net zo groot als de kans dat Bloodborne naar de xbone komt. 0% zoiets denk ik.quote:
Liever niet, is een uurtje leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Blegh, Killer Instict.....quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever niet, is een uurtje leuk.
Doe dan Killer Instinct!
Och... Voor mij nostalgie hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blegh, Killer Instict.....Waardeloos characterdesign.
Voor mij ook nostalgie (In Amsterdam stond hij daar bij die arcade op de hoek bij Tuschinski, en ik had hem op de SNES), maar zelfs toen vond ik het qua gameplay wel leuk (C-c-c-c-c-combo) en grafisch ook uitstekend, maar er zaten maar 2-3 characters in die ik wel tof vond (de menselijke characters), en die hele freakzooi met reptielen en robots, tja.... dat vind/vond ik dus helemaal niks...quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och... Voor mij nostalgie hoor.
Wel de beste netcode ooit voor een fighter schat ik zo in, kunnen Netherrealm en Capcom nog een hoop van leren.
Beetje nietszeggende trailer helaas, dus ben benieuwd of we met E3 wat gameplaybeelden te zien zullen krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
1080p/60fps en verbeterde grafische aspecten.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
Tof! Vorige delen niet gespeeld, dus laat maar komen!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Yup die ga ik halenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Geruchten gaan dat deel vier het laatste deel is met Nathan in de hoofdrol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]want anders zouden ze nu nog niet zoveel kruid verschieten...
Sinds wanneer werkt Naughty Dog samen met Marvel ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Donkere dikke lesbische vrouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.
Sylvana simons is niet dik nigger!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
De game destijds wel gespeeld maar vond er toen echt geen reet aan. Heeft toen trouwens ook helemaal niet zo geweldig gescoord in de reviews, dus ik begrijp ook niet goed waarom dit dan nu opeens als 'klassieker' gezien wordt. Het was een zeer zeer matige 2D scroller die werkelijk in niets uitblonk.quote:
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
HEY, GA VAN MIJN FUCKING LIJN AF!!! ASO!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnYay
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
Walt Disney heeft inmiddels zo fucking veel geweldige licenties, waar ze qua videogames echt veels te weinig mee doen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |