Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Replaystation
Wil ze weer opnieuw spelen, zal ongetwijfeld wel dit jaar komen met de delay van Uncharted 4
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ikquote:
Gast wat ben je voor nep gamert manquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Dit zien en dan die flut-games die je op PS+ krijgt (op MG na dan).
Ik viel letterlijk in slaapquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Ground Zeroes was ik alweer snel klaar mee, die ellenlange cutscenes altijd in MGS....
Als exclusive zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bloodborne maakt ook wel een goede kans denk ik
alleen al als je naar 't aantal sales kijkt
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:45 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
Gelekt vanaf de US PS mobile app. Zo is TLOU remaster ook gelekt vorig jaar! I'm so happy right now
Dat zou echt zo tof zijn idd. En gezien de hoeveelheid van de info die klopt uit dat bericht heb ik toch wel stiekem hoop.quote:
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015quote:
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor mij wordt het kiezen tussen W3, FA4, BB en MGSV. 2015
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dan vergeet je nog No Man's Sky, Rime, Arkham Knight, etc etc.
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gespeeld, 360 gehad. Dus topnieuws voor mij
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat NMS dit jaar nog uit gaat komen.
Uncharted 2 Among Thieves is briljantquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Morri het volgende:
[..]
Alleen Wii gehad, dus van mij mag deze ook wel komen. Heb me uitstekend vermaakt met TLOU en als ik al die positieve dingen hoor over Uncharted, dan mag het komen.
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, we zien nu al 1-2 jaar best goede kwaliteit in-game beelden en gameplay, dus het zit toch al een aardig poosje in die laatste face. Ik verwacht toch wel binnen 4-5 maanden ermee aan de slag te kunnen.
Eerste trailer deed me niet zoveel ivm beetje onaantrekkelijke kleuren (beetje te hard paars, oranje, etc etc), maar dat zag er in latere beelden al beter uit... en hopelijk wordt het gewoon een fijne 'zen' game, die je even heerlijk een uurtje tussendoor kunt spelen, gewoon beetje vliegen, ontdekken, etc etc etc.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we alleen dat ene filmpje gezien vorig jaar en voor de rest niet veel meer. Maar ik hoop het ook hoor. Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
Volgens mij komt het eerste filmpje van de E3 van vorig jaar.quote:
Ik hou het bij de Steam versie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand hier die payday 2 crimewave edition voor de ps4 gaat halen?
Lijkt mij leuk om een paar vaste gasten te hebben om heists te doen.
doel: niets. Mwoa geen GOAT voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2015 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat ene filmpje was wel weer genoeg om te zien dat NMS de GOAT gaat worden, dat dan weer wel.
Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.quote:
Als je het zo uitlegt klinkt het toch wel interessanter...quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Je hebt 3 soorten ships, om te traden, minen en om te vechten. Het doel is om het midden van het universum te bereiken en om daar te komen moet je vechten, minen, traden, daarmee nieuwere en betere shit bouwen om weer dieper in het universum te komen etc.
omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch dat er geen doel in dat spel zit? Het is helemaal geen sandbox.
yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef Cikx het volgende:
Pheno, nu je er toch bent, komt er nog een Heroes of the Storm review?
Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, maar die kregen we gisteren pas binnen. Maar er gaan er twee mee aan de slag die het al in beta speelden.
Naja, het is gewoon een grote open wereld waarin ongedwongen verkennen en avonturieren uiteraard een groot aspect van de gameplay zijn, maar wel met een concreet doel en een duidelijke manier om dat doel te bereiken. Bij een echte sandbox creëer je je eigen doelen, of niet. Tuurlijk kun je eindeloos blijven exploren zonder het doel te willen bereiken, maar dat kan bij iedere open world game.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat de ontwikkelaar het eigenlijk zelf aan geeft? Ze hebben er zelf maar een doel aangegeven door te zeggen dat je naar het midden van het universum moet of zo. Maar alles gaat om sandbox verkenning, of jij ooit dat doel behaald roest totaal niet
Prima als mensen met tijd te veel het leuk vinden. Maar ik heb tegenwoordig niet zo vee tijd meer, dus die immersie za aan me voorbij gaan. Ook een reden dat ik spellen als The Witcher aan me voorbij laat gaan: als ik in het spel zit ben ik uren verder op een avond en dat gaat bij mij dus niet
quote:When I talk about No Man’s Sky, either on the site or with friends, I typically get one of two reactions. It’s either, “That sounds cool,” or “That sounds cool, but what’s the point?” I get it; a lot of people like to play games with a greater purpose in mind. They want to rescue a princess or kill the bad guy or save the universe – possibly even all three at once. Hello Games’ spacefaring adventure isn’t easily explained, and the fact that the studio doesn’t want to reveal all of its secrets doesn’t make it any easier. That doesn’t mean that there isn’t a goal in the game, for people who want more than simply idling through space, scanning planets, and gathering minerals. There’s a central mystery at the center of the game’s galaxy, and we’re sharing all we currently know about it
quote:You begin the game on a planet, one of hundreds of millions that circle the outer edges of the galaxy. It’s assigned to you randomly, and the odds that you’ll be someplace that another player has set foot on is infinitesimal. If you take a short walk from your starting position, you’ll come upon your first spaceship. It’s slow and weak, but it’ll allow you to get off the planet’s surface and into orbit, where you’ll chart your next move.
Pulling up the galaxy map will provide a better view of your relative position in the galaxy. Your starting planet is one of several in a solar system. Each procedurally generated planet is home to one of several resources, which have their own value depending on its scarcity. When you’re on a planet’s surface, you can scan your surroundings. Valuable commodities are highlighted by a grid-like overlay. Blasting the resources with your multitool harvests them. You can sell your finds at space stations – every solar system has one – or deposit them at trading posts that dot some planets’ surfaces. When you have enough money, you can buy additional fuel for your ship. You’ll need that for the next step in your journey.
quote:2. Building Your Strength
You don’t upgrade your ship in No Man’s Sky. Instead, you purchase new ships. Better ships will have better attributes, including more powerful shields, the ability to withstand harsher environments, and more storage capacity. The last component will be of particular interest for goal-oriented players. Storage capacity refers to both the amount of resources you can carry, as well as fuel. You’ll naturally burn fuel to travel to other solar systems, and your starting ship won’t allow you to travel far.
When you pull up the galaxy map, you’re free to explore beyond your ship’s capabilities. If you zoom all the way out, you’ll notice something interesting in the center of the galaxy. That, ladies and gentlemen, is your goal. The game won’t explicitly state this to the player; you don’t come upon mission logs or distress beacons that guide you in that direction. Instead, players will start to figure out that working your way from the outside in increases your chances of finding better resources. And it’s hard not to notice that strange, fiery-looking object in the middle of the galaxy. It’s up to players to find that out for themselves.
“If you play Minecraft there is no prompt to do anything,” Murray says. “The things I would say is that there are better ships, better weapons, better suit upgrades towards the center of the galaxy. And you’ll go out looking for those and you will find that they are towards the center of the galaxy, but we never say ‘go to the center of the galaxy.’”
http://www.gameinformer.c(...)aspx?PostPageIndex=1quote:Stripped to its most ludicrously basic level, here’s The Point of No Man’s Sky: Harvest resources (or fight A.I.-controlled ships) to acquire wealth. Purchase and refuel a new ship. Head deeper into the galaxy, toward the center. Repeat. Of course, reducing it to that degree eliminates everything that makes the game so incredible, including the wondrous sense of exploration and discovery, but that’s the core of its gameplay loop.
Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mijn god, super exploding zoozo'n spel kan ik zelf ook maken
![]()
MGS is wel tof, best lastig ook nog.
klopt, maar dit is wat meer volledig dan die free editionquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Top, het is trouwens al twee weken gratis te downloaden.
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordtquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Maar tijd heb je er wel voor nodig inderdaad, als je dat niet hebt dan gaat het denk ik sowieso niks worden
Hearthstone en 3 Kingdom Rush releases, red ik het mee van Groningen tot Maastricht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
Download Brave Frontierquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordt
Ik vermaak me tegenwoordig vooral in de trein met handheld/iOS. Zeg maar de gratis ps plus games
kan best, maar de gameplay zuigtquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Super Exploding Zoo is hartstikke tof juist, wordt snel erg moeilijk.
Great big war game, beste ios strategy gamequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
vandaar dat ik zeg dat het voor mij geen GOAT wordt
Soort Tower Defence, ik vind het iig leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kan best, maar de gameplay zuigtzou dit op mn ipad niet eens spelen.
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeemquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Great big war game, beste ios strategy gamesamen met xcom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en als iemand Wander wilde aanschaffen....
Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
Ik heb sowieso geen interesse meer in MMO's, dus was deze toch al voorbij gelopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, is een MMO zonder actie/combat schijnt.
Maar technisch ''een pareltje'' zoals je kunt zien.......
Je kan ook door muren heen lopen schijnbaar. Best nice.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zag een nikszeggende trailer waarin elk character er hetzelfde uit zag, en waarin je volgens mij niets kon doen, behalve rondlopen.
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor iosquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doe mij maar Final Fantasy Tactics. Dat job systeem
Het is wel de beste versie van allemaal incl. nieuwe sprites.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die was wel vet op de psx ja, vind m te duur voor ios
Sindsdien niks meer van gehoord.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:14 schreef Cikx het volgende:
Vorige E3 was er toch ook een trailer van Wild oid? Is daar nog iets meer over bekend?
De nieuwe Last Guardian.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sindsdien niks meer van gehoord.
Daar hoor je alleen trademark-perikelen van, maar toch, je hoort nog wat.quote:
Waar kijk jij eigenlijk het meeste voor naar uit van de E3, Pheno?quote:
Nope.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Jungle_Jim het volgende:
Is die media.markt 3 halen, 2 betalen actie nog bezig?
Mjah.... het is in ieder geval 'kleurrijk', maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Het spreekt me niet echt aan ofzo.quote:
wat moet ie kosten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier interesse in Child of Light? Ik wil de deluxe edition kopen voor de goodies maar ik heb geen ps3 of ps4 dus ik dacht misschien kunnen we de prijs delen oid.
zo kon je online ook nooit MK en the witcher 3 tegelijk bestellenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was in veel gevallen toch niet de moeite waard, tenzij je precies die dingen vond die je wilde hebben en de MM zelf de prijzen nog niet had aangepast.
In Heerhugowaard was (bijvoorbeeld) Bloodborne opeens 75(!) euro...Van andere mensen op bijvoorbeeld budgetgaming hoorde je dat bepaalde games opeens niet meer in de winkel lagen, zelfs toen die mensen de eerste dag als eerste klanten al binnen kwamen.
Ik zat zelf te twijfelen over wat BR-season boxen, maar uiteindelijk niet gedaan. Vaak loop je toch iets 'erbij' te zoeken, en eigenlijk kun je dan net zo goed even wat langer wachten tot die games of BR's gewoon even goedkoper zijn...
En van bijvoorbeeld Far Cry 4 komt binnenkort een GOTY-editie uit, en dat heb je met wel meer games.
Over een half jaar hebben ze wel opnieuw die actie, en dan lijkt ie me al een stuk interessanter.
20 eur kost ie in de shopquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat moet ie kosten?
denk niet dat er veel mensen iets mee willen tho, dit is zn game die 100procent zeker nog wel eens ps plus titel wordt
Die kans lijkt me zeer klein.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Ongeveer net zo groot als de kans dat Bloodborne naar de xbone komt. 0% zoiets denk ik.quote:
Liever niet, is een uurtje leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Sunset Overdrive (2?) trouwens nog naar de PS4 komen? Dat is een van de weinige games op de XBO die me wel leuk lijkt, dus dat zou wel een mooie verrassing zijn, als ze die even aankondigen deze E3...
Blegh, Killer Instict.....quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever niet, is een uurtje leuk.
Doe dan Killer Instinct!
Och... Voor mij nostalgie hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blegh, Killer Instict.....Waardeloos characterdesign.
Voor mij ook nostalgie (In Amsterdam stond hij daar bij die arcade op de hoek bij Tuschinski, en ik had hem op de SNES), maar zelfs toen vond ik het qua gameplay wel leuk (C-c-c-c-c-combo) en grafisch ook uitstekend, maar er zaten maar 2-3 characters in die ik wel tof vond (de menselijke characters), en die hele freakzooi met reptielen en robots, tja.... dat vind/vond ik dus helemaal niks...quote:Op donderdag 4 juni 2015 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och... Voor mij nostalgie hoor.
Wel de beste netcode ooit voor een fighter schat ik zo in, kunnen Netherrealm en Capcom nog een hoop van leren.
Beetje nietszeggende trailer helaas, dus ben benieuwd of we met E3 wat gameplaybeelden te zien zullen krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
1080p/60fps en verbeterde grafische aspecten.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
Tof! Vorige delen niet gespeeld, dus laat maar komen!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met een Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is geen sprake van de multiplayer van deel 2 en 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Yup die ga ik halenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:10 schreef DKUp het volgende:
7 oktober 2015 komt Uncharted The Nathan Drake Collection met de Multiplayer Beta van Uncharted 4 in Europa uit.
De bundel bestaat uit de eerste drie hoofddelen en er is nog niks gezegd over de multiplayer van deel 2 en 3.
Geruchten gaan dat deel vier het laatste deel is met Nathan in de hoofdrol.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn waarom heet dit de Nathan Drake Collection ?
We krijgen toch niet een andere kerel in een nieuw deel he.
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]want anders zouden ze nu nog niet zoveel kruid verschieten...
Sinds wanneer werkt Naughty Dog samen met Marvel ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Donkere dikke lesbische vrouwen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, in Deel 4 speel je alleen de eerste 1-2 chapters met Drake, en daarna speel je met een donkere dikke lesbische vrouw.
Mede mogelijk gemaakt door Anita Sarkeesian.
God of War 4 gaat straks ook niet over Kratos maar over Greetus...
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juist wel. Heb eerder de indruk dat ontwikkelaars bang zijn dat hun game(s) ondergesneeuwd raken en daarom maar van tevoren van alles online gooien.
Sylvana simons is niet dik nigger!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
De game destijds wel gespeeld maar vond er toen echt geen reet aan. Heeft toen trouwens ook helemaal niet zo geweldig gescoord in de reviews, dus ik begrijp ook niet goed waarom dit dan nu opeens als 'klassieker' gezien wordt. Het was een zeer zeer matige 2D scroller die werkelijk in niets uitblonk.quote:
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ehm, dat bedoel ik dus. Er komen waarschijnlijk een shitload aan aankondigingen, dus nu heb je al ontwikkelaars die nu alvast hun dingetjes online gooien, omdat ze weten dat het straks idd wat ondergesneeuwd zou kunnen raken....
Oftewel, we kunnen veel verwachten deze E3.
HEY, GA VAN MIJN FUCKING LIJN AF!!! ASO!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah, dan zitten we op dezelfde lijnYay
Avengers 4p co-op game zoals Fantastic Four op de ps2quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
Walt Disney heeft inmiddels zo fucking veel geweldige licenties, waar ze qua videogames echt veels te weinig mee doen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter komt Marvel weer eens met een vette game.
Al zou het wel niet zolang ze de FF en X-men proberen kapot te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |